Ik heb eind vorig jaar ook geinformeerd naar de Europa-dekking. Ik steek elke dag 2 keer 100 km door Belgiė heen voor woon-werkverkeer, en nu blijkt dus dat dat NIET gedekt is qua vervangend vervoer en dergelijke. Europadekking blijkt dus specifiek te gaan om vakantievervoer: dagje uit, onderweg naar vakantie, dat soort dingen.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:46 schreef Djarum het volgende:
Ben ook lid, het volledige pakket. met vervangende auto in het buitenland.
in mijn geval duurde het dus wel langer, en was ik ontzettend blij met die vervangende autoquote:Op dinsdag 15 januari 2008 17:37 schreef Mikkie het volgende:
Als ik het zo zie zijn de meesten wel lid.
Ik twijfel zelf even over die Europa-toevoeging. Ik ga niet heel vaak naar het buitenland, maar als ik er ben sluit ik geen aparte reisverzekering af want heb al een doorlopende zonder extra vervoer. Denk dat ik maar Europa neem met vervangend vervoer in het buitenland. Maar voor die vijf euro kan ik eigenlijk dan ook wel vervangend vervoer in NL nemen. Maar ja, van de andere kant: de WW adverteert dat 9 v/d 10 auto's na kleine reparatie weer verder kan, dus wat is de kans dat je in NL vervangend vervoer nodig hebt?
zou je voor die 10e keer dan niet gwn een lullige 5 euro extra uitgeven?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 17:37 schreef Mikkie het volgende:
Als ik het zo zie zijn de meesten wel lid.
Ik twijfel zelf even over die Europa-toevoeging. Ik ga niet heel vaak naar het buitenland, maar als ik er ben sluit ik geen aparte reisverzekering af want heb al een doorlopende zonder extra vervoer. Denk dat ik maar Europa neem met vervangend vervoer in het buitenland. Maar voor die vijf euro kan ik eigenlijk dan ook wel vervangend vervoer in NL nemen. Maar ja, van de andere kant: de WW adverteert dat 9 v/d 10 auto's na kleine reparatie weer verder kan, dus wat is de kans dat je in NL vervangend vervoer nodig hebt?
Van de ene kant wel, van de andere kant wil ik eerst de voorwaarden graag weten... vaak zijn die zo geformuleerd dat je vijf euro over de balk tieft omdat je er amper aanspraak op kan maken...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:38 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
zou je voor die 10e keer dan niet gwn een lullige 5 euro extra uitgeven?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |