abonnement bol.com Unibet Coolblue
  vrijdag 11 januari 2008 @ 23:28:34 #76
138448 PeZu
Suspended animation
pi_55963172
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 23:24 schreef juon_jacket1 het volgende:

[..]

jij wilt heus niet vroeg naar bed...
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 23:24 schreef juon_jacket1 het volgende:

[..]

jij wilt heus niet vroeg naar bed...
uhm schat

vroeg naar bed wel

maar slapen
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_55964460
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_55964528
Ik voel me leeg en naar ondanks de gezellige avond en de biertjes die ik vanavond gedronken heb.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_55967698
Oh jongens, wat een vreselijke dag gister........ik was bij een kennis op visite samen met mijn dochter. We waren nog geen 10 minuten binnen of madam loopt en beetje te hard over de gladde tegelvloer en schuift uit, keihard met haar hoofd op een tafelpoot. In eerste instantie leek er een flinke bult te ontstaan op haar hoofd, maar nog geen seconde daarna begon ze heftig te bloeden uit haar mondje. Twee tanden er uit!!!!!! Wij met spoed naar de tandarts, bleek dat de melktandjes (thank god dat het melktandjes zijn) van de klap terug naar binnen geschoten zijn!! Ze zitten nu in haar tandvlees zeg maar, over de volwassen tanden (die zich aan het vormen zijn) heen. ...........KInderen gaan wisselen zo rond de zes, dus de kans dat Bente een jaar lang met een fietsenrek loopt is aanwezig.

Haar gezichtje is zo ontzettend gezwollen nu, het is echt heeeeeeel zielig..............Volgens mij heeft ze ook een lichte hersenschudding er aan over gehouden..........

Er zijn ergere dingen, I know, maar ze is zoooo zielig en heeft veel pijn!
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_55969047
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 08:15 schreef Tezz het volgende:
Oh jongens, wat een vreselijke dag gister........ik was bij een kennis op visite samen met mijn dochter. We waren nog geen 10 minuten binnen of madam loopt en beetje te hard over de gladde tegelvloer en schuift uit, keihard met haar hoofd op een tafelpoot. In eerste instantie leek er een flinke bult te ontstaan op haar hoofd, maar nog geen seconde daarna begon ze heftig te bloeden uit haar mondje. Twee tanden er uit!!!!!! Wij met spoed naar de tandarts, bleek dat de melktandjes (thank god dat het melktandjes zijn) van de klap terug naar binnen geschoten zijn!! Ze zitten nu in haar tandvlees zeg maar, over de volwassen tanden (die zich aan het vormen zijn) heen. ...........KInderen gaan wisselen zo rond de zes, dus de kans dat Bente een jaar lang met een fietsenrek loopt is aanwezig.

Haar gezichtje is zo ontzettend gezwollen nu, het is echt heeeeeeel zielig..............Volgens mij heeft ze ook een lichte hersenschudding er aan over gehouden..........

Er zijn ergere dingen, I know, maar ze is zoooo zielig en heeft veel pijn!
Oohh Tezz wat verschrikkelijk!!!!! je kind pijn zien lijden is het ergste wat je kan overkomen als moeder ..hou d'r maar goed in de gaten en bij twijfels gewoon naar de arts of ziekenhuis gaan... ..Sterkte...
  zaterdag 12 januari 2008 @ 15:28:16 #81
138448 PeZu
Suspended animation
pi_55974221
so sad
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_55974339
Nou.............ze heeft weer wat gespeeld net, dus het zal met de hersenschudding wel meevallen. Wel wierp ze bij toeval een blik in de spiegel en toen sloeg de paniek wel weer even toe (want ze kan nooit meer naar buiten met zo'n lelijk gezicht zegt ze zelf........ochzielig).

En ik ben de hele dag maar aan het verwennen: ijsjes, toetjes, dekentje op de bank, film kijken, playstation etc.etc.
Alleen met zelfspot kun je overleven...
  zaterdag 12 januari 2008 @ 15:34:46 #83
138448 PeZu
Suspended animation
pi_55974362
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 15:33 schreef Tezz het volgende:
Nou.............ze heeft weer wat gespeeld net, dus het zal met de hersenschudding wel meevallen. Wel wierp ze bij toeval een blik in de spiegel en toen sloeg de paniek wel weer even toe (want ze kan nooit meer naar buiten met zo'n lelijk gezicht zegt ze zelf........ochzielig).

En ik ben de hele dag maar aan het verwennen: ijsjes, toetjes, dekentje op de bank, film kijken, playstation etc.etc.
mag ik ook

There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_55974463
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 15:34 schreef PeZu het volgende:

[..]

mag ik ook

Ja best wel..........welk spelletje wil je doen op de playstation?? Ik heb Rayman, spyro, Dora of Hercules (en alle andere spelletjes zijn voor grote mensen dus die mag je niet kiezen).
Alleen met zelfspot kun je overleven...
  zaterdag 12 januari 2008 @ 15:44:14 #85
138448 PeZu
Suspended animation
pi_55974558
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 15:39 schreef Tezz het volgende:

[..]

Ja best wel..........welk spelletje wil je doen op de playstation?? Ik heb Rayman, spyro, Dora of Hercules (en alle andere spelletjes zijn voor grote mensen dus die mag je niet kiezen).
nou ik wou eik alleen maar een dekentje

* PeZu is ziek namelijk
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_55974638
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 15:44 schreef PeZu het volgende:

[..]

nou ik wou eik alleen maar een dekentje

* PeZu is ziek namelijk
Och lieve PeZu! Hier een lekker dekentje en een kussen. Ook een sinasprilletje lieverd....
Alleen met zelfspot kun je overleven...
  zaterdag 12 januari 2008 @ 15:52:12 #87
138448 PeZu
Suspended animation
pi_55974719
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 15:47 schreef Tezz het volgende:

[..]

Och lieve PeZu! Hier een lekker dekentje en een kussen. Ook een sinasprilletje lieverd....

daar krijg ik bleodneuzen van

tnx sterkte met de kleine ik g aff knock out
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_55974941
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 15:44 schreef PeZu het volgende:

[..]

nou ik wou eik alleen maar een dekentje

* PeZu is ziek namelijk
...aaww....beterschap..
  zaterdag 12 januari 2008 @ 16:09:25 #89
138448 PeZu
Suspended animation
pi_55975018
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 16:04 schreef juon_jacket1 het volgende:

[..]

...aaww....beterschap..
knapt alweer iets op bij het zien van JJ
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_55977473
Hoestnou PeZu, alweer wat beter?? Tis kut he, ziek zijn!!!

Wat heb je precies? Griep?? Of nog steeds je rug.......
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_55977973
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 08:15 schreef Tezz het volgende:
Oh jongens, wat een vreselijke dag gister........ik was bij een kennis op visite samen met mijn dochter. We waren nog geen 10 minuten binnen of madam loopt en beetje te hard over de gladde tegelvloer en schuift uit, keihard met haar hoofd op een tafelpoot. In eerste instantie leek er een flinke bult te ontstaan op haar hoofd, maar nog geen seconde daarna begon ze heftig te bloeden uit haar mondje. Twee tanden er uit!!!!!! Wij met spoed naar de tandarts, bleek dat de melktandjes (thank god dat het melktandjes zijn) van de klap terug naar binnen geschoten zijn!! Ze zitten nu in haar tandvlees zeg maar, over de volwassen tanden (die zich aan het vormen zijn) heen. ...........KInderen gaan wisselen zo rond de zes, dus de kans dat Bente een jaar lang met een fietsenrek loopt is aanwezig.

Haar gezichtje is zo ontzettend gezwollen nu, het is echt heeeeeeel zielig..............Volgens mij heeft ze ook een lichte hersenschudding er aan over gehouden..........

Er zijn ergere dingen, I know, maar ze is zoooo zielig en heeft veel pijn!
Bah Tim is al eens tegen een winkelkarretje aangerend bij de makro, een en al bloed, zijn hele hoofd was gigantisch . Gelukkig is het allemaal meegevallen en helen die kleintjes wonderbaarlijk snel! De tanden zijn naar binnen geschoten? Kan de tandarts ze niet terugtrekken ofzo? Moet ze wachten tot de tanden eruit geduwd worden door haar nieuwe tanden? Beterschap voor Bente. Verwen haar maar lekker!
E = mc2, E is de energie die vrijkomt
  zaterdag 12 januari 2008 @ 18:45:10 #92
138448 PeZu
Suspended animation
pi_55978085
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 18:17 schreef Tezz het volgende:
Hoestnou PeZu, alweer wat beter?? Tis kut he, ziek zijn!!!

Wat heb je precies? Griep?? Of nog steeds je rug.......
griep ja en daardoor ook mijn rug ja dat is inherent

wel iets beter nu
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_55983678
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 18:39 schreef oranjekoek het volgende:

[..]

Bah Tim is al eens tegen een winkelkarretje aangerend bij de makro, een en al bloed, zijn hele hoofd was gigantisch . Gelukkig is het allemaal meegevallen en helen die kleintjes wonderbaarlijk snel! De tanden zijn naar binnen geschoten? Kan de tandarts ze niet terugtrekken ofzo? Moet ze wachten tot de tanden eruit geduwd worden door haar nieuwe tanden? Beterschap voor Bente. Verwen haar maar lekker!
Tja, ik weet het niet. En eerlijk gezegd had ik ook niet het idee dat de tandarts het wist, want hij heeft twee collega's er bij gehaald om de foto's mee te beoordelen. De melktandjes zijn over de grote tanden heengeschoten in het tandvlees. Waarschijnlijk wordt het wachten totdat ze officieel gaat wisselen, en dan maar hopen dat de grote tanden de kleintjes ook weer naar buiten drukken. En anders moeten ze operatief verwijderd worden . Voor nu is het gewoon ff afwachten totdat de zwelling afneemt en dan maar weer ff een foto maken of zo! Ik bel maandag meteen naar mijn eigen tandarts in ieder geval!
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_55983692
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 18:45 schreef PeZu het volgende:

[..]

griep ja en daardoor ook mijn rug ja dat is inherent

wel iets beter nu
Ja rug als zwakke plek hebben is gewoon kut. Dat komt gewoon heel vaak boven drijven: na een avondje stappen, als je ziek bent, na een zware werkdag, noem maar op! Fijn dat het iets beter gaat`
Alleen met zelfspot kun je overleven...
  zaterdag 12 januari 2008 @ 22:14:30 #95
138448 PeZu
Suspended animation
pi_55983791
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 22:10 schreef Tezz het volgende:

[..]

Ja rug als zwakke plek hebben is gewoon kut. Dat komt gewoon heel vaak boven drijven: na een avondje stappen, als je ziek bent, na een zware werkdag, noem maar op! Fijn dat het iets beter gaat`
ik kan zo slecht ziek zijn heh

verveel de pleurois en wil van alles doen _!

hoesie met bente de arme drommel
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_55984334
Tapdansen op een miijnenveld.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  zaterdag 12 januari 2008 @ 22:37:28 #97
138448 PeZu
Suspended animation
pi_55984377
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 22:36 schreef LudoSanders het volgende:
Tapdansen op een miijnenveld.
wild water varen met zeemijnen ftw
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_55985180
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 22:14 schreef PeZu het volgende:

[..]

ik kan zo slecht ziek zijn heh

verveel de pleurois en wil van alles doen _!

hoesie met bente de arme drommel
Ze slaapt. Eindelijk. Ze is bang, bang om te eten, bang om in de spiegel te kijken, bang om te praten.......ach zielig he! Ik verwen haar gewoon enorm nu..............Morgen maar langzaam duidelijk gaan maken dat het echt allemaal wel weer goed komt en dat er veeeeeeel ergere dingen zijn..................
Ik ben ook doodmoe nu moet ik zeggen. Afgelopen nacht heb ik haar om de twee uur moeten wekken vanwege het hersenschudding-gevaar en dat breekt me nu een beetje op.....
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_55985952
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 22:09 schreef Tezz het volgende:

[..]

Tja, ik weet het niet. En eerlijk gezegd had ik ook niet het idee dat de tandarts het wist, want hij heeft twee collega's er bij gehaald om de foto's mee te beoordelen. De melktandjes zijn over de grote tanden heengeschoten in het tandvlees. Waarschijnlijk wordt het wachten totdat ze officieel gaat wisselen, en dan maar hopen dat de grote tanden de kleintjes ook weer naar buiten drukken. En anders moeten ze operatief verwijderd worden . Voor nu is het gewoon ff afwachten totdat de zwelling afneemt en dan maar weer ff een foto maken of zo! Ik bel maandag meteen naar mijn eigen tandarts in ieder geval!
Afschuwelijk
E = mc2, E is de energie die vrijkomt
pi_55985966
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 22:36 schreef LudoSanders het volgende:
Tapdansen op een miijnenveld.
Doe je voorzichtig? of ben je aan het Wii en
E = mc2, E is de energie die vrijkomt
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')