abonnement Unibet Coolblue
pi_56118980




Four years have passed since the aftermath of Warcraft III: Reign of Chaos, and a great tension now smolders throughout the ravaged world of Azeroth. As the battle-worn races begin to rebuild their shattered kingdoms, new threats, both ancient and ominous, arise to plague the world once again.

World of Warcraft is an online role-playing experience set in the award-winning Warcraft universe. Players assume the roles of Warcraft heroes as they explore, adventure, and quest across a vast world. Being \"Massively Multiplayer,\" World of Warcraft allows thousands of players to interact within the same world. Whether adventuring together or fighting against each other in epic battles, players will form friendships, forge alliances, and compete with enemies for power and glory.

Dedicated live team will create a constant stream of new adventures to undertake, lands to explore, and monsters to vanquish. This content ensures that the game will never be the same from month to month, and will continue to offer new challenges and adventures for years to come.



Several years have passed since the Burning Legion\'s defeat at Mount Hyjal and the races of Azeroth have continued to rebuild their once shattered lives. With renewed strength, the heroes of the Horde and Alliance have begun to explore new lands and broken through the Dark Portal to investigate the realms beyond the known world. Will these heroes find friends or foes? What dangers and rewards lie in wait beyond the Dark Portal? And what will they do when they discover that the demons they thought vanquished have returned to renew their terrible Burning Crusade?

  • An increase in the level cap to 70
  • New spells for each class
  • Two new playable races: Blood Elves & Draenei
  • The entire new continent of Outland
  • Many new zones and high-level dungeons
  • Hundreds of new monsters, quests, and items
  • A new profession: Jewelcrafting
  • Flying mounts in Outland



    The Lich King Arthas has set in motion events that could lead to the extinction of all life on Azeroth. With the armies of the undead and the necromantic power of the plague threatening to sweep across the land, only the mightiest heroes can oppose the Lich King's will and end his reign of terror for all time.

    Blizzard Entertainment's latest expansion to World of Warcraft � Wrath of the Lich King � adds a host of epic content to the existing game world. Players will achieve soaring levels of power, explore a vast new continent, and battle other high-level heroes to determine the fate of Azeroth. As you pit yourself against the dangers of the north, prepare to:
    Features

  • Master the necromantic powers of the Death Knight - World of Warcraft's first Hero class.
  • Quest to level 80, gaining potent new abilities and talents along the way.
  • Learn the craft of spell augmentation with the new Inscription profession.
  • Brave the harsh new continent of Northrend, the icy domain of the Lich King.
  • Engage in epic siege warfare, deploying mighty siege engines to lay waste to destructible buildings in your path.
  • Transform your hero's look with new character-customization options, including new hairstyles and dances.
  • Explore perilous new dungeons filled with some of the deadliest creatures -- and greatest treasures -- on Azeroth.
  • And much, much more...



  • Adventure together with thousands of other players simultaneously.
  • Create and customize your own hero from the unique races and classes of the Warcraft universe.
  • Explore an expansive world with miles of forests, deserts, snow-blown mountains, and other exotic lands.
  • Visit huge cities and delve through dozens of vast dungeons.
  • Enjoy hundreds of hours of gameplay with new quests, items, and adventures every month













  • World of Warcraft Europese website
  • World of Warcraft Amerikaanse website
  • World of War.net WoW DB, site met alle mods
  • Thottbot.com
  • WoW Vault @ IGN.com
  • Questkeep
  • Kaart van Azeroth met filghtpaths en instance omschrijvingen
  • World of Warcraft Wikipedia
  • Non-Blizzard patch downloads
  • Gratis Plaatjes Hosting voor je screenshots
  • Wat komt er in de toekomst nog bij in World of Warcraft?



    Het spel zelf kun je bij gcshop.nl kopen voor 25,00 euro. Na de eerste maand kun je dan kiezen uit 5 opties:

  • Betaling met credit card per maand: 12,99 euro
  • Betaling met credit card per 3 maanden, 35,97 euro (11,99 euro/maand)
  • Betaling met credit card per 6 maanden: 65,94 euro (10,99 euro/maand)
  • Betaling dmv automatisch incasso. Zelfde bedragen en opties als met de credit card.
  • Betaling met pre-paid gamecard per 60 dagen: 26,00 euro (bij andere winkels: 29,95 euro)



    The World of Warcraft Trading Card Game was released in October 2006 by Upperdeck Entertainment.

    Unlike most card games, Upper Deck is working with Blizzard to have some facets of the card game influence cosmetic aspects of the MMORPG by having cards with special codes that alter an online-character's look in some way.

    Unlike most TCGs, the game focuses quite a bit on multyplayer. Upperdeck has already released their first Raid Deck, featuring Onyxia, the Black Dragon. Raid Decks are meant to be tackled by 3-5 players.



    A live-action Warcraft motion picture is under development.

    In a May 9, 2006 press release, Blizzard Entertainment and Legendary Pictures announced that they will develop a live-action film set in the Warcraft universe. Legendary Pictures has acquired the movie rights for the game universe, and both companies are now focused on translating the Warcraft experience to the big screen. Read more about it in the press release.



    Klik hier voor de userlijst.

    Weten of er mensen op jouw server bij jouw factie spelen uit dit topic: http://fok.wyrihaximus.net/wow/list.php#SERVER-horde voor horde of http://fok.wyrihaximus.net/wow/list.php#SERVER-alliance voor alliance, je kunt natuurlijk ook gewoon de link hier boven aan klikken en de server selecteren.

    Jouw chars ook in de lijst? Ga naar http://fok.wyrihaximus.net/ en voeg jezelf toe! (Ook annoniem mogelijk!)

    Deze OP is hier te vinden.

    Met dank aan Mister_Monkeyman voor de plaatjes
  • Fear is the grease of society.
    pi_56118995
    Wheheh TVP
    pi_56119049

    Real life shamans!

    [ Bericht 36% gewijzigd door vogelkooi op 18-01-2008 00:55:20 ]
    Fear is the grease of society.
      vrijdag 18 januari 2008 @ 00:52:11 #4
    133629 Mauro
    Powered by Apple ©
    pi_56119126
    quote:
    Op donderdag 17 januari 2008 22:44 schreef vogelkooi het volgende:
    Is het een vrouw?
    Sentimenteel gedoe, het blijft een spel.
    Betreffende shaman is geen vrouw.
    En sentimenteel of niet, ik heb er moeite mee om het spel min of meer gedwongen te moeten verlaten.

      vrijdag 18 januari 2008 @ 00:55:17 #5
    133629 Mauro
    Powered by Apple ©
    pi_56119184
    oh ja, TVPlaatje

      vrijdag 18 januari 2008 @ 08:32:19 #6
    84926 WyriHaximus
    Release the hounds smithers!
    pi_56121485
    Terug Vind Poort:
    phluphy for president!
    pi_56121702
    tvp
      vrijdag 18 januari 2008 @ 10:26:20 #8
    137173 YPrue
    Message in a bottle...
    pi_56123260
    quote:
    Op vrijdag 18 januari 2008 00:55 schreef Mauro het volgende:
    oh ja, TVPlaatje

    [ afbeelding ]


    tvp
    The Police 08-06-2008
    pi_56123403
    quote:
    Op vrijdag 18 januari 2008 00:34 schreef HSG-BOMBER het volgende:

    [..]

    Helemaal mee eens,snap echt niet dat mensen zo erg in een spelletje kunnen opgaan.
    Nou, misschien omdat je met echte mensen speelt ?

    Ik vind het vreemder als iemand al jaren WoW speelt en het diegene allemaal geen fuck kan schelen.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_56123919
    quote:
    Op vrijdag 18 januari 2008 10:33 schreef PBateman1978 het volgende:

    [..]

    Nou, misschien omdat je met echte mensen speelt ?

    Ik vind het vreemder als iemand al jaren WoW speelt en het diegene allemaal geen fuck kan schelen.
    Waarom? Er zijn genoeg mensen die dit puur ter vermaak spelen zonder er verder in op te gaan alsof het een 2e leven is. Ik krijg dan altijd het gevoel dat mensen die er te erg in opgaan uit het echte leven willen ontsnappen.
      Moderator vrijdag 18 januari 2008 @ 10:54:20 #11
    90910 crew  Drizzt_DoUrden
    Rawr
    pi_56123922
    Ja ik kreeg ook soortgelijke reacties uit mijn guild toen ik van server switchte. Men wilde zelfs goud inzamelen om mij op Khadgar te houden

    Oh, en die priest waar ik het in het vorig topic over had is inmiddels lvl 12, met 3 punten in Spirit Tap, en dat is leuk! Het is ook de eerste keer dat ik echt blij ben met die overkill aan +spirit bonussen op items
    Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
    Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
    pi_56123958
    quote:
    Op vrijdag 18 januari 2008 10:54 schreef HSG-BOMBER het volgende:

    [..]

    Waarom? Er zijn genoeg mensen die dit puur ter vermaak spelen zonder er verder in op te gaan alsof het een 2e leven is. Ik krijg dan altijd het gevoel dat mensen die er te erg in opgaan uit het echte leven willen ontsnappen.
    Ik denk dat vrijwel iedereen het speelt ter vermaak, maar aangezien je dus met echte mensen speelt, en soms al jaren lang, dan leer je elkaar kennen, en kan het dus best sentimenteel worden als je ermee stopt.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_56126029
    quote:
    Op vrijdag 18 januari 2008 10:55 schreef PBateman1978 het volgende:

    [..]

    Ik denk dat vrijwel iedereen het speelt ter vermaak, maar aangezien je dus met echte mensen speelt, en soms al jaren lang, dan leer je elkaar kennen, en kan het dus best sentimenteel worden als je ermee stopt.
    Hier sluit ik me bij aan. Sommige mensen die ik goed kende zijn inmiddels vrijwel gestopt. Toch jammer dat je niet meer kan teamen om samen wat actie te ondernemen.
    Iemand dood maken met een blije mus is nooit grappig...
    pi_56126507
    Ben nu vanaf vorige week vrijdag een lock aan het gliden (niet slaan) had toch een doos gewonnen met een WoW + een tbc key en ik heb toch het geld er niet voor over om daar ook nog gamecards voor te kopen, dus geactiveerd met CC en toen een glider key gekocht voor 17,99 ofzo en toen maar begonnen.

    Eerst allemaal guides gelezen over glider en hoe je het best en het meest veilig kan spelen dus toen heb ik die lock tot 6 met de hand gelevelled (zodat ik een wand kon gebruiken) alles goed ingesteld en toen maar begonnen. In het begin was ik de hele tijd bang dat iemand erachter kwam dus heb ik gewoon zitten kijken naar het scherm en hoe hij alles automatisch deed (programma is heel mooi gemaakt en alles is in te stellen) dus de volgende dag zat ik op level 10 met voidwalker toen moest ik die robots grinden tot level 12 toen krabjes tot 17 en toen defias, toen ik 20 was naar duskwood etc.

    Nu level 40 grinden op whelps in de badlands ongeveer 20k exp per uur (affliction specced) hij doet nu de voidwalker sturen dan corruption > imolate >> siphon life en dan life tap en drain life tot de mob dood is, dan gewoon automatisch skinnen. Leather verkopen wel goed heb ongeveer 20 stacks light en 30 stacks medium en 50 stacks heavy in bank, wel al een paar verkocht dus zit nu op ongeveer 120g en daar koop je dan gear van en straks een epic mount.

    Voor mij is het gewoon een experiment als hij straks 60 is verkoop ik em aan chinezen voor 90 dollar en zo bekostig ik dan de hobby .

    sorry voor het lange bericht
    pi_56127274
    tvp
    pi_56127897
    quote:
    Op vrijdag 18 januari 2008 12:23 schreef tonks het volgende:
    Ben nu vanaf vorige week vrijdag een lock aan het gliden (niet slaan) had toch een doos gewonnen met een WoW + een tbc key en ik heb toch het geld er niet voor over om daar ook nog gamecards voor te kopen, dus geactiveerd met CC en toen een glider key gekocht voor 17,99 ofzo en toen maar begonnen.

    Eerst allemaal guides gelezen over glider en hoe je het best en het meest veilig kan spelen dus toen heb ik die lock tot 6 met de hand gelevelled (zodat ik een wand kon gebruiken) alles goed ingesteld en toen maar begonnen. In het begin was ik de hele tijd bang dat iemand erachter kwam dus heb ik gewoon zitten kijken naar het scherm en hoe hij alles automatisch deed (programma is heel mooi gemaakt en alles is in te stellen) dus de volgende dag zat ik op level 10 met voidwalker toen moest ik die robots grinden tot level 12 toen krabjes tot 17 en toen defias, toen ik 20 was naar duskwood etc.

    Nu level 40 grinden op whelps in de badlands ongeveer 20k exp per uur (affliction specced) hij doet nu de voidwalker sturen dan corruption > imolate >> siphon life en dan life tap en drain life tot de mob dood is, dan gewoon automatisch skinnen. Leather verkopen wel goed heb ongeveer 20 stacks light en 30 stacks medium en 50 stacks heavy in bank, wel al een paar verkocht dus zit nu op ongeveer 120g en daar koop je dan gear van en straks een epic mount.

    Voor mij is het gewoon een experiment als hij straks 60 is verkoop ik em aan chinezen voor 90 dollar en zo bekostig ik dan de hobby .

    sorry voor het lange bericht
    Erg vet hoor, wil ook eens gaan gliden. Heb nu al een tijdje AV bot die ook prima werkt
    pi_56128123
    quote:
    Op vrijdag 18 januari 2008 13:15 schreef HSG-BOMBER het volgende:
    Heb nu al een tijdje AV bot die ook prima werkt
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
      Moderator vrijdag 18 januari 2008 @ 13:40:14 #18
    90910 crew  Drizzt_DoUrden
    Rawr
    pi_56128431
    quote:
    Op vrijdag 18 januari 2008 13:25 schreef PBateman1978 het volgende:

    [..]

    Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
    Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
    pi_56128479
    oja die had ik ook 36k honor op av weekend op 1 dag ftw
    pi_56128800
    Gefeliciteerd hoor, kunnen jullie niet ergens anders gaan babbelen over dingen als gliders en AV Bots ?
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_56129368
    Volgens mij mag dat gewoon hoor
    pi_56129561
    Ik mag hopen van niet, en al mocht het wel, dan alsnog liever niet.

    AV Bots zijn waarschijnlijk het grootste probleem in WoW op het moment, sowieso triest als je zoiets gebruikt, maar wil je dat percee doen, hou het dan lekker voor je.

    Denk ik dan….
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_56129637
    AV botten doet niemand meer omdat blizzard nu opeens iedereen die afk is (met of zonder bot ) een ban geeft
    pi_56129641
    Ik ben altijd erg bedreven in het reporten van bots!

    Bots
    Iemand dood maken met een blije mus is nooit grappig...
    pi_56129781
    Ach het is maar waar je je tijd aan wilt besteden he
    pi_56129820
    quote:
    Op vrijdag 18 januari 2008 14:15 schreef tonks het volgende:
    Volgens mij mag dat gewoon hoor
    bots gebruiken om je char te spelen, zonder eigen tussenkomst?

    Of dat besproken mag worden? Of dat het wel/niet mag van Blizzard?
    pi_56129991
    ik heb laatst mijn arkinventory geupdate, en nu zie ik mijn Hearhstone niet meer in cooldown, alle andere zooi geeft wel cooldown (pots etc). iemand een idee?
    pi_56129993
    quote:
    Op vrijdag 18 januari 2008 14:30 schreef Brad het volgende:

    [..]

    bots gebruiken om je char te spelen, zonder eigen tussenkomst?

    Of dat besproken mag worden? Of dat het wel/niet mag van Blizzard?
    Dat het hier besproken mag worden. Van Blizz mag je niet botten.
    Iemand dood maken met een blije mus is nooit grappig...
    pi_56130028
    tuvupuh
    pi_56130265
    quote:
    Op vrijdag 18 januari 2008 14:30 schreef Brad het volgende:

    [..]

    bots gebruiken om je char te spelen, zonder eigen tussenkomst?

    Of dat besproken mag worden? Of dat het wel/niet mag van Blizzard?
    Nee botten mag niet natuurlijk maar ik denk dat je er hier wel over mag praten? Op fok! praten ze over wel meer dingen als je er niet naar linkt, dus wel over afk bots/glider praten maar niet linken naar profiles of het programma zelf?
    pi_56130306
    Botters moeten dood. Zij verpesten het spel voor anderen. Is in WoW zo, is in RuneScape zo, is in Diablo II al helemaal zo, etc etc.
    pi_56130396
    quote:
    Op vrijdag 18 januari 2008 14:45 schreef SharQueDo het volgende:
    Botters moeten dood. Zij verpesten het spel voor anderen. Is in WoW zo, is in RuneScape zo, is in Diablo II al helemaal zo, etc etc.
    Afk botten kan ik nog inkomen dat het verpestend is als iemand opeens primals gaat verkopen voor 20g minder dan jij dan kan dat ook nog wel irritant zijn maar als iemand bot om te levellen hoe verpest dat het spel voor jou?
    pi_56130489
    De meeste mensen die ik ken, die botten omdat ze gewoon z.s.m maximale lvl willen zijn om aan de PvP mee te willen doen
    trotse eigenaar van post nr. 52m
    Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
    Mods met een x zijn tof.
    pi_56131305
    quote:
    Op vrijdag 18 januari 2008 14:48 schreef tonks het volgende:

    [..]

    Afk botten kan ik nog inkomen dat het verpestend is als iemand opeens primals gaat verkopen voor 20g minder dan jij dan kan dat ook nog wel irritant zijn maar als iemand bot om te levellen hoe verpest dat het spel voor jou?
    Als je bot om te levellen in een MMO waar levellen kinderspel is, dan verdien je geen high lvl character.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_56131365
    quote:
    Op vrijdag 18 januari 2008 14:48 schreef tonks het volgende:

    [..]

    Afk botten kan ik nog inkomen dat het verpestend is als iemand opeens primals gaat verkopen voor 20g minder dan jij dan kan dat ook nog wel irritant zijn maar als iemand bot om te levellen hoe verpest dat het spel voor jou?
    *knippert ogen*

    iets met leestekens, punten en komma's
    pi_56131584
    quote:
    Op vrijdag 18 januari 2008 15:23 schreef SharQueDo het volgende:

    [..]

    *knippert ogen*

    iets met leestekens, punten en komma's
    Ah de goede oude "Ik heb geen antwoord dus ik gooi het op leestekens en doe alsof ik het niet snap"-truc
    pi_56131727
    quote:
    Op vrijdag 18 januari 2008 15:21 schreef PBateman1978 het volgende:

    [..]

    Als je bot om te levellen in een MMO waar levellen kinderspel is, dan verdien je geen high lvl character.
    Het is niet dat ik het levellen niet kan doen het is gewoon saai
    pi_56131937
    quote:
    Op vrijdag 18 januari 2008 15:31 schreef tonks het volgende:

    [..]

    Ah de goede oude "Ik heb geen antwoord dus ik gooi het op leestekens en doe alsof ik het niet snap"-truc
    Ah, meneer doet vwo?

    Dat dus, dat ze shit voor minder gaan verkopen. Of dat ze twinks gaan maken met dual crusader/mongoose, 40/12 pants, etc omdat ze geld hebben die die fucking kutbot voor ze gemaakt heeft. Low lvled BGs zijn sowieso niet leuk meer.
    quote:
    Op vrijdag 18 januari 2008 15:36 schreef tonks het volgende:

    [..]

    Het is niet dat ik het levellen niet kan doen het is gewoon saai
    Moet je rekening mee houden als je begint te spelen. Net zoiets als stelen in de supermarkt (geen zin om te betalen). Alleen het is gruwelijk lame en oneerlijk tov anderen.

