abonnement Unibet Coolblue
pi_66768086
Ookal is het geen fabricagefout, een telefoon moet toch in je broekzak kunnen worden vervoerd? Als die er niet tegen kan dan is het geen deugdelijke telefoon. Boeien wat de winkel denkt te moeten zeggen.
dag
pi_66768349
De reparateur/verkoper mag altijd zeggen dat het geen 'fabricagefout' is maar binnen 6 maanden na koop ligt de bewijslast toch bij de verkoper.
Dus zullen zij moeten aantonen dat het defect aan de zus van TS te wijten is.
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 15:28:31 #28
76542 jack4ya
bê-ê-êh
pi_66768575
Telegramstijl:
Binnen 6 maanden stuk na aankoop? = ondeugdelijk product bij levering.
Bewijslast ligt bij verkoper dat koper het product ondeugdelijk gebruikt heeft.
pi_66769412
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 15:28 schreef jack4ya het volgende:
Telegramstijl:
Binnen 6 maanden stuk na aankoop? = ondeugdelijk product bij levering.
Bewijslast ligt bij verkoper dat koper het product ondeugdelijk gebruikt heeft.
Wat heb jij toch steeds met mobiele-telefoon-en-webshop topics?
  vrijdag 6 maart 2009 @ 17:53:09 #30
76542 jack4ya
bê-ê-êh
pi_66773438
Nee...jij dan!
pi_66773795
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 17:53 schreef jack4ya het volgende:
Nee...jij dan!
'k Kwam hier púúr toevallig
pi_66774817
Ik zie nu pas dat het een samsung E250 is. Ga er maar vanuit dat het een defect aan het scherm zelf was, ik heb dat toestel ook liggen & je mag daar echt kloppen op geven, dat scherm breekt gewoon niet. Bouw van het toestel is zéér zeker heel degelijk, ik gebruik hem zelfs als werkgsm & die heeft tot nu toe alles overleefd (zoals tussen je been & een boorhamer zitten als je bezig bent; naar druk op het scherm toe is dat een "vrij stresserende" situatie )
eerst Vlaming, dan pas belg
Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
  zaterdag 7 maart 2009 @ 20:05:24 #33
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_66807262
quote:
Op maandag 7 januari 2008 18:37 schreef ruud.nl het volgende:
Garantie?
Nokia kent dat niet... die gooien het op waterschade!
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_66816016
Als ze kunnen aantonen dat het defect te wijten is aan de TS, doormiddel van een drukpuntentest ofzo. Dan staan ze in hun recht. Mocht het echt eeuwen gaan duren, los je het met je inboedelverzekering snelle rop.
[b]Op zaterdag 3 juni 2006 18:14 schreef Dirktator het volgende:[/b]
Zelden zoeen hendig sjieke OP meegemaakt! :D
[quote][b]Op woensdag 14 juni 2006 20:41 schreef Jeff1981 het volgende:[/b]
En met 2 handen heb je al een trio :P
pi_66917920
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 13:50 schreef GodsSon het volgende:

[..]

Een bonus krijg je niet voor een verzekering Bij prepaid is verzekeren zelfs niet mogelijk!
Een scherm kan idd kapot gaan door een fabricage fout, dan valt het gewoon binnen de garantie, als het echter drukschade is weer niet.
Je kan hem op laten sturen, de voorwaarden zijn vaak wel dat een toestel tot een bepaald bedrag gewoon gemaakt wordt, kom je daar boven dan bellen ze eerst of het wel gemaakt moet worden. Een E250 is met alle respect een goedkope telefoon (50¤) dus is het proces ingaan redelijk zinloos ben ik bang.

Als je besluit naar een vodafone CP te gaan kunnen ze weinig voor je doen, je hebt een overeenkomst gesloten met Dixons, daar moet je dus zijn om de garantie te claimen!
Succes
You're wrong.. Je krijgt wel een bonus voor een verzekering.. En ook prepaid kun je wel verzekeren.. Waar heb jij deze info vandaan?

En drukschade valt inderdaad helaas niet onder de garantie, drukschade kun je namelijk voorkomen door hem niet in je broekzak te doen..

Misschien toch verzekeren de volgende keer? Kan al voor 3,95 per maand.. En mocht het toestel dan niet gemaakt meer kunnen worden door bijvoorbeeld waterschade dan krijg je een nieuwe..
pi_66918093
Wat ik nog even wil toevoegen trouwens is dat een verkoper niet kan bepalen of het onder garantie valt, dat doet de reparatie-afdeling van het desbetreffende merk.. Ze kunnen dus eigenlijk het opsturen niet weigeren..
pi_66918282
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 23:03 schreef Heleeeen het volgende:

[..]

Misschien toch verzekeren de volgende keer? Kan al voor 3,95 per maand.. En mocht het toestel dan niet gemaakt meer kunnen worden door bijvoorbeeld waterschade dan krijg je een nieuwe..
Jij denkt echt dat het een goede deal is om een telefoon van 50 euro (en dan zit er ook nog 20 euro beltegoed bij) te verzekeren voor 3,95 per maand? En als dat ding kapot gaat betaal je waarschijnlijk ook nog een eigen risico/verzendkosten.
pi_66919059
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 23:03 schreef Heleeeen het volgende:

[..]

You're wrong.. Je krijgt wel een bonus voor een verzekering.. En ook prepaid kun je wel verzekeren.. Waar heb jij deze info vandaan?
Ehmmmmmm ervaring?
All management is Strategic Management.
  woensdag 11 maart 2009 @ 00:03:33 #39
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_66920503
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 18:42 schreef Athmozz het volgende:
Ik zie nu pas dat het een samsung E250 is. Ga er maar vanuit dat het een defect aan het scherm zelf was, ik heb dat toestel ook liggen & je mag daar echt kloppen op geven, dat scherm breekt gewoon niet. Bouw van het toestel is zéér zeker heel degelijk, ik gebruik hem zelfs als werkgsm & die heeft tot nu toe alles overleefd (zoals tussen je been & een boorhamer zitten als je bezig bent; naar druk op het scherm toe is dat een "vrij stresserende" situatie )
Dat is ook niet meer dan logisch als het toestel van ts door bv. een fabricagefout minder deugdelijk is.
  woensdag 11 maart 2009 @ 00:33:09 #40
174847 WallOfStars
Open Source Intelligence
pi_66921371
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 22:05 schreef Zweefvliegje het volgende:
@Athmozz.. Onzin, een scherm van een mobiel wat kapot is valt gewoon niet onder de garantie, dat is namelijk "schade van buitenaf". Het is geen software- of een fabricagefout. Denk je dat het toch een fabricagefout is, prima dan kan je de telefoon laten opsturen, maar als de reparateur dan zegt dat het geen fout is, dan zul je onderzoekskosten moeten betalen. (en van dat geld kun je dus net zo goed een nieuwe mobiel aanschaffen).
TS, als de telefoon verzekerd was dan hadden ze hem wel gerepareerd.
mmhhh..... je weet schijnbaar niet hoe LCD's in elkaar zitten. defect scherm hoeft helemaal niet aan schade van buiten af te liggen. Laat de producent dat dan maar aantonen. Onderzoeks kosten.....LOL... garantie.

En je GSM verzekeren is geld verbranden, gewoon beter op je spullen letten.
Welcome Mr. President, How can we serve you,
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')