abonnement Unibet Coolblue
pi_55964149
Uitleg overbodig lijkt mij.
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.
pi_55964203
Wanneer je om deze rede een scheidsrechter moet gaan ontslaan, hou je er maar een paar over in Nederland.
  zaterdag 12 januari 2008 @ 00:15:15 #3
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_55964219
Eens is. .
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_55964281
Eruit met die amateur!
  zaterdag 12 januari 2008 @ 00:40:09 #5
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_55964674
wat een drol.
De Narcis van Gabon
pi_55964749
Dramatische scheids.
pi_55964801
volledig mee eens

Maar wel ff realistisch blijven over de wedstrijd van net:

- de misser van Janssen in de eerste helft was buitenspel volgens de grensrechter , dus ook al maakte hij hem wel af als een fatsoenlijke spits, dan had ie niet geteld. Was geen buitenspel.
- bij een corner van twente stopte babos een bal achter de doellijn, was vlak na de 1-1. Vanuit mijn positie in het stadion duidelijk te zien dat de bal volledig achter de lijn was, kan me wel voorstellen dat het voor grens moeilijk te zien was, veel spelers rondom de bal.
-Pingel bij 1-1 was overtreding buiten de 16 , heb ik zelf niet gezien, maar het schijnt zo te zijn.
- Vlak voor tijd overduidelijke pingel Janssen
- Floot véééél te veel vrije trappen, soms voor NEC, maar met name laatste kwartier (te)vaak voor Twente


De manier waarop de 2-2 valt is natuurlijk zwaar frustrerend.
pi_55964807
Je zag aan die bek in het veld al, dat ie wist dat de verkeerde beslissing was genomen.
Echter terugdraaien was niet meer mogelijk.
pi_55964831
Ontsla Braamhaar dan ook, met z'n juichen na de 5-1 van ajax
Brutal. Fucking. Metal.
  zaterdag 12 januari 2008 @ 00:53:07 #10
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_55964886
vanavond voor het eerst 'live' gezien. Het was een ramp, vooral de tweede helft. Een van de minste scheidsrechters
De Narcis van Gabon
pi_55964910
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 00:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ontsla Braamhaar dan ook, met z'n juichen na de 5-1 van ajax
Zoals ik al zei, ga je alle scheidsrechters ontslaan die fouten maken, hou je er weinig over.

Echter over een kompleet seizoen gezien zal het wel in evenwicht zijn. Soms zit het mee, soms zit het tegen.
Of ben je het gestrekte been van de gelijkmaker tegen Ajax van AZ vergeten?
pi_55964911
Heeft hij nog een reactie gegeven voor de camera?
pi_55964942
Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar zo te horen heeft het trainingskamp in Turkije veel geholpen
pi_55964979
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 00:55 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Heeft hij nog een reactie gegeven voor de camera?
Ja, na het zogenaamd 3x terugzien van de beelden, moest hij tot de conclusie komen dat de speler binnen de 16 duidelijk werd neergehaald. Dus moest een strafschop zijn.

Dit kon alleen de cameraman maar zien, aldus Haverkort.
pi_55965019
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_55965132
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 00:59 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Ja, na het zogenaamd 3x terugzien van de beelden, moest hij tot de conclusie komen dat de speler binnen de 16 duidelijk werd neergehaald. Dus moest een strafschop zijn.

Dit kon alleen de cameraman maar zien, aldus Haverkort.
3 keer terug zien? Die gozer heeft een blindegeleidehond nodig!
pi_55965139
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 01:08 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

3 keer terug zien? Die gozer heeft een blindegeleidehond nodig!
Had ie die maar gehad.
  zaterdag 12 januari 2008 @ 01:10:58 #18
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_55965172
Als elke scheidsrechter die zulke overduidelijke blunders maakt moet worden ontslagen, blijft er geen scheidsrechter ter wereld meer over.
Maar geldt die regel van ontslag ook voor voetballers?
Elke voetballer die blunders maakt ook maar meteen ontslaan?

Einde van het spelletje dus.
Oftewel: wie de minste fouten maakt, wint.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 12 januari 2008 @ 01:11:40 #19
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_55965188
Wat heb ik gemist
Vids ?
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_55965269
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 00:55 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Zoals ik al zei, ga je alle scheidsrechters ontslaan die fouten maken, hou je er weinig over.

Echter over een kompleet seizoen gezien zal het wel in evenwicht zijn. Soms zit het mee, soms zit het tegen.
Of ben je het gestrekte been van de gelijkmaker tegen Ajax van AZ vergeten?
Das gewoon zo'n onzin hé. In theorie is dat misschien maar niet in de praktijk
pi_55965277
Verslag op KNVB.nl
quote:
FC Twente door omstreden treffer naast NEC

Orlando Engelaar heeft FC Twente vrijdagavond bij de hervatting van de competitie aan een zwaarbevochten punt in de uitwedstrijd tegen NEC (2-2) geholpen. De international scoorde de gelijkmaker in de blessuretijd.

Bij de aanval die er aan voorafging claimde NEC tevergeefs een strafschop bij scheidsrechter Ben Haverkort. De problemen van NEC liggen onverminderd in de voorste linie. Tim Janssen miste na een kwartier een enorme kans om de thuisclub op voorsprong te schieten, hij faalde alleen voor doelman Sander Boschker op bedroevende wijze.

Tachtig seconden later liet Blaise N'Kufo met zijn veertiende treffer van het seizoen zien hoe het wel moet. Hij kopte een hoge voorzet van Jeroen Heubach feilloos achter Gabor Babos. Die hield zijn ploeg even later in de wedstrijd met een reflex op een inzet van Eljero Elia.

FC Twente was heer en meester, maar toonde zich hautain en liet NEC uit schier kansloze positie langszij komen. Haverkort zag in een stevig duel tussen Jeremain Lens en Edson Braafheid een overtreding van de verdediger die behalve een strafschop-tegen ook een gele kaart kreeg. Youssef El Akchaoui zorgde beheerst voor de gelijkmaker.

Nog voor de rust had FC Twente tweemaal de kans de voorsprong in ere te herstellen, maar een inzet van N'Kufo werd van de doellijn gewerkt en een boogbal van Stein Huysegems eindigde op de lat. Jhon van Beukering kopte de thuisclub halverwege de tweede helft naar de zege, 2-1.

FC Twente voerde de druk op en kreeg in de tumultueuze slotfase de beloning voor het betere spel toen Engelaar verwoestend uithaalde.


Zum kotsen
  zaterdag 12 januari 2008 @ 01:20:15 #22
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_55965328
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 01:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Verslag op KNVB.nl
[..]



Zum kotsen
En dat heeft wat te maken met Haverkort?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_55965342
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 01:08 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

3 keer terug zien? Die gozer heeft een blindegeleidehond nodig!
Die Jansen werd boven de knieen afgezaagd en hij moet het drie keer terugzien??
Nog een huichelaar ook.
Een maandje Hoofdklasse amateurs als sanctie lijkt mij gerechtvaardigd.
Sportieve inbreng
pi_55965346
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 01:20 schreef golfer het volgende:

[..]

En dat heeft wat te maken met Haverkort?
Dat ze het voorval dat eigenlijk de hele wedstrijd heeft beslist weg proberen te moffelen.
pi_55965392
Erg laf van Haverkort ook dat hij niet het lef had om voor de camera's te verschijnen.

Het was overduidelijk een penalty, en dat je die niet geeft is echt zum

Wat Johan Derksen ook al zei is dat deze beslissing gewoon 2 punten kost voor NEC, en voor een club die strijd tegen degradatie kan dat in mei nét het verschil maken, dus dat maakt die fout nog extra zuur naast het feit dat het 1 minuut voor tijd gebeurde.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')