Wat heb jij toch steeds met mobiele-telefoon-en-webshop topics?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:28 schreef jack4ya het volgende:
Telegramstijl:
Binnen 6 maanden stuk na aankoop? = ondeugdelijk product bij levering.
Bewijslast ligt bij verkoper dat koper het product ondeugdelijk gebruikt heeft.
'k Kwam hier púúr toevalligquote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:53 schreef jack4ya het volgende:
Nee...jij dan!
Nokia kent dat niet... die gooien het op waterschade!quote:
You're wrong.. Je krijgt wel een bonus voor een verzekering.. En ook prepaid kun je wel verzekeren.. Waar heb jij deze info vandaan?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:50 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Een bonus krijg je niet voor een verzekering Bij prepaid is verzekeren zelfs niet mogelijk!
Een scherm kan idd kapot gaan door een fabricage fout, dan valt het gewoon binnen de garantie, als het echter drukschade is weer niet.
Je kan hem op laten sturen, de voorwaarden zijn vaak wel dat een toestel tot een bepaald bedrag gewoon gemaakt wordt, kom je daar boven dan bellen ze eerst of het wel gemaakt moet worden. Een E250 is met alle respect een goedkope telefoon (50¤) dus is het proces ingaan redelijk zinloos ben ik bang.
Als je besluit naar een vodafone CP te gaan kunnen ze weinig voor je doen, je hebt een overeenkomst gesloten met Dixons, daar moet je dus zijn om de garantie te claimen!
Succes
Jij denkt echt dat het een goede deal is om een telefoon van 50 euro (en dan zit er ook nog 20 euro beltegoed bij) te verzekeren voor 3,95 per maand? En als dat ding kapot gaat betaal je waarschijnlijk ook nog een eigen risico/verzendkosten.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:03 schreef Heleeeen het volgende:
[..]
Misschien toch verzekeren de volgende keer? Kan al voor 3,95 per maand.. En mocht het toestel dan niet gemaakt meer kunnen worden door bijvoorbeeld waterschade dan krijg je een nieuwe..
Ehmmmmmm ervaring?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:03 schreef Heleeeen het volgende:
[..]
You're wrong.. Je krijgt wel een bonus voor een verzekering.. En ook prepaid kun je wel verzekeren.. Waar heb jij deze info vandaan?
Dat is ook niet meer dan logisch als het toestel van ts door bv. een fabricagefout minder deugdelijk is.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:42 schreef Athmozz het volgende:
Ik zie nu pas dat het een samsung E250 is. Ga er maar vanuit dat het een defect aan het scherm zelf was, ik heb dat toestel ook liggen & je mag daar echt kloppen op geven, dat scherm breekt gewoon niet. Bouw van het toestel is zéér zeker heel degelijk, ik gebruik hem zelfs als werkgsm & die heeft tot nu toe alles overleefd (zoals tussen je been & een boorhamer zitten als je bezig bent; naar druk op het scherm toe is dat een "vrij stresserende" situatie )
mmhhh..... je weet schijnbaar niet hoe LCD's in elkaar zitten. defect scherm hoeft helemaal niet aan schade van buiten af te liggen. Laat de producent dat dan maar aantonen. Onderzoeks kosten.....LOL... garantie.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:05 schreef Zweefvliegje het volgende:
@Athmozz.. Onzin, een scherm van een mobiel wat kapot is valt gewoon niet onder de garantie, dat is namelijk "schade van buitenaf". Het is geen software- of een fabricagefout. Denk je dat het toch een fabricagefout is, prima dan kan je de telefoon laten opsturen, maar als de reparateur dan zegt dat het geen fout is, dan zul je onderzoekskosten moeten betalen. (en van dat geld kun je dus net zo goed een nieuwe mobiel aanschaffen).
TS, als de telefoon verzekerd was dan hadden ze hem wel gerepareerd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |