abonnement Unibet Coolblue
pi_55663718
Af en toe val ik in een van deze drie reality series op MTV (The Hills is overigens een vervolg / spin-off van Laguna Beach; de laatste ging een tijd terug in de eerste over), en ik moet zeggen: ik vermaak me wel . Paar leuke dames, beetje drama enzo, niets mis mee. Kon me bij Laguna Beach trouwens altijd wel doodergeren aan al die rijkeluis-auto's, -huizen en -feestjes, maar eigenlijk maakt dat deze series juist wel grappig ook.

Newport Harbor vind ik trouwens maar een beetje een jammerlijke rip-off van Laguna Beach / The Hills; duidelijk zelfde format, alleen probeert men hier een wat jongere doelgroep te bereiken, geloof ik.

Zijn er meer mensen hier bekend met deze series?

Ik moet trouwens bekennen dat ik stiekem wel een beetje verliefd op die Lauren Conrad uit The Hills / Laguna Beach ben.

[ Bericht 1% gewijzigd door Roeni3 op 31-12-2007 01:15:22 ]
pi_55669845
the hills is een spin off van laguna beach en newport harbor is het vervolg (4de seizoen) van laguna beach. newport harbor is een plaats dat wat noordelijker aan de amerikaanse westkust ligt. maar verder even rijke en verwende jongeren.

ik vond laguna beach seizoen 1 en 2 wel leuk, maar seizoen 3 en seizoen 4 (newport harbor dus) en the hills zijn echt om te huilen.

en lauren
als ik langs mtv zap en ik zie haar in the hills dan moet ik toch echt even blijven kijken. ik ben bang dat ik stiekem ook wel een beetje verliefd ben
pi_55670845
quote:
Op maandag 31 december 2007 00:38 schreef rcco het volgende:
the hills is een spin off van laguna beach en newport harbor is het vervolg (4de seizoen) van laguna beach. newport harbor is een plaats dat wat noordelijker aan de amerikaanse westkust ligt. maar verder even rijke en verwende jongeren.

ik vond laguna beach seizoen 1 en 2 wel leuk, maar seizoen 3 en seizoen 4 (newport harbor dus) en the hills zijn echt om te huilen.

en lauren
als ik langs mtv zap en ik zie haar in the hills dan moet ik toch echt even blijven kijken. ik ben bang dat ik stiekem ook wel een beetje verliefd ben
Newport Beach is zeker weten geen vervolg op Laguna Beach: totaal andere stad, totaal andere mensen. The Hills echter draait om een paar mensen uit de Laguna Beach serie, waaronder Lauren. Als je Newport Beach een vervolg op Laguna Beach noemt omdat het van dezelfde tv-producenten komt, klopt dat wel ja.

Er is trouwens veel discussie online over de vraag of The Hills niet zwaar fake is, iets wat af en toe niet moeilijk te geloven is.

[ Bericht 3% gewijzigd door Roeni3 op 31-12-2007 01:23:25 ]
pi_55671569
nou hoe dan ook, alles na seizoen 1 en 2 van laguna beach is
pi_59836346
Ik ben ineens he-le-maal verslaafd aan The Hills! Het is ook ineens 4x per dag op tv .

Wat een drama en gedoe. Die naieve Adrina en nare Heidi zijn om van te knarsetanden! Heerlijke serie om te volgen!
pi_59836669
Dat Laguna Beach, is dat waar een stel jongeren eigenlijk enkel vakantie hebben, decadent leven en zich enkel druk maken over relaties?
Een keer voorbij gezapt, maar zo leek het.
pi_64411311
THE HILLSSS LAUURREENN (L)
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_64411385
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 10:57 schreef OldJeller het volgende:
Dat Laguna Beach, is dat waar een stel jongeren eigenlijk enkel vakantie hebben, decadent leven en zich enkel druk maken over relaties?
Een keer voorbij gezapt, maar zo leek het.
  zaterdag 27 december 2008 @ 21:20:00 #9
202348 Susi
Temple of Love
pi_64411917
Is dat niet nep ?
pi_64412158
hele slechte schop maar the hills is voor bazen!
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_64413766
Kijk soms wel is mee met vriendin, maar dat is dan alleen voor Laurennn
pi_64415081
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 22:18 schreef Rekkof het volgende:
Kijk soms wel is mee met vriendin, maar dat is dan alleen voor Laurennn
Wat een wijf he
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_64416031
Jammer dat het fake is... maargoed als er toch niks op tv is he?
pi_64417062
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 23:40 schreef Drasss het volgende:
Jammer dat het fake is... maargoed als er toch niks op tv is he?
ik haat je
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_64423939
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 10:43 schreef karoltje het volgende:
Ik ben ineens he-le-maal verslaafd aan The Hills! Het is ook ineens 4x per dag op tv .

Wat een drama en gedoe. Die naieve Adrina en nare Heidi zijn om van te knarsetanden! Heerlijke serie om te volgen!
Ik vind het ook een leuke serie
Spencer
3 januari nieuwe afleveringen

Newport Harbor vond ik ook wel leuk, alleen dat is maar heel kort op tv geweest (toch?).
pi_64424212
quote:
Op zondag 28 december 2008 00:10 schreef Noshiba het volgende:

[..]

ik haat je
Sorry maar ik hou wel van jou!
  zondag 28 december 2008 @ 11:36:35 #17
202348 Susi
Temple of Love
pi_64424294
quote:
Op zondag 28 december 2008 11:16 schreef Niconigger het volgende:

[..]

Ik vind het ook een leuke serie
Spencer
3 januari nieuwe afleveringen

Newport Harbor vond ik ook wel leuk, alleen dat is maar heel kort op tv geweest (toch?).
Spencer is inderdaad zwaar triest.
pi_64436595
quote:
Op zondag 28 december 2008 11:16 schreef Niconigger het volgende:

[..]

Ik vind het ook een leuke serie
Spencer
3 januari nieuwe afleveringen

Newport Harbor vond ik ook wel leuk, alleen dat is maar heel kort op tv geweest (toch?).
Newport Harbor ken ik niet.

The Hills vind ik ook wel leuk om af en toe te kijken.
Alleen erger ik me kapot aan Spencer.
Wat een arrogant mannetje zeg!
pi_64437585
quote:
Op zondag 28 december 2008 18:02 schreef musicfreakyme het volgende:

[..]

Newport Harbor ken ik niet.

The Hills vind ik ook wel leuk om af en toe te kijken.
Alleen erger ik me kapot aan Spencer.
Wat een arrogant mannetje zeg!
Idd. Wrokgevoelens? Hoe kom je daar nou bij
Zelden Nog nooit zulks een triest persoon gezien.
En is die gast trouwens werkloos? Hij is altijd maar tv aan het kijken/mensen aan het zieken.

Bij Newport Harbor gaat het ook over High School, graduation, liefdesperikelen etc. Ongeveer hetzelfde als Laguna Beach maar een tikkeltje minder drama (voor mijn gevoel).

[ Bericht 7% gewijzigd door Niconigger op 28-12-2008 18:43:18 ]
pi_64512926
Ik heb de marathon uitzending op 2e kerstdag opgenomen en kijk nu elke dag een aantal afleveringen .
pi_64526314
Is dit nou allemaal niet gewoon fake en gescript? Ik keek vorig weekend even, en Jason is volgens de serie 20 maar zeg nou zelf? Bovendien hebben de verhaallijnen een dik soap niveau. Zijn volgens mij gewoon acteurs.

pi_64536762
Ik denk dat de ruzies wel echt zijn maar dat de regie precies zegt waar ze heen moeten en waar ze het dan over moeten hebben...?

Heb nu ook ontdekt dat je op mtv.com 'after shows' kunt kijken . Als ik een dagje niks te doen heb ga ik een kijken hoe ze nababbelen over de drama's.
  woensdag 31 december 2008 @ 16:28:57 #23
88233 Steve
Still the best.
pi_64536944
Er is ook een nieuwe spin-off, The City. Met Whitney. .


Leuke parodieën van The Hills:



.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_64537140
quote:
Op woensdag 31 december 2008 16:28 schreef alwaysthebest het volgende:
Er is ook een nieuwe spin-off, The City. Met Whitney. .


Leuke parodieën van The Hills:



.
En Brody heeft een datingshow "Bromance" zag ik op de mtv site .
  woensdag 31 december 2008 @ 17:15:35 #25
88233 Steve
Still the best.
pi_64538670
quote:
Op woensdag 31 december 2008 16:34 schreef karoltje het volgende:

[..]

En Brody heeft een datingshow "Bromance" zag ik op de mtv site .
Ja, om Spencer te vervangen.
"Atb is lief, groetjes Peri."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')