Deze??quote:Op vrijdag 28 december 2007 04:43 schreef tipsch het volgende:
Py, doe de serie, die is dekt zo alles, toch?
Ik vind dat het pissen van Mikey er wel bij mag, ook het moment dat Katie gaat lozen is aardigquote:Op vrijdag 28 december 2007 04:47 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Deze??
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
volgens mij hebben ze daar een abonnement op HIV testen.... Huub is condoomloos.
Zonder enige twijfel goed bedoeld, maar ik denk dat je met advies een paar jaar te laat bent voor haarquote:Op vrijdag 28 december 2007 05:02 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Vind het van dat meisje van Huub wel jammer, zo jong en mooi....teleurstellend.
Wat ik van haar zag had ze zich beter op 16-jarige leeftijd kunnen inschrijven bij Paparazzi models, ze had potentie.quote:Op vrijdag 28 december 2007 05:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zonder enige twijfel goed bedoeld, maar ik denk dat je met advies een paar jaar te laat bent voor haar
Nee beffen, dat is watquote:Op vrijdag 28 december 2007 05:11 schreef noucky het volgende:
Ik ga echt kotsen bij dat gepijp, blij dat ik van vrouwen houd
Pooier? Verdient ie aan ze dan? Hij neukt al die wijven zelf, een pooier laat ze neuken om aan poen te komen en die neukt de nieuwe hoeren van vriendjespooiers om te checken of ze wel capabel zijnquote:Op vrijdag 28 december 2007 05:13 schreef noucky het volgende:
Ik vind het van Huub zo weggegooid, van een studie naar pooier, goede carriere toch ?
editquote:Op vrijdag 28 december 2007 05:13 schreef noucky het volgende:
Ik vind het van Huub zo weggegooid, van een studie naar pooier, goede carriere toch ?
YEP, maar de essentiele caps heb ik wel hier neergezet .....quote:Op vrijdag 28 december 2007 05:36 schreef noucky het volgende:
Fok was er even uit
Ja dat van die jas was wel leuk maar filmpje was nog leuker geweest!quote:Op vrijdag 28 december 2007 05:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
YEP, maar de essentiele caps heb ik wel hier neergezet .....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |