quote:Op donderdag 3 januari 2008 14:32 schreef BastiaanMe1986 het volgende:
Momenteel ben ik bijna afgestudeerd aan de HEAO (richting Logistiek en Economie). Nu vroeg ik mij af wat starters (die ook HEAO) hebben gedaan gemiddeld als startsalaris verdienen? En hoe dit salaris zich ontwikkelt in de eerste jaren?
Even ter informatie: Ik ben 21 jaar (bijna 22) en heb onlangs een aanbod gekregen van 2.200 euro per maand.
Alvast bedankt!
uitschieters zijn er altijd natuurlijkquote:Op donderdag 3 januari 2008 14:58 schreef Oksel het volgende:
Ik ben 24, starter, accountmanager, 2700 bruto. Was dus mijn startsalaris. Geen auto, geen telefoon. Ook niet nodig trouwens.
quote:Op donderdag 3 januari 2008 15:04 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
uitschieters zijn er altijd natuurlijkmaar wel tof voor je dat je het verdient nu al.
Het is maar net wat voor (werk) ervaringen je hebt.quote:Op donderdag 3 januari 2008 15:03 schreef Oksel het volgende:
Overigens is 2200 een gemiddeld loon. Niet bijzonder. Geheel niet bijzonder. Normaal. Iets onder normaal. Ontwikkeling hangt van jezelf af.Hoe goed ben je, hoe snel snap je dingen, hoe commercieel ben je, hoe zakelijk ben je.
quote:Op donderdag 3 januari 2008 15:03 schreef Oksel het volgende:
Overigens is 2200 een gemiddeld loon. Niet bijzonder. Geheel niet bijzonder. Normaal. Iets onder normaal. Ontwikkeling hangt van jezelf af.Hoe goed ben je, hoe snel snap je dingen, hoe commercieel ben je, hoe zakelijk ben je.
Hangt nogal van de richting af. Een HEAO-communicatiemiep zal niet zo veel verdienen en terechtquote:Op donderdag 3 januari 2008 14:32 schreef BastiaanMe1986 het volgende:
Momenteel ben ik bijna afgestudeerd aan de HEAO (richting Logistiek en Economie). Nu vroeg ik mij af wat starters (die ook HEAO) hebben gedaan gemiddeld als startsalaris verdienen? En hoe dit salaris zich ontwikkelt in de eerste jaren?
Even ter informatie: Ik ben 21 jaar (bijna 22) en heb onlangs een aanbod gekregen van 2.200 euro per maand.
Alvast bedankt!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |