quote:
quote:Op zondag 13 januari 2008 00:51 schreef ijsmeis het volgende:
Wel lekker eigenlijk. Werkeloos (nee niet ontslagen, maar ontslag genomen), dus een soort van vakantie. Af en toe solliciteren, maar vooral ook veel niks doen en veel aan mijn studie werken.
Mijn vriendje wil alleen nu gaan slapen eigenlijk, dus ik ga maar mee.
Maar hoe is het met jou senesta? (dan lees ik de boel morgen gewoon even terug)
Game onquote:Op zondag 13 januari 2008 00:57 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja, bij mij gaat alles lekker![]()
Ik ben nog aan het rond kijken voor werk, ik werk nu nog af en toe via het uizendbureau en de ene keer is het dit en de andere keer is het weer wat anders.
Ik ben nog steeds bezig met mijn studie astrologie, ik zit nu in mijn derde jaar, volgend jaar zou het laatste jaar zijn maar ik denk dat ik er dan nog twee verdiepingsjaren bij ga pakken![]()
Uiteindelijk wil ik daar graag wat mee gaan doen![]()
Ik duik ook mijn bedje in inderdaad, mijn wekker is nogal onvoorspelbaar![]()
Welterusten en wellicht tot morgen
Kom je gezellig bij mij de afwas doenquote:
Ben ook eens gaan kijken ja. Een halve rel is geen rel. Maak er dan een hele rel vanquote:Op zondag 13 januari 2008 14:26 schreef Qwea het volgende:
nee dank jehier staat ook nog een berg
Ik heb een halve rel in een F&F topic over een hond die aan beide ogen blind wordt
Ik lig inmiddels alweer in bedquote:Op zondag 13 januari 2008 12:27 schreef senesta het volgende:
Iedereen hier een beetje uitgeslapen?
Ik niet![]()
Ik zou zo kunnen slapen
Een PSP voor jezelf?quote:Op zondag 13 januari 2008 22:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik lig inmiddels alweer in bed. Beetje bedhangen, lekker niks doen, TV kijken en FOK!ken.
Vandaag in Rotterdam geweest, om een PSP op te halen bij een FOK!ster. Voor de rest helemaal niks gedaan.
Ik heb trouwens ontiegelijke last van vreetbuien. Ik heb vandaag wel drie keer avondeten gehad en daarnaast nog een hoop gesnoept. En ik heb nog steeds honger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |