abonnement Unibet Coolblue
pi_55908452
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 21:27 schreef Tim86 het volgende:
Gonzalez speelt ook nog tegen baggy..

Heb je vraag beantwoord in SC trouwens
Thx
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_55917218
Day 2: Thursday 10th January

Andy Murray def. Ivan Ljubicic (6-7(9) 6-4 6-2)
Andy Roddick def. Marat Safin (6-3 6-3)
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_55917506
quote:
Titelhouder verrassend uitgeschakeld in Auckland

De Spaanse tennisser David Ferrer is er niet in geslaagd om de halve finale van het ATP-toernooi in Auckland te halen. De nummer vijf van de wereld, die zijn titel verdedigde in Nieuw-Zeeland, werd donderdag bij de laatste acht verrassend uitgeschakeld door de Fransman Julien Benneteau: 4-6, 0-6.

Juan Monaco en Juan Carlos Ferrero maakten geen fout in de kwartfinales. Monaco moest echter tot het uiterste gaan tegen Michael Llodra (4-6, 7-6, 7-6) en Ferrero had het ook niet gemakkelijk tegen Nicolas Massu (4-6, 6-3, 6-4). In de halve finale staat Ferrero tegenover Benneteau en ontmoet Massu Philipp Kohlschreiber, die in een Duits onderonsje met 6-3, 6-4 won van Florian Mayer.

Hewitt barstte in woede uit tijdens nederlaag

Dat Lleyton Hewitt (foto) geen optimale voorbereiding op de Australian Open kent, heeft hij voor een groot deel aan zichzelf te wijten. De Australiër ging in de tweede ronde van het ATP-toernooi in Sydney onderuit tegen zijn landgenoot Chris Guccione, mede omdat hij zich niet kon beheersen. Tijdens de partij werd hij diverse keren woedend op lijnrechters, die in zijn ogen verkeerde beslissingen hadden genomen.

'Lijnrechters zijn tegenwoordig waardeloos,' aldus een gefrustreerde Hewitt na afloop van de wedstrijd. 'Sinds de intrede van Hawk-Eye verschuilen de umpires zich achter het systeem. Bij kleinere toernooien is er geen Hawk-Eye en moeten ze zelf beslissingen nemen. Dat maakt het niet makkelijker
sportweek.nl
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_55925660
-post

Nadal:


Andy:



Mauresmo:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_55943198


Day 3: Friday 11th January

Marcos Baghdatis d Fernando Gonzales (6-2 7-5)
Andy Murray d Brydan Klein (6-2 7-6(4))
Nikolay Davydenko d Ivan Ljubicic (6-0 7-6(1))

Saturday January 12 - 2008 AAMI Classic Final

1pm
Play off for 3rd and 4th placing
Fernando Gonzalez (Chile) v Marat Safin (Russia)

followed by

Pre match Entertainment with JON STEVENS

followed by

2008 AAMI CLASSIC FINAL
Andy Roddick (USA) v MARCOS BAGHDATIS (Cyprus)

[ Bericht 44% gewijzigd door kleinzusje op 11-01-2008 09:15:57 (finale) ]
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_55952782
Dus als ik de wekker om 5 uur zet
Of doorhaal
Ben ik dan op tijd ?
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_55954920
zijn er beelden van dan?
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_55954950
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 17:04 schreef Tim86 het volgende:
zijn er beelden van dan?
Streams
channelsurfing
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
  zaterdag 12 januari 2008 @ 10:02:53 #34
75556 erkel
back from Dagestan
pi_55968183


Kohlschreiber kiest wel het goede toernooi uit om te winnen. Krijgt gelijk een fustje Heineken erbij om het te vieren .
quote:
Philipp Kohlschreiber became the first German to win the Heineken Open title in the Open Era when he toughed out a 7-6(4), 7-5 win over Juan Carlos Ferrero, extending the former World No. 1 Spaniard's title drought of more than four years.
Weisst
pi_55968264
HAT TRICK FOR RODDICK IN 20TH ANNIVERSARY YEAR

American Andy Roddick took out his third consecutive title at Kooyong this afternoon in front of a sell-out crowd. Andy proved too strong for Cypriot Marcos Baghdatis winning in straight sets, 7-6, 6-3.

Roddick was upbeat after his win, “It’s a good place to get preparation and I am thankful that I keep getting an invite back”. “Winning this event just means I am well prepared for the Aussie Open”.

Marcos Baghdatis, when asked about his last few days said, “I am very happy I played here, it was a good preparation for last week, I played three matches, three guys in the top ten, and it’s a great, great way to prepare for Grand Slam and the matches were serious so I am pretty happy about that, so I am ready for the Open”.

In the play-off for third and fourth spot, Marat Safin (Rus) defeated Chilean Fernando Gonzalez, 6-3, 6-3.
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_55968946
Tursunov wint de finale van Sydney van Guccione, niet verrassend met 7-6 7-6 . Heel de wedstrijd kwam er geen enkel breakpunt en zelfs geen enkele keer deuce .
sig verwijderd door FA
  zaterdag 12 januari 2008 @ 11:22:49 #37
75556 erkel
back from Dagestan
pi_55969111
Dat was vast een potje ongegeneerd rammen
Weisst
pi_56078174
quote:
Davis Cup bedreigt Dutch Open


--------------------------------------------------------------------------------
Datum: 16-jan-2008 15:05

De Nederlandse Davis Cup-ploeg kan de Dutch Open in Amersfoort dit jaar voor een deel verpesten. Als het team van captain Jan Siemerink in april onverhoopt verliest van Letland of Macedonië, wacht eind juli tijdens het finaleweekend van de Dutch Open een degradatieduel. "Dat zou behoorlijk balen zijn", zei toernooidirecteur Hans Felius woensdag.

"In principe spelen Robin Haase ,Igor Sijsling en Thiemo de Bakker de Dutch Open", vervolgde Felius. "Maar als ze in het Davis Cup-team zitten, gaat dat niet door. Siemerink gaat natuurlijk geen tweede garnituur oproepen voor zo'n belangrijke wedstrijd."

De 51ste editie van de Dutch Open heeft van 12 tot en met 20 juli plaats. Het is de laatste keer dat het voormalige 'Melkhuisje' in juli wordt georganiseerd. In 2009 verhuist het evenement naar de maand mei, de voorbereidingsperiode op Roland Garros.
quote:
Kuerten kondigt afscheidstournee aan

--------------------------------------------------------------------------------
Datum: 16-jan-2008 14:17

Gustavo Kuerten speelt dit jaar nog enkele toernooien en neemt op Roland Garros definitief afscheid. De 31-jarige Braziliaanse tennisser kon na twee heupoperaties zijn oude niveau niet meer halen. De drievoudig winnaar van Roland Garros maakte op een persconferentie in São Paulo zjn besluit openbaar.

'Guga' won in 1997, 2000 en 2001 Roland Garros en veroverde in 2000 ook de Masters-titel. Hij was gedurende 43 weken nummer één van de wereld.


sportweek.nl

[ Bericht 27% gewijzigd door kleinzusje op 16-01-2008 17:44:59 ]
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_56078795
Jammer dat zijn lichaam het niet meer aankan, maar respect voor Guga
pi_56099777


Nadal + Gasquet
pi_56101379
haha geweldig!
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_56103457
Nadal is gewoon Spock.
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
pi_56145304
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_56198710
Youzhny komt overigens de top-10 binnen, staat nu virtueel achtste, als hij de QF ook wint gaat hij ook Gasquet voorbij, als hij de finale haalt gaat bij ook Roddick voorbij. Gonzo weggezakt van 7 naar 23 op dit moment.
pi_56199061
quote:
Op maandag 21 januari 2008 13:51 schreef wimderon het volgende:
Youzhny komt overigens de top-10 binnen, staat nu virtueel achtste, als hij de QF ook wint gaat hij ook Gasquet voorbij, als hij de finale haalt gaat bij ook Roddick voorbij. Gonzo weggezakt van 7 naar 23 op dit moment.
Wat een fucking koning is het toch he..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  maandag 21 januari 2008 @ 14:49:55 #46
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_56199936
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 00:21 schreef Tim86 het volgende:
Kijk eens wie er weer speelt: http://tennis.matchstat.com/player_stats.phtml?ID_Player=15
en direct tegen Prodon! Als ik me niet vergis is dat de vermomde top50 speler die ook Verkerk uitschakelde in Alphen aan de Rijn.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_56200136
Volgens mij is Gambill gewoon Martin Verkerk...hij zet dezelfde serie neer bij zijn rentree..ook nog geen set


3/2008 CH Miami (USA) Clay Eric Prodon Jan-Michael Gambill 6-4 6-4 First


42/2007 CH Calabasas (USA) Hard Benedikt Dorsch Jan-Michael Gambill 6-4 7-6(6) First

32/2007 ATP Montreal (CAN) Hard Paul Goldstein Jan-Michael Gambill 5-4 ret. q-First

31/2007 ATP Washington (USA) Hard Wayne Odesnik Jan-Michael Gambill 6-3 6-1 q-First

15/2007 ATP Houston (USA) Clay Juan Monaco Jan-Michael Gambill 7-5 6-4 First

10/2007 ATP Indian Wells (USA) Hard Guillermo Canas Jan-Michael Gambill 6-4 6-4 q-First

5/2007 ATP Delray Beach (USA) Hard Teimuraz Gabashvili Jan-Michael Gambill 7-6(3) 6-4 Qualifying


Nu Taylor Dent nog..http://tennis.matchstat.com/player_stats.phtml
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_56201521
http://www.youtube.com/watch?v=FGKJiCXOCAc

Ohhh, wat blijft dit toch mooi !
pi_56203744
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 12:38 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]

Nadal + Gasquet
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_56214644
Hij is weer terug
nee, niet Martin dan was het HIJ geweest ipv Hij
quote:
Florian Mayer GER [1/WC] vs. Augustin Gensse FRA [Q]
Andrey Golubev RUS [Q] vs. Konstantinos Economidis GRE
Matthias Bachinger GER [WC] vs. Peter Wessels NED
Fernando Vicente ESP vs. Rik de Voest RSA [8]

Rainer Schüttler GER [3] vs. Teimuraz Gabashvili RUS
Andreas Beck GER [WC] vs. Tomas Zib CZE
Aisam-Ul-Haq Qureshi PAK vs. Dominik Meffert GER [Q]
Igor Kunitsyn RUS vs. Ivo Minar CZE [5]

Gilles Muller LUX [7] vs. Raemon Sluiter NED
Frédéric Niemeyer CAN vs. Ivan Navarro-Pastor ESP
Jan Hernych CZE vs. Federico Luzzi ITA
Philipp Petzschner GER [WC] vs. Jiri Vanek CZE [4]

Bobby Reynolds USA [6] vs. Stefano Galvani ITA
Dick Norman BEL vs. Lukas Lacko SVK
Roko Karanusic CRO vs. Jan Mertl CZE [Q]
Viktor Troicki SRB vs. Michael Berrer GER [2]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')