abonnement Unibet Coolblue
pi_56954778
quote:
Op zondag 24 februari 2008 20:44 schreef LosMillonarios het volgende:
Kippenvel gisteren bij de 16de minuut. Voor mij een moment van saamhorigheid, emotie, passie en standvastigheid. PRACHTIG was het.

Met de hand op mijn hart, wij gaan niet OPZIJ!
Heb je zoveel geld dan??? Wie zou Vitesse dan moeten redden? Het kan toch niet zo zijn dat de gemeente weer moet dokken. In een stad met 4 probleemwijken.
  zondag 24 februari 2008 @ 21:00:59 #252
147028 LosMillonarios
Marco Di Marchi_0_
pi_56955024
quote:
Heb je zoveel geld dan??? Wie zou Vitesse dan moeten redden? Het kan toch niet zo zijn dat de gemeente weer moet dokken. In een stad met 4 probleemwijken.
De gemeente gaat niks opnieuw dokken, ze gaan dingen hopelijk alleen kwijtschelden. Deze situatie komt door wanbeleid van zowel Vitesse als de gemeente (bij verkoop stadion was het allang een positief saldo geweest, maar ondeskundigheid bij de gemeente zorgde voor afwijzing van verschillende biedingen).

En probleemwijken kansenjongeren drugsboot WTC-toren Nieuw station Haven aan de Rijn
Bridge over troubled water
  zondag 24 februari 2008 @ 21:02:59 #253
3185 Adelante
To let it go now
pi_56955070
quote:
Op zondag 24 februari 2008 20:51 schreef SCH het volgende:

[..]

Heb je zoveel geld dan??? Wie zou Vitesse dan moeten redden? Het kan toch niet zo zijn dat de gemeente weer moet dokken. In een stad met 4 probleemwijken.
wat nou WEER dokken? de gemeente heeft nog weinig echt bijgedragen aan Vitesse waar niets tegenover stond, waar zij zelf niet beter van zijn geworden. En door financieel wanbeleid bij diezelfde gemeente (centraal station dat 100% duurder uitvalt, havenproject in de binnenstad waar geen hond op zit te wachten, binnenhalen historisch museum) zijn die kanswijken vast en zeker vanzelf ontstaan
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_56955155
De gemeente bijna niks gedaan? Dan heb jij je huiswerk niet gedaan Adelante.
Het houdt natuurlijk een keer op, met die steun aan een voetbalclub. Andere inwoners van Arnhem hebben ook rechten, belangen en verlangens. Je kunt niet van die mensen verwachten dat ze het accepteren dat de gemeente het keer op keer maar weer oplost.

Ze hebben Arnhem een enorm duit geld geleend, misschien tegen een iets te hoge rente, maar daar is vervolgens gewoon niet goed mee omgegaan. Er lag gewoon een degelijk plan en je moet toch echt bij het Vitesse-bestuur zijn.

Ik snap wel dat het makkelijker is om de boosheid richting gemeente te laten gelden, maar dat is in dit geval echt niet terecht.
  zondag 24 februari 2008 @ 21:11:54 #255
3185 Adelante
To let it go now
pi_56955255
quote:
Op zondag 24 februari 2008 21:07 schreef SCH het volgende:
De gemeente bijna niks gedaan? Dan heb jij je huiswerk niet gedaan Adelante.
Het houdt natuurlijk een keer op, met die steun aan een voetbalclub. Andere inwoners van Arnhem hebben ook rechten, belangen en verlangens. Je kunt niet van die mensen verwachten dat ze het accepteren dat de gemeente het keer op keer maar weer oplost.

Ze hebben Arnhem een enorm duit geld geleend, misschien tegen een iets te hoge rente, maar daar is vervolgens gewoon niet goed mee omgegaan. Er lag gewoon een degelijk plan en je moet toch echt bij het Vitesse-bestuur zijn.

Ik snap wel dat het makkelijker is om de boosheid richting gemeente te laten gelden, maar dat is in dit geval echt niet terecht.
Geld lenen tegen 10% rente... nou nounou wat een genereus gebaar, verder liften ze natuurlijk ook gewoon mee als iedere andere gemeente op de resultaten van een eredivisieclub, dus extra inkomsten voor de middenstand etc.

Natuurlijk is het bestuur van Vitesse in eerste plaats ZELF verantwoordelijk voor het financieel gevoerde (wan)beleid, maar de gemeente Arnhem neerzetten als barmhartige samaritaan
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zondag 24 februari 2008 @ 21:15:32 #256
147028 LosMillonarios
Marco Di Marchi_0_
pi_56955347
quote:
Op zondag 24 februari 2008 21:07 schreef SCH het volgende:
De gemeente bijna niks gedaan? Dan heb jij je huiswerk niet gedaan Adelante.
Het houdt natuurlijk een keer op, met die steun aan een voetbalclub. Andere inwoners van Arnhem hebben ook rechten, belangen en verlangens. Je kunt niet van die mensen verwachten dat ze het accepteren dat de gemeente het keer op keer maar weer oplost.
En de stadion-verkoop die de gemeente vakkundig heeft tegen gehouden dan? Want grappig, dan zouden de andere inwoners van Arnhem per saldo niks hebben verloren aan Vitesse!

En elke keer oplossen? De gemeente heeft nooit iets opgelost in deze kwestie, zo blijkt maar weer. En blijkbaar komt politiek Arnhem daar nu ook achter.
Bridge over troubled water
pi_56958012
quote:
Op zondag 24 februari 2008 21:07 schreef SCH het volgende:
De gemeente bijna niks gedaan? Dan heb jij je huiswerk niet gedaan Adelante.
Het houdt natuurlijk een keer op, met die steun aan een voetbalclub. Andere inwoners van Arnhem hebben ook rechten, belangen en verlangens. Je kunt niet van die mensen verwachten dat ze het accepteren dat de gemeente het keer op keer maar weer oplost.

Ze hebben Arnhem een enorm duit geld geleend, misschien tegen een iets te hoge rente, maar daar is vervolgens gewoon niet goed mee omgegaan. Er lag gewoon een degelijk plan en je moet toch echt bij het Vitesse-bestuur zijn.

Ik snap wel dat het makkelijker is om de boosheid richting gemeente te laten gelden, maar dat is in dit geval echt niet terecht.
Mijn hemel SCH wat een onzin. Dat andere mensen ook belangen verlangens en wensen hebben helemaal met je eens. Genoeg mensen en supporters die ook maar een drugsboot te slikken hebben, cultuur wat genoeg mensen niet boeit en dan nog het rijnboog project, waar een nog groter deel van Arnhem niet op zit te wachten. Allemaal verlangens van andere mensen waar ik en velen met mij ook niet echt op zitten te wachten. Moeten we die ook laten stikken of is het geven en nemen?

Deel 2 verkeerd mee omgegaan met het geld? Hoe kan je verkeerd omgaan met geld als het direct naar achterstanden ging en de begrotingen die niet sluitend waren (met toestemming van gemeente en KNVB) passend te maken. Daarnaast laatste 2 jaar in met hangen en wurgen in zwarte cijfers. Nee niet goed mee omgegaan lijkt me wat te overdreven. Een verkeerde uitvoering van reddingsplan was het. Iets waar toendertijd al voor gewaarschuwd werd vanuit de supporters vereniging. Wat partijen in de politiek en andere mensen met kennis van zaken al aan zagen komen.

De boosheid richting gemeente ontstaat mede, omdat ook de gemeente en raadselden veel onzin lullen. Het gaat in Arnhem niet meer om het belang van de stad en de mensen, maar om eigen gewin van de partijen. Je moet eens weten hoe sommige partij leden het een zeggen achter gesloten deuren en zo snel de pers er is totaal wat anders gaan roepen. En dan vind jij de boosheid vreemd?

Ik begrijp je gevoel SCH en zo zullen nog vele Nederlanders denken. Alleen is het zo jammer dat die mensen geen enkele kennis hebben van hoe de zaken in elkaar zitten. Zonder juiste kennis kan je geen correcte conclusie trekken.
pi_56963662
Mooi moment rond de 15e minuut, vooral ook toen iedereen van de spelersbank opstond. Saaie wedstrijd en fout van Pietje bij de 1-1 (die daarvoor overigens twee goeie reddingen had en daardoor misschien iets te makkelijk ging denken bij die bewuste corner).
pi_56966164
quote:
Op zondag 24 februari 2008 22:54 schreef Positive_Thinking het volgende:

[..]

Mijn hemel SCH wat een onzin. Dat andere mensen ook belangen verlangens en wensen hebben helemaal met je eens. Genoeg mensen en supporters die ook maar een drugsboot te slikken hebben, cultuur wat genoeg mensen niet boeit en dan nog het rijnboog project, waar een nog groter deel van Arnhem niet op zit te wachten. Allemaal verlangens van andere mensen waar ik en velen met mij ook niet echt op zitten te wachten. Moeten we die ook laten stikken of is het geven en nemen?
Je zegt het precies goed. De gemeente moet de gelden verdelen en voor zoveel mogelijk belangen opkomen en daarin keuzes maken. Er is al enkele malen gekozen voor het voetbal en Vitesse en het lijkt een lek schip waar steeds meer opnieuw geld in moet. Het houdt toch een keer op?
quote:
Deel 2 verkeerd mee omgegaan met het geld? Hoe kan je verkeerd omgaan met geld als het direct naar achterstanden ging en de begrotingen die niet sluitend waren (met toestemming van gemeente en KNVB) passend te maken. Daarnaast laatste 2 jaar in met hangen en wurgen in zwarte cijfers. Nee niet goed mee omgegaan lijkt me wat te overdreven. Een verkeerde uitvoering van reddingsplan was het. Iets waar toendertijd al voor gewaarschuwd werd vanuit de supporters vereniging. Wat partijen in de politiek en andere mensen met kennis van zaken al aan zagen komen.
Tja, daar ben ik het mee eens. Dat is dus volledig aan Vitesse zelf te wijten.
quote:
De boosheid richting gemeente ontstaat mede, omdat ook de gemeente en raadselden veel onzin lullen. Het gaat in Arnhem niet meer om het belang van de stad en de mensen, maar om eigen gewin van de partijen. Je moet eens weten hoe sommige partij leden het een zeggen achter gesloten deuren en zo snel de pers er is totaal wat anders gaan roepen. En dan vind jij de boosheid vreemd?

Ik begrijp je gevoel SCH en zo zullen nog vele Nederlanders denken. Alleen is het zo jammer dat die mensen geen enkele kennis hebben van hoe de zaken in elkaar zitten. Zonder juiste kennis kan je geen correcte conclusie trekken.
Waarom zou ik geen kennis van zaken hebben? Dit is toch geen nieuw dossier? Bovendien speelt het in veel meer voetbalsteden, kijk alleen maar naar Den Haag.
  maandag 25 februari 2008 @ 16:38:43 #260
147028 LosMillonarios
Marco Di Marchi_0_
pi_56966908
quote:
En de stadion-verkoop die de gemeente vakkundig heeft tegen gehouden dan? Want grappig, dan zouden de andere inwoners van Arnhem per saldo niks hebben verloren aan Vitesse!
Dan blijft dit nog mijn vraag aan jou SCH.
Bridge over troubled water
pi_56967888
quote:
Op maandag 25 februari 2008 16:03 schreef SCH het volgende:

[..]

Je zegt het precies goed. De gemeente moet de gelden verdelen en voor zoveel mogelijk belangen opkomen en daarin keuzes maken. Er is al enkele malen gekozen voor het voetbal en Vitesse en het lijkt een lek schip waar steeds meer opnieuw geld in moet. Het houdt toch een keer op?
Is geld uitlenen verdelen?? Nee dat is het niet!! Subsidies is geld uitdelen en verdelen. Wij krijgen een leuke lening met hoge rente. Zit toch echt een verschil tussen subsidies verstrekken of een lening.
quote:
Tja, daar ben ik het mee eens. Dat is dus volledig aan Vitesse zelf te wijten.
[..]
Als KNVB en Arnhem akkoord gaan is het alleen aan Vitesse te wijten?? Knap erg Knap. Zoals ik al aangaf er werden al signalen gegeven dat dit reddingsplan niet zou werken op deze manier. Als gemeente dan stug bij hun plan blijft valt Vitesse weinig meer te verwijten na uitvoering van dat plan. Het had heel anders gekund, maar de gemeente besloot anders!
quote:
Waarom zou ik geen kennis van zaken hebben? Dit is toch geen nieuw dossier? Bovendien speelt het in veel meer voetbalsteden, kijk alleen maar naar Den Haag.
Schulden/tekorten spelen inderdaad op meer plaatsen, maar de manier van standkoming, manier van redden en randzaken verschillen heel erg per club, zodat alles vergelijken in veel gevallen niet kan.
  maandag 25 februari 2008 @ 18:52:54 #262
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_56969488
Laten we het maar niet meer proberen. Mensen die denken Vitesse aan te kunnen vallen, blijven altijd terug blijven vallen op dezelfde (matige) argumenten. Die stennisschopperij komt altijd voort uit een hekel aan Vitesse, en dat kan je niet met goede argumenten omdraaien.
  maandag 25 februari 2008 @ 19:35:28 #263
184465 Migue
Sensuele man
pi_56970432
Pure jaloezie (om maar weer even een klassieker van stal te halen ) dat wij wel met de top meekonden en al die homoclubje uit de provincies niet, vast bang dat als er eindelijk weer een fatsoenlijke financiele status is het weer zo zal gaan.
pi_56971662
Zo heb kaarten besteld voor aanstaande vrijdag, maar war kan je de auto het beste kwijt? En hoeveel kost het parkeren?
  maandag 25 februari 2008 @ 20:55:47 #265
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_56972354
quote:
Op maandag 25 februari 2008 20:26 schreef escape_nl het volgende:
Zo heb kaarten besteld voor aanstaande vrijdag, maar war kan je de auto het beste kwijt? En hoeveel kost het parkeren?
Gewoon bij de Rijnhal neerzetten, kost je niets en het stadion is via de nieuwe tunnel met 5/10 minuutjes te bereiken!
pi_56972556
ok bedankt, nu maar hopen op een doelpuntenfestijn tegen VVV
  maandag 25 februari 2008 @ 21:36:35 #267
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_56973234
Ja, Rijnhal is écht ideaal Ik hou het op een moeizame 1-0
pi_56973773
Mwah Vitese - vvv is meestal wel goed voor wat doelpunten.

ik heb 8 wedstrijden verwerkt op mijn eigen website. Nacompetitie eerste en ere.. ben nog niet zo ver dat ik alles heb.

van die 8 is het gemiddelde doelsaldo ongeveer
3-0.
  maandag 25 februari 2008 @ 22:08:47 #269
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_56974098
Eerder behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst...

maar vrijdag moet er gewonnen worden!
  maandag 25 februari 2008 @ 22:59:55 #270
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_56975560
Mijn eerste Vitesse-wedstrijd OOIT was Vitesse-VVV. 6-1 in 1992 geloof ik
  maandag 25 februari 2008 @ 23:27:50 #271
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_56976300
6-1 ja, klopt .

jij was één van de 4065 toeschouwers .
  dinsdag 26 februari 2008 @ 09:34:51 #272
3185 Adelante
To let it go now
pi_56980544
Cruijff redt AJAX
Advocaat redt ADO

welke oudgediende gaat het bestuur van Vitesse adviseren?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_56981178
Bob Peeters.
Don't think twice, it's all right.
  dinsdag 26 februari 2008 @ 11:26:05 #274
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_56982536
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 10:14 schreef JH87 het volgende:
Bob Peeters.
Paulo Rink
pi_56982569


Ik heb echt genoten van Rink.
Don't think twice, it's all right.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')