abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 5 januari 2008 @ 21:40:23 #1
51635 de_priester
Nil nequit amor
pi_55807331
Hallo

in een computerblad in de ako (je moet wat als je op de trein wacht) las ik over de site hitnews.eu
een usenet achtig iets newsserver, waar je ook onberperkt trials kunt gebruiken ofzo.

Heeft iemand hier ervaring mee?
Imperare sibi maximum imperium est
pi_55807488
Ik zit bij hitnews.eu. Het is gewoon een goede payserver voor usenet, waar ik met volle snelheid kan downloaden.
Wat bedoel je precies met trials?
  zaterdag 5 januari 2008 @ 21:45:09 #3
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_55807539
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 21:43 schreef GioStyle het volgende:
Ik zit bij hitnews.eu. Het is gewoon een goede payserver voor usenet, waar ik met volle snelheid kan downloaden.
Proefabo denk ik.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_55807577
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 21:43 schreef GioStyle het volgende:
iets met elke keer andere email, iets in die richting
pi_55807600
die trial accounts was de domste fout die hitnews kon maken. een trial account aanmaken en activeren onder een proxy (desnoods een webproxy zoals phproxy) en vervolgens onder je eigen ip (in mijn geval op het glasvezelnetwerk van school ) gaan leechen. wat een sukkels
pi_55807610
Je bedoelt gewoon een beetje misbruik maken van hun diensten?
pi_55807641
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 21:46 schreef GioStyle het volgende:
Je bedoelt gewoon een beetje misbruik maken van hun diensten?
gevalletje eigen schuld en alleen ip adressen controleren tijdens het aanmaken van een account
pi_55807663
http://member.hitnews.eu/signup.php

Je kan 3 dagen gratis proberen

Opzich prima prijs (6,50) maar alleen als je 30Mbit download hebt (anders niet )
Als je 20Mbit hebt Eweka (7,50 euro 120 dagen retentie maar geen SSL) en als je 10Mbit of lager hebt Xsnews (5 euro 120 dagen retentie met SSL mogelijkheid)
pi_55807693
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 21:46 schreef thedude0 het volgende:
die trial accounts was de domste fout die hitnews kon maken. een trial account aanmaken en activeren onder een proxy (desnoods een webproxy zoals phproxy) en vervolgens onder je eigen ip (in mijn geval op het glasvezelnetwerk van school ) gaan leechen. wat een sukkels
Er zijn zoveel providers met trial accounts
pi_55807695
die 5 euro van xsnews is alleen bij een jaarabonnement, anders is het alsnog 8 euro per maand
pi_55807908
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 21:47 schreef thedude0 het volgende:

[..]

gevalletje eigen schuld en alleen ip adressen controleren tijdens het aanmaken van een account
Als ik een supermarkt binnenloop en ik vul mijn zakken met allerlei producten en vervolgens loop ik de winkel uit en ik word niet aangehouden is ook een gevalletje eigen schuld, omdat de medewerkers maar moeten opletten?

Maar goed, Hitnews.eu FTW!
  Donald Duck held zaterdag 5 januari 2008 @ 21:56:31 #12
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_55808010
oe iedere keer gratis opnieuw trail. tof, dan ga ik het eens proberen.
want ik ga zeker niet betalen voor downloads.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_55808045
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 21:54 schreef GioStyle het volgende:

[..]

Als ik een supermarkt binnenloop en ik vul mijn zakken met allerlei producten en vervolgens loop ik de winkel uit en ik word niet aangehouden is ook een gevalletje eigen schuld, omdat de medewerkers maar moeten opletten?

Maar goed, Hitnews.eu FTW!
dit zeggen en vervolgens weer een shitload aan films en games in je usenetclient zetten
pi_55808372
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 21:48 schreef thedude0 het volgende:
die 5 euro van xsnews is alleen bij een jaarabonnement, anders is het alsnog 8 euro per maand
Met de kerst actie kan je kiezen voor 30 dagen, een kwartaal, half jaar en een jaar voor 5,95
Hierbij krijg je overigens 30 dagen gratis erbij
pi_55808453
loopt hier perfect
en bijna altijd alles compleet binnen
Op een doordeweekse zaterdagmiddag......
pi_55808497
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 21:57 schreef thedude0 het volgende:

[..]

dit zeggen en vervolgens weer een shitload aan films en games in je usenetclient zetten
Ja, ik ben ook hypocriet.
pi_55809279
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 21:47 schreef thedude0 het volgende:

[..]

Dat is dan inderdaad erg dom ja
  zaterdag 5 januari 2008 @ 22:42:41 #18
51635 de_priester
Nil nequit amor
pi_55809801
ja nouja, ik gebruik normaal mijn tudelft newsbin, gaat vlot, alleen max 7 dagen retentie.
En als ik echt iets wil hebben pak ik het via giganews, (zeelandnet van men ouders) laatst nog een file van 198 dagen oud binnengehaald.

Maar in dat blad stond dus ook: unlimited trial accounts! dus vond het nogal raar.
pi_55810958
Ik had eerst Eweka, maar die werd echt zo traag als stront de laatste tijd in de piekuren. Bij 200kb/s hield het wel op. Nu ook Hitnews, waar ik met de volle 1400kb/s kan downloaden in een superstrak lijntje. Alleen de retentie is iets minder dan bij Eweka, ik had moeite enkele dingen van 70 dagen oud binnen te halen. Verder is het gewoon waar voor je geld. Mensen die steeds trials blijven aanmaken om 6 euro per maand te besparen
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_55812049
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 22:42 schreef de_priester het volgende:
ja nouja, ik gebruik normaal mijn tudelft newsbin, gaat vlot, alleen max 7 dagen retentie.
En als ik echt iets wil hebben pak ik het via giganews, (zeelandnet van men ouders) laatst nog een file van 198 dagen oud binnengehaald.

Maar in dat blad stond dus ook: unlimited trial accounts! dus vond het nogal raar.
Giganews
pi_55812198
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 21:40 schreef de_priester het volgende:
Hallo

in een computerblad in de ako (je moet wat als je op de trein wacht) las ik over de site hitnews.eu
een usenet achtig iets newsserver, waar je ook onberperkt trials kunt gebruiken ofzo.

Heeft iemand hier ervaring mee?
Lees eerst maar eens meer over nieuwsservers, binaries4all is een goeie site om mee te beginnen als je meer info wilt, probeer daarna maar eens een trial
  zondag 6 januari 2008 @ 10:28:19 #22
51635 de_priester
Nil nequit amor
pi_55818197
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 23:45 schreef Potjandorie het volgende:

[..]

Lees eerst maar eens meer over nieuwsservers, binaries4all is een goeie site om mee te beginnen als je meer info wilt, probeer daarna maar eens een trial
anders lees je het hele topic ff
doe al 2 jaar alles via nieuwsservers. eweka, tudelft, giganews.... been there done that

snapte alleen die trials niet van hitnews, en of het goed was.
als ik trial wil maken willie overigens meteen men bankgegevens hebben....
pi_55818990
quote:
Op zondag 6 januari 2008 10:28 schreef de_priester het volgende:

[..]

anders lees je het hele topic ff
doe al 2 jaar alles via nieuwsservers. eweka, tudelft, giganews.... been there done that

snapte alleen die trials niet van hitnews, en of het goed was.
als ik trial wil maken willie overigens meteen men bankgegevens hebben....
Oh bij trials gewoon random dingen invullen, maar is wel weer erg nederlanders vind je ook niet
  Donald Duck held zondag 6 januari 2008 @ 12:53:33 #24
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_55820585
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 23:10 schreef vingerplant het volgende:
Mensen die steeds trials blijven aanmaken om 6 euro per maand te besparen
Als het gratis kan...waarom niet.
Betalen voor illegale downloads, da's pas dom
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_55820706
quote:
Op zondag 6 januari 2008 12:53 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Als het gratis kan...waarom niet.
Betalen voor illegale downloads, da's pas dom
De NL DVD scene is moeilijk te vinden bij torrents en als die zijn te vinden gaat het erg langzaam (private trackers hebben bijna geen NL DVD's)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')