abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 24 januari 2008 @ 19:39:27 #76
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_56282009
Fighterfox, ik heb je foto achter een linkje gezet, omdat ie echt te groot was. FOK! resized misschien, maar laadt toch het hele plaatje in. Bovendien komt de foto er door de automatische resize er niet beter uit te zien.

De gangbare breedte is 610 pixels. je kan je post weer wijzigen als je dat wil met de geresizede foto .
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_56282694
Heb hem weer aangepast 640x480

  donderdag 24 januari 2008 @ 20:07:42 #78
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_56282712
Thanks.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 24 januari 2008 @ 20:16:08 #79
83162 psy_icon
Yay! Beefsteak!
pi_56282915
Mooie wagen, alleen was het misschien mooier geweest als de gehele achtergrond wit was geweest. Volgens mij is de linkerkant van de foto ook overbelicht?
"Ik denk altijd eerst goed na, voordat ik iets stoms zeg"
pi_56284298
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 14:28 schreef bl0emetjE het volgende:

[..]

De lucht vind ik mooi geworden en de compositie is ook goed!
Misschien zou het contrast nog iets hoger kunnen, de foto komt een beetje 'vlak' over.
Als je vergelijkt met de donkere rand van de foto, dan is er in de foto zelf nergens echt zwart bijvoorbeeld.
Misschien beetje met photoshop eraan klungelen.
Bedankt voor je commentaar Er mist inderdaad wel wat contrast.
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 14:47 schreef ElizabethR het volgende:
Dickies
+ Ik vind het onderwerp wel boeiend, ook in B/W komt het wel goed tot zijn recht. Het schip geeft er wel een extra dimensie aan
- Ik vind de foto wat vlak in het B/W, een beetje meer contrast mag best. En ik heb het gevoel dat ie scheef is??

Mijne, storm op komst. Ongeveer een minuutje later trok de wind aan en was heel de refelctie weg!!

[ afbeelding ]
Zelf ook het gevoel dat ie iets scheef staat. Zal er eens naar kijken. Bij jouw foto heb ik het idee dat je redelijk aan de knoppen hebt getrokken in PS. De lucht is net wat onnatuurlijk. De weerspiegeling is mooi
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 19:04 schreef FighterFox het volgende:

Cam voor het eerst gebruikt. Begin er pas mee. (weet niet wat de picture resize codes hier zijn) Edit, automatisch dus *Klik*
Ware grootte:
http://tinypic.com/view.php?pic=15phlw2&s=3

Edit No 837

[ afbeelding ]
Inderdaad wat overbelicht aan de linkerkant. Scherptediepte vind ik wel leuk op zich


Uit dezelfde serie (en bewerking). Helaas zonder schip Vind hem zelf niet zo heel geweldig, kan beter. Morgen met wat ander licht nog een keer proberen.

Carry on my wayward son
There'll be peace when you are done
Lay your weary head to rest
Don't you cry no more.
  donderdag 24 januari 2008 @ 21:42:23 #81
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_56285423
Gek dat ie zo scheef lijkt, dickies!
Verder vind ik 'm wel mooi eigenlijk. Niet heel spannend, maar hij trekt me toch. Sorry dat ik niet wat zinniger commentaar heb voor je.

Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  donderdag 24 januari 2008 @ 22:04:23 #82
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_56286186
+ te schattig voor woorden
+ haar verlegen neergeslagen ogen
- beentjes lijken zo 'afgehakt'
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_56286221
+ mooie foto, ze steekt mooi af op dat zwart.
- had graag het hele hoofd erop gezien

pi_56298373
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 14:47 schreef ElizabethR het volgende:
Dickies
+ Ik vind het onderwerp wel boeiend, ook in B/W komt het wel goed tot zijn recht. Het schip geeft er wel een extra dimensie aan
- Ik vind de foto wat vlak in het B/W, een beetje meer contrast mag best. En ik heb het gevoel dat ie scheef is??

Mijne, storm op komst. Ongeveer een minuutje later trok de wind aan en was heel de refelctie weg!!

[ afbeelding ]
Hij is weer lekker . Ik zou hem alleen iets lichter maken denk ik in zijn totaliteit. Hij is vrij donker waardoor de reflectie minder fraai uitkomt.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_56298416
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 22:05 schreef Nelis2000 het volgende:
+ mooie foto, ze steekt mooi af op dat zwart.
- had graag het hele hoofd erop gezien

[ afbeelding ]
Hij is een tikkie te afgehakt voor mij. De punt van de toren ontbreekt en aan de onderkant is het allemaal net wat te krap om mooi te zijn. Je bent wel op het goeie moment naar buiten gegaan iig
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_56298454
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 21:42 schreef Sugar het volgende:
Gek dat ie zo scheef lijkt, dickies!
Verder vind ik 'm wel mooi eigenlijk. Niet heel spannend, maar hij trekt me toch. Sorry dat ik niet wat zinniger commentaar heb voor je.

[ afbeelding ]
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 22:04 schreef dutchie het volgende:
+ te schattig voor woorden
+ haar verlegen neergeslagen ogen
- beentjes lijken zo 'afgehakt'
Ik ga mee met dutchie in deze. Ik vermoed dat het een moment-opname is geweest, maar een tikkie meer van de zijkant had de foto nog iets spannender gemaakt denk ik.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_56327001
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 22:05 schreef Nelis2000 het volgende:
+ mooie foto, ze steekt mooi af op dat zwart.
- had graag het hele hoofd erop gezien

[ afbeelding ]
+ Mooie lucht, mooie kleuren, mooie compositie, en mooi die schim van de kerk
- Spits mist een stukje, en de compressie is erg slecht gegaan (Ruizig/vlekkerig beeld, alsof de foto met een mobieltje gemaakt is). Ik denk dat dat aan de verklein software ligt

  zondag 27 januari 2008 @ 00:22:17 #88
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_56331655
LHO
+Sfeerimpressie, kleur
-Het gezicht van de kok was denk ik fraaier geweest als het scherp was. Nu snap ik dat dat door de beweging komt, maar het is een beetje jammer, het onderwerp is toch de kok, en daar is alles gewoon onscherp aan, terwijl op de achtergrond alles scherp is.

