quote:Het topic waarin de SC-meisjes gaan bespreken welke kleur de bruidsjurken worden!
Qwea heeft toch ringen gekocht?quote:Op zondag 6 januari 2008 22:04 schreef nokwanda het volgende:
maar euh, wie heeft er een bruidsjurk nodig? Heb ik iets gemist?
Ja maar toen moesten het zo nodig relatieringen heten en trouwen wilde ze nietquote:Op zondag 6 januari 2008 22:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Qwea heeft toch ringen gekocht?
Nou, dan zit die bruiloft er echt wel aan te komen
(Ik gilde twee topics geleden toch al dat ik graag een lila bruidsjurk wilde, net als in My Best Friend's Wedding?)
Op maandagochtend is het gratis en een feest is niet verplichtquote:Op zondag 6 januari 2008 22:10 schreef Greys het volgende:
Sorry voor de teleurstelling ladies, Meneer Greys vindt trouwen veel te duur
Morgen zal ik even een foto maken. Remind me.quote:Op zondag 6 januari 2008 22:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Qwea heeft toch ringen gekocht?
Nou, dan zit die bruiloft er echt wel aan te komen
(Ik gilde twee topics geleden toch al dat ik graag een lila bruidsjurk wilde, net als in My Best Friend's Wedding?)
Ik heb al zoveel argumenten gegevenquote:Op zondag 6 januari 2008 22:12 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Op maandagochtend is het gratis en een feest is niet verplicht
en dan strooien we niet met rijst maar met pizza'squote:Op zondag 6 januari 2008 22:12 schreef Greys het volgende:
We halen haar nog wel over.
Wij willen bruidsmeisje zijn. Potver
IK welquote:Op zondag 6 januari 2008 22:11 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja maar toen moesten het zo nodig relatieringen heten en trouwen wilde ze niet
En jij liever een babykamerquote:Op zondag 6 januari 2008 22:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb al zoveel argumenten gegeven
Een band hoeven wij ook niet in te huren, aangezien Meneer Greys in zoveel bands drumt dat al die muzikanten toch wel komen, en ik op een artiestenbureau werk
Maar hij hoopt er liever nog een kever voor
Volgens mij wel hoor!quote:Op zondag 6 januari 2008 22:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Morgen zal ik even een foto maken. Remind me.
Ik baal wel ontzettend. Er zitten nu al krasjes op. Maar dat is toch onvermijdelijk?
Ik zie het gewoon voor me!quote:Op zondag 6 januari 2008 22:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]
en dan strooien we niet met rijst maar met pizza's
We hebben in NWA een dobey. Die zit vlakbij Makatsi. En in Emmen een Jumper, Pets Place , ect ectquote:Op zondag 6 januari 2008 21:58 schreef Morretje het volgende:
Wij hebben nog geen date, hebben eig net pas goed besproken dat we Anton willen halen morgen, en dat we nog van alles moet halen..Meneer Morretje heeft net een reiskoffer bij zijn ouders geleend. Moeten nog een mand, kattenbak, eten en vast nog wel een hoop andere dingen..
Mja, lijkt mij onvermijdelijk. Want je doet alles met je handenquote:Op zondag 6 januari 2008 22:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens mij wel hoor!
Ik heb alleen geen ringen, dus ik heb daar geen ervaring mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |