abonnement Unibet Coolblue
pi_55817718
http://www.youtube.com/watch?v=koHCjQr0n1I

Ik weet niet hoe lang dit filmpje er op blijft want het is zeer geweldadig.
Zeer geweldadige beelden dus je bent gewaarschuwd.
There was
a HOLE
here.
It's gone now.
pi_55817738
Kut, hij is geblokkeerd door mijn ISP
Cool story, Hansel.
  zondag 6 januari 2008 @ 08:44:03 #3
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_55817759
Dude wtf
Ook weer daadkrachtig optreden....niet echt dus (pas na die eerste minuut ja)
  zondag 6 januari 2008 @ 08:47:09 #4
159879 Kaneel
dé smaakmaker
pi_55817766
Hihihihi hahahaha, 'k stond erbij en ik keek ernaar.

Maarja, zat gevalsstudie's van moorden met +50 soms +100 getuigen. Zo werkt de mens.

[ Bericht 48% gewijzigd door Kaneel op 06-01-2008 08:52:13 ]
pi_55817911
Hoe die jochies ook zacht trappen in het begin, als ze nou eens even een voet tegen zijn neus plaatsten. Ongelooflijk dat die vrouw gewoon nog leeft, aangezien hij er wel heel erg op los steekt.
  zondag 6 januari 2008 @ 09:35:36 #6
28938 I_m_m_0
Illuminated....
pi_55817912
typisch gevalletje bystander effect trouwens..
de verantwoordelijkheid wordt dan gedeeld door verschillende mensen, waarom zou je in grijpen als je buurman het ook niet doet? Verder is het nu al shockerend om te zien, laat staan als het voor je neus gebeurd.

Ben ik de enige die hier echt een slecht gevoel van krijgt? In films kan ik de meest gruwelijke dingen zien, maar nu je weet dat het echt is komt het gelijk heel anders over, krijg er de koude rillingen van...

Vraag me af wat hier mee gedaan wordt, zo'n filmpje is goed trouwens, kan gebruikt worden als bewijsmateriaal, en het schudt mensen wakker!
Never underestimate the power of stupid people in large groups...
pi_55817986
het duurt misschien erg lang voordat er iemand ingrijpt, maar ik vraag me af hoeveel er ook effectief ingegrepen zouden hebben. Als je je nl op afstand houdt dan loop je geen risico, als je je gaat mengen in zoiets loop je zelf ook een groot risico om gestoken te worden (zeker als je ziet hoe die kerel bezig is, daar scheelt duidelijk wel iets aan).

filmpje voor degenen waarbij de ISP de boel blokkeert / voor als youtube het filmpje eraf gooit; http://www.megaupload.com/nl/?d=905C6CKG (downloadbaar in .avi formaat)
Extreem geweldadig filmpje, dus enkel downloaden als je er zeker van bent.
eerst Vlaming, dan pas belg
Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
pi_55818019
Iedereen hier die het wel even beter had gedaan !

Het valt me nog mee dat iemand überhaupt iets doet, meestal zijn het 20 starende mensen tot de vrouw uiteindelijk een keer dood is.
pi_55818056
Is dit nou echt serieus?
Waar is het bijbehorende nieuwsbericht?
pi_55818088
quote:
Op zondag 6 januari 2008 09:35 schreef I_m_m_0 het volgende:


Ben ik de enige die hier echt een slecht gevoel van krijgt? In films kan ik de meest gruwelijke dingen zien, maar nu je weet dat het echt is komt het gelijk heel anders over, krijg er de koude rillingen van...
Nee hoor, ik vind het ronduit kut om naar te kijken.
Ik kan me niet eens voorstellen dat mensen elkaar echt zoiets aandoen en dat er dan mensen zijn die daar gewoon als omstander bij kunnen staan kijken (al weet ik niet wat ik had gedaan daar, maar volgens mij zou ik nog eerder weglopen of in huilen uitbarsten dan daar gewoon staan).

Ik kan het me in zoverre niet voorstellen dat ik me afvraag of het echt is.
pi_55818117
tja, eigenlijk moet je dan als omstanders samenwerken. Ik hoop dat ik de moed heb om iets te doen, als ik het zie gebeuren....
uit een aspergernest
pi_55818136
Waarom heb ik hier op geklikt...

Het verbaast me dat de drie heren zo lang wat matige trappen gaven, en 'm niet met z'n drieën in één keer overmeesterden. Aan de andere kant weet ik ook niet wat ik zou doen... dat is misschien nog wel het erge.
Die fietser reageert ook wel héél erg lafjes als er een compleet ondergebloede vrouw voor hem staat.

Bijbehorende nieuwsbericht is er niet?
  zondag 6 januari 2008 @ 10:25:34 #13
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_55818178
waanzin!
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_55818196
er is geen nieuwsbericht want dit is al een poos geleden gebeurd, een jaar geleden of zo ms al wel.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  zondag 6 januari 2008 @ 10:30:19 #15
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_55818220
Ben ik de enige die zich afvraag of dit echt is?

Die kerel steekt haar (wat niet eens echt goed te zien is) een keer of wat recht in d'r nek. Volgens mij sta je dan daarna niet vrolijk op straat. Bovendien is het mes, wat aan het eind te zien is, compleet schoon.
Daarnaast de reacties van de omstanders, die lijken me ook niet echt normaal. Er is ook nergens een nieuwsbericht over te vinden..
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
pi_55818237
quote:
Op zondag 6 januari 2008 10:30 schreef Ladidadida het volgende:
Ben ik de enige die niet gelooft dat dit echt is?

Die kerel steekt haar (wat niet eens echt goed te zien is) een keer of wat recht in d'r nek. Volgens mij sta je dan daarna niet vrolijk op straat. Bovendien is het mes, wat aan het eind te zien is, compleet schoon.
Daarnaast de reacties van de omstanders, die lijken me ook niet echt normaal. Er is ook nergens een nieuwsbericht over te vinden..
het is wel echt, het is echter al een tijd geleden.
de vrouw heeft het overleefd ook gelukkig, volgens mij was het ook een ex vriend, en niet een willekeurige gek, als ik me goed herinner..

en als ik me nog eens goed herinner gebeurde het op de parkeerplaats bij Blijdorp
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  zondag 6 januari 2008 @ 10:33:36 #17
8875 Mdk
Smart-ass
pi_55818258
quote:
Op zondag 6 januari 2008 10:31 schreef milagro het volgende:

[..]

het is wel echt, het is echter al een tijd geleden.
de vrouw heeft het overleefd ook gelukkig, volgens mij was het ook een ex vriend, en niet een willekeurige gek, als ik me goed herinner..

en als ik me nog eens goed herinner gebeurde het op de parkeerplaats bij Blijdorp
Ja staat mij ook bij inderdaad, filmpje komt volgens mij ook van de AD site.. daar stond ie toen al vrij snel op.
quote:
Op zondag 6 januari 2008 10:30 schreef Ladidadida het volgende:
Bovendien is het mes, wat aan het eind te zien is, compleet schoon.
Lijkt erop dat dat een ander mes is wat ie uit zijn zak wilde pakken ofzo?
Latest releases: http://www.dekooker.nl
pi_55818268
quote:
Op zondag 6 januari 2008 10:28 schreef milagro het volgende:
er is geen nieuwsbericht want dit is al een poos geleden gebeurd, een jaar geleden of zo ms al wel.
Hoe weet je dat dan?
Ik heb het filmpje hier gevonden:

http://forums.hababam.nl/showthread.php?t=43534
quote:
Ben ik de enige die niet gelooft dat dit echt is?
Ik weet iig dat het echt is, het ziet er gewoon super echt uit, dat kan je niet neppen.
There was
a HOLE
here.
It's gone now.
  zondag 6 januari 2008 @ 10:35:15 #19
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_55818277
Nou, er is maar 1 ding wat ik NIET begrijp.
Waarom schoppen?
Er ligt altijd wel iets op straat of bij iemand in een woning ( bel aan!! ) waar je iemand goed mee kan verwonden.
Een baksteen tegen zijn hoofd was ook voldoende geweest.

Het filmpje duurt veel te lang en dat is echt tragisch. En aan al die jongens te zien; waren ze prima in staat die gast naar het hiernamaals te helpen. Maar goed, het is tegenwoordig al een godswonder als iemand er iets van zegt.
pi_55818283
quote:
Op zondag 6 januari 2008 10:34 schreef PastorOfMuppets het volgende:

[..]

Hoe weet je dat dan?
Ik heb het filmpje hier gevonden:

http://forums.hababam.nl/showthread.php?t=43534
[..]

Ik weet iig dat het echt is, het ziet er gewoon super echt uit, dat kan je niet neppen.
omdat ik me dat filmpje herinner, duh!!!! en ook het bihjbehorende nieuwsbericht.

het stond op de internetversie van het AD destijds.
het is bij Blijdorp voor, op de parkeerplaats en de man is haar ex.

http://www.ad.nl/rotterdam/stad/article694448.ece

http://www.ad.nl/rotterdam/article701461.ece
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  zondag 6 januari 2008 @ 10:36:34 #21
135452 spanishgirl
**El amor no hace promesas**
pi_55818287
Wat gruwelijk dit filmpje.. wat een idiote vent.. bah
**El amor es como una roca, no se borra con el viento; sino con el tiempo**
  zondag 6 januari 2008 @ 10:38:21 #22
67174 Dos37
Come on Twente
pi_55818305
Anders ga je dat even filmen.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_55818319
Ik had even gegoogled en het is inderdaad echt, wel al in 2006 gebeurd: http://www.ad.nl/rotterdam/stad/article694448.ece

Gruwelijk filmpje
  zondag 6 januari 2008 @ 10:39:43 #24
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_55818329
quote:
Op zondag 6 januari 2008 10:31 schreef milagro het volgende:

[..]

het is wel echt, het is echter al een tijd geleden.
de vrouw heeft het overleefd ook gelukkig, volgens mij was het ook een ex vriend, en niet een willekeurige gek, als ik me goed herinner..

en als ik me nog eens goed herinner gebeurde het op de parkeerplaats bij Blijdorp
Dan heb ik het goed herkend; dat is een paar straten bij mijn oude huis vandaan.
Maakt het nog vreemder, want deze wijk is altijd druk, zeker overdag.
pi_55818372
Die kerel met die dweil op het laatst
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')