abonnement Unibet Coolblue
pi_56789169
Het nut? Het is uitgebreid op Tele2 geweest... gewoon laten weten dat je het er niet mee eens bent. Op een andere manier krijg je niet zoveel aandacht.
pi_56789198
quote:
Op zondag 17 februari 2008 13:01 schreef MaxPower het volgende:
Het doek was dan ook niet aan die hoolies gericht maar aan de burgemeester en andere verantwoordelijken voor de combi.
Dat is wel wat onduidelijk, is het nou de schuld van die hoolies of van de burgemeester. Dat spandoek lijjkt te zeggen dat de combi wel logisch is omdat er blijkbaar types in Almelo rondlopen die dat noodzakelijk hebben gemaakt.
pi_56789204
quote:
Op zondag 17 februari 2008 13:01 schreef MaxPower het volgende:
Het doek was dan ook niet aan die hoolies gericht maar aan de burgemeester en andere verantwoordelijken voor de combi.
Ja, maar dan nog. Je weet dat dit soort acties totaal geen zin hebben, zeker niet bij burgermeester Knip.

Er waren overigens zoals altijd genoeg Heerenveenshawls op de lange zijde te vinden, gewoon tof volkje, ik snap die combi ook niet.
quote:
Op zondag 17 februari 2008 13:04 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat is wel wat onduidelijk, is het nou de schuld van die hoolies of van de burgemeester. Dat spandoek lijjkt te zeggen dat de combi wel logisch is omdat er blijkbaar types in Almelo rondlopen die dat noodzakelijk hebben gemaakt.
Overal loopt triest volk rond.
pi_56789212
hoolies stond tussen aanhalingstekens.
pi_56789254
Waarom was die combi dan eigenlijk nodig, is er vorig jaar iets gebeurd?
pi_56789294
quote:
Op zondag 17 februari 2008 13:07 schreef SCH het volgende:
Waarom was die combi dan eigenlijk nodig, is er vorig jaar iets gebeurd?
Was iets gebeurd na de 9-0 , Heracles supporters zijn iig veroordeeld daarvoor.
pi_56789304
quote:
Op zondag 17 februari 2008 13:09 schreef Blawh het volgende:

[..]

Was iets gebeurd na de 9-0 , Heracles supporters zijn iig veroordeeld daarvoor.
Dat is in Heerenveen gebeurd? En daarom een uitwedstrijd een combi? Klinkt raar.
pi_56789305
quote:
Vijftien maanden cel voor voetbalgeweld Heracles-fans
LEEUWARDEN – Voor ernstig voetbalgeweld zijn gisteren twee Almeloërs (18 en 19), aanhangers van Heracles Almelo, door de Leeuwarder rechtbank veroordeeld tot twintig maanden celstraf, waarvan vijf voorwaardelijk. Volgens de rechters hebben zij op 7 oktober vorig jaar na afloop van de uitwedstrijd die
hun club tegen SC Heerenveen speelde, meegedaan aan de zware mishandeling van een 24-jarige rechtenstudent uit Boarnsterhim. De ene dader had geen strafblad. De ander was een keer met justitie in contact gekomen.

De rechtbank sprak een inwoner van Westerhaar-Vriezenveensewijk (22) vrij. De strafzaak tegen een man uit Aadorp (25) werd aangehouden om vijf getuigen op de zitting te horen. Officier van justitie Roelof de Graaf had op basis van poging tot doodslag tegen de vier Heracles-fans een gevangenisstraf
gevorderd van twee jaar, waarvan zes maanden voorwaardelijk.

,,Onbegrijpelijk’’ vindt de rechtbank het dat steeds weer mensen de sfeer rond de voetbalsport kapot maken. Een volksvermaak wordt daarmee verlaagd tot ,,een domein van een kleine groep met een blijkbaar niet volgroeide agressiehuishouding’’. Dit leidt tot ,,weinig heldhaftig gedrag’’, waarbij bijvoorbeeld meerdere personen een weerloos op de grond liggend slachtoffer trappen en slaan en zo ernstig verwonden. Aan pogingen van de KNVB en gemeenten om de voetbalsport beschaafd te houden hebben zij blijkbaar geen boodschap, aldus de rechters.

In het vonnis krijgen de Almelose supporters een extra veeg uit de pan met de constatering dat zij met hun ,,schaamteloos optreden’’ hun club ,,een zeer
slechte dienst’’ hebben bewezen. ,,Immers ook Heracles – met een traditie van meer dan honderd jaar – wil voor zijn regio aantrekkelijk en spannend voetbal spelen’’, merkt de rechtbank op.
Het kwartet maakte deel uit van een grotere groep die de match in een Heerenveens café bekeek. Na afloop werden de supporters door de politie tot de snelweg begeleid, maar zij keerden terug naar het centrum van Heerenveen. Zij openden de ‘jacht’ op een groep, in hun ogen Heerenveenfans. De student bleef als enige staan. Toen hij alsnog trachtte weg te komen, werd hij door de oudste Almeloër geslagen.
De negentienjarige deed daarna mee aan het mishandelen van de hulpeloos op de grond liggende man, die werd getrapt en geslagen. Zijn stadgenoot schopte het slachtoffer twee keer. Zij moeten de inwoner van Boarnsterhim ruim ¤2500 schadevergoeding betalen. In de twee jaar proeftijd is het bezoeken van uit- en thuisduels van Heerenveen en Heracles voor hen verboden. Evenmin mogen zij zich van twee uur voor tot twee uur na de wedstrijd vertonen in een straal van 2 kilometer van de middenstip van het stadion waar wordt gespeeld.

De rechtbank acht niet bewezen dat de man uit Westerhaar-Vriezenveensewijk op enigerlei wijze heeft deelgenomen aan het mishandelen van het slachtoffer. Over de Aadorper, die ontkende, legden getuigen tegenover de politie belastende verklaringen af. Twee weken geleden kwam de verdediging met schriftelijke verklaringen die hem ontlastten. Het rechtscollege wil vijf getuigen zelf aan de tand gaan voelen.
Een inwoner van Wierden(19), die als getuige in het voordeel van de man uit Aadorp verklaarde, werd op de zitting op verdenking van meineed aangehouden.
Bij de politie gaf hij inmiddels toe dat hij heeft gelogen.
pi_56789329
quote:
Op zondag 17 februari 2008 13:10 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat is in Heerenveen gebeurd? En daarom een uitwedstrijd een combi? Klinkt raar.
Uitleg
quote:
Heerenveen met buscombi naar Heracles

ALMELO - De voetbalfans van Heerenveen komen vanavond naar Almelo met een buscombi. Dat hebben politie, justitie en Heracles in overleg met Heerenveen bepaald.

Heracles aast vanaf 20.00 uur in het Polman Stadion op revanche nadat de Almeloërs eerder dit seizoen met 9-0 verloren van de Friezen. Dat resultaat is voor de politie geen reden voor extra inzet. "Wij hebben een normale inzet, die past bij een wedstrijd met het verhoogde B-risico", verklaart J. Olde Kalter van de politie. "Bij een wedstrijd met C-risico nemen we meer maatregelen, maar dat geldt alleen voor de wedstrijd tegen Twente. Wel leveren we bij elke wedstrijd maatwerk. Bij deze wedstrijd is de buscombi daar een uitkomst van."

Een van de redenen voor het gecombineerde vervoer is het incident waarbij Almelose aanhangers van Heracles in oktober hun frustratie over het verlies botvierden op een willekeurige Friese voorbijganger. Ze kregen voor de zware mishandeling een celstraf van anderhalf jaar en een tweejarig stadionverbod.

De wedstrijd die nagenoeg is uitverkocht, wordt ook bezocht door Israa Abdullatif en Gerrit van Woudenbergh. De beide VVD raadsleden bekijken met de politie hoe de agenten te werk gaan tijdens de wedstrijd.
pi_56789459
Rare beslissing inderdaad, er is verder toch niks gebeurd behalve die 2 oelewappers? Staaltje van bestuurders die geen voeling hebben met het voetbal.
pi_56789495
quote:
Op zondag 17 februari 2008 13:18 schreef SCH het volgende:
Rare beslissing inderdaad, er is verder toch niks gebeurd behalve die 2 oelewappers? Staaltje van bestuurders die geen voeling hebben met het voetbal.
Klopt, dat soort mensen zouden gewoon een keer op eigen vervoer mee moeten gaan naar Heerenveen-uit (of in die geval Heracles-uit). Dan zullen ze wel zien dat er totaal geen reden is tot een combi.
pi_56789529
quote:
Op zondag 17 februari 2008 13:21 schreef Blawh het volgende:

[..]

Klopt, dat soort mensen zouden gewoon een keer op eigen vervoer mee moeten gaan naar Heerenveen-uit (of in die geval Heracles-uit). Dan zullen ze wel zien dat er totaal geen reden is tot een combi.
Behalve als ze met MaxPower met zijn dronken kop in de trein meegaan
pi_56789604
Valt me toch tegen dat ze weer punten hebben laten liggen
pi_56789609
quote:
Op zondag 17 februari 2008 13:22 schreef SCH het volgende:

[..]

Behalve als ze met MaxPower met zijn dronken kop in de trein meegaan
Mwah, zal wel meevallen toch? Ik heb nog nooit problemen gehad in Heerenveen. Zelfs toen Heracles daar won konden we nog normaal in het centrum op het terras zitten, ik heb nog nooit problemen gezien tussen Heracles en Heerenveen supporters. Misschien een keer bekvechten van een paar 'stoere' pubers bij het station, maar fysiek geweld heb ik nog niet meegemaakt daar.

