abonnement Unibet Coolblue
pi_56379208
Wauw ik ga al 15 jaar niet meer naar de FC
pi_56379459
Ik ga nog wel elk weekend als ik tijd heb. Dit weekend helaas niet
Tis ook altijd zo'n gedoe om helemaal uit Groningen te komen..
  dinsdag 29 januari 2008 @ 11:56:58 #153
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_56381965
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 09:56 schreef Rekkie het volgende:
Wauw ik ga al 15 jaar niet meer naar de FC
Begrijpelijk Ik ga ook al heul lang nie meer. Laatste wedstrijd die ik gezien heb was tegen Excelsior toen het koud was inmiddels wat jaar geleden. Als ik leuk voetbal wil kijken ga ik wel naar FC Groningen
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_56382004
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 11:56 schreef don-diablo het volgende:

[..]

Begrijpelijk Ik ga ook al heul lang nie meer. Laatste wedstrijd die ik gezien heb was tegen Excelsior toen het koud was inmiddels wat jaar geleden. Als ik leuk voetbal wil kijken ga ik wel naar FC Groningen
Ik naar WKE, of HHC

Toen ik zelf nog voetbalde vond ik er ook al geen bal aan bij Emmen...
  dinsdag 29 januari 2008 @ 12:07:27 #155
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_56382210
Laatste voetbalwedstrijd die ik heb gezien inmiddels is Jong oranje - jong servie (ek-21 finale) Ga bijna nooit meer heen. Ga liever naar de film want daar kan ik op mn dooie gemak lekker iets kijken zonder dat ik me ga irriteren aan het spel etc
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_56397806
Binnenkort nog weer wat leuks te doen in de buurt? Ik begin de zomer te missen langzamerhand... savonds licht, mensen op straat, dingen te doen, etc...
  dinsdag 29 januari 2008 @ 22:59:32 #158
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_56398507
Meen je niet... Gaan we echt sneeuw krijgen?
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_56399391
Mag hopen van niet, heb wel beters te doen
pi_56399884
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 22:59 schreef don-diablo het volgende:
Meen je niet... Gaan we echt sneeuw krijgen? [afbeelding]
Natte sneeuw, is wel oké.
Hoi.
pi_56403653
Whaha natte sneeuw, bah... vrijdag moet het gewoon goed weer zijn, moeten we tegen Volendam en rest van de dagen carnaval
pi_56404156
Carnaval

kan ik weer om 6 uur op bed
pi_56404345
* fart meldt zich ook als Emmenaar

Ach, waarom een vroegere sluitingstijd invoeren. Als je echt wat aan je zondag wilt hebben, dan spreek je toch gewoon wat eerder met je vrienden af. Ik vind de tijden in Emmen (same als Groningen) gewoon ideaal. Heb je een verjaardag/pokeren/ergens indrinken etc, kun je daarna nog gewoon uit
pi_56404454
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 10:30 schreef fart het volgende:
* fart meldt zich ook als Emmenaar

Ach, waarom een vroegere sluitingstijd invoeren. Als je echt wat aan je zondag wilt hebben, dan spreek je toch gewoon wat eerder met je vrienden af. Ik vind de tijden in Emmen (same als Groningen) gewoon ideaal. Heb je een verjaardag/pokeren/ergens indrinken etc, kun je daarna nog gewoon uit
Mee eens wel...
nouja, ik heb sowieso wel wat aan m'n zondag, ik ben gewoon tegen 9 uur ofzo wel weer wakker al lig ik er half 7 in...
pi_56404490
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 10:36 schreef VlaDje het volgende:

[..]

Mee eens wel...
nouja, ik heb sowieso wel wat aan m'n zondag, ik ben gewoon tegen 9 uur ofzo wel weer wakker al lig ik er half 7 in...
Joah, ik heb ook de nare gewoonte om vroeg wakker te worden als ik genoeg gedronken heb, maar heb daarna alsnog niets aan m'n dag door brakheid
pi_56404533
Ik slaap ook nooit uit op zondag, maar gewoon omdat ik het niet kan, als ik kon bleef ik lekker liggen tot 4uur ofzo...

Ik ben op zich wel voor die vroegere sluitingstijden, want op tijd uitgaan is echt gezellig, je denkt van niet, ivm indrinken, verjaardagen etc... maar ze moeten het gewoon eens proberen...

Alleen als reden: dan heb je nog wat aan je zondag, vind ik weer minder, want WAT heb je aan een zondag :S
pi_56404557
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 10:38 schreef fart het volgende:

[..]

Joah, ik heb ook de nare gewoonte om vroeg wakker te worden als ik genoeg gedronken heb, maar heb daarna alsnog niets aan m'n dag door brakheid
De reden waarom ik gestopt ben met zuipen. Hele dag met je brakke kop op bed liggen

drink ik liever wat pilsjes minder/helemaal niet en ga ik wat leuks doen
pi_56404607
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 10:40 schreef JDx het volgende:
Ik slaap ook nooit uit op zondag, maar gewoon omdat ik het niet kan, als ik kon bleef ik lekker liggen tot 4uur ofzo...

Ik ben op zich wel voor die vroegere sluitingstijden, want op tijd uitgaan is echt gezellig, je denkt van niet, ivm indrinken, verjaardagen etc... maar ze moeten het gewoon eens proberen...

Alleen als reden: dan heb je nog wat aan je zondag, vind ik weer minder, want WAT heb je aan een zondag :S

Tijd terug nog geblogged op hyves

http://vladi4.hyves.nl/blog/8095085/Zondag/CzYI/

ongeveer een standaard zondag
al ga k laatse weken ook wel vaak ff wat doen, pokeren ofzo met vrienden
pi_56404682
Het interesseert mij geen ruk hoe laat die zooi in Emmen dichtgaat.
Zolang is 's nachts maar geen last heb van dat tuig vind ik het prima

Als ik zelf uitga is het meestal een uur of 3 dat ik naar huis ga.

Maar als dat eerder zou zijn omdat ik eerder kan beginnen zou ik dat ook prima vinden
pi_56404686
Ik drink tegenwoordig ook nog maar een paar biertjes met uitgaan, maar door m'n slechte genen (bedankt pa ) heb ik nogal snel last van een kater.
Ach, als je eerst jupiler in de bras neemt of HJ in de markant en vervolgens naar de zwetser gaat om nog wat te drinken, krijg je toch niet meer veel op . Tenminste, ik krijg altijd een vol gevoel als ik later nog Grolsch neem uit die glaasjes van de Zwetser :x.

Ohja, WHY zijn er weer nieuwe muntjes in de Zwetser? Ik heb nog 2 oude muntjes liggen
pi_56404722
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 10:40 schreef JDx het volgende:
want WAT heb je aan een zondag :S
Tegenvraag: Wat niet?

Zondag is mijn favo dat.... dan kom ik echt tot rust

's avonds lekker uiteten, filmpje kijken.

Overdag samen de hele dag tijd voor mijn dochter.....
pi_56404859
Maandag kom ik altijd echt tot rust
Dan is het wilde weekend weer voorbij
pi_56405047
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 10:54 schreef VlaDje het volgende:
Maandag kom ik altijd echt tot rust
Dan is het wilde weekend weer voorbij
Maandag ben ik altijd weer keihard aan het werk...... door heel Nederland heen knallen
pi_56405187
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 11:01 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Maandag ben ik altijd weer keihard aan het werk...... door heel Nederland heen knallen
ik maakte ook een geintje
pi_56405242
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 11:07 schreef VlaDje het volgende:

[..]

ik maakte ook een geintje
Ik niet!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')