abonnement Unibet Coolblue
pi_61224688
19 oktober zie ik ze in Lucky, Rijssen
Brutal. Fucking. Metal.
pi_61230085
Ben het nieuwe album ff aan het beluisteren. Mijn eerste indruk is dat ie klinkt als een herhalingsoefening met wat extra commerciele elementen. Ben nog niet heel erg onder de indruk, maar dit is slechts een eerste indruk.
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 23:50:15 #103
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_61236081
Ik vind hem toch iets minder dan Rock the Rebel... denk ik.
Heb hem nu een keer of 2 beluisterd en het klinkt wel aardig, maar idd ook wel erg gelikt.
Daarnaast mis ik een hoop korte gitaarslagen. het is veel meer het "langere" werk geworden. Dat vind ik wel jammer....

Ach nog maar een paar keer luisteren
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_61240226
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 23:50 schreef Komakie het volgende:
Daarnaast mis ik een hoop korte gitaarslagen. het is veel meer het "langere" werk geworden. Dat vind ik wel jammer....

Die weg was natuurlijk op Rock the Rebel al ingeslagen en zoals verwacht hebben ze dat doorgezet. Erg jammer. Ik vind hem nu wel leuk, maar verwacht niet over 2 maanden deze cd nog op te zetten.

Mary Ann's Place of We als single en Nederland gaat plat voor Volbeat denk ik trouwens.
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_61244287
Veel over gehoord. Even wat luisteren
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_61244618
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 09:34 schreef vingerplant het volgende:

[..]

Die weg was natuurlijk op Rock the Rebel al ingeslagen en zoals verwacht hebben ze dat doorgezet. Erg jammer. Ik vind hem nu wel leuk, maar verwacht niet over 2 maanden deze cd nog op te zetten.

Mary Ann's Place of We als single en Nederland gaat plat voor Volbeat denk ik trouwens.
Nederland is al voor ze platgegaan
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Other than that, it's just a piece of crap.
The only thing I shred is cheese when I'm eating taco's.
pi_61249733
Hij is gewoon een klapje minder dan zijn voorgangers, helaas. Mist een stukjhe felheid en gedrevenheid die de voorgangers wel hadden. Dit is te vlak en te safe...
  maandag 1 september 2008 @ 10:03:55 #108
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_61285274
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 09:34 schreef vingerplant het volgende:

[..]

Die weg was natuurlijk op Rock the Rebel al ingeslagen en zoals verwacht hebben ze dat doorgezet. Erg jammer. Ik vind hem nu wel leuk, maar verwacht niet over 2 maanden deze cd nog op te zetten.

Mary Ann's Place of We als single en Nederland gaat plat voor Volbeat denk ik trouwens.
Nouja op zich was hij op Rock the Rebel nog wel meer aanwezig dan op het nieuwe album.
Ik vond RtRMtD nog wel vet. Anders dan normaal, maar nu voelt het ook een beetje geforceerd aan.

Waar ze bij The Garden Tale en Sad Man's Tongue nog een acoustisch stukje hadden wat mooi aan sloot op het nummer, vind ik het nu meer erin geplakt zo van "het werkt dus doen we het gewoon"
Ik hoor nu alleen die stukjes, daarna een drum die de voorbereiding aangeeft en dan begint eigenlijk het nummer pas. Kortom, het past er eigenlijk niet in, maar toch nog maar erin gedaan.

Dat vind ik jammer want het doet af aan de nummers. Verder zitten er ook wel wat gave nummers tussen hoor, maar dat valt me gewoon erg op...
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_61289648
quote:
Op maandag 1 september 2008 10:03 schreef Komakie het volgende:

[..]

Nouja op zich was hij op Rock the Rebel nog wel meer aanwezig dan op het nieuwe album.
Ik vond RtRMtD nog wel vet. Anders dan normaal, maar nu voelt het ook een beetje geforceerd aan.