In veel steden zouden ze een voorbeeld kunnen nemen aan Heerenveen, vooral Arnhem. Daar bewaar ik wat minder goede herinneringen aan.
pi_56884833
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_56885309
Ajax tegen NAC komend weekend dus als wij gewoon onze plicht doen dan lopen we weer in op de top 4

Daarna natuurlijk een prachtig programma om het helemaal in eigen hand te hebben of te verkloten, met NAC en Ajax thuis en Utrecht uit.
  donderdag 21 februari 2008 @ 15:29:50 #242
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_56885495
Amrabat voor 2 miljoen, da's een goede deal!
Gourmetten of steengrillen?
pi_56885623
quote:
SC Heerenveen wint de strijd om Nordin Amrabat

EXCLUSIEF - SC Heerenveen is zo goed als rond met VVV-Venlo over de transfer van Nordin Amrabat. De onderhandelingen zijn in de afrondende fase en worden binnen enkele dagen afgerond.

De Friezen betalen ruim twee miljoen euro voor de twintigjarige aanvaller. VVV bedong eveneens dat het 25 procent van een toekomstige transfersom opstrijkt als Heerenveen hem doorverkoopt.

Amrabat staat nog tot de zomer van 2010 onder contract bij de Limburgers. In zijn eerste jaar op het hoogste niveau maakt de snelle dribbelaar zoveel indruk, dat tal van clubs zich meldden.

Ook Heerenveen trok al aan de bel. In januari deed de nummer vijf van de Eredivisie een bod, maar daar ging VVV niet mee akkoord. De club vecht tegen degradatie en besloot Amrabat daarom sowieso tot aan het einde van het seizoen te behouden.

Heerenveen heeft de naam een nuttige springplank te zijn voor jonge talenten. Spelers als Ruud van Nistelrooy, Klaas-Jan Huntelaar en Jon Dahl Tomasson namen via de Friese club met succes de volgende stap op weg naar de top.

vi.nl
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_56885685
Twee miljoen??? Tering man, zo gaat het wel weer snel met het geld. Veel te veel als je het mij vraagt voor iemand die 1 seizoenshelft wel eens aardige dingen heeft laten zien. Ik ben er absoluut niet van overtuigd dat hij het topniveau aankan. Maar Heerenveen heeft hem eerder ook gescout dus daar houd ik me dan ook maar aan vast. Ik houd niet zo van die aankopen van die hyperige spelers, die vallen vaak toch tegen.
pi_56887437
Amrabat ontkent.

maar dat doen Marokkanen standaard natuurlijk
pi_56887925
2 miljoen vind ik wel erg veel geld; eerst maar eens kijken of het wel doorgaat. Misschien heeft de zaakwaarnemer wel opzettelijk dit bericht verspreid om andere clubs te laten bieden ofzo
  vrijdag 22 februari 2008 @ 22:23:11 #247
2207 Juan Zueco
Rap is geen muziek!
pi_56915912
Vraagje.

Hoe komt een in Groningen wonende Fries in het uitvak (legaal) tijdens de noordelijke derby tussen De Trots van het Noorden en fc groningen op 14 maart zonder alvorens naar It Fean af te hoeven reizen?

J.
You bend your words like Uri Geller spoons...
pi_56916330
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 22:23 schreef Juan Zueco het volgende:
Vraagje.

Hoe komt een in Groningen wonende Fries in het uitvak (legaal) tijdens de noordelijke derby tussen De Trots van het Noorden en fc groningen op 14 maart zonder alvorens naar It Fean af te hoeven reizen?

J.
Mits je seizoen-/clubkaart met uitregistratie hebt gewoon op eigen vervoer, lopend, met de fiets of in de auto

Ikzelf ga op de fiets omdat je voor de toegang tot het uitvak helemaal via de Bornholmstraat moet.. Heb het 1x gelopen(ik dacht binnendoor te kunnen ), dat viel toch ietwat tegen.
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  vrijdag 22 februari 2008 @ 22:48:33 #249
2207 Juan Zueco
Rap is geen muziek!
pi_56916459
Ik heb geen clubkaart. Wel een (bedrijfs) kaartje voor de derby, maar dan aan de groene kant.

Gezien mijn voorkeur zit het gemakkelijker in het uitvak.

J.
You bend your words like Uri Geller spoons...
pi_56916798
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 22:48 schreef Juan Zueco het volgende:
Ik heb geen clubkaart. Wel een (bedrijfs) kaartje voor de derby, maar dan aan de groene kant.

Gezien mijn voorkeur zit het gemakkelijker in het uitvak.

J.
Zonder club- of seizoenskaart met uitregistratie kom je echter het uitvak niet in. Althans, niet legaal...
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')