Proefabo denk ik.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:43 schreef GioStyle het volgende:
Ik zit bij hitnews.eu. Het is gewoon een goede payserver voor usenet, waar ik met volle snelheid kan downloaden.
Wat bedoel je precies met trials?
iets met elke keer andere email, iets in die richtingquote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:43 schreef GioStyle het volgende:
Ik zit bij hitnews.eu. Het is gewoon een goede payserver voor usenet, waar ik met volle snelheid kan downloaden.
Wat bedoel je precies met trials?
gevalletje eigen schuld en alleen ip adressen controleren tijdens het aanmaken van een accountquote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:46 schreef GioStyle het volgende:
Je bedoelt gewoon een beetje misbruik maken van hun diensten?
Er zijn zoveel providers met trial accountsquote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:46 schreef thedude0 het volgende:
die trial accounts was de domste fout die hitnews kon maken. een trial account aanmaken en activeren onder een proxy (desnoods een webproxy zoals phproxy) en vervolgens onder je eigen ip (in mijn geval op het glasvezelnetwerk van school) gaan leechen. wat een sukkels
Als ik een supermarkt binnenloop en ik vul mijn zakken met allerlei producten en vervolgens loop ik de winkel uit en ik word niet aangehouden is ook een gevalletje eigen schuld, omdat de medewerkers maar moeten opletten?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:47 schreef thedude0 het volgende:
[..]
gevalletje eigen schuld en alleen ip adressen controleren tijdens het aanmaken van een account
dit zeggen en vervolgens weer een shitload aan films en games in je usenetclient zettenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:54 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Als ik een supermarkt binnenloop en ik vul mijn zakken met allerlei producten en vervolgens loop ik de winkel uit en ik word niet aangehouden is ook een gevalletje eigen schuld, omdat de medewerkers maar moeten opletten?
Maar goed, Hitnews.eu FTW!
Met de kerst actie kan je kiezen voor 30 dagen, een kwartaal, half jaar en een jaar voor 5,95quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:48 schreef thedude0 het volgende:
die 5 euro van xsnews is alleen bij een jaarabonnement, anders is het alsnog 8 euro per maand
Ja, ik ben ook hypocriet.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:57 schreef thedude0 het volgende:
[..]
dit zeggen en vervolgens weer een shitload aan films en games in je usenetclient zetten
Dat is dan inderdaad erg dom jaquote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:47 schreef thedude0 het volgende:
[..]
gevalletje eigen schuld en alleen ip adressen controleren tijdens het aanmaken van een account
Giganewsquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:42 schreef de_priester het volgende:
ja nouja, ik gebruik normaal mijn tudelft newsbin, gaat vlot, alleen max 7 dagen retentie.
En als ik echt iets wil hebben pak ik het via giganews, (zeelandnet van men ouders) laatst nog een file van 198 dagen oud binnengehaald.
Maar in dat blad stond dus ook: unlimited trial accounts! dus vond het nogal raar.
Lees eerst maar eens meer over nieuwsservers, binaries4all is een goeie site om mee te beginnen als je meer info wilt, probeer daarna maar eens een trialquote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:40 schreef de_priester het volgende:
Hallo
in een computerblad in de ako (je moet wat als je op de trein wacht) las ik over de site hitnews.eu
een usenet achtig iets newsserver, waar je ook onberperkt trials kunt gebruiken ofzo.
Heeft iemand hier ervaring mee?
anders lees je het hele topic ffquote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:45 schreef Potjandorie het volgende:
[..]
Lees eerst maar eens meer over nieuwsservers, binaries4all is een goeie site om mee te beginnen als je meer info wilt, probeer daarna maar eens een trial
Oh bij trials gewoon random dingen invullen, maar is wel weer erg nederlanders vind je ook nietquote:Op zondag 6 januari 2008 10:28 schreef de_priester het volgende:
[..]
anders lees je het hele topic ff
doe al 2 jaar alles via nieuwsservers. eweka, tudelft, giganews.... been there done that
snapte alleen die trials niet van hitnews, en of het goed was.
als ik trial wil maken willie overigens meteen men bankgegevens hebben....
Als het gratis kan...waarom niet.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:10 schreef vingerplant het volgende:
Mensen die steeds trials blijven aanmaken om 6 euro per maand te besparen
De NL DVD scene is moeilijk te vinden bij torrents en als die zijn te vinden gaat het erg langzaam (private trackers hebben bijna geen NL DVD's)quote:Op zondag 6 januari 2008 12:53 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Als het gratis kan...waarom niet.
Betalen voor illegale downloads, da's pas dom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |