abonnement Unibet Coolblue
pi_55947090
HET MOOISTE MEISJE VAN DE KLAS bij de TROS op Nederland 1 te zien. Een nieuwe, achtdelige programmareeks vol nostalgie en herkenbare herinneringen aan de jaren '70 en '80 en de schoolliefdes uit die tijd. In elke aflevering gaat presentator Jaap Jongbloed op zoek naar dat onbereikbare meisje uit de klas op wie alle jongens verliefd waren en die het voorbeeld was voor de meiden in haar omgeving.


Wat maakte haar zo speciaal en van wie kreeg zij haar eerste zoen? Maar ook: Hoe is ze terechtgekomen, wat is er met haar gebeurd en heeft ze nog contact met vroegere klasgenoten? Zijn de verwachtingen die men over haar had uitgekomen of heeft haar leven een verrassende wending genomen? Aan het woord komen oud-klasgenoten, leraren en iedereen die toen en daarna een belangrijke rol in haar leven heeft gespeeld. Boeiende verhalen vol herkenning met een vleugje nostalgie over schoonheid en keuzes in het leven.


Ik ben er nu 2 keer ingerold en het boeide me wel. Misschien speelde de hang naar nostalgie me parten.

Iemand dit programma gezien? De druppel die me er een topic over deed openen was eigenlijk het mooiste meisje van de klas die ze gisteren in het programma hadden. Wat een gefrustreerde bitch was dat. Rijke man getrouwd, daardoor veel reizen en geen eigen carriere meer na haar studie. Stond nu bloemetjes te verkopen in een bloemenstalletje in Madrid terwijl manlief wel carriere aan het maken was. Het mooie van "het mooiste meisje van de klas" kon je er ook niet meer aan af zien..Dikke kop gekregen dat mens.. Vreselijk vond ik haar. Arrogant, verwaand , alles er op en er aan.
Ok, dat wide ik eigenlijk even kwijt

[ Bericht 0% gewijzigd door Apache4U op 11-01-2008 22:24:52 (spelfouten) ]
  vrijdag 11 januari 2008 @ 12:08:06 #2
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_55947241
Ik heb het gister ook gezien idd.. Ze was idd allang niet meer zo mooi als ze destijds was, alleen in d'r hoofd nog wel.
Ze dacht echt nog steeds oprecht dat ze qua schoonheid torenhoog boven iedereen uit kwam en dat ze daardoor bepaalde dingen wel of niet gedaan kon krijgen in d'r leven.

Het leukste aan het programma was de muziek die ik hoorde bij de 'disco-scenes'

Het stond hier aan omdat ik te lui was om te zappen na 'wie is de mol'. Geen programma om de tv voor aan te zetten iig
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  vrijdag 11 januari 2008 @ 14:21:59 #3
97108 J.A.N.A.
JustAnotherNicknameAgain
pi_55950757
Het meisje van vorige week was nog steeds erg mooi..

Birke Zeegers

En in de serie vond ik haar nog veel mooier dan bovenstaanden 35+ foto's
There is no pleasure in having nothing to do; the fun is in having lots to do and not doing it.
pi_55956133
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 14:21 schreef J.A.N.A. het volgende:
Het meisje van vorige week was nog steeds erg mooi..

Birke Zeegers

En in de serie vond ik haar nog veel mooier dan bovenstaanden 35+ foto's
Ik vind haar eigenlijk niet zo heel bijzonder
٩๏̯͡๏)۶
pi_55959098
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 18:12 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Ik vind haar eigenlijk niet zo heel bijzonder
Ik vond haar op de foto's van vroeger niet zo bijzonder, maar ik ken weinig 38-jarigen die er (nog) zo goed uitzien als zij nu.

Heb die afl. met Birke dus ook gezien, vond het inderdaad wel een aardig progamma. Simpel concept, herkenbare situaties, beetje nostalgie en op de een of andere manier boeit het. De aflevering met de gefrustreerde bitch ga ik dan ook zeker online terugkijken als ik tijd heb.
Ik zoek niet, ik vind.
  vrijdag 11 januari 2008 @ 20:32:50 #6
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_55959179
Ik vind het beetje misselijk programma. Die ophemeling van één persoon .
Heb de eerste helemaal gezien, gisteren heb ik weggezapt.
pi_55959611
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 14:21 schreef J.A.N.A. het volgende:
Het meisje van vorige week was nog steeds erg mooi..

Birke Zeegers

En in de serie vond ik haar nog veel mooier dan bovenstaanden 35+ foto's
Die stem van haar En dat nummer wat ze heeft uitgebracht ("I'm hot..")
pi_55959809
Ik heb het ook gezien gisteren. Wat een verwaand mens inderdaad. Enorm verveeld en die dikke kop van haar, en toch zelf nog denken dat je amper bent veranderd vanaf je 17e
pi_55968470
Ik heb alleen de eerste aflevering gezien, dat vond ik wel grappig om te zien...misschien moet ik even op uitzending gemist kijken voor die dikke koe van gisteren...;)
pi_55968958
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 20:59 schreef TheArt het volgende:
Ik heb het ook gezien gisteren. Wat een verwaand mens inderdaad. Enorm verveeld en die dikke kop van haar, en toch zelf nog denken dat je amper bent veranderd vanaf je 17e
Ze zag er op haar 17e al uit als 35.
Wel grappig die klassefoto: ik herkende de kak-sjaals uit mijn jeugd (die wollen sjaals met groet strepen)
pi_55969285
Wat fout dat die leraar verliefd was op Elske.
  zaterdag 12 januari 2008 @ 11:43:58 #12
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_55969454
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 20:32 schreef bleiblei het volgende:
Ik vind het beetje misselijk programma. Die ophemeling van één persoon .
Heb de eerste helemaal gezien, gisteren heb ik weggezapt.
Ja, dat gevoel heb ik er ook bij.
pi_55969608
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 11:32 schreef cinnamongirl het volgende:
Wat fout dat die leraar verliefd was op Elske.
Jaa, toen hij dat zei had ik zoiets van

Beetje naar voor haar huidige man trouwens dat er dan op het eind wordt gezegd dat haar leven wellicht minder leeg was geweest als ze voor één van haar andere vriendjes had gekozen. Tenminste zo kwam het over.
pi_56003797
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 14:21 schreef J.A.N.A. het volgende:
Het meisje van vorige week was nog steeds erg mooi..

Birke Zeegers

En in de serie vond ik haar nog veel mooier dan bovenstaanden 35+ foto's
Die kon ik me nog wel herinneren van vroeger. Was idd een opvallend type met die blonde krullen (die wilde ik zelf ook wel). Ze woonde bij ons aan om de hoek (de straat waar ik vroeger woonde kwam ook nog op TV omdat in die straat die 2 namen op straat gekalkt stonden...heeft daar echt jaren gestaan).
Maar vond haar nog steeds een mooie meid.
pi_56004802
Joost Zwagerman had zaterdag een interessant artikel geschreven in het NRC Handelsblad over de vervlakking van de publieke omroepen. Hij noemde onder meer het datingprogramma Boer zoekt vrouw en de talentenjacht Op zoek naar Evita (waar overigens een mannelijk equivalent van komt). Dit programma is daar een uitstekend verlengde van: gericht op kijkcijfers, inhoudloos en niets toevoegend.
pi_56004855
O, ik zie nu dat het een ingezonden brief was. Zwagerman gaf af op de tsunami aan cabaretiers.
pi_56005512
Net de eerste aflevering gestart. Birke.. mooie vrouw nog steeds ja. Alleeen ze klinkt echt kinderlijk joh

Wedden dat die ene mark die namen op de weg heeft gekalkt
A little bit hateful
pi_56006319
Zo allebei gezien. Zie dat sommige mensen het hier wansmaak. Ik vind het echt spraakmakend televisie. Vooral Birkes aflevering wekt heel veel "sympathiek". Wel raar, want dat is helemaal niet nodig. Ook heerlijk wanneer dat nummer van fame eronder gedraaid wordt als ze als naaktmodel in gaat.

Elske vind ik wel een ander verhaal. Dat is zo'n "trofee" vrouw geworden. Toch is het leuk om te zien. Vroeger had je zo'n programma over bekende nederlanders en hun klasgenoten, maar dit vind ik uiteindeljk toch veel makkelijker om weg te kijken. En vanuit nastolgische oogpunt is het te prima.
A little bit hateful
pi_56093011
Vind het ook wel een leuk programma Wat een contrast tussen die 2 vriendinnen, het verbaasde me dat die Aisha contact wilde houden met die arrogante, dikke pad
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_56116364
Dit vond ik van de 3 afleveringen die ik nu gezien heb de leukste vrouw. Ik denk dat als ze bij mij in de klas had gezeten ik ook verliefd was geworden. Zeer bewonderenswaardig wat ze na haar school heeft gedaan..
  donderdag 17 januari 2008 @ 23:01:40 #21
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_56116418
Het eindigt altijd zo bitterzoet...
pi_56116558
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 22:59 schreef Apache4U het volgende:
Dit vond ik van de 3 afleveringen die ik nu gezien heb de leukste vrouw. Ik denk dat als ze bij mij in de klas had gezeten ik ook verliefd was geworden. Zeer bewonderenswaardig wat ze na haar school heeft gedaan..


Zeer sympathieke vrouw.
pi_56116850
tvp voor volgende keer
............................
pi_56117002
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 23:16 schreef sander89 het volgende:
tvp voor volgende keer
Je kunt alle afleveringen terugzien op uitzendinggemist.nl!
pi_56117414
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 23:21 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Je kunt alle afleveringen terugzien op uitzendinggemist.nl!
Weet ik Maar gewoon op tv vind ik wat fijner en als ik wel leuk programma vind ga ik het nog wel eerdere afleveringen terug kijken op uitzendinggemist.nl
............................
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')