Mijne. Vorige week had ik al van die rare schapen die echt gingen staan poseren, deze vond ik zeker zo leukl! Zo moeder, zo kind...

Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_56331938
quote:
Op zondag 27 januari 2008 00:22 schreef ElizabethR het volgende:
LHO
+Sfeerimpressie, kleur
-Het gezicht van de kok was denk ik fraaier geweest als het scherp was. Nu snap ik dat dat door de beweging komt, maar het is een beetje jammer, het onderwerp is toch de kok, en daar is alles gewoon onscherp aan, terwijl op de achtergrond alles scherp is.

Mijne. Vorige week had ik al van die rare schapen die echt gingen staan poseren, deze vond ik zeker zo leukl! Zo moeder, zo kind...

[ afbeelding ]
Het onderwerp was de wok, de geur van knoflook, de hitte van de vlam, en daarbij dus de atmosfeer van de chinese kok's en de hele keuken

Gaaf roodwitblauw schaap
  zondag 27 januari 2008 @ 00:40:37 #90
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_56331981
quote:
Op zondag 27 januari 2008 00:37 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Het onderwerp was de wok, de geur van knoflook, de hitte van de vlam, en daarbij dus de atmosfeer van de chinese kok's en de hele keuken

Gaaf roodwitblauw schaap
Dat snap ik wel hoor, ik vind de sfeer dan ook goed getroffen zoals ik al zei. Maar sja, ik weet ook niet of het te verwezenlijken zou zijn eigenlijk, maar minstens het gezicht van het kokkie had ik denk ik liever scherp gezien. Maar gezien zijn hevige beweging zal dat wel nooit lukken. Het is in ieder geval een fraaie sfeerfoto
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_56340165
@ Elizabeth:

+ Mooie uitsnijding (lieve schaapjes )
- Dikke rand eromheen (ben ik nooit zo fan van)

MIjne vandaag geschoten (onbewerkt nog, ga ik nog doen als ik tijd heb)

Find your prince, before you start kissing frogs
pi_56343721
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 21:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[ afbeelding ]
Haaa! Dat is bij het oosten op station Amersfoort!
Heb ik een tijdje gewerkt, elke avond lekker wokken!
Find your prince, before you start kissing frogs
pi_56343735
  zondag 27 januari 2008 @ 17:55:33 #94
147091 janeway
live long and prosper
pi_56344258
+ mooie kleurtjes van de vogeltjes
- lijkt mij niet helemaal scherp
en misschien nog iets croppen.

Dit is de mijne van vandaag.
pi_56344578
Mooie opname, lekker scherp, fijne kleuren
Ik vind, door het gemis van oortje dat de kop een rare vorm krijgt, kweetnie, het "kijkt" raar.




Ik moest vandaag een bassist op de foto zetten.
http://limpeiven.blogspot.com/
www.limpeiven.com
opsomming van in bezit zijnde foto-apparatuur, staat namelijk heel erg cool en draagt bij aan status alhier...
  zondag 27 januari 2008 @ 21:22:33 #96
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_56348745
Gave plaat, mooie dof als plus en de lichtbron als min, hij is voor mij wat te fel en leidt me daardoor af.

De mijne, vandaag genomen in Blijdorp, met dank aan P.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_56348910
quote:
Op zondag 27 januari 2008 18:11 schreef limpix het volgende:
[ afbeelding ]

Ik moest vandaag een bassist op de foto zetten.
Hmmm...ik zou bij zoiets eerder een iets meer dynamische foto verwachten. Ik vind hem zo star erop staan eigenlijk
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_56348937
quote:
Op zondag 27 januari 2008 21:22 schreef Saffier het volgende:
Gave plaat, mooie dof als plus en de lichtbron als min, hij is voor mij wat te fel en leidt me daardoor af.

De mijne, vandaag genomen in Blijdorp, met dank aan P.
[ afbeelding ]
Ik zal maar niet zeggen dat ik het een lekker plaatje vind he
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_56351250
quote:
Op zondag 27 januari 2008 21:30 schreef PdeHoog het volgende:
Ik zal maar niet zeggen dat ik het een lekker plaatje vind he
Dan doe ik dat wel Saffier, lekker plaatje!
+ Wel niet helemaal fotografisch gerelateerd, maar ik vind hem heel cute
+ Je hebt hem heel scherp vastgelegd, ook zijn uitdrukking is goed te zien.

- Moeilijk...Ik vind het hooguit jammer dat de achtergrond een beetje dezelfde kleur heeft als het beestje zelf.

Ik vind het wel leuk, hoe beginnend ik ook ben, om hier ook eens mee te doen. Toevallig in hetzelfde thema als die van Saffier.

  zondag 27 januari 2008 @ 22:50:45 #100
61556 klappernoot2000
ik heb hele mooie kokosnoten..
pi_56351310
@saffier:
+ Mooi geschoten, mooie kleur, alerte pose
- misschien de achtergrond iets te overbelicht..

...zucht...

Probeerde ook vanmiddag een dier op de gevoelige plaat te zetten (met nadruk: probeerde.. )


[ Bericht 16% gewijzigd door klappernoot2000 op 27-01-2008 23:29:09 ]
Weet niet veel, maar geef toch kommentaar... hier hoef ik niet te zwijgen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')