En dat allemaal in een uur?quote:Op dinsdag 25 december 2007 12:07 schreef Greys het volgende:
Mogguhhhhhhhhhh.
Ik ga over een uur naar mijn schoonouders, ben ontzettend brak en verkouden (ineens????) en moet in een uurtje nog mezelf op zien te doffen EN een rosbief van 1300 gram bradenDie zou ik namelijk meenemen, had ik mijn schoonmoeder beloofd. Ik ga maar eens lezen hoe dat ook alweer moest
Hou es op te Fok!ken dan!!!!quote:
Wilde ik net zeggenquote:
quote:Op dinsdag 25 december 2007 12:39 schreef Ingetje79 het volgende:
Waarom heb je dat ding dan niet al gisteravond gebraden Greys?![]()
Bwah...hier net zo'n vieze, ranzige stinkpaprika in stukjes gesneden. Helaas waren de kant en klaar gesneden al op in de supermarkt![]()
Gelukkig de uien en de champignons wel...dus die hoef ik lekker niet te snijden!
Omdat ik toen met Meneer Greys in een restaurantje aan het vieren was dat we elkaar drie jaar het leven zuur makenquote:Op dinsdag 25 december 2007 12:39 schreef Ingetje79 het volgende:
Waarom heb je dat ding dan niet al gisteravond gebraden Greys?![]()
Hij welquote:Op dinsdag 25 december 2007 12:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat ik toen met Meneer Greys in een restaurantje aan het vieren was dat we elkaar drie jaar het leven zuur makenEn daarna had ik geen zin meer om een rosbief te braden
Ik heb ook nog gewoon heerlijk mn pyama aan. Wij hoeven pas rond half 5 bij MM's ouders te zijn.quote:Op dinsdag 25 december 2007 12:13 schreef Ingetje79 het volgende:
Hoi allemaal![]()
Mijn ouders halen ons tegen 4 uur op en dan rijden we naar zusje en zwager. Ik kan nog ff heerlijk rustig aan doen dus. Loop nog half in het slaapgewaad, de wasmachine draait vrolijk en ik heb net de badkamer gepoetst.![]()
En dat alles onder het genot van Skaaireeediiioooooo![]()
Greys en Nok, niet ziek worden he!
Heb je gisteren jamie olivier gezien? Men, die was een heerlijke kalkoen aant maken. Met goddelijke vullingquote:Op dinsdag 25 december 2007 12:41 schreef Greys het volgende:
Meloentabak, wat klinkt dat gek
De rosbief is aangebraden, hij zit nu in de oven. Op hoop van zegen!
Nu heb ik nog alle tijd om me om te kleden en mijn haar te doen enzo. Ondertussen elke keer naar beneden hollend om de rosbief te bedruipen. Ik ben een echte Martha Stewart![]()
Morgen wordt een nog grotere uitdaging, want dan moet ik tegelijkertijd stoofpeertjes maken, een kalkoen 3 uur in de oven bezighouden en nog een kleinere rosbief braden
Lang leve Kerst!
Jullie ookquote:Op dinsdag 25 december 2007 13:00 schreef Greys het volgende:
een bijzonder gezellige feestelijke 1e Kerstdag!
Dat hoor ik vaker jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |