Zet anders de op in een fok wiki? Dat hebben veel andere STA topics ook...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:55 schreef Apotheose het volgende:
aaah ik wou de OP weer doenDit topic is zo'n beetje mijn kindje
ow das liev van je!!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zet anders de op in een fok wiki? Dat hebben veel andere STA topics ook...En met DW haar goedkeuren kan ik die ook nog in de OP zetten nadat de maximale editduur verstreken is
![]()
Ik zie nu pas het tweede stuk van de TT![]()
Noem een plaats en een tijd, en ik start mn Rover als ik dan kanquote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:33 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ow das liev van je!!Heb nu ff geen tijd voor een OP te maken maar dan flans ik zondag ofzo wel wat in elkaar. Mooi dagje daarvoor. Thx dude!
Nu heb je wel een massage verdient
Geen player, geen sneker...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Noem een plaats en een tijd, en ik start mn Rover als ik dan kan![]()
Oh en ik ben dus heul geen player he, zoals in het vorige topic gesuggereers werdOp fok mag ik me soms als hoer gedragen, IRL ben ik heel erg keurig en zo
Nou ja, iig geen vrouwenverslinder
!
Volgens zijn profiel is hij een man... Wie van de drie?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:01 schreef Alexxxxx het volgende:
Ben jij Simon Bleeker, Laura Haanstra, Tineke Schokker-Strampel, Andries Ekhard of Sietse Kanselaar?
Mja, volgens Dangel zijn profiel is dat ook een vrouw, daar trap k niet meer inquote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:54 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Volgens zijn profiel is hij een man... Wie van de drie?
Te voor de hand liggend...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:05 schreef Apotheose het volgende:
er staan ook nog heel wat mensen op de achtergrond. Misschien stond ie daarbij... ?
Daarom zat je ook aan m;n kontquote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oh en ik ben dus heul geen player he, zoals in het vorige topic gesuggereers werdOp fok mag ik me soms als hoer gedragen, IRL ben ik heel erg keurig en zo
Nou ja, iig geen vrouwenverslinder
!
?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:25 schreef Apotheose het volgende:
En natuurlijk vanmiddag allemaal weer luisteren naar je vrienden van de radio op Radio Markant in t programma RadioActief he!!!!!![]()
![]()
Wie gaat er trouwens vanmiddag naar dat Familievlees signeer sessie? *steekt hand op
My thoughts exactly.quote:
wij (vriend en ik) zouden er gister heen maar ten eerste was er niet de muziek waarvan wij houden en ten 2e regende het knetterhard ...... ennnnnnn top gear was eropquote:Op zaterdag 19 januari 2008 13:16 schreef DevilsWhore het volgende:
Was er gisteren nog iemand in ;t Bolwerk trouwens? (behalve Angeliquetje en ik dan)
Was echt wel supervet
ja nou meer mensen bij Vd Velde hadden dat ookquote:
Too bad, het was echt tof.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:04 schreef MagiLune het volgende:
[..]
wij (vriend en ik) zouden er gister heen maar ten eerste was er niet de muziek waarvan wij houden en ten 2e regende het knetterhard ...... ennnnnnn top gear was erop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |