abonnement Unibet Coolblue
pi_56396847
Waar ik nog het meest van flip is dat Sport1 weigert La Liga uit te zenden.. Echt
Ben abonnee puur voor Barcelona, heb al een half jaar geen wedstrijd van Barca op Sport1 gezien.

Titel pakken gaat een moeilijk verhaal worden.. Hopelijk enorm ver in de CL komen dan maar.
Zou prachtig zijn als dat ding gewonnen wordt.. *droom*
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_56458143
quote:
Aragonés neemt Krkic mee en laat Raúl weer thuis

De Spaanse bondscoach Luis Aragonés heeft de verwachtingen waar gemaakt: Bojan Krkic zit in de Spaanse selectie voor het oefenduel met Frankrijk. De pas 17-jarige aanvaller van FC Barcelona debuteert in de Spaanse selectie, waarin Raúl opnieuw ontbreekt.

De relatie tussen Aragonés en de aanvaller van Real Madrid lijkt hetzelfde als die tussen de Franse bondscoach Raymond Domenech en David Trezeguet. Hoewel de Fransman topscorer is van de Serie A, wordt hij maar niet opgeroepen voor de nationale ploeg. Ook Raúl krijgt al maanden geen uitnodigingen meer. Het EK is weer een stap verder verwijderd van de 30-jarige aanvaller.

Krkic kreeg, naar verwachting, wél een belletje van Aragonés. Niet alleen de prima sportieve prestaties van de jongeling waren hiervoor de oorzaak, maar ook het feit dat Krkic tevens gerechtigd is om uit te komen voor Servië heeft meegespeeld. “De kans bestaat dat we hem oproepen. Dit ook met het idee dat hij voor Spanje kiest en niet voor een ander land”, liet Aragonés eerder optekenen.

Ook David Albelda zit verrassend genoeg in de selectie. De routinier is door Ronald Koeman verbannen uit de selectie van Valencia, maar hij is wel opgeroepen voor de nationale ploeg. Spanje oefent op woensdag 6 februari tegen Frankrijk.
Bojan

Tegen Valencia trouwens in de Copa!
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  vrijdag 1 februari 2008 @ 14:37:25 #28
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_56458775
Die keuze voor Krkic is een beetje raar. Oefenwedstrijden tellen toch niet mee om iemand te 'claimen'?
they ain't proud colours, but they're true
colours of my home
pi_56459524
Henry begint met de week beter te draaien . Het bezorgt me een enorme grijs nu hij van grote waarde begint te betekenen.
pi_56460227
quote:
Barça-captain Puyol vier weken eruit

FC Barcelona moet het in een cruciale fase stellen zonder aanvoerder Carles Puyol. De centrale verdediger heeft last van een spierblessure en moet minstens vier weken herstellen, aldus een officiële verklaring van de Catalanen.

De 29-jarige international kreeg donderdag in het bekerduel tussen Barcelona en Villarreal (1-0) zoveel last dat hij zich moest laten vervangen. Puyol moet zodoende de interland tussen Spanje en Frankrijk aan zich voorbij laten gaan. Ook kan hij Barça niet ondersteunen in de Champions League-heenwedstrijd tegen Celtic op 20 februari.

De captain kampt het hele seizoen al met kleine kwetsuren wat hem nu lijkt op te breken. In oktober 2007 was hij net hersteld van een zware knieblessure.
Godver!
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  vrijdag 1 februari 2008 @ 19:06:36 #31
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_56464458
En gister de halve finale bereikt door een buitenspel goal. Ik hoorde op de radio dat die maar liefst 1.5 meter BS stond. Netjes
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  vrijdag 1 februari 2008 @ 19:07:21 #32
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_56464475
Wel klote van Puyol ja, die hoort er in deze fase gewoon bij. Bikkel dat het is.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_56465008
Zo, de beker winnen jullie dit jaar in ieder geval niet
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
  Trouwste user 2022 maandag 4 februari 2008 @ 01:07:03 #34
7889 tong80
Spleenheup
pi_56517029
3 punten ingelopen

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_56518617
Hmm, om een of andere reden heb ik niet meer zo'n hekel aan Barcelona als ik eerst had. Gek gevoel.

Natuurlijk hoop ik nog op Chelsea-Barca clashes in de CL. Heerlijk om dan een vijand te hebben. Maar ik sta niet meer te springen als ze verliezen ofzo. Misschien had ik dit beter in R&P kunnen posten, maar goed.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  Trouwste user 2022 zondag 10 februari 2008 @ 06:23:23 #36
7889 tong80
Spleenheup
pi_56638564
Gelijkgespeeld

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_56639929
quote:
Op maandag 4 februari 2008 03:08 schreef mcyodogg het volgende:

Natuurlijk hoop ik nog op Chelsea-Barca clashes in de CL. Heerlijk om dan een vijand te hebben.
Lijkt me wel een mooie finale.
Ik heb een beetje hetzelfde met Chelsea trouwens, maar dat zal ook wel komen omdat Belletti er speelt en daar kijk ik graag naar.

Gister de wedstrijd via Barca Radio gevolgd aangezien ik weer problemen met die streams had. Eerste helft was voor Sevilla, 2e voor Barcelona. Nog een paar kansjes (vooral vrije trappen) in de laatste 10 minuten maar het bleef helaas 1-1. Staan flink achter op Madrid nu.

Sport1 mag ook wel eens opschieten trouwens, stel naaiers daar.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_56656318
TVP
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_56656348
quote:
Op zondag 10 februari 2008 11:25 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Lijkt me wel een mooie finale.
Lijkt me niets
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  Trouwste user 2022 maandag 11 februari 2008 @ 02:20:17 #40
7889 tong80
Spleenheup
pi_56658135
De achterstand wordt wel groot nu

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_56666656
quote:
Barcelona krijgt Eto’o geblesseerd terug

Met vijf doelpunten uit de laatste zeven wedstrijden is het overduidelijk dat Barcelona met smart wacht op de terugkeer van Samuel Eto’o. De Kameroener meldt zich dinsdag weer in Catalonië, maar wél met een blessure onder de leden.

Eto’o raakte zondag in de slotfase van verloren eindstrijd van de Afrika Cup geblesseerd. De aanvaller kon door het fysieke ongemak de laatste minuten van het duel tegen Egypte niet voluit gaan. Voordeel voor Barcelona is dat de speler gedurende het Afrikaanse eindtoernooi continu begeleid werd door een fysiotherapeut van de club.

Naar alle waarschijnlijkheid betreft het een spierblessure en zal hij komende zaterdag in en tegen Zaragoza niet van de partij zijn. De Champions League-ontmoeting tegen Celtic van volgende week woensdag zou wél haalbaar moeten zijn, mits het nader onderzoek positief uitpakt.
Tja.....
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_56676097
Titel voorbij lijkt me, dus dat wordt vol focussen op CL
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_56685664
quote:
Camp Nou te huur voor ‘voetbalfeestje’

Voor wie er altijd al van heeft gedroomd om zijn/haar voetbalkunsten te vertonen op één van ’s wereld meeste befaamde grasmatten, komt er aankomende zomer dé ideale gelegenheid. FC Barcelona stelt het Camp Nou Stadion van mei tot en met juli beschikbaar voor verhuur. Kosten: 40.000 euro per wedstrijd.

Bij dit bedrag zit een scheidsrechter inbegrepen, en zal tevens de opstelling van je ploeg door de luidsprekers worden omgeroepen. Daarnaast krijgen de spelers allemaal een shirtje met hun naam en de tekst: ‘Ik heb in Camp Nou gevoetbald’.

Voor de meerprijs van 800 euro is ook de officiële spelersbus van de selectie van de Azulgrana te huur, en voor het vastleggen van het duel op camera dient nog eens 6.000 euro extra neergeteld te worden, zo meldt El País.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_56686014
zitten ze in geldnood ofzo
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
  zondag 17 februari 2008 @ 00:01:16 #45
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_56782886
Real verliest en Barca wint met 2-1. Goede zaken, al blijft het verschil nog aanzienlijk. Milito mist op 0-1 een strafschop, maar Ronny maakte hem wel in de 83e, om de wedstrijd te beslissen
  zondag 17 februari 2008 @ 00:11:40 #46
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_56783035
quote:
Op zondag 17 februari 2008 00:01 schreef Omnifacer het volgende:
Real verliest en Barca wint met 2-1. Goede zaken, al blijft het verschil nog aanzienlijk. Milito mist op 0-1 een strafschop, maar Ronny maakte hem wel in de 83e, om de wedstrijd te beslissen
Hij schoot m zo strak in de hoek dat ik eigenlijk dacht dat hij voorlangs ging

Hopen dat Barcelona dit jaar kampioen wordt..
pi_56875051
Wat een schitterende wedstrijd tegen Celtic. Schitterende goals ook
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  donderdag 21 februari 2008 @ 00:10:04 #48
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_56875114
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 00:07 schreef F1Bas het volgende:
Wat een schitterende wedstrijd tegen Celtic. Schitterende goals ook
Genoten van de samenvatting
die messi
pi_56958525
2 puntjes op Real nog gasten

Iemand al filmpje van de goals?
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
  zondag 24 februari 2008 @ 23:26:23 #50
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_56958797
Inderdaad, lekker. Al verwacht ik nog steeds niks, want heb stiekem veel meer vertrouwen in de degelijkheid van Real dan in die van Barca. Ik heb elke keer het idee: we kunnen verliezen. Maar goed, het is al mooi dat we weer in de race zijn
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')