abonnement Unibet Coolblue
pi_56180217
Gvd wat een wanprestatie zeg 6-1 achter tegen de nummer laatst. als je zo blijft spelen vlieg je er alsnog uit.
pi_56188028
Jezus wat een wanprestatie...snel vergeten en woensdag er vol op tegen Roda !
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
  zondag 20 januari 2008 @ 21:55:11 #103
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_56188523
Goedmakertje tegen roda dan maar
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
  zondag 20 januari 2008 @ 22:02:32 #104
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_56188786
Mwah... ik hoop dat dit de graafschap wakker schudt, maar ik betwijfel het.
Maar vaak presteren ze ineens weer als niemand het verwacht, dus daar kunnen we ons misschien aan vasthouden.
kloep kloep
pi_56192522
quote:
Op zondag 20 januari 2008 14:11 schreef vingerplant het volgende:
Jansen zal wel centraal komen te spelen denk ik omdat Volmer er nog een tijdje uit is. Wellicht dat Fung A Wing weer linksback gaat spelen, Purrel linkshalf en Vidarsson eruit.

Ik vond Jansen ook altijd een goede speler en als hij werkelijk fit is is het gewoon een geweldige aanwinst voor ons.
Waarom toch altijd die gokjes bij De Graafschap.... Van Wanrooy iemand?
Ik geloof hier niet in. Als hij volledig fit zou zijn zou vitas hem ook niet in 2 rond laten huppelen.
Aan de andere kant is Fung a Wing centraal een ramp.
Net als Meijer op rechts en Vidarsson op links.
Waarom houdt De jonge zo vast aan bepaalde spelers. Ik wordt er onderhand stront ziek van dat de 'basiself' nou ineens heilig verklaard is en hij verdomme na het verlies tegn Ajax wel meteen mensen slachtofferde.
Meijer speelt al weken kut, Tarvarjarvi valt elke keer heel goed in, Fung a wing loopt al twee weken te kloten achterin, Vidarsson laat geen fuck meer zien, maar De Jonge verandert niks.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  maandag 21 januari 2008 @ 09:52:24 #106
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_56193029
Het schokeffect van de nieuwkomer is er een beetje af. Hadden wij ook in het eerste seizoen. Gauw punten gaan pakken, anders gaat het alsnog verkeerd.
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_56196116
23-01-2008 20:00 De Graafschap - Roda JC
26-01-2008 20:00 De Graafschap - sc Heerenveen
02-02-2008 20:00 Excelsior - De Graafschap
09-02-2008 20:00 De Graafschap - Feyenoord
17-02-2008 14:30 De Graafschap - NAC Breda
24-02-2008 14:30 PSV - De Graafschap
01-03-2008 20:00 De Graafschap - Willem II
08-03-2008 20:00 NEC - De Graafschap
15-03-2008 20:00 De Graafschap - Heracles Almelo
22-03-2008 20:00 AZ - De Graafschap
28-03-2008 20:30 De Graafschap - FC Groningen
06-04-2008 14:30 Ajax - De Graafschap
13-04-2008 14:30 De Graafschap - FC Utrecht
20-04-2008 14:30 VVV-Venlo - De Graafschap

Excelsior uit, Willem II thuis, NEC uit, Heracles thuis en VVV uit worden erg belangrijk. De eerste twee weken van Maart worden superbelangrijk.... Of je kunt écht in de problemen komen, of je speelt je veilig...
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_56196903
quote:
‘Berger keert De Graafschap de rug toe’
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op maandag, 21 januari om 08:43

De kans is groot dat Han Berger aan het einde van het seizoen bij De Graafschap vertrekt. De technisch directeur twijfelt nog steeds over het verlengen van zijn contract en heeft nu aangeven dat zijn continuīteit in Doetinchem een besluit zou zijn waar hij niet volledig achter zou staan. “Ik ben geen bewaker, maar juist iemand die vanuit het niets iets neerzet”, vertelt Berger in De Telegraaf. “Dat is gebeurd en ik zou sowieso op 1 juli stoppen. Alleen ben ik gaan twijfelen door m’n band met de club en mensen die er werken. Maar zeg ik ’ja’ dan ga ik eigenlijk iets doen waar ik niet volledig achtersta.”

Het was de bedoeling dat de Houtenaar samen met trainer Jan de Jonge eind november zijn aflopende contract zou verlengen, maar Berger stelde zijn besluit uit tot de winterstop. Eerder liet De Jonge, die wél verlengde, hierover al zijn bezorgdheid blijken. “Ik beslis snel, zodat er voor iedereen duidelijkheid is”, benadrukte Berger.

Eerder deze maand kwam De Gelderlander met een deadline van 1 februari op de proppen, een datum die door voorzitter Sietze Veen hem op het hart zou zijn gedrukt. Volgens het Gelderse medium loopt de begroting, die hij graag wil zien stijgen, als een rode lijn door zijn besluit. Berger staat bijna drie jaar succesvol aan het roer in Doetinchem.
Lekker dan...
Je bent toch geen bewaker? Hij zei zelf dat De Graafschap nog hoger op kon...
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_56203318
Hij had het over europees voetbal...
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_56204750
Viel te verwachten, maar toch wel het slechtste nieuws van deze week. Berger heeft echt extreem goed gepresteerd bij de Graafschap de afgelopen seizoenen en is denk ik de belangrijkste reden dat het zo goed gaat/ging.

Zoals Roberto al zei de eerste weken van Maart worden cruciaal. Opzich is er natuurlijk nog niets aan de hand maar feit is wel dat je naar beneden moet gaan kijken terwijl dat nergens voor nodig zou moeten zijn.
  maandag 21 januari 2008 @ 18:42:28 #111
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_56204826
Ik heb het stukje in de telegraaf gelezen, maximaal 4 regels hierover..
volgens mij is het nog lang niet definitief.. even afwachten denk ik.
kloep kloep
pi_56210791
Komende zaterdag reis ik af naar Doetinchem voor de wedstrijd tussen mijn 2 favoriete teams, daarna waren we van plan eens lekker te gaan stappen aldaar. Wat raden jullie me aan? Is dat C'est la Vie wat? Ben dan wel een geboren Achterhoeker maar ben nog nauwelijks in Doetinchem geweest (woon al jaren in Groningen).
Ik houd het voor zaterdag trouwens op 2-3.

[ Bericht 0% gewijzigd door ThomXs op 21-01-2008 22:50:29 ]
Kwaliteit kende geen recessie
pi_56214508
edit..

Oh, zie dat het al bekend was..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_56214601
Een defibrilator in de borstkast, dat wist ik niet eens. Hopelijk kan hij alsnog de top halen.
That's all folks!
pi_56217741
quote:
Op maandag 21 januari 2008 22:43 schreef ThomXs het volgende:
Komende zaterdag reis ik af naar Doetinchem voor de wedstrijd tussen mijn 2 favoriete teams, daarna waren we van plan eens lekker te gaan stappen aldaar. Wat raden jullie me aan? Is dat C'est la Vie wat? Ben dan wel een geboren Achterhoeker maar ben nog nauwelijks in Doetinchem geweest (woon al jaren in Groningen).
Ik houd het voor zaterdag trouwens op 2-3.
Naar Paddy's natuurlijk en dan naar Fred&Douwe voor de mooiste plee van Nederland.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_56235134
Nog 7 puntjes voor op plaats 18
  woensdag 23 januari 2008 @ 09:34:00 #117
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_56243296
Werken tot 18:00 dus geen DTC
Gelukkig is ons home open vanavond.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  woensdag 23 januari 2008 @ 23:22:38 #118
129638 Lov1
Bring it on :)
pi_56264319
Drie punten! Het spookte op de Vijverberg (alleen jammer van de scheids... ) Maar t was wél gezellig!
Music gives soul to the universe, wings to the mind and life to everything
pi_56265449
Zo, dat werd weer eens tijd.
pi_56268797
Tegenwoordig wordt een wedstrijd ook niet snel meer gestaakt....
Beelden terug gezien en die commentator van RTL moet z'n bril ook eens opzetten.
Bij de sliding van Keller was er geen, ik herhaal, geen contact. Die gast springt op, komt verkeerd terecht en verrekt een spier. Geen penalty dus.
Wat een gruwlijk slappe zak die Braamhaar.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_56273114
Klopt wel maar ook echt een domme sliding als die gast niet opgesprongen was was het wel een penalty geweest.
quote:
Han Berger blijft.

Hoewel niet groot gebracht in De Gelderlander, maar in het verslag van de wedstrijd van gisterenavond staat te lezen dat Han Berger bij De Graafschap zal blijven en binnenkort bij zal tekenen.

Uit De Gelderlander:

Het was een bevrijdende avond voor De Graafschap. De Doetinchemmers wonnen de belangrijke thuiswedstrijd tegen Roda JC en kunnen weer gaan bouwen aan de lange termijn, want directeur voetbalzaken Han Berger zal zijn contract verlengen.

Verder was er al lange tijd onduidelijkheid over het al dan niet aanblijven van Han Berger, de laatste jaren een van de steunpilaren van het succes in Doetinchem. Berger twijfelde hevig of hij langer moest blijven, omdat hij wilde weten of De Graafschap door kon groeien. De Houtenaar heeft nu dan toch de knoop doorgehakt. Hij zal snel een nieuwe verbintenis signeren.


Aldus De Gelderlander.

Voor De Graafschap een uitstekende zaak, met de overwinning van gisterenavond alleen maar positieve berichten.

Ook dit is erg goed nieuws!!!
  donderdag 24 januari 2008 @ 13:18:49 #122
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_56273795
Goed nieuws, inderdaad, maar nog niet officieel. Er is nog geen persbericht en ook staat er nog niets op de site van de graafschap.

Overigens stond gisterenavond op de TT van omroep Gelderland dat Berger weg zou gaan, dit zouden bronnen binnen de graafschap bevestigen. Vanmorgen was dit bericht van de TT afgehaald.
kloep kloep
pi_56297684
quote:
Wie blijft er, wie mag er gaan?

Of directeur voetbalzaken Han Berger zich er om bekommert of zijn eventuele opvolger, feit is dat er aan het einde van dit seizoen liefst vijftien contracten van spelers van De Graafschap aflopen. Daar zal in de komende weken en maanden duidelijkheid over moeten komen.

De drie doelmannen hebben allen een aflopende overeenkomst. Jim van Fessem, de eerste keus, is bezig aan een sterk seizoen. De Graafschap heeft hem een nieuwe eenjarige aanbieding gedaan, maar Van Fessem is daar niet tevreden over. Als hij blijft, dan voor een langere periode. De Argentijn Nicolas

Cinalli - in het bezit van een Italiaans paspoort - heeft dit seizoen nog geen minuut in de hoofdmacht gekeept. Toch is trainer Jan de Jonge tevreden over hem. De talentvolle Mustafa Amezrine (19) staat dit seizoen een beetje stil. Hij komt ook nauwelijks aan keepen toe in Jong De Graafschap, omdat Cinalli daar meestal onder de lat staat. Toch was Amezrine vorig seizoen nog jeugdinternational.

In de defensie weet Dave Bus, die de rest van het seizoen aan Aberdeen is verhuurd, zeker dat hij geen nieuw contract zal krijgen. Ook René Bot - vorig seizoen nog een basisspeler - heeft een aflopend contract. Net als Bus lijkt het voor de routinier moeilijk te worden een nieuwe verbintenis in de wacht te slepen. Ard van Peppen zit in hetzelfde schuitje. In de eerste divisie was hij de vaste linksback, maar dit seizoen kon hij na de dramatische openingswedstrijd tegen Ajax (1-8) het veld al ruimen. Zijn aflopende contract lijkt dan ook niet verlengd te worden.

Dan is er nog centrumverdediger Joost Volmer. De bijna 34-jarige Tukker tekende in 2005 een driejarig contract dat binnenkort afloopt. Hij mag wel hoop koesteren, want tot zijn kuitblessure speelde hij degelijk. Nadeel voor Volmer is zijn leeftijd. Purrel

Fränkel is tot aan het einde van dit seizoen gehuurd van Vitesse. Op basis van het aantal speelminuten lijkt hij in aanmerking te komen voor een nieuw contract. Voor Michael Jansen is de situatie nog onduidelijk. Hij werd het afgelopen weekeinde gehuurd (tot de zomer) van Feyenoord.

Op het middenveld liggen Resit Schuurman, Léon Hese en Lasse Schöne nog vast. Rogier Meijer kan een nieuw contract tekenen. Linkermiddenvelder Arnar Vidarsson is gehuurd van FC Twente, maar de vraag is of De Graafschap hem definitief over zal nemen. De IJslander is een karakterspeler, maar kan lang niet altijd het verschil maken, ook omdat hij niet op zijn favoriete plek (controlerende middenvelder) staat. Van de bijna 36-jarige Reinier Robbemond zal ondanks zijn staat van dienst naar alle waarschijnlijkheid afscheid worden genomen.

Het spitsenkoppel Berry Powel/ Donny de Groot ligt tot medio 2009 vast. Hun vervangers Will Johnson en Niklas Tarvajärvi zijn beiden tot het einde van dit seizoen gehuurd van Heerenveen. Een langer verblijf van Johnson lijkt uitgesloten, al is De Jonge gecharmeerd van hem. Tarvajärvi doet het niet slecht als stand-in, maar nadeel is dat hij een 'dure jongen' is. Tevens loopt het contract van Kevin Sissing af. De spits is succesvol in het beloftenteam, maar heeft de stap naar de hoofdmacht nog steeds niet kunnen zetten.
Bron: De Gelderlander
De eerste 2 keepers mogen van mij blijven, Frankel en Volmer ook en van Tarvajärvi hoop ik dat hij blijft. Johnson mag snel weer terug naar Friesland ik snap sowieso niet dat de Jonge hem elke keer weer laat spelen.
pi_56297928
Eens met Opgezwollen, met de toevoeging dat wat mij betreft Botje een kans moet krijgen in het veld om een nieuw contract(je) af te dwingen. Vidarsson en Meijer blijven wat mij betreft welkom, mits ze niet te duur zijn.

Als ze dat kunnen waarmaken en een diepgaande rechtermiddenvelder kunnen halen ben je al een eind op weg volgend seizoen. Dan nog een extra centrale verdediger (wellicht Jansen mocht hij weer op niveau komen en Feyenoord hem nog niet nodig heeft) en ik zie het met vertrouwen tegemoet. Zaak is zo snel mogelijk veilig te zijn om actief te kunnen zijn op de spelersmarkt voor alle goede vissen al zijn gevangen. Lang geleden dat we de kans hadden in die luxepositie te komen.
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_56297945
Gaan we er een feestje van maken morgen? Ik vond het de vorige keer retegezellig bij jullie.

Oant moarn.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')