abonnement Unibet Coolblue
pi_55587294
Vanwege een verhuizing, die nu eindelijk toch door lijkt te gaan, wat spul te koop aangeboden.
Alles is in goede staat tenzij anders aangegeven. Ik heb niet van alle artikelen foto's.

Elektrische Sfeerkachel

Weinig gebruikte kachel te koop. Heeft hier eigenlijk alleen maar "voor de sier" voor een kachelopening gestaan. Lamp kan onafhankelijk van de verwarming aan. Verwarming max. 1500 watt, inclusief thermostaat.

Vraagprijs: 50,-



Philips kleurentv

Stoffige philips tv te koop. Al een hele tijd niet meer gebruikt. Tv heeft af en toe kuren, beeld valt dan weg. Een corrigerende tik bovenop doet wonderen. Beeld is verder wel (meer dan) prima in orde. Misschien makkelijk te verhelpen? Zal uiteraard de tv ff netjes schoonmaken bij interesse, misschien helpt dat al.
(en inderdaad die bank is ook al in jaren niet gebruikt of afgestoft ).

Vraagprijs: Bod gevraagd, heb geen idee!



3m 9850 Overhead projector

Hier ook maar eens proberen dan. Echte prof. projector. 11.000 lumens!
Lamp is erg schoon en apparaat in prima staat.

Vraagprijs? 100,-!



Kersenkleur televisiekast

Tsjah, misschien iemand belang bij? .

Alleen afhalen! Vraagprijs: 15,-



Diverse zaken op onderstaande foto:

Kleine philips tv met scart: an sich natuurlijk helemaal niet bijzonder maar wel grappig dingetje omdat er scart opzit, hierdoor voor meerdere toepassingen bruikbaar. Let wel: tv heeft geen coax aansluiting/tuner. Je kunt er dus geen televisiekanalen op ontvangen!

Vraagprijs: 10,-

JVC Dolby set met DVD-speler. Set is circa 2 jaar oud. Werkt prima en ziet er netjes uit.
Inclusief afstandsbediening. (onderste apparaat op de foto, incl. boxen+sub aan linkerzijde).

Vraagprijs: 50,-

2x Videorecorder. Voor de liefhebber?

Vraagprijs Tsjah?

Samsung DVD speler 709. Speelt enkel originele dvd's en cd's, altijd al gedaan, kutding ! Apparaat is op bovenkant ook redelijk bekrast. Inclusief afstandsbediening.

Vraagprijs Tsjah?

Philips DVD speler. Speelt ook gekopieerde dvd's en cd's af en werkt feilloos. Inclusief afstandsbediening (kan hem op het moment niet vinden, moet nog wel ergens in een doos zitten).

Vraagprijs 20,- excl. evt. verzenden



Waterpijp

Praktisch niet gebruikt, in nette staat en schoongemaakt.

Vraagprijs: 10,- excl. evt. verzenden



Aquarium incl. plateau

In redelijke staat. Inclusief grind en decoratie.

Vraagprijs: 5,-



Radiografische raceauto (Carson, elektra)

Ooit van Fokker gekocht, weinig mee gedaan. Inclusief lader en bediening etc. Zit beetje afstelwerk aan.



Vraagprijs: 45,-

Nog meer maar dan zonder foto's:

Gele jerrycan met hierin een fitting voor lamp. Ziet er grappig/apart uit. 2 stuks voor 5,- excl.

Echte koelkast van Coca Cola, tafelmodel koelkast. Koelkast is verkleurd en moet nieuw glas in (gebroken)
Werking van koelkast is niet bekend, zou het moeten testen.

Vraagprijs? 5,- ?

Radio in vorm van Coca Cola blik. Voor de liefhebber, radio is naar de kloten en het blikje ziet er van 1 kant nog wel redelijk uit , best jammer. Heb voor de duidelijkheid toch maar even foto van internet afgehaald. Ding is ongeveer 90 cm hoog.

Vraagprijs: gratis af halen / zeg het maar



Aquariumbak.
Door kalk aangetaste bak van circa 1 meter lang. Ooit van winkel overgenomen en niet gebruikt omdat hij niet schoon te krijgen was.
Staat echt ontzettend in de weg, als ik er iemand blij mee kan maken: graag, anders gaat ie over een week naar de stort

Vraagprijs? Gratis af te halen dus.

Belkin Omnicube 4-poorts kvm switch 4-pc's/1mon.muis.tb 20,- excl.

Win TV PVR 150 van Hauppage. Kaart geschikt voor Windows Media Center e.d.
Retail versie, inclusief doos, afstandsbediening etc. 40,- excl.

Ik heb nog veel meer spul maar om het overzichtelijk te houden blijft het voor nu hierbij.
Verzenden in overleg.

Spullen zijn af te halen in Gaanderen en/of Beek (gld)
pi_55619213
schupke
pi_55646639
heb je ook wat betere foto's van die sfeerkachel?
Hij lijkt me wel leuk
pi_55646686
quote:
Op zondag 30 december 2007 10:56 schreef marcosta het volgende:
heb je ook wat betere foto's van die sfeerkachel?
Hij lijkt me wel leuk
Op het moment niet, maar die kan ik uiteraard maken.
Is idd een leuk kacheltje! Uiterlijk eind van de middag staan foto's erop.
pi_55911754
Slotje op verzoek van TS
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')