abonnement Unibet Coolblue
  FOK!fossiel dinsdag 29 januari 2008 @ 20:45:45 #1
8443 cptmarco
it's captain...
pi_56394808
Vraag, ik ben op zoek naar een bankstel/zithoek, alleen ik kan nog niets vinden wat gewoon lekker zit.

Is het interessant om in Duitsland meubels te kopen (hoe liggen de prijzen)? Zoekgebied: net over de grens bij Enschede (zeg maar maximaal een drie kwartier tot een uur Duitsland in), welke meubelzaken zijn het bezoeken waard (en in welke plaats liggen ze)?

Many thanks...
pi_56395080
Wat hebben ze in Duitsland voor banken die ze op een Nederlandse meubelboulevard niet hebben?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  FOK!fossiel dinsdag 29 januari 2008 @ 22:44:55 #3
8443 cptmarco
it's captain...
pi_56398343
De meeste Duitse meubelwinkels zijn verschrikkelijk. Echtholzfurnier (gefineerd hout) is bijvoorbeeld al heel wat, want veel Duitse meubels bestaan uit plastik met houtnerf-imitatie-bestickering.

Maar goed, RS Möbel heeft wel aardige meubels, ook wel een paar bankstellen. Ze hebben filialen in o.a. Osnabrück, Münster en Bochum.
pi_56400239
ah handig!

ik ben voor mn nieuwe huis (Enschede) op zoek naar een bank en heb tot nu toe nog niet veel bijzonders gevonden (budget is niet bijster groot nl.).
tvp en succes!
Ik heb trouwens laatst wel gelezen dat Nordhorn aardig wat winkels heeft, misschien zit daar een meubelzaak tussen?
pi_56401790
wij hebben ons bankstel ook in duitsland gekocht, bij yezz (of yezzz ...)

Reden, geen, hadden in belgie al 10tallen meubelwinkels afgelopen, en ofwel zat het toch niet echt goed, of was het niet 100% onze smaak, of was het echt serieus over ons budget, en bij een bezoekje hieraan waren men vriendin en ik onmiddelijk verkocht (foto's niet mogelijk omdat het nog ingepakt in de garage staat).
Prijsverschil? Geen denk ik, daarvoor hebben we het niet gedaan, en we moesten er ook nog zelf achter gaan.
Je hebt in Aachen oa Pallen, Yezz(z)?, en nog enkele
Have no fear, exept when you're running out of beer
pi_56401810
Het hout is beter in Duitsland.
*****Kraak........
pi_56401865
Ik kan je nog Ostermann en Trends aanbevelen.Heel veel keus van betaalbaar tot bijna onbetaalbaar en ook van modern tot ouderwets/traditioneel.Je hebt ze in Bottrop,Witten en Haan.Waarbij ik alleen die in Witten ken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')