abonnement Unibet Coolblue
pi_55728010


Binnenkort is al weer de zesde aflevering van 3 op reis op TV. De bestemmingen tot dus ver zijn Abchazië, Costa Rica, Dominica, Georgië, Guadeloupe, Hongarije, Ibiza, Isle of Man, Kroatië, Portugal, Oekraïne, Turkije.

Het lijkt veel op het oude Yorin/RTL Travel, met hier en daar wat meer diepgang en uitleg over de bestemmingen. Niet zo uitgebreid als Globe Trekker, Michael Palin of de reisprogramma's op National Geographic of The Travel Channel, maar net genoeg om te bedenken of het voor jou een geschikte bestemming is, of er gewoon wat van te leren.

De vraag is: wat vinden we ervan? Zou jij serieus overwegen om één van de behandelde bestemmingen te bezoeken na het zien ervan? Of zijn het voor jou niet echt plekken waar je graag naar toe zou gaan en zal dit programma dat ook niet veranderen?

De eerstvolgende aflevering van 3 op Reis is op zondag 6 januari, om 19.55 uur op Ned. 3.

Meer info op: http://www.3opreis.nl

[ Bericht 5% gewijzigd door DutchTrain op 02-01-2008 18:56:57 ]
pi_55729407
Ik heb het programma drie weken geleden voor het eerst gezien. De bestemmingen spreken me zeker aan, maar ik zou niet zo snel op zo'n boot van Oekraïne naar Georgië stappen als Floortje deed. Zo avontuurlijk ben ik helaas niet. Maar het programma spreekt me meer aan dan RTL Travel Adrenaline.
pi_55827189
Vanavond dus weer
quote:
zo 6 januari 2008 om 19:55 uur op NED3
Afl. 6 Georgië - Turkije - Marokko

In deze aflevering neemt Floortje je mee van de Georgische hoofdstad Tbilisi naar de Kaukasus in het noorden van het land. Hier kun je niet alleen skiën maar ook genieten van de prachtige natuur. Sebastiaan bezoekt de ultieme backpackers locatie; een boomhuttenkamp aan de Turkse kust. LLiNK presentatrice Froukje Jansen bezoekt het sprookjesachtige Marrakech en een verblijft in een oude kasbah in Marokko.
pi_55829158
Ben benieuwd ! Vondt rtl travel een beetje tegenvallen de laatste tijd dus dit dan maar eens proberen ! Gelijk de timer ingesteld dus missen doe ik het zeker niet !
pi_55830870
quote:
Op zondag 6 januari 2008 20:05 schreef k_man het volgende:

Ze zenden de aflevering van vorige keer uit. Prutsers.
Ik dacht al, is ze nou nog steeds - al 3 afleveringen lang - mijnen aan het opruimen
pi_55835925
Beter dan RTL Travel. Da's vervallen tot een tamelijk oninteressant programma.

Dit is meer Yorin Travel, overgoten met een sausje Llink.

En dat ze eindigt in Bhutan is natuurlijk tof. Altijd leuk om plekken terug te zien waar je zelf geweest bent.
pi_56006056
Zometeen aflevering 7
quote:
zo 13 januari 2008 om 19:55 uur op NED3
Afl. 7 Azerbeidzjan - Montenegro - IJsland

Floortje vervolgt haar reis van Amsterdam naar Bhutan en doet in deze aflevering het onbekende Azerbeidzjan aan. Hiermee verlaat ze definitief het 'Europese' en dat is duidelijk te merken. Sebastiaan bezoekt het prachtige Montenegro waar hij zich laat verrassen door de natuur en de overweldigende baai van Kotor. Horace Cohen is de gastreiziger van deze week en hij reist af naar het koude IJsland.
Aflevering 6 is dus afgelopen donderdag uitgezonden en niet na te kijken op uitzendinggemist, omdat daar nu 2x aflevering 5 op staat die op zondag is uitgezonden.... er wordt aan gewerkt volgens de website.
  maandag 14 januari 2008 @ 12:25:52 #8
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_56020876
Ik ben fan! Vind het een veel beter programma dan RTL travel. Zeker dat Adrenaline-gebeuren, daar heb ik helemaal niets mee. Vind het leuk dat ze de tijd nemen bestemmingen echt wat meer uit te pluizen en dat er wordt nagedacht over hoe dat een beetje verantwoord te doen. Bovendien zijn de bestemmingen gewoon erg leuk. Zo krijg ik nog eens het idee dat ik word uitgedaagd ergens heen te gaan.

En ja, ik zou sommige bestemmingen zéker overwegen. Een groter probleem is dat de keuzes alleen maar moeilijker worden zo!
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_56022538
IJsland
  maandag 14 januari 2008 @ 16:56:48 #10
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_56027124
quote:
Op maandag 14 januari 2008 13:36 schreef k_man het volgende:
IJsland
"Dat is wel een beetje klaarkomen"
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_56027584
Het is ook wel bijzonder hoor. Ik heb zoiets wel gedaan buiten Reykjavik, bij de Blue Lagoon. Da's ook zo'n warmwater buitenbad, maar dan wat grootschaliger en commerciëler.

Ik was daar op een avond in november, in het donker dus. Omgeven door rotsen met een wit laagje, de ijskoude wind die over je heen jaagt, het lekkere warme water, de sterrenhemel boven je en de rust om je heen (het was groot genoeg om een rustig plekje te vinden, zonder anderen in de buurt).

Als je daar dan lekker in ligt kun je wel eens overvallen worden door een moment van puur geluk.
  maandag 14 januari 2008 @ 17:18:08 #12
62913 Blik
The one and Only!
pi_56027594
Ik vind al die bestemmingen van Floortje niet zo interessant, maar ze komt nog langs India, Nepal en Bhutan dus dat wordt nog wel beter. Die oude Sovjet-landen trekken me niet echt, India, Nepal en Bhutan echter wel

De andere plaatsen die ze tot nu toe bezocht hebben zijn vaak wel mooi, zoals Kroatië en gisteren Macedonië (toch?). Ook IJsland staat hoog op mijn verlanglijstje, maar is het één na duurste reisland ter wereld, dus dat komt nog wel op termijn.
pi_56027689
Ik vind juist de bestemmingen van die Sebastiaan meestal wat minder aansprekend. Wat Floortje doet vind ik wel interessant. Ik wil bijv. zelf ook zeker nog eens gaan kijken in al die -stan landen.
  woensdag 16 januari 2008 @ 11:47:28 #14
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_56069251
quote:
Op maandag 14 januari 2008 17:22 schreef k_man het volgende:
Ik vind juist de bestemmingen van die Sebastiaan meestal wat minder aansprekend. Wat Floortje doet vind ik wel interessant. Ik wil bijv. zelf ook zeker nog eens gaan kijken in al die -stan landen.
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_56182152
quote:
Op maandag 14 januari 2008 17:22 schreef k_man het volgende:
Ik vind juist de bestemmingen van die Sebastiaan meestal wat minder aansprekend. Wat Floortje doet vind ik wel interessant. Ik wil bijv. zelf ook zeker nog eens gaan kijken in al die -stan landen.
De reis van Floortje is wel leuk om te kijken, maar het is meer een Michael Palin reis, dan dat het een informatief reisprogramma is. De andere reportages hebben nauwelijks toegevoegde waarde aan het programma, behalve dan dat het een leuke kans is voor een semi-bekende Nederlander van de publieke omroepen om nog eens op TV te komen.
pi_56182175
Vanavond het volgende op het programma:
quote:
zo 20 januari 2008 om 19:55 uur op NED3
Afl. 8 Azerbeidzjan - Litouwen - Senegal

Floortje is in de Kaukasus in het dorpje Lahic waar ze het authentieke Azerbeidzjan ontdekt. Vervolgens trekt ze verder naar de hoofdstad Bakoe, voor wat 'verplichte' bezoekjes. Sebastiaan in Litouwen per fiets de Curonian Spit. Ook bezoekt hij een bijzondere religieuze plaats: de Kruisberg. Gastreiziger Rik van de Westelaken laat zich verrassen door de hectiek van de Senegalese hoofdstad en bezoekt een project van het WNF.
  zondag 20 januari 2008 @ 18:57:00 #17
79886 MrMadMan
The Ozzie Animal
pi_56183885
Ik vind het wel een aardig programma. Het is minder "geitenwollensok" dan ik in eerste instantie zou verwachten!!
No Worries Mate!!!
pi_56184238
quote:
Op zondag 13 januari 2008 19:50 schreef DutchTrain het volgende:
Zometeen aflevering 7
[..]

Aflevering 6 is dus afgelopen donderdag uitgezonden en niet na te kijken op uitzendinggemist, omdat daar nu 2x aflevering 5 op staat die op zondag is uitgezonden.... er wordt aan gewerkt volgens de website.
Aflevering 6 is inmiddels on-line te bekijken:

Bekijk uitzending
  maandag 21 januari 2008 @ 12:16:20 #19
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_56196400
quote:
Op zondag 20 januari 2008 17:35 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

De reis van Floortje is wel leuk om te kijken, maar het is meer een Michael Palin reis, dan dat het een informatief reisprogramma is.
Daar ben ik het niet mee eens. Waarom zou het niet informatief zijn? Omdat er niet aangegeven wordt wat de reis kost of hoe je er exact komt? Daar koop ik wel aan reisgids voor. Van een reisprogramma verwacht ik ideeën te krijgen voor mogelijke bestemmingen, zicht te krijgen op wat je daar zoal kunt doen en wat je min of meer kunt verwachten qua landschap, mensen, vervoer, slaapplaatsen, etc. Die informatie krijg ik meer dan voldoende...
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_56208124
quote:
Op maandag 21 januari 2008 12:16 schreef Hik het volgende:
Daar ben ik het niet mee eens. Waarom zou het niet informatief zijn? Omdat er niet aangegeven wordt wat de reis kost of hoe je er exact komt? Daar koop ik wel aan reisgids voor. Van een reisprogramma verwacht ik ideeën te krijgen voor mogelijke bestemmingen, zicht te krijgen op wat je daar zoal kunt doen en wat je min of meer kunt verwachten qua landschap, mensen, vervoer, slaapplaatsen, etc. Die informatie krijg ik meer dan voldoende...
Nou ja, maar echt realistisch is het niet dat een 'normale' reiziger met een vrachtschip meegaat, mijnen gaat opruimen en fado gaat zingen. Wat je voor de rest in die landen kan doen en kan zien is mij nog altijd onduidelijk. Af en toe komt er een reistip tussendoor over het vervoer, maar een echt informatief reisprogramma kan ik het niet noemen. Maar dat maakt het niet minder vermakelijk om eens naar te kijken.
  dinsdag 22 januari 2008 @ 14:15:51 #21
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_56224082
quote:
Op maandag 21 januari 2008 20:56 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Nou ja, maar echt realistisch is het niet dat een 'normale' reiziger met een vrachtschip meegaat, mijnen gaat opruimen en fado gaat zingen.
Sommige dingen misschien niet, maar het hangt er natuurlijk vanaf waar je naartoe gaat. In sommige landen zijn nu eenmaal minder typische toeristendingen te doen. En dat zal voor veel mensen ook juist de reden zijn om er heen te gaan. Naar Azarbijan ga je waarschijnlijk (?) niet voor de mooie architectuur, het uitgaansleven of voor het wildlife, maar meer om in doodstille dorpjes, waar verder eigenlijk niets gebeurt, de sfeer op te snuiven. Het is een ander soort reizen en daar spelen zij op in, daar draait het programma ook om.
Ik vind het geweldig dat er nu een programma is waar ze dat meer laten zien. Dus niet alleen het exeptionele waar iedereen naar toe "moet" (de Eiffeltoren, de Taj Mahal, Macchu Pichu), maar ook dingen die meer te maken hebben met het dagelijks leven.
In Mozambique kon je trouwens ook mee mijnen opruimen, als toerist. Natuurlijk een leuke inkomstenbron, maar vooral ook even met je neus op de feiten dat er meer Mozambique is dan een prachtige kustlijn. Mooi dat een programma dat promoot.
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_56841210
Gaaf, afgelopen zondag: Floortje in Turkmenistan.

Ik heb besloten dat ik daar zeker ook dit jaar naar toe ga. Plus Kazachstan, Oezbekistan en Kirgizië.
pi_57269664
Wederom mooie plaatjes, maar weinig vakantiegevoel in deze aflevering.
  zondag 16 maart 2008 @ 21:22:14 #24
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_57420353
Chips..kan het niet meer terugvinden:
Weet iemand wat de naam was van de 'Home Stay' op Bali, waar Tygo (gastreiziger) vandaag was?
Ga namelijk eind van het jaar naar Indonesie, ook naar Bali, en wil daar eigenlijk wel overnachten!
  maandag 17 maart 2008 @ 09:16:21 #25
62913 Blik
The one and Only!
pi_57426622
Volgens mij was het deze, de naam die je bedoelt staat er niet bij. Maar het was wel Gede Homestay.

http://www.gede-homestay.com/lovina.html
  maandag 17 maart 2008 @ 09:43:15 #26
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_57426978
Thanks,maar het lijkt er niet echt op....
  maandag 17 maart 2008 @ 10:45:25 #27
62913 Blik
The one and Only!
pi_57427846
quote:
Op maandag 17 maart 2008 09:43 schreef SnuggLe het volgende:
Thanks,maar het lijkt er niet echt op....
Je hebt gelijk, ligt ook bijna aan de zee. Die in de uitzending was midden in de heuvels. Volgens mij hebben ze het op deze site over dezelfde homestay

http://www.balionline.nl/homestay_heuvels.htm

edit: ff uitzending gemist gecheckt. Het heet Batur Indah HomeStay
  maandag 17 maart 2008 @ 18:09:39 #28
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_57435837
Thanks, die zocht ik!
pi_58011569
Ah, eindelijk de grens met Bhutan bereikt. Mooi om te zien, ik herkende het helemaal. Ook ik kwam pas 's avonds laat bij de grens aan. Als je dan die poort ziet en beseft dat het nu echt zover is, dat je zodadelijk Bhutan zult binnengaan, is dat heel bijzonder.
pi_62171479
Gisteren gekeken en best een aardig programma.
  maandag 6 oktober 2008 @ 18:18:51 #31
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_62179611
Blijft leuk inderdaad. Leuk om Ankara een keer te zien in een reisprogramma. Geen mooie stad, maar geeft wel een leuk beeld van Turkije nu. Dat hotel wat ze lieten zien in de Citadel daar heb ik nog wat gedronken destijds; heel bijzonder!
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_62179776
Nieuwe serie met de reis van Floortje naar Amsterdam Island is inderdaad begonnen
  maandag 13 oktober 2008 @ 10:23:46 #33
101811 Nicky_Rincon
ilharaka baraka
pi_62344995
Gisteren was Floortje in Aleppo en Damascus, leuk dat dit prachtige land eens op deze manier op tv komt
la taqta il-amal
pi_62345350
Weer gemist.

Ik had me nog zo voorgenomen te gaan kjiken, aangezien ik pas zelf in Syrië ben geweest. Kennelijk zit het nog niet in mijn systeem dat ik op zondagavond hier weer naar moet kijken.

Nou ja, dan maar via uitzendinggemist ofzo.
  maandag 13 oktober 2008 @ 14:22:18 #35
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_62350733
Damascus
Echt een mooie stad toch!
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_62365069
Hey, ik zie dat Floortje in Syrië dezelfde gids had als ik: George.

Ja, je moet je aan het programma houden, anders krijgt hij ook problemen. Ik vond het wel een toffe vent. Heb nog samen met hem, de chauffeur en de reisbegeleidster een avond backgamman zitten spelen op het balkon van een van de hotels (kansloos verloren natuurlijk). Hij bleek ook de ene na de andere studie gevolgd te hebben, waaronder sterrenkunde. Voor lezingen komt ie geregeld in het buitenland en Wubbo Ockels kent ie ook uit dat circuit. Om het nog maar niet te hebben over z'n excentrieke pakken...
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 12:07:34 #37
101811 Nicky_Rincon
ilharaka baraka
pi_62373448
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 23:03 schreef k_man het volgende:
Hey, ik zie dat Floortje in Syrië dezelfde gids had als ik: George.
k_man, hoezo had jij een (al dan niet verplichte) gids in Syrië?
la taqta il-amal
pi_62384203
Omdat dat moet. Elke groep krijgt een lokale gids mee.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 15:02:04 #39
101811 Nicky_Rincon
ilharaka baraka
pi_62461394
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 19:04 schreef k_man het volgende:
Omdat dat moet. Elke groep krijgt een lokale gids mee.
oke.. ik had daar als individuele reiziger inderdaad geen last van, alleen naar Quneitra was een gids verplicht
la taqta il-amal
pi_62469957
erg interessant programma... kijk er graag naar

ze heeft een leuke baan
pi_62512141
Leuk item over Slovenië

Alleen vergaten ze te vertellen dat je wel wat moet betalen als je gaat liften, zoals in heel Centraal Europa. Dat buurtje waar Froukje uitging in Ljubljana hadden ze ook wel iets meer van kunnen laten zien.

Item van Floortje droop de arrogantie weer van af, ga dan niet naar zo'n land als je de cultuur niet kan accepteren
pi_62514230
Ik vond het wel meevallen eigenlijk. Hoewel het wel iets minder negatief over de overheid had gekund. Het is vast frustrerend als je als journalist niet op alle plekken mag filmen die je wilt. Dat hebben ze voor een deel slim weten te omzeilen via een truukje, maar voor een deel ook niet. Dat is dan gewoon een feit, vervolgens kun je er of het beste van proberen te maken of er constant over doorzeuren. Zij koos het laatste.

Het is puur persoonlijke frustratie, want voor het publiek van het programma hoeft ze dat niet steeds te vertellen. Als toerist mag je namelijk wel gewoon op al die plekken komen. Verder ken ik de man die ze meehad als begeleider dus een beetje en die kan er ook niks aan doen. Die werkt niet eens voor de overheid. Hij moet er wel verantwooding aan afleggen en wordt gecontroleerd.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 19-10-2008 21:55:28 ]
pi_63272040
We zijn Israël uit!

Gaaf dat ze in Saudi Arabië is. Daar wil ik zelf ook erg graag heen, maar ik zou niet weten hoe. Ze zei dat er tegenwoordig mondjemaat toeristen binnen mogen. Weet iemand daar meer van?

En Froukje is wel een aanwinst. Spontaan en wat minder blasé dan Floortje en Sebastiaan.
pi_63272596
Froukje

tevens tvp'tje
19 feb. - ? : Australie, Nieuw Zeeland en wie weet waar nog meer...
pi_63273428
Ik zie ook het liefst Froukje.

Ik vind de items vaak wel wat te kort in dit programma, ik had bijvoorbeeld graag meer van Quebec gezien.
  maandag 17 november 2008 @ 11:09:19 #46
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_63283663
Ik vind Sebastiaan wel leuk eigenlijk...
En Floortje eigenlijk ook nog steeds. Vind haar vragen interessant en haar interesse oprecht. Leuk. Ook leuk: dat ze eigenlijk altijd wel iets meer laat zien van het reizen zelf, het gekut onderweg zeg maar. Nu weer met die opgezwollen kop, maar kan me ook nog ooit een uitzending herinneren van RTL travel dat ze ergens in de kou zaten (Groenland? Canada? Scandinavië?) en dat de hele hotelkamer was ondergelopen. Kleurt zo'n programma toch...
Saudi Arabië inderdaad, wat geweldig gaaf dat ze daar in komt! Ben heel benieuwd naar de uitzending van volgende week.
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  zondag 7 december 2008 @ 20:14:43 #47
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_63831824
Zeg k_man, ben jij ook op dat Jemenitische eiland geweest?
Ziet er wel heel gaaf uit, die bomen ook!
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_63832453
Die bomen idd. Zo gaaf.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_63833293
quote:
Op zondag 7 december 2008 20:14 schreef Hik het volgende:
Zeg k_man, ben jij ook op dat Jemenitische eiland geweest?
Ziet er wel heel gaaf uit, die bomen ook!
pi_63833987
quote:
Op zondag 7 december 2008 20:37 schreef YPPY het volgende:
Die bomen idd. Zo gaaf.
Geweldig mooie bomen idd, maar ik geloof niet dat ze alleen op dat eiland voorkomen hoor

edit: het is de Dracaena draco. Komt ook veel voor op de Canarische Eilanden
Ik ben trouwens erg benieuwd naar Bocas del Toro, ben er 2 jaar geleden geweest en zou er graag nog is naar toe gaan

[ Bericht 26% gewijzigd door Veersesmurf op 07-12-2008 21:33:59 ]
19 feb. - ? : Australie, Nieuw Zeeland en wie weet waar nog meer...
pi_64659164
Kenia en Tallinn dus nu
  zondag 4 januari 2009 @ 20:40:21 #52
106418 boeiuh
Funk the dump stuff
pi_64661737
Leuke aflevering weer!

Maar, mag ik ook even klagen? Ik irriteer me namelijk mateloos aan Froukje. Ze is veel te slecht voor zo'n mooi reisprogramma. Haar enthousiasme is zwaar gefaked. Zoals toen ze daarnet een bed opmaakte en er 'plotseling' twee muzikanten achter haar begonnen te spelen. Of toen ze semi-stoer een slooppand betrad. Of dat ze schijn leuk doet op een festival waar ze waarschijnlijk maar een half uurtje was. Enz.
Oh en trouwens, ze heeft al het hele seizoen een blauwe broek aan...
Funk Gezond, Soul een Appel
  zondag 4 januari 2009 @ 20:50:48 #53
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_64662324
quote:
Op zondag 4 januari 2009 20:40 schreef boeiuh het volgende:
Leuke aflevering weer!

Maar, mag ik ook even klagen? Ik irriteer me namelijk mateloos aan Froukje. Ze is veel te slecht voor zo'n mooi reisprogramma. Haar enthousiasme is zwaar gefaked. Zoals toen ze daarnet een bed opmaakte en er 'plotseling' twee muzikanten achter haar begonnen te spelen. Of toen ze semi-stoer een slooppand betrad. Of dat ze schijn leuk doet op een festival waar ze waarschijnlijk maar een half uurtje was. Enz.
Oh en trouwens, ze heeft al het hele seizoen een blauwe broek aan...
Floortje D.

Maar inderdaad Froukje mogen ze best op zo'n vakantiebestemming achterlaten

Verder blijft dit een goed programma, val er eigenlijk altijd toevalling in en blijf dan hangen, moet maar eens wat afleveringen op uitzending gemist gaan kijken zodat ik de hele route ook zie.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_64662887
quote:
Op zondag 4 januari 2009 20:40 schreef boeiuh het volgende:
Maar, mag ik ook even klagen?
Nee.

Froukje is cute en ze doet het leuk. Ik zie leiver haar dan Sebastiaan Labrie.
pi_64684590
quote:
Op zondag 4 januari 2009 20:59 schreef k_man het volgende:

[..]

Nee.

Froukje is cute en ze doet het leuk. Ik zie leiver haar dan Sebastiaan Labrie.
Inderdaad.
  zondag 7 juni 2009 @ 19:15:14 #56
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_69802947
Voor de geïnteresseerden: 3 op Reis wordt op zondagavond herhaald. Vanavond:

http://tinyurl.com/prplxq
quote:
S02-10 Saudi Arabië/Jemen - Panama
Floortje's volgende stop op haar lange reis van Amsterdam naar Amsterdam eiland, is Socotra. Dit onbekende eiland hoort bij Jemen en het toerisme staat hier nog in de kinderschoenen. Socotra heeft echter een Galapagos-achtige aantrekkingskracht, want de flora en fauna is er werkelijk uniek. Zo ziet Floortje er de bijzondere drakenbloedbomen en verkent zij het magische witte duinlandschap.

Deze week reist Sebastiaan naar Panama. De hoofdstad Panama Stad vormt de perfecte uitvalsbasis om in korte tijd een goede indruk te krijgen van wat Panama allemaal te bieden heeft. Zo bezoekt hij de bekendste trekpleister van het land: het Panama Kanaal. Daarnaast maakt hij een boottocht door de jungle om kennis te maken met een indianenstam. Hij eindigt zijn reis op één van de vele tropische eilandjes die Panama rijk is.
Nederland 3 - 19:40 tot 20:20 uur
pi_72948570
3 op reis, het programma dat tips geeft voor toeristen maar tegelijkertijd steeds maar afgeeft over toeristen in het programma.
  zondag 20 september 2009 @ 21:56:21 #58
62913 Blik
The one and Only!
pi_72949862
quote:
Op zondag 20 september 2009 21:31 schreef Paracelsus het volgende:
3 op reis, het programma dat tips geeft voor toeristen maar tegelijkertijd steeds maar afgeeft over toeristen in het programma.
Je hoeft niet te reageren hoor...

Maar wel goede kick, aangezien er weer een nieuw seizoen is begonnen. Vorige week o.a. Panama en deze week Ijsland en Budapest. Vind de reis van Floortje ook leuk, rond de poolcirkel.
pi_72949987
quote:
Op zondag 20 september 2009 21:56 schreef Blik het volgende:

[..]

Je hoeft niet te reageren hoor...

Maar wel goede kick, aangezien er weer een nieuw seizoen is begonnen. Vorige week o.a. Panama en deze week Ijsland en Budapest. Vind de reis van Floortje ook leuk, rond de poolcirkel.
Idd.
IJsland was . Vooral omdat ik er anderhalve week geleden zelf nog zat . Prachtig land .
pi_72949997
quote:
Op zondag 20 september 2009 21:56 schreef Blik het volgende:

[..]

Vind de reis van Floortje ook leuk, rond de poolcirkel.
pi_72951077
quote:
Op zondag 20 september 2009 21:31 schreef Paracelsus het volgende:
3 op reis, het programma dat tips geeft voor toeristen maar tegelijkertijd steeds maar afgeeft over toeristen in het programma.
Maar het is toch enorm hip om naar plekken te gaan waar geen toeristen zijn?

begrijp alleen niet waarom al die mensen die dat roepen, niet massaal naar Lelystad gaan
pi_72954696
quote:
Op zondag 20 september 2009 21:56 schreef Blik het volgende:
Je hoeft niet te reageren hoor...

Maar wel goede kick, aangezien er weer een nieuw seizoen is begonnen. Vorige week o.a. Panama en deze week Ijsland en Budapest. Vind de reis van Floortje ook leuk, rond de poolcirkel.
Dus er is tóch een nieuw seizoen begonnen?

Volgens m'n tv-gids was het geen herhaling. Ik twijfelde, dus ik heb voor de zekerheid nog even op teletekst gekeken. Daar las ik iets over Floortje, die een reis ging maken van Amsterdam naar Amsterdam Island. Toen wist ik genoeg: toch een herhaling. Ik heb dus niet gekeken.

Teletekst.
  maandag 21 september 2009 @ 08:47:33 #63
62913 Blik
The one and Only!
pi_72958049
quote:
Op zondag 20 september 2009 23:38 schreef k_man het volgende:

[..]

Dus er is tóch een nieuw seizoen begonnen?

Volgens m'n tv-gids was het geen herhaling. Ik twijfelde, dus ik heb voor de zekerheid nog even op teletekst gekeken. Daar las ik iets over Floortje, die een reis ging maken van Amsterdam naar Amsterdam Island. Toen wist ik genoeg: toch een herhaling. Ik heb dus niet gekeken.

Teletekst.
Ik dacht eerst ook dat het herhalingen waren. Maar je hebt nu dus de eerste 2 gemist
pi_72959672
Daar heb je toch uitzending gemist voor?
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  maandag 21 september 2009 @ 11:02:05 #65
62913 Blik
The one and Only!
pi_72960840
quote:
Op maandag 21 september 2009 10:20 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Daar heb je toch uitzending gemist voor?
UIteraard, heb de eerste aflevering ook via uitzendinggemist bekeken. Wilde Panama niet missen. Toch leuk om dingen te zien waar je 4 weken geleden zelf nog rondliep. Ook de Canopy Tour die Daphne deed hadden we gedaan
pi_73157387
Begonnen op 3.

Afrika en Berlijn vandaag.
pi_73158030
Die Dennis Storm vind ik maar niks. Irritante stem en beetje ongeïnteresseerd staat ie er soms bij... .
pi_73584198
http://llink.nl/3opreis/viewpage.php?page=aflevering&f_Aflevering=1713&datum=1255282500

Zometeen Groenland en Mozambique. Blijft overigens lastig om de juiste begintijd op die site te vermelden .
  zondag 11 oktober 2009 @ 21:32:08 #69
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_73590114
quote:
Op maandag 21 september 2009 11:02 schreef Blik het volgende:

[..]

UIteraard, heb de eerste aflevering ook via uitzendinggemist bekeken. Wilde Panama niet missen. Toch leuk om dingen te zien waar je 4 weken geleden zelf nog rondliep. Ook de Canopy Tour die Daphne deed hadden we gedaan

He Blik, jij bent naar Panama geweest inmiddels. Echt pas nog... Te gek zeg! Heb je ergens een reisverslag staan? Ik ben benieuwd naar wat je ervan vond. Ik ben zelf maar 1,5 week geweest, maar was meteen verliefd.
  maandag 12 oktober 2009 @ 14:31:03 #70
62913 Blik
The one and Only!
pi_73610351
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 21:32 schreef renzell het volgende:

[..]


He Blik, jij bent naar Panama geweest inmiddels. Echt pas nog... Te gek zeg! Heb je ergens een reisverslag staan? Ik ben benieuwd naar wat je ervan vond. Ik ben zelf maar 1,5 week geweest, maar was meteen verliefd.

4 weken in Augustus geweest, was top kan ik je vertellen. Heb alleen geen reisverslag ofzo. Maar heb echt alles gedaan wat je kan doen in 4 weken Panama. Alleen de Darien Gap niet gedaan
pi_73815441
Zometeen (19:50 uur) @ Nederland 3

http://llink.nl/3opreis/viewpage.php?page=aflevering&f_Aflevering=1714

Groenland en San Diego.
pi_73816332
Alweer te vroeg begonnen .
pi_73835219
quote:
Op zondag 27 september 2009 20:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die Dennis Storm vind ik maar niks. Irritante stem en beetje ongeïnteresseerd staat ie er soms bij... .
Hmmm ik vind dat hij het juist heel leuk doet
Sowieso een leuk programma. Moet de laatste aflevering nog even kijken!
pi_73873044
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 10:12 schreef inkie1010 het volgende:

[..]

Hmmm ik vind dat hij het juist heel leuk doet
Sowieso een leuk programma. Moet de laatste aflevering nog even kijken!
Dat vind ik ook. Hij doet het in mijn ogen heel verfrissend. De uitzending over San Diego vond ik echter wel wat tegenvallen. Kun je daar alleen maar uitgaan en naar het strand? Dat je in een half uur met de tram in Mexico bent is dan wel weer erg leuk.
pi_74052773
Begonnen. Colombia en Cornwall vandaag.
pi_74052822
Nieuw seizoen
Waarom weet ik dat niet
pi_74052833
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 19:53 schreef Piles het volgende:
Nieuw seizoen
Waarom weet ik dat niet
. .
Pas de derde aflevering .
Doen we ons vaste zondagavondtvrondje weer? Dadelijk De Oorlog en daarna nog Bij Ons In De PC .
pi_74054029
Dronken Engelsen
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 19:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
. .
Pas de derde aflevering .
Oh, dat valt mee
quote:
Doen we ons vaste zondagavondtvrondje weer? Dadelijk De Oorlog en daarna nog Bij Ons In De PC .
Ik ga meestal voor Draadstaal, al klinkt De Oorlog ook wel interessant
pi_74287111
Bijna weer
pi_74287146
quote:
Op zondag 1 november 2009 19:46 schreef Piles het volgende:
Bijna weer
Met Canada en Sicilië.
pi_74287513
Gatverdamme, dat poutine
pi_74287539
quote:
Op zondag 1 november 2009 19:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
Gatverdamme, dat poutine
Lijkt me echt ranzig idd
pi_74287586
Ik wil op vakantie
pi_74287618
quote:
Op zondag 1 november 2009 19:56 schreef Piles het volgende:
Ik wil op vakantie
Ik ook. Canada doe ik ook nog wel es
pi_74287663
quote:
Op zondag 1 november 2009 19:57 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Ik ook. Canada doe ik ook nog wel es
Dat staat hier zeker ook nog op het lijstje
Maar eerst iets dichter bij huis, Ierland ofzo
Al zal het eerst wel weer Guatemala worden (lekker dicht bij huis ook )
  zondag 1 november 2009 @ 20:34:20 #86
189731 superjojo
Wok de Draak
pi_74289543
Fijn programma, leuke opzet ook in deze serie met drie behoorlijk verschillende presentatoren die elk andere soort reizen maken.
I'm on my way just like everyday to get milk and kerosine.
pi_74289657
De website van 3 op reis is ook verbeterd zo te zien. Je kunt tegenwoordig afleveringen terug kijken. Dat was voorheen niet zo.
pi_74722701
Zometeen
http://llink.nl/3opreis/viewpage.php?page=aflevering&f_Aflevering=1718
quote:
S03-09 Griekenland - Chicago
In de negende aflevering kijkt Daphne haar ogen uit op het oogstrelende Griekse eiland Santorini. Ook haar slaapplek is nagenoeg perfect, maar haar zeiltocht naar de andere prachteilanden in de Cycladen Archipel loopt vervolgens helaas niet helemaal zoals gepland...*** Dennis verkent in Amerika de zogenaamde Windy City, oftewel Chicago. Tussen de wolkenkrobbers duikt hij in het roemruchte gangsterverleden van de hotdogstad en kan deze typische Amerikaanse stad natuurlijk niet verlaten zonder zelf de trekker eens over te halen.

