abonnement Unibet Coolblue
pi_55465824
Geld verdienen door online enquetes in te vullen? Dat kan!

Deel 1: Nipo Capi @ Home
Deel 2: nipo capi @home deel 2
Deel 3: Online enquêtebureau's deel 3 - oa. Nipo, Intomart ea.
Deel 4: [Centraal] Online enquetebureaus 4 (Nipo, Intomart, Invotes)
Deel 5: Online enquetebureau's (NIPO, Intomart, DoublePoints etc)
Deel 6: Online enquetebureau's (NIPO, Intomart, DoublePoints etc)
Deel 7: Online enquetebureau's (NIPO, Intomart, DoublePoints etc)
Deel 8: Online enquetebureau's - Deel 8
Deel 9: Online enquete bureau's deel 9
Deel 10 Online enquetebureau's deel 10
Deel 11 Online Enquetebureaus Deel 11
Deel 12 Online Enquetebureau's Deel 12
Online Enquetebureau's deel 13

Ik heb vragen!
Stel ze gerust in dit topic, er is misschien iemand die een antwoord weet!

Nipo: https://capi.nipo.nl/secure/login.asp
Intomart: https://panel.intomartgfk.nl/
Invotes: https://n34.noties.nl/invotes/index.php
Ciao: http://www.ciao-surveys.nl/
Ciao Shopping: http://www.ciao-shopping.nl/
Interview NSS: http://www.online.interview.nl/loginpp.htm
Lightspeed: http://nl.lightspeedpanel.com/member/Login
Opionbar: http://www.opinionbar.com/NL/login.asp
Flycatcher: http://www.flycatcher.nl/
Pollland: http://www.pollland.nl/
MoneyMiljonair: http://www.moneymiljonair.nl/
Panelwizard: http://www.panelwizard.com/
Buzzer: http://www.buzzer.nl
Webtester bij Kijkshop: http://www.kijkshop.nl/index.asp?strPageType=styleit&intStyleITID=340

Nipo aanmeldlink om jezelf mee aan te melden
https://capi.tns-nipo.com/secure/aanmelden.asp
Whatever I want.
pi_55465836
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 19:54 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik heb die kerstbuzz gisterochtend ingevuld, maar geen bericht verder gehad!
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 16:48 schreef PeRi het volgende:
Als je op 'voltooien' kon klikken en erop geklikt hebt, kon je er zeker van zijn dat je voor kerst 'het' binnen hebt.

Vandaag niks gezien hier, dus maandag dan? !
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 16:52 schreef PeRi het volgende:
Nouja zeg, echt twee tellen na ik dit hierboven gepost hebt, krijg ik gewoon een mail van Buzzer om te kunnen kerstbuzzen ]! Niet genoeg aanmeldingen misschien? Wat ik weer niet snap is dit:

" *Nog voor de Kerst krijg je iets onder je boom."


"P.s. Als het druk is op de website probeer het dan later, inschrijven kan tot en met 31 december 2007..."
Whatever I want.
pi_55465877
Ik zit de kerstbuzz nu te doen en ze hebben het over een 'virtuele boom'.
Spoilers!
  zaterdag 22 december 2007 @ 22:03:34 #4
32543 Sammetje
Ik is ook lief!
pi_55474384
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 16:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zit de kerstbuzz nu te doen en ze hebben het over een 'virtuele boom'.
Precies!!!

Ik heb me ook aangemeld en kreeg later nog een mailtje met dezelfde tekst.
Denk idd virtuele boom! en....denk dat je een digi fotoboek o.i.d. mag buzzen als ik de vragen zo bekijk......

heb me vorige week pas aangemeld als buzzer
Fun is a good thing, but only when it spoils nothing better!!!
pi_55486004
Hoevaak wordt er eigenlijk punten geteld bij Nipo? Het is nu geloof ik bij mij al 3 maanden geleden ofzo .
I know everything changes / All the cities and faces / But I know how I feel / About you
pi_55486523
Ik heb me ook even aangemeld bij Polland, TNS Nipo en Buzzer . Nog dingen om op te letten ?

TS, misschien kun je de linkjes even fixen .
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 24 december 2007 @ 19:41:12 #7
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_55518249
Ik mag een digi fotoboek maken van Buzzer voor 14,95
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  maandag 24 december 2007 @ 20:25:55 #8
32543 Sammetje
Ik is ook lief!
pi_55519698
quote:
Op maandag 24 december 2007 19:41 schreef Ynske het volgende:
Ik mag een digi fotoboek maken van Buzzer voor 14,95
Hihi, leuk he! Ben ik ook erg enthousiast over!!!
Fun is a good thing, but only when it spoils nothing better!!!
pi_55548319
Ik kreeg ook zo'n leuk mailtje van Buzzer! Echt tof Ben heel benieuwd.. Heb al een digiboek klaar staan op mijn computer via iPhoto bij Apple, maar dat is best duur. Misschien is dit een goed alternatief.

Ik mag ook het wasmiddel gaan Buzzen..
pi_55548351
PeRi, mag stempunt misschien ook in de openingspost?
quote:
Op zondag 2 september 2007 22:15 schreef Icicle het volgende:
Ik vul al jaren enquetes in via bij http://www.stempunt.nu Voorheen moest je dat voor niets doen, sinds enige tijd krijg je er punten voor waar je later iets van kunt 'kopen'. Die punten schieten niet zo op.. Maar.. Sinds kort kun je ook aangeven dat je live aan onderzoeken mee wilt doen waarvoor je betaald krijgt.

Je wordt dan uitgenodigd om op lokatie mee te doen aan een enquite of onderzoek. Hiervoor kon je 50,- euro mee verdienen.
pi_55570472
Ik krijg helemaal geen mails meer
  donderdag 27 december 2007 @ 16:48:14 #12
32543 Sammetje
Ik is ook lief!
pi_55575926
quote:
Op donderdag 27 december 2007 13:09 schreef hello_moto1992 het volgende:
Ik krijg helemaal geen mails meer
van???
Fun is a good thing, but only when it spoils nothing better!!!
  Hoofdredactie Fotografie zaterdag 29 december 2007 @ 00:15:53 #13
95752 crew  Chell
Kluns
pi_55614935
Mijn fotoboek is al half af Volgens mij wordt het erg cool
pi_55625331
quote:
Op donderdag 27 december 2007 16:48 schreef Sammetje het volgende:

[..]

van???
Intomart, Polland, Buzzer
  Hoofdredactie Fotografie zaterdag 29 december 2007 @ 16:27:44 #15
95752 crew  Chell
Kluns
pi_55626289
Is normaal rond deze tijd van het jaar, dan gebeurt er niet zoveel op dat vlak (door feestdagen zijn ook die bedrijven gewoon gesloten c.q. onderbemand en ook de opdrachtgevers zijn dan eerder bezig met jaarafsluitingen en kerstvakanties dan met onderzoeken).
pi_55636357
Die Kerstbuzz is echt heel erg leuk, wat een leuke producten kun je laten maken met je digitale foto's.
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 2 januari 2008 @ 17:14:11 #17
95752 crew  Chell
Kluns
pi_55726420
Ik kreeg vandaag een mailtje dat mijn fotoboekje verstuurd is! Ben benieuwd!
pi_55732762
Ik heb mede n.a.v dit topic een website opgericht over het vergelijken van online enquetebureau's. Doe er zelf ook actief aan mee Zie www.opiniepeilers.nl. Tips en ideeen zijn ook van harte welkom natuurlijk.
pi_56005807
En hoe is jullie fotoboek mensen?

Hier gister een bon van TNS NIPO gekregen, ik heb al weer zoveel punten erbij dat ik binnenkort er nog wel 1 in de bus verwacht . Leuk hoor!
I know everything changes / All the cities and faces / But I know how I feel / About you
  woensdag 16 januari 2008 @ 13:46:05 #20
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_56072335
Tns-nipo belt mij steeds vaker, nu ongeveer 1 keer per weeek. Krijg ik daar eigenlijk ook puntjes voor, ze hebben het er nooit over
  donderdag 24 januari 2008 @ 13:16:35 #21
78246 kwoth
Fietsen ja!!!!
pi_56273745
Zo, aangemeld bij NIPO, Buzzer, Polland en inVotes. Hoe lang kan het gemiddeld gaan duren voordat je aan de slag kan?
Anyway you want it, that's the way you need it.
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 24 januari 2008 @ 13:32:43 #22
95752 crew  Chell
Kluns
pi_56274096
Ik kreeg van multiscope een uitnodiging om mee te doen met de Visiscan. Daarmee wordt je internetgebruik een half jaar gemonitord en per maand krijg je er een euro voor. Meer mensen die uitnodiging gekregen?
pi_56276100
Ik doe het via Intomart, maar daar krijg ik wel 2,5 euro p/m voor. Ik vind multiscope dan een beetje afzetters Probeer te onderhandelen.
pi_56277403
Wat doen jullie met de uitbetaaling van Ipsos....je kunt er nog steeds maar alleen uit Bijenkorfbonnen kiezen, en dat is nu net een winkel, waar ik haast nooit kom. Bovendien hebben ze ook maar 13 filialen in heel Nederland.

Ik had vorig jaar al een mediamarktbon besteld, maar na een aantaal weken en als een reactie op een mail van mij, kreeg ik te horen dat er problemen bij het inwisselen van die bonnen in Nederland waren. Toen werden mijn punten weer op mijn konto bijgeschreven....maar nu is er nog steeds niets veranderd bij de kado's.
pi_56290167
Ja, Ipsos gaf bonnen uit van de Duitse Media Markt, lekker snugger. Gelukkig heb ik die van mij wel bij MM Rotterdam Centrum in kunnen wisselen toen. Ik ben ook aan het wachten op iets anders dan een Bijenkorf-bon inderdaad. Hmm, zou t wel uit kunnen laten betalen en dan boeken kopen natuurlijk bedenk ik nu. Ik heb eergisteren ook nog een boekenbon van 25 euro gekregen omdat ik heb meegedaan met een studentenpanel van een vak op de uni.
Spoilers!
pi_56301097
Ik had ook ipsos een mail gestuurd met mijn vraag en heb snel antwoord gekregen. Op dit moment hebben ze alleen maar Bijenkorfbonnen en "We zullen proberen om in de toekomst de keuzemogelijkheid uit te breiden."....Tja...weet ik nog niets....komt het nu wel of niet en op welk termijn? Ik kan mij wel herinneren dat ze eens in een vragenlijst vroegen, wat voor beloning ik graag zou willen....hm, ik heb nu bijna 40 ¤ staan...zou het wel graag laten uitbetalen, straks gaan ze pleite en vervallen mijn punten...ik heb ooit een negatieve ervaring met Stempunt gehad...al een paar jaar terug...had ook punten gespaard en toen werden ze opeens verkocht of overgenomen en mocht ik met al mijn punten zogenaamd deelnemen aan een loterij -natuurlijk niets gewonnen- maar was wel mijn punten kwijt...later kon je volgens mij alleen maar nog voor het goede doel meedoen en soms winnen, maar nu is het weer veranderd.


wie doet trouwens mee aan test & vote...volgens mij is dit niet helemaal pluche....je kunt vaak alleen maar punten "winnen" bij deelname aan een onderzoek en als je kijkt wie de testproducten opgestuurd krijgt, dan zijn dat soms maar 10 - 20 personen uit heel Europa
pi_56301630
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 15:42 schreef Zana het volgende:
wie doet trouwens mee aan test & vote...volgens mij is dit niet helemaal pluche....je kunt vaak alleen maar punten "winnen" bij deelname aan een onderzoek en als je kijkt wie de testproducten opgestuurd krijgt, dan zijn dat soms maar 10 - 20 personen uit heel Europa
Ik zag een tijdje geleden dat T&V ineens veel van mijn punten had afgeschreven. In reactie op mijn mail zeiden ze dat je punten na een jaar automatisch vervallen! Dat vind ik dus pure diefstal. Als ik mijn salaris niet opmaak neemt mijn baas t ook niet terug tenslotte. Nou heb ik in hun nieuwjaarsloterij van al mijn punten 90 loten gekocht, niets gewonnen natuurlijk. Ik ga de boel daar dit weekend opzeggen, van dat soort praktijken ben ik niet gediend, stelletje oplichters.
Spoilers!
pi_56302801
quote:
Bedankt voor je deelname aan deze enquête. Helaas werd je gediskwalificeerd voor deelname aan deze enquête, omdat je niet voldeed aan de specifieke eisen.
Nog één keer zo'n afwijzing bij Ciao na 5 minuten invullen en dan stop ik met Ciao. Wat een bout-enquete-site zeg. Als paar keer gehad dat je bijna hele enquete hebt ingevuld en ze dan opeens zeggen dat je buiten de selectie valt. Maar al die resultaten ondertussen wel verkwerken.
pi_56305623
ik heb het een beetje bijgehouden de laatste maanden en bij Ciao, waardevolle mening en multiscope heb ik vaker enquetes gehad, waar ik veel vragen moest beantwoordden en dan toch maar niet geschikkt was

[ Bericht 0% gewijzigd door Zana op 25-01-2008 22:04:49 ]
pi_56306549
Ik heb test & vote ook allang opgezegd, echt een klote zooi daar. Niet consequent, punten tellen niet mee en je kan echt nooit iets voor ze testen..


Intomart had ik trouwens van de week iets raars. Ik had ze 10E laten uitbetalen in een bol.com bon, en die kwam maar niet (via de mail) . Ik had ze gemaild, zegt ze dat ze de dag erop het hadden verzonden. Erg vreemd, want er stond duidelijk; 'binnen 2 werkdagen' en ik had op een zaterdag laten uitbetalen. Nu weet ik dat weekenden ook werkdagen kunnen zijn, maar in de volksmond en officieel is dat gewoon niet zo. Plus, ik heb dus echt geen mail gehad met mn boncode, ik heb elke dag meerdere malen gecheckt, tevens de ongewenste map. Maar goed, wel opgelost nu dus .
Whatever I want.
pi_56337556
http://www.ciao-shopping.nl/Inventum_PW_890_BG__Review_102566

Ik heb maar weer eens een reviewtje op Ciao geschreven. Lang geleden!
Spoilers!
pi_56399129
quote:
Op zondag 27 januari 2008 12:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
http://www.ciao-shopping.nl/Inventum_PW_890_BG__Review_102566

Ik heb maar weer eens een reviewtje op Ciao geschreven. Lang geleden!

Leuk apparaat maar men wat duur zeg heb een vergelijkbaar apperaat bij de action gekocht voldoet ook prima. Maar kan me voorstellen als je serieus op dieet gaat dat dit duurdere apperaat meer aanspreekt.

Verders:

Ff toch voorstellen ik lurk hier al lange tijd maar was mijn password ed voor 2 eerdere accounts al lange tijd kwijt maar het kriebelde toch om een keer mijn ervaringen met GPT's en enquete buro's eens met jullie te delen.

Om te beginnen hartelijk dank voor deze topic reeks jullie ervaringen hebben me zeker op weg geholpen

Ik ben nu zo'n kleine 6 maanden bezig wilde even met jullie delen welke sites ik enthousiast over ben laat om te beginnen maar de ontvangen betalingen noemen van hoog naar laag.

Euroclix is een topper bij mij paar maanden geleden eerste 10 euro aan gevraagd. Stom stom stom overigens kleine maand later zat ik op weer 1000 punten dus had ik extra kunnen aanvragen maar zit nu al weer op ruim 1300 dus ga stug door voor een volgende en relatief hogere betaling.

Ook MoneyMillionaires gaat lekker eerste 12,50 binnen en zit dicht bij de volgende

Nipo eerste Bol.com binnen en geloof 10 punten van de volgende ook erg over te spreken dus Plus echt leuke enquetes.

Doublepoints eindelijk eerste bol.com bon onderweg vond het wel een bevalling. Probleem daar is veel dooie linken weet niet of het aan mijn computer ligt of aan hun niet zo geweldige helpdesk. Baal er wel van omdat ik toch weleens bij Neckerman bestel en dat niet via hun gedaan krijg (misschien heeft iemand hier tips?)

Invotes gaat opeens lekker 855 punten van de 1000 geen idee wat voor bonnen hun doen dus ben benieuwd.

Verder is er nog een hele riedel waar ik aan meedoen met meer of minder succes sommigen wat langer sommigen nog maar vrij kort

Uitschieter van vrij kort is Matrix panel althans die gaat hard met enquetes maar natuurlijk nog geen uitbetaling.

Uitschieter naar beneden Zinngeld zie me daar niet snel aan een uitbetaling zitten plus ook weer veel dooie links. Ik ga nog door tot ik aan een uitbetaling zit en dan ligt ie eruit for sure.

OK dat was het ff nogmaals bedankt dat ik van jullie ervaring heb mogen leren en misschien kan ik jullie in de toekomst nog helpen.
pi_56399866
Ik heb echt nooit links die het niet doen hoor bij Zinngeld en Doublepoints....

Verder, inderdaad een dure weegschaal. Maar ik dacht dat weegschalen echt superduur waren (ik moet mn moeder ook niet zomaar geloven...), dus ik had al 100 euro gespaard. En toen bleek de duurste 70 te zijn. Dan is dat ineens niet duur meer, zodoende
Spoilers!
pi_56400150
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 23:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb echt nooit links die het niet doen hoor bij Zinngeld en Doublepoints....

Verder, inderdaad een dure weegschaal. Maar ik dacht dat weegschalen echt superduur waren (ik moet mn moeder ook niet zomaar geloven...), dus ik had al 100 euro gespaard. En toen bleek de duurste 70 te zijn. Dan is dat ineens niet duur meer, zodoende
Maar zou je die van Aaction ook reviewen bij CIAO als ie vergelijkbaar was?

Als ik nog wist wat de prijs ed was deed ik het zelf LOL
pi_56400221
Om je de waarheid te zeggen die van mij was ook via mij moeder hoor <zucht heel diep>
pi_56407720
Als ik een nieuw product heb gekocht en ik kan m reviewen bij Ciao zou ik het doen. Als ik tijd heb tenminste, en dat is meestal een probleem....
Misschien weet je moeder de prijs nog
Spoilers!
pi_56881993
pff, vandaag een enquête van Ciao in mijn inbox (40 minuten durende enquête EUR* ¤5,21 ), eerste vraag was: "Ben je =mijn naam=?" Werd ik direct gediskwalificeerd voor deelname aan de enquête, omdat ik niet voldeed aan de specifieke eisen....jonge, jonge....als hun mijn naam niet bevalt, waarom sturen ze dan eerst een link.....

Trouwens, mij is opgevallen dat ik op de een of ander manier twee Ciao accounts heb, één bij Ciao Surveys en de ander bij Ciao Surveys beta - A Greenfield Online Company. Die laatste kreeg ik alleen te zien, nadat ik een vragenlijst had ingevuld.

Ik heb mij toch echt maar één keer bij ciao aangemeld...maar op beide accounts staan (kleine) bedragen...
pi_56944810
Jammer, bij Doublepoints hebben ze t aantal punten verminderd die je krijgt als je via Bol iets koop. Eerst was het 1 punt per 30 cent, nu 1 punt per euro....

De enige reden waarom ik bij DoublePoints blijf is om de punten die je krijgt via Bol. Door alle enquete-bureaus krijg ik zoveel bol-bonnen dat ik regelmatig boven de 250 punten per maand kwam bij DP en dan mijn saldo verdubbeld kreeg. En zo ben je dan ook weer dichter bij je volgende bol-bon! Maar nu zal dat wat minder hard gaan natuurlijk met die puntenvermindering.
Spoilers!
pi_56944946
Ah hier zijn jullie!

Lucky-Strike> Dus als je via DP je Bol-bonnen besteedt, krijg je bij hen dan toch punten? Als ik iets koop bij Bol met mijn bonnen zorg ik er altijd voor dat ik niet hoef bij te betalen, maar krijg je dan bij DP toch punten?
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_56945250
Ja, ik koop ook altijd met bonnen, vaak moet ik een klein beetje bijbetalen. Maar ik krijg over het volledige bedrag punten! Sparen voor bonnen terwijl je ze uitgeeft, geweldig
Spoilers!
pi_56953613
quote:
Op zondag 24 februari 2008 13:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ja, ik koop ook altijd met bonnen, vaak moet ik een klein beetje bijbetalen. Maar ik krijg over het volledige bedrag punten! Sparen voor bonnen terwijl je ze uitgeeft, geweldig
Ahhhh DAMN, had ik dat nou maar eerder gevraagd hier!

Ik dacht dat je dus alleen kreeg voor wat je echt betalen moet. Oh, ik baal echt gigantisch, want ik heb met mijn bonnen echt dure dingen gekocht (tussen de 300-100 euro!)

Nu nog 37 punten en dan heb ik bij DP eindelijk een bon. Vanaf nu bestel ik dus alles via hun link.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_57028332
bij mij is het de laatste 2 maanden erg rustig met enquetes. Ik mis Nipo die gaat bij mij meestal erg hard, en ik vind het de leukste enquetes van alles (niet zulke zeurderige vragen waar-beetjewaar-neutraal-beetjenietwaar-nietwaar-weetniet, daar heb ik een hekel aan)
pi_57028898
Ik word echt helemaal volgespamd met enquetes van Ciao. En ik lig er telkens niet na een paar vragen uit!
Spoilers!
pi_57029119
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 09:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik word echt helemaal volgespamd met enquetes van Ciao. En ik lig er telkens niet na een paar vragen uit!
Ik heb ze allemaal weggeklikt, stomme rot-Ciao Tot ik daarnet dacht: Och, vul d'r weer eens eentje in.
Ja toen lag ik er na de vraag of ik XXXXX was er al uit Toen mijn profielen maar ge-updeet, vul je alles in staat er nog "onvoltooid" Maar sindsdien niks meer gekregen van ze. Rare jongens
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  donderdag 28 februari 2008 @ 20:08:03 #45
176140 YourBuddy
Deze bijdrage is 1 euro waard
pi_57043382
V: Ben jij Jori Faber?
A: Ja
quote:
Bedankt voor je deelname aan deze enquête. Helaas voldeed je profiel niet aan de eisen voor deze specifieke enquête.
YB
pi_57043789
Ja Ciao is echt prut, ik klik ze vaak ook al gelijk weg, zit toch nooit bij de doelgroep schijnbaar .
I know everything changes / All the cities and faces / But I know how I feel / About you
pi_57046530
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 20:24 schreef Mikani het volgende:
Ja Ciao is echt prut, ik klik ze vaak ook al gelijk weg, zit toch nooit bij de doelgroep schijnbaar .
Ciao klik ik ook standaard weg. Beetje tegen omgerekend ¤ 2,50 / ¤ 3,- per uur enquetes invullen
pi_57054590
Gisteren een tergend lange, voor 0.25 cent Ach ja.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  maandag 3 maart 2008 @ 12:11:13 #49
176140 YourBuddy
Deze bijdrage is 1 euro waard
pi_57123785
ik ben sinds gisteren maar weer bij Ciao begonnen met reviews schrijven Heb ze 2 maanden gemist! Elke dag eentje deze maand moet wel lukken, toch?
YB
pi_57123839
quote:
Op maandag 3 maart 2008 12:11 schreef YourBuddy het volgende:
ik ben sinds gisteren maar weer bij Ciao begonnen met reviews schrijven Heb ze 2 maanden gemist! Elke dag eentje deze maand moet wel lukken, toch?
Waar schrijf je dan in vredesnaam allemaal over?!
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  maandag 3 maart 2008 @ 12:37:18 #51
176140 YourBuddy
Deze bijdrage is 1 euro waard
pi_57124327
quote:
Op maandag 3 maart 2008 12:14 schreef Syrena het volgende:

[..]

Waar schrijf je dan in vredesnaam allemaal over?!
Alles wat ik in huis en buiten tegen kom Ik heb er nu 84
YB
pi_57124387
OMG ik heb moeten persen om er 6 uit te krijgen ofzo
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_57125153
Stomme Ciao Enquete. Bent u XXXX?
Ik doe JA, hangt het vast. Zucht.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  dinsdag 4 maart 2008 @ 14:20:26 #54
176140 YourBuddy
Deze bijdrage is 1 euro waard
pi_57149443
Gisteren 4 reviews gemaakt voor Ciao, heb er 74 cent verdient
YB
pi_57170568
Nog maar 8 luizige puntjes bij Double Points tot 'n bon
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 5 maart 2008 @ 13:34:53 #56
95752 crew  Chell
Kluns
pi_57172671
Ciao is echt zo irritant! Ik lag er laatst ook al uit na de vraag "Bent u XXX?"

Waarom selecteren ze niet eens wat beter...zucht!
pi_57191660
2800 puntuuuuhh
Eindelijk. Ik heb de bon meteen aangevraagd.

Nu eens reviews gaan lezen voor een leuk, nieuw fototoestelletje
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 7 maart 2008 @ 21:04:34 #58
175949 Lavinia_Humby
Music was my first love
pi_57230256
Ben net begonnen met vragenlijsten invullen (deed al wel een tijdje voor niks invullen )
Maar goed bij bijna alle bovenstaande links mijn gegevens ingevuld (behalve waar ze ook een telefoonnummer willen) en heb nog steeds niks gehoord Ik had wel verwacht dat de vragenlijsten nu zouden binnen stromen.
Maar helaas, ik kijk ook erg uit naar de buzzer acties! Ben zeer benieuwd hoe dit in zijn werk gaat en wat voor leuke dingen ik kan gaan testen!
and it will be my last.
pi_57451678
Ik had bij de opinionbar thee brainstorm meegedaan en deel 1 volledig ingevuld en afgesloten, maar het stond als niet deelgenomen in mijn account. heb een mailtje gestuurd naar hun servicedesk en ze hebben de vergoeding bijgeschreven....
  dinsdag 18 maart 2008 @ 13:15:49 #60
152199 Biancavla
Augie is lief!
pi_57451757
Ik ga denk ik ook maar weer beginnen met Ciao reviews schrijven.
Het punt is gewoon dat ik me er echt moet toe zetten.
Geen vla zo lekker als Biancavla.
pi_57452074
hoe doen jullie dat, als je bij ciao de tweede of derde review schrijft van een product, staat meestal in de eerste review heel uitgebreid het product al omschreven, nu dat zet ik dan niet nog een keer neer, maar meer wat ik van het product vind of wat mij is opgevallen, maar dan krijg ik van ander ciao leden als commentaar dat mijn reviews te kort zijn, het lijkt wel alsof het een klein clubje vaste schrijvers is en die je review onafhankelijk van de vorige reviews van het product beoordelen
  dinsdag 18 maart 2008 @ 13:34:50 #62
152199 Biancavla
Augie is lief!
pi_57452220
Ja, gewoon alle info weer opnieuw erin zetten. Lijkt belachelijk, omdat het er gewoon al staat, maar dat is waar men op beoordeelt.
Geen vla zo lekker als Biancavla.
pi_57580840
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 12:27 schreef Zana het volgende:
Trouwens, mij is opgevallen dat ik op de een of ander manier twee Ciao accounts heb, één bij Ciao Surveys en de ander bij Ciao Surveys beta - A Greenfield Online Company. Die laatste kreeg ik alleen te zien, nadat ik een vragenlijst had ingevuld.

Ik heb mij toch echt maar één keer bij ciao aangemeld...maar op beide accounts staan (kleine) bedragen...
Ja, dit heb ik ook. Ik snap er ook weinig van. Maar ik krijg van dat Greenfield-gebeuren toch best veel enquetes. Ik snap alleen niet waarom ik 2 verschillende saldo's heb. 1 van Greenfield en 1 van ciao en ciao-shopping in een.
Spoilers!
pi_57669023
meer mensen die zo'n hele grote doos van buzzer hebben gekregen. 36 kleine pakjes drinken en 6 grote pakken drinken?
*poef* nu is het weg
  vrijdag 28 maart 2008 @ 18:35:51 #65
78246 kwoth
Fietsen ja!!!!
pi_57678246
Nou, wacht daar dus al weken op, maar nog helemaal niets gekregen. Het pakket zou toch uiterlijk vandaag binnen moeten komen? Zou die lui van Buzzer eens een mailtje sturen.
Anyway you want it, that's the way you need it.
pi_57685124
heb hem vorige week al gehad.. een fikse doos is het. Vind alleen 1 van de twee smaken niet heel erg lekker..
*poef* nu is het weg
  vrijdag 28 maart 2008 @ 23:29:34 #67
78246 kwoth
Fietsen ja!!!!
pi_57685943
Nou, dan kan je de andere smaak mooi weggeven Goed, heb al van meerdere mensen gehoord dat ze hem vorige week hadden ontvangen. Helaas, mailtje naar Buzzer is de deur uit, eens kijken hoe snel ze op dit soort zaken reageren!

Het lijkt mij in ieder geval best een leuk product om te 'buzzen'.
Anyway you want it, that's the way you need it.
pi_57687131
het is dan wel de smak die dr het meeste inzit maar hij is ook niet vies.. kweenie
moeilijk thuis te brengen.
*poef* nu is het weg
pi_57735291
Laatste buzzer was het fotoboek en die is in de maak als het goed is.

Verder weer met ciao lijsten begonnen, paar keer lag ik er direct al uit nadat ik mijn leeftijd of sector v/h werk had ingevuld.
Straks eentje die 45 min. zou duren voor 5 euro, ben ik bijna klaar, kan ie de plaatjes niet weergeven, lekker dan

Nu ook bij flycatcher ingeschreven enzit nog te twijfelen over moneymiljonair

[ Bericht 9% gewijzigd door het-is-mij op 31-03-2008 13:16:14 ]
pi_57744247
ik heb ook die enquete van ciao ingevuld over slasauzen en dressings, had ongeveer 75-85 % gedaan, ging die niet verder met laden van de volgende pagina, heb er een mailtje naartoe gestuurd....was toch heel lang bezig ermee, en die fout ligt echt niet bij mij....
pi_57814913
Het is volgens mij een fout, want ik kwam in Internet Explorer ook niet door. Maar Firefox pakte hem wel. Dus misschien kun je de enquete nog openen in Firefox? Hij gaat dan gewoon verder waar je gestopt was.
pi_57826730
Bedankt voor de tip Andyvie!!!!! Nu kon ik met Firefox ook de rest laden en invullen.


Had inmiddels ook antwoord van Ciao gekregen, maar die schreven alleen dat als het niet lukt door het nogmaals te proberen, ik toch wel
recht op een deel van de beloning heb en die bijgeboekt zal worden.
pi_57833969
trouwens, wat zijn jullie ervaringen met ConsumerJury...ik krijg daar haast geen enquetes van en "verdien" al sinds maanden alleen maar punten met het invullen van mijn aankopen
pi_57834022
quote:
Op maandag 31 maart 2008 12:56 schreef het-is-mij het volgende:
Verder weer met ciao lijsten begonnen, paar keer lag ik er direct al uit nadat ik mijn leeftijd of sector v/h werk had ingevuld.
Straks eentje die 45 min. zou duren voor 5 euro, ben ik bijna klaar, kan ie de plaatjes niet weergeven, lekker dan
Ik heb me uitgeschreven bij Ciao, heb het echt helemaal gehad ermee.
Ten eerste krijg je gewoon cash-geld (wat toch op de grote hoop terecht komt) ipv bijv. Bol-bonnen waar je tenminste iets leuks mee koopt
En ten tweede zijn het vaak ook niet echt boeiende/goede enquetes.

Neej, Ciao ziet mij niet meer terug, nog even uitbetaling laten doen en dan wegwezen.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 4 april 2008 @ 18:55:44 #75
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_57834131
Betreft: BOL.COM-bonnen


Geachte heer, mevrouw,

Hierbij maken wij u er op attent dat de papieren BOL.COM-bonnen zullen
worden vervangen door een electronische versie. BOL.COM-spaarders ontvangen
voortaan per e-mail de code die nodig is bij het bestellen van een
BOL.COM-artikel.

De BOL.COM-bonnen van eind februari en eind maart moeten nog verstuurd
worden. Wij hopen deze binnen twee weken verstuurd te hebben.

Tenslotte maken wij u er op attent dat de reeds verstrekte papieren bonnen
hun geldigheid uiteraard blijven behouden.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,
TNS NIPO
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_57834449
Die had ik ook Ynske.
Er is nu een bol.com bon onderweg van tns-nipo, de volgende dus over de email, prima. Die verwacht ik ook snel, vorige week een enquete die me 33 punten opleverde. Deze week weer 2 enquetes, gaat best goed bij tns-nipo, ze weten me te vinden .
I know everything changes / All the cities and faces / But I know how I feel / About you
  vrijdag 4 april 2008 @ 19:28:53 #77
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_57834799
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 18:51 schreef Impry het volgende:

[..]

Ik heb me uitgeschreven bij Ciao, heb het echt helemaal gehad ermee.
Ten eerste krijg je gewoon cash-geld (wat toch op de grote hoop terecht komt) ipv bijv. Bol-bonnen waar je tenminste iets leuks mee koopt
En ten tweede zijn het vaak ook niet echt boeiende/goede enquetes.

Neej, Ciao ziet mij niet meer terug, nog even uitbetaling laten doen en dan wegwezen.
Ik zet mijn cash-geld wat ik van enquete's en GPT's krijg altijd op mn spaarrekening als extra voor vakanties enzo.
Spoilers!
pi_57956499
Wtf!?! Kheb 100 euro gewonnen bij intomart

Invotes net weer een bol.com bon aangevraagd.
Van nipo verwacht ik nog 4 bonnen
  zaterdag 12 april 2008 @ 19:50:29 #79
101884 PeRi
Allons-y!
pi_58008691
quote:
Op donderdag 10 april 2008 13:44 schreef Dragonwizard het volgende:
Wtf!?! Kheb 100 euro gewonnen bij intomart

Invotes net weer een bol.com bon aangevraagd.
Van nipo verwacht ik nog 4 bonnen
Whoei! Feli man, wat tof! !

Ook fijn om te weten dat die prijzen toch wel echt gewonnen worden en het niet fake-names zijn ofzo .
Whatever I want.
pi_58065172
Zo, ik heb even alle uitbetalingen bijgewerkt!
Heb nog voor 45 euro aan Bol-bonnen liggen van Nipo, IkZieHetZo en Polland. Er is er nog een onderweg van Het Internet Panel van 15 euro.
Ik heb nog 10 euro van Euroclix aangevraagd en 15 aan VVV-bonnen van ConsumerJury. Ciao en Opinionbar hebben net ook 10 euro uitbetaald.

Ik wordt nog eens rijk van al die enquetes
Spoilers!
pi_58078606
Ik moet 10 brieven en mailtjes versturen voor een bedrijf. Hier krijg ik 50 euro voor!
Makkelijk geld verdienen
*poef* nu is het weg
pi_58087308
Heeft iemand recentelijk nog NIPO bonnen gehad? Ik sta al sinds Februari op genoeg punten maar hij is nog steeds niet uitbetaald. Wel recentelijk een email gehad dat ze op electronische bonnen overgaan. Maar ik vind bijna 2 maanden wachten toch wel wat lang.
pi_58088116
mensen met veel tijd kunnen zich aanmelden bij consumersvoice en het "associatiespel" doen, zie uitleg

http://www.consumersvoice.nl/index.php?id=201

vergoeding = VVV Irischeque
Het is alleen raar, dat je hoe verder je komt hoe meer vragen moet invullen voor 5 ¤, dus eerst 100, dan 200, 300 en 400...ik weet niet of het na 300 vragen sneller gaat, want dat heb ik niet geprobeerd.

update: tot 300 vragen is nog te doen, maar tussen 300 en 600 vragen moet je de meeste vragen met één woord beantwoorden en ook ongeveer 100 vragen met spreekwoorden en gezegdes, de tijd en moeite, die je hieraan besteed staat niet meer in verhouding met de beloning in mijn ogen

[ Bericht 34% gewijzigd door Zana op 18-04-2008 01:03:32 ]
pi_58088204
ik had van Nipo Blokkerbonnen, wachttijd was ongeveer 14 dagen, maar die zijn niet digitaal

kun je iets zien in je online saldooverzicht, dat ze uitbetaald zijn?, ze zijn toch niet in de spamfolder terechtgekomen???

