abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 24 januari 2008 @ 10:23:52 #251
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_56269865
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 22:42 schreef Suko het volgende:
Nog even een snipper uit de Daily Express: MADELEINE: MANHUNT IS 'DIVERSION'
[..]

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Reminder: Blood in the flat and in the car confirmed 7-1-2008 The McCann Infantile Memory 7 min.48 (filmpje)
Ik denk dat je gelijk hebt, ze willen een rechtvaardiging om die PI's aan het werk te kunnen houden, zo lang die 'mystery man' nog niet is gevonden kunnen ze die geldverspilling verklaren, heel typisch dat die schets zo op een verklede Kate lijkt.
Wat een onzin trouwens om dat forum dicht te gooien, alsof de publieke opinie daar mee verdwijnt, een gevalletje van als wij het niet meer zien is het dus ook gewoon weg?
quote:
A BRITISH gran who saw the Madeleine McCann kidnap suspect has flown to Portugal to help in the hunt for the toddler.

Gail Cooper, 50, has returned to the resort in Praia da Luz where she spotted the long-haired man lurking days before Madeleine vanished.

She'll meet private detective agency Metodo 3 and retrace the suspect's movements.

Gail has already helped parents Gerry and Kate McCann by providing a description of the man for a photofit.

Yesterday, Gail said: "I came forward because I want to help. There can't be anyone in the world who doesn't feel what Kate and Gerry are going through."

Gail, from Nottinghamshire, added: "I don't know if this man is the kidnapper but he needs to be found."

Last night, the McCann family spokesman Clarence Mitchell said: "Metodo 3 investigators are still working closely with Mrs Cooper. Her information is very important in the hunt for Madeleine."
Misschien is het haar hier om te doen, ze wilde gewoon weer terug naar zonnig Portugal.
be nice or go away
pi_56272274
quote:
Op maandag 21 januari 2008 12:01 schreef milagro het volgende:
ik moet ook zo lachen om al die getuigen die allemaal beweren dat ze hun relaas toch echt al maaaaaanden geleden aan de politie verteld hebben, maar die er niets mee gedaan heeft... om zo dus recht te liegen waarom ze nu pas komen met hun verslag over alweeeeeeeer een creepy guy of alweeeeeeer een possible Maddie sighting... die tot nu toe allemaal niets bleken te zijn.
En ondertuasen staat oma op de voorpagina met naam en toenaam "de dag dat ik een creepy guy zag...."

en dan nog in de reacties mensen die verontwaardigd reageren "waarom deed de politie destijds niets met hun verhaal???" .. ja omdat het nooit verteld is toen, of zo volkomen lariekoze nonsens dat het 't ene oor niet eens in ging.
onzin .. het stond in mei al in de krant dat er iemand gezien was bij dat appartement .. al googelend moeilijk te vinden nu met al dat recente nieuws, link moet wel ergens staan in de oudere topics .. daar is ook niets mee gedaan, net zomin als met de melding van die Brit die de ochtend van 4 mei iets vreemds zag en dat bij de politie heeft gemeld ..
quote:
het wordt tijd dat er weer eens een familie in Marokko beschuldigd wordt van ontvoering..... van hun eigen dochter
Ach, altijd nog beter dan onterecht beschuldigt worden van moord op en/of het laten verdwijnen van hun eigen dochter
pleased to meet you
pi_56272491
Hoi Kahaarin, in eerste instantie dacht ik dat sluiten van dat topic op het Mirror-forum was vanwege het te dicht bij de waarheid komen dé reden was, naast de belangen van adverteerders in de pers (Virgin o.a.) die de McCanns steunen. Dat zou deels zo kunnen zijn maar er is mogelijk nog een andere reden...Er zaten posters op dat forum die vermoedelijk uit het McCann-kamp kwamen. Het was opvallend dat de laatste tijd er zoveel feitjes naar buiten kwamen die weer heftige reacties opriepen. En wel zo heftig dat het een eventuele rechtszaak tegen de McCanns schade zou kunnen berokkenen, en het daarom niet eens vóór de rechter zou kunnen komen. En dát is ook natuurlijk een tactiek uit de koker van Clarence Mitchell. Ik heb er ondertussen zoveel over gelezen dat ik er daadwerkelijk echt misselijk van wordt. Posters die niet zijn die je denkt dát ze zijn. Inmengingen van mensen die er belang bij hebben dat het publiek verward raakt en vaak afhaken. Allemaal tactieken die je kunt teruglezen (maar daar moet je zin in hebben) in dit stuk: Editorial Intelligence Het is daarom mede niet ondenkbaar dat het Maddy-topic op Mirror-forum daarom is gesloten, men wist zelf waarschijnlijk niet eens meer wat te doen tegen zoveel verwarring, het modereren werd te lastig, dus dan maar dicht.

En verder melden zowat alle kranten dat men toch wel inziet dat men Robert Murat verward heeft met een ander.
The Mirror: Madeleine: Robert Murat has a double

Oja, de man van de sketch is niet dé man die ze zoeken: Madeleine: Police track down suspect from sketch after international manhunt
quote:
The man in the new image released by Kate and Gerry McCann as a possible suspect in Madeleine's disappearance has been found and ruled out of the case. The man was discovered living in the Algarve but police say he is not connected to the case. The discovery rules out reports that there was also an accomplice involved.

The man was originally contacted by Portugal's criminal investigation department 20 days after Madeleine vanished aged three. After the image was released this week, they got in touch with him again. The sketch was based on evidence from a British tourist who described a “creepy man” in Praia da Luz, the resort where Madeleine disappeared.

Gail Cooper, 50, a healthcare worker from Newark, Nottinghamshire, first saw him on 20 April last year, walking in heavy rain on the beach. Later that day he turned up at her villa claiming he was raising money for a local orphanage in Espiche. Two days later, the man, described as Tunisian or Moroccan, was seen hanging around a children's beach outing.

Just over a week later, on 3 May, Madeleine disappeared from her bed. Mrs Cooper contacted British police a few days later and the information was passed on to Portuguese police. Last week she got in touch with Metodo 3, the McCanns' private detective agency, who released the sketch.

Portuguese newspaper Correio da Manha said the man was found in the village of Barão de São João, 10 miles inland from Praia da Luz. This week Portuguese police accused the McCanns — official suspects in their daughter's disappearance — of distracting attention away from them, with one source calling it “another diversionary manoeuvre”. Daily Mail


Hoi Moussie, long time no read!

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Reminder: Blood in the flat and in the car confirmed 7-1-2008 The McCann Infantile Memory 7 min.48 (filmpje)
pi_56272538
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 12:03 schreef moussie het volgende:

[..]

onzin .. het stond in mei al in de krant dat er iemand gezien was bij dat appartement .. al googelend moeilijk te vinden nu met al dat recente nieuws, link moet wel ergens staan in de oudere topics .. daar is ook niets mee gedaan, net zomin als met de melding van die Brit die de ochtend van 4 mei iets vreemds zag en dat bij de politie heeft gemeld ..
[..]

Ach, altijd nog beter dan onterecht beschuldigt worden van moord op en/of het laten verdwijnen van hun eigen dochter
daar is niets mee gedaan... ja, moussie dat lees ik ook, steeds weer, maar wie beweren dat? juist, ja, diezelfde getuigen beweren dat, dat ze het toch echt echt echt gemeld hebben destijds, maar jaaaaaaaaaaaa de politie daar is erop uit van meet af aan onschuldige mensen een moord in de schoenen te schuiven dus die deden niets met meldingen die een mogelijk andere dader aanwezen....


get real, moussie, sorry, hoor
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  donderdag 24 januari 2008 @ 12:27:18 #255
798 voyeur
bemoeit zich
pi_56272744
De portugese politie is dus best efficient in het opsporen van vermiste mensen als ze zo snel die vent kunen vinden. Daar zal Team McCann niet blij mee zijn. Een wereldwijde manhunt naar 'enge mannen' was goed geweest voor de publiciteit en het fonds. Dat Metodo3 voor die 50.000E per maand die vent niet zelf even gevonden heeft....

Andere fora waar het voormalig mirrorvolk te vinden zijn:
hier
en hier
Here we are now, entertain us.
pi_56273165
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 12:27 schreef voyeur het volgende:
De portugese politie is dus best efficient in het opsporen van vermiste mensen als ze zo snel die vent kunen vinden. Daar zal Team McCann niet blij mee zijn. Een wereldwijde manhunt naar 'enge mannen' was goed geweest voor de publiciteit en het fonds. Dat Metodo3 voor die 50.000E per maand die vent niet zelf even gevonden heeft....

Andere fora waar het voormalig mirrorvolk te vinden zijn:
hier
en hier
Ja, had ik eerder ook genoemd, ben inmiddels ook daar een lurker. Iemand had het vermoeden dat de PJ al in de UK is maar de pers houdt dat nog even stil...we wachten het maar af.
  donderdag 24 januari 2008 @ 12:52:46 #257
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_56273266
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 12:14 schreef Suko het volgende:
Hoi Kahaarin, in eerste instantie dacht ik dat sluiten van dat topic op het Mirror-forum was vanwege het te dicht bij de waarheid komen dé reden was, naast de belangen van adverteerders in de pers (Virgin o.a.) die de McCanns steunen. Dat zou deels zo kunnen zijn maar er is mogelijk nog een andere reden...Er zaten posters op dat forum die vermoedelijk uit het McCann-kamp kwamen. Het was opvallend dat de laatste tijd er zoveel feitjes naar buiten kwamen die weer heftige reacties opriepen. En wel zo heftig dat het een eventuele rechtszaak tegen de McCanns schade zou kunnen berokkenen, en het daarom niet eens vóór de rechter zou kunnen komen. En dát is ook natuurlijk een tactiek uit de koker van Clarence Mitchell. Ik heb er ondertussen zoveel over gelezen dat ik er daadwerkelijk echt misselijk van wordt. Posters die niet zijn die je denkt dát ze zijn. Inmengingen van mensen die er belang bij hebben dat het publiek verward raakt en vaak afhaken. Allemaal tactieken die je kunt teruglezen (maar daar moet je zin in hebben) in dit stuk: Editorial Intelligence Het is daarom mede niet ondenkbaar dat het Maddy-topic op Mirror-forum daarom is gesloten, men wist zelf waarschijnlijk niet eens meer wat te doen tegen zoveel verwarring, het modereren werd te lastig, dus dan maar dicht.

En verder melden zowat alle kranten dat men toch wel inziet dat men Robert Murat verward heeft met een ander.
The Mirror: Madeleine: Robert Murat has a double

Oja, de man van de sketch is niet dé man die ze zoeken: Madeleine: Police track down suspect from sketch after international manhunt
[..]



Hoi Moussie, long time no read!

Reminder: Blood in the flat and in the car confirmed 7-1-2008 The McCann Infantile Memory 7 min.48 (filmpje)
Hoi Suko, hoe bedoel je schade berokkenen aan een rechtzaak? Zou het echt zo zijn dat gestechel op een forum de rechtsgang zou kunnen beinvloeden?
Ik heb niet alles gelezen op dat forum maar als er idd daadwerkelijk daderinfo oid werd getoond dan is het toch juist goed dat dat daar naar boven komt drijven? Dan kan men er wat mee doen, ik denk dat het gewoon als lastig werd beschouwd door de mediamachine van de McCanns dat men niet met hen meepraatte, dus dat het toch om het straatje schoon houden gaat.
Het zijn tenslotte slechts insinuaties, ziele-roerselen en verdenkingen van leken, ook al zouden er mensen uit het kamp McCann tussen zitten die kwaadwillend met feitjes gaan lopen strooien die enigzins belemmerend werken voor de rechtsgang dan zou dat in een rechtzaak er wel uitgefilterd kunnen worden, wie anders dan de McCanns en consorten zelf zijn hiervan op de hoogte?
Wat mij betreft graven ze daarmee hun eigen graf, alles wat ze zeggen kan tegen hen worden gebruikt, ook hetgeen ze aan derden vertellen die er dan weer een heisa van maken op fora, mijns inziens snijdt dat mes naar 2 kanten, het kan ook zijn dat het forum is dichtgegooid na protest van CM en cornuiten omdat het te gevaarlijk werd voor Kate en Gerry.

Wat goed dat die man gevonden is, toch niet Kate dus.
De PI's kunnen dus toch de deur uit, die hadden die man voor 50.000 in de week idd wel mogen opsporen.

Payne was dus die man die die zusters hebben gezien, niet Murat, dat zou ook verklaren waarom hij niets met hen ging drinken, die moest zijn eigen duistere zaakjes met de tapas 7 doorspreken.

@Moussie: hallo, tijd niet gezien!
be nice or go away
  donderdag 24 januari 2008 @ 12:55:25 #258
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_56273333
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 12:27 schreef voyeur het volgende:
De portugese politie is dus best efficient in het opsporen van vermiste mensen als ze zo snel die vent kunen vinden. Daar zal Team McCann niet blij mee zijn. Een wereldwijde manhunt naar 'enge mannen' was goed geweest voor de publiciteit en het fonds. Dat Metodo3 voor die 50.000E per maand die vent niet zelf even gevonden heeft....
Andere fora waar het voormalig mirrorvolk te vinden zijn:
hier
en hier
Hey Voyeur.

Mijn idee, wellicht wisten ze al wie het was maar wilden ze dat nog even geheim houden om hun verse contractverlenging binnen te slepen.
Gelukkig heeft de Portugese politie hem eerder gevonden.
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 12:48 schreef Suko het volgende:

[..]

Ja, had ik eerder ook genoemd, ben inmiddels ook daar een lurker. Iemand had het vermoeden dat de PJ al in de UK is maar de pers houdt dat nog even stil...we wachten het maar af.
Als de PJ daar is dan verwacht ik meer miraculeuze en fantastische rookgordijnen, misschien zelfs wel nieuwe feiten en getuigen.

Koekje?
be nice or go away
pi_56273698
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 12:52 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Hoi Suko, hoe bedoel je schade berokkenen aan een rechtzaak? Zou het echt zo zijn dat gestechel op een forum de rechtsgang zou kunnen beinvloeden?
Ik heb niet alles gelezen op dat forum maar als er idd daadwerkelijk daderinfo oid werd getoond dan is het toch juist goed dat dat daar naar boven komt drijven? Dan kan men er wat mee doen, ik denk dat het gewoon als lastig werd beschouwd door de mediamachine van de McCanns dat men niet met hen meepraatte, dus dat het toch om het straatje schoon houden gaat.
Het zijn tenslotte slechts insinuaties, ziele-roerselen en verdenkingen van leken, ook al zouden er mensen uit het kamp McCann tussen zitten die kwaadwillend met feitjes gaan lopen strooien die enigzins belemmerend werken voor de rechtsgang dan zou dat in een rechtzaak er wel uitgefilterd kunnen worden, wie anders dan de McCanns en consorten zelf zijn hiervan op de hoogte?
Wat mij betreft graven ze daarmee hun eigen graf, alles wat ze zeggen kan tegen hen worden gebruikt, ook hetgeen ze aan derden vertellen die er dan weer een heisa van maken op fora, mijns inziens snijdt dat mes naar 2 kanten, het kan ook zijn dat het forum is dichtgegooid na protest van CM en cornuiten omdat het te gevaarlijk werd voor Kate en Gerry.

Wat goed dat die man gevonden is, toch niet Kate dus.
De PI's kunnen dus toch de deur uit, die hadden die man voor 50.000 in de week idd wel mogen opsporen.

Payne was dus die man die die zusters hebben gezien, niet Murat, dat zou ook verklaren waarom hij niets met hen ging drinken, die moest zijn eigen duistere zaakjes met de tapas 7 doorspreken.

>knip<
Nee, het is niet Payne maar: Angus Symington Maar pas op, het kan zo zijn dat ze de aandacht op David Payne op deze manier willen afleiden, if so, good one Clarence Mitchell! Wat die rechtszaak betreft, ik bedoel meer dat er zoveel over is geschreven dat de McCanns al bij voorbaat schuldig worden bevonden en dat bemoeilijkt de rechtsgang, in de UK werken ze nog met een jury meen ik. Dus zelf het publiek verwarren, gooien met eventuele feitjes en slur/smear, kan een voordeel zijn voor de McCanns.
  donderdag 24 januari 2008 @ 13:29:05 #260
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_56274006
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 13:14 schreef Suko het volgende:

[..]

Nee, het is niet Payne maar: Angus Symington Maar pas op, het kan zo zijn dat ze de aandacht op David Payne op deze manier willen afleiden, if so, good one Clarence Mitchell! Wat die rechtszaak betreft, ik bedoel meer dat er zoveel over is geschreven dat de McCanns al bij voorbaat schuldig worden bevonden en dat bemoeilijkt de rechtsgang, in de UK werken ze nog met een jury meen ik. Dus zelf het publiek verwarren, gooien met eventuele feitjes en slur/smear, kan een voordeel zijn voor de McCanns.
Nou ja, zelfde verschil, een van de tapas vrienden, het zou trouwens een mooie boel worden als iedereen die het kan betalen een media campagne kan lanceren en eventueel wat nare reacties forceert zodat er geen onpartijdige jury gevonden kan worden.
Hopelijk prikt men daar wel doorheen.
be nice or go away
pi_56274678
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 13:29 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Nou ja, zelfde verschil, een van de tapas vrienden, het zou trouwens een mooie boel worden als iedereen die het kan betalen een media campagne kan lanceren en eventueel wat nare reacties forceert zodat er geen onpartijdige jury gevonden kan worden.
Hopelijk prikt men daar wel doorheen.
Ik help het je hopen, maar er zit veel geld en macht óm de McCanns, en de hamvraag is natuurlijk, waarom wordt er zoveel moeite gedaan om de waarheid niet te vinden....het kan toch niet zo zijn dat alles in het werk wordt gesteld om een consulting cardioloog en een parttime huisarts en hun vrienden vanwege hun beroep massaal en op hoog niveau zo te beschermen, hier is echt meer aan de hand...dat is voor mij en vele anderen nu wel duidelijk. Als ze niets te verbergen hebben dan beantwoorden ze een aantal vragen die al maaaaaaaaaaaaanden op ze liggen te wachten, zo simpel is 't.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Reminder: Blood in the flat and in the car confirmed 7-1-2008 The McCann Infantile Memory 7 min.48 (filmpje)
  donderdag 24 januari 2008 @ 17:26:14 #262
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_56279164
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 13:56 schreef Suko het volgende:

[..]

Ik help het je hopen, maar er zit veel geld en macht óm de McCanns, en de hamvraag is natuurlijk, waarom wordt er zoveel moeite gedaan om de waarheid niet te vinden....het kan toch niet zo zijn dat alles in het werk wordt gesteld om een consulting cardioloog en een parttime huisarts en hun vrienden vanwege hun beroep massaal en op hoog niveau zo te beschermen, hier is echt meer aan de hand...dat is voor mij en vele anderen nu wel duidelijk. Als ze niets te verbergen hebben dan beantwoorden ze een aantal vragen die al maaaaaaaaaaaaanden op ze liggen te wachten, zo simpel is 't.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Reminder: Blood in the flat and in the car confirmed 7-1-2008 The McCann Infantile Memory 7 min.48 (filmpje)
Precies, gaat nergens over, oh en trouwens, volgens de McCanns is de man die gevonden is niet de creepy man die ze zochten.......
quote:
Officers hunting for missing Madeleine McCann believe they have tracked down a straggly-haired man depicted in an artist's drawing as a possible suspect - and ruled him out of the inquiry.
However the McCanns today claimed the pig farmer is NOT the man detectives are looking for and vowed the hunt would go on.

The man, who was today named as Joaquim Jose Marques, was discovered living five miles from the holiday resort in the Algarve but police say he is not connected to the case.

The discovery rules out reports that there was also an accomplice involved.
Natuurlijk, als bewijs niet in je straatje past dan ontken je het gewoon.

http://www.dailymail.co.uk/pages/live/articles/news/news.html?in_article_id=510082&in_page_id=1770
be nice or go away
pi_56289108
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 17:26 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Precies, gaat nergens over, oh en trouwens, volgens de McCanns is de man die gevonden is niet de creepy man die ze zochten.......
[..]

Natuurlijk, als bewijs niet in je straatje past dan ontken je het gewoon.

http://www.dailymail.co.uk/pages/live/articles/news/news.html?in_article_id=510082&in_page_id=1770
Vreemd toch dat het McCann-team die man meteen uitsluiten, hebben ze hem gezien dan? En komen er mogelijk nog tig mannen voorbij, wat een zielige vertoning...Dit is de gevonden man trouwens: Plaatje

Ondertussen...

Ene alsabella op dit forum heeft een tv-programma gezien en geeft daar een verslag van:
quote:
Hello everyone. Just thought you would like to know there was just a program on Portuguese tv with Paulo Reis (the journalist most of you have already heard about), Cristovão Pereira, former PJ detective and currently the President of the Portuguese National PJ Association, and Mrs Cipriano (I forgot her first name, oops) the Vice-President of the Portuguese National PJ Association.

Interesting Program:

Besides explaining the spin that has been going on, the following was said that I thought was worth noting:

- The former Portuguese PJ officer, now the Head of the National Missing Children's Association has just stated on tv that he was offered by a British TV Station the possibility of doing a daily half-hour report from Praia da Luz to comment on the Madeleine case. He agreed. They then told him they did not follow the line of investigation that the PJ was following (interpret this as you wish). He says he then told them that he agreed with the current line of investigation the PJ was following and that as a response he was told that money was no object. They then offered him 2,500 euro/day to basically criticise people he says he admires, the institution he was a part of at one point and of which he was proud, his country, and the line of investigation and methods being followed.

- the Rogatory Letters have been sent to Eurojust. (In all fairness to the UK judicial system, on the program I have just heard, it stated that in situations like this, that involve more than one country, sometimes these letters rogatory, after being sent take years, no matter what the country in question. It depends on how quickly the UK Ministry of Justice of the receiving country expedites them to the police and then how quickly the police act on them).

- Paulo Reis did some freelance work for the Times. He parted company with them due to "editorial differences"...

- The Vice-President of the National Missing Person's Association stated that mothers will be mothers, no matter what country they are from - and the suffering of a British mother shows through as does one of a Portuguese mother. To her, the question of cultural differences as an excuse for not showing emotion makes no sense. British mothers are the same as Portuguese mothers - they love and suffer for their children the same.

- It was highlighted that in October the Prosecutor's Office did not allow further questioning until there was more information. Now, they have allowed and sent the letters rogatory. This means that further evidence has in the meantime been gathered.

This was the information I found most interesting, although they also mentioned that in June, Gerry was already planning the first year anniversary as if he knew Madeleine would not be found, that Alex W. from MW, stated in October that in the early days the McCanns thought Madeleine had wandered off and someone had found her - although publicly the ALWAYs stated she was abducted, etc, etc.'
Met even later als toevoegingen : "Oh I forgot to mention that he refused the offer - asking them NEVER to contact him again." "It was Julia Pinheiro's Program, on "As Tardes da Júlia" on TVI"

Interessant... Hier staat meer info over die Alex W. from MW, dus Alex Woolfall (He is described as press officer for the Mark Warner holiday group but, in fact, has been seconded from the Bell Pottinger Group - the PR firm headed by Lord Bell, Lady Thatcher's former PR guru)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Reminder: Blood in the flat and in the car confirmed 7-1-2008 The McCann Infantile Memory 7 min.48 (filmpje)
pi_56290612
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 12:16 schreef milagro het volgende:

[..]

daar is niets mee gedaan... ja, moussie dat lees ik ook, steeds weer, maar wie beweren dat? juist, ja, diezelfde getuigen beweren dat, dat ze het toch echt echt echt gemeld hebben destijds, maar jaaaaaaaaaaaa de politie daar is erop uit van meet af aan onschuldige mensen een moord in de schoenen te schuiven dus die deden niets met meldingen die een mogelijk andere dader aanwezen....


get real, moussie, sorry, hoor
ach ja, wat er nou wel of niet real is wordt anders steeds onduidelijker

In de tussentijd is het wel zo dat omstanders van de melders bevestigen dat het toen al gemeld is, en wat op zich nog meer zegt is het feit dat het niet alleen niet ontkend wordt door de politie, maar dat die alsnog die getuigen gaan bevragen ..

Vraagje .. stel dit zou jou overkomen, je wordt beschuldigt van iets ergs en alles lijkt tegen je te spreken .. en dan huur je je eigen PI in en die komt achter elkaar te weten dat de politie belangrijke getuigen gewoon niet gehoord heeft, andere getuigenverklaringen niet gecontroleerd heeft, dingen maar gewoon heeft aangenomen op basis van veronderstellingen ?
En dat dan nadat een andere politiechef die puinhoop van het onderzoek al over had genomen, en die had, ik citeer, 14 dagen en een volledig team nodig had om orde op zaken te stellen, belangrijke aanwijzingen die op een stukje verfrommeld notitieblok ergens rondslingeren ed ..
En psst hé, je mag niets zeggen over het onderzoek zelf, als je ook maar een poging doet wordt je meteen bedreigd met gevangenisstraf .. dus hoe haal jij je gram ?
Dus vertel, wat zou jij doen als jij jouw nieuws toch naar buiten wil brengen
pleased to meet you
  vrijdag 25 januari 2008 @ 01:12:04 #265
798 voyeur
bemoeit zich
pi_56291259
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 13:29 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Nou ja, zelfde verschil, een van de tapas vrienden, het zou trouwens een mooie boel worden als iedereen die het kan betalen een media campagne kan lanceren en eventueel wat nare reacties forceert zodat er geen onpartijdige jury gevonden kan worden.
Hopelijk prikt men daar wel doorheen.
Hallo mede mutsen

Het hele idee dat er een rechszaak in GB zal zijn met een jury is al vreemd. Binnen de EG zijn er vrij strikte regels en de kans daarop is miniem. Normaal gesproken wordt je berecht in het EG-land waar je het misdrijf pleegt en kan je hooguit op speciale gronden je gevangenisstraf uitzitten in je geboorteland.

2500 Euro per dag om je voormalig werkgever te beschimpen is verleidelijk. Goed dat Portugezen trots zijn. De gemiddelde Engelse tourist is voor vijf minuten televisienieuws al bereid om te verklaren dat ze een 'dodgy guy' zagen die sprekend leek op wie dan ook wat eerder claimde.
Here we are now, entertain us.
  vrijdag 25 januari 2008 @ 01:24:26 #266
798 voyeur
bemoeit zich
pi_56291395
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 00:39 schreef moussie het volgende:

[..]

ach ja, wat er nou wel of niet real is wordt anders steeds onduidelijker

In de tussentijd is het wel zo dat omstanders van de melders bevestigen dat het toen al gemeld is, en wat op zich nog meer zegt is het feit dat het niet alleen niet ontkend wordt door de politie, maar dat die alsnog die getuigen gaan bevragen ..

Vraagje .. stel dit zou jou overkomen, je wordt beschuldigt van iets ergs en alles lijkt tegen je te spreken .. en dan huur je je eigen PI in en die komt achter elkaar te weten dat de politie belangrijke getuigen gewoon niet gehoord heeft, andere getuigenverklaringen niet gecontroleerd heeft, dingen maar gewoon heeft aangenomen op basis van veronderstellingen ?
En dat dan nadat een andere politiechef die puinhoop van het onderzoek al over had genomen, en die had, ik citeer, 14 dagen en een volledig team nodig had om orde op zaken te stellen, belangrijke aanwijzingen die op een stukje verfrommeld notitieblok ergens rondslingeren ed ..
En psst hé, je mag niets zeggen over het onderzoek zelf, als je ook maar een poging doet wordt je meteen bedreigd met gevangenisstraf .. dus hoe haal jij je gram ?
Dus vertel, wat zou jij doen als jij jouw nieuws toch naar buiten wil brengen
Lang verhaal, maar in Nederland en in de UK ben je ook sterk gebonden als verdachte en mag je zeker niet je eigen tegenonderzoek gaan doen. Het idee dat je het recht hebt de stukken van het OM in te zien is absurd in alle landen. Pas nadat de aanklacht geformuleerd is heb je dat recht en dat is niet het geval. Europa heeft een vrij geunificeerd rechtssysteem en dat de Engelse pers doet alsof Engelse verdachten hun eigen dossiers mogen lezen is bespottelijk.

Je kan je gram niet halen als verdachte behalve door een rechtszaak. Als je jezelf wil zuiveren doe je dus alles om die te bespoedigen. Dan ga je er dus bijvoorbeeld niet van door als je als verdachte betitelt wordt en dan zou je zeker terug gaan als er vragen zijn. Maar bovenal zou je dan niet weigeren te antwoorden op een lange lijst vragen terwijl je ondervraagd wordt.

Stel je voor: je kind is door een gruwelijke predator ontvoerd. Zeg je dan:' She gives the paedophile his twopence worth' meld je en 'Madeleine got her self into this situation' en nee ik weiger vragen te beantwoorden en ga allleen terug naar Portugal op voorwaarde dat je me geen verdachte meer noemt?

Persoonlijk zou ik mijn kind terug willen, hopen dat ze dood was als werkelijk in handen van een gruwelijke pedofiel zou zijn, zeker niet verklaren dat ze hem vast waar voor zijn geld zou geven en ik zou ten alle tijden bereid zijn welke vraag dan ook te beantwoorden of naar Portugal te vliegen als dat het proces zou bespoedigen. En nee, ik zou zeker niet een detective bureautje inschakelen dat op bestelling getuigen levert en zelf verdachten!

Ik zou gewoon mijn kind terug willen en daar alles voor doen wat de McCann's juist vermijden.

Schuldig aan dood door schuld? Niet te bepalen door mij. Schuldig door verwaarlozing. Geen twijfel over. Schuldig aan het frustreren van het onderzoek. Zeker weten!
Here we are now, entertain us.
pi_56291674
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 23:31 schreef Suko het volgende:

Interessant... Hier staat meer info over die Alex W. from MW, dus Alex Woolfall (He is described as press officer for the Mark Warner holiday group but, in fact, has been seconded from the Bell Pottinger Group - the PR firm headed by Lord Bell, Lady Thatcher's former PR guru)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Reminder: Blood in the flat and in the car confirmed 7-1-2008 The McCann Infantile Memory 7 min.48 (filmpje)
hihi, ben het wel een beetje blijven volgen al die tijd maar was er voor de rest eventjes helemaal klaar mee, de argumenten blijven maar hetzelfde .. nog steeds oneigenlijke emotionele projecties van je eigen reactie in een soortgelijke situatie, vergezochte hersenspinsel die onderhand de 9/11 conspiroloog van jaloersheid doet verbleken, bewijzen die geen bewijzen zijn .. pff

maar yup, dat was de spindoctor van het eerste uur, meteen ingevlogen dacht ik, de ochtend van de 4de was die er al, crème de la crème uit het bedrijf van de king of spin ..
zoals je misschien kan herinneren had ik het ergens in het begin er een keertje over dat het die man wel goed gelukt is om af te leiden van het luisterservice-concept dat al die resorts handhaven en wat je dus eigenlijk moet zien als een open uitnodiging voor kindermisbruikers ed
pleased to meet you
  vrijdag 25 januari 2008 @ 02:52:31 #268
798 voyeur
bemoeit zich
pi_56291804
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 02:06 schreef moussie het volgende:

[..]

hihi, ben het wel een beetje blijven volgen al die tijd maar was er voor de rest eventjes helemaal klaar mee, de argumenten blijven maar hetzelfde .. nog steeds oneigenlijke emotionele projecties van je eigen reactie in een soortgelijke situatie, vergezochte hersenspinsel die onderhand de 9/11 conspiroloog van jaloersheid doet verbleken, bewijzen die geen bewijzen zijn .. pff

maar yup, dat was de spindoctor van het eerste uur, meteen ingevlogen dacht ik, de ochtend van de 4de was die er al, crème de la crème uit het bedrijf van de king of spin ..
zoals je misschien kan herinneren had ik het ergens in het begin er een keertje over dat het die man wel goed gelukt is om af te leiden van het luisterservice-concept dat al die resorts handhaven en wat je dus eigenlijk moet zien als een open uitnodiging voor kindermisbruikers ed
Maar Moussie, dit resort maakte juist duidelijk dat ze geen 'luister-service-concept' hadden. Dat was openbare informatie en wisten de de mensen die daar boekten.

Ik denk ook niet dat het emotionele projectties zijn, maar in meerderheid verbijstering over de vreemde eenzijjdige pers in veel landen. Wat er echt gebeurd is weet niemand, maar de heldenvereriring blijft vreemd.
Here we are now, entertain us.
  vrijdag 25 januari 2008 @ 12:28:57 #269
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_56297142
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 01:12 schreef voyeur het volgende:

[..]

Hallo mede mutsen

Het hele idee dat er een rechszaak in GB zal zijn met een jury is al vreemd. Binnen de EG zijn er vrij strikte regels en de kans daarop is miniem. Normaal gesproken wordt je berecht in het EG-land waar je het misdrijf pleegt en kan je hooguit op speciale gronden je gevangenisstraf uitzitten in je geboorteland.

2500 Euro per dag om je voormalig werkgever te beschimpen is verleidelijk. Goed dat Portugezen trots zijn. De gemiddelde Engelse tourist is voor vijf minuten televisienieuws al bereid om te verklaren dat ze een 'dodgy guy' zagen die sprekend leek op wie dan ook wat eerder claimde.
Hallo meneer muts!

Idd, een proces in GB is niet aan de orde imho, het is in Portugal gebeurd dus daar zal er eventueel een rechtzaak volgen.
Het ligt er aan waar ze dan voor veroordeeld worden, als het is voor moord dan denk ik dat ze de andere kinderen ook kwijt raken, zou het zijn voor nalatigheid dan denk ik dat er 1 van de 2 in GB zijn/haar straf mag uitzitten en dat de kinderen onder toezicht gesteld worden maar dat ze niet uit de ouderlijke macht worden gezet.
Ach ik weet niet of het om trots gaat, in Portugal is justitie heel anders dan in het Verenigd Koninkrijk, in Portugal is justitie, zoals we hebben gezien, veel harder, ze slaan bekentenissen uit mensen, ik denk dat de bereidheid om justitie te helpen daar niet zo groot is vanwege dat soort praktijken.
be nice or go away
  vrijdag 25 januari 2008 @ 12:39:38 #270
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_56297368
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 23:31 schreef Suko het volgende:


Vreemd toch dat het McCann-team die man meteen uitsluiten, hebben ze hem gezien dan? En komen er mogelijk nog tig mannen voorbij, wat een zielige vertoning...Dit is de gevonden man trouwens: Plaatje
Idd, rookgordijnen en ontkennen, what else is new.

Die man lijkt erg op de schets, hij zal daar ebst gelopen hebben en geprobeerd hebben toeristen een poot uit te draaien met dat inzamelverhaal, zijn pech is dat er juist toen een Brits meisje is verdwenen, verkeerd moment op de verkeerde plek dus.
quote:
Ondertussen...

Interessant... Hier staat meer info over die Alex W. from MW, dus Alex Woolfall (He is described as press officer for the Mark Warner holiday group but, in fact, has been seconded from the Bell Pottinger Group - the PR firm headed by Lord Bell, Lady Thatcher's former PR guru)

Goh ineens wordt me iets meer duidelijk op welk niveau er aan de touwtjes wordt getrokken, een ex-PR-guru van een PM, die zal vast nog wel ergens een paar ijzers in het vuur hebben.
De mensen in het resort willen natuurlijk ook graag dat er een grote boze pedofiel wordt opgepakt en kunnen zeggen dat er verder niets aan de hand is, een paar rijke Britse doktoren die hebben natuurlijk niets met de verdwijning van hun dochter te maken, dat zou slechte publiciteit zijn, qua publiciteit moet er natuurlijk een 'monster' gevangen worden gezet zodat al die andere rijke mensen het gevoel hebben weer veilig te zijn.
Het idee dat een gelijkwaardig stel in datzelfde park hun dochter hebben omgebracht en laten verdwijnen is natuurlijk slecht voor de zaken, dan zal het park altijd bekend staan als 'de plek waar niemand heeft opgemerkt dat er een kind is vermoord en weggemoffeld.'
be nice or go away
pi_56297476
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 02:52 schreef voyeur het volgende:

[..]

Maar Moussie, dit resort maakte juist duidelijk dat ze geen 'luister-service-concept' hadden. Dat was openbare informatie en wisten de de mensen die daar boekten.
Fout, ze hadden die service wel en zaten er ook mee te adverteren, maar helaas was die kort daarvoor opgeheven/opgeschort, niet om veiligheidsredenen maar door de uitgestrektheid van het terrein, buiten het hoofdseizoen (dus met minder personeel) niet te doen ..
En ook dat staat al ergens helemaal in het begin van deze topicreeks, oa in een voor de rest ook serieus overkomende blog van iemand die er pas op vakantie was en zich ook geconfronteerd zag met dat gegeven, en beschreef hoe hij en de rest van de vakantiegasten daarmee omgingen, oa dus dat niet alleen de McCanns geen gebruik wilden maken van een peperdure babysitter van 10£ per uur. Al deze gegevens zijn later herhaaldelijk bevestigd door het resort zelf .. vandaar dat ik me toen al, en nu nog, af zit te vragen hoe dit hele gebeuren zich ontwikkeld zou hebben als die service nog wel had bestaan en de McCanns er in goed vertrouwen gebruik van zouden hebben gemaakt. Het is een klein maar saillant detail, in het scenario van mogelijkheden zou er op zich weinig verandert zijn, er wordt nog steeds eens in de zoveel tijd aan de deur geluisterd, maar de impact is dan wel van een totaal andere orde, dan is het namelijk ineens iets wat wel iedereen had kunnen gebeuren ipv een stel ouders die het 'ergens aan zichzelf te danken hebben'

En tja, als je dan bedenkt dat de McCanns in de eerste cruciale dagen geadviseerd zijn door de dr.spin van het resort zelf en je ziet waar zij nu staan, terwijl dit resort en de hele vakantie-industrie, die voor een riant gedeelte afhankelijk is van ouders die gebruik maken van dit soort (gratis) service, bijna geheel buiten schot zijn gebleven .. je zou er haast wat van denken
quote:
Ik denk ook niet dat het emotionele projectties zijn, maar in meerderheid verbijstering over de vreemde eenzijjdige pers in veel landen. Wat er echt gebeurd is weet niemand, maar de heldenvereriring blijft vreemd.
Ik neem aan dat je nu de engelse pers bedoelt ? Ik zie dat eigenlijk meer als een reactie op die wilde veronderstellingen uit de portugese pers, met name 24horas, met hun 'sources close to', dingen die in het begin vol enthousiasme over werden genomen door de engelse pers. Leuk toch, als de betrokkenen zelf niets mogen zeggen over het onderzoek, zich nog niet eens kunnen en mogen verweren tegen wat er allemaal gezegd wordt, maar de kranten wel vol staan met onbewezen beschuldigingen. En niet alleen worden de portugese lekken niet vervolgd voor het verbreken van de zwijgplicht, later blijkt uit een statement van de PJ dat er bewust gelekt is, dat het onderzoek dus eigenlijk gevoerd werd via het manipuleren van de publieke opinie in de pers, om de McCanns onder druk zetten
En hoezo vreemd eenzijdig ? Je bedoelt te zeggen dat de pers in Portugal niet net zo eenzijdig is, zelfs al is het geen bewust gelekte informatie cq fishing expedition ? Wij vinden alleen maar de engelse pers vreemd eenzijdig omdat we geen portugees kunnen lezen misschien, je vormt een oordeel op basis van onvolledige informatie ?
pleased to meet you
  vrijdag 25 januari 2008 @ 13:34:58 #272
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_56298527
Hmmm, er is meer bekend over de 'creepy man',
quote:
The man in the sketch of Madeleine McCann's alleged abductor has been identified as a pig farmer who raped a British tourist in the town where the three-year-old disappeared.

Joaquim Jose Marques raped his teenage victim while an accomplice targeted her friend, the Portuguese daily newspaper Diario de Noticias reported today.

Marques, who has a daughter of Madeleine's age, was sentenced to five years in jail in 1996 after being found guilty of the 1995 attack in Praia da Luz.

Madeleine: Witnesses may have mistaken suspect Robert Murat for his British 'double'
McCanns are 'wasting fund cash on Madeleine hunt in Morocco'
His unnamed accomplice was also convicted of rape, the paper added.

The girls, both British and aged 17 and 18, were said to have been staying with a relative at the time.


Dreadlocked Marques, nicknamed Quim Ze, was also a known gun-runner and drug trafficker, the paper claimed.
Het moge duidelijk zijn dat het geen lekkertje is, voor mijn gevoel is hij echter niet betrokken bij de ontvoering van Maddy, zijn voorkeur gaat uit naar jonge vrouwen, hij zal niet ineens geswitcht zijn naar kinderen, waarom hij dan wel daar was kan ik niet zeggen, mensen oplichten of op zoek naar een nieuw slachtoffer, wie weet, maar dat hij Maddy heeft ontvoerd vind ik onwaarschijnlijk.
be nice or go away
pi_56306901
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 02:06 schreef moussie het volgende:

[..]

hihi, ben het wel een beetje blijven volgen al die tijd maar was er voor de rest eventjes helemaal klaar mee, de argumenten blijven maar hetzelfde .. nog steeds oneigenlijke emotionele projecties van je eigen reactie in een soortgelijke situatie, vergezochte hersenspinsel die onderhand de 9/11 conspiroloog van jaloersheid doet verbleken, bewijzen die geen bewijzen zijn .. pff
>knip<
Met de stelling 'oneigenlijke emotionele projecties van je eigen reactie in een soortgelijke situatie,' is te gemakkelijk het daarmee af te doen. (behalve als men zich niet verder informeert, dan heb je een punt) Altijd zullen emoties een rol spelen als je je verdiept is een kwestie. Maar zells onderzoekers, criminal profilers in dienst van de justitie zijn getraind op de houding/gezichtsuitdrukkingen/uitspraken etc etc van eventuele daders en spelen een rol in het onderzoek. Iets wat een dader al of niet laat zien/horen, in een gesprek/verhoor of 'en public' wordt meegenomen en is van belang.

Met de pers ben ik het wel met eens, maar beide landen gebruiken sources close to en de Britse pers maakt maar al te graag gebruik van al die vrienden/familieleden en telkens plots opdoemende getuigen en nu mogelijke daders waarvan het merendeel allang is gehoord en op verzoek nog een keer. Nogal logisch dat die tiener-verkrachter (ook erg maar een pedo is het iig niet) pissed off is, als je als man maar een beetje lijkt op de schets ben je nu zelf schietschijf voor Metodo 3. Van het erf afschieten die vlerken! Overigens vind ik die Portugese krant Correio da Manha (het meest geciteerd door de Britse pers, ook de BBC) nog het meest afstandelijk en betrouwbaar, iets wat ik bij de Britten ontbeer, zelfs The Guardian valt vet door de mand. Vertalingen van de Portugese pers worden vertaald op fora en Bloggers.

-------------------------------------------------------------------------------

Aangaande Mark Warner wat nannies betreft hebben ze een niet zo best verleden, uit 2005, telegraph: Holiday ski resort nannies sacked for 'endangering toddlers' lives' Hoe betrouwbaar zijn die nannies als getuigen zou je denken...Maar goed, de McCanns zullen wel weten wat ze doen, tenslotte waren de kids zowat de hele dag op de Kidsclub en ze komen volgens BBC-verslaggever Jane Hill al jaren in de Algarve, dan moeten ze toch zo onderhand wel weten hoe een en ander is geregeld en of het veilig is. Bad news travels fast. Eén van de cruciale momenten voor mij was dat de McCanns niet in de eerste 48 uur hebben gezocht naar Madeleine uit hetzelfde interview met Jane Hill: "Jane Hill: "I met people who didn't go to work for more than a week because everyday they were down on the beach, searching the streets. Did you, as a mother Kate, just sometimes think 'I've got to go and be out there with them. I want to go and just physically look as well."

Kate: (Pause) I mean, I did. Errm... (Long Pause) Errm, we'd been working really hard really. Apart... I mean, the first 48 hours, as Gerry said, are incredibly difficult and we were almost non-functioning, I'd say, errm, but after that you get strength from somewhere. We've certainly had loads of support and that's given us strength and its been able to make us focus really so we have actually, in our own way, it might not be physically searching but we've been working really hard and doing absolutely everything we can really to get Madeleine back." Het interview is hier te lezen met een directe link maar de video.

---------------------------------------------------------------------

En dan het telefoontje op die bewuste avond van Gerry naar Susan, in de docu van Panorama: "SUSAN HEALY, Kate McCann's mother: "I think it would be about half eleven - and I'm guessing now, I might be wrong - there was a phone call and it was Gerry on the phone, and he said it's a disaster. It's a disaster. And he was quite hysterical."

PHILOMENA McCANN, Gerry McCann's sister: "He's absolutely uncontrollable. He's howling and screaming down the phone: "They've taken her, she's gone."

Kate belt: SUSAN: "She was distressed, obviously. She just asked me if I had the telephone number of Father Paul Seddon. Paul Seddon is a friend of theirs who is a Catholic priest who actually married Gerry and Kate and baptised Madeleine, and for some reason at that stage Kate needed to make contact with Paul. She needed I suppose the strength that comes from having faith." BBC transcript

Dit is alleen over die eerste uren. Hier blijkt uit dat ontvoering direct als feit werd benadrukt. Hier zijn de eerste reactie's bijeen gezet. En dan het hele walgelijke circus daarna, met verhalen/statements van henzelf of directe omgeving, geciteerd en gefilmd door de pers/ en vriend/peetom/tv-producer Jon Corner, dus niet de sources close to. En over Tapasmaat-vriendin Jane Tanner hoeven we het al helemaal niet te hebben, die heeft haar beschrijving van Bundleman als zo vaak 'aangepast,' absloluut lachwekkend. Ik heb tot nu toe nog steeds géén argument mogen vernemen waardoor ik enigszins zou kunnen twijfelen aan hun onschuld, integendeel.

------------------------------------------------------------------------------

Ondertussen zijn er veel het er wel over eens: Madeleine search in Morocco 'waste of money' "The agency Metodo 3 is following the line she was kidnapped by a paedophile gang to take to North Africa, where blonde children are said to be highly prized as a symbol of social status. More than 40 investigators are working on the case in Morocco, Spain and Portugal.However, some experts claim the line of inquiry is fruitless and is just being fuelled by tourists who have mistaken blonde local girls in Morocco for Madeleine. Fair-haired children are rare in the country, but not unheard of among the Berber population." telegraph.co.uk (en die contstatering van die blonde kindjes is al vorig jaar uitgebreid vermeld in de pers en uitgelegd door deskundigen)

De Daily Mail voegt er nog aan toe: "Metodo 3, whose contract expires in March, has 40 investigators working on the case, here and in Portugal and Spain. Each has a replica of Cuddle Cat, Madeleine's favourite toy, which they are encouraged to squeeze when they feel demotivated at the size of their task. Repeated requests by reporters to witness the agency's team in Morocco at work have been turned down. But Metodo 3 and the McCanns — desperate to cling on to any vestige of hope — will persevere in the country. One million posters of the artist's impression were to be distributed in Morocco and in Spain and Portugal - paid for by the News Of The World in exchange for its exclusive last Sunday revealing details of the man. The response led to a series of leads being followed by Metodo 3. But the chances of finding Madeleine here are almost nil. As interior minister Chakib Benmoussa, who met the McCanns when they visited in June, said: “There is absolutely no evidence Madeleine is here.”

Oh well, kunnen de McCanns weer op bedeltocht, worden Cuddle Cats misschien opeens Maddie Cats, om in te knijpen, ter motivatie... Eens met je eerdere post Voyeur

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Reminder: Blood in the flat and in the car confirmed 7-1-2008 The McCann Infantile Memory 7 min.48 (filmpje)
  zaterdag 26 januari 2008 @ 15:06:45 #274
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_56319711
Houd je vast, ze zit nu in Chili:
quote:
MADELEINE McCann may be in Chile.

Police chief Segundo Leyton, head of the police unit specialised in the search of missing people, said the investigation was ordered after a man, who was not identified by name, reported seeing “a couple of foreigners” with a girl who looked like Madeleine in the city of Vicuna, 500 kilometres, (350 miles) north of Santiago.

Is this the first sighting in South America?

Leyton said, the unidentified man, a refrigeration technician, told police that the man he saw looked very much like a suspected kidnapper of Madeleine whose artist’s sketch was released recently by the girl’s parents.

Leyton told AP Television there is “similarity of 90-percent” between the man spotted in Vicuna and the artist’s sketch of the suspected kidnapper. “The physical signs of the child are coincident with the minor in question,” he said.
Zouden ze op dat rechteroog doelen?
be nice or go away
pi_56321756
quote:
The parents of Madeleine McCann are in talks to strike a £1million deal with two of America's biggest chat show stars

Kate and Gerry McCann are at the centre of a bidding war between Oprah Winfrey and Barbara Walters.

Both celebrities are desperate to land an exclusive deal for the couple to talk about their missing daughter. If it goes ahead, it will be the largest publicly-known amount ever paid for a broadcast interview.

The McCanns, both 39, say they have been forced to consider the bids because their £1.2million Find Madeleine appeal fund is expected to run dry by June.

But the move, expected to earn them £1million, will horrify those who have already accused them of cashing in since their daughter, then three, vanished from their holiday apartment in Portugal last May.
hele artikel
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')