Santorini
Deze week geniet Daphne van het Griekse eiland Santorini. Santorini behoort tot de Cycladen archipel en na in één van de mooiste hotels te hebben geslapen vertrekt Daphne per zeilboot naar de nabijgelegen eilanden Folegandros en Ios.


Tijdens de reis is het echter snel gedaan met het gelukzalige gevoel waarmee Daphne was vertrokken. Daphne’s zeebenen blijken toch niet zo sterk te zijn als ze dacht...
Chicago
Deze week is Dennis in Chicago; de thuishaven van president Obama, hotdogs en wolkenkrabbers. Terwijl de halve stad afgezet is voor een optreden van Oprah Winfrey, duikt Dennis de gangstergeschiedenis van de Windy City in. Hij bezoekt plekken waar ooit grote namen als Al Capone en John Dillinger hun boevenstreken bekokstoofden.

Ook leert hij schieten van een Amerikaan in hart en nieren. De reislustige Dennis kan zijn geluk niet op in de stad die alles heeft wat Amerika kan bieden.
pi_74723684
Begonnen.
pi_74723775
quote:
Op zondag 15 november 2009 19:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Begonnen.
Zal ik ook eens zappen
pi_74723941


Die hotelkamer hè
pi_74723987
Weer veel te korte items. Laat es wat meer zien.
pi_74724011
quote:
Op zondag 15 november 2009 19:51 schreef Piles het volgende:


Die hotelkamer hè
Daphne's figuur anders ook .
pi_74724476
Pff, je zal 4 uur op zo'n boot moeten zitten
pi_74916632
Het lijkt erop dat ze deze keer mijn CD-kast hebben gebruikt voor de achtergrondmuziek: Sneaker Pimps, Emiliana Torrini, Morcheeba...
pi_75119406
Geen fuck te doen daar.
pi_75120272
Die camper kost wat, maar dan heb je ook wat
  maandag 30 november 2009 @ 00:33:25 #99
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_75131733
Ik vind dat hele Noordpool gedoe nu wel erg ééntonig worden. Elke keer 1 of 2 armzalige dorpjes, een bende ijsbergen en dan nog wat wild. Ik vind het wel mooi, maar ééntonig zo op tv.
The more debt, the better
pi_75141838
quote:
Op zondag 29 november 2009 20:19 schreef Piles het volgende:
Die camper kost wat, maar dan heb je ook wat
Publieke omroep, wij betalen
pi_75345787
Gaan we weer
pi_75346998
Volgende week de reis langs de poolcirkel door Floortje, en het laatste deel van Burning Man
pi_75347203
Burning Man de enige reden om ooit nog is naar de VS te gaan
19 feb. - ? : Australie, Nieuw Zeeland en wie weet waar nog meer...
pi_75587586
Begonnen.
  zondag 17 januari 2010 @ 19:45:19 #105
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_76935261
Zometeen o.a. Alaska.
pi_76935395
Ah, weer eens kijken
pi_76935993
Aparte sporten
pi_76936922
350 vs 175
290 vs 275
Score Dennis
  zondag 17 januari 2010 @ 20:33:42 #109
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_76937536
Alaska wil ik nog zeker wel es naartoe
pi_76943415
quote:
Op zondag 17 januari 2010 20:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
Alaska wil ik nog zeker wel es naartoe
Begin alvast maar met oefenen. Heb je een hoog plafond?
  zondag 17 januari 2010 @ 22:32:32 #111
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_76943864
quote:
Op zondag 17 januari 2010 22:25 schreef Grunner het volgende:

[..]

Begin alvast maar met oefenen. Heb je een hoog plafond?
  zondag 17 januari 2010 @ 23:09:09 #112
189731 superjojo
Wok de Draak
pi_76945796
quote:
Op zondag 17 januari 2010 20:20 schreef Piles het volgende:
350 vs 175
290 vs 275
Score Dennis
Wat?

Leuke uitzending iig. Die poolreis van Floortje was af en toe wat eentonig, maar vandaag wel weer boeiend.
I'm on my way just like everyday to get milk and kerosine.
pi_76945907
quote:
Op zondag 17 januari 2010 23:09 schreef superjojo het volgende:

[..]

Wat?
Afdingen, hij vond zichzelf helemaal geweldig
  zondag 17 januari 2010 @ 23:39:23 #114
189731 superjojo
Wok de Draak
pi_76947398
Ah oké, daar had je 't over
I'm on my way just like everyday to get milk and kerosine.
  maandag 18 januari 2010 @ 08:24:42 #115
62913 Blik
The one and Only!
pi_76953843
quote:
Op zondag 17 januari 2010 20:20 schreef Piles het volgende:
350 vs 175
290 vs 275
Score Dennis
Inderdaad, niet echt goed gedaan van Dennis.
pi_76961807
Ik von het Alaska gedeelte deze keer een beetje tegenvallen op het gedeelte in Nome na. Snap dat ze ook aandacht aan native culture willen besteden maar jammer dat ze helemaal niks lieten zien van bijv. Denali National Park wat toch in de buurt van Fairbanks ligt. Denali is waar het Alaska gedeelte van de film Into The Wild is opgenomen en is echt geweldig mooi. Volgende week gelukkig nog meer Alaska.
  maandag 18 januari 2010 @ 14:08:38 #117
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_76964167
Persoonlijk vind ik altijd de interacties met mensen daar stúkken interessanter dan beelden van een NP. Dus ik vond het wel weer leuk!
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  maandag 18 januari 2010 @ 15:50:20 #118
62913 Blik
The one and Only!
pi_76968603
quote:
Op maandag 18 januari 2010 13:09 schreef mouzzer het volgende:
Ik von het Alaska gedeelte deze keer een beetje tegenvallen op het gedeelte in Nome na. Snap dat ze ook aandacht aan native culture willen besteden maar jammer dat ze helemaal niks lieten zien van bijv. Denali National Park wat toch in de buurt van Fairbanks ligt. Denali is waar het Alaska gedeelte van de film Into The Wild is opgenomen en is echt geweldig mooi. Volgende week gelukkig nog meer Alaska.
Tja, wat Floortje ook zei. Ze had 1 dag voor Fairbanks en daarna moest ze weer door. Ik denk dat er redelijk weinig tijd is om alle highlights te behandelen
  zondag 24 januari 2010 @ 19:44:15 #119
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_77220625
Zometeen o.a. Alaska.

Hoi Piles .
pi_77220642

Ik was het al weer vergeten
  zondag 24 januari 2010 @ 19:45:49 #121
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_77220712
quote:
Op zondag 24 januari 2010 19:44 schreef Piles het volgende:

Ik was het al weer vergeten
Bij dezen .
  zondag 24 januari 2010 @ 19:51:49 #122
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_77221026
Begonnen.
pi_77221104
Daar kan geen Ikea tegenop
  zondag 24 januari 2010 @ 19:59:44 #124
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_77221414
Geweldig gebied. In de middle of fucking nowhere. Geen gezeik aan je kop.
  zondag 24 januari 2010 @ 20:00:46 #125
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_77221525
quote:
Op zondag 24 januari 2010 20:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nome: http://tinyurl.com/y9jcdwb
Hè jammer, geen Streetview
  zondag 24 januari 2010 @ 20:12:48 #127
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_77222052
Tony Wheeler
  zondag 24 januari 2010 @ 20:16:00 #128
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_77222200
quote:
Op zondag 24 januari 2010 20:01 schreef Piles het volgende:

[..]

Hè jammer, geen Streetview
  zondag 24 januari 2010 @ 20:23:03 #129
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_77222485
Mussolini... Altijd gezellig
  zondag 24 januari 2010 @ 20:23:19 #130
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_77222502
En die bosbrand
pi_77222715
Op zulke eilandjes wordt je toch direct verliefd
  zondag 24 januari 2010 @ 20:42:35 #132
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_77223447
quote:
Op zondag 24 januari 2010 20:28 schreef Piles het volgende:
Op zulke eilandjes wordt je toch direct verliefd
Idd
pi_77224361
Die kleine plaatsen in Alaska waar eskimo's wonen lijken me echt verschrikkelijk om een langere tijd door te brengen.
pi_77224760
quote:
Op maandag 18 januari 2010 15:50 schreef Blik het volgende:

[..]

Tja, wat Floortje ook zei. Ze had 1 dag voor Fairbanks en daarna moest ze weer door. Ik denk dat er redelijk weinig tijd is om alle highlights te behandelen
Zal idd gewoon tijdgebrek zijn maar vind het toch wel aparte keuzes die ze gemaakt hebben voor Alaska ondanks de mooie aflevering van vandaag (ik wil weer terug naar Alaska )

Iemand om de 3 op reis site is het daar mee eens:

Floortje slaat de mooiste locaties in Alaska over. Kenai, Katmai, Danali, Glacier bay enz. Als je op vakantie naar Alaska gaat zijn plaatsen als Nome, Skagway,Tanakee nou niet echt hoogtepunten. Vreemde keuzes, jammer
  zondag 24 januari 2010 @ 21:38:45 #135
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_77226654
quote:
Op zondag 24 januari 2010 21:00 schreef Bombshell het volgende:
Die kleine plaatsen in Alaska waar eskimo's wonen lijken me echt verschrikkelijk om een langere tijd door te brengen.
Er is idd helemaal niets. Verbaasde ik me tijdens m'n vakantie in IJsland ook al over. Kleine dorpjes, in de winter nauwelijks bereikbaar. Waar gaat de jeugd naartoe? Waar gaan ze op stap? Naar school? Naar de bioscoop? Enz....
  maandag 25 januari 2010 @ 08:38:40 #136
62913 Blik
The one and Only!
pi_77238856
quote:
Op zondag 24 januari 2010 21:38 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Er is idd helemaal niets. Verbaasde ik me tijdens m'n vakantie in IJsland ook al over. Kleine dorpjes, in de winter nauwelijks bereikbaar. Waar gaat de jeugd naartoe? Waar gaan ze op stap? Naar school? Naar de bioscoop? Enz....
Bingo spelen en bier drinken...
pi_77238903
quote:
Op maandag 25 januari 2010 08:38 schreef Blik het volgende:

[..]

Bingo spelen en bier drinken...
Idd
  maandag 25 januari 2010 @ 09:43:17 #138
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_77239935
quote:
Op zondag 24 januari 2010 21:38 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Er is idd helemaal niets. Verbaasde ik me tijdens m'n vakantie in IJsland ook al over. Kleine dorpjes, in de winter nauwelijks bereikbaar. Waar gaat de jeugd naartoe? Waar gaan ze op stap? Naar school? Naar de bioscoop? Enz....
bioscoop? Zelfs op Galapagos (60.000 inwoners) is geen bioscoop.
(athans, niet in 2007, misschien inmiddels wel)

Ze zullen hetzelfde doen als jonge ijsberen of zeeleeuwen, beetje jagen, zwemmen, varen, weet ik veel...
oh ja, en vodka stoken en drinken natuurlijk.
pi_77239998
quote:
Op maandag 25 januari 2010 09:43 schreef Lemans24 het volgende:

[..]

bioscoop? Zelfs op Galapagos (60.000 inwoners) is geen bioscoop.
(athans, niet in 2007, misschien inmiddels wel)
Vandaar mijn vraag . Ik weet dat er geen bioscoop is .
  zondag 31 januari 2010 @ 19:50:23 #140
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_77486385
En begonnen.

Nieuw-Zeeland en Parijs.
pi_77486502
quote:
Op zondag 24 januari 2010 21:38 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Er is idd helemaal niets. Verbaasde ik me tijdens m'n vakantie in IJsland ook al over. Kleine dorpjes, in de winter nauwelijks bereikbaar. Waar gaat de jeugd naartoe? Waar gaan ze op stap? Naar school? Naar de bioscoop? Enz....
Mja, het is waarschijnlijk niet toevallig dat zo ongeveer elke IJslander in een bandje zit en dat er bovengemiddeld veel schaakgrootmeesters en schrijvers zijn.
  zondag 31 januari 2010 @ 20:26:01 #142
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_77487879
Die Nicolette is verder ook geen bijzondere aanwinst voor 3 op reis... Blije doos.
  zondag 31 januari 2010 @ 20:26:15 #143
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_77487891
quote:
Op zondag 31 januari 2010 19:52 schreef k_man het volgende:

[..]

Mja, het is waarschijnlijk niet toevallig dat zo ongeveer elke IJslander in een bandje zit en dat er bovengemiddeld veel schaakgrootmeesters en schrijvers zijn.
Yup, dat zal er zeker mee te maken hebben .
pi_77488053
Ik had nog wel wat meer van NZ willen zien... *droomt dan maar zelf weer verder*
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_77504247
Nieuw-Zeeland...wat een weer. Lijkt me vreselijk als je daarvoor 25 uur in het vliegtuig hebt gezeten.
En wat is die Nicolette irritant blij zeg. Zeker de dag van tevoren een aflevering van Spuiten & Slikken opgenomen.

[ Bericht 10% gewijzigd door Strolie75 op 01-02-2010 10:00:03 ]
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_77504328
quote:
Op maandag 1 februari 2010 09:53 schreef Strolie75 het volgende:
En wat is die Nicolette irritant blij zeg.
Behóórlijk idd .
  maandag 1 februari 2010 @ 09:58:46 #147
62913 Blik
The one and Only!
pi_77504368
quote:
Op zondag 31 januari 2010 20:29 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Ik had nog wel wat meer van NZ willen zien... *droomt dan maar zelf weer verder*
Over 2 weken gaan ze weer verder met NZ
  maandag 1 februari 2010 @ 11:00:25 #148
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_77505831
quote:
Op maandag 1 februari 2010 09:53 schreef Strolie75 het volgende:
Nieuw-Zeeland...wat een weer. Lijkt me vreselijk als je daarvoor 25 uur in het vliegtuig hebt gezeten.
En wat is die Nicolette irritant blij zeg. Zeker de dag van tevoren een aflevering van Spuiten & Slikken opgenomen.
Volspuiten met tranquillizer en opsluiten moeten ze haar...
Irritant wijf.
  maandag 1 februari 2010 @ 13:12:51 #149
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_77509923
Geleerde lessen van de uitzending van gisteren:

  • tv uitzetten wanneer Nicolette een programma presenteert
  • Toch eens naar Nieuw Zeeland gaan (wát een mooie surfleraar! )
  • Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
      zondag 7 februari 2010 @ 19:47:10 #150
    23267 Roel_Jewel
    Gobbledigook
      zondag 7 februari 2010 @ 19:51:20 #151
    23267 Roel_Jewel
    Gobbledigook
    pi_77739509
    Alweer over die goudzoekers.
      zondag 7 februari 2010 @ 20:09:36 #152
    189731 superjojo
    Wok de Draak
    pi_77740299
    Al die koude kutdorpjes lijken op elkaar.
    I'm on my way just like everyday to get milk and kerosine.
    pi_77744103
    Snap wel dat die eskimos aan de drank gaan wat zien die dorpen er altijd troosteloos uit..
    pi_77993403
    Bijna weer.
    pi_77994692
    Zouden ze daar ook 400 euro per kamer betalen?
    pi_77994750
    quote:
    Op zondag 14 februari 2010 20:17 schreef Piles het volgende:
    Zouden ze daar ook 400 euro per kamer betalen?
    Net niet, gok ik
    pi_77994874
    't Is nu -43 daar
    pi_77995053
    Bizarre stad.
    pi_77995269
    Ik wil naar Nieuw-Zeeland.
    pi_77995342
    quote:
    Op zondag 14 februari 2010 20:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
    Ik wil naar Nieuw-Zeeland.
      zondag 14 februari 2010 @ 20:44:52 #161
    189731 superjojo
    Wok de Draak
    pi_77996047
    quote:
    Op zondag 14 februari 2010 20:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
    Ik wil naar Nieuw-Zeeland.
    Ik ook, zag er tof uit.
    I'm on my way just like everyday to get milk and kerosine.
    pi_77996912
    quote:
    Op zondag 14 februari 2010 20:44 schreef superjojo het volgende:

    [..]

    Ik ook, zag er tof uit.
    Ik ook...!
    Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
    pi_77997429
    quote:
    Op zondag 14 februari 2010 20:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
    Ik wil naar Nieuw-Zeeland.
    Ik ben er al eens geweest en het is een geweldig mooi land. Maar Daphne moet niet zo dom doen met dr Coromandel Peninsula want zelfs de Kiwi Experience gaat daar heen en dat is nou niet bepaald een teken van exclusiviteit.
    Doe wat je niet durft.
    Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
    www.Facebook.com/AbecoleNL
    pi_78274449
    Weer vergeten, maar hij staat aan
    pi_78562108
    Zometeen weer.
    Siberië en Zuid-Afrika Wild Coast.
    http://tinyurl.com/yhlgcax
    pi_78562912
    Begonnen.
    pi_78563013
    Thanks for the notice, ik kijk mee
    pi_78563183
    Die goelachs
    pi_78563579
    De medicijnman
    pi_78564563
    Hm vond het niet zo'n geweldige aflevering. Siberië was wel indrukwekkend om te zien, maar zou er niet zo heen willen. Ga volgende week wel weer kijken voor het vervolg op Siberië.
      zondag 28 februari 2010 @ 21:48:41 #171
    189731 superjojo
    Wok de Draak
    pi_78569476
    Jammer dat dit programma deels samenvalt met Van Moskou tot Moermansk.
    I'm on my way just like everyday to get milk and kerosine.
    pi_78570770
    Ik moest echt lachen hoe Dennis zijn openbaar vervoers-wensen probeerde duidelijk te maken aan de locals. "Huuuh "
      maandag 1 maart 2010 @ 08:34:28 #173
    62913 Blik
    The one and Only!
    pi_78580033
    Vond het djembé maken stukje ook wel humor, Dennis achter de geit aan
    pi_78602521
    TVP
      woensdag 3 maart 2010 @ 20:23:54 #175
    128088 Masanga
    Hakuna matata!
    pi_78698305
    Ander programma, maar vanaf 14 maart is Simon Reeve er op BBC2 met de nieuwe reeks: Tropic of Cancer.

    Aflevering 1: Mexico, Cuba en de Bahamas
    Aflevering 2: Western Sahara, Mauritania, Algeria and Libya
    Aflevering 3: Egypt, Saudi Arabia, Dubai and Oman.
    Aflevering 4: India
    Aflevering 5: Bangladesh, N.E. India and Burma
    Aflevering 6: Laos, Vietnam, Taiwan and Hawaii.

    Simon Reeve was eerder al te zien in de reeksen: Equator, Tropic of Capricorn, Meet the Stans, House of Saud, Places That Don't Exist en is
    When all things seem to end, the future still remains..
    pi_78699965
    quote:
    Op woensdag 3 maart 2010 20:23 schreef Masanga het volgende:
    Ander programma, maar vanaf 14 maart is Simon Reeve er op BBC2 met de nieuwe reeks: Tropic of Cancer.

    Aflevering 1: Mexico, Cuba en de Bahamas
    Aflevering 2: Western Sahara, Mauritania, Algeria and Libya
    Aflevering 3: Egypt, Saudi Arabia, Dubai and Oman.
    Aflevering 4: India
    Aflevering 5: Bangladesh, N.E. India and Burma
    Aflevering 6: Laos, Vietnam, Taiwan and Hawaii.

    Simon Reeve was eerder al te zien in de reeksen: Equator, Tropic of Capricorn, Meet the Stans, House of Saud, Places That Don't Exist en is
    Oew, dat is een toffe presentator! Volgens mij heb ik Tropic of Capricorn van hem gezien.
    Doe wat je niet durft.
    Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
    www.Facebook.com/AbecoleNL
    pi_78699990
    quote:
    Op woensdag 3 maart 2010 20:23 schreef Masanga het volgende:
    Ander programma, maar vanaf 14 maart is Simon Reeve er op BBC2 met de nieuwe reeks: Tropic of Cancer.

    Aflevering 1: Mexico, Cuba en de Bahamas
    Aflevering 2: Western Sahara, Mauritania, Algeria and Libya
    Aflevering 3: Egypt, Saudi Arabia, Dubai and Oman.
    Aflevering 4: India
    Aflevering 5: Bangladesh, N.E. India and Burma
    Aflevering 6: Laos, Vietnam, Taiwan and Hawaii.

    Simon Reeve was eerder al te zien in de reeksen: Equator, Tropic of Capricorn, Meet the Stans, House of Saud, Places That Don't Exist en is
    Klinkt goed! Eens kijken of ik nog wat leuke Birma tips op kan doen voor de zomervakantie
    Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
    pi_78700469
    quote:
    Op woensdag 3 maart 2010 20:52 schreef myxomatosekonijn het volgende:

    [..]

