abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_209140
Dit is natuurlijk mijn mening, en een hele makkelijke aangezien er meer mannen dan vrouwen over zijn, maar toch moet ik het even kwijt.

Sinds ik ,in het begin van de zomer, een artikel las in de krant over de komst van BB was ik helemaal gefacineerd. Dit moest en fantastisch programma worden.

Na de eerste afleveringen was ik eigenlijk een beetje gedesillussioneerd (te grote verwachtingen) en was al bijna van plan om het niet meer te volgen, totdat ik bij dit forum terecht kwam. Sindsdien geen aflevering, en ook bijna geen posting, meer gemist. Binnenkort zal ik mijn ontslag wel ontvangen aangezien het bijna geen doen meer is om alles te lezen dat geplaatst wordt, maar ik kan niet meer stoppen.

Sorry voor het afdwalen van de topic, maar ik moest mijn ei ook even kwijt.

Waarom gaat er een man winnen?

Om de volgende redenen:

1. Puur op kansberekening

2. Bianca lijkt mij kansloos door:
- de uitzending van gisteravond. Zwartmaak actie van V. ( tuurlijk wordt er geknipt enz. maar het blijven haar actie's en uitspraken)
- ze kan veel nominaties verwachten van de bewoners. Waarom? Omdat ze de weekopdracht nu al weer aan het frustreren is, en de stemming is zo langzamerhand wel zo dat er weer eens wat gewonnen moet worden.
Ze schopt mensen uit hun bed met een of andere tekst die er op neerkomt dat ze lui zijn. Ik ken weinig mensen die dit waarderen.
Snauwen in de keuken,enz.

3. Mona
- Is de enige die er later bij is gekomen
- Heeft wel onze harten veroverd met haar zang kwaliteiten
- zal niet lang meer over iedereen kunnen roddelen

4. Karin
- Gaat haar kinderen te veel missen
- Wordt toch door velen schuin aangekeken op haar 'pedo' actie. (persoonlijk vind ik het wel lachen, maar wie ben ik)

5. de mannen tonen toch duidelijk male-bonding gedrag, terwijl iets dergelijks bij de vrouwen ver te zoeken is.

ps. is er een vrouwlijke tegenhanger van male-bonding

[Dit bericht is gewijzigd door SILENT BOB (Datum 27 Oktober 1999).]

If you were going to shoot a mime, would you use a silencer?
pi_209141
ja! ja! hetzelfde hier. van die eerste teleurstelling en daarna de verslaving aan zowel programma als forum!

maar ik geloof ik een overwinning van karin

  woensdag 27 oktober 1999 @ 16:17:00 #3
1036 Djie Ahr
Wordt het nog mooi op de weg!
pi_209142
Een man gaat winnen omdat het Willem is!
Almere = Water, bos, strand, leuk wonen en hééél veel meer.


pi_209143
quote:
op 10-27-1999 om 04:13 PM schreef SILENT BOB het volgende:

ps. is er een vrouwlijke tegenhanger van male-bonding


Female-bonding? ^_^

  woensdag 27 oktober 1999 @ 16:59:00 #5
386 Harrie
Geile Neuk Furby
pi_209144
IK SLUIT ME AAN BIJ DE MEERDERHEID

maakt mij niet uit wie er wint als Tara maar uit de playboy blijft.

pi_209145
Overbodige topic

Het is al vanaf de eerste week duidelijk dat Willem of Ruud gaat winnen.

Proud to be a scout
  woensdag 27 oktober 1999 @ 20:02:00 #7
374 beelzebub
master of disaster
pi_209146
Ik ben het er ook mee eens. Een van de mannen gaat winnen, omdat er tussen hun meer een band bestaat dan tussen de vrouwen. Al zou Maus hier wel een stokje voor kunnen steken. De dames gaan namelijk op elkaar stemmen, en ook een paar heren. Andersom zal dat minder zijn. Als de dames het slim willen spelen moeten ze alle DRIE Ruud en Wim nomineren. Gaat er zeker wel eentje uit, als mona niet al 3 keer is genomineerd. En dan de volgende ronde Bart en de overblijver van de Ruud vs Willenm contest. Dat is de enige manier om erin te blijven, anders zijn ze bij voorbaat kansloos. Ik geef Bart, Ruud en Willem een goede kans voor de laatste 3.

PS En niet omdat ze fysiek sterker zijn ofzo hoor

  zondag 28 november 1999 @ 22:09:00 #8
374 beelzebub
master of disaster
pi_209147
quote:
op 10-27-1999 om 08:02 PM schreef beelzebub het volgende:
(...) Dat is de enige manier om erin te blijven, anders zijn ze bij voorbaat kansloos. Ik geef Bart, Ruud en Willem een goede kans voor de laatste 3.
(...)

Zo dacht ik er een maand geleden over (voor Bi&M eruit gingen en voor C&A). Nu een maandje later is er niet veel veranderd... Denk nog steeds dat die drie er na 23 december in zullen zitten.

  zondag 28 november 1999 @ 23:11:00 #9
128 smallsister
Kleine Grote Broer
pi_209148
bedankt voor deze bijdrage uit de ouwe doos, en nou staat ie weer bovenaan.....
  maandag 29 november 1999 @ 12:49:00 #10
1660 amappa
is BB a young one?
pi_209149
Krijgen we dit topic nu weer te zien als B, W en R als laatste overblijven?
Liever vandaag nog dan morgen! Maar vandaag lukt niks. Dan maar overmorgen.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 29 november 1999 @ 14:15:00 #11
862 Arcee
Look closer
pi_209150
Karin wordt de terechte winnaar. Karin, Ruud en Bart blijven als laatste 3 over. Tenzij Willem niet door z'n medebewoners genomineerd wordt. Anders vliegt eerst Maurice en vervolgens Willem eruit. Wat er ook gebeurt, Karin zit sowieso bij de laatste drie en wint.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')