[ Bericht 9% gewijzigd door Zana op 16-04-2008 14:51:08 ]
pi_58089706
In m'n online overzicht staat dus idd dat ze nog niet zijn uitbetaald. Maar Ik had half februari al genoeg punten om uitbetaald te worden. Vind het dus vreemd dat het zolang duurt.

Het zijn bolbonnen. En die kreeg je ook gewoon via de post, alleen van de week een email dat ze die ook digitaal zouden gaan sturen.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 16 april 2008 @ 15:42:10 #86
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_58089797
ik heb gister nog een bolbon gekregen electronisch van Nipo
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_58093963
Ik stond ook al sinds eind februari op 2 nieuwe bol-bonnen bij Nipo. Gisteren heb ik ze via de mail gekregen.
Spoilers!
  donderdag 17 april 2008 @ 13:56:36 #88
189777 zagevent
what's in a name
pi_58111279
Is er iemand die weet of er zulke websites ook bestaan voor de Belgen onder ons?
pi_58257266
Hmz, vandaag de tweede enquete van Internet-panel waarbij ik op het einde las dat ze pas na twee weken de kroontjes toekennen in plaats van meteen. En ik hoef er nog maar 7

Ik heb ze maar gemaild hoe het dan nu gaat, aangezien je bij hun elke keer moet kiezen wat je met je kroontjes doet.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  woensdag 23 april 2008 @ 16:53:38 #90
101884 PeRi
Allons-y!
pi_58257441
quote:
Op donderdag 17 april 2008 13:56 schreef zagevent het volgende:
Is er iemand die weet of er zulke websites ook bestaan voor de Belgen onder ons?
Geen idee, heb je alle linkjes in de OP geprobeerd? Nipo kan ik me voorstellen dat het enkel is voor Nederlanders, maar Ciao bijvoorbeeld niet toch of je hebt er een internationale variant van ofzo? Intomart misschien ook wel voor.

Over Intomart gesproken, die ging ineens hard afgelopen week! 4 enquêtes, en meteen ¤ 10,- binnen!
Whatever I want.
pi_58258114
En weer een buzzer campagne over een nieuw alcoholisch drankje, weet niet hoe ik daar in hun bestand sta hehe
Vorig jaar ook de wieckse mogen proberen.
pi_58258496
Gister eindelijk de nipo bon gehad . M'n bol bestelling is al onderweg.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 23 april 2008 @ 17:53:05 #93
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_58259017
quote:
Op woensdag 23 april 2008 17:17 schreef het-is-mij het volgende:
En weer een buzzer campagne over een nieuw alcoholisch drankje, weet niet hoe ik daar in hun bestand sta hehe
Vorig jaar ook de wieckse mogen proberen.
hier ook dat drankje testen in de kroeg
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  zaterdag 26 april 2008 @ 21:32:08 #94
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_58327519
quote:
Op woensdag 23 april 2008 16:53 schreef PeRi het volgende:

[..]

Nipo kan ik me voorstellen dat het enkel is voor Nederlanders, m
Nipo = TNS, dat zit wel in heel veel landen.
Verder hebben sowieso de meeste grotere sites wel panels in meerdere landen.
[KNE]-Mod
  Moderator dinsdag 29 april 2008 @ 15:50:02 #95
9859 crew  Karina
Woman
pi_58382038
Volgens mij heeft het NIPO contacten o.i.d. met de ANWB. Vanmorgen had ik autopech en moest ik de ANWB bellen en zojuist krijg ik een mailtje over een extra onderzoek over..... Autopechhulp!
Dat is mij echt TE toevallig.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  dinsdag 29 april 2008 @ 16:24:28 #96
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_58382831
Denk niet dat het zo werkt, de ANWB mag jouw gegevens niet zomaar doorverkopen.
[KNE]-Mod
  dinsdag 29 april 2008 @ 17:50:12 #97
189777 zagevent
what's in a name
pi_58384442
Heb me zonet aangemeld als buzzer en money millionaires. Ben benieuwd.
  dinsdag 29 april 2008 @ 18:37:11 #98
101884 PeRi
Allons-y!
pi_58385297
Nouja, soms vraag ik me het toch wel echt af hoor of ze geen contacten hebben met andere bedrijven. Ik had van de week ook een onderzoek bij NIPO en dat was ook t'e toevallig, omdat ik echt vlak ervoor met dat bedrijf/ding te maken had gehad. Weet alleen niet meer wat het nou was .
Whatever I want.
  dinsdag 29 april 2008 @ 18:53:03 #99
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_58385584
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 18:37 schreef PeRi het volgende:
Nouja, soms vraag ik me het toch wel echt af hoor of ze geen contacten hebben met andere bedrijven.
Lijkt me héél sterk, aangezien ze die gegevens dan op de een of andere wijze moeten verkopen aan elkaar en dat mag zomaar niet. Een gerenommeerd bedrijf zal zich daar niet aan willen branden. De ANWB zou natuurlijk in principe in een week de lijst van geholpen klanten kunnen geven en zo'n bureau vragen een query te doen op de database en alle mensne die er in voorkomen een enquête te sturen maar volgens mij mag dat óók niet.

Ik denk dat dit zo'n geval is waarin het gewoon toeval is maar het je natuurlijk alleen extra opvalt als je er in die weke zelf toevallig mee te maken hebt gehad.
[KNE]-Mod
  maandag 5 mei 2008 @ 15:27:16 #100
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_58491964
Ben benieuwd wat voor invloed het samengaan van TNS en GfK heeft op deze panelsch.
Zal nog wel niet zoveel zijn nu direct.
[KNE]-Mod
pi_58517358
Edit: Sorry, dit heeft natuurlijk niks met enquetes te maken

[ Bericht 36% gewijzigd door silverchairy op 06-05-2008 19:27:09 ]
  woensdag 7 mei 2008 @ 18:50:28 #102
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_58538246
Weet iemand hier of er GPT bedrijven zijn waar je punten krijgt als je een reis bij Kras boekt? Ik zie bijvoorbeeld SunWeb, Thomas Cook en andere staan bij Zinngeld. Misschien kan ik nog een voordeeltje uit mijn vakantie halen!

Edit: ik zie bij DoublePoints staan dat je per euro een punt krijgt via Kras. Maar mochten er lucratievere aanbiedingen zijn lees ik het graag!
Spoilers!
pi_58763766
alweer een enquête van Ciao met heel veel vragen (over tanken en gemakswinkels) en aan het einde was ik toch niet geschikt, maar ondertussen heb ik wel al de vragen beantwoord.....zeker een stuk of 20-30, niet normaal, nog meer mensen last van???
pi_58763896
quote:
Op maandag 19 mei 2008 16:29 schreef Zana het volgende:
alweer een enquête van Ciao met heel veel vragen (over tanken en gemakswinkels) en aan het einde was ik toch niet geschikt, maar ondertussen heb ik wel al de vragen beantwoord.....zeker een stuk of 20-30, niet normaal, nog meer mensen last van???
Ja voortdurend, dus daarom vul ik voor Ciao niks meer in. Bekijk het zeg, voor 0.25 cent ff 30 minuten van die blaartrekkende vragen en dan kukel je er na 29 minuten uit

Dat STOMME internetpanel reageert niet op mijn vraag waar mijn kroontjes blijven van twee onderzoeken. Die zouden binnen twee weken worden bijgeschreven, maar ik zie nog steeds niks. En na twee werkdagen zou je antwoord op je vraag krijgen....dus niet.

Ik hoef nog maar 7 lullige kroontjes!
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  dinsdag 20 mei 2008 @ 23:22:37 #105
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_58792533

Dit is echt de grap van het jaar.
Ik doe al mee met de marktmonitor en de webmeter van Intomart. Zij registreren mijn surfgedrag en ik krijg daar per maand 1,50 en 2,50 voor.
Nou krijg ik net een mail van Multiscope met de vraag of zij ook mijn surfgedrag mogen registreren voor 1 euro per maand, een half jaar lang. Geweldig. Ik start Internet Explorer en FireFox 1 x per dag op, klik 3 x op ok en verdienen maar. Dat is nog eens makkelijk geld verdienen!
Spoilers!
pi_58861077
Mijn NIPO-saldo is al een tijd niet opgehoogd met mijn verdiende punten. Ik ben vergeten een beetje bij te houden hoeveel ik nog erbij moet krijgen, maar in elk geval van twee behoorlijk lange
Houden jullie bij hoeveel Nipoints jullie tegoed hebben? En hebben jullie onlangs nog een saldo-ophoging gekregen?
pi_58862915
Sommige Nipo-enquetes hebben een vrij lange looptijd, die krijg je bv. aan het begin van de maand en pas aan het einde loopt het af, dus dan kan het even duren eer je je punten krijgt.

Ik hou het zelf op een lijstje bij en tot nu toe heb ik altijd alle punten binnengekregen.

In tegenstelling tot dat stomme internetpanel Oja, en Pollland wil ook nog wel eens die euro vergeten bij te boeken...
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  zondag 25 mei 2008 @ 15:38:07 #108
101884 PeRi
Allons-y!
pi_58899576
Ik zit sinds 22 april al aan 83 punten en heb nog geen vergoeding gekregen daarvan, plus dat het vanaf 24 april nog niet is bijgewerkt en er moeten van deze maand nog 3 enquetes bij. Dus ik wacht best wel op wat bonnen van NIPO..
Whatever I want.
pi_58938175
Iemand een werkende Nipo-aanmeldlink ?
pi_58941756
quote:
Op maandag 19 mei 2008 16:29 schreef Zana het volgende:
alweer een enquête van Ciao met heel veel vragen (over tanken en gemakswinkels) en aan het einde was ik toch niet geschikt, maar ondertussen heb ik wel al de vragen beantwoord.....zeker een stuk of 20-30, niet normaal, nog meer mensen last van???
Ik heb me pas laten uitbetalen en heb me toen uitgeschreven bij Ciao, waardeloze enquetes inderdaad.
pi_58942481
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 12:09 schreef jens007 het volgende:
Iemand een werkende Nipo-aanmeldlink ?



ik kan je opgeven via deze site http://capi.tns-nipo.com , weet niet of je het ook zelf kunt doen onder "respondent aanmelden" of dat je hiervoor moet ingelogd zijn
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 27 mei 2008 @ 15:29:07 #112
95752 crew  Chell
Kluns
pi_58942813
Hoort iemand ooit nog wel iets van Buzzer? Ik heb sinds die kerstbuzz nooit meer iets gekregen
pi_58943047
het hangt bij buzzer ervan af of je in het profiel past of niet, ze hebben nu een campagne voor CoolBest VitaDay, maar ja ze nodigen maar een beperkte groep mensen uit, daar moet je dan bijzitten een ook nog snel zijn met bevestigen, je hebt zelf niet zo veel invloed erop, wat je mag buzzen...er zijn gewoon heeeel veel mensen en in laatste tijd zijn het ook meer producten, waar je kinderen moest hebben....
pi_58943177
je kunt het hier een beetje volgen

http://www.buzzer.nl/buzzlog/
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 27 mei 2008 @ 16:32:58 #115
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_58944197
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 15:29 schreef Yoni het volgende:
Hoort iemand ooit nog wel iets van Buzzer? Ik heb sinds die kerstbuzz nooit meer iets gekregen
3 buzzes waarvan gister nog 1
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_59297313
ARGH. Net weer een Pollland-enquete, ben ik klaar, loopt het kreng vast Geen euro bijgeboekt. Ik heb ze maar gemaild.

Internetpanel duurt nu al 2 maanden, ik wil m'n kroontjes verdorie Of op zijn minst een reactie op m'n mails.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_59660357
quote:
24-6-2008 Vergoeding 5 Bol.combonnen van ¤ 10,00 -330
Zozo
  dinsdag 24 juni 2008 @ 21:02:38 #118
101884 PeRi
Allons-y!
pi_59660427
Oei! Fijn!

