abonnement Unibet Coolblue
pi_56005852
Vervolg van Het speelgoedtopic, deel 3
deel 2
deel 1

Het ging over oud fisherprice speelgoed.

mijn vraag nog: welke 2 jarige fietst er al op een driewieler?
ik zit nog zo te twijfelen over een 2e verjaardagskado.
het speelhuis van fisherprice-littlepeople vind max denk ik ook geweldig, maar dat vind ik weer zo vreselijk duur als ik bedenk hoelang hij ermee gaat spelen..
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_56005957
Lis heeft deze van Sinterklaas gekregen:



maar ik vind de telefoondraad zo ontzettend kort. Heeft iemand hier ook zo'n ding en is dat draadje idd zo kort
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_56006158
Volgens mij is dat expres om verstikking/ophanging te voorkomen.
pi_56006188
maar dat koordje waaraan je het voorttrekt is wel een halve meter denk ik zo
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_56006339
Dan is er misschien niet zo goed over nagedacht
Of het heeft gewoon een andere reden dat het telefoondraad zo kort is natuurlijk
pi_56006609
Het ziet er zo knullig uit als ze de hoorn tegen haar oor houdt, de rest bungelt er bij
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  zondag 13 januari 2008 @ 20:21:24 #7
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_56006774
Ik heb de oude (:)) en die draad is niet zo heel kort hoor. Maarja, vroeger was alles beter.
Pinquit, ik zou voor de driewieler gaan.
BM, ik heb er inderdaad de verzendkosten niet voor over, maar ik hoop 'm ooit gewoon op een rommelmarkt ofzo te vinden. (En ik had 'm vroeger zelf! En niemand weet waar hij is gebleven.)
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_56006808
Pinquit, een 3-wieler is wel erg leuk hoor Morris heeft er ook een voor zijn 2e verjaardag gekregen.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  zondag 13 januari 2008 @ 21:24:05 #9
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_56008191
Noah heeft ook een driewieler gekregen voor zijn 2e verjaardag. In het begin kon ie er nog niet zo goed op fietsen, maar dat leren ze snel genoeg hoor. En Noah is inmiddels 3 geweest en heeft er nog steeds veel plezier van.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  zondag 13 januari 2008 @ 21:31:34 #10
593 sjak
Juffie Bloem
pi_56008374
quote:
Op zondag 13 januari 2008 20:13 schreef snoopy het volgende:
Het ziet er zo knullig uit als ze de hoorn tegen haar oor houdt, de rest bungelt er bij
Jetske belt daarom alleen nog maar mobiel

Een driewieler vind ik ook een mooi tweede verjaardagskado. Ik kan me voorstellen dat het huis van Little people eerder uit de picture is. Is er niet iets leuks van lego/duplo/playmobiel waar hij wat langer mee kan doen?
Lekker douchen!
  zondag 13 januari 2008 @ 22:13:18 #11
56471 pinquit
oh my lama!
pi_56009476
ohja iets leuks van duplo is misschien ook wel erg leuk
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_56011479
quote:
Op zondag 13 januari 2008 19:41 schreef pinquit het volgende:
Vervolg van Het speelgoedtopic, deel 3
deel 2
deel 1

Het ging over oud fisherprice speelgoed.

mijn vraag nog: welke 2 jarige fietst er al op een driewieler?
ik zit nog zo te twijfelen over een 2e verjaardagskado.
het speelhuis van fisherprice-littlepeople vind max denk ik ook geweldig, maar dat vind ik weer zo vreselijk duur als ik bedenk hoelang hij ermee gaat spelen..
Randy had al een driewieler waar hij nooit op fietste maar mee 'liep'. Was ook niet te doen volgens mij vanwege de te kleine draaias. Hij heeft voor zijn 3e een goede 3wieler gekregen met kettingkast (dus niet de trappers in het voorwiel zoals de meeste hebben) en daar fietst hij zo op weg. Kan hij ook moeilijker mee lopen omdat de trappers dan in de weg zitten. In de zomer krijgt hij een echte fiets.
Wij hebben het 'huis' (oftewel front, neem aan dat we het over hetzelfde hebben) voor Tinka's 1e verjaardag gekocht en zij vindt het alleen maar leuker worden en Randy van net 3 vindt het ook nog steeds geweldig. Er zitten zoveel activiteiten op dat er voor iedere leeftijd wel iets te 'ontdekken' valt en het is ook enorm leuk als ingang van een tent (kleed over de eettafel!). Bij de intertoys is hij overigens voor 50 euro te koop op het moment.
Als je blokken koopt (ook erg lang leuk) moet je er even over nadenken welk merk. (Daar is overigens al een speciaal topic over.) Ieder zweert bij zijn eigen merk overigens. Wij hebben megablocks bijvoorbeeld, erg veel uitbreiding voor te krijgen en goed betaalbaar (dus ook voor familie leuke kado-ideeen). Randty heeft overigens de boerderij van megablocks op zijn 2e verjaardag gekregen, bedenk ik me nu. Vind hij ook nog steeds leuk.
pi_56025094
Snoopy, Damian heeft die telefoon ook gehad, met Kerst. Dat draadje is inderdaad belachelijk kort. En dat trektouwtje superlang, niet over nagedacht lijkt me.

Ik heb een leuk cadeau gevonden voor de eerste verjaardag van Damian.
Een peuterschommel. Ik twijfel nu alleen nog welke. Bij Toysrus zag ik ze van het merk Chicco, daar had je ze inclusief een rekje van ik gok 1.20 hoog. Heel handig want dan kan je hem ook binnen gebruiken. Maar zou ook een groot rek kunnen kopen met het oog op de toekomst en daar gewoon een losse peuterschommel aan hangen.
  maandag 14 januari 2008 @ 16:11:50 #14
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_56026028
Het drukke huis van Little People is t/m a.s. zaterdag bij BartSmit online voor 35 euro in de aanbieding. Is een internet only-aanbieding trouwens
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 14 januari 2008 @ 16:39:20 #15
593 sjak
Juffie Bloem
pi_56026724
Dank ET! Ik heb 'm gelijk besteld, lijkt me een leuk cadeau om aan Jetske te geven als de baby geboren is.
Lekker douchen!
  maandag 14 januari 2008 @ 16:45:57 #16
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_56026884
quote:
Op maandag 14 januari 2008 16:39 schreef sjak het volgende:
Dank ET! Ik heb 'm gelijk besteld, lijkt me een leuk cadeau om aan Jetske te geven als de baby geboren is.
ik twijfel nog voor Saskia d'r verjaardag..

Het playmobil meeneem-huis is ook nog een goede kanshebber en die lijkt me wat leuker voor een 4-jarige
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 14 januari 2008 @ 16:51:19 #17
593 sjak
Juffie Bloem
pi_56027015
Voor 4 jaar zou ik gan voor het playmobilhuis, dat is zo leuk
Kan ze 'm straks ook meenemen als ze bij vriendinnetjes gaat spelen.
Lekker douchen!
  woensdag 16 januari 2008 @ 21:46:50 #18
593 sjak
Juffie Bloem
pi_56085774
En we hebben het little people huis al binnen
Lekker douchen!
pi_56087143
Mooi Sjak, ff een tip van deze kant: zet hem van tevoren in elkaar. Dat neemt namelijk best nog even tijd in beslag. En ze wil er natuurlijk wel direct mee spelen he! (Geeft je mooi de kans om alle mogelijkheden even te bekijken! )
  woensdag 16 januari 2008 @ 22:20:37 #20
593 sjak
Juffie Bloem
pi_56087234
Goed dat je het zegt mammietje, ik wilde 'm namelijk zo inpakken. Goeie tip dus!
Lekker douchen!
  Jubileum moderator donderdag 17 januari 2008 @ 09:36:33 #21
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_56095206
Er is inderdaad geen grotere ergernis dan een kado waar je nog ruim een half uur bezig mee bent om het inelkaar te zetten. Wij doen dat tegenwoordig ook, zeker met playmobil en het huis van Little People ben je anders een halve verjaardag bezig
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_56111666
ik heb het! het wordt een KEUKENTJE!
we hebben een hele lelijke ( ) gezien bij bartsmit, maar max vind hem waarschijnlijk geweldig! (er zitten namelijk deurtjes onderin, daar speelt hij altijd hele dagen mee, én met onze pannen ook, dussss!)
jeeeej blijblijblij
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  donderdag 17 januari 2008 @ 20:20:19 #23
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_56112085
Ik begin ook weer met nadenken voor kado's. F wordt 4 in april en ik zit nu al te denken wat leuk zou zijn . Voor je het weet beginnen de opa's en oma's ook weer te vragen wat ze moeten kopen .

In ieder geval iets van Playmobil, dat vindt ze heel leuk momenteel maar daar heeft ze zelf nog niks van.
En een nieuw keukentje, de oude heeft de zomer en de winter buiten gestaan en is nu zoooo goor . Niet meer schoon te krijgen.

Zelf vond ik vroeger Loco heel leuk... misschien ook een idee.

En Pinquit, F fietste met 2 jaar op een driewieler met duwstang, 3 maanden later zonder duwstang, en nog weer 3 maanden later op een fiets met zijwieltjes.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  dinsdag 29 januari 2008 @ 14:17:25 #24
103793 kozakken
Living the life
pi_56385590
Ik wil voor Jonne ook iets van Playmobil van zijn verjaardag.
En wel alles van de Dino's als het aan hem ligt

Maar heeft iemand nog interessante adresjes waar het nog een beetje betaalbaar is.
(Had iemand het daar niet een tijd terug over?)
  dinsdag 29 januari 2008 @ 14:39:15 #25
35189 Troel
scherp en bot
pi_56386126
Afgelopen zaterdag hebben wij ons neefje de Fisherprice telefoon gegeven en dat was een regelrechte hit!
Meneer was 1 jaar geworden en heeft de telefoon zowat niet meer losgelaten. Nouja, totdat ie een boterham kreeg dan

Overigens was hier het draadje van de hoorn ook zo kort.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_56624360
Ik heb deze van Fisher Price net gekocht voor maar 4,50 bij de Bijenkorf, lang leve de 70% korting!!
Dus misschien ook een tip!

“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zondag 10 februari 2008 @ 09:15:04 #27
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_56638986
Hij is leuk, Poppejans! Maar 70% korting, geldt dat voor alles bij de Bijenkorf?
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_56640765
oei poppejans, da's leuk! ik weet ook niets van die 70% af, was dat alleen zaterdag of gaat dat nog even door?
pi_56681150
Volgens mij was het niet een zaterdagaktie hoor, gewoon heel veel was in de opruiming!
Veel met 50 en 70% korting stickers, ik denk de allerlaatste opruiming.
Bij dat speelgoed stond in Utrecht iig ook nog die loopeend, ook voor 70% korting
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_57275032
Ik denk erover om voor Tomas 'kapla' te kopen voor zijn verjaardag. Ik weet alleen niet of hij er al wel wat mee kan als hij 3 is. Heeft iemand ervaring ermee? Is dat leuk voor zijn leeftijd?
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  maandag 10 maart 2008 @ 08:58:33 #31
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_57278261
Ik wist niet wat Kapla was, dus ik heb net even gekeken. Erg mooi spul, zeg. Maar voor een kindje van 3 lijkt het me nog wel wat erg moeilijk. Ik ben wel benieuwd of er hier kinderen zijn die mooie dingen maken van Kapla.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_57280745
Tja ik ken het ook alleen maar omdat een kennis van mij het op de basisschool gebruikt voor de lagere groepen en die er erg enthousiast over is. En op de doos staat van 3 tot 99 Het lijkt me alleen zo zonde als hij er nog niet mee overweg blijkt te kunnen
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_57292902
Toevallig heb ik vanmorgen nog staan juichen toen vier van "mijn" kleuters een kapla-toren hadden gebouwd die zo hoog was dat ze op een stoeltje moesten staan voor de laatste latjes.
Dat waren wel echt de oudste kleuters van vijf en zes jaar oud. De jongste kleuters spelen er ook veel mee maar dan meer door het betrekken in het spel met de houten beestjes, de treinbaan of de auto's. Dan worden er hekken, wegen, huizen, noem maar op van gemaakt.
Érg leuk spul
  maandag 10 maart 2008 @ 22:11:24 #34
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_57293452
Ik had er echt nog nooit van gehoord en net maar even op google gekeken wat het was.

IK denk idd wel dat het voor een drie jarige nog wat moeilijk is om er echt wat mee te bouwen..die zal ws niet veel verder komen dan een hoopje latjes maken
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 10 maart 2008 @ 22:14:18 #35
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_57293509
Ja, maar ook dat kan heel leuk zijn, natuurlijk. Job bouwt hele wegen en treinrails van dominostenen. Ik hou dat Kapla wel in gedachten voor volgend jaar voor Job.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  Jubileum moderator dinsdag 11 maart 2008 @ 20:26:21 #36
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_57313543
Bij Iris en Bram op school is Kapla een geweldig succes! Zeker Bram, die erg veel technisch inzicht heeft, is er erg goed in.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_57314029
Heeft iemand ervaring met dit:

quote:
Castle Logix
Met Castle Logix is het de bedoeling om een kasteel te bouwen, zoals afgebeeld in de opdracht. Je kunt de onderdelen niet zomaar ergens plaatsen, omdat de torens verschillend van lengte zijn. De een kan de ander blokkeren. Iedere opdracht heeft maar 1 juiste oplossing. Ben jij bouwtechnisch ingesteld en durf je de uitdaging aan?
Castle Logix is een uniek spel, dat al gespeeld kan worden door kinderen vanaf 3 jaar! De opdrachten variëren van makkelijk tot moeilijk, zodat iedereen de kans krijgt om het spel op een leuke manier te ontdekken. Geleidelijk aan worden de uitdagingen groter en groter. Het spel heeft 48 opdrachten en bestaat uit 4 blokken en 3 torens van verschillende lengte. Genomineerd voor Speelgoed Van Het Jaar 2007 leeftijdscategorie 4 tot 6 jaar.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_57319612
Nee. Maar bedankt voor het posten, lijkt me iets voor een jarig jongetje hier in de buurt
  woensdag 12 maart 2008 @ 10:28:45 #39
35189 Troel
scherp en bot
pi_57323244
Nooit van gehoord, maar wel van soortgelijke logische spellen. Maar eigenlijk alleen maar door volwassenengebruik, niet door kinderen, sorry.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † woensdag 12 maart 2008 @ 11:01:02 #40
37843 lady-wrb
kortaf
pi_57323782
heeft niemand een leuke speelgoedtip voor oudere kinderen?of zitten die allemaal vastgebakken aan de playstation/wii?
het is hier alleen maar baby- en kleuterspul.
  woensdag 12 maart 2008 @ 11:47:33 #41
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_57324638
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 11:01 schreef lady-wrb het volgende:
heeft niemand een leuke speelgoedtip voor oudere kinderen?of zitten die allemaal vastgebakken aan de playstation/wii?
het is hier alleen maar baby- en kleuterspul.
Voor welke leeftijd zoek je wat dan?

Ik vond (technisch) Lego altijd leuk toen ik wat ouder was. .
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  woensdag 12 maart 2008 @ 11:57:11 #42
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_57324842
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 11:01 schreef lady-wrb het volgende:
heeft niemand een leuke speelgoedtip voor oudere kinderen?of zitten die allemaal vastgebakken aan de playstation/wii?
het is hier alleen maar baby- en kleuterspul.
de Dino/krab/krokodil van Lego is hier een grote hit! Die is op afstand bestuurbaar en maakt ook geluid. Het feit dat je er drie verschillende dingen van kan maken is zeker ook positief.
En hier zijn de trekkers en vrachtauto's met aanverwante artikelen van Brüder erg gewild. Middelste heeft een kamer vol. Persoonlijk vind ik ze vooral groot en onhandig.
Wat betreft oudere meisjes moet ik je teleurstellen.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  † In Memoriam † woensdag 12 maart 2008 @ 12:08:40 #43
37843 lady-wrb
kortaf
pi_57325033
ik heb een lastig portret. auto's interesseren hem niet, lego vindt hij geweldig (om in elkaar te zetten en om er vervolgens niet meer naar om te kijken ) knex vindt ie niks, knutselen komt sporadisch voor.
ja hij houdt van monopoly, mens erger je niet en meer van die bordspellen enzo. en daar heb ik nou weer de schurft aan (al is het alleen al dat hij niet tegen zijn verlies kan )

verder is het alleen maar computer en playstation en televisie.

vaak als hij zei iets leuk te vinden, kocht ik dat voor hem, waarna er een even mee gespeeld werd en de boel verdween vervolgens in de kast om er nooit meer uit te komen.

heel vermoeiend.

wie heeft de gouden tip?
pi_57325185
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 20:46 schreef snoopy het volgende:
Heeft iemand ervaring met dit:

[ afbeelding ]
[..]
Ewen heeft dat. Is erg leuk spul en je ziet dat ze het steeds sneller doorhebben.
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
pi_57325216
kun je op internet geen moeilijke bouwtekeningen vinden voor lego? Blijkbaar vindt hij het nabouwen van een voorbeeld wel leuk? zoals bijv http://www.hccamsterdam.nl/brickfactory/
  woensdag 12 maart 2008 @ 12:28:07 #46
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_57325401
Dat Lego bouwen en niet meer naar omkijken is hier ook. Maar met dat 3in 1 is dat wel al beter geworden. En Lego op een makkelijke plaats en gesorteerd helpt ook...

Spelletjes om alleen te doen? rivercrossing, en rushhour zijn hier leuke tijdsbestedingen. Veel lezen, zelf krant maken en met yugiho kaarten spelen. Hij spaart nu voor een mindstorm. een robot van Lego die je met de computer kan programmeren...
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  † In Memoriam † woensdag 12 maart 2008 @ 12:47:10 #47
37843 lady-wrb
kortaf
pi_57325768
we gaan wel regelmatig naar nemo om allerlei proefjes te doen. daar vindt hij dat helemaal te gek.
dus dacht ik: je hebt van die thuisdoe-proefjes misschien vindt hij dat wat.
niet dus . proefjes doe je bij nemo. niet thuis.
dat is dus de typische luca logica
pi_57325843
Lady_wrb die spelletjes zoals rivercrossing, en rushhour zijn echt super...
Luca klinkt een beetje hoe ik was als kind... ook vooral met dat wel bouwen maar niet spelen met lego, en computeren enzo... En dat soort spelletjes vind ik van kind af aan al geweldig.
  woensdag 12 maart 2008 @ 13:06:45 #49
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_57326114
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 12:47 schreef lady-wrb het volgende:
we gaan wel regelmatig naar nemo om allerlei proefjes te doen. daar vindt hij dat helemaal te gek.
dus dacht ik: je hebt van die thuisdoe-proefjes misschien vindt hij dat wat.
niet dus . proefjes doe je bij nemo. niet thuis.
dat is dus de typische luca logica
Da's hier niet anders...
De computer is heilig. en de tv ook. Proefjes is leuk, maar niet thuis...
rivercrossing, Rushhour zijn echte hits!
én misschien ook leuk: Daan heeft net de slag om Troje gelezen, geschreven door Marieke Kramer.. leuk vnanaf onverveer 9 jaar.... Daan is jonger maar kon het evengoed prima lezen.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_57334966
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 12:16 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Ewen heeft dat. Is erg leuk spul en je ziet dat ze het steeds sneller doorhebben.
Ah mooi, kan ik in gedachten houden dus
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  Jubileum moderator donderdag 13 maart 2008 @ 09:07:31 #51
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_57345278
Lady, misschien vind Luca fantasiespellen gewoon erg moeilijk om te doen? Dat kan hoor, dat heeft Eva ook. Eva kan niet alleen spelen, vind spelletjes helemaal geweldig (omdat we dan toch wel meedoen) maar kan niet zoals Iris bijv. uren met een barbie tutten.
Wat bij Eva vaakt helpt zijn opdrachtjes verzinnen. Een bak lego, een boekje met voorbeelden geven en zeggen dat ze dat moet namaken. Of klei geven, een voorbeeld kleien en zeggen dat zij dat ook kan maken. Zelf iets verzinnen is voor haar veel te moeilijk, maar iets laten namaken kan wel. Ministeck, miniLoco, puzzels, lego (met voorbeeldenboekje), kralen rijgen dat zijn dingen waarmee ik Eva eventjes alleen kan laten spelen.
Daarnaast heb ik nog mijn goede vriend de televisie, en de computer achter de hand waarmee ze zichzelf eventjes kan vermaken als ik moet plassen of even moet opruimen.

Waar ik Eva ook enorm blij mee maak is mee laten helpen. ik geef haar dan een dweiltje, een bakje met sop en laat haar bijv. de radiatoren schoonmaken. Ondertussen maken we er een spelletje van, en vraag ik haar van alles " kun je 2 vieze plekjes vinden? Poets ze weg!" en dat vind ze helemaal geweldig.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 13 maart 2008 @ 09:11:06 #52
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_57345335
Vergeet ik toch helemaal de collectie Transformers...
Dáár is wat mee afgespeeld, en nog trouwens...
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_57463479
Ik wil voor Mikael graag een glijbaan kopen. Eentje die ik zowel in huis kan gebruiken als op mijn kleine balkon straks. Nu zag ik deze:

Maar weet iemand of die niet heel klein is? Ik wil graag dat Mikael hem volgend jaar ook nog goed kan gebruiken namelijk. Er staat bij voor kinderen van 2 jaar. Dus zal Mikael daar dan over een paar maand te groot voor zijn?
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_57463816
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 22:07 schreef MeNicole het volgende:
Ik wil voor Mikael graag een glijbaan kopen. Eentje die ik zowel in huis kan gebruiken als op mijn kleine balkon straks. Nu zag ik deze:
[ afbeelding ]
Maar weet iemand of die niet heel klein is? Ik wil graag dat Mikael hem volgend jaar ook nog goed kan gebruiken namelijk. Er staat bij voor kinderen van 2 jaar. Dus zal Mikael daar dan over een paar maand te groot voor zijn?
Deze lijkt me heel erg klein, het kindje dat er op zit, zit ook nog op zijn/haar hurken, daardoor lijkt de afstand van de glijbaan groter. Het is niet leuk als een kind al haast weer met zijn voetjes beneden is als het glijen nog moet beginnen.
En vind je een glijbaan op een balkon niet griezelig. Zo'n lichte glijbaan kunnen ze heel makkelijk zelf verschuiven en kunnen ze heel gevaarlijk hoog komen bij het hek van het balkon. (lijkt mij).
pi_57463837
Volgens mij is die inderdaad heel klein, als het dezelfde is die hier in de buurt in een tuintje staat.
* owlet krijgt altijd nare visioenen bij klimbaar speelgoed op een balkon
pi_57463921
Onze jongens vonden een zandbak op het balkon heel leuk. Vooral als er ook emmers water bijkwamen, lekker modder maken enzo.
  dinsdag 18 maart 2008 @ 22:26:35 #57
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_57463989
Lijkt mij ook wat klein, MeNicole. Ik heb wel een tip voor je. Als je in de buurt een speel-o-theek hebt, dan kun je dit soort buitenspeelgoed ook vaak huren. En dan kun je kijken of het bevalt, ja of nee.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  dinsdag 18 maart 2008 @ 22:37:18 #58
35189 Troel
scherp en bot
pi_57464301
Een glijbaan op het balkon vind ik echt heel erg eng
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_57464468
Wij gaan deze zomer het balkon eindelijk eens goed afschermen zodat de deur open kan zonder gevaar voor meegesleepte krukjes of omgekeerde emmers.
En dan past er hopelijk net een klein zandbakje op
pi_57479979
Denken jullie nu echt dat ik Mikael alleen zou laten op het balkon als ik er een glijbaan heb staan? Das beetje raar gedacht.
Maar jullie denken dus qau groote wel hetzelfde als ik. Ik ga dus maar op zoek naar een slag groter.
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  woensdag 19 maart 2008 @ 17:38:48 #61
35189 Troel
scherp en bot
pi_57480153
Nee, maar zelfs als je er naast staat kunnen er dingen gebeuren.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_57480793
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 17:38 schreef Troel het volgende:
Nee, maar zelfs als je er naast staat kunnen er dingen gebeuren.
Ik heb een heel groot balkon hoor. Als ik de glijbaan aan de kant van het raam zet en ik er naast op een stoel is het een knappe jongen als er iets moet gebeuren.
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_57482652
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 18:09 schreef MeNicole het volgende:

[..]

Ik heb een heel groot balkon hoor. Als ik de glijbaan aan de kant van het raam zet en ik er naast op een stoel is het een knappe jongen als er iets moet gebeuren.
Echt, er kan ook iets naars gebeuren als jij erbij staat. Stel: Voor de deur rijden twee auto's tegen elkaar aan, jij kijkt over de rand van het balkon, Mika denkt "dat is spannend, als ik op de glijbaan sta kan ik het nog beter zien"
Kinderen kunnen zo snel iets gevaarlijks doen, het is gebeurd voor je er notie van hebt.

Ik was misschien wel erg voorzichtig, maar op mijn balkon kwamen geen stoelen, tafels en zelfs geen plantenbakken te staan. Om te zitten had ik lage campingstoeltjes die mee naar binnen gingen als ik zelf naar binnen ging. En een emmer alleen gevuld met water zodat de jongens hem niet om konden keren om erbovenop te klimmen.
  woensdag 19 maart 2008 @ 20:23:02 #64
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_57484139
MeNicole, heb je nu een klein balkon of een groot balkon .
Echt, doe het niet, een glijbaan op het balkon, dat is vragen om problemen. Ik zou kiezen voor een zandbak of een speeltentje op het balkon, als buitenspeelgoed.

Wij zijn eruit wat F krijgt van ons voor haar 4e verjaardag: een keukentje. Ze heeft een keukentje gehad, maar dat heeft buiten gestaan en is compleet verweerd. Ze speelt er heel graag mee, dus krijgt ze nu een mooie, wat luxere, voor binnen.

Verder krijgt ze Playmobil namens mijn ene oma (ik heb via Marktplaats een zeehondenshow gekocht, zooooo schattig ), en Wolfje Wervelwind namens mijn andere oma.
Echt lastig dat ik voor de oma's ook kado's moet kopen, maar ik ben eruit .

Van mijn ouders krijgt ze de roze doos Lego die nu bij Blokker op de dukaten vrij voordelig is. En waar de rest mee aankomt zien we over 3 weken wel .
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  woensdag 19 maart 2008 @ 21:54:35 #65
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_57486903
F. wordt maar verwend. Klinkt allemaal erg leuk in ieder geval.

Wij hebben zaterdag een mammoetskelter voor de kinderen gekocht. Via Marktplaats voor maar 80 euro
En geloof me, dat is een koopje voor die dingen
Er zitten 3 aanhangers bij. Een houten karretje, een giertank en een takel. Die giertank is wel geinig. Als je daar water in doet, dan geeft hij zo'n mooi spoor. En die takel is ook hardstikke leuk. De kinderen zijn er gek mee. Job gaat meteen op de skelter zodra hij thuis is. En zondag zijn we een heel stuk gaan wandelen waarbij de kinderen omstebeurt reden en achterop zaten op de skelter. We zijn er echt heel blij mee.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_57486962
ooh da's niet duur inderdaad! (ik had ook al zitten speuren naar een skelter). leuk!
pi_57493930
Volgens mij vroeg ik helemaal nergens advies over een glijbaan op het balkon maar over de groote van de glijbaan

Maar dan moet ik dus de stoelen en de tafel er ook maar afhalen want tja als ik even niet op let kan ie daar ook op klimmen. Maar ik kan jullie blijkbaar niet duidelijk maken dat Mikael nooit alleen is op het balkon en dat ie die glijbaan echt niet kan verplaatsen als ik de tuinstoel er naast zet waar ik op zit. Wat denken jullie toch ver dorr zeg.

