abonnement Unibet Coolblue
pi_57997247
Een jaar of 6 geleden liet een vriendin een internet spelletje aan me zien, het was een 2-D spel met een muis en een kat en met de muis moest je dan die kat in de val zien te krijgen door met de muis blokjes om hem heen te zetten zodat hij niet meer weg kon, maar de muis mocht niet gepakt worden.

Ik heb het spel maar 1 keer gezien en dit is het enige wat ik me er nog van kan herinneren
pi_58091255
ongeveer 10 jaar geleden speelde ik deze spel...

Het enige wat ik me ervan kan herinneren is dat het lijkt op diablo ( een rpg dus) en je kon in een geheime kippenlevel kippen doden voor speciale items. Maar hiervoor moest je zeker 10 minuten er naartoe lopen voordat je er was.

Hmmm....
I pwn u!
  woensdag 16 april 2008 @ 17:11:19 #53
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_58091419
Dungeon Siege.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_58091878
quote:
Op woensdag 16 april 2008 17:11 schreef Dagonet het volgende:
Dungeon Siege.
I pwn u!
pi_58204791
Hallo mensen!
ik ben op zoek naar een spel van zo'n 10 jaar geleden.
Weet niet meer op welek comp het was.

Je was een worm, waarmee je door levels moest gaan. Het level werd steeds keliner tot je zoveel tot je bezit had en naar het volgende level mocht.
Ik geloof onder de grond, maar ook boven de grond. Als je dood ging zag je een bordje met R.I.P. (rest in peace ).
Meer weet ik hier ook niet van :/
pi_58207017
quote:
Op maandag 21 april 2008 16:07 schreef arwd het volgende:
Hallo mensen!
ik ben op zoek naar een spel van zo'n 10 jaar geleden.
Weet niet meer op welek comp het was.

Je was een worm, waarmee je door levels moest gaan. Het level werd steeds keliner tot je zoveel tot je bezit had en naar het volgende level mocht.
Ik geloof onder de grond, maar ook boven de grond. Als je dood ging zag je een bordje met R.I.P. (rest in peace ).
Meer weet ik hier ook niet van :/
Klinkt als een van de Worms delen, maar daar speel je meestal met meer dan één worm.
pi_58211356
Ik zoek een spel, gewoon 2D. Moest je graven en kon je diamanten verzamelen.
Wat ik me nog herinner is dat het 'Dig-it' ofzo heette, echter onder dat naampje kan ik niks vinden.
ne okuyon, bokmu var?
  maandag 21 april 2008 @ 21:51:00 #58
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_58212399
quote:
Op maandag 21 april 2008 16:07 schreef arwd het volgende:
Hallo mensen!
ik ben op zoek naar een spel van zo'n 10 jaar geleden.
Weet niet meer op welek comp het was.

Je was een worm, waarmee je door levels moest gaan. Het level werd steeds keliner tot je zoveel tot je bezit had en naar het volgende level mocht.
Ik geloof onder de grond, maar ook boven de grond. Als je dood ging zag je een bordje met R.I.P. (rest in peace ).
Meer weet ik hier ook niet van :/
zoiets als Qix of Volfied ?
quote:
Op maandag 21 april 2008 21:12 schreef saban het volgende:
Ik zoek een spel, gewoon 2D. Moest je graven en kon je diamanten verzamelen.
Wat ik me nog herinner is dat het 'Dig-it' ofzo heette, echter onder dat naampje kan ik niks vinden.
Digger ?
tv not rot brain..
Life is something to do when you can't get to sleep..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
pi_58219528
quote:
Op maandag 21 april 2008 21:51 schreef BdR het volgende:

[..]

zoiets als Qix of Volfied ?
[..]

Digger ?
Lijkt er op verdomd veel op: http://www.terragame.com/(...)_digger/screen_1.jpg
Echter was het grafisch toch iets minder, dacht ik.
ne okuyon, bokmu var?
pi_58223655
BEdankt! het was volvied!!
vet dat je dta nog weet!
hartstikke bedankt..
  dinsdag 22 april 2008 @ 14:21:00 #61
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_58226554
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 08:34 schreef saban het volgende:

[..]