Hebben ze weer een update? Mooi, ik krijg ook nog heel wat van ze.
Whatever I want.
pi_59680052
deze overzichtssite van onderzoeksbureaus ben ik toevallig tegen gekomen, er stonden nog een paar dingen tussen, waar ik geen lid van ben: http://veelverdiener.tripod.com/id5.html

en hebben jullie die reviews op deze pagina al eens bekeken ( http://www.opiniepeilers.nl ) als je op "meer info" klikt achter het bureau, kun je zelf ook je eigen ervaringen neerzetten, ik vind dat persoonlijk wel nuttig en hulpzaam
pi_59953477
kreeg vandaag van Ipsos uitbetaald....op hun site staan alleen Bijenkorfbonnen, maar ik kreeg VVV bonnen, ben hiermee veeeeel blijer, want die kun je veel beter inwisselen
pi_60196326
ik kreeg net een oproep van Intomart, heeft iemand in het afgelopen jaar een auto aangeschaft of overweeg je de komende jaren een nieuwe auto aan te schaffen

ze zijn op zoek naar mensen die aan een telefonisch interview van ca. 1/2 uur eind juli willen deelnemen, vergoeding hiervoor is een waardebon van 10 ¤, je moet eerst een korte vragenlijst invullen of je ook geschikt bent

wie mee wil doen mag mij een pm sturen (ik krijg voor het aandragen van geschikte mensen voor dit onderzoek ook een vergoeding)

[ Bericht 5% gewijzigd door Zana op 18-07-2008 20:20:48 ]
pi_60223051
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 15:13 schreef Zana het volgende:

[..]




ik kan je opgeven via deze site http://capi.tns-nipo.com , weet niet of je het ook zelf kunt doen onder "respondent aanmelden" of dat je hiervoor moet ingelogd zijn
Kan je mij aanmelden, ik zie in iedergeval geen respondent aanmelden link.
pi_60225648
Kadooosh, je hebt een pm.
  dinsdag 22 juli 2008 @ 12:04:57 #124
35189 Troel
scherp en bot
pi_60264960
Ik vind het wel grappig, ik ben een superactief buzzer, maar je hoort er niet veel van.

Maar, ik ben nu de nieuwste tandenborstel aan het testen! Mijn tanden zijn echt daadwerkelijk witter, maar ik heb geloof ik wel wat hard op mijn tandvlees zitten duwen toen ik mijn hoektanden ook witter wilde krijgen, dat is nu wat pijnlijk
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 22 juli 2008 @ 13:08:20 #125
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_60266617
Ik geloof dat dat Buzzer laatst toch nog wel in het nieuws was, en vorig jaar hadden ze nog een prijs als ik het goed heb.
[KNE]-Mod
pi_60267290
Mag je die tandenborstel dan nu houden troel?
*poef* nu is het weg
pi_60268817
mijn vriend mag ook de tandenborstel van sonicare buzzen, je mag ze houden, maar moet wel ervoor betalen, hoeveel dat precies is is nog niet bekend, laatst was het ongeveer 55-60 % korting op de winkelprijs, als je dat niet wilt, kun je het zonder kosten terug sturen


er is trouwens ook een buzzer hyves
http://buzz-mee.hyves.nl/

[ Bericht 11% gewijzigd door Zana op 22-07-2008 18:27:12 ]
  dinsdag 22 juli 2008 @ 18:43:21 #128
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_60275014
Eigenlijk flauw want met die teruggestuurde tandenborstel doen ze vast niets meer.
[KNE]-Mod
pi_60276066
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 18:43 schreef ThE_ED het volgende:
Eigenlijk flauw want met die teruggestuurde tandenborstel doen ze vast niets meer.
Tuurlijk wel, ander borstelkopje erop en weer in de verpakking

En mijn kroontjes van Internetpanel zijn nog steeds niet bijgeschreven. Ik ben al meer dan drie maanden nog maar 7 lullige kroontjes verwijderd van een bon van 15 euro verdomme
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_60276152
nee kan mij ook niet voorstellen, wat ze ermee moeten... Philips heeft ook van die niet goed geld terug acties, dus je mag als gewone consument de tandenborstel 2 maanden proberen en als die niet bevalt, mag je hem terug sturen ....zal wel allemaal in de verkoopprijs ingecalculeerd zijn


maar de tandenborstel is ook echt goed, het is alleen even wennen aan het gekietel, het geluid en het spetteren, maar de tanden worden voelbaar gladder...of ze ook witter worden weet ik nog niet...ze beweren 2 tinten...maar dat verschil zie je misschien nog niet eens zo goed met het blote oog
  dinsdag 22 juli 2008 @ 20:24:59 #131
35189 Troel
scherp en bot
pi_60277273
Nou, mijn tanden zijn dus echt wel witter. Mijn voortanden dan. Maar daardoor lijken mijn hoektanden geler. En daardoor ging ik daar meer poetsen. En nu heb ik dus zeer tandvlees

Ik heb trouwens wel foto's genomen met zo'n vergelijkblaadje ervoor, maar no way dat ik die online ga gooien
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_60277541
Je tanden worden niet witter hoor, ze glanzen alleen meer waardoor ze witter lijken.
Ik heb met de vorige buzz-ronde met de Sonicare meegedaan, fijne tandenborstel, heerlijk glad resultaat, maar veel te duur, om maar te zwijgen over de prijs van de opzetborsteltjes.
De laatste tijd zijn er alleen vage buzz-acties waar ik me voor mag inschrijven, zoals die carriere-site en drankjes die ik niet lust. Ik wil weer eens iets leuks!
  dinsdag 22 juli 2008 @ 20:38:13 #133
35189 Troel
scherp en bot
pi_60277579
Ow. Voor welke prijs mocht je hem uiteindelijk overnemen?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_60277866
Het was ¤69,95 en dat voor een uiteindelijk tweedehands artikel met versleten borsteltjes, dat vond ik echt teveel.
Let trouwens op bij het eventueel terugsturen, had ik netjes gedaan, incusief verzendbewijs en het was een dag later afgeleverd, krijg ik een week later bericht dat ik de tandenborstel nog niet zou hebben teruggestuurd.
Mail ik terug dat hij toch echt afgeleverd is, zeggen ze: we geloven je op je woord. Raaaaaaaaaar
pi_60280956
hee, Doedezemaar, bij mij ging het precies hetzelfde ( want ik mocht toen de Sonicare met die UV unit testen, toevallig dat mijn vriend nu de Healthy Care mag doen),nu ja, ik toen ook teruggestuurd binnen de tijd, alles keurig gedaan...kreeg ik toch ook zo'n mailtje...en dan ook "wij geloven je op je woord"....

ik vond die tandenborstel toen ook al goed poetsen, maar ik vond die UV reiniger niets, maakte er bijna geen gebruik van, maar je betaald er toch voor, ik zit nu serieus over te denken of wij de Healthy Care houden, want die kost iets van 80 Euro in de winkel, en misschien wordt het dan iets tussen de 30-40 Euro...


Wie heeft toen met die epileerappaarat meegedaan, wat kostte die toen nog?

edit: heb het al gevonden: ¤39,99

[ Bericht 2% gewijzigd door Zana op 23-07-2008 00:35:49 ]
  dinsdag 22 juli 2008 @ 22:31:54 #136
35189 Troel
scherp en bot
pi_60281511
Hmm, dat is wel raar, maarja, we zullen zien Verzendbewijsje goed bewaren dus
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_60494678
hebben ze bij Pollland stiekem het prijzensysteem aangepast , kon net kiezen uit sparen of deelname aan loting....

voor een onderzoek van 10 minuten ontvang je 1 credit en 100 credits zijn 50 ¤, dus 2 credits = 1 ¤....tot nu toe kreeg je standaard 1 ¤ per onderzoek


wel raar dat ze dat niet even melden aan de deelnemers


ik kon wel op de site inloggen en daar staat mijn oude saldo nog in Euro, maar als je op uitbetalen klikt in geld is die opeens nog de helft waard

[ Bericht 12% gewijzigd door Zana op 01-08-2008 18:56:54 ]
pi_60501694
Waren ze daarom soms offline vandaag?!
Wat een zakken zeg, ik was net op weg naar de 30 euro Moest er nog eentje.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_60502213
Dat meen je niet, ik voel me aardig getild! Je kunt op zijn minst een mailtje sturen naar je leden over dit soort zaken.

Ik had niet zo heel veel op mijn saldo staan gelukkig. Ik kan niet zo goed sparen als Syrena. Als ik aan het betalingsminimum zit, laat ik het gelijk storten of in een bon omzetten.
Spoilers!
pi_60505060
nu misschien dat ze het nog aanpassen voor de oude tegoeden of dat nu een verschil gemaakt wordt tussen lange en korte onderzoeken, dat kan ook nog, maar op dit moment klopt mijn tegoed wel in Euro's, maar ze zetten er nu credits achter en dan is het veel minder waard

[ Bericht 0% gewijzigd door Zana op 02-08-2008 10:03:04 ]
pi_60702069
waardevolle mening heeft nu ook al Ciao trekjes, hele vragenlijst laten invullen aan het einde naar de persoonlijke situatie vragen en dan ben je plotseling niet geschikt , ging over elektronische toestellen


van Pollland heb ik trouwens geen antwoord gekregen op mijn mail, hoe dat nu met mijn saldo zit

op de site lijkt het alsof je voor 10 credits nog een bol.com bon van 10 ¤ krijgt, maar als je het laat uitbetalen in geld is het nog maar de helft waard in Euro
pi_60702774
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 12:12 schreef Zana het volgende:
van Pollland heb ik trouwens geen antwoord gekregen op mijn mail, hoe dat nu met mijn saldo zit

op de site lijkt het alsof je voor 10 credits nog een bol.com bon van 10 ¤ krijgt, maar als je het laat uitbetalen in geld is het nog maar de helft waard in Euro
Oh, dat is niet zo best. Vond Polland altijd wel goed in uitbetalingen en beloningen enzo.
Hoe wordt je huidige saldo dan omgezet? Naja, als je meer weet lees ik het hier nog wel.
pi_60733635
Ha, ik mag meedoen met het reclamefolder-onderzoek van Nipo
quote:
Enige tijd geleden heeft u aangegeven mee te willen werken aan het onderzoek
naar ongeadresseerde brievenbusreclame. Hartelijk dank daarvoor.

Voor het aankomende onderzoek hebben wij u geselecteerd als respondent. Op
maandag 25 augustus of dinsdag 26 augustus ontvangt u een envelop met
verzamelde folders. Aan de hand van die folders vult u een vragenlijst op de
computer in. De instructie en het benodigde materiaal versturen wij woensdag
21 augustus.

Veel succes met het onderzoek.
Ik hoop dat het goed gaat en degene die de folders moet verzamelen ze ook inderdaad komt bezorgen.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_60736467
he, ik snap het niet helemaal Syrena, ik dacht altijd dat je bij een folderonderzoek je eigen folders die je in de brievenbus krijgt moet bijhouden...


doen jullie trouwens soms aan gesprekken mee op een centrale locatie?
pi_60742115
Ik heb een Nee-Nee sticker, dus die optie viel voor mij af. Ik kon kiezen voor zelf verzamelen (wat niet gaat) of voor folders ontvangen van iemand in de buurt en dan een vragenlijst invullen. Daar heb ik dus voor gekozen.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_60750219
Ik heb daar ook al een aantal keer aan mee gedaan. Best wel leuk en het levert veel punten op. De eerste keer kwam degende die de folders zou verzamelen ze niet brengen, dat was wel jammer. Toen heb ik de vragenlijst maar ingevuld aan de hand van de folders die ik zelf nog had liggen en een mail gestuurd over de gang van zaken naar Nipo. Sindsdien ben ik degene die ze mag verzamelen en bij een ander in de bus moet doen. Da's mooi, want verzamelen levert meer punten op
Spoilers!
pi_60832324
Hoe werkt het eigenlijk precies bij Nipo, ik heb nu 2x een vragenlijst ingevuld en bij beide gekozen voor een bol.com bon (1x ¤3,75 en ¤2,50) maar krijg je dan zo'n bon thuisgestuurd als je totaal ¤10 hebt ofzo?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 14 augustus 2008 @ 19:12:12 #148
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_60832470
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 19:06 schreef Kadooosh het volgende:
Hoe werkt het eigenlijk precies bij Nipo, ik heb nu 2x een vragenlijst ingevuld en bij beide gekozen voor een bol.com bon (1x ¤3,75 en ¤2,50) maar krijg je dan zo'n bon thuisgestuurd als je totaal ¤10 hebt ofzo?
je krijgt een email met een code eriin als je de 10 euro bereikt hebt
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 14 augustus 2008 @ 19:13:15 #149
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_60832504
ik heb as dinsdag een locatieonderzoek wat 25 euro oplevert
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_60833552
ik had deze week een groepsgesprek,maar weet niet zo goed hoe ze eigenlijk aan mijn adres kwamen, want het was een onbekend bureau/ tussenperson voor mij en het was 30 km verderop en ze deden een beetje moeilijk over reiskosten, nu weet ik dus niet of het normaal is om de reiskosten terug te vragen of niet....maar niet iedereen woont in een grote stad

ik had ooit al eerder meegedan bij een gesprek bij een tijdschrift (vergoeding goddiebag + reiskosten), winkelketen (parfum, reiskosten, cadeaubon) en een keer op de huishoudsbeurs (entreekaartje + vergoeding), maar daar was het allemaal via de bedrijven zelf
pi_60836700
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 19:12 schreef Ynske het volgende:

[..]

je krijgt een email met een code eriin als je de 10 euro bereikt hebt
En kan je die codes dan ook combineren dus 2 codes voor iets van ¤20?
pi_60837166
quote:
[En kan je die codes dan ook combineren dus 2 codes voor iets van ¤20?
ja, je kunt bij bol meerdere codes achter elkaar invullen
pi_60841807
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 21:44 schreef Kadooosh het volgende:

[..]

