abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 26 januari 2008 @ 14:47:19 #1
201498 Babyloniaa
wat zijn valse vlags?
pi_56319399
Is er sprake van een monopoly en zijn er te weinig mensen die te weinig pers outlets bezitten?
Mr. Murdoch, de grootste mediamagnaat in de wereld zat deze week mee in Davos aan tafel met de
rijkste en grootste bedrijven van de wereld. Business as usual?
Dit zijn zijn woorden deze week:
" America needs to be less shy about what a great country it is - the tradition of philanthropy there is not matched anywhere else."
Rupert Murdoch, Chairman and CEO, News International
Annual Meeting 2008 Davos.
http://www.weforum.org/en(...)hrusday_24/index.htm
Ik betwijfel of zo iemand een onafhankelijk beeld laat geven door zijn media outlets.
Het ligt voor de hand dat er sprake is van belangen vermenginng .

Journalisten hebben daar een antwoord op geformuleerd:
The real news wil een televisie netwerk op poten zetten dat de moed heeft haar berichten op feiten te baseren en dat niet zal buigen naar de wensen van haar sponsors.
Echte hoop is een complexe realiteit onder ogen zien. The real News is een nieuw media netwerk met een belangrijke missie voor ons allemaal: Wereldwijd onafhankelijk nieiuws leveren elke dag.
Corruptie durven aan kaarten zonder risico van je financiering te mis te lopen.
Overal willen mensen het echte nieuws weten ik denk ook hier op dit forum anders zit je hier niet, of vergis ik me?
Ze lijken goed gestart en ik heb ze alvast gebookmarked.
http://therealnews.com/web/index.php?index.php?thisdataswitch=0&thisid=297&thisview=item

Ik vind het jammer dat we zo weinig vertrouwen kunnen hebben in de MSM berichtgeving.
De grote persagentschappen zijn van Murdoch en die faxen van alles rond dat zonder af te checken word gepubliceert ook bij ons in de kranten.Hr. Boerkes ? zegt zelf dat ze geen tijd hebben om alles te onderzoeken en klakkeloos overnemen van Reuter en AP en de New york tilmes.
De media met de juiste informatie is wel de vierde poot van de democratie.

[ Bericht 0% gewijzigd door Babyloniaa op 26-01-2008 14:53:40 ]
Kennis is macht, onwetendheid is gevaarlijk..
pi_56319429
Het WEF is in Davos.. het bergstadje in het zuid-oosten van Zwitserland.
  zaterdag 26 januari 2008 @ 14:52:56 #3
201498 Babyloniaa
wat zijn valse vlags?
pi_56319485
oeps natuurlijk zal t aanpassen thks!
pi_56319552
Rupert Murdoch is heel eng. Je zou hem kunnen zien als een ultieme bad guy in een James Bondfilm. Iemand die de wereld wil veroveren en manipuleren en dat doet met zijn media.
  Boks-Chick zaterdag 26 januari 2008 @ 14:57:50 #5
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_56319581
interessant gegeven! Site ook gebookmarked. Eens kijken.
lolwut
  zaterdag 26 januari 2008 @ 15:04:41 #6
201498 Babyloniaa
wat zijn valse vlags?
pi_56319689
Waar is Murdoch allemaal eigenaar van?
Hij heeft volgens mij ook heel veel grond in zijn bezit, zo een halve staat of zoiets of is dat iemand anders?
Weet je meer toffe-ellende?
pi_56319840
Heb deze even achter neergelegd. Ik vind het een interessant onderwerp, maar volgens mij hoort deze op een andere plek
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_56319949
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 15:15 schreef paddy het volgende:
Heb deze even achter neergelegd. Ik vind het een interessant onderwerp, maar volgens mij hoort deze op een andere plek
Ik neem hem mee idd
bye
pi_56322904
Ook hij zit in de CFR.
The CFR controls American media

Bilderberg:
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Bilderberg_attendees

Rupert Murdoch in Davos Jan 2007

Murdoch Admits He Tried to Shape Public Opinion on Iraq

[ Bericht 11% gewijzigd door Resonancer op 26-01-2008 18:19:27 ]
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  dinsdag 29 januari 2008 @ 15:35:32 #10
194524 tgs.
unleash hell at my command
pi_56387537
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 14:47 schreef Babyloniaa het volgende:
Is er sprake van een monopoly en zijn er te weinig mensen die te weinig pers outlets bezitten?
Mr. Murdoch, de grootste mediamagnaat in de wereld zat deze week mee in Davos aan tafel met de
rijkste en grootste bedrijven van de wereld. Business as usual?
Dit zijn zijn woorden deze week:
" America needs to be less shy about what a great country it is - the tradition of philanthropy there is not matched anywhere else."
Rupert Murdoch, Chairman and CEO, News International
Annual Meeting 2008 Davos.
http://www.weforum.org/en(...)hrusday_24/index.htm
Ik betwijfel of zo iemand een onafhankelijk beeld laat geven door zijn media outlets.
Het ligt voor de hand dat er sprake is van belangen vermenginng .

Journalisten hebben daar een antwoord op geformuleerd:
The real news wil een televisie netwerk op poten zetten dat de moed heeft haar berichten op feiten te baseren en dat niet zal buigen naar de wensen van haar sponsors.
Echte hoop is een complexe realiteit onder ogen zien. The real News is een nieuw media netwerk met een belangrijke missie voor ons allemaal: Wereldwijd onafhankelijk nieiuws leveren elke dag.
Corruptie durven aan kaarten zonder risico van je financiering te mis te lopen.
Overal willen mensen het echte nieuws weten ik denk ook hier op dit forum anders zit je hier niet, of vergis ik me?
Ze lijken goed gestart en ik heb ze alvast gebookmarked.
http://therealnews.com/web/index.php?index.php?thisdataswitch=0&thisid=297&thisview=item

Ik vind het jammer dat we zo weinig vertrouwen kunnen hebben in de MSM berichtgeving.
De grote persagentschappen zijn van Murdoch en die faxen van alles rond dat zonder af te checken word gepubliceert ook bij ons in de kranten.Hr. Boerkes ? zegt zelf dat ze geen tijd hebben om alles te onderzoeken en klakkeloos overnemen van Reuter en AP en de New york tilmes.
De media met de juiste informatie is wel de vierde poot van de democratie.
Luister bob, AP en Reuters zijn de zekerheden als het gaat om actueel en correct Nieuws. En aangezien tijd geld is en tegenwoordig alles om snelheid gaat, zijn we blij dat Reuters e.d. het controle-werk voor ons doen zodat wij het gelijk kunnen publiceren zonder ons zorgen te maken of het wel juist is.
"When there is no peril in the fight, there is no glory in the triumph."
pi_56390783
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 15:35 schreef tgs. het volgende:

[..]

Luister bob, AP en Reuters zijn de zekerheden als het gaat om actueel en correct Nieuws. En aangezien tijd geld is en tegenwoordig alles om snelheid gaat, zijn we blij dat Reuters e.d. het controle-werk voor ons doen zodat wij het gelijk kunnen publiceren zonder ons zorgen te maken of het wel juist is.
En als het dan 'n keer niet correct is kunnen "jullie " je achter het Reuters van de Rothschild's verschuilen en hoeven jullie je geen zorgen te maken ?
Handig hoor.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  dinsdag 29 januari 2008 @ 22:33:49 #12
201498 Babyloniaa
wat zijn valse vlags?
pi_56397680
Ha gelukkig is alles in orde bij Reuter en co
Das nog es goed nieuws.
Dit kwam dan zeker NIET van AP:
De telegraaf vorig jaar voorpagina nieuws:
http://www.indymedia.be/nl/node/6929
  vrijdag 1 februari 2008 @ 21:27:14 #13
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_56467476
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 15:35 schreef tgs. het volgende:

Uhuh, je bent sarcastisch hoop ik, want t AP en Reuters zijn eigenlijk de filters die afstoppen wat de media ons niet wil of mag laten zien, klinkt para maar zo is het, daar worden de persberichten gemaakt die de wereld over gaan, de foto's erbij gezocht en de video's gekozen die jij&ik 's avonds op het journaal of via internet kunnen zien.
Nog steeds vind ik het idee dat een paar grote persclubs bepalen wat jij&ik zien als 'nieuws' een vorm van censuur die goed overdacht eigenlijk z'n gelijke niet kent.
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')