abonnement Unibet Coolblue
pi_59383588
Stones Throw released echt nog wel dope albums, Percee P's Perseverance is echt vet. En hetzelfde geldt voor Def Jux; ik vind die laatste Aesop cd echt gruwelijk, misschien wel zijn beste plaat. El-P's meest recente is ook de shit.
  zaterdag 14 juni 2008 @ 12:17:47 #277
48575 Scandalous
pew pew pew
pi_59385152
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 14:17 schreef AboruAsli het volgende:
Tsja, ligt eraan welke ontwikkelingen natuurlijk en binnen welk subgenre. Lil Wayne de beste rapper van de afgelopen 2 jaar noemen vind ik persoonlijk erg ver gaan. Tekstueel stelt het allemaal geen ene drol voor (is mijn bescheiden mening) en zijn flow vind ik nou ook niet echt vernieuwend of zo. Snap best dat een hoop mensen dit leuke muziek vinden, maar goed, de vogeltjesdans en de Macarena zijn ook wereldwijde hits geweest, dus dat zegt allemaal niet zo veel.

Ik vind hem echt fucking gaar En ik haat dat hij zo door je strot word geramd, bij gebrek aan beter.

Oh ja voor de liefhebbers : 28 juni Papoose in de Melkweg. Ik kan niet wel jammer, vorige keer was
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_59387112
Pitchfork recensie van Tha Carter III:
quote:
Lil Wayne
Tha Carter III
[Cash Money; 2008]
Rating: 8.7

Lil Wayne is a terrible guitarist. Just incredibly bad. The fact was evident at this year's Summer Jam, when he spent two and a half interminable minutes noodling and crooning all by his lonesome while a stadium full of New York's most devout hip-hop fans looked on bewildered. "Is he really playing the guitar right now?" giggled a teenage girl. "That's not a chord or anything!" Still, she recorded Wayne in all his tatted-up Tracy Chapman glory for YouTube posterity just the same. While everyone else on the day's bill-- from Alicia Keys to Kanye West-- filled their shortened, festival-style sets with hits and finely-tailored theatrics, the audience's most anticipated act took the opportunity get his Guitar for Dummies on; Lil Wayne is, as he likes to say, "different." Always has been.

Earmarked as a gifted elementary school student in New Orleans, he became the token prodigy of his hometown's Cash Money clique at the age of 16, spitting pipsqueak gangsterisms over skittering Mannie Fresh beats. And, opposed to the typical rap flame-out trajectory, Wayne got better-- and stranger-- with each album. Now, nine years after his first solo LP, and on the heels of an unprecedented glut of increasingly remarkable mixtape and internet leaks, we get Tha Carter III, the epic culmination of a lifetime of eccentricities. This is Wayne's moment and he embraces it on his own terms. Instead of hiding his bootleg-bred quirks in anticipation of the big-budget spotlight, he distills the myriad metaphors, convulsing flows, and vein-splitting emotions into a commercially gratifying package that's as weird as it wants to be; he eventually finds his guitar but keeps the strumming in check.

"I pay my dues, you keep the difference."

As the major music industry continues to wheeze and splinter, Lil Wayne's spitball marketing plan for C3 is an unprecedented masterstroke. Over the past couple of years, he's given away more worthwhile free music online than most artists of his stature ever release officially. Using the mixtape market as a free-for-all training ground, Wayne expanded his persona, voice, and talent while presumptively killing off thousands of wannabe MCs hoping to charge five bucks for some garbage CD-R. For that alone, he deserves thanks. Wayne set the definition for a Web 2.0 MC-- his output pours through computer speakers at broadband speeds. And while stellar tapes like Dedication 2 and Da Drought 3 offered-up plenty of hidden darts for sun-deprived message board nerds, his Just Say Yes policy toward any and all guest invitations (Enrique Iglesias? Why not!) provided maximum visibility and chiseled his radio-friendly chops. Piggybacking on hits by Chris Brown and Lloyd undoubtedly did wonders for his giggling teenage girl fan base, but a lesser-known assist appears to have had an even bigger effect on the new record.

"Gotta work everyday/ Gotta not be cliché/ Gotta stand out like Andre 3K."

One of the few satisfying tracks on OutKast's bungled Idlewildalbum was a woozy bitchfest called "Hollywood Divorce" featuring Lil Wayne. In hindsight, the invite feels like an act of sanctification. The song's a lesson in winning idiosyncrasies-- Andre, Big Boi, and Wayne are all salty, but they make sure to side-step pessimism (Big Boi deems rumor mongers "M&M's with no nuts"). Traces of the South's most genre-bursting, P-Funk-worshipping ATLiens can be heard all over C3, from Wayne's staccato phrasing on "Mr. Carter" to the extraterrestrial fetishism of "Phone Home" to the eclectic unpredictability of it all. The musical open-mindedness also lifts C3 above regional niches-- the #1 hit "Lollipop" sounds more like it was born on Jupiter than anywhere on earth. While Wayne isn't quite ready to produce something like "Hey Ya!", don't be shocked if you see him held up by a pair of leprechaun suspenders in the not-so-distant future.

"I've done it before, please don't make me do it no more."

C3 is Wayne's most absurd album to date but it's also his most personal. "Shoot Me Down", with its "Lose Yourself"-style guitar chug and ominous hook, has the rapper looking all the way back to age 12, when he accidentally shot himself with a .44 Magnum while toying with the gun in a mirror. "Two more inches I'd have been in that casket/ According to the doctor I could've died in traffic," he rhymes on "3 Peat", possibly referring to the day in 2001 when a disgruntled groupie shot at his tour bus, planting a bullet in his chest. Such details add even more gravitas to his grizzled, elastic timbre, which suggests an impossibly hoarse (and high) David Ruffin at times. "All I ask is don't take our love for granted," sings a perfectly sympathetic Babyface alongside Wayne on the lush ballad "Comfortable", the line coming off more like a saucer-eyed plea than a threat. And the LP's best track doubles as its most crazed and pained.

"Playing With Fire" is a full-on faux-metal stunner that hearkens back to Bad Boy's cinematic peak. On it, Wayne reaches Ghostface levels of paranoid distress: "I'm doin' the same shit Martin Luther King did/ Checkin' in the same hotel, in the same suite, bitch/ Same balcony like assassinate me, bitch!" His claims of MLK grandeur are far-fetched, but his impassioned delivery makes them seem more believable than one would think possible. Apparently, those Biggie and Pac references are getting to his codeine-addled brain-- after all, at 25, Wayne is now older than both legends were when they were gunned down. The implicit danger of carrying on such a legacy only adds to the rapper's dramatic reading, and his anguish burns as hot as his punchlines.

"I think everybody gonna like this one...I got one!"

Considering his running-faucet leak rate, there are bound to be fanboy quibbles about the intricacies of C3's tracklist (e.g., the buoyant web gem "La La La" should replace "La La" and its braindead Busta Rhymes verse, and what about the hazy "I Feel Like Dying" or the promising speed-soul track "3 a.m."?). But considering there are probably several hard drives stuffed with syrupy odes featuring Wayne's dubious auto-tuned howl, the final tally is exquisitely balanced and considered. After dozens of listens, the record's overflowing minutiae-- from Fabulous and Juelz Santana's overachieving cameos to Wayne's hilariously apropos kinship with "Macho Man" Randy Savage-- still feels limitless. Just as the record's cover playfully skews the Ready to Die/Illmatic baby-picture formula with Photoshopped tattoos, Wayne updates what it means to be the best rapper alive here. Gangster dandy. Fender-slinging sex god. Intergalactic prankster. It's all in him.
En die van Rolling Stone:
quote:
4.5/5

OK, it's true: he really is the best rapper alive. Lil Wayne made that claim on his last official CD, in 2005, and since then, he's unleashed an astonishing torrent of mixtapes, leaks and guest appearances to back up the boast. So his long-anticipated "legit" album follow-up feels a bit gratuitous. Still, Tha Carter III is useful as an exclamation point. It establishes beyond a doubt that the zeitgeist in 2008 belongs to one artist: a dreadlocked dadaist poet from New Orleans with a bad weed habit and a voice like a bullfrog. As Wayne croaks in the woozy "3Peat," "Get on my level/You can't get on my level/You will need a space shuttle/Or a ladder that's forever."