En kan je die codes dan ook combineren dus 2 codes voor iets van ¤20?
Let wel op de houdbaarheidsdatum van de bonnen, de meeste zijn een jaar geldig.
Spoilers!
pi_60845722
Die van Nipo tot 2011 Je mag tot 100 euro aan tegoedbonnen gebruiken bij Bol, dacht ik.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_60874906
Nice ga ik kijken of ik ¤100 korting op een laptop kan verdienen , ¤150 voor een asus ee pctje ofzo.
Zal nog wel ff duren maar goed in een weekje al ¤6,25 verdient :p.
Zijn er nog andere waarbij je zoveel verdient?
pi_60914841
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 08:44 schreef Syrena het volgende:
Die van Nipo tot 2011 Je mag tot 100 euro aan tegoedbonnen gebruiken bij Bol, dacht ik.
Volgens mij veel meer. Hoe kom ik anders aan m'n psp a la 170 euro destijds ?

Maargoed ff in de cadeaubonvoorwaarden van bol.com gekeken:
quote:
18. U kunt per bestelling 20 cadeaubonnen of een combinatie van maximaal 1 coupon en 19 cadeaubonnen inleveren.
200 euro is de max als we om bonnen van 10 euro per stuk hebben, tenzij intomart gfk nog bonnen van 20 euro per stuk uitgeeft ( ? ), dan zou het kunnen oplopen tot 400 euro, maar om dat bijelkaar te sparen ben je heeeel lang bezig.
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 12:57 schreef Kadooosh het volgende:
Nice ga ik kijken of ik ¤100 korting op een laptop kan verdienen , ¤150 voor een asus ee pctje ofzo.
Zal nog wel ff duren maar goed in een weekje al ¤6,25 verdient :p.
Zijn er nog andere waarbij je zoveel verdient?
Hmm een asus eee pc klinkt eigenlijk niet zo slecht

[ Bericht 7% gewijzigd door Dragonwizard op 18-08-2008 03:28:05 ]
pi_60916030
In 2006 was het nog 10, maar dat is idd wel lang geleden ja

Ik was stiekem ook al aan een EEE-tje aan het denken
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_60917258
Even totaal off-topic maar die EEE pc's zijn zoooo schattig, wij hebben er ook een.
Je moet alleen heel erg wennen aan het toetsenbord.
Spoilers!
pi_61034047
Bij Pollland sinds kort:


Waar kiezen jullie voor? Ik ga elke keer gewoon voor het geld, verwacht niet dat ik kans maak op zo'n I-pod
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 11:51:32 #160
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_61034838
Je maakt er wel kans op, natuurlijk Alleen hoeveel.
[KNE]-Mod
pi_61036669
ik ga bij Pollland ook voor een bon of het geld, ik doe bijna nooit aan enquetes mee, waar de beloning een kans in de lotterij is, soms zie je wel de namen staan van winnaars, maar de kans om te winnen is volgens mij klein en je weet nooit hoeveel deelnemers zijn

vind trouwens dat ze de verandering bij Pollland gewoon middels een mailtje aan alle leden hadden kunnen meedelen,

ik snap nog steeds niet hoe het werkt, als je lat uitbetalen is het opeens de helft waard, maar bij een bol.com bon geldt nog de oude waarde? ik had iets van 9.5 oude Pollpunten, dat was verglijkbaar met 9.50 ¤ bol.com bon(nu ja je moest minimaal 10 hebben) en misschien is dat nu nog steeds zo, omdat ik onder de 10 zit kan ik het nog niet laten uitbetalen en ook niet zien voor welk bedraag ik een bol.com bon zou krijgen

als ik geld wil hebben, kan ik op dit moment 2.50 ¤ laten uitbetalen, dus bij 10 credits = 5 ¤.
pi_61038474
Wie wil mij aanmelden bij TNS-NIPO?

mailadres: petra@dope-e.nl

Alvast bedankt!!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 22 augustus 2008 @ 14:10:03 #163
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_61038692
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 14:02 schreef Petracev het volgende:
Wie wil mij aanmelden bij TNS-NIPO?

mailadres: petra@dope-e.nl

Alvast bedankt!!
done

[ Bericht 11% gewijzigd door Ynske op 22-08-2008 14:17:40 ]
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_61039291
Het uitbetalen in bonnen is hetzelfde gebleven, ik heb 29 credits en kan bonnen van 10 en 20 krijgen.
Nu die ene credit nog erbij

Ze zijn wel sneller geworden met de bonnen, mijn vriend heeft begin deze week z'n bon aangevraagd en had 'm gisteren al gekregen (via mail).
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_61039354
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 14:10 schreef Ynske het volgende:

[..]

done
Thanks!!
pi_61039859
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 14:10 schreef Ynske het volgende:

[..]

done
Hoe gaat het nu verder in z'n werk?
Ik heb nog geen mail ontvangen van Nipo.

Heb jij nog gegevens die ik moet weten?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 22 augustus 2008 @ 14:51:36 #167
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_61039877
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 14:51 schreef Petracev het volgende:

[..]

Hoe gaat het nu verder in z'n werk?
Ik heb nog geen mail ontvangen van Nipo.

Heb jij nog gegevens die ik moet weten?
je zou een email gekregen moeten hebben, heb gewoon je emailadres gebruikt
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_61040228
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 14:51 schreef Ynske het volgende:

[..]

je zou een email gekregen moeten hebben, heb gewoon je emailadres gebruikt
Vreemd..
Heb je het goede streepje gebruikt in het emailadres? ( niet deze:_, maar deze:-)
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 22 augustus 2008 @ 15:02:52 #169
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_61040286
gewoon gekopieerd
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_61040807
Het kan even duren eer je een mail krijgt, Nipo is niet zo vlot.
Bij heeft het toen een tijdje geduurd, kreeg ik een mail met gegevens die ik moest doorgeven, meteen gedaan, en toen duurde het weer een tijdje eer ik wat hoorde.

Maar dat was wel in 2005.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_61042509
ik had dat laatst ook, had ook iemand van hier aangemeld en die kreeg ook niet binnen een week antwoord, toen nog een keer gedaan en toen lukte het wel....geen idee waaran het lag
pi_61083294


[ Bericht 100% gewijzigd door jufmandy op 24-08-2008 13:32:55 ]
pi_61108250
Ik heb bij Pollland een uitbetaling aangevraagd, 30 credits, 30 euro aan Bol.com bonnen!
Net weer een vragenlijst van hun, op het einde kun je dan kiezen, dus ik wilde voor de iPod gaan, staat er in de tekst "U maakt 0x kans" ???

Realiseer me nu pas dat dat wrsch sloeg op de resterende credits, en die zijn idd 0 Shit
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_61108265
Oja en de kroontjes van Internetpanel zijn bijgeschreven, alleen veel te weinig
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_61135524
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 15:18 schreef Syrena het volgende:
Het kan even duren eer je een mail krijgt, Nipo is niet zo vlot.
Bij heeft het toen een tijdje geduurd, kreeg ik een mail met gegevens die ik moest doorgeven, meteen gedaan, en toen duurde het weer een tijdje eer ik wat hoorde.

Maar dat was wel in 2005.
Je zou verwachten dat het in 2008 allemaal automatisch gegenereerde mailtjes zijn..

Heb nog steeds niets binnen.
pi_61137752
Hier lees ik ook goede berichten over:

http://www.8euromail.nl/pages/index.php?refid=petracev
pi_61143548
Petracev, dat is toch geen enquetesite, of?? Heb je die link ook zonder referral???
pi_61144266
Hoe kan je eigenlijk kijken hoeveel nipo punten je hebt, via de site lukt het niet.

Was trouwens wel vaag, die eerste mail van Zana ontving ik dus niet maar de 2de wel en toen ook aangemeld maar heb uiteindelijk 2 aanmeldingen in me brievenbus gekregen .
pi_61148874
ik kan mijn salto van nipo op de site wel zien, maar je moet inloggen, dan links onter NIPOints ---> Online Overzicht...maar het zou ook kunnen dat de punten eventueel nog niet verwerkt zijn

bovendien krijg ik elke keer als ik een Blokker bon krijg een overzicht van mijn laatste onderzoeken, maar weet niet hoe dat zit als je voor een digitale BOL.com bon gaat
pi_61151975
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 20:40 schreef Zana het volgende:
ik kan mijn salto van nipo op de site wel zien, maar je moet inloggen, dan links onter NIPOints ---> Online Overzicht...maar het zou ook kunnen dat de punten eventueel nog niet verwerkt zijn

bovendien krijg ik elke keer als ik een Blokker bon krijg een overzicht van mijn laatste onderzoeken, maar weet niet hoe dat zit als je voor een digitale BOL.com bon gaat
Dan krijg je die overzichten niet meer volgens mij. Ik kijk altijd op de site en werk dan mijn eigen lijstje even bij.

Ik zit hier met een ENORM pak folders voor me Alleen heeft de verzamelaar het verkeerd begrepen geloof ik, er zit een blad bij waar de folders op staan en hij/zij heeft er al bij gezet "gelezen" "niet gelezen" "leuke folder". Volgens mij was het de bedoeling dat ik dat moest doen.

Annieweej, het zijn er 40
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_61163012
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 20:40 schreef Zana het volgende:
ik kan mijn salto van nipo op de site wel zien, maar je moet inloggen, dan links onter NIPOints ---> Online Overzicht...maar het zou ook kunnen dat de punten eventueel nog niet verwerkt zijn

bovendien krijg ik elke keer als ik een Blokker bon krijg een overzicht van mijn laatste onderzoeken, maar weet niet hoe dat zit als je voor een digitale BOL.com bon gaat
Idd ik zie daar alleen "Er is momenteel (nog) geen NIPOints-overzicht beschikbaar."
pi_61165379
het duurt wel een tijdje bij Nipo, maar het komt wel goed hoor

omdat ik an meerdere enquetesites meedoe heb ik mij een excelsheet gemaakt en houd daar bij, hoeveel punten ik heb gekregen voor een onderzoek, maar bijhouden op een papiertje kan ook...er zitten soms weken tussen voordat iets wordt bijgewerkt...ik denk ze ronden de onderzoeken soms ook eerst af, voordat ze punten bijschrijven...maar dat is verschillend
pi_61213889
Zo, ik ben alweer lid van twee nieuwe panels Die van Opzij, en van Psychologie Magazine. Ik kreeg de mails trouwens via Internetpanel, denk dat ze hun werkzaamheden zijn gaan opsplitsen ofzo.

