abonnement Unibet Coolblue
  zondag 10 februari 2008 @ 01:56:54 #26
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_56637083
Mag in dit topic de nonsens eruit? Daar heeft TS niet echt veel aan! Thanks!!
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieėn behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_56637181
quote:
Op zondag 10 februari 2008 01:56 schreef ElizabethR het volgende:
Mag in dit topic de nonsens eruit? Daar heeft TS niet echt veel aan! Thanks!!
Dit kaart je met opzet aan!
Gezien je pb, zegt mij dit genoeg!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_56639841
quote:
Op zondag 10 februari 2008 02:05 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Dit kaart je met opzet aan!
Gezien je pb, zegt mij dit genoeg!
Hier is feedback er niet voor. Doe dat per PM. Klaar dus.
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
pi_56639856
Topic is opgeschoond.
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
pi_56780241
"ik vind niks leuk" kan wel op slot aangezien hij gekickt is van een half jaar terug.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_56780467
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 22:12 schreef MouzurX het volgende:
"ik vind niks leuk" kan wel op slot aangezien hij gekickt is van een half jaar terug.
ik kijk even.
dankje
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
pi_56780541
En dicht
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
pi_56818978
Syheriat en devillin vervuilen het topic met meisjesruzie

Ontzettend vast zitten...
pi_56819482
quote:
Op maandag 18 februari 2008 18:10 schreef katerwater het volgende:
Syheriat en devillin vervuilen het topic met meisjesruzie

Ontzettend vast zitten...
ik hou het in de gaten.
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
pi_57052243
ik zou graag willen dat mensen in mjn topic geen foto's plaatsen....gaat totaal niet meer over het onderwerp allemaal...
pi_57065836
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 02:11 schreef Mejoon het volgende:
ik zou graag willen dat mensen in mjn topic geen foto's plaatsen....gaat totaal niet meer over het onderwerp allemaal...
1 mislukte foto en offtopic reacties zie ik. Nu loopt het topic weer. Geef het aan als er weer offtopic gereageerd wordt.
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
  maandag 10 maart 2008 @ 13:55:27 #37
163382 Inekris
Keeper of The Kangal
pi_57283484
Waarom wodrt deze Dormonoct/Loprazolam Ervaring gezocht niet met het medicatie topic samengevoegd? (Slapeloosheid kan immers een psychische klacht zijn)?
(Gewoon nieuwsgierig hoor trouwens, geen betweterij)
Op donderdag 17 januari 2008 15:49 schreef Burdie het volgende: Je bent in elk geval niet zo'n ingelikt en opgeschoten pubertje die wel even de wijsneus uit gaat hangen
  maandag 10 maart 2008 @ 15:07:31 #38
262 Re
Kiss & Swallow
pi_57284612
die zakt vanzelf wel weg, eventueel volgende topics over slaap medicijnen kunnen wel eventueel verwezen worden naar het centrale medicatie topic
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  dinsdag 11 maart 2008 @ 10:25:31 #39
163382 Inekris
Keeper of The Kangal
pi_57301568
Waarom gaat deze hoe gaat dat met stelselmatige verkrachting? nou dicht? Alleen omdat Re niet begrijpt wat releaze wil met het topic? Dat is toch een beetje raar? Moeten wij nu voor het openen van een topic toestemming vragen aan de mods, of uitleggen wat onze bedoeling is met het topic? En dan nog, waarom moet dat nou in PM? Gooi hem toch gewoon open, en laat releaze dan vertellen wat zij er mee wil. Al is dat wel duidelijk, zij heeft die -overigens wel heel interessante- vraag, en daar zoekt zij een verklaring voor.
Op donderdag 17 januari 2008 15:49 schreef Burdie het volgende: Je bent in elk geval niet zo'n ingelikt en opgeschoten pubertje die wel even de wijsneus uit gaat hangen
  dinsdag 11 maart 2008 @ 11:09:32 #40
262 Re
Kiss & Swallow
pi_57302447
Ten eerste Inekris, dekt de lading van de TT de OP niet, is het bedoeld als hypothetisch of wil TS aan incest slachtoffers vragen even goed terug te graven in hun verleden en melden hoe ze verkracht zijn hoe vaak en wanneer het gestopt is of is het nog steeds aan de gang en waarom ze vervolgens zelf zijn gaan verkrachten?

Dus vandaar mijn (eventueel tijdelijke) slotje, niets mis of raars mee
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  dinsdag 11 maart 2008 @ 12:07:29 #41
163382 Inekris
Keeper of The Kangal
pi_57303590
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 11:09 schreef Re het volgende:
Ten eerste Inekris, dekt de lading van de TT de OP niet, is het bedoeld als hypothetisch of wil TS aan incest slachtoffers vragen even goed terug te graven in hun verleden en melden hoe ze verkracht zijn hoe vaak en wanneer het gestopt is of is het nog steeds aan de gang en waarom ze vervolgens zelf zijn gaan verkrachten?

Dus vandaar mijn (eventueel tijdelijke) slotje, niets mis of raars mee
Als de TT dekkend moet zijn voor de OP, Re, dan moeten er nog meer slotjes komen. Ten tweede, Re, waarom moet de TS dan via PM die intentie doorgeven, en kand zij dat niet in het topic kwijt.

Ten derde, Re, wat maakt het uit of het gaat om een academische discussie, of TS vraagt aan slachtoffers hoe die er over denken? Dat is nu net het hele punt van een open forum, dat je reacties krijgt, en daarover enige sturing, als TS, kan uitoefenen. En de implactie is dat jij een van de twee ongewenst vindt. Geen van de redenen die jij noemt is een reden om het topic te sluiten. Het topic is niet in strijd met de policy, noch die van Fok, noch die van R&P, en met welke bedoeling het ook geopend is, het komt niet strijd met de policy ook.
Zoals jij het nu zegt, gaat het topic soweiso weer open, als TS jou heeft uitgelegd wat zij wwil met het topic, en is het dus daar niet afhankelijk van. Dus is het slotje raar mijns inziens.

Ten vierde. Als je een reactie begint met ten eerste, dan volgt er, taaltechnisch en logisch gezien tenminste nog een tweede punt. Waar is dat gebleven?
Op donderdag 17 januari 2008 15:49 schreef Burdie het volgende: Je bent in elk geval niet zo'n ingelikt en opgeschoten pubertje die wel even de wijsneus uit gaat hangen
  dinsdag 11 maart 2008 @ 13:55:58 #42
262 Re
Kiss & Swallow
pi_57305560
Zoals gezegd, ik wacht wel op een reactie van TS als ze daar behoefte aan heeft, persoonlijk denk ik niet dat een topic over "deel hier je incestueuze verleden en toekomst met je medefokkertjes" een erg constructief topic wordt. En zo'n topic wordt mooi ondervangen qua heftigheid door je eigen OP in dit topic.
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  dinsdag 11 maart 2008 @ 15:31:55 #43
163382 Inekris
Keeper of The Kangal
pi_57307276
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 13:55 schreef Re het volgende:
Zoals gezegd, ik wacht wel op een reactie van TS als ze daar behoefte aan heeft, persoonlijk denk ik niet dat een topic over "deel hier je incestueuze verleden en toekomst met je medefokkertjes" een erg constructief topic wordt. En zo'n topic wordt mooi ondervangen qua heftigheid door je eigen OP in dit topic.
Ga je dan alle topics dichtgooien die als "niet constructief" kunnen worden gezien (dat is dan allemaal ongeveer), of alleen als ze mogelijk controversieel kunnen zijn? Er lopen nu meer topics die weinig constructief zijn, en mogelijk zelfs controversieel.
Jij wilt, neem ik aan, niet dat wij alle topics eerst ter goedkeuring aan jou voorleggen. Of wil je dat in elke OP een uitgebreide motivatie voor het hoe en waarom van het topic komt. (Wat overigens in de OP van het betreffende topic, naar mijn mening, wel gebeurt, ook al is het maar een paar woorden).
Er worden vaker topics over incest geopend, waarin die vragen ook aan de orde komen.

De OP lokt niet uit tot een opsomtopic, ook niet op sarcastische wijze. (Dat blijkt wel, ik heb er iets over te typen en wil dat graag kwijt in het topic. Flauw natuurlijk ik kan gewoon een tweede topic openen, maar dat lijkt mij zeker niet de bedoeling).

Ik weet nu wel dat je wacht op een reactie van TS, bij voorkeur in je PM, dat heb je getypt, en ik ben geen analfabeet. Ik begrijp alleen niet waarom het niet in het topic zelf kan?

Tenslotte, ik begrijp nog steeds niet waarom het topic dicht moest. Morbide is het topic in ieder geval niet, naargeestig wel, maar dat is een deel van R&P subforum sowieso. Eigenlijk wil ik geen discussie met je, ik wil alleen een antwoord op de vraag waarom het dicht moest, en in het verlengde daarvan, waarom jij die vragen zo nodig per PM moet beantwoord krijgen? Jij geeft geen antwoord, jij geeft jouw vragen over het topic als reden. Maar als dat een reden is, maak jij jouw mening en vragen de policy voor R&P, en of zoiets nou een gelukkige ontwikkeling is vraag ik mij af.
Op donderdag 17 januari 2008 15:49 schreef Burdie het volgende: Je bent in elk geval niet zo'n ingelikt en opgeschoten pubertje die wel even de wijsneus uit gaat hangen
pi_57309939
Zeg, kan het wat minder? . Dat slotje was wellicht wat voorbarig, maar als TS een verdere verduidelijking wil geven, kan ze prima bij de mods terecht. Ik zie nergens dat OP's ineens door een commissie heen moeten ofzo, dus rustig aan.
quote:
Morbide is het topic in ieder geval niet, naargeestig wel, maar dat is een deel van R&P subforum sowieso.
Sinds wanneer is R&P naargeestig? Van dat imago probeert het al jaren af te komen, geloof ik .
pi_57585038
Als ik mij wil afgeven op g_h, dan doe ik dat! Respectloze vlegel dat ie is
A little bit hateful
pi_57585389
quote:
Op maandag 24 maart 2008 19:44 schreef Liquidootje het volgende:
Als ik mij wil afgeven op g_h, dan doe ik dat! Respectloze vlegel dat ie is
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
pi_57628376
Ik wil geen berichten meer over de modbreak in singles. Ook niet van modjes. Dank u.
A little bit hateful
  woensdag 26 maart 2008 @ 21:31:05 #48
262 Re
Kiss & Swallow
pi_57632823
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 19:06 schreef Liquidootje het volgende:
Ik wil geen berichten meer over de modbreak in singles. Ook niet van modjes. Dank u.
je hebt niets te willen op dat gebied, lees de OP van die reeks nog eens goed door zou ik zeggen en hou je aan de regels en dan zijn die modbreaks niet nodig
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  woensdag 2 april 2008 @ 02:06:44 #49
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_57772549
quote:
Op woensdag 2 april 2008 02:04 schreef Re het volgende:
het is alweer 2 april enzo...
Smakeloos
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieėn behoren tot de wetenschap van onwetenden
  woensdag 2 april 2008 @ 02:24:17 #50
262 Re
Kiss & Swallow
pi_57772642
quote:
Op woensdag 2 april 2008 02:06 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Smakeloos
ja dat kan met 1 april grapjes, die zijn dat af en toe...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')