abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56011935
iemand hier ervaring met 32GB usb Sticks ?
Heb afgelopen week eentje besteld bij -blaat-, voor de psp prijs is natuurlijk wel aan de lage kant maar goed daar doen we niet moeilijk over natuurlijk!
Ik heb begrepen dat mensen problemen hadden bij 16GB sticks die ze op de zwarte markt hebben gekocht (duh!!) maar goed, ff een mailtje gedaan aan de verkopers en ik waag het erop, als iemand hier ervaring mee heeft laat ff weten. Als het goed is krijg ik mijn stick volgende week, dan kan ik ff wat posten erover.

[ Bericht 5% gewijzigd door WyriHaximus op 16-01-2008 08:28:37 ]
pi_56012026
Oew...

sounds like SPAM!
Scheren is voor schapen!
pi_56012120
uhm ik mis denk ik iets maar hoe sluit je dit aan op je psp?
Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...
pi_56012128
kna je beter een usb schijf 500GB kopen voor het geld van een 32gb
pi_56012296
Dat van die psp is een heel ander verhaal maar vandaar dus ook waarom ik liever een stick heb, plus ik kan dit gewoon in mijn broekzak kwijt. Maar heeft iemand hier al ervaring mee ? eerder al eens besteld ofzo ? kreeg wel meteen een bevestiging en ook mijn vragen werden meteen beantwoord maar toch, bij dit soort producten ...
  zondag 13 januari 2008 @ 23:37:35 #6
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_56012302
Ik had een tijdje terug een mooie 2GB USB-stick gekocht via eBay, helaas bleek deze nep... (1GB chip aangepast ipv 2GB, en data corruptie..)
Wanneer je het niet vertrouwd, de stick helemaal volschrijven en daarna testen of de geschreven bestanden nog overeen komen met de originele bestanden. Dan weet je zeker dat ie het goed doet
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_56012386
ja zodra die binnen is ga ik eerst ff partitioneren en formateren, ik post wel als het zover is. Was idd ook bang voor dit geintje heb ook nadrukkelijk gevraagd of het geen 32Gbit ipv 32GByte, maar goed ik check fingers crossed!!
  maandag 14 januari 2008 @ 01:00:11 #8
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_56014765
ja het gaat me niet om alternatieven maar of iemand deze hiero kent en er is toch een groot verschil tussen 65 euro en 135 euro
  maandag 14 januari 2008 @ 01:29:16 #10
201361 pepu
Op de konijnen af= lekker?
pi_56014838
Ik heb enkele USB-sticks voor security. Voor de grootste betaalde ik 39.90¤ = 8 GB. We wonen hier afgelegen. Ze mogen rustig mijn PC etc. stelen, maar niet mijn vitale data (o.a. banking). Een externe disk steek je niet in je zak als je boodschappen gaat doen of naar de kroeg etc. Een USB-stickje hangt rond je nek.
pi_56057497
Heb em binnen! eerste natuurlijk zowel op macbook als op pc volume info uitgelezen, dit zag er goed uit maar zegt natuurlijk nog nix. Dus data erop gezet, eerst wat iso's en films om snel op te vullen. dit ging lekker snel maar niet te snel (ook verdacht als je binnen 20sec een 3gb iso kopieert).
toen meteen op macbook data uitgelezen alles liep vlekkeloos, lekker snel weer en kon gewoon alles kopiëren en openen geen corrupt data of wat dan ook.

Als laatste voor zekerheid gepetitioneerd en opnieuw geformatteerd zonder problemen,
pi_56057662
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 20:53 schreef Kilro het volgende:
Heb em binnen! eerste natuurlijk zowel op macbook als op pc volume info uitgelezen, dit zag er goed uit maar zegt natuurlijk nog nix. Dus data erop gezet, eerst wat iso's en films om snel op te vullen. dit ging lekker snel maar niet te snel (ook verdacht als je binnen 20sec een 3gb iso kopieert).
toen meteen op macbook data uitgelezen alles liep vlekkeloos, lekker snel weer en kon gewoon alles kopiëren en openen geen corrupt data of wat dan ook.

Als laatste voor zekerheid gepetitioneerd en opnieuw geformatteerd zonder problemen,
Heb je hem helemaal vol gegooit? 32 gb?
pi_56060316
ja is zo gebeurd, paar iso's en films erop en klaar. Moet wel ik wilde weten of alles dan nog intact blijft en of dat wel de grootte was.
pi_56061160
klinkt nog steeds als spam
pi_56061826
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 23:09 schreef ILCILA het volgende:
klinkt nog steeds als spam
Ja. Het domein usbspot.nl is pas op 30 december j.l. geregistreerd en TS heeft zich pas enkele minuten voor zijn post op FOK geregistreerd en verder ook in geen ander topic gepost. Kwestie van één en één bij elkaar optellen lijkt mij.
  woensdag 16 januari 2008 @ 08:26:36 #16
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_56065777
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 23:31 schreef Riparius het volgende:

[..]

Ja. Het domein usbspot.nl is pas op 30 december j.l. geregistreerd en TS heeft zich pas enkele minuten voor zijn post op FOK geregistreerd en verder ook in geen ander topic gepost. Kwestie van één en één bij elkaar optellen lijkt mij.
= slotje .
phluphy for president!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')