Overigens wel oneerlijk, bij Opzij heb je met 50 punten al een bon van 5 euro, bij PM pas bij 100 punten.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_61387369
Hoi

Kan iemand me aannmelden voor een TNS NIPO account?

email: sander@colasiteoflife.com

Alvast bedankt
pi_61391640
quote:
Op donderdag 4 september 2008 22:17 schreef Blackh0le het volgende:
Hoi

Kan iemand me aannmelden voor een TNS NIPO account?

email: sander@colasiteoflife.com

Alvast bedankt

ik heb je aangemeld als S. Sander, hoop dat je de naam later nog kunt veranderen, het kan een paar dagen duren voordat je iets hoort, als je na één week nog niets hebt gehoord, kun je mij nog een keer een pm sturen, op een of ander manier gaat dat aanmelden niet direct
pi_61409471
Dankje, ik zal kijken of ik deze week mail van ze krijg.

Ik heb net trouwens 7.50 euro gehad voor één enquete bij BlauwNL :/.
pi_61661669
Hmm krijg nooit meer een nieuw onderzoek van nipo .
pi_62668868
Zijn er nog mensen hier ingeschreven bij Het Internet Panel?

Ik al een tijd, maar nu ik op de link in mijn sheet klik, kom ik uit bij matrixpanel. Mijn emailadres kent ie niet, ook niet om mijn wachtwoord op te vragen. Vreemde situatie... iemand opheldering?
Spoilers!
pi_62669219
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 16:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zijn er nog mensen hier ingeschreven bij Het Internet Panel?

Ik al een tijd, maar nu ik op de link in mijn sheet klik, kom ik uit bij matrixpanel. Mijn emailadres kent ie niet, ook niet om mijn wachtwoord op te vragen. Vreemde situatie... iemand opheldering?
Ze hebben kennelijk een nieuwe link ofzo, http://www.het-internet-panel.nl/panels/internetpanel/
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_62669682
Ah, dank je Syrena! Ik snapte er al helemaal niets van aangezien ik wel enquetes invul voor ze. Ik heb je link gelijk in mijn sheet gezet.

Ik ben eindelijk weer eens een uitbetalingsmiddagje gehouden. Ik heb flink gescoord:

9 washandjes bij Interview NSS (ga me uitschrijven als ze binnen zijn)
3 washandjes bij Stempunt (ga me uitschrijven als ze binnen zijn)
12,50 cash bij money Miljonair
5 euro bij Surfrace
20 euro aan VVV bonnen bij ConsumerJury
10 euro VVV bon bij Ipsos (game daar ook uitschrijven)
10 euro Bol bon bij Polland
2,50 cash bij Polland

Ik heb ook nog 3 bol-bonnen liggen van Nipo en zit bijna aan de 20 euro bij intomart (nog 10 cent).
En eindelijk ben ik bijna aan de 25 euro uitbetalingsgrens van DeelUwMening! Had nooit gedacht dat ik er zou komen. Als ik zover ben, schrijf ik me daar ook uit.

Ik heb ook gelijk mijn bestand eens opgeschoond. Bij alle bedrijven die niet uitbetalen (de GPT's) en waar ik een niet-boeiende vergoeding krijg heb ik me uitgeschreven.

Ik ga over een paar maanden werken in laats van studeren, dan heb ik echt geen tijd meer voor al dat geklik en ge-enquete. Kom er nu al amper aan toe.
Spoilers!
pi_63451829
Wat is dat Buzzer traaaag...
  zondag 23 november 2008 @ 18:20:37 #192
78246 kwoth
Fietsen ja!!!!
pi_63455740
Erg erg traag. Het duurde een flinke tijd voordat ik die electro-poll af had zeg. Ben benieuwd of daar nog een leuke Buzz uit komt!
Anyway you want it, that's the way you need it.
pi_63460059
ik snap niet dat ze daar niet eens wat aan gaan doen bij buzzer, want het is altijd zo met die poll's, ze kunnen toch ook minder mensen uitnodigen per keer als de server het niet aankan

Hoop dat snel weer nieuwe buzzacties komen, ik heb de beauty en de electropoll al in het verleden ingevuld.
pi_63466923
Electropoll? Beautypoll? Ik heb niets gekregen
Spoilers!
pi_63647758
Wil iemand mij ook aanmelden bij Nipo?
stuur dan even een prive-berichtje..., geef ik mailadres en naam...

alvast bedankt!
pi_63666245
metrolifepanel : www.metrolifepanel.nl

Je kunt bol.com tegoed bonnen krijgen. En ook nog prijzen winnen met enquete's .
pi_63666973
quote:
Op zondag 30 november 2008 17:50 schreef JJ.87 het volgende:
Wil iemand mij ook aanmelden bij Nipo?
stuur dan even een prive-berichtje..., geef ik mailadres en naam...

alvast bedankt!
Moeilijk he de OP lezen.

Nipo aanmeldlink om jezelf mee aan te melden
https://capi.tns-nipo.com/secure/aanmelden.asp
  maandag 1 december 2008 @ 13:55:09 #198
78246 kwoth
Fietsen ja!!!!
pi_63667306
quote:
Op maandag 1 december 2008 13:43 schreef MissX het volgende:

[..]

Moeilijk he de OP lezen.

Nipo aanmeldlink om jezelf mee aan te melden
https://capi.tns-nipo.com/secure/aanmelden.asp
Heb jij zelf die link wel gecheckt MissX? Bij mij doet deze link het al een tijdje niet meer hoor. Fijne reactie van je.

Goed, JJ stuur mij anders even een PM met je gegevens en meld ik je bij NIPO aan.

Over de metro-life-panel: die is best leuk ja, zit er nu ongv. een maandje bij, grappige enquetes en wordt regelmatig gevraagd.
Anyway you want it, that's the way you need it.
pi_63667625
Ik zit ook bij Metrolife. In het begin waren ze lekker scheutig met de punten (100 per enquete), inmiddels zijn ze flink gezakt (15 per enquete). Ik heb nu 430 punten.

Ik moet echt eens een overzichtje maken van alles, probleem is alleen dat ik zowel op 't werk als thuis enquetes invul en dus dat bestand dan op twee plaatsen moet bewaren.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_63667729
Ik krijg maar 1x in de maand ongeveer een enquete .
Voor een enquete van 2 minuten kreeg je al 50 punten
Heb net nog wel een gratis muziek download gekregen.
(metrolife)
pi_63668556
quote:
Op maandag 1 december 2008 14:13 schreef xminator het volgende:
Ik krijg maar 1x in de maand ongeveer een enquete .
Voor een enquete van 2 minuten kreeg je al 50 punten
Heb net nog wel een gratis muziek download gekregen.
(metrolife)
Ja die kreeg ik ook. Ik heb liever punten
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  donderdag 4 december 2008 @ 18:03:06 #202
78246 kwoth
Fietsen ja!!!!
pi_63760839
Wow, heb mij net succesvol geplaats om mee te doen bij een campagne voor Buzzer.

750 mensen gaan de Philips Streamium testen! Ik ben benieuwd, het dingetje ziet er in ieder geval erg tof uit.
Anyway you want it, that's the way you need it.
pi_63762055
Leuk!

Jammer genoeg is de philips streamium klote / slecht .
pi_63860923
Ik zat dit topic ff te lezen en TNS NIPO klinkt heel goed! Wie wil me aanmelden??
my_zooi@hotmail.com (Lisanne)

Thanx!!
pi_63867414
quote:
Op maandag 8 december 2008 21:14 schreef visitor4 het volgende:
Ik zat dit topic ff te lezen en TNS NIPO klinkt heel goed! Wie wil me aanmelden??
my_zooi@hotmail.com (Lisanne)

Thanx!!

heb je aangemeld, maar kan een tijdje duren voordat je reactie krijgt
pi_63882779
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 00:39 schreef Zana het volgende:

[..]

heb je aangemeld, maar kan een tijdje duren voordat je reactie krijgt
Dank je! Ik wacht rustig af
pi_63968625
Kan iemand mij ook aanmelden bij Nipo of de link pb'en ofzo??
Thnx vast!
pi_64123749
Heeft iemand van jullie al een keertje aan een onderzoek bij TRENDBOX meegewerkt? Ik kreeg net iemand van hun aan de lijn en ik deed wel vaker mee met hun onderzoeken en ik zou er ook punten voor krijgen die ik dan weer kan inwisselen voor producten.....heel raar, want ik hou zo een beetje bij waaraan ik meedoe en hoeveel punten ik verdien en het zegt mij helemaal niets en ik doe ook bijna nooit mee met telefonisch onderzoek....ik snap er niets van...

ze kon mij ook verder niet vertellen waarover het onderzoek ging, behalve consumentenproducten, en hoeveel punten ik zou krijgen, want dat was dan weer afhankelijk van de duur

ik kreeg de indruk dat het misschien zo een enquete was, waar je over je energieleverancier en je uitvaartverzekering wordt uitgevraagd en dan van die aanbiedingen krijgt, maar weet het dus niet zeker, want ik heb opgelegd
pi_64129081
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 19:20 schreef Delain het volgende:
Kan iemand mij ook aanmelden bij Nipo of de link pb'en ofzo??
Thnx vast!
Moet je even je emailadres neerzetten, die is namelijk nodig daarvoor
pi_64177165
Het nationale panel is van Trendbox, misschien ben je daar lid van Zana.
pi_64582820
Even een tip voor als je weer wat gaat bestellen met je bonnen van bol.com of wehkamp: lid worden van www.spaarwinkelen.nl en dan via hun site naar de webwinkel gaan, dan verdien je een percentage terug. Je krijgt meteen een tegoed van ¤7,50 en bij ¤25 kun je een uitbetaling aanvragen. Het werkt ook nog met referrals die je per nieuw lid ¤1 opleveren.
Er zijn ontzettend veel webwinkels aangesloten.
pi_64585761
Ik vergeet dat elke keer, dat bestellen bij Bol via een andere site
Volgens mij heb ik bij mijn laptop (400 euro...) ook vergeten om zo te bestellen.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  † In Memoriam † vrijdag 9 januari 2009 @ 14:34:00 #213
128220 Peter6000
pi_64851532
quote:
Stel dat u binnenkort een vliegreis gaat maken. Naast wie van onderstaande vrouwen zou u het liefst willen zitten tijdens deze vlucht?

Doutzen Kroes
Rita Verdonk
Yolanthe Cabau van Kasbergen
Anky van Grunsven
Prinses Maxima
Linda de Mol
Dit vroeg Panelwizard me.
Toch wel de meest nutteloze vraag die ik me kan herinneren.
Ik antwoordde Yolanthe Cabau van Kasbergen, en dat was meteen het einde van het onderzoek.

Er is dus een opdrachtgever die dit graag onderzocht wil hebben.
pi_64855266
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 19:20 schreef Delain het volgende:
Kan iemand mij ook aanmelden bij Nipo of de link pb'en ofzo??
Thnx vast!
Hee, ook fan van de band?
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_64865215
Is er iemand die mij bij TNS Nipo zou willen aanmelden?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
we took a weekend, drove to provo.
the snow was white and fluffy.
  † In Memoriam † vrijdag 9 januari 2009 @ 20:39:15 #216
128220 Peter6000
pi_64865447
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 20:33 schreef Duim het volgende:
Is er iemand die mij bij TNS Nipo zou willen aanmelden?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Done.

Althans, je bent aangemeld als Dhr. J Duim.

Maar goed, zolang de Bol.com bonnen maar binnenstromen.
pi_64870729
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 20:39 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

Done.

Althans, je bent aangemeld als Dhr. J Duim.

Maar goed, zolang de Bol.com bonnen maar binnenstromen.
Dhr.
Bedankt, haha.
we took a weekend, drove to provo.
the snow was white and fluffy.
pi_65105799
Wow, eindelijk zit ik aan de uitbetalingsgrens van 25 euro bij DeelUwMening! Ik heb er een paar jaar over gedaan, maar ik krijg lekker wel 25 euro aan Bol-bonnen

Ik ga me nu wel uitschrijven bij hun omdat ik nog erg weinig tijd heb om aan enquetes mee te doen.
Spoilers!
pi_65346700
Ik begin die onderzoeken van Euroclix een beetje beu te raken. Binnen korte tijd had ik drie maal zo'n "ciao-moment": na een groot aantal vragen waar je bijna 5 minuten mee bezig bent geweest val je alsnog buiten de doelgroep. Onlangs daarover geklaagd bij Euroclix en die zeggen doodleuk: "daar kunnen wij niets aan doen, dan moet je bij de adverteerder zijn". Ja hallo, niks adverteerder, jullie bieden een enquete aan op basis van mijn profiel bij jullie.
En bij Ipsos had ik een paar weken geleden een iris cheque aangevraagd en die zou volgens het overzicht al op 16 januari verstuurd zijn. Ik heb nog niks ontvangen, dus ik stuurde een e-mail naar het adres dat bij 'contact" staat, maar die komt onbestelbaar retour. Gaat lekker zo.
Wel weer 2 bonnen van bol.com van Tns Nipo deze maand.
pi_65351737
Wil iemand mij aanmelden bij TNS Nipo?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  † In Memoriam † vrijdag 23 januari 2009 @ 18:40:48 #221
128220 Peter6000
pi_65352030
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 18:30 schreef GvB het volgende:
Wil iemand mij aanmelden bij TNS Nipo?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Done.

