abonnement Unibet Coolblue
pi_56317322
Best wel klote zo, verliezen op vrijdag.

Rest van het weekend toezien hoe de ene na de andere concurrent nog verder van ons afloopt of anderen juist inlopen.

Wat Fuckbuddy betreft, misschien heeft hij zich bij AZ gemeld als nieuwe trainer. Ik dicht hem een aardige kans toe.
pi_56318340
Het leek ook echt helemaal nergens op. De keuze's van Van Gaal vind ik idd ook vreemd. Vormer centraal, Dembele leek wel linksbuiten te staan. En Pelle. Die gast komt bij een hoofdklasser nog niet mee ....

Hebben jullie trouwens echt 7 miljoen voor El Hamdaoui betaald?
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  zaterdag 26 januari 2008 @ 13:44:43 #78
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_56318429
Dat zeggen mensen, maar ik dacht toch echt dat het 2.3 miljoen was.
Confidence through competence
pi_56318728
Ondanks deze dramatische wedstrijd (zoals vele anderen) hoop ik toch weer dat we tegen Feyenoord wat meer weerstand kunnen bieden doordat iemand bij AZ het licht gezien heeft en wakker wordt. Wil toch maar blijven geloven dat het zomaar eens kan omslaan. We kunnen hoe dan ook nog wel wat punten gebruiken, of we er nou Europees mee halen of niet.

Speel je zoals gister en Makaay doet wat hij moet doen is een 5-0 zeker niet uitgesloten.

Daarnaast Koenders lekker aan de kant houden. Donk speelde ook een tijdje een stuk minder en die zat meteen x wedstrijden op de bank. Koenders zijn 'dip' (voor zover je van een dip kan spreken, hij is gewoon niet zo goed) is groter dan die van Donk en Koenders mag gewoon blijven spelen.

Overigens mag Dembele ook wel iets slimmer gaan spelen. Prima speler met zijn mentaliteit, maar elke keer naar het centrum hobbelen met de bal en dan met je rug naar het doel gaan staan levert bar weinig op. Zo moet je niet verbaasd staan te kijken dat er dan 3 verdedigers om je heen staan en je de bal kwijt raakt.

Hij moet gewoon de bal krijgen, meteen naar voren toe en vlak voordat hij bij het centrum is de bal afspelen naar een spits of bijv een Poco die vanaf de flanken zijn opgekomen. Die kunnen dan zelf voor een actie en doelpoging gaan of wellicht vanaf de zijkant de bal voorgeven waar dan ook Dembele de bal misschien panklaar voor z'n voeten krijgt.
pi_56319823
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 13:44 schreef Stereotomy het volgende:
Dat zeggen mensen, maar ik dacht toch echt dat het 2.3 miljoen was.
Ik heb rond de 2,5 gehoord, maar 7 is er zeker niet neergelegd. Johan Derksen en z'n indianenverhalen
pi_56320126
Voor El Hami is wel naar verluid 7 voor neergeteld, ik heb zelf nooit die lage bedragen die jullie nu noemen gehoord.
Die grote inkomsten zullen vast wel ergens in het jaarverslag van WII worden opgenomen.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  zaterdag 26 januari 2008 @ 15:40:28 #82
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_56320195
7 mil voor el ham zou echt triest zijn,
pi_56320234
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 13:39 schreef zjroentje het volgende:
Hebben jullie trouwens echt 7 miljoen voor El Hamdaoui betaald?
Ja

Overhypte prutvoetballer wat het is.
pi_56362741
Lekker dooie boel hier
quote:
Van Loen baalt van werkwijze AZ

Zal AZ zich gaan mengen in een nieuwe transfersoap? De Alkmaarders hebben verregaande interesse in FC Utrecht-verdediger Tim Cornelisse, maar vooralsnog lijkt een transfer niet voor de hand te liggen. FC Utrecht baalt van de werkwijze van AZ. De Noord-Hollanders hebben zich immers niet bij FC Utrecht gemeld, maar bij de zaakwaarnemer van Cornelisse. "En dat is niet de juiste weg", zegt assistent-coach John van Loen in Sportweek. "Dit is niet netjes. We willen niemand kwijt nu, al snap ik dat je als speler gaat wankelen wanneer AZ zich meldt.”

Cornelisse, die in het DSB Stadion de opvolger moet worden van de naar Bolton Wanderers vertrokken Grétar Steinsson, verlengde onlangs zijn contract in de Domstad tot 2011. "En dat heeft hij met zijn volle verstand gedaan", zei Van Loen. Een transfer zal zodoende niet snel in kannen en kruiken zitten.
  maandag 28 januari 2008 @ 15:25:59 #85
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_56363267
Oeps.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_56363931
Hoezo, je kan toch gewoon vragen of een speler intresse heeft?
pi_56364346
Van Gaal wordt genoemd als opvolger van Vogts bij Nigeria.
pi_56364705
AZ begint een beetje een verwend kindje te worden dat altijd zijn zin wil krijgen....word er een beetje erg moe van , en dat als AZ fan in hart en nieren
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_56364755
quote:
Op maandag 28 januari 2008 16:03 schreef BobRooney het volgende:
Hoezo, je kan toch gewoon vragen of een speler intresse heeft?
Dus al ik bij jouw wil komen werken neem ik eerst contact op met het hoofdkantoor of er daadwerkelijk een plekje vrij is?
pi_56364961
quote:
Op maandag 28 januari 2008 16:41 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Dus al ik bij jouw wil komen werken neem ik eerst contact op met het hoofdkantoor of er daadwerkelijk een plekje vrij is?
Ja, die weten dat vast wel of er plek is
pi_56365132
quote:
Op maandag 28 januari 2008 16:49 schreef BobRooney het volgende:

[..]

Ja, die weten dat vast wel of er plek is
Right

AZ had zich gewoon bij de werkgever moeten melden
pi_56366776
quote:
Moreno speelt uur met winnend Jong AZ
ALKMAAR- Jong AZ heeft maandagmiddag het thuisduel tegen Jong RKC Waalwijk gewonnen. Op Sportcomplex ’t Lood werd het 1-0 dankzij een vroege treffer van Chevello de Rijp. Héctor Moreno kwam een uur in actie en maakte een goede indruk op trainer Marcel Bout. “Je ziet dat Moreno een goede uitstraling heeft. Die redt zich wel.”

Het debuut van Moreno in het shirt van AZ werd al na zes minuten bijna beloond met een treffer. De Mexicaanse verdediger zag zijn kopbal echter uit de kruising getikt door doelman Jurgen Wevers. Vier minuten later kwam de thuisploeg alsnog op voorsprong. Chevello de Rijp profiteerde van een fraaie kaats van Gregory Nelson: 1-0.

Het offensief spelende Jong AZ kreeg in het vervolg van de eerste helft genoeg mogelijkheden de score uit te breiden. De Rijp schoot de voorzet van Furdjel Narsingh na een half uur recht op Wevers. Ook Gregory Nelson was met twee schoten gevaarlijk. Na rust zagen Pepijn Kluin (schot) en De Rijp (kopbal) hun inzet net naast gaan.

Daar waar de ploeg uit Waalwijk in het eerste bedrijf niet gevaarlijk was, kwam RKC in de slotfase twee keer dicht bij de gelijkmaker. In beide gevallen stond Sergio Romero een tegendoelpunt met een goede redding in de weg.

Moreno
Na exact een uur werd Moreno gewisseld voor Joona Toivio. “Ik heb Moreno een aantal uitstekende duels uit zien vechten met de spitsen van RKC”, oordeelde Bout na afloop. “Hij nam steeds de goede positie in en was sterk in de kopduels en met zijn crosspass. Ik heb zomaar de indruk dat AZ aan deze speler veel plezier gaat beleven.”

Bout: “Ik heb hem nu zestig minuten zien spelen en heb hem één training meegemaakt. Maar je ziet dat Moreno een goede uitstraling heeft. En hij is bovendien al op zijn twintigste Mexicaans international. Die redt zich wel.”
Hoewel dit natuurlijk licht positief stemt, betekent het normaal gesproken bij Van Gaal dat je woensdag niet in de basis start. Opdam is geschorst, dus dan wordt het een krappe bedoening. Hopelijk verhuist Jaliens naar rechts ipv Koenders en speelt Poco op links.
  maandag 28 januari 2008 @ 18:17:48 #93
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_56366819
Hebben jullie vertrouwen voor zondag ?
zondag moet az winnen
pi_56366943
Wat is er zondag dan?
  maandag 28 januari 2008 @ 18:24:05 #95
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_56366964
Bedoel zaterdag

AZ-PSV
pi_56367113
Mwoah, zelfs als AZ goed zou draaien is dat geen wedstrijd die je zo maar eventjes wint. Zeker nu het slecht draait en Van Gaal geen reden tot veranderingen ziet, zie ik het somber in. De week daarna tegen NEC moeten er eigenlijk 3 punten gepakt worden, als dat niet gebeurt, zie ik AZ in een vrije val richting nacompetitie komen gezien het resterende programma...
pi_56368261
Zolang Van Gaal blijft spelen met vuur door mensen op te stellen die wel goed kunnen voetballen maar door de mand vallen op een voor hun verkeerde positie acht ik ons elk duel kansloos.

Behalve tegen ploegen die spelers hebben die op hun juiste positie nog slechter zijn dan de onze op de vreemde posities.

Echter met het programma van komende tijd zie ik ons niet stunten of iets dergelijks.

Hopelijk mag Moreno snel spelen en desnoods mag Nelson eens een wedstrijd meespelen als spits. Pelle schiet ze er toch niet in, dan maar lekker eigen jeugd. Weet je in ieder geval dat het qua mentaliteit wel goed zit.
pi_56368313


pi_56382199
quote:
Op maandag 28 januari 2008 18:17 schreef jorienvdherik het volgende:
Hebben jullie vertrouwen voor zondag ?
zondag moet az winnen
Ik hoop dat AZ wint natuurlijk. Maar het wordt al een hele opgave om een gelijkspel af te dwingen ben ik bang.

Ik wil gewoon dat een AZ een keer niet verliest.
pi_56383066
quote:
Op maandag 28 januari 2008 19:21 schreef xFriendx het volgende:
[ afbeelding ]

Die Argentijn mogen ze er ook wel in zetten, Waterman laat wekelijks zien waarom het toch maar een beperkte keeper is.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')