index       planes, trains & automobiles
PI Extreem dikke misthoorn in de auto, maar hoe?
bekijk topic op één pagina  |  pagina: 1 2 3 4
Topicgallery™ :
P.C._Hooftletter
PC LOAD LETTER
donderdag 10 januari 2008 @ 12:26 (#1) 

Ik heb binnenkort weer een auto en ik vind dat er een misthoorn in hoort te zitten die lekker diep en hard kan. Dus flink wat decibels en een mooie donkere toon.

Ik heb zo wat rondgekeken op marktplaats en op google gezocht naar misthoorns, maar ik vind de resultaten niet bevredigend. Ook heb ik eigenlijk geen flauw idee waar ik op moet zoeken.

Wie heeft er hier wat tips voor mijn zoektocht naar een mooie hoorn?

Tot in de pruimentijd.

Dangel
Vive la Mort
donderdag 10 januari 2008 @ 12:27 (#2) 

TGV hoorn, bij een beetje chauffuerswinkelwel te koop. Joost heeft een vrij grote online shop. Truckstar roadcardshop hebje nog, enTrucks heeft ook iets van een winkeltje.

Dans le foret, si noir que la nuit peut devenir, respirer
~Autumn, 2002

P.C._Hooftletter
PC LOAD LETTER
donderdag 10 januari 2008 @ 12:28 (#3) 

Oh ja! Truckers hebben dat spul uiteraard.

Een TGV hoorn is 'as horny as it gets'?

Tot in de pruimentijd.

P.C._Hooftletter
PC LOAD LETTER
donderdag 10 januari 2008 @ 12:39 (#4) 

http://www.dieselairhorns.com/sounds.html

_DAT_ bedoel ik dus! !

Tot in de pruimentijd.

hoerezooi
donderdag 10 januari 2008 @ 12:51 (#5) 

http://www.hornblasters.com/video.php

hier kun je complete inbouw kits kopen En vooral die demo filmpjes zien
die dinge gaan echt knetterhard

De hardste hoorn op aarde voor zon 2200 dollar

http://www.hornblasters.com/products/details.php?item=NAK55G40

Op maandag 16 maart 2009 12:00 schreef Timmor het volgende:
Als ongesteld zijn echt zo zwaar zou zijn dan had de natuur het wel aan mannen overgelaten

Kogando
Modelprutser
donderdag 10 januari 2008 @ 12:52 (#6) 

quote:
Op donderdag 10 januari 2008 12:39 schreef P.C._Hooftletter het volgende:
http://www.dieselairhorns.com/sounds.html

_DAT_ bedoel ik dus! !
Je wilt dat de achterruit van de auto voor je aan stukken gaat als je toetert?

Hou er wel rekening mee dat je met echt idioot kabaal gevaar in het verkeer kan veroorzaken, dus als iemand schrikt en vervolgens crasht dan word je daar verantwoordelijk voor gehouden.

Beter één keer om vergeving vragen, dan tien keer om toestemming.

DroogDok
Houdt van Miranda
donderdag 10 januari 2008 @ 13:09 (#7) 

Je buren zullen je een toffe pik vinden als je je hoorn elke ochtend om 6:00 laat schallen als je weer opstaat om pallets te gaan sorteren.

Op dinsdag 17 juni 2008 19:18 schreef Gimmick het volgende:
Uiteraard ben jij übercool en super zelfverzekerd

P.C._Hooftletter
PC LOAD LETTER
donderdag 10 januari 2008 @ 13:31 (#8) 

quote:
Op donderdag 10 januari 2008 13:09 schreef DroogDok het volgende:
Je buren zullen je een toffe pik vinden als je je hoorn elke ochtend om 6:00 laat schallen als je weer opstaat om pallets te gaan sorteren.
Ik woon serieus in Woensel-west. !

Tot in de pruimentijd.

Dromer
Oh well...
donderdag 10 januari 2008 @ 15:57 (#9) 

quote:
Op donderdag 10 januari 2008 13:31 schreef P.C._Hooftletter het volgende:

[..]

Ah.. dan kan het. (ga je ook naar dat meisje achter het raam?)

Het zal vast niet legaal zijn, dus kijk uit dat de politie je niet hoort.

I am just a dreamer, but you are just a dream

roburt
donderdag 10 januari 2008 @ 16:16 (#10) 
hoe oud ben je man

"The sailor does not pray for wind, he learns to sail."

Sm0keZ
Opperhoofd
donderdag 10 januari 2008 @ 16:17 (#11) 

quote:
Op donderdag 10 januari 2008 13:31 schreef P.C._Hooftletter het volgende:

[..]

Sm0keZ rickrollt de AVRO: Suïcidaal rickrollt AVRO-dj tijdens uitzending
Wil je mij een pak slaag geven? :D

raulbouli
Shin Chan
donderdag 10 januari 2008 @ 16:20 (#12) 

Met zo'n dikke toeter krijg je ook een dikke boete en een dikke apk afkeur, maar je hebt dan wel een dikke toeren.

Trouwens, beter een dikke toeter op je lip dan 1 in de auto.

Op donderdag 13 november 2008 15:34 schreef De_Ananas het volgende:
Één ding beloof ik jullie mijn lieve fokkertjes, als er vettax komt dan ga ik mij aan het hek van het binnenhof vastketenen met een frituur naast me, dit mogen jullie quoten :W

Sm0keZ
Opperhoofd
donderdag 10 januari 2008 @ 16:21 (#13) 

quote:
Op donderdag 10 januari 2008 16:20 schreef raulbouli het volgende:
Met zo'n dikke toeter krijg je ook een dikke boete en een dikke apk afkeur, maar je hebt dan wel een dikke toeren.

APK afkeur? Ook als je daarnaast nog een 'normale' toeter hebt?

Sm0keZ rickrollt de AVRO: Suïcidaal rickrollt AVRO-dj tijdens uitzending
Wil je mij een pak slaag geven? :D

raulbouli
Shin Chan
donderdag 10 januari 2008 @ 16:27 (#14) 

quote:
Op donderdag 10 januari 2008 16:21 schreef Sm0keZ het volgende:

[..]

APK afkeur? Ook als je daarnaast nog een 'normale' toeter hebt?
Dat weet ik niet... maar als ik zo'n grote toeter had, dan had ik me piemel erin gestoken.

Één ding beloof ik jullie mijn lieve fokkertjes, als er vettax komt dan ga ik mij aan het hek van het binnenhof vastketenen met een frituur naast me, dit mogen jullie quoten :W

P.C._Hooftletter
PC LOAD LETTER
donderdag 10 januari 2008 @ 16:29 (#15) 

quote:
Op donderdag 10 januari 2008 16:20 schreef raulbouli het volgende:

Kom jij me even die dikke toeter voor mijn lip brengen dan? Woensel-west is het adres.

En een boete omdat er eentje op zit? Ik dacht het toch niet. Ook een APK afkeur lijkt me heeeeeeeeeel sterk omdat er toevallig NAAST DE REGULIERE claxon of op het dak of onder de achterbumper een boomstam van een toeter zit met een aparte knop op het dashboard.

Ga ergens anders kankeren. xx

Tot in de pruimentijd.

raulbouli
Shin Chan
donderdag 10 januari 2008 @ 16:35 (#16) 

quote:
Op donderdag 10 januari 2008 16:29 schreef P.C._Hooftletter het volgende:

[..]

Kom jij me even die dikke toeter voor mijn lip brengen dan? Woensel-west is het adres.

En een boete omdat er eentje op zit? Ik dacht het toch niet. Ook een APK afkeur lijkt me heeeeeeeeeel sterk omdat er toevallig NAAST DE REGULIERE claxon of op het dak of onder de achterbumper een boomstam van een toeter zit met een aparte knop op het dashboard.

Ga ergens anders kankeren. xx
Zeg dat dan dat die naast je originele toeter zit, dat is dan geen apk afkeur. (tenzij die los zit ofzo)

Maar als je ermee gaat toeteren dan wordt de politie niet zo vrolijk (been there done that)

Maar zo'n ding vervangen voor de originele is wel 100% afkeur...

Dromer
Oh well...
donderdag 10 januari 2008 @ 16:35 (#17) 

quote:
Op donderdag 10 januari 2008 16:29 schreef P.C._Hooftletter het volgende:
Omdat er eentje op zit wel, denk ik. Net zo goed als een meertonige claxon (officiële benaming) illegaal is.
Zeker weten doe ik het echter niet. (waarom worden ze bv. bij vrachtwagens wel getolereerd?)
Misschien heeft iemand zin om de regelgeving op te googlen?

Ik gun jou overigens je misthoorn wel. Iedereen heeft recht zijn tekortkomingen op wat voor wijze dan ook te compenseren.
Als je maar niet misthoornt wanneer ik in de buurt ben. Ik ben nogal schrikachtig.

I am just a dreamer, but you are just a dream

2cv
Fryslân boppe !
[ Moderator ] donderdag 10 januari 2008 @ 16:40 (#18) 

De misthoorn/toeter/whatever mag maar 1 toon hebben die (nagenoeg) constant is. Verder zit er bij auto's na een bepaald bouwjaar ook een maximum volume aan de toeter. Voor de APK moet je toeter het doen, bij mijn weten wordt er verder niets nagekeken wat de toeter betreft.