En het gaat me er niet om dat ik buitenspeelgoed wil. Het gaat me om een glijbaan. Zandbak vind Mikael niks het gaat hem om het klimmen en glijden.
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  donderdag 20 maart 2008 @ 09:50:17 #68
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_57494603
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 21:54 schreef livelink het volgende:
F. wordt maar verwend. Klinkt allemaal erg leuk in ieder geval.

Wij hebben zaterdag een mammoetskelter voor de kinderen gekocht. Via Marktplaats voor maar 80 euro
En geloof me, dat is een koopje voor die dingen
Er zitten 3 aanhangers bij. Een houten karretje, een giertank en een takel. Die giertank is wel geinig. Als je daar water in doet, dan geeft hij zo'n mooi spoor. En die takel is ook hardstikke leuk. De kinderen zijn er gek mee. Job gaat meteen op de skelter zodra hij thuis is. En zondag zijn we een heel stuk gaan wandelen waarbij de kinderen omstebeurt reden en achterop zaten op de skelter. We zijn er echt heel blij mee.
O vet, zo'n ding wilde ik vroeger ook . En 80 euro is echt niet duur. Ik heb ook zitten kijken voor zo'n tractorgeval met aanhanger maar je bent zo 100-150 euro kwijt voor een vrij simpele .
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_57494916
Ik zou een grotere glijbaan nemen. Je hebt ze een stukje groter en dan kun je ze op twee hoogtes zetten. Die hebben we op mijn werk. Erg licht en je kunt hem zo meenemen naar binnen/buiten. Voor de kleintjes van 2 zetten we hem laag en de grotere kinderen van 3 mogen van de 'hoge' glijbaan. Is toch bij intertoys gekocht geloof ik.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_57499155
Klinkt leuk Yppy

ALs je een balkon hebt kun je dat vaak ook verder afschermen toch? Zoals op deze foto met kattennet (voor een kat) moet het toch ook voor kinderen kunnen? Pasopshop.nl verkoopt wel veiligheidsnetten, vanaf 20 euro.
  zaterdag 26 april 2008 @ 20:47:40 #71
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_58326646
Wat duurt het nog lang tot januari
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_58326737
OW my gawd!!!
  zaterdag 26 april 2008 @ 20:55:34 #73
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_58326796
Wat nou autozitje...een eigen auto is veel leuker .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  donderdag 8 mei 2008 @ 09:24:14 #74
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_58548472
Jolie is toe aan wat nieuwe spulletjes geloof ik. Het babyspul waar ze eerst nog geen afstand van kon nemen is allemaal weg. En ze wordt groter en ze vraagt om Barbiespullen. Ze heeft één Barbie en speelt daar veel en graag mee. Bij de oppas speelt ze veel met Barbiedingetjes. Dus ze zal het wel echt leuk vinden. Maar het staat me best een beetje een beetje tegen. Aan de ene kant vind ik dat ik niet moet zeuren want ze speelt genoeg buiten en met andere dingen die ik beter voor vind, met d'r keukenspullen/ poppen, verkleden, spelletjes en knutselen. Dus...... het zou best kunnen en ze vindt het leuk. Maar ja ik vind het ook een stomme blonde doos Barbie dus, niet mijn dochter. en zou het graag nog een tijdje uitstellen........wat vinden jullie daarvan? Barbie voor een meisje van bijna vier?
  donderdag 8 mei 2008 @ 09:34:30 #75
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_58548668
Ik denk dat je niet zo naar een getal moet kijken, Jolie vind Barbies blijkbaar nú leuk, dus waarom zou je ze dan pas geven als ze 7 is? (En ze ms weer heel andere interesses heeft qua speelgoed).

Wat maakt het nu uit dat Barbie een blonde doos is...het is een heel slim gemaakt product dat appelleert aan de interesse van kleine meisjes, om een aantal redenen waarvan wij moeders denken " ", maar goed, als zij dat nu leuk vinden...en zeker als ze vaak genoeg buiten speelt zie ik het probleem niet zo?
Zeker bij Jolie wat zo'n origineel en fantasierijk kind is denk ik niet dat je bang hoeft te zijn voor een afstompend effect oid .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  donderdag 8 mei 2008 @ 09:47:11 #76
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_58548904
Dank je dat had ik even nodig. Sorry hoor. Ik weet wel dat het onzin is, ergens. Maar ik vind het wel moeilijk om het van me af te zetten. Maar ze zal d'r eigen invulling er wel aan geven en dan zal het wel meevallen. Denk ik. Hoop ik. En om er een goed gevoel bij te krijgen, zoek ik het maar op marktplaats en ebay, ik voel me vast beter als het een koopje is
pi_58549210
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 09:47 schreef Luchtbel het volgende:
En om er een goed gevoel bij te krijgen, zoek ik het maar op marktplaats en ebay, ik voel me vast beter als het een koopje is
Ja dan geef je haar een *goedkope* blonde doos
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  donderdag 8 mei 2008 @ 10:07:39 #78
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_58549257
Hahaha, ik speelde vroeger altijd dat Barbie en Ken op het strand gingen wandelen en dan ging het onweren en moest Barbie onder Ken schuilen..... .

Maar toen was ik 12 ofzo, hoor Luchtbel!

Ik weet zeker dat Jolie je gaat verbazen met de verhalen die ze om Barbie heen verzint .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  donderdag 8 mei 2008 @ 10:09:02 #79
11682 Moonah
Jolie femme
pi_58549287
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 10:07 schreef Vivi het volgende:
Hahaha, ik speelde vroeger altijd dat Barbie en Ken op het strand gingen wandelen en dan ging het onweren en moest Barbie onder Ken schuilen..... .
Ik plakte altijd een piemel op mijn nep-Ken...
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  donderdag 8 mei 2008 @ 10:13:40 #80
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_58549367
Jah, die vaag welvende bobbel met niks vond ik ook een desillusie .

Sowieso vind ik Ken nogal gay hoor...

Ik ken er nog wel een leuke anekdote over; toen ik 21 was had ik een vriendje uit de USA en zat ik daar een tijdje, en toen was er dus een of andere feministische groepering die protesteerde tegen de rolbevestigende werking van Barbie, je had toen ook net een Barbie die kon praten daar. Ennieho, ze hebben dus op een nacht ingebroken daar in een speelgoedwinkel en de spraakcassettes of hoe dat dan ook heet, van Barbie en G.I. Joe verwisselt. De volgende dag stonden er een aantal kinderen vreemd te kijken toen ze Barbie hoorden zeggen: "Eat lead Cobra! " en G.I. Joe met een hoog stemmetje "Do you wanna go shopping? "

!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  donderdag 8 mei 2008 @ 10:13:51 #81
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_58549371
Ik vind het juist heel grappig nu, het gespeel met barbies en ander klein spul. "Dit is de mama en de 'winnie de pony' is de kindje. En dan moet je zeggen: Ik kom je straks weer ophalen, ik ga nu werken. Lalalalaaaaa. Hallo liefje, ik heb je zo gemist, Main Winnie de pony. "
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_58553947
Je kunt anders ook deze bestellen, via internet waarschijnlijk
  donderdag 8 mei 2008 @ 16:56:02 #83
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_58557332
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 10:05 schreef TearSong het volgende:

[..]

Ja dan geef je haar een *goedkope* blonde doos
welja

Maar goed, we gaan het maar proberen en hopen dat het zo wordt zoals het bij Lishe klinkt. Maar ik blijf het gek vinden, denk ik. Mijn kind met zo'n popje.
pi_58558054
oh maar die van mij heeft er ook een gekozen op de koninginnedag-rommelmarkt (met paarse haren!) en speelt er enthousiast danseresje mee. ik zie er geen kwaad in hoor.
pi_58558876
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 10:09 schreef Moonah het volgende:

[..]

Ik plakte altijd een piemel op mijn nep-Ken...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 8 mei 2008 @ 19:32:35 #86
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_58559915
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 17:39 schreef bixister het volgende:
oh maar die van mij heeft er ook een gekozen op de koninginnedag-rommelmarkt (met paarse haren!) en speelt er enthousiast danseresje mee. ik zie er geen kwaad in hoor.
Kwaad zie ik er ook niet in. Zo bedoelde ik het ook niet. Ik vind het gewoon een beetje stom spul ofzo. Maar goed maar ja enzovoorts. Ik ga er niet meer over nadenken heb ik besloten en kijken of ik ergens wat van dat spul kan scoren.
  donderdag 8 mei 2008 @ 19:36:00 #87
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_58559981
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 18:31 schreef Ardenlyn het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar hadden jullie die piemel vandaan dan? Mijn vriendinnetje en ik hadden een keer een nep-piemel gemaakt van een dikke viltstift en twee bammen (knikkers).
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_58561272
Ik rolde van die verftape op (papiertape oid om kozijnen enz mee af te plakken) en maakte ook nog 2 minibolletjes erbij.
Tataa een minipiemel

Wat een onderwerp
  donderdag 8 mei 2008 @ 22:07:41 #89
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_58562813
Goed onderwerp juist: piemels zonder man eraan vast!

( Nou ja, soms dan )
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_58579102
Het zand in Mikael zijn zandbak is helemaal droog geworden door de zon. Kan ik dat weer goed krijgen door er een paar emmers water in te gooien vanavond?
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  vrijdag 9 mei 2008 @ 18:12:07 #91
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_58579847
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 17:24 schreef MeNicole het volgende:
Het zand in Mikael zijn zandbak is helemaal droog geworden door de zon. Kan ik dat weer goed krijgen door er een paar emmers water in te gooien vanavond?
Ja hoor, dat werkt wel . Wat water erop en ff mengen en dan is het zo weer geschikt om mee te spelen.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  maandag 2 juni 2008 @ 11:48:12 #92
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_59065537
Linde wordt over anderhalve maand alweer 1 en nu ben ik op zoek naar een leuk cadeau. We zitten alleen met een (luxe) probleem want ze heeft al zoveel speelgoed (blokken, knuffels, houten loopfietsje, poppenbedje).

Wat is een leuk cadeau voor een meisje dat 1 jaar wordt?
pi_59066440
Pepijn krijgt van ons voor zijn 1e verjaardag een wheelybug.
Verder vraag ik aan bezoek, grote hardkartonnen prentenboeken, die zijn hier heel erg favoriet. En nemen niet zoveel ruimte in, in ons niet zo heel erg grote huisje.
Ook had ik hier een keer iets gelezen over "hopla speelt verstoppertje" en spelletje met een konijntje voor hele jonge kinderen. Zag het laatst ook in de speelgoedwinkel en het lijkt me echt wat voor Pepijn.

Verder krijgt Pepijn van vrienden van ons een goed zwemvestje voor bij hun op het bootje en op de boot van mijn schoonvader.

Wat ik niet wil hebben is allerhande plastic V-tech enzo spul met knopjes en baterijen en veel herrie. Daar hebben we een veeeeeeeel te klein huis voor. En ik vind het niet echt leuk speelgoed.
  maandag 2 juni 2008 @ 12:32:45 #94
62233 Jelief
ikke lief!
pi_59066493
Stiemie heb je heeft ze al een loopkar of fietsje?
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  maandag 2 juni 2008 @ 12:59:04 #95
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_59067027
Jelief ze heeft toen ze geboren was echt een hele leuke bakfiets gekregen van het werk van mijn



Boekjes komen we ook al aardig in om. Zwemvestje heeft ze al van opa en oma gekregen voor op de boot.

Ik ga zo maar eens google-en op dat konijnenspelletje. We dachten anders ook nog aan een artis-abonnement, maar dat vind ik niet leuk om te geven voor zo'n ukkie

En we hebben inderdaad ook zo'n V-tech-beer gekregen. Linde vindt 'm fantastisch, maar soms is ie even een tijdje kwijt
pi_59067137
Stiemie, ik weet niet of jullie een tuin hebben maar anders is een zandbak, schommel of een glijbaan misschien wel leuk?
  maandag 2 juni 2008 @ 13:09:11 #97
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_59067230
Lawaaispeelgoed is voor die kleintjes toch altijd wel erg leuk, vind ik.
Een groot succes was (en is) bij ons nog steeds de ballenbaan. Zelfs de grotere kinderen gaan er nog steeds mee spelen als ze bij ons zijn. Hij staat al een tijd op de nominatie om weg te doen, maar wordt toch iedere keer weer opnieuw gepakt. Maar dit valt wel direct af als je geen lawaaispeelgoed wilt



Veel tips kun je altijd ook wel vinden op www.speelgoedvanhetjaar.nl
Is wel altijd vrij duur, maar ook redelijk gegarandeerd een succes.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  maandag 2 juni 2008 @ 13:17:19 #98
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_59067424
Appelsap, we hebben helaas geen tuin, alleen een klein balkon. We wonen wel aan het park, dus als het iets is om zelf mee buiten te spelen, dan kan het wel weer

Oei er staan op het plaatje wel erg veel muzieknootjes bij Livelink Ik ga eerst maar eens je link bekijken ter inspiratie
  maandag 2 juni 2008 @ 13:19:40 #99
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_59067473
Oh dat Hopla ziet er inderdaad leuk uit P_iglet!
pi_59072180
En een poppenwagen, met pop? Kan ze heerlijk achteraan lopen straks.
Of een eigen stoel om op te zitten..
Of een opblaaszwembadje voor de naderende zomer.

Pepijn krijgt van zijn opa trouwens een schommel, voor daar in de tuin...
Vond ik ook een super idee!!
  maandag 2 juni 2008 @ 16:36:42 #101
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_59072279
Ik moet zeggen dat dat Hopla-spel wel erg leuk is. Misschien dat spel en dan iets "nuttigs" erbij zoals een stoeltje ofzo.

Mijn ouders hebben volgens mij op zolder een soort van Stiemie-museum opgeslagen liggen Volgens mij hebben ze mijn oude poppenwagentje en poppenhuis ook nog dus ik zou het wel erg leuk vinden als ze daar straks mee kan spelen Een blokkenwagen lijkt me ook erg leuk, maar dat lijkt dan wel weer erg op een poppenwagen

Leuk idee zeg van die schommel!
  maandag 2 juni 2008 @ 19:55:19 #102
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_59076771
Heeft iemand dat Hopla-spel hier? Ik zie namelijk overal staan dat je dat konijn kan verstoppen, maar op de plaatjes zie ik ook allemaal kaartjes erbij met plaatjes. Wat moet je daar dan mee doen?
  maandag 2 juni 2008 @ 19:59:08 #103
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_59076881
quote:
Op maandag 2 juni 2008 12:29 schreef p_iglet het volgende:
Pepijn krijgt van ons voor zijn 1e verjaardag een wheelybug.

Ik wil Sasha er ook zo graag eentje geven en had hem idd ook voor de 1e verjaardag bedacht!
Welke wordt het bij jullie?
***
pi_59076898
quote:
Op maandag 2 juni 2008 19:55 schreef Stiemie het volgende:
Heeft iemand dat Hopla-spel hier? Ik zie namelijk overal staan dat je dat konijn kan verstoppen, maar op de plaatjes zie ik ook allemaal kaartjes erbij met plaatjes. Wat moet je daar dan mee doen?
Die kaartjes zijn voor de iets oudere kinderen. Ik doe nu met Mikael dat ik Hopla zonder geluid verstop op een plek die op een kaartje staat. Ik geef hem dan een paar kaartjes en dan gaat hij op die plek zoeken.
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  maandag 2 juni 2008 @ 20:02:40 #105
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_59076967
quote:
Op maandag 2 juni 2008 19:59 schreef MeNicole het volgende:

[..]

Die kaartjes zijn voor de iets oudere kinderen. Ik doe nu met Mikael dat ik Hopla zonder geluid verstop op een plek die op een kaartje staat. Ik geef hem dan een paar kaartjes en dan gaat hij op die plek zoeken.
Oh dat klinkt leuk zeg! We zijn eruit, Linde krijgt Hopla voor haar verjaardag! En we hebben volgende week ook nog een kinderverjaardag dus daar hebben we dan ook meteen iets leuks voor bedacht
pi_59077127
quote:
Op maandag 2 juni 2008 19:59 schreef Brighteyes het volgende:

[..]


Ik wil Sasha er ook zo graag eentje geven en had hem idd ook voor de 1e verjaardag bedacht!
Welke wordt het bij jullie?
Een lieveheersbeestje natuurlijk
hij heeftop zijn slaapkamer een rode muur met zwarte stippen en al veeeel lieveheersbeestjes spul dus de keuze was niet zo moeilijk
  maandag 2 juni 2008 @ 20:13:27 #107
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_59077224
Ehm nee, dan niet nee!
Ik vind die geloof ik zelf ook het leukst hoor! Hoewel het bijtje ook wel heel cute is.
***
  maandag 2 juni 2008 @ 20:15:48 #108
640 snoopy
peanuts
pi_59077285
Ik heb dit spel voor Morris gekocht van de week.
Hij vindt het erg leuk en je kan er ook in je eentje mee spelen

quote:
Dit is een heel leuk 3 in 1-spel in een luxe opbergdoos voor 1 tot 4 spelers vanaf 3 jaar. Je moet raden onder welke kubus/beker de dieren zijn verstopt (memoryspel), je moet aan de hand van de dobbelstenen stapelen (stapel- of balanceerspel) en je moet aan de hand van een dobbelsteen een parcours afleggen (parcoursspel). Het spel bestaat uit 15 kubussen e.d., 2 dobbelstenen en 6 dieren. Dit spel is bééstachtig leuk!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  maandag 2 juni 2008 @ 20:20:54 #109
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_59077410
Het ziet er erg leuk uit Snoopy
pi_59080799
wij hebben hopla ook en hier wordt er eigenlijk niet zo heel veel mee gespeeld. die kaartjes vind ik ook helemaal niet veel toevoegen, daar zijn we allang weer vanaf gestapt.

snoopy, dat ziet er inderdaad hartstikke leuk uit! (jammer dat 't net uitverkocht is.... hoewel, beter voor de portemonee wel. ).
  dinsdag 3 juni 2008 @ 09:25:08 #111
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_59083451
O da's jammer Nu maar hopen dat Linde het leuk vindt. Ik heb er inmiddels 2 in bestelling staan bij bol.com
  dinsdag 3 juni 2008 @ 10:22:01 #112
56471 pinquit
oh my lama!
pi_59084259
waarom 2??
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_59084298
bix, zijn anna en piet er niet gewoon ook al te groot voor ??

het lijkt me echt iets voor tot een jaar of 2 als ik dat zo lees en bekijk.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 10:27:47 #114
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_59084371
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 10:22 schreef pinquit het volgende:
waarom 2??
We hebben komend weekend een kinderverjaardag en we hadden nog geen cadeautje gekocht vandaar
  dinsdag 3 juni 2008 @ 10:29:15 #115
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_59084401
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 10:24 schreef p_iglet het volgende:
bix, zijn anna en piet er niet gewoon ook al te groot voor ??

het lijkt me echt iets voor tot een jaar of 2 als ik dat zo lees en bekijk.
O is het echt tot een jaar of 2? Heb er juist een extra gekocht voor een meisje dat 2 wordt. Is ze er echt te oud voor denk je?
pi_59086791
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 10:29 schreef Stiemie het volgende:

[..]

O is het echt tot een jaar of 2? Heb er juist een extra gekocht voor een meisje dat 2 wordt. Is ze er echt te oud voor denk je?
Nee joh dat kan nog heel goed. Zeker met behulp van die kaartjes. Mikael word straks ook al 2 maar qau ontwikkeling loopt ie nog steeds paar maand voor en die vind het helemaal super. Steeds meer kaartjes gebruiken zodat het steeds moelijker word.
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_59086898
z
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 10:24 schreef p_iglet het volgende:
bix, zijn anna en piet er niet gewoon ook al te groot voor ??

het lijkt me echt iets voor tot een jaar of 2 als ik dat zo lees en bekijk.
nou, volgens mij niet hoor. ze zijn dol op dingen verstoppen en weer zoeken, maar of dat nou Hopla is of een knuffel of een ander willekeurig object, dat maakt voor hen niet zoveel uit. dat geluidje (hij roept 5x 'hopla!') heeft niet zoveel toegevoegde waarde als ik had gedacht. ze kiezen er in ieder geval niet zo vaak uit zichzelf voor. maar wie weet komt dat over een tijdje wel weer.
pi_59086935
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 12:10 schreef MeNicole het volgende:

[..]

Nee joh dat kan nog heel goed. Zeker met behulp van die kaartjes. Mikael word straks ook al 2 maar qau ontwikkeling loopt ie nog steeds paar maand voor en die vind het helemaal super. Steeds meer kaartjes gebruiken zodat het steeds moelijker word.
hoe zie jij dat dan met die kaartjes? misschien snap ik iets niet.
pi_59087201
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 12:17 schreef bixister het volgende:

[..]

hoe zie jij dat dan met die kaartjes? misschien snap ik iets niet.
Ik geef Mikael 3 kaartje. Bv van de plant, de kast en de haarborstel. Dan verstop ik Hopla achter de plant. Mikael gaat dan bv eerst in de kast kijken. Daar ligt ie niet, dan het volgende plaatje de haarborstel. Hij weet dat die in de douche ligt dus gaat ie daar kijken. Maar daar ligt ie dus ook niet. Dan krijgt ie het kaartje van de plant en kijkt ie achter de plant. Daar ligt Hopla dan. Dan verstop ik hem opnieuw en krijgt ie 3 nieuwe kaartjes. Soms kijkt ie meteen goed en soms pas bij de derde.

Moet er wel ff bijzeggen dat we sommige kaartjes op deze manier niet gebruiken omdat ik er niks bij kon verzinnen wat voor Mikael makkelijk was. Maar die komen later vanzelf wel.
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_59087654
ah zo! wij zagen vooral ook veel kaartjes die niet van toepassing zijn en hebben ze daarom al vrij snel als niet zo bruikbaar terzijde geschoven. het 'warm-koud' systeem in combinatie met 't geluid van hopla is hier meestal ruimschoots voldoende om 'm te vinden.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 12:56:29 #121
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_59087728
Nou dan laat ik mijn bestelling maar gewoon staan. Ik hoop maar dat beide dames straks blij zijn met hun hopla
pi_59105331
Hier gaat 't ook alleen op gehoor, de plaatjes waaien meestal weg (ze nemen Hopla ook graag mee naar buiten).
  woensdag 4 juni 2008 @ 15:47:09 #123
1762 YPPY
Yppiaans
pi_59118990
Hier verstop ik Anna's knuffel gewoon. Vindt ze echt mooi.

We twijfelen over het kopen van een fietsje, maar nu lees ik op de ene plek dat ze op een 12 inch kunnen fietsen/zitten vanaf 2 jaar, op andere plekken vanaf 2,5 jaar. Iemand ervaring?

Zit nu al de halve middag naar leuk speelgoed te kijken. Wat is er toch veel leuks te koop! Ik zoek denk ik 1 groot ding en dan wat verzinnen dat opa's en oma's enz. kunnen geven.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  woensdag 4 juni 2008 @ 15:59:38 #124
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_59119357
En ik heb dus geen flauw idee wat we voor Iris moeten kopen en vragen Iemand tips?

Voor Amber willen we een fiets kopen. Ze kan nu zo goed fietsen en ze is er dol op, vanmorgen is ze op de fiets naar school geweest zelfs! Dus tips voor een leuke/stoere meisjesfiets zijn welkom! (en betaalbaar )
Andere suggesties voor Amber zijn ook welkom, want ik weet dus niet wat ik moet vragen

(for the record: Iris wordt 2 en Amber wordt 4)
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  zaterdag 7 juni 2008 @ 18:55:49 #125
11682 Moonah
Jolie femme
pi_59199243
Vanochtend heb ik een vreselijk lelijk bakbeest geleend bij de Speel-o-theek.
Thies vindt het, zoals verwacht, ge-wel-dig!
Deurtje open, deurtje dicht, mobilofoon met sirenegeluiden, een echt stuur...
Dikke hit!

"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zaterdag 7 juni 2008 @ 18:58:04 #126
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_59199306
Kan me voorstellen dat hij het prachtig vindt, Moonah!!!

Iemand toevallig al tips voor Iris?
En Amber
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_59199340
Haha, wat lelijk , Moonah!
Gek hoe dat dan toch leuk is als je kind het leuk vindt he?
Wij hebben daarom zo een verschrikkelijk onding van een plastieken glijbaan in de tuin staan.
  zaterdag 7 juni 2008 @ 19:03:51 #128
11682 Moonah
Jolie femme
pi_59199480
Toen ik zwanger was, was ik ervan overtuigd dat mijn kind alleen met pedagogisch en esthetisch verantwoord houten speelgoed zou gaan spelen.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_59199562
Mja, ik heb ook al moeten toegeven aan mij lief dat het toch belangrijker is dat Fons het mooi en leuk vindt.
Alleen die fel rood-blauwe sportsandalen die hij onlangs meehad, daar mag hij echt niet mee buiten...
  zaterdag 7 juni 2008 @ 19:09:22 #130
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_59199621
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 18:58 schreef LadyS het volgende:
Kan me voorstellen dat hij het prachtig vindt, Moonah!!!

Iemand toevallig al tips voor Iris?
En Amber
F is net 4 en heeft laatst (niet voor haar verjaardag) van die klossen gekregen waar je op kunt lopen. Die vindt ze heel erg leuk! En skippyballen is hier ook een hit.
Verder: puzzels, een toverblok, een prikblok, knutselspullen, lego?

Voor een 2-jarige zou ik zo niks weten. Stom he, F was 2 jaar geleden nog 2 maar ik zou zo echt niet meer weten waar ze toen mee speelde
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  zaterdag 7 juni 2008 @ 20:42:55 #131
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_59202201
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 18:58 schreef LadyS het volgende:
Kan me voorstellen dat hij het prachtig vindt, Moonah!!!

Iemand toevallig al tips voor Iris?
En Amber
Wat hier een grote hit is: Fischer-tip
Leuk voor alle leeftijden. Ze zijn er echt uren zoet mee. Leuk om te vragen. Staat hier bij alledrie op het lijstje. Misschien ook wel iets voor jou meiden?
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_59202338
hahaha moonah, dat soort dingen vindt piet nog altijd geweldig, en als ie er ook maar ergens 1 ziet wurmt ie zich erin. maar het past eigenlijk ECHT niet meer. lang leve de speel-o-theken, heerlijk dat je af en toe voor een tijdje van dat lekker 'foute' speelgoed kunt lenen zonder dat je er meteen voorgoed aan vastzit.

ladyS, weet je niet wat je zelf moet geven of zoek je meer kleinere kado-tips die je aan anderen kunt geven? [edit] inmiddels teruggelezen dus ik weet 't. zal er nog even over nadenken.[/edit]
pi_59203146
duplo doet 't hier altijd goed, hoe meer hoe beter. daar zijn ook tal van leuke thema-dozen van. en play-mobil? nah, dat is voor amber wel iets maar voor iris wellicht nog wat riskant met al die kleine onderdeeltjes.
poppenhuis- en/of poppenkast spullen? hebben ze al een keukentje? daar zijn vaak ook tal van leuke dingen bij te kopen zodat ze er weer allerlei nieuwe spelletjes mee kunnen doen. of een winkeltje, idem dito. voor iris een leuke loopfiets oid, of zijn jullie daarin al helemaal voorzien? wat hier verder altijd raak is zijn muziekinstrumenten. die zijn er in allerlei prijsklassen. van de kindermuziekwinkel.nl hebben wij bijv een geweldig pianootje (iets anders dan op deze foto, ze hebben nu ook grappige roze zag ik!) en ook een super accordeon gekocht, maar ook een 'regenmaker'. ze hebben er bijv. ook grappige waterdrums.
  zaterdag 7 juni 2008 @ 21:22:17 #134
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_59203202
Zo wil ik nog altijd eens Boomwhackers

Supergave dingen zijn dat
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_59203337
die zag ik daar ook inderdaad! geweldig!
  zaterdag 7 juni 2008 @ 21:28:25 #136
6473 Koosje
Deelt uit!
pi_59203393
Moonah, wat een gave foto haha! Het straalt er echt vanaf hoe gaaf hij het vindt. Mijn Peuter gaat sinds kort naar de peuterspeelzaal en daar hebben ze die dingen ook. Niet bij wég te slaan! Er hoort ook een 'tankstation' bij met een tuinslang. Zo leuk om te zien.. al die kinderen in zo'n auto achter elkaar een rondje rijden, terwijl 1 kindje elke auto om de beurt bijtankt.
  zondag 8 juni 2008 @ 12:48:05 #137
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_59215148
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 18:58 schreef LadyS het volgende:
Kan me voorstellen dat hij het prachtig vindt, Moonah!!!

Iemand toevallig al tips voor Iris?
En Amber
Spelletjes? En knutselspullen? Die kun je altijd vragen toch? Vind ik.
En voor Amber is een poëziealbum misschien leuk? Nog niet voor in de klas straks (neem ik aan) maar gewoon oma enzo in laten schrijven. En laatst waren we op een verjaardag van iemand die vier werd en dat meisje kreeg een broodtommel en beker voor mee naar school met haar naam erop. Dat was een succes. Dus misschien is dat wat voor haar.
  zondag 8 juni 2008 @ 13:22:10 #138
108648 cattie
lieve moeder
pi_59216033
Een (houten) garage met autootjes? Daar heb ik vroeger veel mee gespeeld. Of een boerderij met diertjes enz. Het is dat Ive al een keukentje krijgt, ik zie zoveel leuks!
  zondag 8 juni 2008 @ 15:52:44 #139
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_59220297
Ja, een Poëzie-album had ik ook al in gedachten!!! En dan vast een gedichtje erin schrijven
Broodtrommel en beker met naam is ook een goed idee, dat heb ik alleen nog nooit gezien *googlen gaat*

Boerderij met dieren is ook leuk
bix, ik denk dat ik muziekintrumenten er hier niet doorheen krijg
En dat Fisher-tip (ken ik als playmais ofzo), ga ik ook noteren!

Bedankt allemaal
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  zondag 8 juni 2008 @ 16:15:06 #140
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_59220954
Bestaan Poezie-albums nog??
Ik zie alleen nog maar vriendenboekjes voorbij komen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  Jubileum moderator zondag 8 juni 2008 @ 19:23:39 #141
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_59225965
Ik heb al in geen jaren meer een poezie-album gezien maar vriendenboekjes zijn hier uitermate populair.
(zorg maar dat je genoeg pasfoto's en opleukstickertjes in huis hebt, we hebben hier wekelijks 2 boekjes die we moeten vullen)
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_59227825
quote:
Op zondag 8 juni 2008 15:52 schreef LadyS het volgende:
Broodtrommel en beker met naam is ook een goed idee, dat heb ik alleen nog nooit gezien *googlen gaat*
Had je al wat gevonden? Hier hebben ze het in ieder geval
  zondag 8 juni 2008 @ 20:37:52 #143
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_59228602
oe, en naamboeken hebben ze daar ook. Die wilde ik al zooooo lang kopen, maar ik was dat een beetje vergeten, dus die komt ook op de lijst voor Amber.

edit: dank je wel dus
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  zondag 8 juni 2008 @ 20:39:43 #144
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_59228670
Bij bulbby.com hebben ze ook erg leuke dingen met namen erop. Ik heb er eens een fotoalbum en naamstickers gekocht. Erg goede service en mooie spullen
  zondag 8 juni 2008 @ 21:06:37 #145
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_59229729
quote:
Op zondag 8 juni 2008 19:23 schreef Lois het volgende:
Ik heb al in geen jaren meer een poezie-album gezien maar vriendenboekjes zijn hier uitermate populair.
(zorg maar dat je genoeg pasfoto's en opleukstickertjes in huis hebt, we hebben hier wekelijks 2 boekjes die we moeten vullen)
IK heb een leuke foto van Saskia een heleboel keer op een A4'tje geprint. Gewoon bij elk boekje een foto'tje uitknippen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_59230327
Myrthe kreeg vorig jaar een waterbaan, dat is een succes. Dit jaar vragen we een aanvulling erop.
Ze kreeg ook een Annabel-pop, dit jaar wil ze er graag meer kleertjes bij (pop zou maat 44/50 moeten passen). www.selintoys.nl heeft ook leuke dingen.
  zondag 8 juni 2008 @ 21:28:55 #147
56471 pinquit
oh my lama!
pi_59230561
haha poem, ik dacht dat je bedoelde 44/50 volwassenenmaat stupid.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_59231023
nee gewoon een babymaatje gelukkig.

LadyS, heeft ze al strijkkralen? (bijv de prinsessenset)
verkleedkleding, barbies, bekerloepen ed om insekten in te bekijken?
van Hema een nachthemd met poppennachthemdje voor 8 euro

hema picknickset 16 euro (ook bij bart smit ed hebben ze soortgelijke sets)

succes
  vrijdag 13 juni 2008 @ 10:14:56 #149
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_59357252
Oh dat nachthemd met poppennachthemdje

Hier zijn de uitnodigingen voor Linde's verjaardag inmiddels de ddeur uit En nu komen alle moeilijk vragen: heeft de jarige nog wensen? Eigenlijk hebben we daar helemaal nog niet over nagedacht Wat is leuk om te vragen. Vind het zelf er moeilijk. Voor veel dingen is ze nog te klein, maar voor veel dingen juist ook alweer wat te groot.

Van ons krijgt ze een hopla, maar wat kunnen we nou aan de genodigden vragen?
pi_59357605
Misschien heb je wat aan dit topic?

Educatief en smijt verantwoord speelgoed voor 1 jarigen
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  vrijdag 13 juni 2008 @ 10:30:49 #151
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_59357622
Ah dank je ik ga meteen even kijken!
pi_59362617
Stiemie, ik zal eens even in mijn geheugen graven wat Meike kreeg toen ze 1 werd:

een poppenwagen
een loopauto
een driewieler met duwstang
knopjespuzzels
veel van dat vtech speelgoed met geluid
kartonnen boekjes (en van die kleine vierkante Nijntje boekjes, is Meike dol op!)
kleren
zandbakspulletjes

En voor de rest laat mijn geheugen me in de steek
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  vrijdag 13 juni 2008 @ 14:04:38 #153
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_59362812
Zo'n driewieler met duwstang is ook leuk! Misschien opa en oma maar eens lief aankijken Oh ik ben even met google aan de slag gegaan en zie er nu overal bijstaan dat die dingen vanaf 2 zijn. Nog maar een jaartje wachten dus


In het andere topic zag ik nog een plastic theeserviesje staan. die hou ik als tip achter de hand mocht er nog iemand bellen

[ Bericht 27% gewijzigd door Stiemie op 13-06-2008 14:10:50 ]
  zaterdag 14 juni 2008 @ 22:11:57 #154
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_59395997
Stiemie, wij hebben zo'n driewieler al een maand of wat, dus met ruim 1 in gebruik genomen en dat ging meteen goed. De Duplo echter, die we met de eerste verjaardag gaven, is nog bijna ongebruikt.

Als ik opnieuw een eerste verjaardagscadeau kon kiezen, deed ik zo'n wheely bug

Ik lees regelmatig dat Smartville een hit is, bij ons is dat ook gebleken met de garage daarvan. Nu wil ik graag gaan uitbreiden en zie ik dat lang niet alles (meer) te koop is?
Alleen de trein en ark zie ik overal. Is de serie aan het afbouwen?
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  zaterdag 14 juni 2008 @ 22:37:43 #155
1762 YPPY
Yppiaans
pi_59396659
Wij hebben de trein, die is echt leuk. Ik heb meer het idee dat ze de collectie steeds wisselen en dat er soms wat nieuws komt. Anna vindt de ijssalon ook erg leuk. "IJSSIE!"

Voor de tweede verjaardag hebben we een fiets met duwstang gekocht. Kunnen we dus eerst zelf duwen en later kan ze zelf fietsen. Verder krijgt ze van opa en oma een keukentje en heb ik duplo liggen dat ze nog krijgt.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  zondag 15 juni 2008 @ 14:10:38 #156
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_59405629
Op de site van Vtech staat wel de hele collectie, dus ik zal nog eens verder zoeken.

Ik weet dat Icicles dreumes ook gek is met de trein.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  zondag 15 juni 2008 @ 16:31:48 #157
23460 Deepfreeze
"koud hé"
pi_59408101
Ik zet een klein tvp-tje.. Zijn ook bezig om een verlanglijstje voor Chris te bouwen..
Die hopla ziet er in ieder geval leuk uit.. En ga ook een loopfiets op het lijstje zetten.. Of een koe, of zo'n wheelybug..
En voor de rest ga ik nog even rondneuzen..
pi_59416647
Meikes driewieler is een hit hoor, ze zit er prima op. Stoeltje kan naar voor en naar achter gezet worden, en er zitten gordeltjes bij. Je kunt haar geen groter plezier doen dan met een rondje driewieler

wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  zondag 15 juni 2008 @ 23:28:53 #159
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_59419619
Kijk Meike nou

Ik heb dé fiets gevonden voor Amber haar verjaardag:


een 16inch omafiets
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  maandag 16 juni 2008 @ 00:17:55 #160
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_59421277
Die is té poepig LadyS! Ik wil ook zo'n 1!
I'm so glamourous I piss glitter!
  maandag 16 juni 2008 @ 09:33:55 #161
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_59424679
Oh Lady S die fiets is gewoon echt te leuk! Die zou ik zelf ook wel willen!

En die roze driewieler is ook Misschien toch maar als cadeautip doorgeven aan de opa's en oma's
  maandag 16 juni 2008 @ 13:20:08 #162
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_59430320
Hij staat niet meer op de site
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  maandag 16 juni 2008 @ 13:34:03 #163
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_59430743
Gelukkig nog meer omafietsen gevonden en deze vind ik eigenlijk nog leuker ook:

Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  maandag 16 juni 2008 @ 13:38:02 #164
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_59430874
Erg leuk
Snel bestellen dus, voordat ook deze weg is.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  maandag 16 juni 2008 @ 13:49:56 #165
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_59431215
Wat een mooie fiets LadyS!

Ik heb vanmorgen de ark van noah gekocht van Smartville, ben benieuwd of die net zo in de smaak valt als de garage.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  maandag 28 juli 2008 @ 19:59:59 #166
105850 Fuente
mamamuts
pi_60402950
Sara roept nou al weken te zeuren om een harp. Ze bedoelt echt een harp, het muziekinstrument. Heeft iemand enig idee of hier een speelgoed variant van is, en waar we deze kunnen kopen? Ik kom er online tot nu toe geen een tegen.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_60403099
Morris krijgt deze voor z'n verjaardag:

Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_60403143
quote:
Op maandag 28 juli 2008 19:59 schreef Fuente het volgende:
Sara roept nou al weken te zeuren om een harp. Ze bedoelt echt een harp, het muziekinstrument. Heeft iemand enig idee of hier een speelgoed variant van is, en waar we deze kunnen kopen? Ik kom er online tot nu toe geen een tegen.


Op Amazon zo te zien. Ik weet niet of je dat in Nederland kan kopen/bestellen
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  maandag 28 juli 2008 @ 21:00:34 #169
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_60404418
Die harp! Wel een originele wens Fuente!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_60404542
haha harp! grappig, Piet zou er ook graag een willen (heeft ie o.a. bij 'de kleine Einsteins' gezien, en natuurlijk bij Barbalala).

snoopy, wat een geweldige fiets zeg, wow! daar zal ie vast heel blij mee zijn!

piet krijgt een mammoet skelter voor z'n verjaardag. we wilden er eerst zoeen met 2 stoeltjes erop, zodat anna of een vriendje achterop kan. maar die dingen zijn zo enorm, dat zou bij ons nooit in de schuur passen. dus we zijn bij een iets kleiner model uitgekomen, de 'niels' daar kan ie vast ook wel een hele tijd plezier van hebben. bovendien: z'n vriendje heeft er ook ongeveer zoéén, en die woont vlakbij, dus ach, ze hoeven niet per se samen op 1 skelter.
pi_60404579
Oeh, zo'n skelter vind ik ook wel erg leuk. Maar ja, we kunnen niet alles kopen natuurlijk
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_60404631
inderdaad! meneer heeft nog een verlanglijstje waar je u tegen zegt trouwens. daar hevelen we ook maar wat wensen van over naar volgende gelegenheden.
  Jubileum moderator maandag 28 juli 2008 @ 22:07:54 #173
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_60406025
Wat een geweldig stoere fiets Snoopy, erg leuk rood!
Dat harpje is geweldig en die skelter is helemaal awsam zoals Eva zou zeggen (awesome dus).

