abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 14 februari 2008 @ 10:46:56 #176
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_56722403
Oh hoi .
Ik wilde ook even pronken met mijn nieuwe casa.
Ik voel me er al heel erg thuis en werkelijk elk deel in het huis is een gigantische vooruitgang in tegenstelling tot het oude huis. Warme voeten vanwege vloerverwarming, een warm keukentje waar het lekker ruim is ipv dat koude hok in ons oude huis waar je je kont niet kan keren, thermostaatkranen overal in huis ipv de gewone in ons oude huis, een voorraadkast, een schuurtje voor allerlei klus- en plantenzooi en mijn fietsje , Eindhoven zelf gewoon (gisteren lekker naar de Mediamarkt geweest voor een nieuwe waterkoker en daarna weer naar huis gefietst), de afstand van huis naar het station is supergoed te doen, digitale tv op de tv met 100.000 zenders waar altijd wel iets te zien is, we slapen op een nieuw dekmatras op onze boxspring, dus om een lang verhaal kort te maken is het gewoon een heleboel vooruitgang en fijnheid waar ik erg van geniet.

De woonkamer en keuken zijn eigenlijk zo'n beetje af nu, op wat kleine tupperware en pannenzooi na (en er mist nog een magnetron in RVS-look... tips..anyone?) en de slaapkamers staan nog vol met dozen en zakken kleding. Komend weekend gaan we weer lekker verder fröbelen en ga ik waarschijnlijk een emaille plaatje maken voor op het huis met onze namen erop .

Wat foto's:










[ Bericht 0% gewijzigd door SEMTEX op 14-02-2008 10:53:00 ]
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  donderdag 14 februari 2008 @ 12:49:35 #177
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_56725083
SEmtex wat een gezellige woning

Pluph, we wisten dat de laatste 2 meter gehuurd was dus er gaat niets van de prijs af.
  donderdag 14 februari 2008 @ 12:59:07 #178
3878 Vork
Manisch creatief
pi_56725306
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 10:39 schreef nutteketut het volgende:
Misschien alles op rood inzetten of zwart als dat beter is

Of een lekkere middag blackjack spelen
Nou, ik krijg al 400 euro terug van de energieboer. daar kan ik in ieder geval een laminaatvloer van bekostigen. Dus dat heb ik dan alvast
  donderdag 14 februari 2008 @ 14:08:28 #179
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_56726853
Vork! Lekker hoor, en lekker snel al. En ook nog gelijk een financiële meevaller.
Gefeliciteerd!

@ Semtex: geniet ze nog van je huissie!

@ Rottdog. Da's dan inderdaad balen.

En verders:
Lievenieke, toevallig nog iets te melden over werkzaamheden?
CarOnline? Hoe gaat het bij jullie?
Diesz? Joehoe! Doe eens vertellen hoe het gaat (als je al online kunt).
Snoopy, zitten jullie nog op schema?
En de rest... niets te melden?

Updates willen we!
... ♥ ik mis je ♥
pi_56729018
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 14:08 schreef phluphy het volgende:

Lievenieke, toevallig nog iets te melden over werkzaamheden?

Updates willen we!
Gisteren de nieuwe verhuisdatum te horen gekregen. Een slag in mijn gezicht was het. Heel de nacht heb ik ofwel liggen wenen ofwel wakker gelegen. Maar de nieuwe datum is dus kerstvakantie 2008, maw misschien zelfs niet met kerst in ons eigen huis.
Ik ben helemaal van slag en hoop binnenkort terug bij te lezen, nu heb ik eventjes helemaal geen moed meer sorry daarvoor
  donderdag 14 februari 2008 @ 16:56:41 #181
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_56730268
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 15:48 schreef leonieke het volgende:

[..]