Wayne has taken the task of album-making seriously: This isn't a mixtape, it's a suite of songs, paced and sequenced for maxaqimum impact. He's collected sleek, powerful beats from top producers (Kanye West, Swizz Beatz), enlisted A-list guest stars (Jay-Z, T-Pain) and served up a range of textures and moods, from the elegiac Hurricane Katrina protest "Tie My Hands" to the bubblegum bumper "Lollipop," in which Weezy has a laugh at selling out by creating the most outrageously pumped-up sellout single in history. Thematically, Carter III is a victory lap. In the hilarious "Dr Carter," he boasts about resuscitating hip-hop: "As I put the light down his throat/I can only see flow/His blood's starting to flow/His lungs starting to grow."

As usual, Wayne's tumbling freestyle rhymes are full of imagination and surprise, but his voice itself is half the fun. He shouts, gasps, tries a Caribbean patois, sings snatches of "Umbrella" and "Irreplaceable," and impersonates E.T. He loves that brother-from-another-planet stuff —"I am a Martian," he raps —but it's clear he's also thinking about his worldly legacy. The album cover links Carter III to Biggie's Ready to Die and Nas' Illmatic, and he makes no bones about coveting a spot in hip-hop's pantheon. "Next time you mention Pac, Biggie or Jay-Z/Don't forget Weezy Baby," he advises on "Mr Carter." It's sound advice.

[ Bericht 13% gewijzigd door le_knightclub_soda op 14-06-2008 14:21:25 ]
  zaterdag 14 juni 2008 @ 15:12:41 #279
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_59388082
Reviews zeggen mij over het algemeen niks. Ik ben bijvoorbeeld geen liefhebber van dance, dan kan het nieuwe album van tiesto door een 'neutrale' reviewer wel een 9 krijgen, maar dat betekend echt niet dat ik dat ook een goed album vind. Het zelfde geld voor rappers als Lil Wayne, hij mag voor velen een top album gedropt hebben maar betekend dat ik dat ook moet vinden?

[ Bericht 2% gewijzigd door PaRoDiUzZ op 14-06-2008 15:26:20 ]
  zaterdag 14 juni 2008 @ 15:21:22 #280
48112 AboruAsli
Do ya like?
pi_59388233
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 15:12 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Reviews zeggen mij over het algemeen niks. Ik ben bijvoorbeeld geen liefhebber van dance, dan kan het nieuwe album van tiesto door een 'neutrale' reviewer wel een 9 geven aan zn nieuwste album, maar dat betekend echt niet dat ik dat ook een goed album vind. Het zelfde geld voor rappers als Lil Wayne, hij mag, voor velen een top album gedropt hebben maar betekend dat ik dat ook moet vinden?
Second that. Als je gaat kijken naar alle gerenommeerde hiphop magazines dan zie je dat ze vol staan met crunk, R&B en, in mijn ogen, commerciele acts. Dat moet ook wel, want ze moeten verkopen om bestaansrecht te hebben. Er wordt dus in het algemeen veel aandacht besteed aan hedendaagse populaire acts en er wordt geschreven wat de mensen willen lezen.

Ik blijf erbij, als Lil Wayne de beste rapper is die er bestaat dan is hiphop in mijn ogen echt dood. Er zijn zoveel dope emcees, die geen commerciele sound hebben, die Wayne er met gemak uitrappen, freestylen etc. Best rapper alive is echt veel te veel eer voor Lil Wayne.

Laters!!

AA
MANTRONIX???
Positive Energy Activates Constant Elevation
pi_59390361
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 15:12 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Reviews zeggen mij over het algemeen niks. Ik ben bijvoorbeeld geen liefhebber van dance, dan kan het nieuwe album van tiesto door een 'neutrale' reviewer wel een 9 krijgen, maar dat betekend echt niet dat ik dat ook een goed album vind. Het zelfde geld voor rappers als Lil Wayne, hij mag voor velen een top album gedropt hebben maar betekend dat ik dat ook moet vinden?
Het was meer om te verwoorden wat ik goed vind aan 't album en Wayne. Nogmaals, ik zou me echt geen mc's kunnen indenken die op dit moment het niveau van hem halen, alleen Andre 3000, maar die brengt bijna niks uit.

