abonnement Unibet Coolblue
  zondag 17 augustus 2008 @ 12:37:57 #251
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_60897621
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 12:11 schreef matjuhhh007 het volgende:

[..]

ja vooral bij aces high hield hij hem soms te ver van zn mond af waardoor het geluid een halve seconde wegleek...
Ik denk niet, dat het daardoor kwam. Er leken echt problemen met de microffon te zijn. Want een paar keer hoorde je het geluid schommelen, terwijl hij de microfoon op dezelfde afstand hield. Mocht de pret niet drukken trouwens, dat soort dingen kunnen live altijd gebeuren.
Horrible Cunt!
  zondag 17 augustus 2008 @ 12:50:50 #252
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_60897874
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 12:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Bruce vergat trouwens de tweede zin van Fear of the Dark
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_60897960
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 12:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]


Wat, is het je niet opgevallen?
Brutal. Fucking. Metal.
pi_60898005
Wat zijn er nu al mega veel filmpjes van maiden in assen op youtube zeg
"De kabel aan je gitaar is als de band onder je auto: Klein stukje rubber en wat metaal maar o zo belangrijk..."
pi_60898100
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 12:57 schreef matjuhhh007 het volgende:
Wat zijn er nu al mega veel filmpjes van maiden in assen op youtube zeg
Inderdaad
Brutal. Fucking. Metal.
pi_60898138
"De kabel aan je gitaar is als de band onder je auto: Klein stukje rubber en wat metaal maar o zo belangrijk..."
pi_60898464
quote:
Daar staat er een heeeeeeeel vals mee te zingen
Brutal. Fucking. Metal.
  zondag 17 augustus 2008 @ 13:32:23 #258
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_60898620
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 13:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Daar staat er een heeeeeeeel vals mee te zingen
Ik stond niet daar, dus ik kan het niet zijn geweest.
Horrible Cunt!
pi_60898630
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 13:32 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Ik stond niet daar, dus ik kan het niet zijn geweest.
Haha, ik stond daar ook niet
Brutal. Fucking. Metal.
pi_60898811
Ik stond wat meer naar voren
"De kabel aan je gitaar is als de band onder je auto: Klein stukje rubber en wat metaal maar o zo belangrijk..."
pi_60898982
Ik stond vrij achteraan, rechts van het midden.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_60899222
3 kleine minpuntjes.....het geluid was behoorlijk schel en blikkerig...bij Within Temptation was die veel mooier en voller en bij Kamelot werd je gewoon door de bas en drum een meter naar achter geblazen.
Veel merchandising was al veel te vroeg uitverkocht.
En een bejaard echtpaar wat achter ons bij de tafel stond te mekkeren omdat ze nix konden zien omdat wij voor ze stonden....'t laatste concert wat die 2 hadden gezien was waarschijnlijk van de Carpenters in 1972 en realiseerden zich niet dat er in de tussentijd 't 1 en ander veranderd is.....de grijsbehaarde man van 't stel zag er een beetje triest uit met z'n cowboyhoedje en leren jasje dus zijn we maar een stapje opzij gegaan voordat z'n hart 't begaf.

Maar dat alles mocht en kon de pret gewoon niet verknallen....want wat een concert zeg....het weer was perfect....een mooie maan....heerlijke sfeer....en die gasten speelden zoals ze horen te spelen.....wat een power en energie storten die lui na 25 jaar nog steeds over je heen....die band is gemaakt om op te treden....zal er de volgende x ook zeker weer bij zijn.


Trouwens...wat doen ze tegenwoordig toch met het bier bij concerten en festivals?...bij Pinkpop was het bier ook al niet te nassen....wateren ze dat aan of komt dat door de plastic bekers?
Born to be child.
pi_60899297
Was idd geweldig... Rime Of The Ancient Mariner was echt een hoogtepunt, live is dat nummer echt nog mooier, wat een opbouw zit daarin!
"de dordtse schapenkoppen, door niemand meer te stoppen"
pi_60899347
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 14:03 schreef Funkeken het volgende:
3 kleine minpuntjes.....het geluid was behoorlijk schel en blikkerig...bij Within Temptation was die veel mooier en voller en bij Kamelot werd je gewoon door de bas en drum een meter naar achter geblazen.
Veel merchandising was al veel te vroeg uitverkocht.
En een bejaard echtpaar wat achter ons bij de tafel stond te mekkeren omdat ze nix konden zien omdat wij voor ze stonden....'t laatste concert wat die 2 hadden gezien was waarschijnlijk van de Carpenters in 1972 en realiseerden zich niet dat er in de tussentijd 't 1 en ander veranderd is.....de grijsbehaarde man van 't stel zag er een beetje triest uit met z'n cowboyhoedje en leren jasje dus zijn we maar een stapje opzij gegaan voordat z'n hart 't begaf.

Maar dat alles mocht en kon de pret gewoon niet verknallen....want wat een concert zeg....het weer was perfect....een mooie maan....heerlijke sfeer....en die gasten speelden zoals ze horen te spelen.....wat een power en energie storten die lui na 25 jaar nog steeds over je heen....die band is gemaakt om op te treden....zal er de volgende x ook zeker weer bij zijn.


Trouwens...wat doen ze tegenwoordig toch met het bier bij concerten en festivals?...bij Pinkpop was het bier ook al niet te nassen....wateren ze dat aan of komt dat door de plastic bekers?

Daar zit vast flink wat water bij in, valt goedkoper voor ze uit.
"De kabel aan je gitaar is als de band onder je auto: Klein stukje rubber en wat metaal maar o zo belangrijk..."
pi_60899363
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 01:49 schreef Metal_Mart het volgende:
Prachtige locatie overigens, het TT-circuit.
Ze kunnen daar nog veel meer mensen kwijt. Van mij mogen ze het Goffertpark vaarwel zeggen en hier voortaan alles doen. Als je het podium een kwartslag draait kun je de tribunes ook nog gebruiken.
Helemaal mee eens....die plek is ideaal voor dit soort evenementen.
En nog ff m'n complimentjes voor 't busvervoer...na 't concert konden we zo doorlopen en instappen.
Born to be child.
pi_60899409
Ik heb altijd gezegd dat Maiden in Den Bosch het beste concert was waar ik ooit ben geweest... Maar dit was 10000 keer beter
Brutal. Fucking. Metal.
pi_60899437
Nog een groot pluspunt: geen enkele band is te laat begonnen volgens het tijdschema!
Brutal. Fucking. Metal.
pi_60899511
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 14:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nog een groot pluspunt: geen enkele band is te laat begonnen volgens het tijdschema!
Vond 't daardoor wel jammer dat je na WT 50 minuten moest wachten op Maiden....maar had gelukkig m'n meissie bij me dus ik verveelde me niet.
Born to be child.
pi_60899804
Die maansverduistering was wel een heel gaaf effect! Goeie special effects hebben die gasten!
pi_60899850
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 14:19 schreef Funkeken het volgende:

[..]

Vond 't daardoor wel jammer dat je na WT 50 minuten moest wachten op Maiden....maar had gelukkig m'n meissie bij me dus ik verveelde me niet.
Ik verveelde me ook niet, was genoeg te zien, te praten en te zuipen
Brutal. Fucking. Metal.
pi_60899907
Geweldig !
pi_60900269
De merchandise kraampjes was wel afzetterij als je de prijzen vergelijkt met de site ironmaiden.com maar jah, dat kun je van tevoren verwachten.
"De kabel aan je gitaar is als de band onder je auto: Klein stukje rubber en wat metaal maar o zo belangrijk..."
pi_60900369
zo....ben nu net thuis
  zondag 17 augustus 2008 @ 15:08:23 #274
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_60900392
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 14:36 schreef Viper2k1 het volgende:
Die maansverduistering was wel een heel gaaf effect! Goeie special effects hebben die gasten!
Die maansverduistering deden ze op Graspop niet.
pi_60900628
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 15:08 schreef Djaser het volgende:

[..]

Die maansverduistering deden ze op Graspop niet.
Brutal. Fucking. Metal.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')