abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56045491
Ik zit zojuist even rond te kijken en te bedenken of een lidmaatschap van de ANWB/Wegenwacht zinvol is, en zo ja... welke variant ervan. Dus nu even een inventarisatietopique .

Vertel over ervaringen, waarom je wel/niet lid bent, of je het nodig hebt gehad en welke dekking je hebt en waarom.

Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  dinsdag 15 januari 2008 @ 12:26:59 #2
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_56045551
Wel lid (volledige pakket), nog nooit nodig gehad trouwens.

Waarom lid? Gewoon een stukje zekerheid... geen zin om stil te staan langs de weg
* I intend to live forever, so far so good! *
pi_56046037
1 keer nodig gehad, was toen geen lid, maar ben toen wel goed geholpen, ondertussen een lease auto dus opgezegd.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_56046043
Ben ook lid, het volledige pakket. met vervangende auto in het buitenland.
Waarom ik lid ben?
om de reden dat als je stilstaat, je niet eerst lid hoeft te worden voor de volle pond met inschrijvingskosten voordat ze je helpen. stukje extra zekerheid die ze je bieden. en zo duur is het nou ook weer niet.

gelukkig nog niet nodig gehad.
Op zaterdag 27 januari 2007 23:12 schreef Broekpaling het volgende:
Jij moet vaker drank nuttigen, bij elke slok word je leuker. :D
pi_56046090
Ben sinds een maand lid van anwb plus europaservice en al een keer nodig gehad.Dus ben blij dat ik het heb afgesloten.
pi_56046188
Ook lid, jongeren abbo vorig jaar afgesloten. Simpelweg omdat de alternatieven ruk zijn, de ervaringen van familie en vrienden bij de ANWB heel goed zijn en ik de wegenwacht een fantatisch initiatief vind en de ANWB daarom wel wil steunen. Ik zie het ook meer als een soort wereld natuur fonds dan echt pechhulpdienst.
pi_56046202
Ik ben ook lid met vervangende auto in het buitenland. 1 x nodig gehad! Kreeg toen een Ford Focus als leenauto.
pi_56046281
Ik ben lid van de ANWB omdat ik dat zowel in mijn auto als op de motor hulp krijg.
pi_56046349
Wel lid ANWB (incl reis&credietbrief), maar geen Wegenwacht service omdat ik echt bijna nooit met pech langs de weg sta. En een band wisselen kan ik zelf.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_56046394
Ik ben lid van de wegenwacht, gwn omdat het fijn is dat je iemand kan bellen alstie ermee stopt Heb het ook inclusief vervangend vervoer gedaan.. Het kost mr heel weinig, maar als je auto ermee kapt heeft het o zoveel waarde

Maar goed, nog niet echt nodig gehad tot nu toe.. Houden zo
  dinsdag 15 januari 2008 @ 13:23:31 #11
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_56046917
Geen lid, waarom niet?

Ik ben zelf monteur, maar dat wil niet zeggen dat mijn auto/motor niet stuk kan gaan. Ik heb ze nu is 17 tijd nog niet echt nodig gehad, mocht dat wel een keer gebeuren, dan word ik dan wel lid incl de "boete".

Daarbij heeft mijn motorfiets een "servicepas" van het merk zelf, daarmee word je altijd geholpen in europa, en beide voertuigen zijn verzekerd voor repatriėring.
Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
pi_56046974
Ben lid omdat ik geen kosten extra wil als ik pech heb. Bedoel sleep dienst of leen auto.
Leen auto /- ¤ 50,- per dag
sleep dienst :¤ 150,-
ANWB:¤ 80,- per Jaar
  dinsdag 15 januari 2008 @ 14:48:05 #13
30837 r00t3d
Carpe Noctem
pi_56048790
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 12:46 schreef Djarum het volgende:
Ben ook lid, het volledige pakket. met vervangende auto in het buitenland.
Ik heb eind vorig jaar ook geinformeerd naar de Europa-dekking. Ik steek elke dag 2 keer 100 km door Belgiė heen voor woon-werkverkeer, en nu blijkt dus dat dat NIET gedekt is qua vervangend vervoer en dergelijke. Europadekking blijkt dus specifiek te gaan om vakantievervoer: dagje uit, onderweg naar vakantie, dat soort dingen.

Lekker nuttig dan, in mijn geval, not! Ze vertelde me zelfs dat ik dan eens moest informeren bij een Belgische zusterorganisatie, om daar een dekking te krijgen. Uhu, I don't think so.

Of gewoon afsluiten, maar als je pech hebt was je toevallig net onderweg naar een vriend om te gaan shoppen. Hoppa, 'dagje uit', en wel dekking dus. Beetje flauw, maar hun communicatie over de Europadekking meldde dit ook niet duidelijk, en je moest het ergens uit de algemene voorwaarden opdiepen, en dan nog omslachtig omschreven.

Iets om op te letten, dus.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 15 januari 2008 @ 14:57:01 #14
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_56049012
Voor 60 euro zijn wij met twee auto's bij de ADAC voorzien van volledige Europaservice Bij de ANWB betaal je daar bijna het dubbele voor. Net over de grens wonen heeft zijn voordelen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 15 januari 2008 @ 14:57:35 #15
140390 Dangel
Vive la Mort
pi_56049029
ik heb europaservice met vervangend vervoer... better safe then sorry of zo
Dans le foret, si noir que la nuit peut devenir, respirer
~Autumn, 2002
  dinsdag 15 januari 2008 @ 17:23:51 #16
193875 thloreg
seni seviyorum NL & TR
pi_56052343
Ik ben ook lid van de ANWB Wegenwacht met..bijbehorende creditcards
Slapen is geen geringe kunst: je moet er de hele dag voor wakker blijven.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 15 januari 2008 @ 17:31:08 #17
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_56052487
ANWB woon en nederlandservice met vervangende auto
wat ben ik daar blij voor
heb t contactslot van mijn auto kapot gehad, auto ging niet meer uit, duurde 5 dagen voor het gemaakt was. dus kon tenminste met vervangende auto nog werken.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_56052499
Ik ben lid geworden toen ik dus een keer met een lekke uitlaat (spruitstuk had losgelaten) langs de snelweg kwam te staan. Ik wist niet wat het euvel was dus voor de zekerheid maar de wegenwacht erbij gehaald. Moest wel verplicht worden en moest toen het volle pond betalen. Nu ben ik wel blij dat ik lid ben, geeft me toch een zekerder gevoel onderweg Geen idee wat voor pakket ik heb trouwens, volgens mij Nederlandservice zonder woonplaats en zonder vervangend vervoer. Ik heb in ieder geval de basis gedekt voor het geval ik pech krijg. Wellicht dat ik overstap naar Europa met vervangend vervoer, maar alleen als ik ermee van plan ben om voor langere tijd op vakantie te gaan. Voor die ene keer dat ik een weekendje weg ben (met vrienden) sluit ik een losse reisverzekering af met vervangend vervoer en die kosten delen we dan Woonplaats heb ik niet nodig, garage zit praktisch om de hoek.

Dus ja, het loont wel om lid te worden. Welk pakket je wil moet je zelf bepalen. Nederlandservice valt sowieso aan te raden, de rest moet je zelf kiezen wat jou een zekerder gevoel geeft als je de weg op gaat
  dinsdag 15 januari 2008 @ 17:37:19 #19
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_56052619
Als ik het zo zie zijn de meesten wel lid.

Ik twijfel zelf even over die Europa-toevoeging. Ik ga niet heel vaak naar het buitenland, maar als ik er ben sluit ik geen aparte reisverzekering af want heb al een doorlopende zonder extra vervoer. Denk dat ik maar Europa neem met vervangend vervoer in het buitenland. Maar voor die vijf euro kan ik eigenlijk dan ook wel vervangend vervoer in NL nemen. Maar ja, van de andere kant: de WW adverteert dat 9 v/d 10 auto's na kleine reparatie weer verder kan, dus wat is de kans dat je in NL vervangend vervoer nodig hebt?
Zerg schreef:
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 15 januari 2008 @ 17:38:44 #20
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_56052650
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 17:37 schreef Mikkie het volgende:

Ik twijfel zelf even over die Europa-toevoeging. Ik ga niet heel vaak naar het buitenland, maar als ik er ben sluit ik geen aparte reisverzekering af want heb al een doorlopende zonder extra vervoer. Denk dat ik maar Europa neem met vervangend vervoer in het buitenland. Maar voor die vijf euro kan ik eigenlijk dan ook wel vervangend vervoer in NL nemen. Maar ja, van de andere kant: de WW adverteert dat 9 v/d 10 auto's na kleine reparatie weer verder kan, dus wat is de kans dat je in NL vervangend vervoer nodig hebt?
in mijn geval duurde het dus wel langer, en was ik ontzettend blij met die vervangende auto
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_56052893
Het eerste wat ik gedaan heb toen ik mijn rijbewijs haalde was lid worden van de wegenwacht. ook al diverse malen gebruik van gemaakt en nog nooit afgesleept. Altijd kregen ze mijn auto weer aan de rol.
  dinsdag 15 januari 2008 @ 19:34:43 #22
127232 Quint24
Just follow the star
pi_56055440
Ik ben ook lid van de ANWB wegenwacht Nederland met woonplaats dekking en vervangend vervoer.
Waarom omdat ik in een oude auto rij en dat geeft mij dan een zeker gevoel dat er geen extra kosten zijn als de auto pech krijgt.
Een dag niet naar mooie vrouwen kijken is een dag niet geleefd
pi_56055557
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 17:37 schreef Mikkie het volgende:

zou je voor die 10e keer dan niet gwn een lullige 5 euro extra uitgeven?
  woensdag 16 januari 2008 @ 01:55:18 #24
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_56064522
Ik heb een Honda Accord 2003 model. 1 van de meest betrouwbare auto's die er zijn, maar toch ben ik lid van de ANWB. Zelfs de meest betrouwbare auto's kunnen problemen krijgen. Mijn vorige auto was ook heel betrouwbaar, maar toch kreeg ik problemen. Onderweg naar mijn werk raakte mijn radiator lek. Ik heb toen een afspraak met de WW gemaakt en ze stonden op de afgesproken tijd buiten. de monteur heeft toen mijn radiator gesoldeerd en heeft het daarna nog 3 jaar uitgehouden.

Ik zie de wegenwacht als een een soort verzekering.
Horrible Cunt!
pi_56064903
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 19:38 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

zou je voor die 10e keer dan niet gwn een lullige 5 euro extra uitgeven?
Van de ene kant wel, van de andere kant wil ik eerst de voorwaarden graag weten... vaak zijn die zo geformuleerd dat je vijf euro over de balk tieft omdat je er amper aanspraak op kan maken...
Zerg schreef:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')