abonnement Unibet Coolblue
pi_57813322
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_57813389
quote:
Op donderdag 3 april 2008 20:59 schreef teknomist het volgende:
Johnny D - Orbitalife
gister nog gedraaid ben benieuwd naar m op timewarp heb gehoord dat ie niet zo goed is...
pi_57813405
-knip-
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_57813437
Ja godver, dat moet ik weer missen.

Eerste Timewarp sinds 4 jaar dat ik moet missen...
  dinsdag 8 april 2008 @ 13:30:57 #131
44151 SlaggY
Awesome.
pi_57908916
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 16:30 schreef FunkFlashR het volgende:
Polder komt met een LP:

Polder - Poldermodel?

http://www.web-records.com/de/p/3886573/polder-poldermodel

Oh oh oh wat zijn (al) die Nederlandse gasten goed bezig zeg!
Ik ben deze LP nu aan het luisteren op de luisterpaal van 3voor12, klinkt erg fijn en zou hem graag willen aanschaffen. Is er ergens een winkel waar ik hem betaald kan downloaden?
Last.FM. The Funk Might Fracture Your Nose
Summer 2008: Pinkpop (Landgraaf), Hard Rock Calling (London), Sziget (Budapest)
pi_57942686
Bagur - Angle Droit.
  donderdag 10 april 2008 @ 15:07:09 #133
69426 Astherushcomes
In constante roes
pi_57958249
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 16:30 schreef FunkFlashR het volgende:
Polder komt met een LP:

Polder - Poldermodel?

http://www.web-records.com/de/p/3886573/polder-poldermodel

Oh oh oh wat zijn (al) die Nederlandse gasten goed bezig zeg!
Wat een vette plaat inderdaad
pi_58003953
Ook op PF gepost, kopietje van die post:

Gister een 3 uur durende minimal/techno set opgenomen, qua tijd een beetje uit de hand gelopen Meestal neem ik kortere sets op.

Ik draai met timecode vinyl (djDecks software), 2x SynQ XTRM en 1x Gemini UMX SE (voor wie het íets interesseert)

Ik heb geen precieze tracklist, gezien het aantal platen dat in de set zit, maar je zult in elk geval horen:

Joel Mull, Seph, Pig & Dan, Prompt, Kollektiv Turmstrasse, Mountain People, REShuffle, Booka Shade, Florian Meindl, Gui Boratto, Johhny D, Marc Houle, Acid Circus, 2000 and one, Par Grindvik, Lauhaus, Bart Skils, etc. (willekeurige volgorde)

http://www.megaupload.com/?d=385N6LHI

Feedback is welkom
pi_58015577
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 15:23 schreef da_rippah het volgende:
Feedback is welkom
ik vind t een beetje teveel verschillende stijlen door elkaar, begin is wel lekker (wel redelijk hoog hitjes gehalte), daarna wordt t me te melodieus
pi_58016627
quote:
Op zondag 13 april 2008 03:05 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

ik vind t een beetje teveel verschillende stijlen door elkaar, begin is wel lekker (wel redelijk hoog hitjes gehalte), daarna wordt t me te melodieus
Ja, daar heb je gelijk in, maar ik doe dat eigenlijk wel bewust. Daarom is het ook een set van 3 uur geworden De begintracks zijn normaal gesporoken minder mijn ding, misschien dat het daarom veel hitjes zijn. Bedankt!
pi_58186991
Mathias Kaden gaat deze zomer voor t eerst live
pi_58204669
quote:
Op zondag 20 april 2008 20:29 schreef jimjim1983 het volgende:
Mathias Kaden gaat deze zomer voor t eerst live
Bron? waar gaat ie zoal live optreden?
Kaden...

[ Bericht 1% gewijzigd door FunkFlashR op 21-04-2008 16:07:14 ]
pi_58205152
Ik heb afgelopen weekend (pas) Troy Pierce ontdekt, een setje op Cocorico vorig jaar…

Ondanks dat het me af en toe iets TE minimaal is, draait deze man wel enorm goeie platen, en is ie ook erg goed met allerlei effecten e.d.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_58205597
Damn wat heb ik een zin in circoloco volgende week :D. Timetable is nu ook bekend, 4 stages en dat wordt nog lastig kiezen.
pi_58222811
quote:
Op maandag 21 april 2008 15:58 schreef FunkFlashR het volgende:

[..]

Bron? waar gaat ie zoal live optreden?
Kaden...
de line-up van nachtdigital, hij gaat ook al eerder live op een ander duits festival dat eerder gehouden wordt, maar ik weet ff niet meer welke
quote:
Op maandag 21 april 2008 16:51 schreef frenkck het volgende:
Damn wat heb ik een zin in circoloco volgende week :D. Timetable is nu ook bekend, 4 stages en dat wordt nog lastig kiezen.
Arpiar en Luciano overlap
pi_58239033
dario_zenker_-_(vakant19)_-_womde!.mp3

pi_58338657
Valt Gui Boratto hier ook nog net onder? Ik zit Chromophobia nu te luisteren van vorig jaar al, maar wat vet
pi_58345179
ja gui boratto telt ook hou er zelf niet zo van. al was arquipelago wel een van de eerste minimal nummers die ik vet vond
pi_58358198
quote:
Richie Hawtin provides RA's historic 100th podcast.

Perhaps the most celebrated techno DJ in the world, Hawtin has been at the cutting edge of dance music for more than a decade-and-a-half. Whether it’s his future-forward productions and mixes, his work in developing Final Scratch, or in defining minimal techno via his M_nus label, Richie Hawtin has become one of electronic music’s most recognisable figures.

What makes Hawtin so fascinating is his continued interest in the newest technology and sounds available. It makes him a fitting candidate for the RA podcast. With his RA.100 mix, Hawtin weaves together 60 minutes of snippets from deep house to techno, and in doing so uses the podcast as a testing lab for his next M_nus mix.

At the beginning of the year, Hawtin and the rest of the M_nus imprint underwent “10 Weeks of Silence”, a break that saw Hawtin officially jettison vinyl altogether. Now on a completely digital setup, he’s once again pushing himself in new directions.

So, you’ve stopped playing records...

I am now using a setup consisting of Traktor Scratch/Studio, Ableton, and A&H Mixers/controllers. So far, it’s been really inspiring for me, as though a weight has been lifted from my shoulders, and perhaps that one of the last remaining walls (or most of it) between the Studio and the Club has come down.

DJ’ing and performing is - for me - at its best when you really feel free to be as creative as you can imagine, and you’re moving towards a system where you have more options. It’s still the early stages for me and my new setup, but I feel that even though I’ve perhaps lost the dynamics of vinyl, I’ve gained a more fluid, dynamic, even organic feel to my sets.

Another interesting advantage of this type of setup is that it offers me more possibilities to use more of the material that I'm receiving these days. In the old days your 'crate' would be full with only final finished tracks, all mastered and polished, but now I can better use some of the pre-masters, demos, samples and things that I receive from up-and-coming producers and work them into my mix.

Where and how was RA.100 recorded?

I’m in the process of fleshing out ideas for what might become the next DE9 project, possibly based upon re-editing/mixing a number of live performance elements into a hybrid live/studio release. This podcast is a bit of an experiment of how that could work (or not).

The basic structure of the mix is a combination of multiple pieces from the songs listed below, sometimes one after another, but usually built up from multiple simultaneous loops and samples weaving in and out throughout the mix, sometimes continuing as atmospheric textures in the background.

How is the beard working out for you?

HA! Mixed results, some people love it, others hate it. I never thought I’d like having a beard, but without it I feel naked at the moment, so another change, another new year, and a new look. I have a short attention span, you know.

RA.100 is made up of the following artists and tracks, as well as other assorted bits and pieces. Enjoy.

Cassino & Labén / Oliver Dodd - Elevators and Escalators - Addon /
Dub Kult - Crypt - Curle Recordings / Danilo Vigorito - Alnitak (Dark Side) - Inside Orion Minimal Muzik / Click Box - Peek a Boo - Items & Things /
John Conrad - Maxime Dangles / Aleph-1 - C A G 08.4s - iDEAL Recordings /
Alex Under - Gris - CMYK / Johnny D - Tramodyssee - Oslo / J.Alter - Track 1 / Gaiser - Ground 1.1 / Acid Circus - Uncle Jak - Droid Recordings /
Obtane - Tribute to Mandragora (Damon Wild Remix) - Synewave /
Heron - Afterhour - Minisome / Hugo - Born To Bop - Claque Musique /
Gel Abril - 200 Grams - Be As One / Moritz von Oswald - Watamu Beach - Desolat /
Seuil - Dance - Minibar / Skoozbot - Two Over The Eight - Mindshake Records /
Dan Berkson & James What - Reflections feat Robert Owens - Poker Flat /
Rasmus Hedlund - Betoni - Resopal Schallware / Alva Noto - Haliod Xerrox Copy 1 - Raster-Noton / Nick Curly - On My Way (Ali Nasser Remix) - Supernature Records / Heron - The Way Home - Minisome / J.Alter - Track 2
http://ra2.residentadviso(...)identadvisor.net.mp3

ik ben er niet kapot van...
  woensdag 30 april 2008 @ 20:04:48 #146
69426 Astherushcomes
In constante roes
pi_58402803
Kabale & Lauhaus - Makake
pi_58415280
quote:
Op woensdag 30 april 2008 20:04 schreef Astherushcomes het volgende:
Kabale & Lauhaus - Makake
  vrijdag 2 mei 2008 @ 21:18:50 #148
69426 Astherushcomes
In constante roes
pi_58443315
Is deze al een keer voor bijgekomen?

Mark August - Just like that
pi_58498595
02-johannes_heil_and_christian_pass-b1-love_and_hate.mp3

dinsdag 6 mei 2008 @ 00:59:05 #150
69426 Astherushcomes
In constante roes
pi_58503998
quote:
Op maandag 5 mei 2008 20:57 schreef teknomist het volgende:
02-johannes_heil_and_christian_pass-b1-love_and_hate.mp3

brute plaat idd

veel leuker dan de a kant
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop: