abonnement Unibet Coolblue
pi_56062904
Wethouder schreef: val dood, bekeer je tot islam, JULLIE zijn hier de allochtonen

Mooi is dat! leest en huiver:
quote:
Politica in opspraak na dreigmailtjes
ROTTERDAM - Het Rotterdamse PvdA-deelraadslid Bouchra Ismaili is in opspraak geraakt door een scheldmail aan een Nederlandse man.

Bouchra Ismaili.
De e-mail is gericht aan een man die Ismaili per mail attendeerde op uitspraken van de omstreden moslimsorganisatie Hizb ut-Tahrir. De van oorsprong Marokkaanse politica gebruikt in haar mail zinnen als ‘val dood’, ‘bekeer je tot de islam’ en ‘jullie zijn hier de allochtonen!!!’.

Ismaili is op haar vingers getikt door vicefractievoorzitter Marco van Dijck van de PvdA-deelraadsfractie
in Charlois.
Lijfstraf in de pvda? :-)
quote:
Zij zegt dat zij de mail verzond in een opwelling van woede, omdat zij die dag in Rotterdam iemand racistische taal had horen uitslaan. ,,Ik wil het niet goedpraten, maar ik word als moslimpolitica al jarenlang bestookt met mail van extreem-rechtse figuren. Normaal gesproken gooi ik die ongelezen weg. Toen ik thuis de mail zag, brak er iets bij mij. Temeer, omdat ik iemand die dag had horen zeggen dat alle Marokkanen dood moeten. Voor mij was dat de spreekwoordelijke druppel.’’
Uitlatingen over eigen karakter stroken niet, val dood is redelijk 'normaal'
quote:
Jos Parbleu, de man die de e-mail van Ismaili ontving, stuurde honderden lokale politici een e-mail met uitspraken van Okay Pala van Hizb ut-Tahrir. Hij maakt zich zorgen over de opmars van deze ook door de AIVD gevolgde beweging. Een paar uur later trof Parbleu de gewraakte antwoordmail van Ismaili in zijn digitale brievenbus aan. Hij zegt erg geschrokken te zijn. ,,Dit tekent wel de verschrikkelijke rampsituatie waarin ons land is geraakt!’’
Zeker. Want zelfs als je alles onder tafel veegt, valt ie ooit door de bobbels onder het tapijt om.
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
pi_56063026
Niets menselijks is mij vreemd, maar:

Ga koken mens
  woensdag 16 januari 2008 @ 00:19:41 #3
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_56063086
Ach, excuusbriefje, praten er niet meer over.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  woensdag 16 januari 2008 @ 00:23:27 #4
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_56063172
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 00:16 schreef sneakypete het volgende:
Niets menselijks is mij vreemd, maar:

Ga koken mens
Whehehehe
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_56063221
Valk is dood?

Dat is een variant op Duif is dood van Toon?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_56063236
Een glas een plas en alles bleef zoals het was... welkom in de wondere wereld die politiek heet...
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
pi_56063332
Mooi zeg, zo'n tipje van de sluier van een oerinstinct.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_56063403
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 00:25 schreef golfer het volgende:
Valk is dood?
Dat is een variant op Duif is dood van Toon?
Mooi excuus, als zij die gebruikt komt ze er vast mee weg ook nog.......

Verder is de topic titel niet te wijzigen lijkt me of ik vond niet hoe.

Gelukkig kan dat wel met deze 'mevrouw', die kan men wijzigen, om te beginnen ex-wethouder maken, hoewel, wachtgeld...
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
  woensdag 16 januari 2008 @ 00:44:38 #9
125878 Gabry
Lento Violento
pi_56063608
Tja, zij vertegenwoordigd haar stadsdeel.
Dan hoopt gij vurige kolen op zijn hoofd.
pi_56063624
Wethouder? Deelraadslid bedoel je.
pi_56063630
Ze is raadslid van een stadsdeel. Geen wethouder.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
  woensdag 16 januari 2008 @ 00:48:02 #12
125878 Gabry
Lento Violento
pi_56063686
Haar volledige bericht:
quote:
Luister goed jij vuile gek WIJ BLIJVEN HIER hahahahahahhahah VAL DOOD . Ik ben een nederlandse moslim en dat zal ik blijven tot mijn dood. Ik heb medelijden met jouw soort jij moet leven met haat, echt triest. Mijn vader en moeder hebben keihard gewerkt om dit land mede op te bouwen en ik heb niks te maken met wat anderen denken of zeggen. Jij bent een zielige duivelaanbidder!!! Je hebt je ziel verkocht!!! Raar wel in de duivel en aanhang geloven en God de almachtige de overheerser van hemelen en aarde ontkennen.Jouw soort zijn de ergste terroristen jullie terroriseren nu al jaren ons leven hier in Nederland. Maar gelukkig zijn jullie dun bezaaid en zijn de meeste Nederlanders ontwikkeld en tolerant. Jullie zijn hier de allochtonen!!!! Met Allah aan mij zijde vrees ik niks en niemand. IK EN MIJN MEDE MOSLIMS LEVEN jouw soort word verteerd door haat. Een advies als ik zo vrij mag zijn bekeer je tot de islam en vind rust in je hart. Haat vreet je op en zorgt ervoor dat je leeg bent in je hart. Je hebt maar beperkt tijd in dit leven ga leven en genieten het is zo voorbij allemaal. Wij leven.......................jij probeert iets ongedaan te maken het leven en het lot van anderen te beinvloeden. Vrijmetselaar hahahaha jij bent niet vrij je bent een slaaf van de duivel. Je denkt dat je zelf een soort god bent echt zielig ga jezelf na laten kijken! Als je een man bent met BALLEN laat dan weten wie je bent laten we in gesprek gaan. Je kan bij mij altijd terecht voor een gesprek. Ik weet dat je leeg bent van binnen en dat je soms voelt dat je niet bestaat. Je wilt gezien worden en gehoord maar je bent gewoon GEWOON, een grijze muis een miezerig persoontje een van de miljarden die op de aardbol rondlopen. Maar ik hoor je noodkreet Ik hoor je schreeuw naar aandacht. Ik zal altijd tijd voor je maken ondanks het feit dat ik het druk heb met Nederland een mooier schoner en veiliger land te laten worden waar mensen zichzelf kunnen ontwikkellen en in vrijheid en democratie kunnen leven ongeacht kleur afkomst en geloofsovertuiging. Waar zelfs duivelaanbidders van mij een plekje verdienen, want wie ben ik uiteindelijk om te oordelen. Dat laat ik over aan de rechter der rechters ALLAH A RAHMAN OU RAHEEM!!!


mvg Bouchra Ismaili
bron: Het Vrije Volk
Waar overigens ook de rest van de correspondentie valt terug te vinden.


Dat mens moet naar een psychiater. Ze hoort helemaal niet thuis bij de overheid.

[ Bericht 15% gewijzigd door Gabry op 16-01-2008 01:03:09 ]
Dan hoopt gij vurige kolen op zijn hoofd.
pi_56063840
De reactie van de stadsdeel raadslid houdt inderdaad geen pas met de email die zij heeft ontvangen.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_56063852
Wiens valk is dood ?
pi_56063936
Wat een kleuter is dat mens zeg.
  woensdag 16 januari 2008 @ 01:04:56 #16
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_56063953
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 00:48 schreef Gabry het volgende:
Haar volledige bericht:
[..]

bron: Het Vrije Volk
Waar overigens ook de rest van de correspondentie valt terug te vinden.


Dat mens moet naar een psychiater. Ze hoort helemaal niet thuis bij de overheid.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_56063977
quote:
Graag reageer ik kort:
Ik vond de emails van de heer Parbleu stuitend en de reactie van mevrouw Bouchra Ismaili oliedom. En dat is eigenlijk alles wat ik er over kan en wil zeggen.

Met vriendelijke groet,

Peter van Heemst ,
Voorzitter PvdA fractie Rotterdam
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_56064121


Dat die trol hopelijk gauw (weer) vloeren gaat boenen...
  woensdag 16 januari 2008 @ 08:28:08 #19
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_56065793
In de context vond ik die opmerkingen helemaal niet zo schokkend. Denken jullie nu echt dat de gemiddelde moslim-politicus anders denkt? Of wat dat betreft de gemiddelde christenpoliticus? Nee toch.
Als je niet gelooft waarvoor je wordt geacht te staan, dán ben je pas fout bezig.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_56065808
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 01:17 schreef Hendrik_ het volgende:
[ afbeelding ]

Dat die trol hopelijk gauw (weer) vloeren gaat boenen...
Dergelijke figuren mogen bij mijn bedrijf de plee geeneens schoonmaken al gaf ze geld toe.
  woensdag 16 januari 2008 @ 08:59:41 #21
158930 Jurgen21
Rechtse christenhond
pi_56066141
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 08:28 schreef LXIV het volgende:
In de context vond ik die opmerkingen helemaal niet zo schokkend. Denken jullie nu echt dat de gemiddelde moslim-politicus anders denkt? Of wat dat betreft de gemiddelde christenpoliticus? Nee toch.
Als je niet gelooft waarvoor je wordt geacht te staan, dán ben je pas fout bezig.
Zie je nou echt een CDA'er, CU'er of SGP'er een dergelijke email versturen? Komop zeg, daar zijn de Nederlandse christenpolitici toch veel te fatsoenlijk voor...
Pugna Pro Patria
  woensdag 16 januari 2008 @ 09:05:49 #22
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_56066207
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 08:59 schreef Jurgen21 het volgende:

[..]

Zie je nou echt een CDA'er, CU'er of SGP'er een dergelijke email versturen? Komop zeg, daar zijn de Nederlandse christenpolitici toch veel te fatsoenlijk voor...
Of ze het openlijk zeggen weet ik niet maar die aartsbisschop van Utrecht nu heeft wel eens homo's de hersendood toegewenst.

En Yvette Lont van de ChristenUnie uiteraard...
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_56066580
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 00:48 schreef Gabry het volgende:
Haar volledige bericht:
[..]

bron: Het Vrije Volk
Waar overigens ook de rest van de correspondentie valt terug te vinden.


Dat mens moet naar een psychiater. Ze hoort helemaal niet thuis bij de overheid.
De inhoud is nog tot daaraantoe, maar van een raadslid mag je toch wel verwachten dat ze een betere schrijfstijl heeft dan de gemiddelde zesjarige.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_56066841
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 00:48 schreef Gabry het volgende:

Dat mens moet naar een psychiater. Ze hoort helemaal niet thuis bij de overheid.

Graag meer van dit soort gestoorde idioten bij de overheid. Dan wordt het de burger mischien eens een keer duidelijk dat we drastisch toe zijn aan veel minder overheid.
  woensdag 16 januari 2008 @ 09:51:27 #25
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_56066895
Ach, Wilders zal het niet erg vinden dit soort dingen. Elke week zal zijn aanhang groeien als "ze" doorgaan met reageren met dreiging en dit soort taal.

Film? DOOD!

Mailtje? DOOD!

Cartoon? DOOD!

Grapje? DOOD!

nee, zo wek je sympathie op als Moslim zijnde hoor!

Domme mensen...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_56067015
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 08:28 schreef LXIV het volgende:
In de context vond ik die opmerkingen helemaal niet zo schokkend.
Precies.

Als geheel vind ik de email buitengewoon ongepast, dat dan weer wel.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  † In Memoriam † woensdag 16 januari 2008 @ 10:06:54 #27
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_56067151
Die reactie per email leest een beetje als de gemiddelde youtube comment, alleen dan wat langer.
Carpe Libertatem
pi_56067234
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 00:48 schreef Gabry het volgende:
Haar volledige bericht:
[..]

bron: Het Vrije Volk
Waar overigens ook de rest van de correspondentie valt terug te vinden.


Dat mens moet naar een psychiater. Ze hoort helemaal niet thuis bij de overheid.
en op cursus " Nederlands voor beginners" . Alle(!) Machtig , en dat zit in een deelraad .
  woensdag 16 januari 2008 @ 10:26:53 #29
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_56067476
Waarom wordt een deelraadslid in de topictitel ineens wethouder.

Maargoed, wat een dom mens verder. Zegt wat over de kwaliteit van lijsten die bepaalde partijen aanleveren. Als je dmv "positieve discriminatie" je lijsten indeelt krijg je dit.

Maar verder kan ik me hier niet druk maken. Waarom is het vloeken van een moslim erger dan dat van niet-moslims?
pi_56067498
Heerlijk dat generaliseren.. Er wordt één verkeerde opmerking gemaakt door deze persoon, en meteen heeft iedereen zijn mening klaar

Uitlatingen als deze in msn-taal niet gewenst door een politicus, dat is iets waar iedereen het wel mee eens zal zijn. Maar om meteen te oordelen dat de betreffende persoon beter de rest van haar leven kan gaan 'schoonmaken'( Of dat zij hiervoor wellicht ongeschikt is ). En dat naar aanleiding van één mailtje van één moslim gegeneraliseerd wordt naar 'de houding van alle moslims in nederland' getuigd niet van meer niveau dan diegene die het mailtje beantwoordde.

Tuurlijk mogen wij verwachten wij van een politicus zich overal boven te stellen. Maar iedereen heeft een breaking point, na enkele jaren mails van extreem rechts/links in mijn postvak zou het mijn strot ook uit komen te hangen.
pi_56067641
Het zou ook niet rustiger worden als iedereen zich maar zou bekeren tot de Islam natuurlijk; vrij naïef van haar.
I´m back.
pi_56067875
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 10:28 schreef Darrus het volgende:
Heerlijk dat generaliseren.. Er wordt één verkeerde opmerking gemaakt door deze persoon, en meteen heeft iedereen zijn mening klaar


Eén verkeerde opmerking? De hele tendens van de e-mail is 'Je zult branden in de hel, ongelovige!' met nog een doodsverwensing en zowel inhoudelijk als grammaticaal en spellingstechnisch het niveau van een kleuter. Als volwassen politicus stuur je of een beleefd mailtje terug of je negeert het gewoon als de ontvangen mail geen serieuze reactie verdient.
quote:
Uitlatingen als deze in msn-taal niet gewenst door een politicus, dat is iets waar iedereen het wel mee eens zal zijn. Maar om meteen te oordelen dat de betreffende persoon beter de rest van haar leven kan gaan 'schoonmaken'( Of dat zij hiervoor wellicht ongeschikt is ).
Deze mail laat volgens mij aardig zien dat zij ongeschikt is als politicus.
quote:
En dat naar aanleiding van één mailtje van één moslim gegeneraliseerd wordt naar 'de houding van alle moslims in nederland' getuigd niet van meer niveau dan diegene die het mailtje beantwoordde.
Dat lees ik niet terug in dit topic.
quote:
Tuurlijk mogen wij verwachten wij van een politicus zich overal boven te stellen. Maar iedereen heeft een breaking point, na enkele jaren mails van extreem rechts/links in mijn postvak zou het mijn strot ook uit komen te hangen.
Dat beperkt zich niet alleen tot politici. Als je het gevoel hebt keer op keer onheus bejegend te worden door een collega of je baas en je stuurt op een gegeven moment een dergelijk mailtje, dan mag je blij zijn als je niet ontslagen wordt.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  woensdag 16 januari 2008 @ 11:01:18 #33
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_56068096
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 09:58 schreef DS4 het volgende:

[..]

Precies.

Als geheel vind ik de email buitengewoon ongepast, dat dan weer wel.
Sluit ik mij bij aan. Als je alleen die drie uitspraken eruit pikt dan lijkt het inderdaad nogal extreem, maar op zich blijft mevrouw vrij netjes. Maar om als volksvertegenwoordiger zulke uitlatingen te doen...

Zal wel bij die spreekwoordelijke tik op de vingers blijven.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  woensdag 16 januari 2008 @ 11:02:01 #34
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_56068112
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 10:36 schreef Ryan3 het volgende:
Het zou ook niet rustiger worden als iedereen zich maar zou bekeren tot de Islam natuurlijk; vrij naïef van haar.
Nee, dan hadden we meteen burgeroorlog... vuile soeniet dat je d'r bent
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_56068149
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 11:01 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Sluit ik mij bij aan. Als je alleen die drie uitspraken eruit pikt dan lijkt het inderdaad nogal extreem, maar op zich blijft mevrouw vrij netjes. Maar om als volksvertegenwoordiger zulke uitlatingen te doen...

Zal wel bij die spreekwoordelijke tik op de vingers blijven.
De hele reactie van haar die hier geplaatst is vind ik verre van netjes anders.
pi_56068257
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 11:02 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Nee, dan hadden we meteen burgeroorlog... vuile soeniet dat je d'r bent
Ja, toch is dat, vreemd genoeg, iets dat steeds gesuggereerd wordt door hen die bang zijn van de Islam; een monolithische eenheid die ons zal wegvagen. Ook bepaalde moslim(a')s lijken dat te geloven... Moslims zijn natuurlijk verre van een eenheid. Als er bwvs ooit een echte dreiging van hen uitgaat, dan kun je ze makkelijk tegenelkaar uitspelen.
I´m back.
  woensdag 16 januari 2008 @ 11:11:11 #37
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_56068309
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 11:03 schreef Chewie het volgende:

[..]

De hele reactie van haar die hier geplaatst is vind ik verre van netjes anders.
Gezien haar rol als volksvertegenwoordiger niet nee, maar op zich vind ik haar uitlatingen niet heel extreem. Voor haar doen en vanuit haar geloofsperspectief wel, maar ik lig in een deuk als iemand mij voor duivelsaanbidder uitmaakt.. Ech heel persoonlijk wordt het niet. En ze blijft open staan voor de dialoog!
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_56068359
Schelden is toch haram?
pi_56068362
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 11:11 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Gezien haar rol als volksvertegenwoordiger niet nee, maar op zich vind ik haar uitlatingen niet heel extreem. Voor haar doen en vanuit haar geloofsperspectief wel, maar ik lig in een deuk als iemand mij voor duivelsaanbidder uitmaakt.. Ech heel persoonlijk wordt het niet. En ze blijft open staan voor de dialoog!
Dubbel is het. Ze is aan de ene kant heel lief idd, maar dat lieve wordt wel geschraagd door de wraak van Allah oe Akhbar.
I´m back.
  woensdag 16 januari 2008 @ 11:13:45 #40
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_56068363
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 11:08 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, toch is dat, vreemd genoeg, iets dat steeds gesuggereerd wordt door hen die bang zijn van de Islam; een monolithische eenheid die ons zal wegvagen. Ook bepaalde moslim(a')s lijken dat te geloven... Moslims zijn natuurlijk verre van een eenheid. Als er bwvs ooit een echte dreiging van hen uitgaat, dan kun je ze makkelijk tegenelkaar uitspelen.
Mja, hun kracht en tevens hun zwakte. Je kunt de islam troefkaart alleen spelen als je als islamtische minderheid bedreigd wordt. Zodra er een meerderheid is dan wordt het onderling toch al snel knokken of een (soort) dictatuur (Irak, Iran, Egypte, etc.)
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_56068408
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 11:13 schreef Ericr het volgende:
Schelden is toch haram?
One word: taqiyya. .
I´m back.
pi_56068448
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 11:13 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Mja, hun kracht en tevens hun zwakte. Je kunt de islam troefkaart alleen spelen als je als islamtische minderheid bedreigd wordt. Zodra er een meerderheid is dan wordt het onderling toch al snel knokken of een (soort) dictatuur (Irak, Iran, Egypte, etc.)
Ja, zoiets idd.
I´m back.
pi_56068471
Het zijn net nieuw rechtse conservatieven wat dat betreft. Al die ego's.
I´m back.
pi_56068697
Niet net lijkt me, het zijn in feite conservatieven.
pi_56068777
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 11:26 schreef Chewie het volgende:
Niet net lijkt me, het zijn in feite conservatieven.
Sws waar idd, maar ik doelde meer op het aspect van de (opgeblazen) ego's.
I´m back.
pi_56068850
Een (opgeblazen) ego lijkt me niet per definitie voorbehouden aan rechts conservatieven.
pi_56068902
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 11:32 schreef Chewie het volgende:
Een (opgeblazen) ego lijkt me niet per definitie voorbehouden aan rechts conservatieven.
De toch eerder feminieme liberale types zijn een stuk inschikkelijker, toch?
I´m back.
  woensdag 16 januari 2008 @ 11:35:54 #48
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_56068930
Wat een mail Interpunctie is lastig blijkbaar
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_56068971
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 11:35 schreef Scorpie het volgende:
Wat een mail Interpunctie is lastig blijkbaar
Stream of conscienceness is dit hè... .

[ Bericht 0% gewijzigd door Ryan3 op 16-01-2008 11:47:38 ]
I´m back.
pi_56068995
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 11:34 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

De toch eerder feminieme liberale types zijn een stuk inschikkelijker, toch?
Daar kom je ze mischien wat minder tegen maar je ziet ze juist wel weer veel bij de sociaal-democraten en zeker bij socialisten/communisten, die kun je wel conservatief noemen maar niet echt rechts
pi_56069119
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 11:38 schreef Chewie het volgende:

[..]

Daar kom je ze mischien wat minder tegen maar je ziet ze juist wel weer veel bij de sociaal-democraten en zeker bij socialisten/communisten, die kun je wel conservatief noemen maar niet echt rechts
Ja, dat is wel waar, bij de oude gestaalde kaders is dergelijk gedrag ook wel waarneembaar; het is echter een uitstervend ras. Tegenwoordig hebben zij zich heruitgevonden in de zogenaamde 'metroman', jongens die creme'pjes gebruiken, zeg maar. En je zou mijn vrouw daarover eens moeten horen zwijmelen, 'de metroman'. Waarna ik luchtigjes in het midden breng dat die Depla guy van het fietsenkot natuurlijk ook een metroman is... Nou ja, leuke discussies krijg je dan. .
I´m back.
pi_56070257
Het zal eens een keer niet een deelraadslid zijn.

De sociale werkplaats van de politiek. Als je echt niets kunt kan je altijd deelraadslid worden .
pi_56070284
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 12:30 schreef MrX1982 het volgende:
Het zal eens een keer niet een deelraadslid zijn.

De sociale werkplaats van de politiek. Als je echt niets kunt kan je altijd deelraadslid worden .
Of voorlichting geven op een middelbare school.
I´m back.
pi_56072432
Inderdaad een verschrijving ivm andere discussie elders.
Zij is PvdA-raadslid en (nog?) geen wethouder.
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
pi_56072529
Volgens mij post ze ook vaak op Fok!...
pi_56072690
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 12:30 schreef MrX1982 het volgende:
Het zal eens een keer niet een deelraadslid zijn.
De sociale werkplaats van de politiek. Als je echt niets kunt kan je altijd deelraadslid worden .
En bij de pvda heb je de meeste kans, vele zetels in allerlei bestuurslagen hebbende EN het grootste politieke poppetjes (dito wachtgelden dus..) 60%) verloop van alle partijen.
Gemiddeld gaat een pvda-er in de politiek 4 jaar mee voor ie het bijltje neergooit.
Echter voor de pvda een deelraadslid als deze mw. liever ziet gaan... de kans op een dik pak sneeuw vandaag is groter.
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
pi_56072719
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 01:17 schreef Hendrik_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou m'n hond er nog aftrappen
pi_56072876
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 00:48 schreef Gabry het volgende:
Haar volledige bericht:
[..]

bron: Het Vrije Volk
Waar overigens ook de rest van de correspondentie valt terug te vinden.


Dat mens moet naar een psychiater. Ze hoort helemaal niet thuis bij de overheid.
Haar mailtje gelezen...

Volgens mij wil ze gewoon neuken, ze nodigt hem, ik denk wel , drie keer uit ofzo...
pi_56073524
De PvdA moet deze dame ONMIDDELLIJK uit haar functie zetten. Toen Ehsan Jami kritiek uitte op moslims, was Wouter Bos er snel bij om het gedrag van Jami als ongepast te betitelen. Ik verwacht dat hij nu hetzelfde doet.

Een raadslid dat op dergelijke wijze met mensen communiceert, moet onmiddellijk uit haar functie worden gezet.
  woensdag 16 januari 2008 @ 16:04:17 #60
50546 Ippon
Correctief instituut
pi_56075967
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 00:11 schreef fokthesystem het volgende:
Wethouder schreef: val dood, bekeer je tot islam, JULLIE zijn hier de allochtonen
Zie je wel dat allochtonen zich niet kunnen gedragen!
  woensdag 16 januari 2008 @ 19:10:52 #61
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_56080640
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 14:32 schreef Elfletterig het volgende:
De PvdA moet deze dame ONMIDDELLIJK uit haar functie zetten. Toen Ehsan Jami kritiek uitte op moslims, was Wouter Bos er snel bij om het gedrag van Jami als ongepast te betitelen. Ik verwacht dat hij nu hetzelfde doet.

Een raadslid dat op dergelijke wijze met mensen communiceert, moet onmiddellijk uit haar functie worden gezet.
Ja, dat zou wel moeten maar aangezien de PvdA ook weer fraudeurs aanneemt en ze voor een groot deel van hun stemmen afhankelijk zijn van bepaalde bevolkingsgroepen ben ik bang dat ze gewoon mag blijven zitten.
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  woensdag 16 januari 2008 @ 19:14:47 #62
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_56080730
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 00:48 schreef Gabry het volgende:
Haar volledige bericht:
[..]

bron: Het Vrije Volk
Waar overigens ook de rest van de correspondentie valt terug te vinden.


Dat mens moet naar een psychiater. Ze hoort helemaal niet thuis bij de overheid.
Toen ik het bericht las dacht ik eerst "ja, vast, geen politicus is zo gek om zoiets te schrijven. Er is vast iemand die net doet alsof om haar in diskrediet te brengen".

Nou ja, blijkbaar zijn er wel politici zo gek. Enkeltje onhoudbare situatie en ontslag (zonder wachtgeld dan he).
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_56081498
Een gekozen politicus is gekozen. Die kan niet ontslagen worden, want die is niet 'aangenomen'.

En tussen de hele horden gekozen volksvertegenwoordigers zitten altijd een heel aantal niet bijzonder getalenteerden. Deze mevrouw maakt hier een lelijke uitglijder, ze verliest haar taal- en zelfbeheersing.

Maar schokkend vind ik het niet. Niet de inhoud en niet het niveau.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  woensdag 16 januari 2008 @ 19:40:40 #64
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_56081559
Partij uittrappen dan, als je het zo wil noemen.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_56081614
Dat kan wel. Maar dat heeft dan natuurlijk - en gelukkig- geen consequenties voor de positie en niet voor het recht op wachtgeld.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  donderdag 17 januari 2008 @ 00:48:58 #66
46464 Flumina
Lekker ruig heien!
pi_56092062
Sjonge sjonge een deelraadslid. Kom op mensen, waar maken jullie je druk om. Gemeenteraadsleden zijn juist mensen van het volk, de kroegbazen, de marktkooplui, de leraren, en in Rotterdam blijkbaar ook moslims. Niet netjes wat ze heeft gedaan maar zeker ook niet schokkend.
we hebben een reëel probleem, dus we zoeken naar reële oplossingen
in dit specifieke geval maken twee helften één
  donderdag 17 januari 2008 @ 08:58:37 #67
50546 Ippon
Correctief instituut
pi_56094409
Wilders gaat er gelukkig vragen over stellen. Het kan niet bestaan dat moslimterroristen zitting hebben genomen in een gemeenteraad.
quote:
PVV: Dreigend PvdA-deelraadslid Rotterdam moet opstappen
woensdag 16 januari 2008

Vragen van de leden Wilders, De Roon en Fritsma (allen PVV) aan de Ministers van Binnenlandse Zaken, Justitie en Wonen, Wijken en Integratie over de bedreigende email van het Rotterdamse PvdA-deelraadslid Bouchra Ismaili.


1.)
Bent u bekend met het bericht ‘Rotterdamse politica in opspraak na dreigmailtjes’*, waaruit blijkt dat het Rotterdamse PvdA-raadslid Bouchra Ismaili in een email aan een burger schrijft "val dood", "bekeer je tot de islam" en "jullie zijn hier de allochtonen"?

2.)
Deelt u onze mening dat deze uitlatingen van het PvdA-raadslid afgrijselijk zijn en het gevaar van de islamisering van Nederland alleen maar verder onderstrepen?

3.)
Deelt u onze mening dat het beter zou zijn indien mw. Bouchra Ismaili die vindt dat Nederlandse burgers dood moeten vallen, moeten bekeren tot de islam en allochtoon in eigen land zijn, haar biezen pakt en opstapt als raadslid?


* AD, 16 januari 2008
pi_56094454
Gut, benieuwd hoe er was gereageerd als het een ChristenUni deelraadslid betrof die een mailtje aan een moslim had gestuurd.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_56096391
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 12:30 schreef MrX1982 het volgende:
Het zal eens een keer niet een deelraadslid zijn.

De sociale werkplaats van de politiek. Als je echt niets kunt kan je altijd deelraadslid worden .
Inderdaad, zoals blijkt uit de pennenvruchten van gespleten HAATlid Ismaili.

Niks bedekken met de mantel der (stinkende) liefde, PvdA leiders, die niet leiden.
Geen enkele autochtone stem meer voor deze verraders van de sociaal democratie, die heulen met de nieuwe fascisten (en ze beschermen)
Zakkenvullers a la Herfkens, dat zijn jullie tegenwoordig.
Spijt, spijt, spijt heb ik van mijn stem op Staf Depla, omdat hij tenminste de rechtse bloedhonden, die mij uit mijn huurhuis willen zetten, mede heeft bestreden.
Er dient een nieuwe sociaal democratische partij voor autochtonen te worden opgericht, die wel voor de belangen van de oorspronkelijke bevolking opkomen.

Autobranden: vette pech voor de bejaarden

oodboosmannetje.jpgNu we het toch over vernielingen hebben. De gemeente Amsterdam gaat geen cent geven aan de slachtoffers van de autobranden in Slotervaart, van vorig jaar. In Slotervaart braken in oktober 2007 rellen uit, waarbij rellende Marokkaanse jeugd vooral auto's in de fik staken. Ze waren namelijk verontwaardigd over de dood van een gestoorde crimineel. Verbazingwekkend genoeg blijken de autobezitters geen draagkrachtige jonge mensen te zijn, maar zielige oudjes. De ouderenbond ANBO had de gemeente om een tegemoetkoming gevraagd, want de oudjes zitten nu zonder automobiel. Reactie van de gemeente: "De gemeente heeft zich goed ingespannen om te voorkomen dat er ongeregeldheden zouden ontstaan". Tuurlijk joh. Als de gemeente iets NIET heeft gedaan dan is het wel het voorkomen van de rellen. De proof van de pudding zit in het eten, zeggen de Britten dan. Natuurlijk, het geld voor de gedupeerde bejaarden is er wel, maar die euro's zijn hard nodig voor begleidingstrajecten, jongerenwerkers, jeugdinterventies, werklozenprojectjes en trapveldjes voor de gekwetste jongeren. En ach, over tien jaar zijn al die bejaarden hoe dan ook wel stil..

Bron: GeenStijl
Sportieve inbreng
pi_56097434
[/quote]Op woensdag 16 januari 2008 11:08 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
quote:
Ja, toch is dat, vreemd genoeg, iets dat steeds gesuggereerd wordt door hen die bang zijn van de Islam;
Of: bijv. een Jahni die bang is van bepaalde Islamieten daar die openbare geweldpleging 'on the fly' geen enkel punt vinden.
quote:
een monolithische eenheid die ons zal wegvagen.
Dat is wel de bedoeling schijnt het ja. Bekeren of kop er af.
quote:
Ook bepaalde moslim(a')s lijken dat te geloven... Moslims zijn natuurlijk verre van een eenheid.
Maar nog altijd meer eender dan bijv. west europeanen onderling.
quote:
Als er bwvs ooit een echte dreiging van hen uitgaat, dan kun je ze makkelijk tegenelkaar uitspelen.
Zullen we proberen dat niet uit te zoeken in de praktijk?
Zelfs onder Saddam ging het 'goed' en vielen er minder doden onderling dan na saddam, schijnt het.
Dat waren ik meen 3 stammen in een land.
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
pi_56098791
Update:
"Ismaili en ook de leiding van de PvdA-deelraadsfractie in Charlois doen er
verder het zwijgen toe en verwijzen voor de woordvoering door naar PvdA-fractie voorzitter Van Heemst.
Dat heeft volgens de laatste te maken met ‘de verpletterende media-aandacht’ voor
dit incident. Een schorsing van Ismaili acht hij overbodig. ‘Ze is al genoeg
gestraft.’ "

Je flikt dus wat, en dat komt uit, geem eems een schorsing (ik was voor ex-communicatie)
dus het geflikte komt als een boomerang terug in haar gezicht,
en vervolgens is dAt haar 'straf',
(Zegt de pvda, die vergelijkt zelf met de zin 'zij is genoeg gestraft', straf is men dus wel voor)

-=-=-=-=-= dat het bekend werd en afgekeurd.... -=-=-=-=-=

Dat de pvda nog ff meer dan 6 % van haar leden (in 2007) mag verliezen, 66%
of zo.
Niet te geloven.........
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
pi_56108239
quote:
Wethouder schreef: val dood, bekeer je tot islam, JULLIE zijn hier de allochtonen
Gut-gut-o-gut. Wat een stemmingmakerij weer. Ja, dat schreef zij, alleen is ze geen wethouder, maar dit is wel behoorlijk uit de context gehaald. "VAL DOOD" had ze tegen die schrijver, die ene "vuile gek". Het is slechts een advies je tot de Islam te bekeren, ja, dat is haar keuze. En met 'JULLIE' heeft ze het over een of andere ongedefiniëerde groep waarvan de schrijver kennelijk deel uitmaakt, die kennelijk veruit in de minderheid is tegenover de normale redelijke Nederlanders, die wél tolerant en ontwikkeld zijn.

Sja, geen verheffende e-mail. Wat stond eigenlijk in het originele bericht van de onbekende Rotterdammer?
pi_56108297
Waar blijft de verklaring van Bosje, die er wel als de kippen bij was in de zaak Eshan Jami.
Sportieve inbreng
  donderdag 17 januari 2008 @ 18:31:36 #74
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_56109341
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 17:44 schreef Monidique het volgende:

[..]

Gut-gut-o-gut. Wat een stemmingmakerij weer. Ja, dat schreef zij, alleen is ze geen wethouder, maar dit is wel behoorlijk uit de context gehaald. "VAL DOOD" had ze tegen die schrijver, die ene "vuile gek". Het is slechts een advies je tot de Islam te bekeren, ja, dat is haar keuze. En met 'JULLIE' heeft ze het over een of andere ongedefiniëerde groep waarvan de schrijver kennelijk deel uitmaakt, die kennelijk veruit in de minderheid is tegenover de normale redelijke Nederlanders, die wél tolerant en ontwikkeld zijn.

Sja, geen verheffende e-mail. Wat stond eigenlijk in het originele bericht van de onbekende Rotterdammer?
Weinig meer dan een quote van een Islamitische organisatie die uit is op wereld overheersing. Niets bijzonders.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_56109456
Dat mens voor straf 20 korans publiekelijk laten verbranden.
pi_56109568
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 17:44 schreef Monidique het volgende:

[..]

Gut-gut-o-gut. Wat een stemmingmakerij weer. Ja, dat schreef zij, alleen is ze geen wethouder, maar dit is wel behoorlijk uit de context gehaald. "VAL DOOD" had ze tegen die schrijver, die ene "vuile gek". Het is slechts een advies je tot de Islam te bekeren, ja, dat is haar keuze. En met 'JULLIE' heeft ze het over een of andere ongedefiniëerde groep waarvan de schrijver kennelijk deel uitmaakt, die kennelijk veruit in de minderheid is tegenover de normale redelijke Nederlanders, die wél tolerant en ontwikkeld zijn.

Sja, geen verheffende e-mail. Wat stond eigenlijk in het originele bericht van de onbekende Rotterdammer?
Context?
geef gewoon effe toe dat dit mens reuzefout zit en niet thuishoort in een democratisch bestuur waar dan ook

NEE natuurlijk is zij niet representatief voor alle moslims maar ze is wel verantwoordelijk voor haar eigen doen en laten en dus moet ze gewoon de gemeente uitgegooid worden, mits de PvdA geen al te erg gezichtsverlies wil lijden.
  donderdag 17 januari 2008 @ 18:52:56 #77
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_56109832
quote:
Spoedberaad om uitspraken in dreigmail Ismaili

De fractie van Leefbaar Rotterdam (LR) heeft de deelraad Charlois bijeengeroepen voor een spoedvergadering. De partij wil dat de PvdA afstand doet van de uitlatingen van deelraadslid Bouchra Ismaili.

'De uitspraken van Ismaili zijn racistisch', vindt LR-fractievoorzitter Ronald Tol. 'De PvdA neemt op geen enkele manier afstand van de uitspraken van Ismaili.' Tol hoopt in het spoeddebat meer over het standpunt van de PvdA in deze kwestie te weten te komen.

Val dood
Het deelraadslid van de wijk Charlois had geantwoord op een e-mail waarin gewezen werd op uitspraken van de moslimorganisatie Hizb ut-Tahrir. Deze beweging verwerpt de democratie en predikt bomaanslagen.

De van oorsprong Marokkaanse politica reageerde in een vlaag van woede, waarbij ze termen gebruikte als 'val dood' en 'je hebt je ziel verkocht'.

Oliedom
In een reactie op de ophef rondom de mail van Ismaili zei Peter van Heemst, PvdA-fractievoorzitter in de Rotterdamse gemeenteraad, dat het beantwoorden van haatmails 'oliedom' is. Volgens Van Heemst heeft Ismaili spijt van haar reactie. Slim vindt de fractievoorzitter haar optreden niet. 'De afzenders van de mail zullen in hun handen wrijven. Dit is wat zij willen.'

Volgens Van Heemst zijn er twee personen die honderden gemeente- en deelraadsleden met zogenaamde stookmail overladen. De mail waarop Ismaili antwoordde was van een van hen afkomstig. Alle PvdA-medewerkers in Rotterdam was geadviseerd niet te reageren op de e-mails.

SpoeddebatDe Partij voor de Vrijheid (PVV) heeft Kamervragen aangekondigd over de mailwisseling.

Het spoeddebat van de Rotterdamse deelraad Charlois heeft dinsdagmiddag plaats in Ahoy. De vergadering is in principe openbaar, tenzij de voorzitters van de verschillende fracties in de deelraad anders besluiten.
Bron
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_56109959
"val dood' vind ik trouwens niet zoooo'n erge uitspraak. Ik zeg wel ergere dingen als ik kwaad ben.
"bekeer je tot de islam" is WEL een reden om iemand accuut uit een partij te flikkeren die religieus neutraal behoort te zijn.
pi_56110187
Als wilders dergelijke uitspraken zou doen viel bijna heel NL over hem heen.

De naam "wilders" bezorgt al menigeen het schuim al op de bek.
pi_56110366
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 19:07 schreef Dr.Nikita het volgende:

De naam "wilders" bezorgt al menigeen het schuim al op de bek.
Een vrouw met een hoofddoek ook.
Een man met een bomerjack ook.
Een man met een duur pak ook.


That's life.
  donderdag 17 januari 2008 @ 19:13:39 #81
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_56110367
Dat is eens wat anders dan een Jehova-getuige.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_56110396
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 19:13 schreef Yildiz het volgende:
Dat is eens wat anders dan een Jehova-getuige.
Jehovas zitten niet in de politiek en zijn los hiervan net zulk afschuwelijk als orthodoxe moslims.
pi_56110883
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 00:48 schreef Gabry het volgende:
Haar volledige bericht:
[..]

bron: Het Vrije Volk
Waar overigens ook de rest van de correspondentie valt terug te vinden.


Dat mens moet naar een psychiater. Ze hoort helemaal niet thuis bij de overheid.
Als je als burger zo'n mailtje naar een raadslid van een (deel)gemeente stuurt schat ik de kans vrij hoog in dat je diezelfde dag nog van je bed wordt gelicht wegens 'ernstige bedreigingen'...

Maar dit kan natuurlijk gewoon. Foutje, bedankt. Niks aan de hand hoor mensen .

M.i. is het echt te zot voor woorden dat een politica die dit soort mailtjes verstuurt niet met een hele grote boog de betreffende partij wordt uitgekiept.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
  donderdag 17 januari 2008 @ 19:49:44 #84
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_56111285
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 19:33 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Als je als burger zo'n mailtje naar een raadslid van een (deel)gemeente stuurt schat ik de kans vrij hoog in dat je diezelfde dag nog van je bed wordt gelicht wegens 'ernstige bedreigingen'...

Maar dit kan natuurlijk gewoon. Foutje, bedankt. Niks aan de hand hoor mensen .

M.i. is het echt te zot voor woorden dat een politica die dit soort mailtjes verstuurt niet met een hele grote boog de betreffende partij wordt uitgekiept.
Zullen we ff een paar mailtjes sturen aan PvdA politici met een soortgelijke tekst? Kijken of ze zich bedreigt voelen
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  donderdag 17 januari 2008 @ 20:32:36 #85
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_56112351
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 19:33 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Als je als burger zo'n mailtje naar een raadslid van een (deel)gemeente stuurt schat ik de kans vrij hoog in dat je diezelfde dag nog van je bed wordt gelicht wegens 'ernstige bedreigingen'...

Maar dit kan natuurlijk gewoon. Foutje, bedankt. Niks aan de hand hoor mensen .

M.i. is het echt te zot voor woorden dat een politica die dit soort mailtjes verstuurt niet met een hele grote boog de betreffende partij wordt uitgekiept.
Ze kreeg dagelijks hatemail, dat staat in het artikel. .
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_56113262
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 18:40 schreef sneakypete het volgende:

[..]