    [ Bericht 16% gewijzigd door SharQueDo op 18-01-2008 15:53:53 ]
      Moderator vrijdag 18 januari 2008 @ 15:57:36 #39
    90910 crew  Drizzt_DoUrden
    Rawr
    pi_56132386
    Bots zijn lame
    Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
    Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
    pi_56132444
    quote:
    Op vrijdag 18 januari 2008 15:36 schreef tonks het volgende:

    [..]

    Het is niet dat ik het levellen niet kan doen het is gewoon saai
    Dan moet je stoppen met spelen.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_56132507
    quote:
    Op vrijdag 18 januari 2008 15:59 schreef PBateman1978 het volgende:

    [..]

    Dan moet je stoppen met spelen.
    Hij heeft ook tevens een kutargument 'geen zin om te levelen'. Idd, stop dan, speel het dan niet.
    pi_56132544
    quote:
    Op vrijdag 18 januari 2008 15:43 schreef SharQueDo het volgende:

    [..]

    Ah, meneer doet vwo?
    Nee joh
    quote:
    Dat dus, dat ze shit voor minder gaan verkopen. Of dat ze twinks gaan maken met dual crusader/mongoose, 40/12 pants, etc omdat ze geld hebben die die fucking kutbot voor ze gemaakt heeft. Low lvled BGs zijn sowieso niet leuk meer.
    Ik vind dat een beetje een rare reden, als ik zonder botten 20 primals farm dan kan ik toch ook die twink maken?
    pi_56132794
    quote:
    Op vrijdag 18 januari 2008 16:02 schreef tonks het volgende:

    [..]

    Nee joh
    [..]

    Ik vind dat een beetje een rare reden, als ik zonder botten 20 primals farm dan kan ik toch ook die twink maken?
    Als je de bot ook laat farmen kan je hem 2x zo snel maken, of je doet er zelf geen reet voor.
    pi_56132973
    quote:
    Op vrijdag 18 januari 2008 15:59 schreef PBateman1978 het volgende:

    [..]

    Dan moet je stoppen met spelen.
    Nee, want ik vind het op 70 wel leuk.
      Moderator vrijdag 18 januari 2008 @ 16:21:25 #45
    90910 crew  Drizzt_DoUrden
    Rawr
    pi_56133113
    quote:
    Op vrijdag 18 januari 2008 16:15 schreef tonks het volgende:

    [..]

    Nee, want ik vind het op 70 wel leuk.
    Sta je daar als lvl 70, en nog steeds noob omdat je niks zelf hebt gedaan
    Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
    Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
    pi_56133429
    quote:
    Op vrijdag 18 januari 2008 16:15 schreef tonks het volgende:

    [..]

    Nee, want ik vind het op 70 wel leuk.
    Ik heb ook een bloedhekel aan levellen, toch heb ik een 2e level 70 char, zelf gelevelled.

    En weet je, achteraf was het bijna net zo leuk als voor de eerste keer levellen, en ben ik enorm blij dat ik het heb gedaan, aangezien ik allang gestopt was geweest als ik nog steeds alleen mijn Warlock had.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_56133800
    tvp
    Welkom op FOK!
    pi_56134774
    Waarom is het dan dat al die chineeze gold farmers zelf spelen in ploegen dienst?
    En niet een chinees achter 5 computers zet om die in de gaten te houden of de ''bots'' doen wat ze moeten doen.
    Zit er een ader onder het gras ofzo? Behalve dat het illigaal is, moet er toch iets zijn wat die chineese belet om te gaan ''botten''
    Fear is the grease of society.
      vrijdag 18 januari 2008 @ 17:45:27 #49
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_56135060
    Ik heb er wel over gedacht om m'n paladin snel naar level 70 te botten, omdat ik daar heel graag mee wil gaan tanken. Denk dat ik het toch maar niet doe, als ik zelf level kan ik tegen die tijd meteen door naar 80 .
    And if you listen very hard
    The tune will come to you at last
    When all are one and one is all
    To be a rock and not to roll
      vrijdag 18 januari 2008 @ 17:58:26 #50
    166463 Stommie
    dat zeg ik..
    pi_56135386
    tvp

    en bots heb ik meestal geen last van.

    Of zijn die irritante AFK'ers in AV ook bots??
    .
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')