Waar ze bij The Garden Tale en Sad Man's Tongue nog een acoustisch stukje hadden wat mooi aan sloot op het nummer, vind ik het nu meer erin geplakt zo van "het werkt dus doen we het gewoon"
Ik hoor nu alleen die stukjes, daarna een drum die de voorbereiding aangeeft en dan begint eigenlijk het nummer pas. Kortom, het past er eigenlijk niet in, maar toch nog maar erin gedaan.

Dat vind ik jammer want het doet af aan de nummers. Verder zitten er ook wel wat gave nummers tussen hoor, maar dat valt me gewoon erg op...


Ik ben het met je eens. Neem het melodieuze nummer 'Mary Ann's Place'. Een toegankelijk en commercieel nummer, maar op het eind van dat nummer menen ze er nog wat dubbel bas-drums en korte metal-achtige rifjes doorheen te moeten gooien. Past totaal niet.
pi_61322988
tvp
pi_61515561
Wat een plaat
Geniale nummers, Volbeat ten voeten uit!
Weet niet waar jullie over zeuren hoor, nummers kloppen perfect typisch Volbeat.

Heerlijke plaat
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
pi_61517849
Ik vind het ook een leuke plaat, hoe vaker ik hem hoor hoe beter ik hem vind!
Brutal. Fucking. Metal.
pi_61524533
Ik blijf het een ietwat goedkope en vlakke plaat vinden. Er wordt wel heel akelig op safe- en op de hitparades gespeeld. Nee, ik mis dat venijnige, dat hoekige. Het lijkt wel of deze plaat rondom de vocalen van de zanger is geschreven ipv rondom de gitaren.
pi_61524972
Wilde vandaag kaartjes halen voor Paradiso, maar het was al uitverkocht
pi_61526817
In interviews geeft Michael dan ook te kennen dat hij goede songs wou schrijven, en niet zozeer een harde metalplaat.
Other than that, it's just a piece of crap.
The only thing I shred is cheese when I'm eating taco's.
pi_61526901
quote:
Op woensdag 10 september 2008 16:39 schreef Deansensitized het volgende:
In interviews geeft Michael dan ook te kennen dat hij goede songs wou schrijven, en niet zozeer een harde metalplaat.


Dan staan er maar weinig echt pakkende nummers op! Vond de vorige twee songtechnisch toch ook echt beter.
pi_61582174
Blijven anders verdomd lang hangen hier

Vergeet niet dat je die vorige platen al ietsje langer draait
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
pi_61697199
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 16:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
19 oktober zie ik ze in Lucky, Rijssen
Kaartjes gekocht...
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 17 september 2008 @ 10:54:57 #119
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_61697422
Paradiso concert is alweer tijdje uitverkocht.

Spuit 11
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  donderdag 9 oktober 2008 @ 12:15:52 #120
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_62256688
hey vanavond is het zo ver
avondje Volbeat
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 9 oktober 2008 @ 14:04:39 #121
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_62259277
Woehoeee, hele week ziek geweest maar vandaag eindelijk weer wat beter. Dan kan ik mooi lekker naar Paradiso
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  donderdag 9 oktober 2008 @ 14:09:51 #122
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_62259403
Ik sla over. Drukke week, morgen nog wat studiepunten te verdienen, bijna tentamens enzo. Dus ik heb mijn kaartje aan een vriend gegeven die bijna jarig is. Het zou de vijfde keer zijn, dus zo erg vind ik het niet dat ik ze eens mis. Het nieuw album vind ik ook niet zo goed vergeleken met de vorige.

Jammer is het wel, maar het komt zo beter uit.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_62259597
Iemand die bij de merch man een Volbeat muts voor me kan scoren? Ben mijn vorige kwijt Zo'n mooie zwarte beanie
Other than that, it's just a piece of crap.
The only thing I shred is cheese when I'm eating taco's.
  donderdag 9 oktober 2008 @ 14:58:23 #124
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_62260628
Alweer?
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_62261516
Ik, Aventura en Ch0as zijn er ook bij.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')