abonnement Unibet Coolblue
pi_55605736
Hallo iedereen
Gister heb ik op Bol.com een product bestelt met de verwachte levertijd van:

Vandaag voor 21:00 bestelt -> morgen in huis

Nou, niet dus. Er is namelijk een probleempje:

Op de track and trace site staat namelijk dat zij het pakketje nooit hebben ontvangen (Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco). Maar op de Bol.com site staat dat het pakketje wel is verzonden. Dus ik heb even contact met beiden opgenomen en nu zegt Bol.com:

Wij hebben het pakketje verzonden er zal wel een fout zijn gemaakt tijdens het sorteren van de pakketjes, je zult het pakketje nu ongeveer 7 januari ontvangen.

TNT Post zegt:

Wij hebben geen pakketje ontvangen, hier wachten wij op.


Dus beide partijen geven elkaar de schuld, hebben mensen hier op Fok! vaker de melding:

Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco

gekregen op de trackandtrace.nl site van TNT Post? En zoja, hoe verliep het bij jullie en wanneer kregen jullie je pakketje uiteindelijk afgeleverd?
google is your friend
  vrijdag 28 december 2007 @ 18:21:23 #2
159635 Spike1506
NullPointerException
pi_55605953
Nog nooit problemen mee gehad.
Ik zou in ieder geval wel even een werkdag wachten en dan nog eens kijken op de website van track en trace.
pi_55606157
Bol lost dat altijd prima op, gewoon tot 7-8 januari wachten.. Is het dan nog niet geleverd dan zenden ze gratis een nieuwe.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_55606174
de ene keer dat ik een spel kocht op bol.com kwam hij idd pas weken erna aan ofzo was al vergeten dat ik het had gekocht ...
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_55606217
TNT Post is de laatste dagen lekker kut bezig. Steeds pakketten manco melden, om ze dan drie dagen later *opeens* te vinden. Ik zou nog even wachten als ik jou was. 'k Geloof Bol momenteel eerder dan TNT.
pi_55606238
Ow... ja, ik heb ervaring ermee.
pi_55606307
Ik heb alleen maar positieve ervaringen met bol.com
  vrijdag 28 december 2007 @ 18:39:53 #8
82589 S-Two
barba macacu
pi_55606353
Heb ook net weer wat besteld . Nog nooit problemen gehad met Bol.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_55606356
Ik ook met Bol.com, maar met TNT: .
Schuimpje... mijn liefste. Verlaat mij nimmer weer...
pi_55606368
toecallig ook gehad,drie dagen geleden die melding,en nu is ie opeens in het sorteercentrum...

gewoon even afwachten dus
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_55606391
Ik heb gister twee boeken besteld bij Bol. Vanmiddag rond een uur of vier kwamen ze die brengen. De snelheid was dus wel prima, de boeken zelf niet, want "de Sims 2, glamour accessoires" lijkt m.i. niet echt op Het Zakwoordenboek der Geneeskunde.
pi_55606746
ik heb ook, tot nu toe, altijd goede ervaringen gehad met Bol maar wanneer ik te horen krijg dat ik mijn pakketje pas 7 januari krijg en niet gewoon vandaag wordt ik daar toch minder blij van (Kut TNT..)
google is your friend
  vrijdag 28 december 2007 @ 19:03:47 #13
40991 Wer-Al_Zwowe
Caught in a landslide
pi_55606952
De enige ietwat negative ervaring, die ik met Bol heb is dat ze te laat mailen. Dan krijg ik een mailtje dat een artikel onderweg is, terwijl ik het die middag al heb ontvangen.
No escape from reality
  vrijdag 28 december 2007 @ 19:07:32 #14
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_55607038
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 18:37 schreef BaraCuda het volgende:
Ik heb alleen maar positieve ervaringen met bol.com
ik ook! en sinds wanner krijg je bij bol.com een track & trace code?
  vrijdag 28 december 2007 @ 19:07:56 #15
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_55607044
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 19:03 schreef Wer-Al_Zwowe het volgende:
De enige ietwat negative ervaring, die ik met Bol heb is dat ze te laat mailen. Dan krijg ik een mailtje dat een artikel onderweg is, terwijl ik het die middag al heb ontvangen.
dat ken ik ook, mjah...
pi_55607103
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 19:07 schreef gateway het volgende:

[..]

ik ook! en sinds wanner krijg je bij bol.com een track & trace code?
Dat is ook een probleempje in hun website denk ik want, de ene keer wanneer je de pagina laat staat deze wel achter 'verzonden' en de andere keer is die code nergens te bekennen
google is your friend
pi_55607272
Ik heb dat probleem ooit een keer gehad met een bestelling van dvd's. Volgens TNT hadden ze 1 colli van de bestelling niet ontvangen terwijl volgens OPUS zij nooit bestellingen in 2 delen weg sturen. Ze gaven daar meteen aan dat TNT hier heel makkelijk in is en gewoon altijd een ander de schuld geeft. Zij raadden me dan ook aan om even 2 dagen te wachten en daarna evt weer contact met hen op te nemen. En de volgende dag stond het TNT mannetje netjes met de ontbrekende doos op de stoep terwijl deze volgens track & trace nog steeds niet ontvangen was bij het sorteercentrum.
Wij zijn billen brandt, moet blij zijn dat ie niet andersom stond.....
  vrijdag 28 december 2007 @ 19:40:31 #18
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_55607761
Trap dit topic naar WGR omdat het toch meer een geld/rechten kwestie is dan een DIG iets .
phluphy for president!
pi_55610100
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 19:10 schreef ThijsThijs het volgende:

[..]

Dat is ook een probleempje in hun website denk ik want, de ene keer wanneer je de pagina laat staat deze wel achter 'verzonden' en de andere keer is die code nergens te bekennen
Sommige pakketten versturen ze als poststuk, omdat ze door de brievenbus passen. Dan is het dus gewoon een enveloppe en zit er geen track-n-trace op. Als het een pakket is, dan zit er als het goed is altijd track-n-trace op. Al kan het natuurlijk wel dat Bol die soms niet meldt op z'n site.
pi_55611919
Dat track & trace werkt echt voor geen meter.
pi_55626801
De mededeling

'Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco'

krijgt IEDER pakketje, dat is GEEN foutmelding of wat dan ook. Dat wil gewoon zeggen dat het pakketje al wel aangemeld is, maar nog niet bij de tnt is. het zit er dus aan te komen. Die status kan binnen een paar uur al veranderen naar 'zending in sorteercentrum' oid. Het is dus geen foutmelding, je pakketje komt er gewoon aan.
I had a signature once. It was awful.
pi_55627329
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 18:09 schreef ThijsThijs het volgende:
Hallo iedereen
Gister heb ik op Bol.com een product bestelt met de verwachte levertijd van:

Vandaag voor 21:00 bestelt -> morgen in huis

Nou, niet dus. Er is namelijk een probleempje:

Op de track and trace site staat namelijk dat zij het pakketje nooit hebben ontvangen (Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco). Maar op de Bol.com site staat dat het pakketje wel is verzonden. Dus ik heb even contact met beiden opgenomen en nu zegt Bol.com:

Wij hebben het pakketje verzonden er zal wel een fout zijn gemaakt tijdens het sorteren van de pakketjes, je zult het pakketje nu ongeveer 7 januari ontvangen.

TNT Post zegt:

Wij hebben geen pakketje ontvangen, hier wachten wij op.



Dus beide partijen geven elkaar de schuld, hebben mensen hier op Fok! vaker de melding:

Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco

gekregen op de trackandtrace.nl site van TNT Post? En zoja, hoe verliep het bij jullie en wanneer kregen jullie je pakketje uiteindelijk afgeleverd?
TNT post zegt dat? ligt eran wat er mee bedoeld wordt word. Heb je contact opgenomen met het depot wat bij jouw in de buurt ligt?? zo ja dan kan het toch zijn dat je pakketje per ongeluk op een ander depot is aangekomen.
No bitch to me
pi_55636282
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 16:54 schreef zoeperzazke het volgende:
De mededeling

'Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco'

krijgt IEDER pakketje, dat is GEEN foutmelding of wat dan ook. Dat wil gewoon zeggen dat het pakketje al wel aangemeld is, maar nog niet bij de tnt is. het zit er dus aan te komen. Die status kan binnen een paar uur al veranderen naar 'zending in sorteercentrum' oid. Het is dus geen foutmelding, je pakketje komt er gewoon aan.
Maar het kan ook 3 dagen duren. En het kan óók eeuwig duren, als je ze pakket kwijt raken.
pi_55638627
ik ga er niet vanuit dat ze het pakket kwijtraken maargoed alles is natuurlijk mogelijk.
Weet iemand van jullie misschien of TNT ook op maandag 1 januari bezorgt?
google is your friend
pi_55638888
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 23:40 schreef ThijsThijs het volgende:
ik ga er niet vanuit dat ze het pakket kwijtraken maargoed alles is natuurlijk mogelijk.
Weet iemand van jullie misschien of TNT ook op maandag 1 januari bezorgt?
maandag is een nationale feestdag, dus nee denk het niet.
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')