    Klinkt goed! Eens kijken of ik nog wat leuke Birma tips op kan doen voor de zomervakantie
    Bonus: Simon Reeve is erg aangenaam om naar te kijken.
    Doe wat je niet durft.
    Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
    www.Facebook.com/AbecoleNL
    pi_78701140
    Klinkt erg interessant! Heeft de BBC ook iets van uitzendinggemist? Kan het hier op de tv namelijk niet ontvangen. Of staan die oude afleveringen ergens online?
      woensdag 3 maart 2010 @ 21:16:19 #180
    128088 Masanga
    Hakuna matata!
    pi_78701446
    Ik weet niet of ik de aankondiging op de goede plaats postte, het is immer zeker geen zuiver reisprogramma. Maar als kijker volg je Simon Reeve op zijn reis langs de kreeftskeerkring. In elk land stopt hij op een locatie waar hij dan een aspect van het land benadert. Vb in Mexico gaat hij een dagje mee met elitetroepen die strijden tegen drugskartels,.. Myanmar moeten ze trouwens op een illegale manier betreden aangezien de BBC gebannen is uit het land.
    When all things seem to end, the future still remains..
      woensdag 3 maart 2010 @ 21:17:32 #181
    128088 Masanga
    Hakuna matata!
    pi_78701521
    quote:
    Op woensdag 3 maart 2010 21:10 schreef gifkwal het volgende:
    Klinkt erg interessant! Heeft de BBC ook iets van uitzendinggemist? Kan het hier op de tv namelijk niet ontvangen. Of staan die oude afleveringen ergens online?
    Ik vermoed dat, zoals de vorige programma's van Simon Reeve, Canvas de serie zal uitzenden in het najaar.
    When all things seem to end, the future still remains..
    pi_78702027
    quote:
    Op woensdag 3 maart 2010 20:23 schreef Masanga het volgende:

    Simon Reeve was eerder al te zien in de reeksen: Equator, Tropic of Capricorn, Meet the Stans, House of Saud, Places That Don't Exist en is
    Tof. Bijna al die voorgaande series heb ik gezien.
    pi_78703135
    quote:
    Op woensdag 3 maart 2010 20:59 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

    [..]

    Bonus: Simon Reeve is erg aangenaam om naar te kijken.
    Altijd fijn
    Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
    pi_78703243
    quote:
    Op woensdag 3 maart 2010 21:16 schreef Masanga het volgende:
    Ik weet niet of ik de aankondiging op de goede plaats postte, het is immer zeker geen zuiver reisprogramma. Maar als kijker volg je Simon Reeve op zijn reis langs de kreeftskeerkring. In elk land stopt hij op een locatie waar hij dan een aspect van het land benadert. Vb in Mexico gaat hij een dagje mee met elitetroepen die strijden tegen drugskartels,.. Myanmar moeten ze trouwens op een illegale manier betreden aangezien de BBC gebannen is uit het land.
    'Achtergrond'info e.d. hoort wat mij betreft zeker bij mijn reizen om een land beter te leren kennen of begrijpen, dus ik ben benieuwd

    [ Bericht 0% gewijzigd door myxomatosekonijn op 03-03-2010 22:30:57 ]
    Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
    pi_78705879
    quote:
    Op woensdag 3 maart 2010 21:17 schreef Masanga het volgende:

    [..]

    Ik vermoed dat, zoals de vorige programma's van Simon Reeve, Canvas de serie zal uitzenden in het najaar.
    Bedankt voor de info. Canvas heb ik hier helaas ook neit maar misschien zetten zij het dan op internet.
      woensdag 3 maart 2010 @ 23:08:40 #186
    128088 Masanga
    Hakuna matata!
    pi_78709745
    When all things seem to end, the future still remains..
      zondag 7 maart 2010 @ 19:02:57 #187
    23267 Roel_Jewel
    Gobbledigook
    pi_78855886
    Rond 19:45 uur op Nederland 3 weer:

    http://tinyurl.com/ycmlas5
    quote:
    S03-23 Florida - Krasnojarsk
    In de 23ste aflevering vervolgt Floortje haar bibbertoer langs de poolcirkel. In het land van de haast onuitspreekbare plaatsnamen is deze week het mistige Krasnojarsk aan de beurt. De inwoners lijken gewend te zijn aan de temperatuur, die doorgaans niet boven een ijzige -30 uitkomt! Dexter, Cubanen, orkanen en speedboten. Hitte, Art Deco, alligators, Miami Vice, en CSI: Daphne zoeft door het kleurrijke Florida deze week! Vanuit de beroemde strandstad Miami rijdt ze naar het Zuid-Oostelijke puntje van de VS, namelijk de Florida Keys.

    Daphne in Florida
    Daphne rijdt over één van de mooiste routes van de VS. Haar reis begint in Miami, waar ze via Little Havana de Overseas Highway opgaat, om uiteindelijk naar de Florida Keys te rijden.


    Ze overnacht in een prachtige lodge waar ze ‘s morgens samen met de witstaarthertjes ontbijt. De kleine hertjes zijn normaal gesproken nauwelijks te spotten, maar met Daphne in de buurt verschijnen ze in grote getale.


    Floortje in Krasnojarsk

    Floortje is aangekomen in Krasnojarsk. Deze Russische stad is in de winter gehuld in mist en kraakt van de kou, met een temperatuur die niet boven de min 30 graden komt. Floortje verbaast zich over de vrouwen in bontmantels en op hoge hakken.


    Dat -30 écht steenkoud is ondervindt ze aan den levende lijve wanneer de auto het begeeft. Dan duurt anderhalf uur wachten op vervangend vervoer opeens een eeuwigheid! Uiteindelijk beklimt Floortje samen met een Russische gids een berg met spectaculair uitzicht.
      zondag 7 maart 2010 @ 19:47:17 #188
    23267 Roel_Jewel
    Gobbledigook
    pi_78857615
    Zometeen.
      zondag 7 maart 2010 @ 19:59:28 #189
    23267 Roel_Jewel
    Gobbledigook
    pi_78858184
    Боже мой van Анна Семенович was dat nummer van net
      zondag 7 maart 2010 @ 20:24:19 #190
    175039 Wounded_Knee
    It isn't nice but it
    pi_78859425
    Daphne toch! Key West het meest zuidelijke punt van Noord-Amerika? Bij lange na niet!
    Maxana Naŋba Wi Makumidi Ila Namənda Záptan Shoopé Bía Áxxaashe Bilítaachiia.
      zondag 7 maart 2010 @ 20:26:35 #191
    23267 Roel_Jewel
    Gobbledigook
    pi_78859531
    quote:
    Op zondag 7 maart 2010 20:24 schreef Wounded_Knee het volgende:
    Daphne toch! Key West het meest zuidelijke punt van Noord-Amerika? Bij lange na niet!
    Jawel toch? Of kijk ik verkeerd op Google Maps....?
      zondag 7 maart 2010 @ 20:31:02 #192
    175039 Wounded_Knee
    It isn't nice but it
    pi_78859787
    quote:
    Op zondag 7 maart 2010 20:26 schreef Roel_Jewel het volgende:

    [..]

    Jawel toch? Of kijk ik verkeerd op Google Maps....?
    De punten links of rechts komen meer in aanmerking.
    Maxana Naŋba Wi Makumidi Ila Namənda Záptan Shoopé Bía Áxxaashe Bilítaachiia.
      zondag 7 maart 2010 @ 20:32:34 #193
    271872 Drassss
    Oklahoma!
    pi_78859899
    quote:
    Op zondag 7 maart 2010 20:26 schreef Roel_Jewel het volgende:

    [..]

    Jawel toch? Of kijk ik verkeerd op Google Maps....?
    Noord-Amerika is ook Mexico en alle eilandjes rechts Ik denk dat ze gewoon USA wilde zeggen....

    Voor de rest vond ik het een ontzettende slechte reportage van " The Key's "? Amper info. Niks van Key West laten zien... Had veel beter gekund vind ik.
    pi_78870126
    Haha, Daphne met dat hert!

    Zo'n autoritje over de keys lijkt me ook wel wat trouwens.
    pi_78927962
    Leuk altijd, die reisprogramma's

    Dit is zo'n beetje m'n favoriete site van het moment
      maandag 15 maart 2010 @ 00:29:44 #196
    74484 flyguy
    Full of Dutch Courage
    pi_79155695
    Was dit keer wel grappig om Ischgl te zien. Was er twee jaar geleden geweest, alleen was ik er tijdens de zomer
    The more debt, the better
      maandag 15 maart 2010 @ 08:58:49 #197
    62913 Blik
    The one and Only!
    pi_79158455
    wat is er volgende week, Madeira en ...?
      maandag 15 maart 2010 @ 16:04:43 #198
    14616 bluesparkle
    Wat Suwannaphumaham
    pi_79172794
    quote:
    Op maandag 15 maart 2010 08:58 schreef Blik het volgende:
    wat is er volgende week, Madeira en ...?
    Rusland... Floortje nog in de kou.
    Explore the World
    pi_79178939
    * Ruud zet Kaapverdië op het lijstje

    Mooi
    pi_79418226
    Ik zet Madeira erbij op het lijstje
    Alleen al dat hotel
    pi_79437441
    In dat hotel op Madeira heb ik overnacht Leuk item, veel herkenbare dingen.
    pi_79454901
    leuke aflevering

    kan me niet voorstellen hoe koud -30 is in Siberie brrrrr
      maandag 22 maart 2010 @ 17:44:16 #203
    62913 Blik
    The one and Only!
    pi_79455299
    quote:
    Op maandag 22 maart 2010 17:31 schreef psv-gomes het volgende:
    leuke aflevering

    kan me niet voorstellen hoe koud -30 is in Siberie brrrrr
    Net zo koud als -30 in Lapland
      maandag 22 maart 2010 @ 19:07:16 #204
    271872 Drassss
    Oklahoma!
    pi_79458224
    Ik heb een aantal keren -35 meegemaakt in Finland. Persoonlijk vind ik het wat aanstellerig overkomen die -30 daar in Rusland? Oke wat wind is het natuurlijk stervends koud, maar over het algemeen valt het allemaal reuze mee?!
    pi_79680174
    Dennis

    Zwitserland blijft er mooi uitzien
    pi_79685862
    Paragliden... dat lijkt me ook hartstikke gaaf om nog eens te doen!
    Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
    pi_79699037
    Blijft toch een erg leuk programma.
    pi_79699334
    Volgende week de laatste uitzending, met Floortje's laatste deel van haar "Poolreis" en Sebastiaan in Johannesburg!
    Daar hoorden zij engelen zingen... AJAX! ***
      maandag 29 maart 2010 @ 11:06:03 #209
    62913 Blik
    The one and Only!
    pi_79699531
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 10:57 schreef Taneli het volgende:
    Volgende week de laatste uitzending, met Floortje's laatste deel van haar "Poolreis" en Sebastiaan in Johannesburg!
    Konden ze Dennis niet Johannesburg laten doen? Hij was tenslotte al in Kaapstad...
    pi_79699884
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 11:06 schreef Blik het volgende:

    [..]

    Konden ze Dennis niet Johannesburg laten doen? Hij was tenslotte al in Kaapstad...
    Vroeg ik me ook al af ja, mag wat kosten
      maandag 29 maart 2010 @ 11:27:43 #211
    23267 Roel_Jewel
    Gobbledigook
    pi_79700023
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 11:06 schreef Blik het volgende:

    [..]

    Konden ze Dennis niet Johannesburg laten doen? Hij was tenslotte al in Kaapstad...
    Vreemd idd.
    pi_79702048
    Ik heb het idee dat die 2 afleveringen met Sebastiaan Labrie nog op de plan lagen van z'n tijd bij omroep Llink.
    pi_79942885
    Zo meteen laatste uitzending
      zondag 4 april 2010 @ 20:01:48 #214
    23267 Roel_Jewel
    Gobbledigook
    pi_79943144
    quote:
    Op zondag 4 april 2010 19:54 schreef Piles het volgende:
    Zo meteen laatste uitzending
    Check.
      zondag 4 april 2010 @ 20:08:29 #215
    23267 Roel_Jewel
    Gobbledigook
    pi_79943360
    Sebastiaan Labrie
    pi_79943759
    Deed ie handig, dat lasso-en
      zondag 4 april 2010 @ 20:54:04 #217
    62913 Blik
    The one and Only!
    pi_79945166
    Vond het Johannesburg-item nou niet echt bijzonder...
    pi_79945236
    quote:
    Op zondag 4 april 2010 20:54 schreef Blik het volgende:
    Vond het Johannesburg-item nou niet echt bijzonder...
    3 keer niks idd
    pi_86610398
    Nieuwe serie begonnen, maar dan van BNN?
    Of kijkt er meteen niemand meer :P
    pi_86610555
    Je merkt duidelijk de invloed van BNN, lekker boeiend die treinreis van Nicolette. Floortje kan wel weer mooi haar ding doen.
    pi_86610786
    Die moffen :'). 3 seconden op een eiland staan om het af te kunnen strepen.
    sig verwijderd door FA
    pi_86610840
    Ow, dit is ook weer begonnen :o.
    pi_86610866
    quote:
    Op zondag 19 september 2010 20:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
    Ow, dit is ook weer begonnen :o.
    2e aflevering al blijkbaar :P
      zondag 19 september 2010 @ 23:28:25 #224
    74484 flyguy
    Full of Dutch Courage
    pi_86621111
    quote:
    Op zondag 19 september 2010 20:02 schreef Ambrosius het volgende:
    Die moffen :'). 3 seconden op een eiland staan om het af te kunnen strepen.
    Vind het wel een toffe hobby eigenlijk :P
    The more debt, the better
      maandag 20 september 2010 @ 08:23:19 #225
    62913 Blik
    The one and Only!
    pi_86626288
    quote:
    Op zondag 19 september 2010 23:28 schreef flyguy het volgende:

    [..]

    Vind het wel een toffe hobby eigenlijk :P
    mwah, om nou met gevaar voor je eigen leven persé 3 seconden op een rif te staan vind ik weinig lol aan
    pi_86869920
    Over 20 minuten weer :)
    pi_86870668
    quote:
    Op zondag 26 september 2010 19:10 schreef Piles het volgende:
    Over 20 minuten weer :)
    Check.
    pi_86871137
    Lekker afgelegen, dat Pitcairn :+
    pi_86871278
    Pitcairn! _O_
    pi_86871346
    Gaaf he?
    pi_86872033
    In die sexwinkel :')
    pi_89846546
    Volgt iemand dit nog?

    Man, man, man.. wat een kou in de afgelopen aflevering.
      zondag 12 december 2010 @ 20:53:07 #233
    62913 Blik
    The one and Only!
    pi_89847452
    quote:
    1s.gif Op zondag 12 december 2010 20:37 schreef Rnnz het volgende:
    Volgt iemand dit nog?

    Man, man, man.. wat een kou in de afgelopen aflevering.
    bizar inderdaad
    pi_89849765
    Mooie uitzending :Y. Lekker frisjes :+
      zondag 12 december 2010 @ 21:54:15 #235
    62913 Blik
    The one and Only!
    pi_89851150
    Ik denk dat ik de stationair draaiende auto's nog wel het het meest bizar vond
    pi_89851449
    quote:
    Op zondag 12 december 2010 21:54 schreef Blik het volgende:
    Ik denk dat ik de stationair draaiende auto's nog wel het het meest bizar vond
    Idd... Een stationair draaiende auto verbruikt 0,6 liter per uur. Duur grapje...
    pi_89857844
    quote:
    1s.gif Op zondag 12 december 2010 21:59 schreef Roel_Jewel het volgende:

    [..]

    Idd... Een stationair draaiende auto verbruikt 0,6 liter per uur. Duur grapje...
    Ik vermoed dat de benzineprijzen in Rusland een stuk lager liggen.
    pi_89858037
    quote:
    1s.gif Op zondag 12 december 2010 23:44 schreef MCH het volgende:

    [..]

    Ik vermoed dat de benzineprijzen in Rusland een stuk lager liggen.
    Ook als je zo afgelegen woont? In de buurt van Moskou en st. Petersburg waar ik van de zomer was klopt dat wel. Maar tankauto's moeten een behoorlijk eind rijden om zo afgelegen te komen. (of gaat dat in zulke afgelegen gebieden niet met tankauto's?)
    pi_89879425
    lekker koud... brrrrr

    lijkt ij best wel interessant om ook zo'n plek te bezoeken
    pi_89884805
    Ik zou het er geen dag uithouden :N
    Wel een leuke aflevering.

    quote:
    1s.gif Op zondag 12 december 2010 21:59 schreef Roel_Jewel het volgende:

    [..]

    Idd... Een stationair draaiende auto verbruikt 0,6 liter per uur. Duur grapje...
    Het is dat of niet meer weg komen ;)
    pi_89902358
    quote:
    1s.gif Op zondag 12 december 2010 23:48 schreef Miendientje het volgende:

    [..]

    Ook als je zo afgelegen woont? In de buurt van Moskou en st. Petersburg waar ik van de zomer was klopt dat wel. Maar tankauto's moeten een behoorlijk eind rijden om zo afgelegen te komen. (of gaat dat in zulke afgelegen gebieden niet met tankauto's?)
    Geen idee. Daar zou je best een gelijk in kunnen hebben, maar volgens mij zit daar juist veel olie in de grond. Dus de gebruikers zitten in ieder geval dicht bij de bron. ;)
      dinsdag 14 december 2010 @ 09:04:41 #242
    62913 Blik
    The one and Only!
    pi_89906983
    quote:
    1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 00:15 schreef MCH het volgende:

    [..]

    Geen idee. Daar zou je best een gelijk in kunnen hebben, maar volgens mij zit daar juist veel olie in de grond. Dus de gebruikers zitten in ieder geval dicht bij de bron. ;)
    Echter wordt de olie pas sinds kort gewonnen daar, werd nog speciaal vermeldt in de uitzending.
    pi_89911085
    Ik vind deze serie 3 op reis 1 vd weinigen leuke series op tv die ook nog iets toevoegt. :Y
    Kijk er regelmatig naar en geniet ervan. :s)
    Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
    13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
    Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
    Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
      dinsdag 14 december 2010 @ 11:44:11 #244
    14616 bluesparkle
    Wat Suwannaphumaham
    pi_89911747
    En dan te bedenken dat het oorspronkelijk van omroep LLINK is die mede door de overheid is geschrapt.
    Gelukkig heeft BNN het goed opgepakt en voortgezet.
    Explore the World
      dinsdag 14 december 2010 @ 11:44:45 #245
    14616 bluesparkle
    Wat Suwannaphumaham
    pi_89911765
    Over LLINK gesproken wat doet Froukje tegenwoordig?
    Explore the World
    pi_91082238
    Zijn dit nog nieuwe afleveringen? :@ Heb nog al een stukje gemist afgelopen maanden :P
    pi_91084425
    quote:
    1s.gif Op zondag 9 januari 2011 20:18 schreef Piles het volgende:
    Zijn dit nog nieuwe afleveringen? :@ Heb nog al een stukje gemist afgelopen maanden :P
    Volgens mij wel ja.
    sig verwijderd door FA
    pi_91103909
    Ja, zijn nieuwe afleveringen volgens hun site.
      maandag 10 januari 2011 @ 10:38:51 #249
    62913 Blik
    The one and Only!
    pi_91106123
    Ja, want Floor is nog steeds op zoek naar bijzondere eilanden. Dat is haar doel dit jaar
      zondag 23 januari 2011 @ 19:54:41 #250
    23267 Roel_Jewel
    Gobbledigook
    pi_91763609
    Begonnen.
    Spitsbergen _O_
    pi_91765094
    Lekke band -> jeep rijdt weg -> goede band op de achterdeur? :+
    pi_91765746
    Ze hadden toch een nieuwe reserveband gehaald? Of wat bedoel je? :S
    pi_91765787
    quote:
    1s.gif Op zondag 23 januari 2011 20:29 schreef Rnnz het volgende:
    Ze hadden toch een nieuwe reserveband gehaald? Of wat bedoel je? :S
    Nee, dat was later pas ;) Direct na het wisselen kwam het shot van de wegrijdende auto :P
    pi_91769431
    Wellicht de reserveband?
    pi_91786447
    Die hadden ze laten maken. Op dezelfde plek waar ze benzine hadden gehaald.
      maandag 24 januari 2011 @ 10:17:13 #256
    62913 Blik
    The one and Only!
    pi_91788222
    quote:
    1s.gif Op zondag 23 januari 2011 20:19 schreef Piles het volgende:
    Lekke band -> jeep rijdt weg -> goede band op de achterdeur? :+
    Op het moment dat er geen druk meer op de lekke band drukt, zal de band zich weer vullen met lucht met 1 bar druk. Daardoor lijkt het alsof er niks aan de hand is met de band. Als er echter weer druk gezet wordt op de band zal de band weer leeglopen.
      zondag 30 januari 2011 @ 20:22:43 #257
    23267 Roel_Jewel
    Gobbledigook
    pi_92093967
    Leuk stukje land, daar in Australië :+. Tweeduizend vierkante kilometer :o. Wat zou het gekost hebben?
      zondag 30 januari 2011 @ 21:05:37 #258
    407 Hik
    La vida es un carnaval
    pi_92097204
    Patrick had het steeds over "mijnenvelden".... Bij mijn weten is dat heel wat anders! :')
    Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
    pi_92130798
    quote:
    1s.gif Op zondag 30 januari 2011 20:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
    Leuk stukje land, daar in Australië :+. Tweeduizend vierkante kilometer :o. Wat zou het gekost hebben?
    Lekker lange oprijlaan :+
    pi_93071160
    Lekker Engels heeft die Patrick toch hè :')
      zondag 1 januari 2012 @ 19:33:00 #261
    123170 alors
    zlata1234
    pi_106284217
    Kick, maar vanavond/nu Noord-Korea :)
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
    pi_106290912
    interessante reis die ze aan het maken is vind ik, van amsterdam naar peking
      vrijdag 6 januari 2012 @ 02:06:04 #263
    127809 SuperrrTuxxx
    Zwerver met een wekker
    pi_106469795
    quote:
    0s.gif Op zondag 1 januari 2012 22:00 schreef psv-gomes het volgende:
    interessante reis die ze aan het maken is vind ik, van amsterdam naar peking
    Vind ik ook en echt gaaf dat ze toch nog naar Noord-Korea mocht.
    Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
    Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
    pi_107643968
    Wat een bizarre voorstelling met 80.000 man.
    pi_107903386
    Zou graag die reportages maken voor 3 op reis! Maar wie niet!

    Nu in Zweden weer. Kwam een keer een zweeds meisje tegen die ook steeds aan die Snus zat. Gadver.
    pi_107908112
    Is dat niet dat spul waar je complete tandvlees van weg rot? :P

    Mooie beelden van die picknick in Kirgizië overigens _O-
    19 feb. - ? : Australie, Nieuw Zeeland en wie weet waar nog meer...
    pi_107912424
    quote:
    Dat topic is anderhalve maand oud, dit 4 jaar.

    In dat topic is de laatste post van 6 feb. in dit topic van vandaag.

    Ik geloof niet dat het daar zoveel drukker is hehe :P
    19 feb. - ? : Australie, Nieuw Zeeland en wie weet waar nog meer...
      zondag 12 februari 2012 @ 22:32:07 #269
    127809 SuperrrTuxxx
    Zwerver met een wekker
    pi_107912683
    quote:
    0s.gif Op zondag 12 februari 2012 21:22 schreef Veersesmurf het volgende:
    Is dat niet dat spul waar je complete tandvlees van weg rot? :P

    Aan zoiets moest ik ook denken, maar dan moet je het wel heel lang doen.
    Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
    Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
      zondag 12 februari 2012 @ 22:46:15 #270
    181124 chufi
    Hace frio o no?
    pi_107913459
    quote:
    0s.gif Op zondag 12 februari 2012 22:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

    [..]

    Aan zoiets moest ik ook denken, maar dan moet je het wel heel lang doen.
    Ja dat schijnt een Zweeds probleem te zijn bij de verslaafde jongeren
    Cuando haya sol, hay Chufi
    Musica Español
    Come On
    pi_107920952
    quote:
    0s.gif Op zondag 12 februari 2012 22:46 schreef chufi het volgende:

    [..]

    Ja dat schijnt een Zweeds probleem te zijn bij de verslaafde jongeren
    Volgens mij in heel Scandinavië. In Finland (ok, niet officieel Scandinavië) wordt het namelijk ook veel gebruikt.
    pi_108160377
    Whehe, al die ranzige melk die ze aangeboden krijgt _O-
    pi_108161558
    Wat heb ik toch weer zin om te reizen!
    pi_108161583
    quote:
    0s.gif Op zondag 19 februari 2012 20:24 schreef Bombshell het volgende:
    Wat heb ik toch weer zin om te reizen!
    Ik heb nu al 3 tabbladen openstaan met reiswebsites :@
    pi_108162515
    quote:
    0s.gif Op zondag 12 februari 2012 22:46 schreef chufi het volgende:

    [..]

    Ja dat schijnt een Zweeds probleem te zijn bij de verslaafde jongeren
    `nee is gewoon de eigenschap van Snus, als je het telang in je mond houd, eerder trouwens tandvlees, want normaal houdt men de snus, tussen tandvlees en binnenkart van je lippen. Als je het telang in je mond houd, dan gaat dat druipen, en ranzig uitzien.
    maar heeft niets te maken met verslaafde jongeren probleem
    pi_108171450
    Blijft een heerlijk programma. Zijn er eigenlijk nog meer Nederlandse reisprogramma's of is dit de enige?

    Vergelijkbare Engelstalige programma's?
      maandag 20 februari 2012 @ 08:50:24 #277
    62913 Blik
    The one and Only!
    pi_108176988
    quote:
    0s.gif Op zondag 19 februari 2012 23:31 schreef Rnnz het volgende:
    Blijft een heerlijk programma. Zijn er eigenlijk nog meer Nederlandse reisprogramma's of is dit de enige?

    RTL zend vaak herhalingen uit van RTL Travel op zondagmiddag, nu volgens RTL Travels Hotlist rond 13:00
    pi_108178736
    Ik vond de Zweden repo van gisteren eigenlijk nog al suf. Had het gevoel dat daar veel meer uit te halen was, qua schoonheid van de natuur e.d.
      maandag 20 februari 2012 @ 10:34:14 #279
    62913 Blik
    The one and Only!
    pi_108178811
    quote:
    0s.gif Op maandag 20 februari 2012 10:30 schreef Luck het volgende:
    Ik vond de Zweden repo van gisteren eigenlijk nog al suf. Had het gevoel dat daar veel meer uit te halen was, qua schoonheid van de natuur e.d.
    Vond ik ook, uberhaupt was deze trip vrij zinloos. Midzomernachtfeesten is natuurlijk leuk, maar om dan nog een speciaal item te maken van de nachttrein naar het Noorden om de poolcirkel te bezoeken vond ik een beetje nutteloos
    pi_108188979
    RTL Travel heb ik al veel van gezien, zocht eigenlijk wat anders. Volgens mij is er op de Nederlandse TV niet veel.
      maandag 20 februari 2012 @ 21:21:12 #281
    229392 Lemans24
    dé ervaringsdeskundige
    pi_108204085
    quote:
    0s.gif Op maandag 20 februari 2012 15:40 schreef Rnnz het volgende:
    RTL Travel heb ik al veel van gezien, zocht eigenlijk wat anders. Volgens mij is er op de Nederlandse TV niet veel.
    Je kan The Travel Channel eens proberen.
    pi_108982943
    Altijd leuk op vakantie, opgelicht worden door de taxichauffeur :D
    pi_109041292
    quote:
    0s.gif Op zondag 11 maart 2012 20:11 schreef Piles het volgende:
    Altijd leuk op vakantie, opgelicht worden door de taxichauffeur :D
    Hij had beter de langste overdekte roltrap (800 m) kunnen nemen naar de peak metro tram :)
      dinsdag 13 maart 2012 @ 09:59:59 #284
    62913 Blik
    The one and Only!
    pi_109041544
    quote:
    0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 09:48 schreef DancePlaza het volgende:

    [..]

    Hij had beter de langste overdekte roltrap (800 m) kunnen nemen naar de peak metro tram :)
    Hij wilde ook helemaal niet naar boven gebracht worden (waarom die dat dan niet zegt op het moment dat die omhoog rijd is me ook een raadsel)
    pi_114241812
    Beetje laat, maar de zomerserie is bezig. Best leuk weer :Y
    pi_116319187
    Nieuw seizoen is net begonnen (de aflevering is net klaar, sorry :P ) *O*
      zondag 2 september 2012 @ 20:23:47 #287
    181124 chufi
    Hace frio o no?
    pi_116319243
    Japanse dames en champagne boys
    Cuando haya sol, hay Chufi
    Musica Español
    Come On
    pi_116319960
    TT aangepast, het is al een hele tijd BNN ipv. Llink :P
    2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
      zondag 23 september 2012 @ 19:59:35 #289
    305104 Rickazio
    Stad en Lande
    pi_117164772
    Ierland nu
    ♔ KoningenUitGroningen ♔
    pi_117204578
    De reis van Dennis is wel erg snel nu. 27 landen in X aantal uitzendingen moet natuurlijk ook wel snel, maar Ierland en Portugal in 2x 7 minuten zendtijd proppen gaat wel erg rap :P Dan was Patrick in Tunesie een stuk gemoedelijker om te zien.

    Ben ook benieuwd wat ze na november gaan doen als de Floortje items wegvallen.
    2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
    pi_117207257
    Zouden ze die reis van Dennis hebben afgekeken van Bassie en Adriaan?

      dinsdag 25 september 2012 @ 08:52:02 #292
    62913 Blik
    The one and Only!
    pi_117223498
    quote:
    14s.gif Op maandag 24 september 2012 19:44 schreef Thetallguy het volgende:
    De reis van Dennis is wel erg snel nu. 27 landen in X aantal uitzendingen moet natuurlijk ook wel snel, maar Ierland en Portugal in 2x 7 minuten zendtijd proppen gaat wel erg rap :P Dan was Patrick in Tunesie een stuk gemoedelijker om te zien.

    Ben ook benieuwd wat ze na november gaan doen als de Floortje items wegvallen.
    Hoezo vallen na november de items van Floortje weg? Is dan haar reis klaar en komt er geen nieuwe?
    pi_117223681
    quote:
    0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 08:52 schreef Blik het volgende:

    [..]

    Hoezo vallen na november de items van Floortje weg? Is dan haar reis klaar en komt er geen nieuwe?
    Ze heeft haar reis afgebroken ivm. ziekte (dengue en nierproblemen). Er is genoeg materiaal t/m november maar daarna is nog de vraag wat er gebeurt.

    ( http://www.nu.nl/achterkl(...)-zit-ziek-thuis.html )
    2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
      dinsdag 25 september 2012 @ 09:09:29 #294
    62913 Blik
    The one and Only!
    pi_117223758
    balen, enig idee waar haar reis is afgebroken?
    pi_117223926
    Volgens mij op de Filippijnen
    2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
      maandag 12 november 2012 @ 19:23:00 #296
    11091 SEMTEX
    Mevr. Hoe-die-nie
    pi_119136281
    quote:
    0s.gif Op zondag 20 februari 2011 20:07 schreef Piles het volgende:
    Lekker Engels heeft die Patrick toch hè :')
    Ik vind zijn afleveringen/bestemmingen altijd minder interessant. Natuurlijk is het wel apart om bijv. Nakorno-Karabakh te zien, maar is dat een echt typische vakantiebestemming? Ik vind van niet.
    Afl. van vorige week trouwens:
    In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
    pi_119143556
    quote:
    0s.gif Op maandag 12 november 2012 19:23 schreef SEMTEX het volgende:

    [..]

    Ik vind zijn afleveringen/bestemmingen altijd minder interessant. Natuurlijk is het wel apart om bijv. Nakorno-Karabakh te zien, maar is dat een echt typische vakantiebestemming? Ik vind van niet.
    Afl. van vorige week trouwens:
    Ik vind het juist wel interessante landen die hij bezoekt. Ik ben zelf afgelopen zomer in Transnistrië geweest, net zoiets, dat is een onderdeel van Moldavië. Ik moet deze aflevering overigens nog bekijken.
      maandag 12 november 2012 @ 22:01:26 #298
    74484 flyguy
    Full of Dutch Courage
    pi_119145156
    Je weet gewoon zeker dat die trip van Dennis met geld uit Brussel is gemaakt. Daar zou ik op z'n minst een disclaimer van willen zien. Semi-propaganda.
    The more debt, the better
      dinsdag 13 november 2012 @ 03:01:18 #299
    229392 Lemans24
    dé ervaringsdeskundige
    pi_119153569
    quote:
    0s.gif Op maandag 12 november 2012 22:01 schreef flyguy het volgende:
    Je weet gewoon zeker dat die trip van Dennis met geld uit Brussel is gemaakt. Daar zou ik op z'n minst een disclaimer van willen zien. Semi-propaganda.
    Waarom? Ik had een soortgelijke trip ook al op papier gepland. Eerste deel was zelfs exact hetzelfde.
    Uiteindelijk niet gedaan, omdat ik dan net niks zie van de meeste landen.
    pi_119154238
    quote:
    0s.gif Op maandag 12 november 2012 19:23 schreef SEMTEX het volgende:

    [..]

    Ik vind zijn afleveringen/bestemmingen altijd minder interessant. Natuurlijk is het wel apart om bijv. Nakorno-Karabakh te zien, maar is dat een echt typische vakantiebestemming? Ik vind van niet.
    Afl. van vorige week trouwens:
    Maakt het juist leuk, ik hoef niet alleen de stranden van Curaçao te zien.
    pi_119154247
    quote:
    1s.gif Op dinsdag 13 november 2012 07:58 schreef Piles het volgende:

    [..]

    Maakt het juist leuk, ik hoef niet alleen de stranden van Curaçao te zien.
    Inderdaad. 3 op reis _O_
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')