Context?
Uhm, de rest van de brief, ja. Er staat namelijk niet: Val dood, bekeer je tot de Islam, jullie zijn de allochtonen. En ik heb die context aangegeven.
quote:
geef gewoon effe toe dat dit mens reuzefout zit en niet thuishoort in een democratisch bestuur waar dan ook
Dat geef ik niet toe, .
pi_56115849
Samenvattend:
Dit soort briefjes kunnen dus ook straffeloos naar pvda deel- raads leden?
De PvdA vind het al straf genoeg, dat men dit nu van haar weet, hoe ze is ?
De man in kwestie deed geen aangifte terwijl dit makkelijk kan ? OF:
Hij schend het briefgeheim, want ook pvda-deelraadslid bedreigingen vallen daaronder?
Bottomline, de pvda ziet het nu al door de vingers.
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
pi_56115963
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 18:40 schreef sneakypete het volgende:

[..]

Context?
geef gewoon effe toe dat dit mens reuzefout zit en niet thuishoort in een democratisch bestuur waar dan ook

NEE natuurlijk is zij niet representatief voor alle moslims maar ze is wel verantwoordelijk voor haar eigen doen en laten en dus moet ze gewoon de gemeente uitgegooid worden, mits de PvdA geen al te erg gezichtsverlies wil lijden.
Ze zit niet in een bestuur. En wat ik elders al opmerkte:
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 19:49 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Zo'n dreigend mailtje ontvangen lijkt me best spannend. Maar een dreigmail met spelfouten moet hard aankomen. Ik zou een mailtje terugsturen.
Verder vraag ik me af waarom dat mailtje zo veel ophef veroorzaakt. Ze is geen wethouder, maar deelraadslid. Is het van publiek belang om een deelraadslid dat blijkbaar ontoerekeningsvatbaar verklaard wil worden uit haar positie te verwijderen? Nee.

[ Bericht 0% gewijzigd door Zwaardvisch op 17-01-2008 23:30:55 ]
Vroeger dacht ik dat ik mijn vijanden het vuur aan de schenen moest leggen. Een misvatting, want dat doen ze zelf wel. Ik hoef enkel mijn vergrootglas maar op ze te richten en het begint te smeulen.
pi_56116188
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 22:47 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Ze is geen wethouder, maar deelraadslid. Is het van publiek belang om een deelraadslid dat blijkbaar ontoerekeningsvatbaar verklaard wil worden uit haar positie wordt verwijderd?
Kan niet, zelfs met een strafblad of veroordeling blijf je raadslid.
Wat wel kan is dat de pvda haar liever ziet gaan, maar die zien haar liever blijven kennelijk, het is allemaal heel gewoon namelijk.
Ik zou aangifte tegen haar gedaan hebben, wonderlijk dat de ontvanger dit niet doet maar wel mazzel voor de pvda.
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
pi_56116588
Respect!
pi_56117723
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 22:44 schreef fokthesystem het volgende:
Hij schend het briefgeheim, want ook pvda-deelraadslid bedreigingen vallen daaronder?
Wie schendt wat? Huh? Hoe dan ook, als je als burger communiceert met een politicus, over politiek, op welke wijze dan ook geformuleerd, dan kun je, als politicus, verwachten dat briefgeheim in dit geval niet geldt.
pi_56121790
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 19:14 schreef sneakypete het volgende:

[..]

Jehovas zitten niet in de politiek en zijn los hiervan net zulk afschuwelijk als orthodoxe moslims.
Ik heb anders nog nooit gehoord van bomaanslagen gedaan door jehovas.

Dat ze vervelend zijn vooral op zondagochtend is totaal van een andere orde.
  vrijdag 18 januari 2008 @ 09:06:38 #93
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_56121838
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 20:32 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Ze kreeg dagelijks hatemail, dat staat in het artikel. .
EN wat blijkt maar weer eens, volkomen terecht.

Ik hoop dat ze nooit meer iets anders te horen/lezen krijgt..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  vrijdag 18 januari 2008 @ 09:52:32 #94
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_56122562
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 09:03 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Ik heb anders nog nooit gehoord van bomaanslagen gedaan door jehovas.

Dat ze vervelend zijn vooral op zondagochtend is totaal van een andere orde.
Abortusklinieken enzo? Dat waren geen Jehova's, dat waren Christenen. Zoals wij alle moslims op een hoop gooien, horen Jehova's ook bij Christenen.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_56122917
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 09:52 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Abortusklinieken enzo? Dat waren geen Jehova's, dat waren Christenen. Zoals wij alle moslims op een hoop gooien, horen Jehova's ook bij Christenen.
Ach ja stom van me, in NL en vooral wereldwijd zijn heel wat abortusklinieken door kamikazeacties opgeblazen.
  vrijdag 18 januari 2008 @ 10:15:40 #96
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_56123016
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 10:10 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Ach ja stom van me, in NL en vooral wereldwijd zijn heel wat abortusklinieken door kamikazeacties opgeblazen.
In de verenigde staten, bijvoorbeeld, worden artsen vandaag nog steeds bedreigd door mensen die sterk tegen abortus zijn. Daar zaten vroeger ook aanslagen met explosieven tussen. Maargoed, haal er maar even bij dat het in Nederland niet gebeurt, dan heb je gelijk.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_56127847
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 00:16 schreef sneakypete het volgende:
Niets menselijks is mij vreemd, maar:

Ga koken mens
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_56127928
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 00:48 schreef Gabry het volgende:
Haar volledige bericht:
[..]

bron: Het Vrije Volk
Waar overigens ook de rest van de correspondentie valt terug te vinden.


Dat mens moet naar een psychiater. Ze hoort helemaal niet thuis bij de overheid. in Nederland
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_56128001
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 10:10 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Ach ja stom van me, in NL en vooral wereldwijd zijn heel wat abortusklinieken door kamikazeacties opgeblazen.
Hoeveel bomsaanslagen door moslims hebben we hier gehad dan ? Vreemd dat je zelf wel een dergelijk argument gebruikt als je die van een ander onredelijk vindt.
  vrijdag 18 januari 2008 @ 13:27:08 #100
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_56128178
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 13:20 schreef gelly het volgende:

[..]

Hoeveel bomsaanslagen door moslims hebben we hier gehad dan ? Vreemd dat je zelf wel een dergelijk argument gebruikt als je die van een ander onredelijk vindt.
Geeft duidelijk aan dat religieuze mensen in het buitenland gewelddadiger zijn dan in het seculiere Nederland.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  zondag 20 januari 2008 @ 12:22:47 #101
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_56174053
Volgens de PvdA website, Rotterdam, is zij overigens raadslid. (Ipv deelraadslid)

Het mailtje van Parblue dat haar triggerde was eigenlijk een samenvattingkje van een ... Koran les!

Hier is het mailtje waardoor ze op eerlijk ging:

-------------------------------------------------------------
aan ism_bouchra@hotmail.com, [adressen overige geadresseerden weggelaten]
datum 13 jan. 2008 12:43
onderwerp Gemeenteraad Ede op koranles
verzonden door gmail.com

Okay Pala van de Hizb ut-Tahrir-beweging Nederland:

'Wij zijn het niet eens met de vrijheid van meningsuiting, want we verwerpen de
democratie'.
'Wat jullie nodig hebben is een zware bomaanslag!'
zaterdag 12 januari 2008

Het Nederlands Dagblad,
De telegraaf
-------------------------------------------------------------
bron: http://tinyurl.com/2otkmz
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
  zondag 20 januari 2008 @ 12:27:24 #102
203607 Ankeiler
Steen des aanstoots
  zondag 20 januari 2008 @ 12:28:30 #103
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_56174168
Wat een heerlijk onduidelijk gebrabbel van de Telegraaf weer.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_56243595
quote:
http://www.ad.nl/rotterdam/stad/article1989541.ece
PvdA’ster dubbel in de fout
Door DÉNIS VAN VLIET; VIDEO ERIC BORSJE EN ALI HASELHOEF

ROTTERDAM - Het Rotterdamse PvdA-deelraadslid Bouchra Ismaili blijkt haar naam te hebben gezet onder een petitie van de moslimbeweging Hizb ut-Tahrir.

MEER VIDEO

Bouchra Ismaili tijdens het spoeddebat.
Deze beweging verwerpt de democratie en predikt bomaanslagen. Desondanks mag Ismaili van haar partij aanblijven als deelraadslid in Charlois, zo bleek gisteravond tijdens een spoeddebat over haar gedragingen.

Ismaili is in opspraak sinds zij afgelopen weekeinde een haatmail verzond aan een man die haar had geattendeerd op uitspraken van Hizb ut-Tahrir. De fractie van Leefbaar Rotterdam heeft informatie boven water weten te halen waaruit blijkt dat zij datzelfde weekeinde ook nog eens een petitie ‘tegen het lasteren van de islam’ heeft getekend. ,,Daar is op zich niks mis mee, ware het niet dat het gaat om een petitie van de in veel landen verboden Hizb ut-Tahrir,’’ aldus fractievoorzitter Ronald Tol van Leefbaar Rotterdam in Charlois.


Op Leefbaar Rotterdam na namen alle partijen in de deelraad genoegen met de excuses die Ismaili maakte voor haar misdragingen. ,,Door mijn gedrag is de Rotterdamse moslimgemeenschap in verlegenheid gebracht en dat had niet mogen gebeuren,’’ aldus het raadslid, dat overigens nog geen excuses heeft aangeboden aan de man die zij per e-mail heeft dood gewenst.

Ismaili ondertekende de petitie van Hizb ut-Tahrir met de zinnen ‘Het word tijd ons te ontdoen van een cultuur die onze islam beschadigt en de ware schoonheid van de islam uitdragen. Alleen zo zullen wij groeien in onze islam.’


Fractievoorzitter Peter Diepenhorst van het CDA vindt de ophef rond Ismaili zo overtrokken dat hij zich de afgelopen dagen naar eigen zeggen heeft geschaamd om Nederlander te zijn.
pi_56244240
quote:
Ismaili ondertekende de petitie van Hizb ut-Tahrir met de zinnen ‘Het word tijd ons te ontdoen van een cultuur die onze islam beschadigt en de ware schoonheid van de islam uitdragen. Alleen zo zullen wij groeien in onze islam.’
Geeft niks, knuf kroel. Kopje thee er bij? Koekje?

En het maar gek vinden dat steeds meer mensen het volkomen zat zijn dat dit soort achtelijke figuren de hand boven het hoofd wordt gehouden. En het nog gekker vinden dat die mensen op partijen als de PVV gaan stemmen in de hoop dat die wel korte metten maken met dit soort idioten.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_56244687
quote:
Fractievoorzitter Peter Diepenhorst van het CDA vindt de ophef rond Ismaili zo overtrokken dat hij zich de afgelopen dagen naar eigen zeggen heeft geschaamd om Nederlander te zijn.
Ach, het lijkt mij persoonlijk wel wenselijk dat politici ten eerst nog enige vorm van beschaafdheid en eloquentie bezitten en ten tweede de beginselen van de democratische rechtsstaat onderschrijven.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_56244730
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 09:48 schreef Wokkel het volgende:


Fractievoorzitter Peter Diepenhorst van het CDA vindt de ophef rond Ismaili zo overtrokken dat hij zich de afgelopen dagen naar eigen zeggen heeft geschaamd om Nederlander te zijn.

Als het andersom was en bijvoorbeeld een raadslid had iets dergelijks geschreven over de Islam, dan was Rotterdam te klein geweest voor deze mensen. Met een maat meten werkt toch beter dan met twee maten.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_56245395
quote:
Fractievoorzitter Peter Diepenhorst van het CDA vindt de ophef rond Ismaili zo overtrokken dat hij zich de afgelopen dagen naar eigen zeggen heeft geschaamd om Nederlander te zijn.
Zou Diepenhorst zich ook schamen om Nederlander te zijn als gevolg van de ophef over Wilders?
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  woensdag 23 januari 2008 @ 11:12:05 #109
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_56245415
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 09:48 schreef Wokkel het volgende:

[..]
Ze is dus tegen vrijheid van meningsuiting.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  woensdag 23 januari 2008 @ 11:19:48 #110
17205 Profesor
I have a dream!
pi_56245643
quote:
Extremistisch raadslid mag blijven
ROTTERDAM - Het Rotterdamse deelraadslid Bouchra Ismaili (PvdA) mag gewoon blijven. Ook nadat ze geconfronteerd werd met een tweede uitglijder.

Ze heeft namelijk ook een petitie van de extremistische moslimorganisatie Hizb Ut Tahrir ondertekend. In eerste instantie ontkende ze dit dinsdagavond tijdens een speciaal debat.

De organisatie is in veel landen verboden omdat ze te radicaal zijn. Ismaili ondetekende toch een petitie van HUT. Een organisatie die onder andere vindt dat Nederland toe is aan een flinke bomaanslag.

De PvdA'er was al in opspraak door een haatmail die zij stuurde. Daarin schreef ze onder andere "Vuile gek, wij blijven hier, val dood", "Jij bent een zielige duivelaanbidder" en "Jullie zijn hier de allochtonen".

Maar Ismaili bood haar excuses aan en daarmee was de kous af voor de meeste fracties in de deelraad. Ze blijft gewoon zitten, aldus RTV Rijnmond.
[url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/297546] ~Profesor geeft spreekuur~ [/url] Professor zou wel een vrij trieste and pretentieuze nick zijn voor iemand die zoveel semi-doordachte nonsens post.
pi_56245708
Ik steun haar.
  woensdag 23 januari 2008 @ 11:26:21 #112
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_56245823
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 11:22 schreef Monidique het volgende:
Ik steun haar.
Jij bent ook tegen vrijheid van meningsuiting? Ik mag niet zeggen dat alle religies onzin zijn voordat het bestaan van God/Allah is bewezen?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_56245956
Ja.
pi_56246544
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_56246600
Het meest schandalige vind ik dat ze zich eigenlijk alleen maar heeft verontschuldigd aan de Moslimgemeenschap. Ze rept met geen woord over de bevolking van Rotterdam of de adressaat van haar mailtje

"ik schaam mij voor de moslimgemeenschap" (oid)
Voor mij is dat "Entgleißung" nummer 3

Dat de PvdA deze dame niet schorst of roieert bewijst alleen maar hoe ongelovelijk deze partei de weg kwijt is.
pi_56246750
quote:
Ze heeft namelijk ook een petitie van de extremistische moslimorganisatie Hizb Ut Tahrir ondertekend. In eerste instantie ontkende ze dit dinsdagavond tijdens een speciaal debat.
Ah kijk, ook nog een snufje Alzheimer.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  woensdag 23 januari 2008 @ 12:14:32 #117
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_56247034
quote:
Welkom in Telegraafkoppenland.

Het blijven domme missers van het raadslid, maar die telegraafkoppen kan je toch niet serieus nemen?
Géén kloon van tvlxd!
pi_56247104
Tja als mensen boos zijn schrijven ze wel eens dingen die ze denken en menen, In dit geval geeft ze haar oprechte mening op een niet politieke wijze, eng, heel eng...
Maar.... verbaast me niks.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
  woensdag 23 januari 2008 @ 12:25:16 #119
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_56247265
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 11:31 schreef Monidique het volgende:
Ja.
Lekker duidelijk antwoord. Je bent zeker een gelovige.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  woensdag 23 januari 2008 @ 12:33:32 #120
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_56247452
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 11:22 schreef Monidique het volgende:
Ik steun haar.
... en mij kan het niet boeien als je door een auto geraakt word en je ruggengraat verbrijzeld wordt en je de laatste momenten van je leven in pijn moet doorbrengen wetende dat je een beschamende zwakke dood aan het sterven bent.

kijk eens aan, het is geen doodsverwensing, ik bedoel, ik wil je niet dood hebben ofzo, maar ach, ALS het zou gebeuren, stel nou dat, MOCHT je verdrinken in je eigen uitwerpselen als een goddeloos varken, sjah, dan zal ik er niet rouwig om zijn. Natuurlijk laat ik een krokodillentraantje, maar verder voel ik niet echt veel voor.

Semantiek, is het niet geweldig?

En met een keertje "sorry" zeggen, dan ben ik natuurlijk van alle blaam gezuiverd, ook al heb ik niets fout gedaan.
Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
  woensdag 23 januari 2008 @ 13:04:13 #121
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_56248280
Lijkt me meer een zaak van de PVDA zelf. Als zij dit als partij goedkeuren weet je wel met wat voor partij je te maken hebt...
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_56249094
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 12:33 schreef Cairon het volgende:

[..]

... en mij kan het niet boeien als je door een auto geraakt word en je ruggengraat verbrijzeld wordt en je de laatste momenten van je leven in pijn moet doorbrengen wetende dat je een beschamende zwakke dood aan het sterven bent.

kijk eens aan, het is geen doodsverwensing, ik bedoel, ik wil je niet dood hebben ofzo, maar ach, ALS het zou gebeuren, stel nou dat, MOCHT je verdrinken in je eigen uitwerpselen als een goddeloos varken, sjah, dan zal ik er niet rouwig om zijn. Natuurlijk laat ik een krokodillentraantje, maar verder voel ik niet echt veel voor.

Semantiek, is het niet geweldig?

En met een keertje "sorry" zeggen, dan ben ik natuurlijk van alle blaam gezuiverd, ook al heb ik niets fout gedaan.
.
pi_56255045
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 11:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Jij bent ook tegen vrijheid van meningsuiting? Ik mag niet zeggen dat alle religies onzin zijn voordat het bestaan van God/Allah is bewezen?
Geloof draagt de kiem van dictatuur en dwang in zich. want geloof is een onbewijsbare stellign als waar aannemen. In feite is dit intellectuele valsemunterij. De schatten in de hemel zijn een filosofisch Enron.
  woensdag 23 januari 2008 @ 22:47:12 #124
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_56263294
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 13:04 schreef BlaZ het volgende:
Lijkt me meer een zaak van de PVDA zelf. Als zij dit als partij goedkeuren weet je wel met wat voor partij je te maken hebt...
Het doek gaat vallen. (TT aangepast).
quote:
PvdA wil toch af van omstreden raadslid Ismaili
nieuws

(Novum) - De PvdA-fractie in de Rotterdamse deelraad Charlois wil toch dat het raadslid Bouchra Ismaili per direct haar zetel opgeeft. Volgens het PvdA-raadslid Ursul Schaap is haar positie onhoudbaar geworden omdat ze heeft gelogen. Dat heeft de raadsfractie woensdag bekend gemaakt.

De verhouding tussen de fractie en Ismaili zou onwerkbaar zijn geworden omdat ze vorige week zondag een petitie heeft ondertekend van een radicale moslimorganisatie. Dinsdagavond ontkende ze nog tijdens een spoeddebat dat te hebben gedaan, maar later werd het schriftelijk bewijs geleverd dat de ondertekening een feit was. Schaap noemt het gedrag van Ismaili 'de PvdA onwaardig'.

De PvdA heeft Ismaili gevraagd af te treden als deelraadslid, waardoor haar zetel voor de partij behouden blijft. Maar Ismaili is stellig van plan haar zetel te behouden, laat ze weten in een korte reactie.
pi_56266812
Mooi zo, ze gaat maar mooi naar Iran ofzo als het haar hier niet bevalt.
lollig
pi_56268545
PvdA/CDA krijgen de publieke opinie tegen en ze laten haar vallen. Toont maar weer de ruggegraat van deze geweldige partijen.
  donderdag 24 januari 2008 @ 09:09:57 #127
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_56268663
PvdA/CDA luisteren naar de bezorgde achterban en treden daadkrachtig op. Toont inderdaad de ruggegraat.
Géén kloon van tvlxd!
  donderdag 24 januari 2008 @ 09:29:38 #128
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_56268931
Opzouten
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_56269005
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 09:09 schreef Montov het volgende:
PvdA/CDA luisteren naar de bezorgde achterban en treden daadkrachtig op. Toont inderdaad de ruggegraat.
Sarcastisch bedoeld? PVDA vond het allemaal vervelend, maar niet een groot probleem. Die pipo van het CDA schaamde zich zelfs om Nederlander te zijn.

Het echte probleem is natuurlijk de doofpotcultuur die er kennelijk heerst.
Nu de doofpot is ontploft en de rel doorsuddert blijkt deze damage control niet te werken. Je kiest dan voor de win win oplossing; Gooi dat lid eruit en doe net of je naar het volk luistert.

Elke simpele ziel doorziet deze goedkope politieke truc (die overigens niet alleen bij de PVDA voorkomt).
pi_56269122
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 09:09 schreef Montov het volgende:
PvdA/CDA luisteren naar de bezorgde achterban en treden daadkrachtig op. Toont inderdaad de ruggegraat.
Erg hypocriet daadkrachtig ja.

Zie reactie Wokkel.
  donderdag 24 januari 2008 @ 09:49:02 #131
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_56269210
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 09:34 schreef Wokkel het volgende:

[..]

Sarcastisch bedoeld? PVDA vond het allemaal vervelend, maar niet een groot probleem. Die pipo van het CDA schaamde zich zelfs om Nederlander te zijn.
Het was een reactie op een al te makkelijke redenatie. Dat de PvdA het liegen over de petitie als beslissende druppel zag naast in deze affaire lijkt mij een normale afweging. Ik zie daar niets goedkoops of hypocriet in.
Géén kloon van tvlxd!
pi_56269419
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 09:49 schreef Montov het volgende:

[..]

Het was een reactie op een al te makkelijke redenatie. Dat de PvdA het liegen over de petitie als beslissende druppel zag naast in deze affaire lijkt mij een normale afweging. Ik zie daar niets goedkoops of hypocriet in.
Ik dacht dat je eerst zei dat ze naar de achterban luisterden?
pi_56269596
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 09:49 schreef Montov het volgende:

[..]

Het was een reactie op een al te makkelijke redenatie. Dat de PvdA het liegen over de petitie als beslissende druppel zag naast in deze affaire lijkt mij een normale afweging. Ik zie daar niets goedkoops of hypocriet in.
Nee, het liegen was geen enkel probleem. Want dat ze zat te liegen werd al tijdens het debat bekend, en toen werd er nog steeds sussend gesproken, met kopjes thee en koekjes.

Pas toen daarna bleek dat dit wel erg veel irritatie opwekte bij burgers werd dat liegen ineens 'de druppel', en werd haar verzocht te vertrekken.

Hypocriet kontengedraai dus.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
  donderdag 24 januari 2008 @ 10:10:16 #134
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_56269608
De PVDA ten voeten uit dus...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 24 januari 2008 @ 10:25:15 #135
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_56269895
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 09:59 schreef Wokkel het volgende:

[..]

Ik dacht dat je eerst zei dat ze naar de achterban luisterden?
Volgens mij was het wel duidelijk dat die reactie niet serieus was, zeker na mijn uitleg, en ik dacht uit je vorige post op te maken dat je dit ook wel doorhad.
Géén kloon van tvlxd!
  donderdag 24 januari 2008 @ 10:31:46 #136
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_56270003
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 10:09 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Nee, het liegen was geen enkel probleem. Want dat ze zat te liegen werd al tijdens het debat bekend, en toen werd er nog steeds sussend gesproken, met kopjes thee en koekjes.
Ik heb het debat niet gezien, dus daar kan ik niet over oordelen. Ik lees het nieuwsbericht van Drugshond waarin staat dat pas na het debat het bewijs werd geleverd.

Ik vind het niet vreemd dat men niet direct een raadslid laat vallen op basis van vermoedens, en tijd neemt voor zo'n drastische beslissing.
Géén kloon van tvlxd!
pi_56270727
Gelukkig zijn er dankzij Internetsites als Geenstijl tegenwoordig niet zoveel dofpoten meer. Anders hadden we hier, en bijvoorbeeld van die pijpaffaire nooit iets gehoord. Heerlijk dat hypocriete politici nu gewoon aan de (digitale) schandpaal worden genageld.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_56270842
dofpoten. Nou, dat is dan weer ns wat anders.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_56270978
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 11:08 schreef Argento het volgende:
dofpoten. Nou, dat is dan weer ns wat anders.
Flora & Fauna is een paar deuren verder.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_56272303
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 10:31 schreef Montov het volgende:

[..]

Ik heb het debat niet gezien, dus daar kan ik niet over oordelen. Ik lees het nieuwsbericht van Drugshond waarin staat dat pas na het debat het bewijs werd geleverd.

Ik vind het niet vreemd dat men niet direct een raadslid laat vallen op basis van vermoedens, en tijd neemt voor zo'n drastische beslissing.
Tijdens het debat gaf iemand van leefbaar rotje-knor de pvda voorzitter een kopie met daarop de ondertekening van de petitie door dat raadslid. Daarna werd de vergadering kort geschorst en werd er nog geen actie ondernomen, pas veel later zijn ze tot de conclusie gekomen om haar te vragen op te rotten. Of dat nou komt doordat ze opeens merkten dat de publieke opinie zich tegen hun keerde of dat ze de tijd nodig hadden om die beslissing te nemen laat ik in het midden.
pi_56272640
Als PvdA-stemmer ben ik redelijk verbijsterd over de argumentatie die wordt aangevoerd om - volkomen terecht - het aftreden van deze mevrouw te verlangen. 'Omdat ze heeft gelogen'.... - Als dat nou het ergste was. Ze heeft minstens één beledigende e-mail geschreven EN ze steunt een extremistische moslimgroepering die het liefst heel Nederland islamiseert. DAT zouden de redenen van de PvdA moeten zijn om deze mevrouw te laten aftreden.

Sterker nog: de PvdA zou haar niet moeten *vragen* om af te treden, maar zou haar onmiddellijk als partijlid moeten royeren. Ik verwacht van iemand als Wouter Bos in deze kwestie net zo veel stelligheid als bij de ex-moslims Ehsan Jami, anders moeten we helaas vaststellen dat de PvdA moslims milder beoordeelt dan niet-moslims.
pi_56272801
De PvdA zet zich voortdurend klem als het om moslims gaat. Dat bleek al met de Armeense Genocide, euh... ik bedoel de Armeense Kwestie. Het gedoe rond Ehsan Jami verdiende evenmin een schoonheidsprijs en nu snappen ze gewoon niet, althans niet meteen, dat een raadslid dat dit soort onzin uitkraamt en in ieder geval in woord onze democratie bedreigt, gewoon niet te handhaven is. Ik weet niet zeker of ze staatsrechtelijk gedwongen kan worden haar zetel op te geven (ik dacht het niet) maar de partij kan om te beginnen ns aangifte doen. Dat zal wel niet tot een veroordeling kunnen leiden, maar het is in ieder geval een signaal dat het gedrag van het raadslid onacceptabel is en hoog wordt opgenomen.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_56275103
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 12:29 schreef Argento het volgende:
De PvdA zet zich voortdurend klem als het om moslims gaat. Dat bleek al met de Armeense Genocide, euh... ik bedoel de Armeense Kwestie. Het gedoe rond Ehsan Jami verdiende evenmin een schoonheidsprijs en nu snappen ze gewoon niet, althans niet meteen, dat een raadslid dat dit soort onzin uitkraamt en in ieder geval in woord onze democratie bedreigt, gewoon niet te handhaven is. Ik weet niet zeker of ze staatsrechtelijk gedwongen kan worden haar zetel op te geven (ik dacht het niet) maar de partij kan om te beginnen ns aangifte doen. Dat zal wel niet tot een veroordeling kunnen leiden, maar het is in ieder geval een signaal dat het gedrag van het raadslid onacceptabel is en hoog wordt opgenomen.
dit dus
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_56279759
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 12:29 schreef Argento het volgende:
De PvdA zet zich voortdurend klem als het om moslims gaat. Dat bleek al met de Armeense Genocide, euh... ik bedoel de Armeense Kwestie. Het gedoe rond Ehsan Jami verdiende evenmin een schoonheidsprijs en nu snappen ze gewoon niet, althans niet meteen, dat een raadslid dat dit soort onzin uitkraamt en in ieder geval in woord onze democratie bedreigt, gewoon niet te handhaven is. Ik weet niet zeker of ze staatsrechtelijk gedwongen kan worden haar zetel op te geven (ik dacht het niet) maar de partij kan om te beginnen ns aangifte doen. Dat zal wel niet tot een veroordeling kunnen leiden, maar het is in ieder geval een signaal dat het gedrag van het raadslid onacceptabel is en hoog wordt opgenomen.
Het lijkt me niet direct dat de partij aangifte kan doen. Maar royeren kan natuurlijk wel, en zo ook niet zo'n vreemde stap zijn. Vreemd genoeg doet men dat zelden, misschien uit vrees stalinistische praktijken / kadaverdiscipline aangewreven te krijgen? Dat is wel wat de SP steeds om de oren krijgt bij royeringen..

Natuurlijk kan ze niet gedwongen worden de zetel op te geven, die is door de kiezers vergeven voor de hele periode, daar heeft geen instantie wat over te zeggen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_56283335
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 17:58 schreef sigme het volgende:

[..]

Het lijkt me niet direct dat de partij aangifte kan doen.
waarom niet? Het recht om aangifte te doen is toch niet voorbehouden aan een beperkte kring?
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_56378761
Hopla, de volgende PvdA huppelkut door de mand.

Telegraaf:
quote:
PvdA-wethouder achter radicale club
AMSTERDAM - PvdA-wethouder Hatice Can-Engin uit Gilze-Rijen blijkt ook een radicale petitie te hebben ondertekend tegen belastering van de islam. De organisatie Hizb ut Tahrir van de petitie vindt dat Nederland toe is aan een bomaanslag.

De omstreden wethouder

Burgemeester René Roep (CDA) van de Brabantse gemeente bevestigt dat Can-Engin haar naam zette op de petitie, zo meldt De Pers. Eerder ontkende de wethouder van Turkse afkomst dat ze de petitie had ondertekend.

Dit weekend meldde website Het Vrije Volk dat haar naam op de lijst ondertekenaars stond. ‘Ze is helemaal over haar toeren’, zegt Roep. In zijn opdracht doet de politie onderzoek naar de organisatie erachter.

Hizb ut-Tahrir (‘Bevrijdingspartij’) vindt dat de hele wereld onder de vlag van de islam moet komen. De AIVD heeft al eerder gezegd dat de organisatie bestaat uit moslimradicalen.

Voorzitter Okay Pala zei onlangs dat Nederland een ‘bomaanslag nodig heeft’. Can-Engin was jarenlang directeur van het Inspraakorgaan Turken, maar zegt de HuT niet te kennen.

Volgens De Pers gingen ook PvdA'ers Najia Siamari (IJsselstein) en Bouchra Ismaili (Rotterdam) in de fout met ondertekening.

Ehsan Jami werd uit de PvdA gezet omdat hij kritiek had op de islam. De Pers vraagt zich af: 'Hoe zit dat dan met een club als de Hizb ut-Tahrir?'

Can-Engin heeft inmiddels afstand genomen van de ondertekening. De PvdA zegt dat daarmee de kous af is.
Tuurlijk.
pi_56378794
Niks aan de hand mensen, gewoon doorlopen.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  maandag 4 februari 2008 @ 18:37:19 #148
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_56530943
En hoe verrassend ze weigerd
quote:
Omstreden PvdA'er Ismaili weigert op te stappen

Het Rotterdamse PvdA-lid Bouchra Ismaili blijft weigeren haar deelraadszetel op te geven, ondanks een ultimatum van haar eigen partij. Ismaili raakte in opspraak omdat ze een petitie ondertekende van de radicale moslimorganisatie Hizb ut-Tahrir.

Ondertekening van die petitie, waar Ismaili bovendien in eerste instantie over had gelogen, was de laatste druppel voor de PvdA.

Ismaili stuurde eerder al een dreigmail een Rotterdammer die haar had gewezen op uitspraken van diezelfde Hizb ut-Tahrir. De woedende, van oorsprong Marokkaanse politicus gebruikte in de uitgelekte mail termen als 'val dood' en 'je hebt je ziel verkocht'.

Alleen verder
Door de twee incidenten oordeelde haar fractie dat de verhouding 'onwerkbaar' is geworden. 'Toen was het al een uiterst kwetsbare situatie, maar wij hadden zoiets van laten we het nog proberen,' aldus PvdA-fractielid Ursul Schaap twee weken geleden.

De PvdA-fractie vroeg Ismaili daarom haar deelraadszetel op te geven, of alleen verder te gaan in de deelraad van de Rotterdamse wijk Charlois.

'Laf'
Maar de PvdA'er weigert te reageren op het ultimatum van haar partij dat gisteravond om acht uur afliep: 'Ik kon me niet vinden in beide opties. Bijna 600 kiezers hebben op me gestemd. Ik wil daarom doorgaan als lid van de PvdA,' aldus Ismaili in dagblad AD.

Volgens Ismaili wil de PvdA van haar af vanwege alle commotie: 'Erg laf dat de PvdA zwicht voor de publieke opinie.'

Het is onduidelijk hoe het nu verder gaat in PvdA-fractie. Schaap zal vandaag het PvdA-hoofdbestuur in Amsterdam om hulp vragen. 'Doorgaan alsof er niets is gebeurd, kan niet.'

Lees de dreigmail waardoor Ismaili in opspraak raakte
Bron
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_56532476
het zou met niets verbazen als die doos uiteindelijk gewoon blijft zitten
pi_56532817
quote:
Op maandag 4 februari 2008 18:37 schreef Martijn_77 het volgende:
En hoe verrassend ze weigerd
[..]

Bron
Hmm, tellen kunnen ze blijkbaar nog niet echt bij de PvdA. Ik tel namelijk 3 incidenten: De scheldmail, het tekenen van die petitie en het liegen over het ondertekenen van die petitie.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
  donderdag 7 februari 2008 @ 18:42:54 #151
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_56587357
quote:
Ah, wat zielig. Bouchra Ismaili lijdt aan 'stress'

Wat is stress toch een vervelend iets. Raadslid Bouchra Ismaili, uit Rotterdam, heeft er ook al last van. Ze is in opspraak geraakt omdat ze eerst een woedende reactie stuurde op een dreigmail. ‘Luister goed, jij vuile gek. Wij blijven hier. Val dood.’ Een tekst die al niet bepaald van beschaving en zelfbeheersing getuigt, maar goed.

De PvdA-fractie vond het nog wel kunnen, want ze werd kennelijk enorm geprovoceerd. Mijn moeder zegt altijd, als ze je plagen moet je niet reageren, dan hebben ze er geen plezier van en houdt het vanzelf op.

Maar bovendien was ze pardoes vergeten dat ze een petitie van de radicale islamitisch organisatie Hizb ut-Tahrir had getekend. Zoek even op het internet en je ziet dat deze beweging de sharia wil invoeren in Europa en er een islamrijk van wil maken. Een kalifaat, welja.

In hun ogen is het fenomeen democratie verwerpelijk. Daaraan kun je je natuurlijk nooit verbinden, op wat voor manier dan ook. Zeker niet wanneer je een democratisch gekozen raadslid bent in een democratie.

'Vergeten'
Waarom heeft Ismaili dan toch haar handtekening gezet? Ze was het mailtje 'vergeten' en ze wist bovendien niet wat de achtergrond was van Hizb ut-Tahrir. Die mail had ze getekend omdat die in haar ogen ‘een positieve strekking had, gericht op vrede’.

En toen haar naar die mail werd gevraagd, sloeg het toe. Stress, meneer. Jawel. Ze wist er gewoon niks, nada, meer van.

Ja, vreemd zeg, dat je dan het predikaat van leugenaarster krijgt, en dat je inderdaad een oliedomme indruk maakt. En over die stress: ik geloof echt niet dat het werk als lid van een deelraad, al is het van de wijk Charlois in de grote stad Rotterdam, voor ondraaglijkse stress zorgt.

En wie heeft het gedaan? Haar eigen partij! Die had voor meer steun moeten zorgen! Tussen neus en lippen door beweert deze mevrouw dat ‘de haat tegen moslims in Nederland veel duidelijker voelbaar is dan de haat van moslims tegen Nederland.’ Nogal een opmerking – wat zou Mohammed Bouyeri daarvan vinden?

Zeven vakjes
Maar ja. Stress. Een paar maanden geleden was er ook al zo’n gek gevalletje van stress. Statenlid Cheryl Braam (GroenLinks) had er last van en kruiste bij de verkiezingen pardoes in plaats van één – dat weet een kind – alle zeven vakjes aan. Daardoor verloor haar partij een zetel. Vond de partij allemaal niet erg en Braam kon in eerste instantie gewoon blijven, maar werd er later uitgegooid.

Stress doet gekke dingen met een mens. En laten we eens wat verder teruggaan. De legendarische GroenLinks parlementariër Tara Singh Varma, had die ook niet zoveel last van stress dat ze kanker voorwendde en zich in een rolstoel gezeten door de Tweede Kamer liet karren?

Ik zou zeggen: je doet iets doms en het komt uit. Dan moet je waardig vertrekken. Gewoon je fout toegeven, niet een ander de schuld geven maar zelf de volledige verantwoordelijkheid nemen. Dat is netjes. En zeker niet beginnen met dat rare containerbegrip ‘stress’ de schuld te geven.
Bron
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  donderdag 7 februari 2008 @ 21:14:48 #152
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_56590590
Ik heb ook wel eens stress. Mag ik nu bij de KKK?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  zaterdag 23 februari 2008 @ 11:36:17 #153
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_56922824
quote:
Omstreden raadslid Ismaili gaat alleen verder

Het in opspraak geraakte Rotterdamse PvdA-lid Bouchra Ismaili geeft haar zetel niet terug aan de partij, maar gaat in haar eentje verder als De Lijst Ismaili.

Dat is vrijdag bekendgemaakt. De PvdA-fractie in de Rotterdamse wijk Charlois vroeg Ismaili eind januari haar zetel op te geven of alleen verder te gaan, omdat de verhouding met het Marokkaanse deelraadslid ‘onwerkbaar’ was geworden. Ze weigerde toen op dat ultimatum in te gaan.

Dreigmail
Ismaili raakte vorige maand twee keer kort na elkaar in opspraak. De eerste keer omdat ze een dreigmail had verstuurd in reactie op een e-mail van een Rotterdammer, die haar wees op uitspraken van de radicale moslimorganisatie Hizb ut-Tahrir.

Korte tijd later bleek dat Ismaili een petitie had ondertekend van diezelfde Hizb ut-Tahrir. Ondertekening van die omstreden petitie, waar Ismaili bovendien in eerste instantie over had gelogen, was de laatste druppel voor de PvdA.

Gedachtegoed

Nu heeft Ismaili dan toch een keuze gemaakt. Maar, ‘ondanks haar eigen lijst blijft ze het gedachtegoed van de PvdA aanhangen’, aldus een woordvoerder.

Bron
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  zaterdag 23 februari 2008 @ 12:57:19 #154
203607 Ankeiler
Steen des aanstoots
pi_56923929
Wat is democratie toch mooi.... als ze zich vlak voor het aftreden ziek meldt kan ze nog twee jaar oetkering krijgen.
  zaterdag 23 februari 2008 @ 12:58:25 #155
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_56923953
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 18:42 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Bron
En hoe reageerde deze 'vrouw van de wereld' [ ] op die hoax uit Amsterdam? Een krijsende baby was er niks bij.
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 11:36 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Bron
Elsevier vergeet wel even voor het gemak wat er in die mail stond hè?

Jezus wat een kutblad, maargoed dat het nu in de verkoop is gezet. Bah.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_56924068
Elk blad is kut als het nieuwsberichten brengt die jou niet aanstaan.
  zaterdag 23 februari 2008 @ 13:07:30 #157
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_56924113
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 13:04 schreef Dr.Nikita het volgende:
Elk blad is kut als het nieuwsberichten brengt die jou niet aanstaan.
Nee, een blad die nieuws verdraaid en de mail waar het allemaal mee begon omschrijft als 'een Rotterdammer die haar op de feiten wees' is verre van journalistiek te noemen.

Maargoed, ik heb wel wat beters te doen dan het blad Elsevier beschrijven. De reacties op de site aldaar zeggen genoeg.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_56924770
Elk blad verdraait berichtgevingen gelang naar zijn of haar doelgroep.

Ik prefereer nieuwsberichten zonder correcte cadeauverpakking en jij hebt liever dat de waarheid verpakt wordt.
  zaterdag 23 februari 2008 @ 14:47:55 #159
197060 SuikerVuist
Arm & Hammer Grammar
pi_56925659
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 13:53 schreef Dr.Nikita het volgende:
Elk blad verdraait berichtgevingen gelang naar zijn of haar doelgroep.
Dat, en "kleuring" van nieuws(berichten) is sowieso onvermijdelijk. Dit geldt zeker ook voor de NOS, al lijkt meneer Laroes daar anders over te denken.
pi_71615926
Waarschijnlijk precies op het moment dat haar wachtgeldregeling is verlopen heeft ze wat nieuws gevonden: http://www.ad.nl/rotterda(...)erlandse_Moslim.html
Het gebruik van de omschrijving "Joodse kolonisten" zoals algemeen het gebruik is in de Nederlandse pers is van het zelfde walgelijk lage niveau als het gebruik van de term "Gastarbeiders" voor de vijfde generatie van immigranten in Nederland.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 13:50:19 #161
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_71622294
Incident, mensen, betekent niks

Blijf rotsvast vertrouwen hebben in de 'weldenkendheid'. Blijven geloven in dat er geen problemen zijn, en alles 'zomaar uit zichzelf' goedkomt, dat is de sleutel.

Die 'realiteit' is weliswaar weerbarstig, maar uiteindelijk buigt deze wel naar onze 'goede bedoelingen'
&lt;signature here&gt;.
pi_71623880
Wat een agressief trutje. Als politica hoor je jezelf in de hand te kunnen hebben, maar dat is deze vrouw blijkbaar vreemd.
Cool story, Hansel.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')