abonnement Unibet Coolblue
pi_56158861
Nou komt het .
Eenige tijd gelee mijn telefoon stuk (HP Rw 6815 ) en ik dus met dat ding voor garatie trug naar kpn .
het eenigste wat stuk was ruis op de lijn tijdens het bellen en het scherm kreeg een nette strake rand er om heen .(het beeld werd klijner )
maar de touch screen functie bleef wel behouden in het zwarte gedeelte .
ik vandaag trug om hem op te halen verteld de verkoopster mij dat er eenige kosten aan zitten .
denk huh nou zou wel , komt ze aan met een bedrag van ¤246.65 nou niet echt een bedrag wat je zomaar deponeert .
ze gooide het op mijn eigen fout ik o wat dan en jawel water schade .
kun je hier iets tegen beginnen ? ze hebben mij niet laten weten van te voren dat het zo veel ging kosten .
maar hij is nu wel gerepareed en licht bij kpn .
en kunnen ze het echt hard maken die water schade (ik hoorde van iemand dat al die bedrijven het op water schade gooien ) .
nu zij de verkoopster zelf ook dat het een flink bedrag was en dat ze maandag trug beld naar die reparatie service .

maar heeft iemand hier ook ervaring mee .
ps: ik weet zeker dat het geen water schade is

greets dippas
De inventiviteit waarmee de mensheid destructie weet voort te brengen, blijft me verbazen.
pi_56159021
Heb je niet gewoon garantie op dat ding?


en doe wat aan je Nederlands. Echt. Ook jij kan meer dan 1 woord achter elkaar foutloos schrijven.
pi_56159106
Met zo'n fantastisch geschreven tekst in de OP weet ik zeker dat ik ik hier niet over na ga denken...

Succes KPN
Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Rudedeltatoedeloe :W
pi_56159117
jah maar als hun het op water schade gooien kun je blijkbaar niks maken .
volgens mij kijken die gasten gewoon naar de kosten word het teveel dan word het water schade en kun je zelf dokken .
De inventiviteit waarmee de mensheid destructie weet voort te brengen, blijft me verbazen.
pi_56159154
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 18:29 schreef rudedeltadude het volgende:
Met zo'n fantastisch geschreven tekst in de OP weet ik zeker dat ik ik hier niet over na ga denken...

Succes KPN
wat the hell maakt het uit hoe iemand schrijft ?
of werk je bij kpn
De inventiviteit waarmee de mensheid destructie weet voort te brengen, blijft me verbazen.
pi_56159205
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 18:31 schreef DIPPAS het volgende:

[..]

wat the hell maakt het uit hoe iemand schrijft ?
Ja, een paar leestekens in een zin houden het over het algemeen iets leesbaarder.
Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Rudedeltatoedeloe :W
pi_56159224
Als jij geen garantie meer hebt, hoe kun je dan boos zijn als ze wat in rekening brengen voor een opdracht van jou om het te laten repareren? Pfff.. Zeiken om het zeiken.

Gewoon dokken als je die telefoon terug wil, had je maar niet moeten laten repareren.
  zaterdag 19 januari 2008 @ 18:34:52 #8
16454 eNaSnI
Zie signature
pi_56159255
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 18:31 schreef DIPPAS het volgende:

[..]

wat the hell maakt het uit hoe iemand schrijft ?
of werk je bij kpn
Je schrijfstijl creëert een bepaald image van je Bestaat de kans dat er daadwerkelijk waterschade plaats heeft gevonden?

[ Bericht 0% gewijzigd door eNaSnI op 19-01-2008 18:48:06 ]
<a href="http://www.google.nl/search?q=utfs" rel="nofollow" target="_blank">UTFS!!</a>
pi_56159380
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 18:33 schreef Scrummie het volgende:
Als jij geen garantie meer hebt, hoe kun je dan boos zijn als ze wat in rekening brengen voor een opdracht van jou om het te laten repareren? Pfff.. Zeiken om het zeiken.

Gewoon dokken als je die telefoon terug wil, had je maar niet moeten laten repareren.
? ik heb wel garantie . en als ik naar mijn mening iets laat repareren naar garantie en later komen ze met een rekening aan klopt dat toch niet ?
De inventiviteit waarmee de mensheid destructie weet voort te brengen, blijft me verbazen.
  zaterdag 19 januari 2008 @ 18:42:45 #10
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_56159454
Het minste wat ze hadden kunnen doen is even bellen met de mededeling dat er waterschade is geconstateerd en dat er kosten aan verbonden zijn.

Waterschade, een mooi excuus wat veel bedrijven gebruiken
* I intend to live forever, so far so good! *
pi_56159457
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 18:34 schreef eNaSnI het volgende:

[..]

Je schrijfstijl creërt een bepaald image van je Bestaat de kans dat er daadwerkelijk waterschade plaats heeft gevonden?
creëert
maar iig nee kom nooit buiten met dat toestel .
het gebeurde ook thuis binnen , telefoon liep vast denk nou ik reset hem ff.
en hij reboot met een klijner scherm en ruis op de lijn .
De inventiviteit waarmee de mensheid destructie weet voort te brengen, blijft me verbazen.
pi_56159458
Zeker je telefoon in je broekzak altijd..
pi_56159518
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 18:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
Zeker je telefoon in je broekzak altijd..
soms wel . en ik heb geen last van urine verlies
De inventiviteit waarmee de mensheid destructie weet voort te brengen, blijft me verbazen.
pi_56159567
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 18:45 schreef DIPPAS het volgende:

[..]

soms wel . en ik heb geen last van urine verlies
wel zweet, en daar kunnen telefoons ook niet tegen ik weet het, het is triest, maar eigenlijk moet je ze gewoon niet in je broekzak dragen.. Check je gebruiksaanwijzing maar, als het daar niet in staat kan je er werk van maken, anders is het jammer..
pi_56159640
Ja, je hebt helemaal gelijk. Als jij garantie hebt geclaimed en het blijkt niet onder garantie te vallen moeten ze altijd een prijsopgave doen. Dit hoef je niet te accepteren. Het enige wat ze nu in rekening kunnen brengen zijn de onderzoekskosten welke maximaal 40/50 euro kunnen zijn.
PS lees de volgende keer even je eigen tekst door, dit staat zo raar.
Als je van mening verschilt, zorg er dan voor dat het geen meningsverschil wordt
pi_56159753
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 18:51 schreef dahei het volgende:
Ja, je hebt helemaal gelijk. Als jij garantie hebt geclaimed en het blijkt niet onder garantie te vallen moeten ze altijd een prijsopgave doen. Dit hoef je niet te accepteren. Het enige wat ze nu in rekening kunnen brengen zijn de onderzoekskosten welke maximaal 40/50 euro kunnen zijn.
PS lees de volgende keer even je eigen tekst door, dit staat zo raar.
nee ok maar mensen moeten niet zo over de schrijfstijl letten van anderen .
maar mij gaat het dus iid wat jij zecht om .
ze laten mij niks weten en presenteren gewoon een fikse rekening .

maar ben ook benieuwd wat de verkoopster mij maandag te melden heeft .
De inventiviteit waarmee de mensheid destructie weet voort te brengen, blijft me verbazen.
pi_56159788
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 18:56 schreef DIPPAS het volgende:

[..]

nee ok maar mensen moeten niet zo over de schrijfstijl letten van anderen .
maar mij gaat het dus iid wat jij zecht om .
ze laten mij niks weten en presenteren gewoon een fikse rekening .

maar ben ook benieuwd wat de verkoopster mij maandag te melden heeft .
waarschijnlijk moet je het schriftelijk aankaarten dat je niet tevreden bent... succes daarmee!
pi_56159899
hehe dan helpt iemand mij wel
De inventiviteit waarmee de mensheid destructie weet voort te brengen, blijft me verbazen.
pi_56161480
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 18:56 schreef DIPPAS het volgende:

[..]

nee ok maar mensen moeten niet zo over de schrijfstijl letten van anderen .
maar mij gaat het dus iid wat jij zecht om .
ze laten mij niks weten en presenteren gewoon een fikse rekening .
Hoe kunnen andere mensen nou niet op je schrijfstijl letten als je wilt dat ze jouw OP lezen?
Het is gewoon werkelijk niet om door te komen!
Ja, die met de ballen in de bek.
  zaterdag 19 januari 2008 @ 22:11:54 #20
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_56164715
Speciaal voor Biancavia.

Enige tijd geleden is mijn telefoon (HP Rw 6815) stuk gegaan. Ik heb nog garantie op het toestel en ben er daarom mee teruggegaan naar KPN.

Vandaag ging ik mijn toestel ophalen. Toen bleek dat ik ¤246,65 aan reparatiekosten moest betalen. Reden die daarvoor werd gegeven, was dat de defecten zouden zijn ontstaan door waterschade, wat niet onder de garantie valt. Ik heb niet betaald, dus het toestel ook niet meegekregen. De verkoopster, die het zelf ook een fors bedrag vond, zou maandag bellen met de reparatieservice, dus dan hoor ik meer.

Ik vraag mij nu af of KPN mij niet vooraf had moeten laten weten dat deze reparatiekosten voor mijn rekening zouden komen. Ook vraag ik me af in hoeverre KPN hard kan (of moet) maken dat het om waterschade gaat.

Wie heeft hier ervaring mee?
The love you take is equal to the love you make.
  zaterdag 19 januari 2008 @ 22:24:45 #21
28307 kikkerklikker
[/kikkerklikker]
pi_56165059
spcial voro kikerlikerfanfans:

Einge tijd gelede is mjin telefono (HP Rw 6815) stku gegan. Ik heb ngo garantei op hte tosetel en ben er darom mee terugegan nara KPN.

Vanadag gign ik min teostle ophale. Ton blek dat ik ¤246,65 an repratikotse moset betale. Rede dei darvor wert gegeve, was dat de deefecte zoden zin ontstana dor waetrshade, wat nit ondre de graantie valt. Ik heb net betalad, dus het toessel oko nit meeegkregn. De verkopster, dei het zlef ok ene fros bedrg vont, zou mandag belen met de reprateservies, dus dan hor ik mere.

Ik vrag me nu af of KNP me nit voroaf hat mote late wette dat deez repartiekoten voro min rekneing zuden kome. Ok vrag ik me af in hoevere KPN hart kan (of mot) make dat het om watrschdae gata.

Wie heft her ervarign mee?
jij bent van lotje geklikt!
  zaterdag 19 januari 2008 @ 22:25:43 #22
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_56165092
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 22:24 schreef kikkerklikker het volgende:
spcial voro kikerlikerfanfans:

Einge tijd gelede is mjin telefono (HP Rw 6815) stku gegan. Ik heb ngo garantei op hte tosetel en ben er darom mee terugegan nara KPN.

Vanadag gign ik min teostle ophale. Ton blek dat ik ¤246,65 an repratikotse moset betale. Rede dei darvor wert gegeve, was dat de deefecte zoden zin ontstana dor waetrshade, wat nit ondre de graantie valt. Ik heb net betalad, dus het toessel oko nit meeegkregn. De verkopster, dei het zlef ok ene fros bedrg vont, zou mandag belen met de reprateservies, dus dan hor ik mere.

Ik vrag me nu af of KNP me nit voroaf hat mote late wette dat deez repartiekoten voro min rekneing zuden kome. Ok vrag ik me af in hoevere KPN hart kan (of mot) make dat het om watrschdae gata.

Wie heft her ervarign mee?
Godver, zeg.
The love you take is equal to the love you make.
pi_56168575
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 18:20 schreef DIPPAS het volgende:
Nou komt het .
Eenige tijd gelee mijn telefoon stuk (HP Rw 6815 ) en ik dus met dat ding voor garatie trug naar kpn .
het eenigste wat stuk was ruis op de lijn tijdens het bellen en het scherm kreeg een nette strake rand er om heen .(het beeld werd klijner )
maar de touch screen functie bleef wel behouden in het zwarte gedeelte .
ik vandaag trug om hem op te halen verteld de verkoopster mij dat er eenige kosten aan zitten .
denk huh nou zou wel , komt ze aan met een bedrag van ¤246.65 nou niet echt een bedrag wat je zomaar deponeert .
ze gooide het op mijn eigen fout ik o wat dan en jawel water schade .
kun je hier iets tegen beginnen ? ze hebben mij niet laten weten van te voren dat het zo veel ging kosten .
maar hij is nu wel gerepareed en licht bij kpn .
en kunnen ze het echt hard maken die water schade (ik hoorde van iemand dat al die bedrijven het op water schade gooien ) .
nu zij de verkoopster zelf ook dat het een flink bedrag was en dat ze maandag trug beld naar die reparatie service .

maar heeft iemand hier ook ervaring mee .
ps: ik weet zeker dat het geen water schade is

greets dippas
Als je dyslectisch bent, moet je iemand vragen om je teksten te controleren.
En verder heb je gelijk: het was wel netjes geweest als ze eerst gebeld hadden over de kosten.

Maar hoe was je te bellen als je telefoon in de reparatie lag?
Edit raparatie --> reparatie

[ Bericht 3% gewijzigd door Kees22 op 20-01-2008 01:55:50 ]
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_56169619
een oud toestel wat ik nog had belde ik mee .
De inventiviteit waarmee de mensheid destructie weet voort te brengen, blijft me verbazen.
pi_56169855


[ Bericht 100% gewijzigd door skadhd op 20-01-2008 02:04:17 (foutje) ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')