Overigens vind ik Wayne niet echt een commerciële sound hebben. Hij is vernieuwend, neemt risico's en wijkt van de clichés af.

[ Bericht 3% gewijzigd door le_knightclub_soda op 14-06-2008 17:40:53 ]
  zondag 15 juni 2008 @ 02:14:03 #282
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_59400256
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 17:33 schreef le_knightclub_soda het volgende:

[..]

Het was meer om te verwoorden wat ik goed vind aan 't album en Wayne. Nogmaals, ik zou me echt geen mc's kunnen indenken die op dit moment het niveau van hem halen, alleen Andre 3000, maar die brengt bijna niks uit.

Overigens vind ik Wayne niet echt een commerciële sound hebben. Hij is vernieuwend, neemt risico's en wijkt van de clichés af.
Ach ik weet welke muziek jij trekt en welke muziek ik trek, ik word er alleen soms moe van dat anderen hun mening gaan onderbouwen met lappen tekst van derden die mijn mening tenopzichte van een rapper echt niet veranderen. Dat is een van de voornaamste redenen dat ik mij kan irriteren aan sommige discussies, Als ik een bepaald album tof vind dan vind ik dat gewoon tof, maar in heel veel gevallen(het is zelfs zo dat deze reeks daardoor ontstaan is) valt het mij gewoon op dat als ik met een gemmiddelde mainstream hiphop fan over dat soort dingen spreek dat ze het zo'n beetje altijd verdedigen met artikeltjes uit the source, xxl en dergelijke , in plaats dat ze gewoon zeggen dat ze het zelf tof vinden. Ik heb ook een jaar of vijf in een poppodium gewerkt, en zelfs als ik UGK, Too $hort of Eightball & MJG opzette, kwamen die gastjes op mij af met brakke mixtapes van Green Lantern omdat daar de nieuwste diss van Eminem opstond oid.

Ik ben ook niet iemand die snel zou zeggen dat iets niet onder hiphop hoort, er worden genoeg uitstapjes/crossovers gemaakt tegenwoordig, of ik dat tof vind is een tweede.

[ Bericht 3% gewijzigd door PaRoDiUzZ op 15-06-2008 02:19:36 ]
pi_59403659
Oh dat was zeker niet mijn intentie hoor. Ik schat Pitchfork en vooral Rolling Stone ook niet echt hoog in, maar ik las die recensies en dacht: "dit komt wel goed overeen met wat ik er van vind", that's it.
The Source en XXL (in iets mindere mate) neem ik al helemaal niet serieus. Bevooroordeelde blaadjes die alleen maar artiesten pushen die hun een envelop met geld toedrukken (5 mics voor het laatste Lil Kim album ). En ik mag hopen dat je mij niet onder dat soort gastjes schaart

Ik word ook wel eens moe van sommige discussies hier. Sommige gasten komen zo bekrompen op me over. Dat heeft niks meer met een bepaalde smaak in muziek te maken. Ik heb het idee dat bepaalde gasten bang zijn dat ze niet meer credible zijn als ze een 50 Cent album proberen bijvoorbeeld. Dat het reëel is om te denken dat sommige lui al panisch worden bij de gedachte met 50 Cent geassocieerd te worden hebben we eerder in deze reeks al eens meegemaakt. Ik denk dat veel mensen Lil Wayne ook al zouden afschrijven alleen al om het feit dat ie Lil voor z'n artiestennaam heeft staan. Soit, niemand hoeft zich aangesproken te voelen, deze indruk leeft alleen bij mij.
pi_59408973
quote:
Op zondag 15 juni 2008 12:30 schreef le_knightclub_soda het volgende:

Ik heb het idee dat bepaalde gasten bang zijn dat ze niet meer credible zijn als ze een 50 Cent album proberen bijvoorbeeld
haha dat heb je zeker vaak laatste tijd
pi_59409102
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 18:29 schreef Hellrazor het volgende:
Iemand hier beken met cosmic slop shop ?

[ afbeelding ]

Is een hiphop groep uit texas met een dope sound , heel anders als het gemiddelde south hiphop kan het niet echt vergelijken met een groep , een beetje outkast goodie mob achtig beats zijn erg goed en de mcs hebben een aparte flow. aanrader iig.
zal het nog een keer zeggen , want ik ken niemand die dit album kent check dit album is zwaar slept on imo
waar lil wayne en andere nog veel van kunnen leren.
  zondag 15 juni 2008 @ 19:28:09 #286
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_59411321
quote:
Op zondag 15 juni 2008 12:30 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Oh dat was zeker niet mijn intentie hoor. Ik schat Pitchfork en vooral Rolling Stone ook niet echt hoog in, maar ik las die recensies en dacht: "dit komt wel goed overeen met wat ik er van vind", that's it.
The Source en XXL (in iets mindere mate) neem ik al helemaal niet serieus. Bevooroordeelde blaadjes die alleen maar artiesten pushen die hun een envelop met geld toedrukken (5 mics voor het laatste Lil Kim album ). En ik mag hopen dat je mij niet onder dat soort gastjes schaart

Ik word ook wel eens moe van sommige discussies hier. Sommige gasten komen zo bekrompen op me over. Dat heeft niks meer met een bepaalde smaak in muziek te maken. Ik heb het idee dat bepaalde gasten bang zijn dat ze niet meer credible zijn als ze een 50 Cent album proberen bijvoorbeeld. Dat het reëel is om te denken dat sommige lui al panisch worden bij de gedachte met 50 Cent geassocieerd te worden hebben we eerder in deze reeks al eens meegemaakt. Ik denk dat veel mensen Lil Wayne ook al zouden afschrijven alleen al om het feit dat ie Lil voor z'n artiestennaam heeft staan. Soit, niemand hoeft zich aangesproken te voelen, deze indruk leeft alleen bij mij.
Dat die Lil Wayne meer aandacht besteedt aan z'n image en z'n lichaam, doet me al denken dat het niet waard is om hem uit te checken, ook vanwege dat 'Lil'
When all else fails, you always have delusion.
pi_59411448
quote:
Op zondag 15 juni 2008 17:29 schreef Hellrazor het volgende:

[..]

zal het nog een keer zeggen , want ik ken niemand die dit album kent check dit album is zwaar slept on imo
Ik ken 't wel en ik vind zelfs 't solo album van Big Lurch nog wel redelijk te doen (Texas Boy is vooral vet), maar of Lil Wayne nou iets moet gaan leren van een gast die onder invloed van PCP de lichaamsdelen van z'n vriendin opeet...

Rick Rock is wel een heel goede producer btw
pi_59411534
quote:
Op zondag 15 juni 2008 19:28 schreef Mirel het volgende:

[..]
Dat die Lil Wayne meer aandacht besteedt aan z'n image en z'n lichaam, doet me al denken dat het niet waard is om hem uit te checken, ook vanwege dat 'Lil'
Dat is een drogreden.
  zondag 15 juni 2008 @ 21:26:15 #289
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_59414150
quote:
Op zondag 15 juni 2008 19:38 schreef FlashingLights het volgende:

[..]

Dat is een drogreden.
True, maar zoals lks ookal aangaf is het marketingtechnisch gezien ook niet zo slim om tegenwoordig nog lil voor je naam te zetten(ik weet eerlijk gezegd niet hoelang hij in de underground actief is geweest voordat hij de faam heeft die hij tegenwoordig geniet), op zo'n moment word je al snel in een rijtje van rappers geplaatst zoals lil flip, lil bowow, lil john etc, nou hebben die, ook commercieel succes(gehad), maar om eerlijk te zeggen vind ik de nummers die eerder gepost zijn een stuk beter dan het hele oevre van die andere drie bijelkaar. Het is een beetje hetzelfde als op een album zetten dat het geproduceerd is door Eminem, een gedeelte loopt er blind mee weg, een ander gedeelte luistert er niet eens naar omdat er Eminem opstaat, en een ander gedeelte luistert het eerst voordat ze er een mening over vormen.

[ Bericht 3% gewijzigd door PaRoDiUzZ op 15-06-2008 22:03:13 ]
pi_59422762
Hij bracht voor het eerst muziek uit op z'n 15e geloof ik, dus daar komt 't vandaan en hij draait al een tijdje mee idd.
pi_59431742
zakelijk
  maandag 16 juni 2008 @ 14:18:03 #292
152878 andre347
3, 4 en 7
pi_59432037
quote:
Op maandag 16 juni 2008 14:07 schreef Zuen het volgende:

Haze en Rappin' zijn ook erg strak van Cyne
pi_59435446
quote:
Op zondag 15 juni 2008 17:29 schreef Hellrazor het volgende:

[..]

Ik heb em zojuist binnen... ik zal zo eens even checken!
"The music business is a cruel and shallow money trench, a long plastic hallway where thieves and pimps run free, and good men die like dogs. There's also a negative side." - Hunter S. Thompson
Last.fm
pi_59478630
Iemand hier bekend met het album van L.E.O.?? Het heet Spiritual Intelligence en het klinkt wel lekker zo bij de eerste luisterbeurt, strakke beats van Large Pro.

[ Bericht 3% gewijzigd door HerrFrietsaus op 18-06-2008 02:31:34 ]
  woensdag 18 juni 2008 @ 12:02:20 #295
181362 Paramnesia
f.k.a. Razzberry
pi_59484607
Ik weet dat dit het toppunt van flauw is maar het moet nu het onderwerp op Lil Wayne is gekomen:

Iemand die iemand 'daddy' noemt ook al is het niet zn echte vader. En iemand die zn 'vader' op de mond kust en dat heel normaal vind. Srry dat is gewoon weird.

Nou ja mss moet ik ook geen mening erover hebben want ik ben een The Game fan (aka. Vlindertje -> LA-sign -> Idiote grote rode ster) .
Op al deze posts is de no-homo clausule van toepassing.
The beaver is still fucked up, but fucked up with a yellow-black kind of feeling to it.
Omcircel koosnaam naar keuze: Razzy, Razz, Para, Kaizer Soze, Pablo.
  woensdag 18 juni 2008 @ 12:30:49 #296
48575 Scandalous
pew pew pew
pi_59485317
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 12:02 schreef Paramnesia het volgende:
Ik weet dat dit het toppunt van flauw is maar het moet nu het onderwerp op Lil Wayne is gekomen:

[ afbeelding ]
no homo
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
  woensdag 18 juni 2008 @ 14:11:30 #297
169377 Syb-rund.
Music connects us all
pi_59487750
Hoi ik ga binnenkort naar atmosphere (denk ik), maar ik zou graag een beetje willen weten wat ik ervan kan verwachten.
Ik ben alleen death metal concerten gewend, en vond hip hop altijd maar wat saai totdat ik dus dit jaar wat fatsoenlijke artiesten ontdekte.
ik hoorde van zon gast dat je daar ook pits hebt + merch stands, klopt dit?
fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
  woensdag 18 juni 2008 @ 14:44:18 #298
181362 Paramnesia
f.k.a. Razzberry
pi_59488763
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 14:11 schreef Syb-rund. het volgende:
Hoi ik ga binnenkort naar atmosphere (denk ik), maar ik zou graag een beetje willen weten wat ik ervan kan verwachten.
Ik ben alleen death metal concerten gewend, en vond hip hop altijd maar wat saai totdat ik dus dit jaar wat fatsoenlijke artiesten ontdekte.
ik hoorde van zon gast dat je daar ook pits hebt + merch stands, klopt dit?
Het is white-boy-hiphop he. Dus het zal wel.
Op al deze posts is de no-homo clausule van toepassing.
The beaver is still fucked up, but fucked up with a yellow-black kind of feeling to it.
Omcircel koosnaam naar keuze: Razzy, Razz, Para, Kaizer Soze, Pablo.
pi_59490222
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 02:24 schreef HerrFrietsaus het volgende:
Iemand hier bekend met het album van L.E.O.?? Het heet Spiritual Intelligence en het klinkt wel lekker zo bij de eerste luisterbeurt, strakke beats van Large Pro.
Ja heb het album vanmorgen binnen gehaald. Even beluisterd. Klinkt wel aardig maar is L.E.O niet een pop/rockband?
pi_59492762
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 12:02 schreef Paramnesia het volgende:

[ afbeelding ]

haha kkijk die gast achter hem kijken
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')