Gisteren de nieuwe verhuisdatum te horen gekregen. Een slag in mijn gezicht was het. Heel de nacht heb ik ofwel liggen wenen ofwel wakker gelegen. Maar de nieuwe datum is dus kerstvakantie 2008, maw misschien zelfs niet met kerst in ons eigen huis.
Ik ben helemaal van slag en hoop binnenkort terug bij te lezen, nu heb ik eventjes helemaal geen moed meer sorry daarvoor
Ach Lievenieke, dat zal toch niet zo zijn. Dat kan toch gewoon niet, om je nog zo lang aan het lijntje te houden. Wat vind je man ervan?
... ♥ ik mis je ♥
pi_56730365
Hij is kwaad, triest, razend, een vat vol frustraties, ... Maar we kunnen er niets aan doen hé

Hadden ze ons DIT nieuws gebracht vorig jaar in oktober dan hadden we kunnen zeggen dat dit voor ons niet meer ging en hadden we een appartementje gehuurd. Maar nee, ze vertellen ons het nieuws in februari, 10 maand voor de verhuisdatum... huren is dus geen optie meer

Een vrouw die constant in tranen uitbarst... happy valentine
  donderdag 14 februari 2008 @ 17:16:17 #183
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_56730647
Ik zou dus alsnog iets gaan huren. Goed zoeken, voor mijn part kamerbewoning, gemeubileerd huren, of iets verder buiten de plaats, maar ik zou echt weggaan. Ook om duidelijk te maken dat je niet met je laat sollen, pfff.

Echt mega k*t voor je, en inderdaad, leuke Valentijnsdag heb je zo. NOT!
... ♥ ik mis je ♥
pi_56730811
@leonieke: Lekker is dat... Bouwen ze de rest met lego ofzo?
@Vork: Score, goede actie! Van harte, en ook: foto's
@phluph: Natuurlijk is er wel wat te melden Vandaag is het koopcontract getekend, dus ik heb nog tot maandag voor het officieel is... Druk bezig geweest met budgetten, maar mijn hemel wat is alles duur
  donderdag 14 februari 2008 @ 17:32:04 #185
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_56730991
Gefeliciteerd TimberWolf!

Wat bedoel je met 'alles' is duur? Bouwmateriaal? Meubels? Accessoires?
... ♥ ik mis je ♥
pi_56732158
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 17:32 schreef phluphy het volgende:
Gefeliciteerd TimberWolf!

Wat bedoel je met 'alles' is duur? Bouwmateriaal? Meubels? Accessoires?
Dank je

Jah, dat allemaal Het kan natuurlijk ook zijn dat ik een dure smaak heb Nah, door de snelheid van kopen heb ik nog niet zoveel gespaard als me eigenlijk lief is, dus moet het met het geld wat ik heb. Dus wat goedkopere meubeltjes (1700 euro voor een bank is niet weinig) en misschien niet een hele grote flatscreen aan de muur, en dat soort dingetjes. Maargoed, de budgetten die ik gemaakt heb zijn ook grotendeels 'nattevingerwerk', ik moet nog eens echt gaan rekenen.

Maar eerst: Woonboeken kijken voor inspiratie Ik heb er een heel nest besteld via internet, dus dat gaat goedkomen. Iemand overigens nog sites waar ik leuk inspiratie op kan doen qua inrichting?
pi_56733707
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 15:48 schreef leonieke het volgende:

[..]

Gisteren de nieuwe verhuisdatum te horen gekregen. Een slag in mijn gezicht was het. Heel de nacht heb ik ofwel liggen wenen ofwel wakker gelegen. Maar de nieuwe datum is dus kerstvakantie 2008, maw misschien zelfs niet met kerst in ons eigen huis.
Ik ben helemaal van slag en hoop binnenkort terug bij te lezen, nu heb ik eventjes helemaal geen moed meer sorry daarvoor
Ach nee toch
Zo lang nog en je wacht al zo lang. Waarom gaat t nog zo lang duren en heeft het zo lang op zich laten wachten ?
Is er inmiddels dan ook al een kostenplaatje bekend als ze ook een eind datum weten?
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 17:01 schreef leonieke het volgende:
Hij is kwaad, triest, razend, een vat vol frustraties, ... Maar we kunnen er niets aan doen hé

Hadden ze ons DIT nieuws gebracht vorig jaar in oktober dan hadden we kunnen zeggen dat dit voor ons niet meer ging en hadden we een appartementje gehuurd. Maar nee, ze vertellen ons het nieuws in februari, 10 maand voor de verhuisdatum... huren is dus geen optie meer

Een vrouw die constant in tranen uitbarst... happy valentine
Nou, wat Phluphy zegt. Uit principe gewoon iets huren al is het klein, gemeubileerd, uit de buurt.
Even je eigen standpunt ook duidelijk maken. En dat je hier helemaal niet mee eens bent. Je mag ook wle uiten wat je denkt en voelt.
Het wordt jullie huis en ik vind dit echt niet leuk voor je

Je mag wel in mijn huisje wonen. Is wel heel heel heel klein
  vrijdag 15 februari 2008 @ 08:42:54 #188
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_56741829
Blegh, wat een gedoe weer Leonieke. Wie is er nou exact verantwoordelijk voor die opleverdatum en waarom blijven ze die maar uitstellen?
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_56742177
Eerst en vooral: thx voor iedereen die me moed wil inspreken. Ik vind het echt zo super dat ik hier mijn hart kan luchten en ik kan het niet genoeg benadrukken
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 17:16 schreef phluphy het volgende:
Ik zou dus alsnog iets gaan huren. Goed zoeken, voor mijn part kamerbewoning, gemeubileerd huren, of iets verder buiten de plaats, maar ik zou echt weggaan. Ook om duidelijk te maken dat je niet met je laat sollen, pfff.

Echt mega k*t voor je, en inderdaad, leuke Valentijnsdag heb je zo. NOT!
We zijn aan het uitkijken, maar zo kort dag en voor zo'n korte termijn... Normaalgezien huur je hier niets als het minder dan een jaar is en het moet idd gemeublileerd zijn omdat we nu geen meubels kunnen kopen voor een (klein) appartement en dan andere voor in ons huis.
Maar we zoeken wel naar een oplossing (al vrees ik er een beetje voor en ik mag er natuurlijk niet te veel mijn zinnen op zetten)
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 17:24 schreef TimberWolf het volgende:
@leonieke: Lekker is dat... Bouwen ze de rest met lego ofzo?
Dat zou nog vlugger gaan want daar zou ik zelf misschien nog kunnen aan helpen
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 19:41 schreef tirannetje24 het volgende:

[..]

Ach nee toch
Zo lang nog en je wacht al zo lang. Waarom gaat t nog zo lang duren en heeft het zo lang op zich laten wachten ?
Geen idee Ik snap ook niet dat ze na 4 maand tijd nog maar zo ver zitten. Maar zoals ik waarschijnlijk al ergens zei (of het was in een mail naar mijn zus) of ze nu vlug doordoen of niet aan het metselwerk, dat maakt eigenljk niets meer uit want de schrijnwerker voor het dak begint ten vroegste half april. Stel nu maar dat het metselswerk op een maand af is, dan ligt het gewoon nog stil tot de dakwerker kan beginnen.
quote:
Is er inmiddels dan ook al een kostenplaatje bekend als ze ook een eind datum weten?
Kosten! Idd! Ik wist dat we nog iets moesten hebben!
Blijkbaar moeten we nu eerst de prijs van onze keuken geven zodat hij de kostprijs kan afwerken (terwijl we net de kostprijs willen weten van ruwbouw + ramen + dak + chappe + pleisterwerk + elektriciteit + sanitair + cv om de prijs vloer en keuken, ... te kunnen bepalen) En dan maar doen alsof hij dat niet wist (terwijl mijn schoonmoeder zei: jamo daarvoor moeten ze toch eerst de prijs van de rest weten? Het is dus niet dat we niet duidelijk genoeg communiceren... het zou nogal erg zijn van een leerkracht en een docent
quote:
Nou, wat Phluphy zegt. Uit principe gewoon iets huren al is het klein, gemeubileerd, uit de buurt.
Even je eigen standpunt ook duidelijk maken. En dat je hier helemaal niet mee eens bent. Je mag ook wle uiten wat je denkt en voelt.
Het wordt jullie huis en ik vind dit echt niet leuk voor je

Je mag wel in mijn huisje wonen. Is wel heel heel heel klein
Jouw huisje zal idd wel uit de buurt zijn Thx
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 08:42 schreef SEMTEX het volgende:
Blegh, wat een gedoe weer Leonieke. Wie is er nou exact verantwoordelijk voor die opleverdatum en waarom blijven ze die maar uitstellen?
Onze aannemer (en tegelijkertijd mijn schoonvader). Reden? Geen flauw idee Die krijgen we niet te horen Ik weet zelfs niet of er een reden is, hoor. Verkeerde planning? Ik denk het niet. Ik denk dat het altijd zijn plan is geweest om het maar tegen het einde van het jaar af te werken maar dat hij ons dat vorig jaar in oktober niet wou/durfde zeggen, ofzo. Er is geen strenge winter geweest, regenen doet het hier al een tijdje niet, maar toch wordt er bij ons niet gewerkt. Ik veronderstel dat het gewoon altijd zijn planning is geweest. Een andere oorzaak kan ik niet vinden.
pi_56742338
Ik vind het echt rot voor je

Hebben jullie, toen jullie beslote met hun in zee te gaan voor de bouw, niet iets contractueel vast gelegd?
Een minimale kostenberekening, tijdsduur van de bouw, maar wel onder voorbehoud van eventuele gekke bijzonderheden? Dan heb je iets op terug te vallen.
En het is dan misschien wel familie maar je betaald wel gewoon voor alles.

En ik zou nu eerst die vuist eens op tafel slaan en die ruwe kosten willen hebben voordat je de kosten voor je keuken bekend gaat maken. Jij hebt toch ook gerechten om iets te weten. Het is toch gewoon een overeenkomst tussen klant en bedrijf!

Als zij nu al kunnen zeggen het wordt dec. 2008. dan kunnen ze je binnen een week die kosten geven want ze hebben de tijdsplanning af, ze weten hoe de bouw eruit ziet de materialen zullen ze wel besteld moeten hebben want anders kunnen ze lijkt me niet echt een planning af geven.

, zelfs ik kan er boos om worden
Kan er niet zo goed tegen dat ze er zo mee omspringen. Dat hoort niet
pi_56742531
Er is geen contract Het gaat om mijn schoonouders waar we bij wonen, als we nu van één iemand wisten dat we niet gingen bedrogen worden... Trouwens, als ik gelijk heb (dat het altijd zijn plan is geweest om het zo laat af te werken) ging hij nooit een contract willen geven met een einddatum want dan wist hij dat we er niet mee akkoord gingen gaan.

Wat die prijs betreft: daar zijn we altijd vertrokken van het gemiddelde bedrag per m² die door de architect werd gegeven, uiteraard met de mededeling dat we wel een definitief kostenplaatje wilden krijgen. En ook dat wordt constant uitgesteld. De keuze van de materialen kent hij al heel lang. Het enige wat hij niet wist toen onze bouwvergunning (april 2007) binnen was, waren onze gevelstenen, maar die hebben we eind april gekozen (omdat ze ze in eeste instantie (zogezegd?) nodig hadden in augustus).

De prijs van de keuken kunnen we gewoon niet geven, zelfs al zouden we het willen. Gewoon omdat we de materialen maar kunnen bepalen als we weten hoeveel er van ons budget is opgesouppeerd. Uiteraard komt hij dan af met: "ik zou toch de keuken pakken die ik wil ook al is hij duur" Ja uiteraard, maar té duur gaat niet want dan kunnen we hem niet betalen.
Ik heb hem al eens gezegd dat elke bouwheer toch de kost wil kennen en gevraagd hoeveel andere klanten hij heeft die de prijs niet op voorhand weten... Toen werd het stil. Dus hij weet wel dat het niet normaal is.

En op die prijs reken ik niet tegen volgende week Hij heeft excuses zat. "ja maar, je hebt nog niet precies het aantal stopcontacten gekozen" *zucht* ik kan me niet voorstellen dat elke bouwheer moet zeggen hoeveel stopcontacten hij precies wil want de elektricien rekent dat uit (en heeft dat ook al gedaan). Dat is trouwens het toppunt hé, ik wéét dat er ergens een offerte ligt met de prijs van de elektriciteit. Het is kwestie van het eindbedrag over te schrijven zodat wij kunnen zeggen of we nog geld genoeg hebben voor bv domotica. Altijd diezelfde excuses: ja maar ik kan geen prijs geven als ik dat niet weet van de domotica of van de keuken of ...

Het is dat we geen andere aannemer konden nemen hé...
pi_56742822
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 09:29 schreef leonieke het volgende:
Er is geen contract Het gaat om mijn schoonouders waar we bij wonen, als we nu van één iemand wisten dat we niet gingen bedrogen worden... Trouwens, als ik gelijk heb (dat het altijd zijn plan is geweest om het zo laat af te werken) ging hij nooit een contract willen geven met een einddatum want dan wist hij dat we er niet mee akkoord gingen gaan.

Wat die prijs betreft: daar zijn we altijd vertrokken van het gemiddelde bedrag per m² die door de architect werd gegeven, uiteraard met de mededeling dat we wel een definitief kostenplaatje wilden krijgen. En ook dat wordt constant uitgesteld. De keuze van de materialen kent hij al heel lang. Het enige wat hij niet wist toen onze bouwvergunning (april 2007) binnen was, waren onze gevelstenen, maar die hebben we eind april gekozen (omdat ze ze in eeste instantie (zogezegd?) nodig hadden in augustus).

De prijs van de keuken kunnen we gewoon niet geven, zelfs al zouden we het willen. Gewoon omdat we de materialen maar kunnen bepalen als we weten hoeveel er van ons budget is opgesouppeerd. Uiteraard komt hij dan af met: "ik zou toch de keuken pakken die ik wil ook al is hij duur" Ja uiteraard, maar té duur gaat niet want dan kunnen we hem niet betalen.
Ik heb hem al eens gezegd dat elke bouwheer toch de kost wil kennen en gevraagd hoeveel andere klanten hij heeft die de prijs niet op voorhand weten... Toen werd het stil. Dus hij weet wel dat het niet normaal is.

En op die prijs reken ik niet tegen volgende week Hij heeft excuses zat. "ja maar, je hebt nog niet precies het aantal stopcontacten gekozen" *zucht* ik kan me niet voorstellen dat elke bouwheer moet zeggen hoeveel stopcontacten hij precies wil want de elektricien rekent dat uit (en heeft dat ook al gedaan). Dat is trouwens het toppunt hé, ik wéét dat er ergens een offerte ligt met de prijs van de elektriciteit. Het is kwestie van het eindbedrag over te schrijven zodat wij kunnen zeggen of we nog geld genoeg hebben voor bv domotica. Altijd diezelfde excuses: ja maar ik kan geen prijs geven als ik dat niet weet van de domotica of van de keuken of ...

Het is dat we geen andere aannemer konden nemen hé...


Ik hoop dat je alsnog snel wat kunt vinden om te huren gemeubileerd. Dan kun je iig 1 standpunt maken dat je daar niet graag langer had willen zitten.
Verder moet je helaas wachten, maar probeer je niet te laten afschepen met dat kostenplaatje.
Zeg maar dat die 3 stopcontacten die er mogelijk nog bijkomen geen 1000den euro's zullen kosten of dat die extra leiding qua kosten niet erg zullen toenemen, maar dat je nu een ruwe schatting wilt ongeacht welke smoes hij boven tafel gaat halen want je zult toch vrij veel al wel in het huis opgenomen hebben. En dat jij nu eens wilt weten wat het is.

En dan moet je schoonvader begrijpen dat mocht dit tot een irritatie leiden dit niet losstaat van de familierelatie.

succes meissie. Blijf iig hier maar je hart luchten he
pi_56743142
Pff wat een drama zeg. Het blijft maar voortduren. Ik duim met je mee dat het misschien toch nog meevalt en ze sneller klaar zijn
  Hoofdredactie Fotografie vrijdag 15 februari 2008 @ 11:33:42 #194
95752 crew  Chell
Kluns
pi_56745509
Jemig leonieke, wat een lijdensweg wordt dit zeg!!! Ik word er helemaal verdrietig van als ik het allemaal lees. Ik weet een beetje hoe het voelt, bij mij werd de oplevering ook steeds maar uitgesteld. Alleen bij mij was het geen familie die de renovatie deed.

Kunnen jullie niet een caravan ofzo huren? Op zo'n vakantiepark? In NL staan die vaak te huur voor langere periodes, incl. meubilair enzo.
pi_56745653
Zo,

We gaan weer een nieuwe fase in.

De afgelopen (vandaag precies) 4 maanden heb ik alle electriciteit door het hele huis vervangen, de muren allemaal kaalgemaakt, gestuct en geschilderd, de deuren allemaal opnieuw afgesteld, kozijnen netjes dichtgekit met acrylkit en inmiddels ook de kozijnen + deuren voor een deel geschilderd.

Morgen ga ik dan toch eindelijk eens zelf stucen (de gang) en begin met een heel klein wandje. Gewoon om te proberen. Als het slaagt doe ik er meteen nog één of twee. Nou betreft het een betonnen muur die gewoon onwijs lelijk is geschilderd door de vorige bewoners (alsof je een blik verf erop knalt en gewoon lekker uit laat druipen) dus ik ga er gewoon direct overheen. In de woonkamer is datzelfde principe al (succesvol) op een muur toegepast.

Omdat de muur verder goed is ga ik Fix & Finish gebruiken. Morgen maar even allerlei stucspullen halen bij de Gamma. Maar ehm... moet ik deze ondergrond nou voorbehandelen? En zo ja, waarmee en hoe lang van tevoren moet zoiets eigenlijk? De lijstjes op het net zijn niet echt duidelijk.

Ik ben benieuwd of het lukt... foto's volgen!
  vrijdag 15 februari 2008 @ 14:09:16 #196
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_56749022
Leonieke wat een k*tzooi
pi_56753884
Leonieke, welke regio wil je huren?
pi_56766770
Ninove

Ik kan er tegenwoordig al over spreken zonder in tranen uit te barsten. Dus dat is al een serieus pluspunt! Maar ik kan er nog steeds niet over dat ze ons zo behandelen. Het wordt tijd dat het nieuwjaar is. 2008 mag rap voorbij zijn wat mij betreft
  zaterdag 16 februari 2008 @ 10:46:38 #199
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_56766869
Lievenieke, wat ik nu ga zeggen is niet zo leuk, maar toch wel iets om over na te denken:
Er zijn factoren, die de nu geplande datum (kerstvakantie 2008), nóg meer kunnen vertragen:
- je schoonvader wordt ziek
- jullie krijgen familieruzie
- andere planningen blijven voorrang krijgen
- etc.

Dus, theoretisch is het mogelijk dat je op een gegeven moment te horen krijgt dat het nóg langer gaat duren (je hebt tenslotte niets zwart op wit staan).

Is het, in dat kader, niet verstandig om toch iets te gaan huren? Als het met het huis voorspoedig blijft gaan, en het huren is dan maar voor korte duur geweest, soit. Maar als het nog langer mocht duren, zit je tenminste op je eigen stekkie.
Het lijkt nu niet zinvol om iets te huren, maar wie weet ...

Ik vond het idee van een recreatiewoning of zo helemaal zo gek niet. Of iets wat erop lijkt.

De gedachte dat je nog zo lang bij je schoonouders moet zitten, staat me gewoon niets aan!

... ♥ ik mis je ♥
pi_56788175
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 10:46 schreef phluphy het volgende:
Lievenieke, wat ik nu ga zeggen is niet zo leuk, maar toch wel iets om over na te denken:
Er zijn factoren, die de nu geplande datum (kerstvakantie 2008), nóg meer kunnen vertragen:
- je schoonvader wordt ziek
- jullie krijgen familieruzie
- andere planningen blijven voorrang krijgen
- etc.

Dus, theoretisch is het mogelijk dat je op een gegeven moment te horen krijgt dat het nóg langer gaat duren (je hebt tenslotte niets zwart op wit staan).

Is het, in dat kader, niet verstandig om toch iets te gaan huren? Als het met het huis voorspoedig blijft gaan, en het huren is dan maar voor korte duur geweest, soit. Maar als het nog langer mocht duren, zit je tenminste op je eigen stekkie.
Het lijkt nu niet zinvol om iets te huren, maar wie weet ...

Ik vond het idee van een recreatiewoning of zo helemaal zo gek niet. Of iets wat erop lijkt.

De gedachte dat je nog zo lang bij je schoonouders moet zitten, staat me gewoon niets aan!

Lieve lieve phluphy,

Het is idd niet zo leuk om te lezen, maar het ergste is dat het ook constant door mijn hoofd spookt. Wat als we nog meer vertraging gaan krijgen? Wat als we er helemaal niet meer in 2008 gaan in kunnen? Wat als het opeens februari of maart 2009 wordt? Ik kan mijn kinderwens écht geen jaar meer uitstellen (ik word nu al gek ) en ik kan nu al niet meer op hun gezicht kijken
Maar mijn man heeft goede hoop en denkt dat het misschien in november al klaar gaat zijn zodat we er een bouwdroger kunnen in zetten en begin december kunnen verhuizen. Ik? Ik weet het allemaal niet meer

Maar ik weet wel al dat ik eind juni ga zeggen dat ze mijn verjaardag zo mogen laten voorbijgaan of dat ze hem onder elkaar mogen vieren met taart. Ik zal er niet bij zjin
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')