Lijkt er op verdomd veel op: http://www.terragame.com/(...)_digger/screen_1.jpg
Echter was het grafisch toch iets minder, dacht ik.
Pipeline?

Boorkop en als er een beest je lijn opkwam dan moest je je snel terugtrekken?
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_58228070
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 14:21 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Pipeline?

Boorkop en als er een beest je lijn opkwam dan moest je je snel terugtrekken?
Nee, het lijkt gewoon op de screenshot wat ik liet zien.
Zand was geel/goudachtig. Er waren spoken dacht ik die je achter na konden komen.
Steeds na een stuk graven kwam je goud/diamanten tegen. Je kon ook liften bouwen zelfs.
ne okuyon, bokmu var?
pi_58241739
Hey!

Ik zoek een nieuwe game om te spelen. Ik wil een game met een goed verhaal, een game die me doet denken aan Naruto, Dragonball Z!! Roleplaying game met eventueel fantasy en adventure genre. Het moet veel op Breath of Fire lijken waar je ook in een draak kan transformeren en dikke combo's kan maken. Een game waar je een rush van krijgt! 1 vd momenten denk ik er aan dat je in het verhaal word verslagen, wonderbaarlijk herrijst, en door het dolle heen draait, out of control. En er 1 grote bende van maakt, tot je in het verhaal word gekalmeerd, aldus BOF4


Inhoud:
-Een heel sterk verhaal
Genre:
1.Role Playing
2. Fantasy, Adventure etc (kies maar).
Soort:
Iets als breath of fire 4, dat je doet denken aan Naruto en Dragonball Z. Dan heb je verder ook Pokemon met al hun krachten zoals Hyperstraal Dat soort dus!
Graphics:
Don't care.. moet er leuk uitzien. Breath of Fire was ook leuk om te zien!


Ik kan er maar geen vinden BoF4 was een gelukstreffer omdat ik ooit BoF3 speelde, maar mn PS niet verder wou laden
Snappen jullie me een beetje?
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
  zondag 8 juni 2008 @ 20:58:22 #64
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_59229438
Ik heb al een tijdje een deuntje in mn hoofd van een oud spel, maar geen idee van welk spel precies. Het is van een oud amiga of pc spel w.s. van eind jaren 80, begin jaren 90

ik heb het geprobeerd na te spelen -> unknown_game.mp3

Iemand een idee uit welke game het is?
tv not rot brain..
Life is something to do when you can't get to sleep..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
  maandag 9 juni 2008 @ 12:43:24 #65
114005 Blood_Money
where is the money?
pi_59243959
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 08:34 schreef saban het volgende:

[..]

Lijkt er op verdomd veel op: http://www.terragame.com/(...)_digger/screen_1.jpg
Echter was het grafisch toch iets minder, dacht ik.
Dig Dug?
  maandag 9 juni 2008 @ 12:43:42 #66
114005 Blood_Money
where is the money?
pi_59243964
quote:
Op woensdag 23 april 2008 00:18 schreef Sjibble het volgende:
Hey!

Ik zoek een nieuwe game om te spelen. Ik wil een game met een goed verhaal, een game die me doet denken aan Naruto, Dragonball Z!! Roleplaying game met eventueel fantasy en adventure genre. Het moet veel op Breath of Fire lijken waar je ook in een draak kan transformeren en dikke combo's kan maken. Een game waar je een rush van krijgt! 1 vd momenten denk ik er aan dat je in het verhaal word verslagen, wonderbaarlijk herrijst, en door het dolle heen draait, out of control. En er 1 grote bende van maakt, tot je in het verhaal word gekalmeerd, aldus BOF4


Inhoud:
-Een heel sterk verhaal
Genre:
1.Role Playing
2. Fantasy, Adventure etc (kies maar).
Soort:
Iets als breath of fire 4, dat je doet denken aan Naruto en Dragonball Z. Dan heb je verder ook Pokemon met al hun krachten zoals Hyperstraal Dat soort dus!
Graphics:
Don't care.. moet er leuk uitzien. Breath of Fire was ook leuk om te zien!


Ik kan er maar geen vinden BoF4 was een gelukstreffer omdat ik ooit BoF3 speelde, maar mn PS niet verder wou laden
Snappen jullie me een beetje?
Grandia.
  maandag 9 juni 2008 @ 12:46:19 #67
114005 Blood_Money
where is the money?
pi_59244035
quote:
Op zondag 8 juni 2008 20:58 schreef BdR het volgende:
Ik heb al een tijdje een deuntje in mn hoofd van een oud spel, maar geen idee van welk spel precies. Het is van een oud amiga of pc spel w.s. van eind jaren 80, begin jaren 90

ik heb het geprobeerd na te spelen -> unknown_game.mp3

Iemand een idee uit welke game het is?
Als het precies zo piano-achtig (misschien ligt het aan mijn comp) klinkt als in je mp3, zou ik ervan uitgaan dat het een amiga spel is, gezien het eind jaren 80 moet zijn.
Heb je een instrument gekozen wat dicht bij het werkelijke geluid van dat spel zit?
pi_59275460
Ik kan me in de amiga tijd nog herinneren dat er een soort van mariokart/streetracer achtige game voor amiga was. Wilde 'm altijd graag hebben maar kon 'm nooit vinden. Daarna ben ik 'm vergeten sinds kort. Weet iemand over welke game ik het heb??? (leek overigens meer op street racer dan op mario kart)
  Redactie Games woensdag 11 juni 2008 @ 11:51:51 #69
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_59301120
Ik zoek eigenlijk een spel waar ik nog zeer weinig over weet, het is op de SNES, en je was volgens mij een clown En dan had je bijvoorbeeld in een level met een berg dat een grote rots achter je ging rollen, damn ik weet voor de rest niks meer, maar wil graag weten welke game dit ook alweer was

Nou zie ik dit plaatje staan


Kan het kloppen dat ik het over deze game heb, Kid Clown?

//Even doorgezocht en dit is die game ja



Heerlijk spel.

[ Bericht 18% gewijzigd door Wessiej op 11-06-2008 11:57:11 ]
.....Kennedy
pi_60240289
Ik zoek een vliegtuig schiet spel voor Windows.
Hij stond op een van de twilight cds..Helaas heb ik geen verdere info over deze game !

-edit-

Pacific Warriors: Air Combat Action

Twilight nummer 54

[ Bericht 30% gewijzigd door Devrim_ op 21-07-2008 18:04:16 ]
  donderdag 24 juli 2008 @ 19:12:16 #71
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_60326051
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 13:18 schreef Mrakz0r het volgende:
Ik kan me in de amiga tijd nog herinneren dat er een soort van mariokart/streetracer achtige game voor amiga was. Wilde 'm altijd graag hebben maar kon 'm nooit vinden. Daarna ben ik 'm vergeten sinds kort. Weet iemand over welke game ik het heb??? (leek overigens meer op street racer dan op mario kart)
misschien XTreme Racing uit 1995?
tv not rot brain..
Life is something to do when you can't get to sleep..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
pi_60410802
wtf, waar is het topic van Assassin's creed voor de xbox?
  dinsdag 29 juli 2008 @ 07:30:55 #73
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_60411834
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 02:58 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
wtf, waar is het topic van Assassin's creed voor de xbox?
[360/PS3] Assassins Creed

Die bedoel je neem ik aan.
  dinsdag 29 juli 2008 @ 11:34:01 #74
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_60415545
quote:
Op zondag 8 juni 2008 20:58 schreef BdR het volgende:
Ik heb al een tijdje een deuntje in mn hoofd van een oud spel, maar geen idee van welk spel precies. Het is van een oud amiga of pc spel w.s. van eind jaren 80, begin jaren 90

ik heb het geprobeerd na te spelen -> unknown_game.mp3

Iemand een idee uit welke game het is?
Kijk eens rond anders op http://www.vgmusic.com/ ?
Jij weet het beste wat je gespeeld hebt op de amiga
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_60423944
Ik zoek een ps1 spel waarbij de eindbaas in een duivel veranderd.Het eindlevel was "The white house(?) " en als je er in ging kwam je die eindbaas tegen en veranderde de level in een soort van hell...
Het had iets te maken met de Armageddon...en de main char. leek op Bruce Willis(?)

(?) = weet niet zeker
Metal Gear Solid 5 : The Chuck Norris Chronicles
PSN : Darsiie
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')