Ik heb nog een leuke spelletjestip:

Valt erg in de smaak hier, het is alleen niet zo handig spelen met een kindje wat niet kan liegen zoals Eva.
"hmmm wat zou Eva omgedraaid hebben?" waarop Eva dan enthousiast brult "deze, deze en deze mama!"
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 28 juli 2008 @ 22:27:58 #174
105850 Fuente
mamamuts
pi_60406510
Snoopy, dank je wel! Ik ga eens kijken of dat lukt
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  dinsdag 29 juli 2008 @ 09:12:54 #175
1762 YPPY
Yppiaans
pi_60412685
Die harp! Had ook al zitten zoeken, maar kwam niet verder dan mini-harpjes voor aan een ketting.

Anna krijgt van ons een fiets met duwstang en zijwieltjes. Ze is er vast te klein voor nl. Verder duplo en een poppenbedje. Die fiets is echt voor buiten en zo weer afhankelijk. We we zijn een beetje bang dat ze er nog niet op kan. Vandaar ook iets voor binnen. Van opa en oma hopelijk een keukentje. Zo leuk, om iets uit te zoeken.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  dinsdag 29 juli 2008 @ 09:20:45 #176
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_60412819
Klinkt als erg leuke cadeautjes zo Yppy. Ik vind een houten speelkeukentje altijd zooo leuk

Ik vroeg laatst cadeautips voor Linde's 1e verjaardag en dus nog even een update

Linde heeft op haar feestje het volgende gekregen: een loopkar (waar ze ook op kan zitten), zo'n fietsje met duwstang, kleertjes, plastic theeserviesje, hopla-spel, Purk-knuffel, houten xylofoon, aankleed-Ernie, fischer price classic speelgoed , boekjes, popje, vingerpopjes, een bal en een vormenschildpad.

Het theeservies, Ernie en de loopkar zijn momenteel het meest favoriet. Al kan ik Ernie af en toe wel wat aandoen met zijn gekwek Is het hier nou zo warm of ligt dat aan mij? Kan jij de rrrrrits van mijn jasje even opendoen? en 2 seconden later: brrrr wat is het koud. Kan jij de rrrrrits van mijn jasje dichtdoen etc. En die stomme Elmo die steeds belt op zijn mobieltje, net als Ernie zich aan het aankleden is...
  dinsdag 29 juli 2008 @ 09:38:52 #177
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60413169
quote:
Op maandag 28 juli 2008 20:06 schreef snoopy het volgende:
Morris krijgt deze voor z'n verjaardag:

[ afbeelding ]
Wauw!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  dinsdag 29 juli 2008 @ 10:23:22 #178
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_60414034
Ik had bedacht dat Simon straks de Smartville trein krijgt voor zijn verjaardag. De boot en garage zijn zo'n hit!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  dinsdag 29 juli 2008 @ 10:36:14 #179
1762 YPPY
Yppiaans
pi_60414281
Die trein is erg leuk. Anna is er gek mee. Ze kan hem zelf aanzetten, dat is alleen wel jammer.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_60414787
quote:
Op maandag 28 juli 2008 22:07 schreef Lois het volgende:
Wat een geweldig stoere fiets Snoopy, erg leuk rood!
Dat harpje is geweldig en die skelter is helemaal awsam zoals Eva zou zeggen (awesome dus).

Ik heb nog een leuke spelletjestip:
[ afbeelding ]
Valt erg in de smaak hier, het is alleen niet zo handig spelen met een kindje wat niet kan liegen zoals Eva.
"hmmm wat zou Eva omgedraaid hebben?" waarop Eva dan enthousiast brult "deze, deze en deze mama!"

dat zie ik hier ook nog wel gebeuren ja. wel grappig, ik zie dit spelletje de laatste tijd ineens in allerlei varianten opduiken, voorheen had ik er nog nooit van gehoord. misschien is 't ook wel iets nieuws, maar dan wel meteen heel breed ge'hyped'.
  dinsdag 29 juli 2008 @ 11:02:55 #181
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_60414875
Wat ik trouwens voor grotere kinderen, ik dacht 4 of 5 +, een leuk spelletje vind is waar ben jij.
Ik heb, toen ik nog op de groep werkte, dit veel gespeeld met kinderen tot 12 jaar. Het is telkens opnieuw moeilijk, je kunt het ook wat vereenvoudigen door wat dingen weg te laten.
Kinderen moeten echt logisch denkwerk gebruiken (bijvoorbeeld, er is geen vrouw in een slaapkamer, dat betekent dat mama beneden moet zijn)

...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_60414923
ik denk dat we eerst maar eens voor 'wie is het?' gaan.
  dinsdag 29 juli 2008 @ 11:08:21 #183
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_60414976
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 11:05 schreef bixister het volgende:
ik denk dat we eerst maar eens voor 'wie is het?' gaan.
Dat is inderdaad makkelijker, maar als je dat beu bent of meer uitdaging zoekt met een wat groter kind, kun je naar waar ben je overstappen!

Daarmee kun je kinderen ook termen leren als sanitaire ruimte
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  donderdag 31 juli 2008 @ 21:46:29 #184
79128 HarryP
mijnCV.com
pi_60475530
Weet er iemand waar je de "vtech sorteer en lanceer vormenraket" kan kopen.
Op de website van vtech kom ik hem niet meer tegen en ook nergens anders.
pi_60476276
ik zie 'm wel hier en daar op marktplaats harryp.
  † In Memoriam † dinsdag 5 augustus 2008 @ 11:24:51 #186
7074 moussy
kuttekop
pi_60571117
Cas is bijna jarig, en ik weet het niet meer Als je aan hem vraagt wat ie graag zou willen hebben, dan krijg je standaard als antwoord, een babypop die kan zwemmen (babyborn) en sjarte crocs. Hij krijgt géén babyborn, poppentroep is er al genoeg... verder dan sjarte crocs kom ik niet
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_60571244
misschien levert piets verlanglijstje nog inspiratie op?

sterrenkijker
cars racebaan
cars auto's
nieuwe fiets
skelter
playmobil: iets met ridders of polities
gewichtjes om mee te heffen ( )
trompet
drumstel
verkleedkleren: indiaan / cowboy
zwemflippers
duikbril
zo'n knikkerbaan die je zelf kunt bouwen/veranderen
  † In Memoriam † dinsdag 5 augustus 2008 @ 13:04:19 #188
7074 moussy
kuttekop
pi_60573524
Hier kan ik volgens mij wel wat mee, dank bix

Mijn schoonfamilie verwacht altijd een verlanglijstje.,.. ik vind het maar lastig. Ik ga meteen ook maar broeden op die van mezelf, ik heb nog even
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_60575301
Misschien kan je ook even in dat spelletjestopc van Lois kijken voor ideeën Mous.
Morris wilde ook heel graag een knikkerbaan die je zelf kan bouwen. Verder heeft hij zo'n vtech fototoestel gekregen en veel Thomas trein dingen.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_60575548
oja, een fototoestel, da's ook een heel mooi kado.
  Jubileum moderator dinsdag 5 augustus 2008 @ 20:11:43 #191
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_60583338
Oe ja dat Vtech fototoestel staat ook hoog op Iris'verlanglijstje.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_60583481
Morris heeft bij opa en oma een plaatje gezien van zo'n fototoestel en met grote stelligheid gezegd dat hij DAT voor zijn verjaardag wilde
Ik moet zeggen dat het wel een grappig ding is maar de kwaliteit van de foto's vind ik wel tegenvallen eerlijk gezegd. Je kan er ook filmpjes mee maken en MP3's op zetten.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  † In Memoriam † donderdag 14 augustus 2008 @ 11:44:04 #193
7074 moussy
kuttekop
pi_60821554
Sjarte crocs niet in zn maat te vinden, nou is het er ook het weer niet voor en hij heeft sinds van de week nog maar één wens... een insectensetje van de Action

We hebben een klein 3 wiel stepje gekocht, want hij wil steeds 'stunten' op die van het buurjongetje.
Een lite brite set, ik kende het niet trouwens, het is van MB
en zn insectensetje
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_60822088
Hoe werkt zo'n ding moussy?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  † In Memoriam † donderdag 14 augustus 2008 @ 12:31:58 #195
7074 moussy
kuttekop
pi_60822720
de jaren 80 versie

Wat we nu hebben is een jubileum versie, Lite Brite 35 jaar met een extra action man setje er bij, maar die ligt in de kast voor 5 dec of een weetikveelmoment.

Je zou er haast een boek over schrijven!
  donderdag 14 augustus 2008 @ 20:14:15 #196
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_60834189
Dat heb ik nu nog nooit gezien! En ik heb in mijn carriere al heel wat speelgoed voorbij zien komen, maar deze niet. Leuk hoor, pinnetjes maar dan met licht!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  † In Memoriam † donderdag 14 augustus 2008 @ 22:00:45 #197
7074 moussy
kuttekop
pi_60837361
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 20:14 schreef PM-girl het volgende:
Dat heb ik nu nog nooit gezien! En ik heb in mijn carriere al heel wat speelgoed voorbij zien komen, maar deze niet. Leuk hoor, pinnetjes maar dan met licht!
Ik vond het echt iets voor Cas en ik vond het zelf leuk

Hij kan úren met strijkkralen pielen, maar ik mag het niet strijken, want dat is zonde dus dit leek me wel leuk. Was maar 7,50 hoor, bij Blokker. Het schijnt járen een mega hit geweest te zijn, vooral in Amerika als ik google goed begrijp.
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_60839374
Oh ik ken dat wel! Had vroeger ook zoiets, uren zoet mee geweest
Saartje
pi_60851264
Ziet er wel leuk uit moussy, vooral dat het ook licht geeft. Even in de gaten houden voor over een paar jaar.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_61371181
Lis krijgt deze voor haar verjaardag

Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_61371248
Oeh, die is wel heel leuk zeg!
pi_61373500
Mag Anna bij Lis komen spelen?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_61373786
quote:
Op donderdag 4 september 2008 13:01 schreef YPPY het volgende:
Mag Anna bij Lis komen spelen?
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_61373826
dan wil onze anna vast ook wel meedoen!

wat een leuk keukentje zeg!
  donderdag 4 september 2008 @ 13:24:59 #205
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61373975
Oh wat mooi Snoop!
***
  Jubileum moderator donderdag 4 september 2008 @ 20:28:02 #206
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_61384103
Keukenmeet bij Snoop en Lis
Hij is superleuk, bijna net zo mooi als jullie grote keuken *zucht*
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 4 september 2008 @ 20:48:07 #207
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_61384712
Snoopy, wat een ontzettend mooi keukentje!

F (bijna 4,5) wou heel graag zo'n hondje van Fisherprice waar je mee kunt wandelen.
.
Ik vond het meer iets voor jongere kinderen en ik was dan ook niet van plan om haar dat te geven.

Toen kreeg de mazzelaarster geld van mijn oma om zelf een kadootje te kopen en toen koos ze dus dat hondje waar ze al weken om zeurde.
Ik moet eerlijk toegeven dat het een groot succes is, ze heeft hem nu 1,5 week en ze heeft hem iedere dag nog uitgelaten
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  donderdag 4 september 2008 @ 20:49:59 #208
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_61384769
O wat leuk!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  vrijdag 5 september 2008 @ 12:35:27 #209
35189 Troel
scherp en bot
pi_61398839
Bij de Bart Smit hadden ze de FP telefoon in de aanbieding voor 6 euro, dus ik kon het niet laten.

Ruben zat echt gewoon te genieten en te spelen met dat ding, draaien aan de draaicirkel, wegduwen en weer naar je toetrekken, de hoorn opeten, noem maar op.

Ik ben alleen niet zo blij met het lange trekkoord wat eraan zit
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_61399121
dan leg je daar toch een knoop in zolang je 't nog niet vertrouwt?

leuk hondje, malo!
pi_61399231
of je knipt een stukje af. Ik was juist niet te spreken over het koordje tussen telefoon en hoorn. Dat is zo kort dat als Lis er mee 'belt' de telefoon ergens in het luchtledige hangt
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  vrijdag 5 september 2008 @ 13:42:23 #212
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_61400804
quote:
Op donderdag 4 september 2008 20:48 schreef MaLo het volgende:
Snoopy, wat een ontzettend mooi keukentje!

F (bijna 4,5) wou heel graag zo'n hondje van Fisherprice waar je mee kunt wandelen.
[ afbeelding ].
Ik vond het meer iets voor jongere kinderen en ik was dan ook niet van plan om haar dat te geven.

Toen kreeg de mazzelaarster geld van mijn oma om zelf een kadootje te kopen en toen koos ze dus dat hondje waar ze al weken om zeurde.
Ik moet eerlijk toegeven dat het een groot succes is, ze heeft hem nu 1,5 week en ze heeft hem iedere dag nog uitgelaten
Oh, die hond Bij ons heeft ie nu zijn derde eigenaar (de rest leek mij te oud) maar ze maken er nóg ruzie om Maar erg hufterproof dus! Gaat al 5 jaar mee.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  vrijdag 5 september 2008 @ 14:18:03 #213
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_61401765
Wij hebben 'm ook, die hond! Hij gaat vaak mee wandelen met de hond zonder wielen.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  vrijdag 5 september 2008 @ 14:19:52 #214
35189 Troel
scherp en bot
pi_61401823
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 12:48 schreef snoopy het volgende:
of je knipt een stukje af. Ik was juist niet te spreken over het koordje tussen telefoon en hoorn. Dat is zo kort dat als Lis er mee 'belt' de telefoon ergens in het luchtledige hangt
Dat ook ja, maar Ruben is nog niet zo groot, dus die heeft daar geen last van
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_61644833
Ook leuk: Balancing Moon / Der Balancier-Mond


Met de kleurendobbelsteen gooi je, de kleur die je gooit mag je opleggen (eerst de grootste). Als de maan uit evenwicht raakt rolt alles er af en ben je af.
pi_61644895
Kopen jullie ook Playmobil? Dat is toch wel het saaiste ooit, totaal geen interactiviteit, moeten de kinderen zelf maar vlieg en rij-geluiden verzinnen. Had ooit een brandweerset en nooit mee gespeeld.

Kortom, koop geen Playmobil.
pi_61644999
quote:
Op maandag 15 september 2008 14:25 schreef emokid het volgende:
Kopen jullie ook Playmobil? Dat is toch wel het saaiste ooit, totaal geen interactiviteit, moeten de kinderen zelf maar vlieg en rij-geluiden verzinnen. Had ooit een brandweerset en nooit mee gespeeld.

Kortom, koop geen Playmobil.
Joh en juist zelf die vlieg- en rijgeluiden verzinnen vergt geen creativiteit denk je? Juist beter dan al het voorgekauwde spul wat met één druk op de knop 100 bewegingen en geluiden maakt.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  maandag 15 september 2008 @ 14:35:22 #218
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_61645228
Mijn dochter speelt momenteel vrij veel met Playmobil. Ze heeft er niet zo heel veel van, maar als hoogtepunt een zeehondenbassin. Ze speelt er hele verhalen mee. Ze voert shows op, stelt allemaal publiek op, laat de zeehonden een baby uit het water redden , laat een zeehond ontsnappen en door de politie weer opsporen... Genoeg verhalen te verzinnen met Playmobil .
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_61645362
hier wordt ook veel met playmobil gespeeld, en al een hele tijd.
pi_61663234
Ik merk op mijn werk dat kinderen van 3 en 4 jaar ontzettend graag met Duplo Techniek spelen.
Kunnen ze zelf voertuigen bouwen met behulp van schroevendraaiers. echt een aanrader!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  dinsdag 16 september 2008 @ 00:16:37 #221
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_61664361
Wow, da's mooi spul!
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_61667183
dat is gaaf!!
dat kende ik helemaal nog niet.
* p_iglet gaat googlen

over paar jaar vast ook leuk voor Pepijn!
nu is duplo ook al erg leuk, maar vooral om in en uit de kist te gooien, wat papa en mama bouwen weer vakkundig uit elkaar te halen en vooral veeeeeeeeeeel zooi mee te maken.
  dinsdag 16 september 2008 @ 10:00:45 #223
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_61668048
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 09:10 schreef p_iglet het volgende:
dat is gaaf!!
dat kende ik helemaal nog niet.
* p_iglet gaat googlen

over paar jaar vast ook leuk voor Pepijn!
nu is duplo ook al erg leuk, maar vooral om in en uit de kist te gooien, wat papa en mama bouwen weer vakkundig uit elkaar te halen en vooral veeeeeeeeeeel zooi mee te maken.
Dat Duplo techniek heet Dacta. zoekt misschien iets makkelijker.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_61688837
Wij hebben het op het werk gekocht bij Heutink (www.heutink.nl) daar wordt het wel duplo techniek genoemd
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  † In Memoriam † donderdag 18 september 2008 @ 08:54:31 #225
7074 moussy
kuttekop
pi_61723897
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 10:00 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Dat Duplo techniek heet Dacta. zoekt misschien iets makkelijker.
vroeger was duplo geen duplo, maar dacta Ik dacht dat het in engeland nog steeds Dacta was
Je zou er haast een boek over schrijven!
  zaterdag 20 september 2008 @ 20:56:22 #227
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61787502
Er is een nieuwe wheelybug uit..

Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  zaterdag 20 september 2008 @ 21:44:46 #228
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_61788412
Ik zie alleen een kruisje Vivi. Maar na zoeken denk ik dat het de tijger is? Lena heeft voor haar verjaardag het lieveheersbeestje gehad, dat vind ik nog steeds de allerleukste. En het is echt een cool ding! Ze kan er nog niet ´alleen´mee spelen, maar Luuke raced de hele kamer door. Ik vind het echt grappig dat ze ook zijwaarts kunnen, dat versterkt het cross-effect.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_61951212
jammer dat dat duplo techniek zo duur is zeg k vind het geweldig!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_61952117
Dat duplo techniek ziet er gaaf uit zeg! Maar wel erg duur idd... Zeker omdat die site bedoeld is voor scholen en kinderopvang enzow, en je dus alleen die grote paketten kunt kopen. Zou het nergens los te verkrijgen zijn?
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  zaterdag 27 september 2008 @ 16:55:58 #231
35189 Troel
scherp en bot
pi_61953544
Ja, die Duplo! Herkennen jullie deze nog:



Mijn moeder heeft het in Frankrijk op de rommelmarkt op de kop getikt.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 28 september 2008 @ 09:33:50 #232
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61965203
Ik heb dit net besteld, voor Sinterklaas alvast (ik koop vaak vast wat in het voren dan is het niet zo'n grote aderlating in December..er staat ook al een minidrumstel in de schuur )



Alles bij elkaar nog geen 100 euro! (Inc. tafel!) .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_61965294
leuk vivi, zo'n treinbaan is hier ook een groot succes. zonder tafel weliswaar, maar op de grond hebben ze natuurlijk ook nog meer gelegenheid om eigen varianten te verzinnen (onder de bank/tafel door, etc). voordeel van deze houten rails is dat je er allerlei uitbreidingssets voor kunt kopen, vrijwel alle merken (houten) rails sluiten prima op elkaar aan. ook die van ikea bijvoorbeeld.
  zondag 28 september 2008 @ 09:52:32 #234
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61965313
Welk merk heb jij dan Bix?
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_61965348
ik heb 2 sets van verschillende merken bij elkaar gevoegd, weet niet meer welke merken eigenlijk. maar 1 was een hele dure met alle Thomas-treinen erbij , en de ander was een cheapo aanbieding maar ook een leuke set met div. bruggetjes en andere accessoires.

ze spelen er allebei heel graag mee, zie bijv. hier en hier en hier.
  zondag 28 september 2008 @ 09:59:33 #236
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_61965349
Leuk Vivi!
Ik was maandenlang van plan Simon de smartville trein te geven. Nu twijfel ik.
Misschien is een houten boerderij met diertjes of houten garage toch leuker.

Och, we hebben nog 4 dagen om te kiezen!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_61965375
oh maar die smartville trein is ook hartstikke leuk hoor, PM! die zou Piet er ook nog dolgraag bij hebben. maar ik vind 1 soort spoorbaan wel genoeg. hij speelt er wel mee bij anderen.
  zondag 28 september 2008 @ 10:12:31 #238
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_61965460
quote:
Op zondag 28 september 2008 10:01 schreef bixister het volgende:
oh maar die smartville trein is ook hartstikke leuk hoor, PM! die zou Piet er ook nog dolgraag bij hebben. maar ik vind 1 soort spoorbaan wel genoeg. hij speelt er wel mee bij anderen.
Ok, je hebt me om. Hij krijgt namelijk nu of straks in december een houten treinbaantje.

Maar nu:

deze:



of deze boerderij op pag. 26

of toch de garage:

...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_61965524
ooh, dan zou ik de garage kiezen. die biedt toch net wat meer speelmogelijkheden. we hebben hier best veel little-people boerderij-spullen maar daar hebben ze nooit zo veel mee gedaan. ok, je zet die koe daar en dat paard daar en klaar is boer kees. die auto's kunnen tenminste rijden, in de lift, van de afrit. véél interessanter volgens piet & anna.
'gewone' poppenhuizen zijn wel erg populair hier trouwens. maar dan liefst wel met trapjes en deurtjes (van de ene naar de andere kamer) erin enzo.
[edit]ik zie nu die grotere boerderij uit je link, die zou hier ook wel in goede aarde vallen![/edit]
  zondag 28 september 2008 @ 10:22:32 #240
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61965552
quote:
Op zondag 28 september 2008 09:59 schreef bixister het volgende:
ik heb 2 sets van verschillende merken bij elkaar gevoegd, weet niet meer welke merken eigenlijk. maar 1 was een hele dure met alle Thomas-treinen erbij , en de ander was een cheapo aanbieding maar ook een leuke set met div. bruggetjes en andere accessoires.

ze spelen er allebei heel graag mee, zie bijv. hier en hier en hier.
Oh ja, leuk zeg!

Ik was gisteren bij Peters Pakhuis en daar hadden ze ook alleen een heel duur merk, een iniminie startersetje was nu in de aanbieding, voor 80 euro (en dan had je twee stukjes weg ofzo ).

Heel leuk hoor maar dat vond ik toch wat overdreven. Wat ik nu besteld heb is van Trekpleister(!), dat zal toch ook wel combineren met IKEA denk ik zo..(hopelijk).
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_61965612
jahoor, dat past echt wel. zodra hij in staat is om zelf spoorbanen te maken is 't wel leuk om wat meer rails en bochtstukken enzo te hebben, anders kom je vaak niet goed uit, en dat werkt heel frustrerend.
  zondag 28 september 2008 @ 10:31:18 #242
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61965645
quote:
Op zondag 28 september 2008 10:28 schreef bixister het volgende:
jahoor, dat past echt wel. zodra hij in staat is om zelf spoorbanen te maken is 't wel leuk om wat meer rails en bochtstukken enzo te hebben, anders kom je vaak niet goed uit, en dat werkt heel frustrerend.
Hahaha, daar kan ik me wel iets bij voorstellen idd .

Ik was me rot aan het piekeren wat ik hem nu weer cadeau moest doen, hij heeft ook niet zo veel interesse in alles behalve auto's .

En er staat hier al een compleet wagenpark, maar ipv eke keer zo'n los "onzinding" te kopen lijkt zoiets als dit me dan veel leuker en duurzamer, omdat je er voor elke gelegenheid weer iets bij kan kopen .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  † In Memoriam † zondag 28 september 2008 @ 10:33:56 #243
7074 moussy
kuttekop
pi_61965676
Ik denk dat wij al op drie merken houten treinbaan zitten, van eichhorn, kruidvat (is hetzelfde als trekpleister), ikea en formido (zelfde als die van kruidvat), past allemaal alleen die van Ikea heeft losse tussenstukjes.
Je zou er haast een boek over schrijven!
  zondag 28 september 2008 @ 10:36:12 #244
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61965705
O, da's goed om te weten .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  † In Memoriam † zondag 28 september 2008 @ 10:44:42 #245
7074 moussy
kuttekop
pi_61965800
Oh! We hebben ook nog een houten garage van de lidl, past er óók op!

.. en bij de action hebben ze af en toe houten huisjes, poppetjes en autootjes, de autootjes passen op de treinbaan.
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_61970026
Die van ikea past op de merkloze baan die we hebben, maar Anna kan de stukken rails niet goed vastmaken. Daarvoor gaat het te stroef.

Bij de Dolfijn in Oosterhout hadden ze een soort harp. Grappig dat het me meteen opviel nadat er hier iemand om vroeg.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  zondag 28 september 2008 @ 14:34:32 #247
35189 Troel
scherp en bot
pi_61970061
quote:
Op zondag 28 september 2008 10:44 schreef moussy het volgende:
Oh! We hebben ook nog een houten garage van de lidl, past er óók op!

.. en bij de action hebben ze af en toe houten huisjes, poppetjes en autootjes, de autootjes passen op de treinbaan.
Da's een Eichhorn garage toch? Ik heb hem hier ook staan, maar ik vind hem vies tegenvallen eigenlijk
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † zondag 28 september 2008 @ 14:40:04 #248
7074 moussy
kuttekop
pi_61970212
quote:
Op zondag 28 september 2008 14:34 schreef Troel het volgende:

[..]

Da's een Eichhorn garage toch? Ik heb hem hier ook staan, maar ik vind hem vies tegenvallen eigenlijk
neuh, geen idee welk merk...Plan Toys dus.

Deze:
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_62069148
Ik zoek eigenlijk leuke speeltjes voor Amber; gewoon simpele leuke basic speeltjes die ze leuk zal vinden zonder teveel fratsen. Waar ze helemaal van onder de indruk is is haar fisher price kick & play stoeltje, zo erg dat ze hem al aan gort heeft getrapt geloof ik Ze trapt er zo hard in zodra ze door heeft dat de geluidjes aan staan (ding maakt geluid/lichtjes zodra ze paneeltjes aanraakt met haar voetjes in de zitting) dat ik zoiets heb van dat kan toch nooit goed zijn voor die voetjes? Maargoed; de geluidjes zijn inmiddels dusdanig vervormd alsof dat ding bezeten lijkt Had er nieuwe batterijen in gedaan maar zondert goed resultaat.

Amber is dus van de geluidjes, lichtjes en hard trappelen

Maar ik zat te denken iig een bal te halen voor spelletjes op de vloer, en misschien nog wat basic dingetjes?

Ik heb verder nog wel wat dingen op het oog maar die wilde ik voor sinterklaas bewaren, en dan voor nu wat speeltjes waar ze voorlopig weer genoeg aan kan ontdekken.

(Ze is overigens dus 3 maanden a.s. zondag).
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_62070901
zachte boekjes met knispers/spiegeltjes e.d. vinden ze vaak ook leuk. ze kan waarschijnlijk steeds beter dingen pakken en vasthouden. tuimelaars met een belletje erin, ook een groot succes zag ik gisteren toen ik op bezoek was bij een baby van 4 mnd.
  donderdag 2 oktober 2008 @ 10:46:38 #251
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62071265
Antwoord al elders gevonden.
***
pi_62073954
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 10:33 schreef bixister het volgende:
zachte boekjes met knispers/spiegeltjes e.d. vinden ze vaak ook leuk. ze kan waarschijnlijk steeds beter dingen pakken en vasthouden. tuimelaars met een belletje erin, ook een groot succes zag ik gisteren toen ik op bezoek was bij een baby van 4 mnd.
Tuimelaar idd, das een goed idee!

Ik heb zo'n knisperboekje voor d'r, en vooral de piep vind ze erg leuk.
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 15:35:25 #253
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_62107412
De garage is een grote hit, maar wat zo mogelijk nog meer in de smaak valt is het volgende Duplo-artikel



Vooral dat draaidingetje om de lopende band aan het werk te zetten en de klep die het afval laat vallen zijn briljant voor kleine kinderen!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 16:02:45 #254
6473 Koosje
Deelt uit!
pi_62108017
quote:
Op donderdag 18 september 2008 16:53 schreef HarryP het volgende:
Gaaf spul op dat www.heutink.nl
Maar wel duur.
Zou je daar ook als particulier kunnen bestellen? Ik kon het zo snel niet vinden op de site..
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 16:07:37 #255
56471 pinquit
oh my lama!
pi_62108124
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 15:35 schreef PM-girl het volgende:
De garage is een grote hit, maar wat zo mogelijk nog meer in de smaak valt is het volgende Duplo-artikel

[ afbeelding ]

Vooral dat draaidingetje om de lopende band aan het werk te zetten en de klep die het afval laat vallen zijn briljant voor kleine kinderen!
heeft Max voor zn 2e gekregen, echt helemaal top!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 16:31:12 #256
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_62108694
heb de sint aan kopen al klaar
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_62109117
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 16:31 schreef _evenstar_ het volgende:
heb de sint aan kopen al klaar
jij bent vlot
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 16:53:55 #258
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_62109226
ja zag van alles, en tis niet superveel allemaal,
Gereedschap setje, speelgoedkassa, wat klei, zo;n magneetbordje met cijfers letters, en van dat peuter ministek
maar goed ze heb einde van die maand ook der verjaardag en heb momenteel al kosten genoeg
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_62109420
Och jee.... Sint.... dat komt er ook weer aan We vieren het heel bescheiden dit jaar wegens net geboren of net geboren wordende baby, maar een cadeautje of twee, drie zou toch wel leuk zijn.
* owlet gaat de speelgoedtopicreeks maar weer even uitpluizen!
pi_62110366
Wij hebben vandaag alvast voor Kims verjaardag een keukentje van Smoby gekocht.
En voor Sinterklaas doen we een paar losse dingen. Ze is natuurlijk ook 6 dec jarig.
We hebben nu little people poppetjes, een houten prinsessenpopje van vakantie. Een setje potloden met boekje van winnie the pooh, boekje mooie vis van de zee oid, met stickers en speciale stiften ofzo. Lijkt me toch wel genoeg. Tenzij we nog iets anders tegenkomen. En binnenkort is er de speelgoedbeurs weer.
pi_62113772
Ik heb het idee dat de meiden toe zijn aan wat nieuws.
Wat vinden ze eigenlijk rond deze leeftijd (1,5 jaar)?
Loopkarren hebben we.....
  Jubileum moderator vrijdag 3 oktober 2008 @ 20:35:06 #262
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_62113908
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 16:02 schreef Koosje het volgende:

[..]

Zou je daar ook als particulier kunnen bestellen? Ik kon het zo snel niet vinden op de site..
Ja hoor, ik bestel er ook weleens wat.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 21:08:08 #263
108648 cattie
lieve moeder
pi_62114727
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 15:35 schreef PM-girl het volgende:
De garage is een grote hit, maar wat zo mogelijk nog meer in de smaak valt is het volgende Duplo-artikel

[ afbeelding ]

Vooral dat draaidingetje om de lopende band aan het werk te zetten en de klep die het afval laat vallen zijn briljant voor kleine kinderen!
Die staat op het verlanglijstje voor sinterklaas! Samen met de duplo boerderij en duplo boerderij toebehoren. En ik zie ook zoveel leuke boekjes enz. Er is veel te veel leuk speelgoed.
Ive is trouwens opeens in de vormenpuzzels. Deze is favoriet.
pi_62115911
K_P: duplo misschien?
Juliette speelt ook graag met insteekpuzzels of babypuzzels zoals deze


Verder van alles om poppen te verzorgen, tekenen en waterverven ed, keukentje, driewieler of step-met-drie-wielen..
Voor haar 2e verjaardag denk ik aan zo'n loopfiets

die zijn er in allerlei prijsklassen. Misschien ook nog leuk?
pi_62116067
K_P, meike is ook helemaaaaaal weg van een hobbelpaard, zo'n little tikes ding
(en die heb je ook voor 2 kindjes tegelijk)
En een theeserviesje, tekenen, zo'n tekenbord met magnetisch pennetje, knopjespuzzels
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  zondag 12 oktober 2008 @ 22:41:13 #266
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_62338216
Wij waren vandaag ergens waar dit speelgoed stond.
Het is een soort reuzenbouwpakket, waar je allerlei dingen van kunt maken. Erg duur , maar ook erg leuk.
Job was zwaar onder de indruk van het vliegtuig. En je moet je voorstellen dat het zo groot is dat Katja en Job er gemakkelijk samen op konden zitten.

Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zondag 12 oktober 2008 @ 23:03:09 #267
62233 Jelief
ikke lief!
pi_62338875
Emma krijgt een fiets voor haar verjaardag. Ze heeft nu tijdelijk een simpel ding van oma omdat de camping dicht is maar die heeft massieve banden en dioe slippen nog wel eens. Nu dus deze:


Geen rose fiets want zo kan onsje er straks ook op fietsen En zo leek hij ook een stuk voordeliger
We waren verbazend snel klaar voor ons doen
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_62339161
oh grappig livelink! zo zagen wij iets vergelijkbaars op onze zoektocht naar een skelter voor Piet. weet nu het merk niet meer, maar ze hadden in die zaak waar we waren een prachtig bouwpakket-achtige skelter staan, waar je zo zelf ook een step of iets anders van kon maken. ik ga nog eens zoeken of ik er een plaatje van kan vinden. ze waren ook vreselijk duur, dus geen optie voor ons, maar erg mooi!
  zondag 12 oktober 2008 @ 23:16:08 #269
62233 Jelief
ikke lief!
pi_62339202
En zoiets als livelink heeft gezien maar dan wat kleiner hebben wij gekocht bij janbibejan, die ligt nog in de kast totdat Emma er goed mee kan spelen.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_62339505
ah, ik heb 't gevonden, het heet De Berg MOOV, en je kunt van 1 pakket zelfs 4 verschillende dingen maken. zie bijv. hier.
pi_62339672
ik zie trouwens dat ze op diezelfde site ook een soort alternatieve wheelybugs verkopen, in div dierenvarianten, bijvoorbeeld een varken:

maar, duurder dan de ook daar verkrijgbare wheelybugs zelf!
  zondag 12 oktober 2008 @ 23:44:25 #272
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_62339983
Die skelter is ook mooi, inderdaad. En zelfs nog goedkoper dan het speelgoed dat ik zag.
Ik vind die wheelybugs ook zo leuk. Als ik nog kinderen in die leeftijd had, zou ik er direct voor gaan, geloof ik.

Leuke fiets, Jelief!
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zondag 12 oktober 2008 @ 23:59:18 #273
35189 Troel
scherp en bot
pi_62340339
Ruben krijgt deze



Mijn moeder heeft zo'n tupperwareparty gegeven maar dan van dat speelgoedmerk en daar kreeg ze deze gratis bij
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_62341414
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 23:32 schreef bixister het volgende:
ik zie trouwens dat ze op diezelfde site ook een soort alternatieve wheelybugs verkopen, in div dierenvarianten, bijvoorbeeld een varken:
[ afbeelding ]
maar, duurder dan de ook daar verkrijgbare wheelybugs zelf!
Oh die is gaaf zeg En die wheelybugs vind ik ook helemaal geweldig


Troel; die is leuk Ook al zo lief
  maandag 13 oktober 2008 @ 08:51:31 #275
62233 Jelief
ikke lief!
pi_62343245
Hé,zegt Emma,die heb ik ook. En daarmee bedoelt ze dat ze er op heeft gezeten toen wij een party hadden
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_62398239
Sinterklaas komt er weer aan en dus ook alle bijeenkomsten waar je je voor aan kunt melden.

Hier op mijn werk mag Linde bijvoorbeeld bij de Sint komen. Nu mag ik hiervoor een cadeautje van 15 euro van de site van Bart Smit aan de goede man doorgeven die dan zorgt dat het bij Zwarte Piet terecht komt. Maar wat is leuk voor een meisje van dan anderhalf in die prijsklasse?

Ik dacht zelf eerst aan een boekje, maar is dat wel zo leuk om te krijgen als alle andere kindjes misschien iets krijgen om meteen mee te spelen? Ik zag ook een basisdoos duplo of iets van little people? Of is ze daar nog te klein voor?
pi_62398679
Stiemie, duplo hebben we hier ook al liggen. Nu wordt het vooral uit elkaar gehaald, en rondgesmeten. Maar hij vind het wel geweldig. En hij begint al wat vaker ze ook weer opelkaar te zetten.
Of gewone houten blokken. Kun je ook lekker mee slepen, en straks bouwen.
Misschien is een puzzel ook leuk? Chris is niet zo stil-zitterig, maar misschien Linde wat meer.
pi_62398736
Ha Duplo is dus echt iets voor een dreumes!

Linde heeft houten blokken en knopjespuzzels. De puzzels gebruikt ze vooral om met de figuurtjes te spelen en de blokken vliegen hier ook regelmatig door de kamer
pi_62404226
Of iets van een pop ofzo???
Meike mag erg graag popjes de fles geven, en een theeserviesje is ook erg leuk voor die kleine meiden

Ik mag ook weleens flink gaan nadenken over Sint-kado's
Meike mag ook op het werk bij de Sint komen, ook voor 15 euro
Maar het speelgoed is zo duur allemaal!
We gaan maar eens even op jacht!
Heb al wel een kortingsbon voor Intertoys dus die gaan we in ieder geval even gebruiken!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_62404491
Oke, Linde is een verwend dreumesje Een pop en een plastic theeserviesje heeft ze ook al (gekregen voor haar verjaardag)

Ik heb voor de decembermaand al wat leuke dingen gekocht de afgelopen maanden als ze wat leuks in de aanbieding hadden bij zaken als Kruidvat en Hema (houten gebakjes voor bij het theeservies, kinderbestekje, nijntje zandbakvormpjes, armbandje met haar naam) En Linde is nog niet zo oud dat ze er superveel van snapt, dus ik wil er ook geen cadeauspektakel van gaan maken dat doen de oma's wel voor me denk ik
  woensdag 15 oktober 2008 @ 15:02:10 #281
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_62405388
Ik moet eens inventariseren, maar vlgens mij schiet ik al aardig op voor Sinterklaas
IK wil voor Tijn nog een houten treinbaan bij Ikea kopen iig en voor Saskia nog wat mini-loco-boekjes en dan ben ik er denk ik wel.
Vlak daarna is Tijn z'n verjaardag en dan wil ik een loopfiets voor hem van Bykkie (die zijn van hout), Saskia krijgt voor d'r verjaardag een nieuwe fiets.. en voor Nienke weet ik het nog ff niet.

Maar Little People is altijd goed, daar wordt hier best uitvoerig mee gespeeld, dus dan misschien een poppenhuis ofzo daarvan.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_62405534
Kyllian krijgt een houten keukentje voor zn verjaardag. Niet stoer, maar hij vindt koken zo leuk.
Voor de decembermaand willen we iets van een garage kopen, maar we weten nog niet wat voor 1. Verder verzamelen zich altijd wel wat kleine dingen voor december
pi_62406382
meimeltje, wat lees ik nou in je onderschrift!
  woensdag 15 oktober 2008 @ 15:33:49 #284
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_62406418
Engaging Infinite Improbability Drive..
  woensdag 15 oktober 2008 @ 15:45:36 #285
593 sjak
Juffie Bloem
pi_62406760
Lekker douchen!
pi_62406982
Da's ook een leuk speel'goedje' voor Kyllian
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  woensdag 15 oktober 2008 @ 15:53:23 #287
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62407007
Wat leuk Meimeltje! Gefeliciteerd!
***
pi_62407062
Meimeltje, van harte gefeliciteerd
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_62407170
whaaah dat valt snel op

Maar thnx, idd later hopelijk leuk speelgoed
pi_62407440
Meimel, van harte!
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_62407742
gefeliciteerd meimel & morpheus! en kyllian natuurlijk, grote broer worden is ook leuk!
pi_62407949
Meimel dat is leuk nieuws! Je kleine man wordt grote broer!

Al denk ik toch dat ik voor komende Sinterklaas voor een ander speelgoedje ga hoor
  woensdag 15 oktober 2008 @ 16:26:41 #293
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_62408185
Meimeltje, gefeliciteerd!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_62408823
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 16:20 schreef Stiemie het volgende:
Al denk ik toch dat ik voor komende Sinterklaas voor een ander speelgoedje ga hoor
hihi dat is ook niet echt iets om aan je werk te vragen. bovendien overstijgt het volgens mij de 15 euro wel.
  woensdag 15 oktober 2008 @ 18:48:29 #295
24188 Belana
kloon van belana
pi_62412014
meimeltje wat leuk, van harte!!
stormy waters...
sailin'
  woensdag 15 oktober 2008 @ 20:17:29 #296
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_62414324
Meimeltje proficiat! Leuk nieuwtje!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_62414845
Haha en dat in dit topic, was niet mijn bedoeling hoor
Maar bedankt voor de felicitaties allemaal Ff afwachten of alles goed gaat he.
pi_62414909
Ff ontopic dan maar
Dit keukentje staat op zolder klaar voor kyllian's 2e verjaardag:
  woensdag 15 oktober 2008 @ 20:44:06 #299
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_62415073
Leuk Meimeltje, waar komt die vandaan?
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_62415186
Hij is van 'Janod' en staat op verschillende sites.
Wij hebben hm hier besteld:
http://www.speelgoedconcurrent.nl/product/view/id/502
pi_62415195
prachtig! is het zelfgemaakt? echt heel leuk!

[edit]tjemig, sluit ik nu alwéér een topic?!? het is wel te zien dat ik wat teveel aan 't fokken ben.[/edit]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')