abonnement Unibet Coolblue
pi_56125203


Welkom bij alweer de 6e aflevering van deze reeks! Dit is het topic waar amateurvoetbaltrainers met elkaar kunnen praten en discussieren over alles wat het trainersvak zo mooi/verschrikkelijk maakt. Blessures, lastige kinderen, spelvreugde, dilemma\'s, opstellingen, tactieken....werkelijk álles kan hier besproken worden!

Links naar voorgaande delen:
Het Grote amateur-jeugd voetbaltrainers Topic!
Het Grote amateur-jeugd voetbaltrainers Topic Deel II
Het Grote Amateur-jeugd Voetbaltrainers Topic Deel III
Het Grote Amateur-jeugd Voetbaltrainers Topic Deel IV
Het Grote Amateur-jeugd Voetbaltrainers Topic Deel V



Trainers op FOK!:

Yeahinho OJC D8
Dennus-F Zwart-Wit Harderwijk E1
Zjakkie Leider SEOLTO F3
Kaputwiehund ?
Damzkieee NEO C4
Solstice ? - E3
Maikelsp v.v. Diepenveen E-selectie en D3
TerroRobbie Leider FC Den Bosch D1
Sethje Leider A2
FritsFluitketel Leider Veluwse Boys D1
Merson ? - F1
SupaMario VVAC F4
-Petor- ? - B2
Hannowannabe v.v. Diepenveen E1
Keijz v.v. Lyra D3
VarvesteR S.C. Espel E1/E2
Sethje Leider Nemelaer B2
Karrel_Laaglawaai SDZZ E2
donn WSV 1930 E-pupillen + Fortuna Wormerveer D4
nr11 S.V. ARC E-top
PAA-053 GSV Be Quick 1887 D2



[ Bericht 2% gewijzigd door Stanley_Climbfall op 18-01-2008 12:50:06 ]
pi_56125266
Nieuw jaar, een nieuw topic.

Morgen dus hopelijk de eerste oefenwedstrijd weer.

  † In Memoriam † vrijdag 18 januari 2008 @ 14:25:22 #3
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_56129667
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 11:40 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Nieuw jaar, een nieuw topic.

Morgen dus hopelijk de eerste oefenwedstrijd weer.

het zal wel weer afgelast worden
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_56141031
Ik blijf optimistisch, maar dit zijn wel de minder leuke kanten van het vak.

Afwachten..
  † In Memoriam † zaterdag 19 januari 2008 @ 08:56:25 #5
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_56148292
Hier (west II) lag het er gisterenmiddag om 16.00 uur al helemaal af! Nu hoop ik stiekem dat in de loop van vandaag het senioren programma er ook afligt anders moet ik morgenochtend om 07.15 uur de consul bellen!
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_56153541
Wedstrijd is gewoon door gegaan! Hulde aan BQ.

Tevens 'het boek' kunnen overhandigen aan PAA. Hij zal tzt mededelen of hij het leuke tijdsbesteding vond het boek te lezen.

Oefenwedstrijd 6-0 verloren. Hoop werk aan de winkel weer, maar dat is alleen maar leuk.
pi_56161225
Held! De foto geplaatst! Geweldig!

Binnenkort meer over het boek, 1e indruk is positief!
pi_56163356
Even die persoonlijke touch, je weet..

Het is geen Bijbel of zo.. maar gewoon leuk boekje..
pi_56335420
zo, eindelijk het topic gevonden.

Nadat vorige week de wedstrijd afgelast was, nu uit tegen VVOP.

Hier weer het filmpje: http://youtube.com/watch?v=rTf1BRjUOqw

5-1 gewonnen had eigenlijk meer moeten zijn!
pi_56343615
Netjes hoor Dennis! Jullie draaien goed he!

Wij 1-1 tegen Omlandia. Balen. Hele wedstrijd voor met 1-0, zij maakten 2 min. voor tijd gelijk. Dat was ook wel verdiend, 1e helft waren we veel beter maar 2e helft was slecht. We denken dan dat we er al zijn ofzo....slap ingrijpen ook bij die tegengoal.

Moeilijk is dat hoor, we verliezen eigenlijk alleen maar van matige tegenstanders omdat we dan te gemakzuchtig zijn. Hebben jullie dat ook wel eens?
pi_56343923
We draaien wel aardig. Volgende week een mooie tegenstander goahead kampen, koploper in een andere hoofdklasse
  maandag 28 januari 2008 @ 20:14:27 #12
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_56369556
2-1 gewonnen. De jongens moeten er nog steeds inkomen na de winterstop, maar de inzet was in ieder geval weer goed.

Aanstaande zaterdag uit tegen de nummer drie (wij zijn nummer vier.) Kraker!
pi_56468790
Stanley, ik bel je morgen en dan heb ik geen slecht nieuws
Wij spelen namelijk niet ivm open dagen van middelbare scholen. Wedstrijd is verplaatst naar donderdag a.s.

Jullie veel succes morgen, ik hoor het wel weer

Trouwens, HET BOEK! Wel aardig hoor, leuk tijdverdrijf. Ik heb er inderdaad ook best wat van opgestoken, en ben er wel over mijn eigen 'trainerschap' door na gaan denken.Gewoon beetje vergelijken, hoe ik dit en dat nou zou doen. Aardig wel. De manier waarop hij vol liefde over het spelletje en zijn teampje schrijft is trouwens het leukst aan het boek.

Vanavond lekker getraind trouwens, eerst een mooi positiespel met punten 7+2:5 waarbij we hebben geoefend op het diep zoeken van de oplossing zegmaar. Dit hebben we gedaan in de wedstrijdformatie (achterin en middenveld + 2 buitenspelers) waardoor ook de opbouw werd getraind.

Daarna nog even afwerken en toen in een half uur durende partij het D1 (2e div.) even moeilijk gemaakt! 2-0 verloren maar echt geknokt, lekker fel gevoetbald en de laatste 10 minuten minstens gelijkwaardig geweest met goede kansen. Was mooi om te zien
pi_56482605
Wij speelde tegen Go Ahead Kampen E1, in de andere hoofdklasse staan ze 2e met 33 punten uit 13 wedsgtrijden. en 84 doelpunten voor.

6-3 verloren, we hebben de wedstrijd op 1-2 verloren toen ik mijn beste spelers er uit haalde werd het 1-5 en 2-5 daarna nog een 2-6 en 3-6.

Ik zette mijn 1e jaars spelers op de mooie plekken mid mid en centraal achterin. Helaas hadden ze t tegen een topper nog wat te moeilijk!
  maandag 4 februari 2008 @ 12:27:38 #15
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_56523723
Onze wedstrijd is zaterdag op het laatste moment afgelast. We stonden om 9.15u klaar om te vertrekken, toen de laag sneeuw op het kunstgras bij de tegenstander spelen onmogelijk maakte.

We hadden donderdag door noodweer ook al niet getraind.

Vanavond weer aan de bak! Zaterdag oefenen tegen onze E2. Leuk
pi_56546112
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 11:39 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[ afbeelding ]

Welkom bij alweer de 6e aflevering van deze reeks! Dit is het topic waar amateurvoetbaltrainers met elkaar kunnen praten en discussieren over alles wat het trainersvak zo mooi/verschrikkelijk maakt. Blessures, lastige kinderen, spelvreugde, dilemma\'s, opstellingen, tactieken....werkelijk álles kan hier besproken worden!

Links naar voorgaande delen:
Het Grote amateur-jeugd voetbaltrainers Topic!
Het Grote amateur-jeugd voetbaltrainers Topic Deel II
Het Grote Amateur-jeugd Voetbaltrainers Topic Deel III
Het Grote Amateur-jeugd Voetbaltrainers Topic Deel IV
Het Grote Amateur-jeugd Voetbaltrainers Topic Deel V

[ afbeelding ]

Trainers op FOK!:

Yeahinho OJC D8
Dennus-F Zwart-Wit Harderwijk E1
Zjakkie Leider SEOLTO F3
Kaputwiehund ?
Damzkieee NEO C4
Solstice ? - E3
Maikelsp v.v. Diepenveen E-selectie en D3
TerroRobbie Leider FC Den Bosch D1
Sethje Leider A2
FritsFluitketel Leider Veluwse Boys D1
Merson ? - F1
SupaMario VVAC F4
-Petor- ? - B2
Hannowannabe v.v. Diepenveen E1
Keijz v.v. Lyra D3
VarvesteR S.C. Espel E1/E2
Sethje Leider Nemelaer B2
Karrel_Laaglawaai SDZZ E2
donn WSV 1930 E-pupillen + Fortuna Wormerveer D4
nr11 S.V. ARC E-top
PAA-053 GSV Be Quick 1887 D2

[ afbeelding ]
pi_56551416
?
pi_56589809
Jo bas wat een kerel op die trainerssite!
pi_56699284
Zo afgelopen zaterdag hondsberoerd langs de lijn gestaan. Echter wel gewonnen van DVS 33 E1, nooit eerder won ik van hun e1. Dit keer namelijk met 5-2 verslag is hier te lezen:

http://www.dvs33.nl/wedstrijdverslag.asp?qElftal=E1

Dat fantastische doelpunt was er echt een, net nu de spelersvader geen filmcamera bij zich had. t was toch wel een schot van af een meter of 20/25 schuin in de verste kruising.

Helaas gaven we de 1-0 snel weg door een fout van de keeper.

Door de overwinning staan we nu 3e!
pi_56701437
Afgelopen zaterdag tegen onze E2 geoefend, 13-3 gewonnen.

Aanstaande zaterdag een groots opgezet intern toernooi. Leuk!
pi_56701629
Heren wat vinden we hiervan:

FC Utrecht wil E- en F-pupillen
UTRECHT - Voorzitter Jan Willem van Dop van FC Utrecht maakt zich hard voor de komst van E- en F-pupillen bij zijn club.
Daarvoor is volgens de preses echter een wijziging in de reglementen van de voetbalbond nodig. Op korte termijn zal dat niet gebeuren, verwacht Van Dop.

Van Dop wil Utrechtse talenten zo vroeg mogelijk aan de club binden, om te voorkomen dat ze zoals in het geval van Ibrahim Afellay en Ismaïl Aissati op heel jonge leeftijd gaan pendelen naar PSV.

,,Feyenoord en PSV doen het slim. Ze mogen spelers uit die leeftijdscategorie niet contracteren, maar stallen ze bij de amateurs. Als spelers zeggen dat ze bij Feyenoord spelen, is dat niet hét Feyenoord, maar bij de amateurtak. Misschien moeten wij dat – in afwachting van de reglementenwijzing - ook maar eens zo regelen, bijvoorbeeld door met Elinkwijk zaken te doen,’’ aldus Van Dop.

FC Utrecht heeft sinds dit seizoen een elftal D2-pupillen. Dat zijn de jongste voetballers die in FC Utrecht-shirt acteren.
pi_56701979
Ja, daar zitten voor- en nadelen aan. het hangt er van af wat je belangrijk vindt.
pi_56707059
Maar waarom zeurt die man zo? Hij weet toch precies hoe het zit? Als je dan ook F en E-ers wilt, regel het dan op zo'n manier. Hoezo wijziging in de regels? Dan richt je toch een vereniging op: VV Utrecht ofzo?

Ik vind trouwens dat F-ers het best bij hun eigen club kunnen blijven. Voor E-tjes vind ik al wel wat te zeggen, al kunnen die in een goed E1-team vaak ook nog enorm veel leren. Misschien het beste om ze daarnaast mee te laten trainen ofzo.
pi_56760420
Morgen oefenen tegen Gorecht D1, een stabiele hoofdklasser. Goed team dus. Ik ben benieuwd, we trainen al wekenlang erg goed en scherp, de jongens leren ook veel bij naar mijn idee. Enkele jongens die wel eens wat problemen hebben met hun intrinsieke motivatie gaan nu ook als een speer en laten een brok aan talent zien, erg leuk
pi_56778008
Vorige week hebben we de derby tegen DHV uit het buurdorp gewonnen met 3-0 en vandaag scoorden we in de laatste minuut de 3-4. Dus 2 gespeeld en 6 punten
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')