BABE MAGNET | | | Mijn 2cv | | | Hyves
Die van jou is misschien groter of dikker, maar die van mij komt tenminste omhoog !

P.C._Hooftletter
PC LOAD LETTER
donderdag 10 januari 2008 @ 16:42 (#19) 

quote:
Op donderdag 10 januari 2008 16:35 schreef Dromer het volgende:

[..]

Omdat er eentje op zit wel, denk ik. Net zo goed als een meertonige claxon (officiële benaming) illegaal is.
Zeker weten doe ik het echter niet. (waarom worden ze bv. bij vrachtwagens wel getolereerd?)
Misschien heeft iemand zin om de regelgeving op te googlen?

Ik gun jou overigens je misthoorn wel. Iedereen heeft recht zijn tekortkomingen op wat voor wijze dan ook te compenseren.
Als je maar niet misthoornt wanneer ik in de buurt ben. Ik ben nogal schrikachtig.
Natuurlijk ga ik misthoornen waar GEEN politie is en waar WEL mensen zijn die hun broek volschijten. Zo'n Turkse fluit is trouwens ook een van de opties. Wellicht wordt het een TGV en een Turkse fluit als de klanken me bevallen. Op het dak is plaats om de boel min of meer onzichtbaar neer te zetten, dus om politie maak ik me niet zo'n zorgen.

Tot in de pruimentijd.

P.C._Hooftletter
PC LOAD LETTER
donderdag 10 januari 2008 @ 16:44 (#20) 

quote:
Op donderdag 10 januari 2008 16:40 schreef 2cv het volgende:
De misthoorn/toeter/whatever mag maar 1 toon hebben die (nagenoeg) constant is. Verder zit er bij auto's na een bepaald bouwjaar ook een maximum volume aan de toeter. Voor de APK moet je toeter het doen, bij mijn weten wordt er verder niets nagekeken wat de toeter betreft.
In een Citroen ben ik zeer regelmatig claxons tegengekomen met twee tonen. Deze gaan wel tegelijk af, maar het zijn twee tonen. Die zitten er volgens mij standaard in hoor...

Tot in de pruimentijd.

mcDavid
donderdag 10 januari 2008 @ 16:47 (#21) 
WTF ik wil ook zo'n toeter op de panda!

2cv
Fryslân boppe !
[ Moderator ] donderdag 10 januari 2008 @ 16:49 (#22) 

quote:
Op donderdag 10 januari 2008 16:44 schreef P.C._Hooftletter het volgende:

[..]

In een Citroen ben ik zeer regelmatig claxons tegengekomen met twee tonen. Deze gaan wel tegelijk af, maar het zijn twee tonen. Die zitten er volgens mij standaard in hoor...
Dan heb ik het verkeerd beschreven. Het gaat er om dat tijdens het toeteren de toon van het geluid niet veranderdt. En sommige treintoeters hebben wel een veranderende toonhoogte.

BABE MAGNET | | | Mijn 2cv | | | Hyves
Die van jou is misschien groter of dikker, maar die van mij komt tenminste omhoog !

mcDavid
donderdag 10 januari 2008 @ 16:50 (#23) 
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 16:40 schreef 2cv het volgende:
Da's natuurlijk nog het mooiste, als je auto in de garage staat voor de APK en de nietsvermoedende werkplaatsstagiair moet even je toeter testen!

P.C._Hooftletter
PC LOAD LETTER
donderdag 10 januari 2008 @ 16:56 (#24) 

quote:
Op donderdag 10 januari 2008 16:49 schreef 2cv het volgende:

[..]

Dan heb ik het verkeerd beschreven. Het gaat er om dat tijdens het toeteren de toon van het geluid niet veranderdt. En sommige treintoeters hebben wel een veranderende toonhoogte.
Nee, dit bedoelde ik. Zo'n deuntje hoef ik niet, dat is debiel. Maar die van het linkje is zo'n 'Citroentoeter' die ik eigenlijk zoek. En dan snoeihard.

Tot in de pruimentijd.

Repeat
donderdag 10 januari 2008 @ 17:02 (#25) 

http://www.dumpert.nl/mediabase/18045/39e3393e/toet_toet_.html

lijkt me ook wel lachen, vooral in een klein karretje ofzo

bekijk topic op één pagina  |  pagina: 1 2 3 4
index       planes, trains & automobiles
Extreem dikke misthoorn in de auto, maar hoe?
nieuwe topics | actieve topics | online users | top 500