abonnement Unibet Coolblue
pi_55894491
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 11:58 schreef fuckbuddy het volgende:
Mazzel dat jullie Huntelaar toch erbij hebben!
Da's natuurlijk geen mazzel...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_55894654
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 12:04 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Ik denk gewoon aan Urby en de overige Ajax verdediging en daar vestig ik m'n hoop dan maar op. Het meest bange blijf ik toch voor Huntelaar. Die heeft aan een halve kans vaak wel genoeg.

Daarnaast ben ik niet gerust op de combinatie Suarez en Donk. Donk is iemand die vind dat de kortste bij verdedigen simpelweg door de aanvaller heen is, alleen zal dat denk ik geheid slecht uitpakken bij Suarez.

Donk raakt hem amper met zijn 'massive body', Suarez schreeuwt een doodskreet, laat zich vallen, hoppa, penalty.
Wees maar gerust in Nederland krijgt Suarez geen penalty's meer alleen nog in Dubai

Maar ik betwijfel of Emanuelson wel zal spelen Zondag, denk gewoon dat Vertonghen zijn plaats overneemt en Davids links op het middenveld zal gaan beginnen.
pi_55894686
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 11:48 schreef Wooldoor het volgende:
Hoe kijken jullie tegen zondag aan? Zonder Jaliens en Jenner, hoogstwaarschijnlijk ook geen Alves.
Als wij in staat zijn suarez en perez uit de wedstrijd te spelen, dan hebben wij praktisch de wedstrijd al gewonnen....
pi_55895160
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 12:07 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Da's natuurlijk geen mazzel...
Nee terecht maar doelde meer dat het (terecht) is teruggedraaid!
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  woensdag 9 januari 2008 @ 22:53:10 #30
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_55911056
quote:
'Afonso Alves is eruit met AZ'

Afonso Alves tekent voor het einde van deze week een contract bij AZ Alkmaar, dat meldt de Braziliaanse sportkrant Jornal dos Sports op haar website. Het medium zou dit hebben vernomen van personen die dichtbij de aanvaller staan.

Al geruime tijd deden de geruchten de ronde dat AZ, op aandringen van trainer Louis van Gaal, de Braziliaanse topschutter in deze winterstop wil contracteren. De transfer zou echter stuk zijn gelopen op een vergoeding die Alves vraagt bij een toptransfer. AZ weigerde vooralsnog om 900.000 tekengeld te geven aan Alves bovenop de transfersom van circa 18 miljoen euro die betaald moet worden aan SC Heerenveen.

De Braziliaanse krant meldt dat de aanvaller, die momenteel in Zweden bij zijn vriendin zou zijn, donderdag terugkeert naar Nederland om daar vervolgens zijn overgang naar Alkmaar af te ronden.
En nu is ie weer in zweden bij zijn Zweedse chick
Confidence through competence
  woensdag 9 januari 2008 @ 22:58:06 #31
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_55911209
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 22:53 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

En nu is ie weer in zweden bij zijn Zweedse chick
ik moet het nog zien
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
  donderdag 10 januari 2008 @ 21:25:49 #32
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_55934840


Drommels! Nou gaat die bal gehakt weer naar Middlesbrough!
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_55934890


Baron Scheringa!
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  donderdag 10 januari 2008 @ 21:39:33 #34
176521 Grulez
rasgroninger
pi_55935247
ik voel een photoshop opkomen
pi_55937414
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 21:39 schreef Grulez het volgende:
ik voel een photoshop opkomen
Zoiets?



(paint shop pro overigens)
  donderdag 10 januari 2008 @ 22:54:48 #36
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_55937716
!
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_55939250
Toch nog een prijsje:

http://www.az.nl/index.php?module=news&articleID=22219

Ach ja, tis beter dan niets. Hoewel ik de volgende wedstrijd liever 3 punten heb dan deze prijs

Overigens fluit Roelof Luinge Ajax-AZ. Dit is echter nog niet bevestigd door de zaakwaarnemer van de heer Luinge.

'Mijn client heeft al een aardige aanbieding gehad in de vorm van vele pakken Ajax koffie of een zeer aantrekkelijke comsumptieve lening met een lage rente, echter is de aanbieding vanuit Zuiden des lands met een ambi-light flatscreen ook nog in overweging' .... wordt vervolgd.
pi_55943061
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 23:48 schreef xFriendx het volgende:
Toch nog een prijsje:

http://www.az.nl/index.php?module=news&articleID=22219

Ach ja, tis beter dan niets. Hoewel ik de volgende wedstrijd liever 3 punten heb dan deze prijs

Overigens fluit Roelof Luinge Ajax-AZ. Dit is echter nog niet bevestigd door de zaakwaarnemer van de heer Luinge.

'Mijn client heeft al een aardige aanbieding gehad in de vorm van vele pakken Ajax koffie of een zeer aantrekkelijke comsumptieve lening met een lage rente, echter is de aanbieding vanuit Zuiden des lands met een ambi-light flatscreen ook nog in overweging' .... wordt vervolgd.
prachtig!
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_55943788
quote:
YES!!
  vrijdag 11 januari 2008 @ 12:51:47 #40
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_55948344
Kampioenen!! Wie niet springt die is een Jood etc. etc.
Confidence through competence
pi_55948722
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 12:51 schreef Stereotomy het volgende:
Kampioenen!! Wie niet springt die is een Jood etc. etc.
We gaan zondag wel gewoon winnen ja.

Ajax krijgt wat mensen terug maar daar win je een slag mee, geen oorlog.

We hoeven geen drol onder te doen voor Ajax die ook zo'n beetje het meest rampzalige voetbal in jaren spelen zonder enige automatisme. Het is dat er enige bevliegingen zijn dat de punten nog gehaald worden.

Deze keer lijkt het me niet verstandig om als in vorige jaren meteen blind aan te vallen. Gewoon de bal rond laten gaan, aangezien men daar wel aardig automatismes in heeft zitten. Zolang je op die manier Ajax 'rustig' houdt gaat vanzelf een keer het publiek morren en zal het niet lang duren voor Urby weer eens een fout maakt en dan is het zaak dat meteen af te straffen. Gelukkig hebben we trefzekere spitsen !

Ik verwacht dat Ajax ons flink zal opjagen (wat wel weer een hoop conditie kost) dus vandaar dat het noodzaak is slimmer te spelen, op dat gebied moet je Ajax kunnen overklassen (zoals Roda een beetje).

Oh ja, Bonk Bonk
pi_55949882
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 13:05 schreef xFriendx het volgende:

[..]

We gaan zondag wel gewoon winnen ja.

Ajax krijgt wat mensen terug maar daar win je een slag mee, geen oorlog.

We hoeven geen drol onder te doen voor Ajax die ook zo'n beetje het meest rampzalige voetbal in jaren spelen zonder enige automatisme. Het is dat er enige bevliegingen zijn dat de punten nog gehaald worden.

Deze keer lijkt het me niet verstandig om als in vorige jaren meteen blind aan te vallen. Gewoon de bal rond laten gaan, aangezien men daar wel aardig automatismes in heeft zitten. Zolang je op die manier Ajax 'rustig' houdt gaat vanzelf een keer het publiek morren en zal het niet lang duren voor Urby weer eens een fout maakt en dan is het zaak dat meteen af te straffen. Gelukkig hebben we trefzekere spitsen !

Ik verwacht dat Ajax ons flink zal opjagen (wat wel weer een hoop conditie kost) dus vandaar dat het noodzaak is slimmer te spelen, op dat gebied moet je Ajax kunnen overklassen (zoals Roda een beetje).

Oh ja, Bonk Bonk
Hehe, je bent wel erg optimistisch vriend! Alsof Ajax niet op scherp staat? Alsof Ajax thuis tegen az het even rustig aan gaat doen. Mwah, ik kan je alvast verklappen dat dat niet gaat gebeuren. AZ heeft 27 jaar niet gewonnen bij Ajax en ik zie daar weinig verandering inkomen! Maar iig succes
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_55950026
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 13:48 schreef El-Salvador het volgende:

[..]

Hehe, je bent wel erg optimistisch vriend! Alsof Ajax niet op scherp staat? Alsof Ajax thuis tegen az het even rustig aan gaat doen. Mwah, ik kan je alvast verklappen dat dat niet gaat gebeuren. AZ heeft 27 jaar niet gewonnen bij Ajax en ik zie daar weinig verandering inkomen! Maar iig succes
Ik zei dan ook niet dat Ajax niet zou willen of Ajax niet op scherp zou staan tegen AZ

Alleen denk ik dat er bij AZ wat meer 'systeem' in het spel zit waar het bij Ajax als los zand aan elkaar hangt, door de trainerswisselingen, blessures en andere randzaken.
Alleen scoort Ajax wel meer, alleen komt dit dus vaak niet voor uit een bepaald systeem waarbij je langs meerdere schijven gaat en iedereen precies weet waar hij moet lopen en je zo de verdediging doorsnijd. Het zijn vooral bevliegingen waarbij de bal opeens achter de lijn ligt, vooral Huntelaar heeft daar een handje van.

Echter bij AZ scoren we zo verdomde weinig. Dan kunnen we misschien wel 'goed staan' tijdens het gehele spel, maar daar krijg je geen punten voor. Je moet er toch nog in de laatste fase een bal intrappen.

Maar ik vind dat de ene ploeg niet onder hoeft te doen voor de ander, dus kan alle kanten op. En ik zie dan graag 3 punten onze kant opkomen, maar das logisch
pi_55950104
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 13:05 schreef xFriendx het volgende:
dus vandaar dat het noodzaak is slimmer te spelen, op dat gebied moet je Ajax kunnen overklassen (zoals Roda een beetje).
lol.

Met hetzelfde eindresultaat mag je ons zovaak overklassen als je wilt ...
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  vrijdag 11 januari 2008 @ 14:03:48 #45
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_55950278
Volgens mij wordt het wel een leuke pot. Ajax scoort ontzettend makkelijk en AZ ontzettend moeilijk, maar je weet maar nooit. Misschien ziet Pellè opeens het licht ofzo.
Confidence through competence
pi_55951247
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 13:56 schreef zjroentje het volgende:

[..]

lol.

Met hetzelfde eindresultaat mag je ons zovaak overklassen als je wilt ...
Sorry, had er bij moeten zetten zoals Roda tegen PSV deed. Sorry
  vrijdag 11 januari 2008 @ 15:31:34 #47
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_55952589
quote:
AZ spant spoedarbitrage aan om Alves te krijgen

11/01/2008 15:20

AZ spant een spoedarbitrage bij de KNVB aan tegen SC Heerenveen. De Alkmaarders willen dat de Friese club onmiddellijk de overschrijvingsformulieren van de Braziliaanse spits tekent, zodat Alves zo snel mogelijk voor AZ kan spelen.

Eind december zette Alves zelf al zijn handtekening onder een contract met AZ, begin januari tekenden ook Henk Hoekstra en Yme Kuiper namens Heerenveen een contract, waarin beide clubs overeenstemming bereikten over de overgang van Alves.

Die papieren heeft Voetbal International vandaag ingezien in Alkmaar. Nadat alle partijen hadden getekend weigerde Heerenveen ineens de overgangsformulieren te ondertekenen. AZ heeft Heerenveen tot vrijdag twaalf uur de tijd gegeven dat alsnog te doen.

Nu dat niet is gebeurt wacht de clubs dus een spoedarbitrage. Die zal begin volgende week dienen in Zeist.
Ik dacht dat het niet aan AZ óf SCH lag, maar aan het management van Alves?
Confidence through competence
pi_55952635
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 15:31 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ik dacht dat het niet aan AZ óf SCH lag, maar aan het management van Alves?
Haha, misschien is er een hoger bod gekomen
pi_55952715
Volgens mij valt Sc Heerenveen inderdaad ook weinig te verwijten, maar we zullen zien. Maar volgens mij kun je sowieso niemand dwingen om iets te tekenen waar zij - bij nader inzien - toch niet mee instemmen.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  vrijdag 11 januari 2008 @ 15:38:58 #50
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_55952771
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 15:36 schreef Tomatenboer het volgende:
Volgens mij valt Sc Heerenveen inderdaad ook weinig te verwijten, maar we zullen zien. Maar volgens mij kun je sowieso niemand dwingen om iets te tekenen waar zij - bij nader inzien - toch niet mee instemmen.
... behalve als ze eerder iets hebben ondertekend, waarin óók staat dat ze dit formulier moeten ondertekenen. Dan zijn ze het wettelijk verplicht.
Confidence through competence
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')