abonnement Unibet Coolblue
pi_56404014
Ik ben op zoek naar een externe harde schijf/mediaspeler om mijn dvd's en foto's ditrect op tv te kijken zonder eerst te hoeven branden. Er moet ook een lan aansluiting op zitten.

Welke bevelen jullie aan?
The Force is like Duck-tape, it has a light side, a dark side and it holds the universe together
pi_56404219
tvp-tje, zoe iets soortgelijks.

TS, sluit je de schijf dan eerst nog aan op je router?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_56404300
ja, ik wil hem in mijn netwerk plaatsen. Ik heb hier al een netwerk externe hd in zitten, dus ik zou ook graag zien dat ik de bestanden die hierop staan kan afspelen op mijn tv.

is dit misschien iets hiervoor?

Freecom Mediaplayer-35 Drive-in-kit
The Force is like Duck-tape, it has a light side, a dark side and it holds the universe together
pi_56404664
Elin: What the hell are we doing? We must be out of our damned minds!
Agnes: Yes, I know.
Elin: But we are so fucking cool.
pi_56404721
Koop een router met USB poorten zodat je deze externe harde schijf van bijv. 500 gig voor ¤100 hierop aan kan sluiten en direct dus je films kan laten afspelen op iedere pc. Zonder een pc aan hoeven te zetten.

Apple Airport is ganz geil. Werkt ook voor windows en is zeer makkelijk in gebruik.

Externe HD met LAN aansluitingen zijn duurder dan bovenstaande oplossing.
pi_56404723
Elin: What the hell are we doing? We must be out of our damned minds!
Agnes: Yes, I know.
Elin: But we are so fucking cool.
pi_56404821
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 10:49 schreef Devlinsect het volgende:
Koop een router met USB poorten zodat je deze externe harde schijf van bijv. 500 gig voor ¤100 hierop aan kan sluiten en direct dus je films kan laten afspelen op iedere pc. Zonder een pc aan hoeven te zetten.

Apple Airport is ganz geil. Werkt ook voor windows en is zeer makkelijk in gebruik.

Externe HD met LAN aansluitingen zijn duurder dan bovenstaande oplossing.
Een externe hd met lan heb ik al thuis staan.
The Force is like Duck-tape, it has a light side, a dark side and it holds the universe together
pi_56404919
quote:
ziet er goed uit. Maar moet bij deze de pc ook aanstaan om bestanden te kijken van mijn externe Lan HD?
The Force is like Duck-tape, it has a light side, a dark side and it holds the universe together
pi_56410788
Hey, ik heb daar onlangs ook een topic over aangemaakt.
HDD-Mediaplayer gezocht
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_56412396
Ik heb ook onwijs lang gezocht naar DE ideale mediaspeler. Na een lange zoektocht op advies van veel mensen een omgebouwde XBOX met XBox MEdia Center gekocht en het ding is echt GEWELDIG! Ik heb er zelf een 320gig HDD in, volgepleurd met alle Friends seizoenen, Sex and the City voor mn vriendin, een ontzettende zooi films (die trouwens met een druk op de knop van de optioneel aan te schaffen afstandsbediening worden voorzien van imdb info, zelfs met dvd cover).

Het ding speelt iso's af, zelfs via het netwerk. Ik ben nog geen bestand tegengekomen wat ie niet afspeelt. Daarnaast is dr een gigantisch aanbod van homemade scripts, waaronder een uitzending gemist script, waarmee je directe toegang hebt tot alle uitzendig gemist kanalen, super!

Echt, ik was eerst ook een beetje terughoudend tegenover een omgebouwde gameconsole als mediaspeler, maar een xbox met grote HDD en Xbox media center is serieus waar de beste in zijn soort.... retail mediaspelers zijn totaal geen concurrent

*einde kwijlverhaal over hoe geweldig het wel niet is*
pi_56412523
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 16:36 schreef vin001 het volgende:
Ik heb ook onwijs lang gezocht naar DE ideale mediaspeler. Na een lange zoektocht op advies van veel mensen een omgebouwde XBOX met XBox MEdia Center gekocht en het ding is echt GEWELDIG! Ik heb er zelf een 320gig HDD in, volgepleurd met alle Friends seizoenen, Sex and the City voor mn vriendin, een ontzettende zooi films (die trouwens met een druk op de knop van de optioneel aan te schaffen afstandsbediening worden voorzien van imdb info, zelfs met dvd cover).

Het ding speelt iso's af, zelfs via het netwerk. Ik ben nog geen bestand tegengekomen wat ie niet afspeelt. Daarnaast is dr een gigantisch aanbod van homemade scripts, waaronder een uitzending gemist script, waarmee je directe toegang hebt tot alle uitzendig gemist kanalen, super!

Echt, ik was eerst ook een beetje terughoudend tegenover een omgebouwde gameconsole als mediaspeler, maar een xbox met grote HDD en Xbox media center is serieus waar de beste in zijn soort.... retail mediaspelers zijn totaal geen concurrent

*einde kwijlverhaal over hoe geweldig het wel niet is*
Tja, maar nu nog iemand vinden die mijn xbox kan ombouwen.....
En de Xbox kan als het goed is geen HD bestanden afspelen.
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_56413847
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 16:43 schreef yosander het volgende:

[..]

Tja, maar nu nog iemand vinden die mijn xbox kan ombouwen.....
En de Xbox kan als het goed is geen HD bestanden afspelen.
Dan moet je gewoon een computer kopen speciaal voor htcp bedoeld. Ik ben momenteel bezig met wat opbouwen. Er is heel veel keuze, je moet alleen wel een beetje nerderig zijn aangelegd
Elin: What the hell are we doing? We must be out of our damned minds!
Agnes: Yes, I know.
Elin: But we are so fucking cool.
pi_56427104
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 16:36 schreef vin001 het volgende:
Ik heb ook onwijs lang gezocht naar DE ideale mediaspeler. Na een lange zoektocht op advies van veel mensen een omgebouwde XBOX met XBox MEdia Center gekocht en het ding is echt GEWELDIG! Ik heb er zelf een 320gig HDD in, volgepleurd met alle Friends seizoenen, Sex and the City voor mn vriendin, een ontzettende zooi films (die trouwens met een druk op de knop van de optioneel aan te schaffen afstandsbediening worden voorzien van imdb info, zelfs met dvd cover).

Het ding speelt iso's af, zelfs via het netwerk. Ik ben nog geen bestand tegengekomen wat ie niet afspeelt. Daarnaast is dr een gigantisch aanbod van homemade scripts, waaronder een uitzending gemist script, waarmee je directe toegang hebt tot alle uitzendig gemist kanalen, super!

Echt, ik was eerst ook een beetje terughoudend tegenover een omgebouwde gameconsole als mediaspeler, maar een xbox met grote HDD en Xbox media center is serieus waar de beste in zijn soort.... retail mediaspelers zijn totaal geen concurrent

*einde kwijlverhaal over hoe geweldig het wel niet is*
Klinkt goed, maar wat kost het als je geen Xbox hebt? ?Wat zou je dan totaal kwijt zijn denk je?
The Force is like Duck-tape, it has a light side, a dark side and it holds the universe together
pi_56457933
Ik heb de Kiss DP-1504 op het oog. Iemand ervaring hiermee?
The Force is like Duck-tape, it has a light side, a dark side and it holds the universe together
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')