Jammer dat ik er geen Nipoints voor krijg.
pi_65354701
Dankjewel
pi_65361642
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 15:21 schreef Doedezemaar het volgende:
En bij Ipsos had ik een paar weken geleden een iris cheque aangevraagd en die zou volgens het overzicht al op 16 januari verstuurd zijn. Ik heb nog niks ontvangen, dus ik stuurde een e-mail naar het adres dat bij 'contact" staat, maar die komt onbestelbaar retour. Gaat lekker zo.
als ik mij goed herinner kwam de brief van ipsos uit London, maar ik weet het niet meer zeker...
trouwens dat met die e-mail adres had ik al een keertje doorgegeven, raar dat ze er niets aan doen
misschien heb je nog een oude e-mail met enquête en staat daar het juiste adres
pi_65523795
Iris cheque kwam vandaag aan, vanuit München, met als stempeldatum 26-01. Raar dat ze dan in het systeem zetten dattie al op 16-01 zou zijn verstuurd. Op mijn e-mail (bedankt voor de tip over het juiste adres) nooit een reactie ontvangen.
Ik doe trouwens weer regelmatig mee met de enquetes van ciao en het is wel een stuk verbeterd (en ik val nu iets vaker in de juiste categorie).
pi_65586409
Hoelang duurt het ongeveer tot je een reactie krijgt van aanmelding bij NIPO?
pi_65589953
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 00:56 schreef GvB het volgende:
Hoelang duurt het ongeveer tot je een reactie krijgt van aanmelding bij NIPO?
Dat verschilt, maar kan inderdaad wel een tijd(je) duren.
Ik weet nog dat ik destijds 2 mensen aangemeld heb en die kregen op een gegeven moment post van Nipo. Waren het allang weer vergeten dat ze aangemeld waren.
Maar ook een x een aanmelding gehad die binnen een week al bericht had.
pi_65684184
Ik kan al een hele tijd niet meer inloggen bij Ciao, hebben meer mensen hier last van? Ik probeer het via deze link: http://www.ciao-surveys.nl/index.php
Spoilers!
pi_65762086
Zou iemand mij bij TNS Nipo aan willen melden?

Bij voorbaat dank.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_65765291
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 12:05 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Zou iemand mij bij TNS Nipo aan willen melden?

Bij voorbaat dank.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het is handig als je ook een naam en voorletter hebt, pm mij maar
pi_65765460
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 10:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik kan al een hele tijd niet meer inloggen bij Ciao, hebben meer mensen hier last van? Ik probeer het via deze link: http://www.ciao-surveys.nl/index.php

deze dan: http://www.nl.ciao-surveys.com/ voor enquetes

en voor shopping: http://www.ciao-shopping.nl/
pi_65765577
Zana, dank je. Het is me eindelijk gelukt om me uit te schrijven!
Spoilers!
pi_65765583
doet nog iemand vaker mee aan producttesten of testpanels van bedrijven??? dus dat je producten met regelmaat opgestuurd krijgt en mag beoordelen?
pi_66532786
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 14:00 schreef Zana het volgende:
doet nog iemand vaker mee aan producttesten of testpanels van bedrijven??? dus dat je producten met regelmaat opgestuurd krijgt en mag beoordelen?
Nee, ik vind het vervelend dat ik dan pakjes krijg, ik ben overdag nooit thuis en moet dan weer de buren aflopen enzo. Ik heb geBuzzerd, maar die bleven aan de gang met mailen enzovoorts, met die dropcampagne toen. Verder heb ik nog een tandpasta getest, en ook die bleven maar mailen. Recensie schrijven, enquete invullen, nog een enquete invullen, nog eentje, een poll invullen, discussies op een forum voeren. Dude, het is TANDPASTA.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_66532869
Oja, zowel Het Internetpanel als het Limburgpanel zijn van uiterlijk en opzet veranderd! Je kunt nu sparen voor bonnen vanaf 5 euro en je hoeft nu niet meer vantevoren te kiezen voor welke bon je gaat.

Was een fijne verrassing, alle kroontjes zijn nu "vrij" waardoor ik bij beide panels meteen een bon van 5 euro kon aanvragen!

Oja, en ik ben lid geworden van een nieuwe, EUpanel? Ook vanaf 5 euro uitkeren. Ik heb nog geen vragenlijst gehad, dus geen idee of het snel gaat.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 27 februari 2009 @ 20:32:47 #235
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_66532950
hier van de week 3 bolbonnen van Nipo binnengekregen, ze waren ietwat achter gekomen met de uitkering
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_66548617
Ah, ik heb 48 kroontjes bij het Internet Panel! Jammer van die laatste 2....

Ik doe qua producttesten alleen nog maar mee met Buzzer maar die hebben niets interessants meer voor mij de laatste tijd. Ik heb geen problemen met het ontvangen van pakketjes, mijn schoonouders wonen tegenover ons en ik geef altijd hun adres op. Ze zijn toch met pensioen

Ik had ook weer 2 Nipo-bonnen deze week, was een leuke verassing! En ook nog een van het Ah Boodschappenforum. Ik kreeg gewoon 10 euro omdat ik mijn boodschappenlijst en bon had ingescand voor ze
En dat was buiten de 10 euro om die ik standaard elke maand krijg. Die mensen zijn echt gul met de bonnen!
Spoilers!
pi_66729909
Tsjonge, wat een botte lui geven er commentaar op de reviews op Ciao zeg.
Ik kan me herinneren dat het vroeger toch echt veel vriendelijker was.
En wat een ontzettend lange verhaaltjes van sommigen waar je je doorheen moet worstelen, ik zou graag snel willen kunnen inschatten of het product iets voor mij is of niet en dan heb ik weinig behoefte aan heel persoonlijke verhalen. Gewoon de feiten en een korte persoonlijke ervaring, meer moet dat toch niet zijn?
pi_66734222
ik heb in het verleden ook wel eens een productreview geschreven, maar was ook altijd verwonderd over de commentaren, kreeg een beetje de indruk dat het een vast groepje is, die elkaar voornamlijk goed en veel commentaar geven

ik snap trouwens het systeem ook niet zo goed, ik kreeg eigenlijk alleen maar "echte bedragen" uit het bonusfonds, maar daar wist je vooraf niet hoeveel je kreeg en of überhaupt
  donderdag 5 maart 2009 @ 19:32:12 #239
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_66738746
Ik ben ook gestopt met Ciao. Zowel het enquete deel als Shopping. Ik vind het ook niet echt een gezellige uitstraling hebben daar met de users onderling.
Ik had in een review over een elektronica-ding niets over garantie geschreven aangezien dat standaard 2 jaar is. Toen ik daar 4 commentaren op kreeg heb ik het maar veranderd. Het 5e en 6e commentaar was dat ik dat niet had moeten schrijven omdat dat met alle electronica hetzelfde is..... Dat is dus allemaal geschreven om iets te schrijven. En dan hard hopen dat iemand je toevoegt en je centjes krijgt.
En hoe het nou werkt met dat geld snap ik ook nog steeds niet. Hoef het ook niet meer te weten, lekker rustig
Spoilers!
  donderdag 5 maart 2009 @ 22:48:38 #240
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_66747999
Denk wel dat Microsoft met de bezem door Ciao gaat hoor, dus zal wellicht wel weer veranderen.
[KNE]-Mod
  † In Memoriam † donderdag 12 maart 2009 @ 11:39:34 #241
128220 Peter6000
pi_66964427
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 14:34 schreef Peter6000 het volgende:

Stel dat u binnenkort een vliegreis gaat maken. Naast wie van onderstaande vrouwen zou u het liefst willen zitten tijdens deze vlucht?

Doutzen Kroes
Rita Verdonk
Yolanthe Cabau van Kasbergen
Anky van Grunsven
Prinses Maxima
Linda de Mol


Dit vroeg Panelwizard me.
Toch wel de meest nutteloze vraag die ik me kan herinneren.
Ik antwoordde Yolanthe Cabau van Kasbergen, en dat was meteen het einde van het onderzoek.

Er is dus een opdrachtgever die dit graag onderzocht wil hebben.
http://www.telegraaf.nl/r(...)sgenoot__.html?p=1,1

pi_67050638
ik heb in het verleden meegedaan aan euroclick en ciao maar daar duurde het echt te lang voro je wat binnenkreeg,. ik ben echt tevreden over het nipo, ik doe daar alweer een aantal jaar mee en netjes krijg ik mijn blokker bonnen binnen :-)
Fake it baby - They won't even know!
You can make it ?
Cos everybody knows that that's the way to go
  maandag 16 maart 2009 @ 10:34:15 #243
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_67094868
Zo ik heb eigenlijk tijd genoeg dus dit is wel interessant.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  maandag 16 maart 2009 @ 11:00:33 #244
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_67095546
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 14:00 schreef Zana het volgende:
doet nog iemand vaker mee aan producttesten of testpanels van bedrijven??? dus dat je producten met regelmaat opgestuurd krijgt en mag beoordelen?
Toevallig kreeg ik vrijdag 2 flessen frisdrank via Euroclix. En ik krijg nog 2 euro voor het testen ook!
Spoilers!
  maandag 16 maart 2009 @ 16:52:40 #245
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_67106078
Mag ook met TNS-Nipo bedrijven panel meedoen
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  maandag 16 maart 2009 @ 18:44:37 #246
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_67109744
Volgens mij moet je voor het bedrijvenpanel uitgenodigd worden op basis van je profiel in het Home panel. Als je daar aangeeft dat je een eigen bedrijf hebt, wordt je volgens mij uitgenodigd. Weet t niet helemaal zeker...
Spoilers!
  maandag 16 maart 2009 @ 19:11:15 #247
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_67110745
quote:
Op maandag 16 maart 2009 18:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
Volgens mij moet je voor het bedrijvenpanel uitgenodigd worden op basis van je profiel in het Home panel. Als je daar aangeeft dat je een eigen bedrijf hebt, wordt je volgens mij uitgenodigd. Weet t niet helemaal zeker...
Jep ze belden me of ik mee wilde doen.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  maandag 16 maart 2009 @ 21:16:36 #248
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_67115699
Lol, ik begreep je verkeerd! Ik dacht dat je vroeg aan ons of iemand je daarvoor op wilde bellen.... My bad

Maar beter want die onderzoeken van het bedrijvenpanel leveren over het algemeen veel punten op.
Spoilers!
  donderdag 19 maart 2009 @ 16:12:26 #249
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_67209969
Weet niet wie hier Blauwnl.nl vermelde. Maar hartelijk dank daarvoor. Kreeg daar toevallig vandaag korte vragenlijst van die 7,50 opleverde
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_67352319
Zo. Ik meld mij ook eens in dit topic.

Ik ben in ieder geval lid van Nipo. Ik krijg alleen al meer dan een jaar geen vragenlijsten meer. Dus ik heb ze nu maar eens een e-mail verstuurd .
Ook lid van Buzzer, Intomart en InVotes.
  † In Memoriam † dinsdag 24 maart 2009 @ 11:57:26 #251
128220 Peter6000
pi_67352475
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 11:52 schreef Anne het volgende:
Zo. Ik meld mij ook eens in dit topic.

Ik ben in ieder geval lid van Nipo. Ik krijg alleen al meer dan een jaar geen vragenlijsten meer.
Dan is er iets mis, want je krijgt standaard elke maand een vragenlijst, om te checken of je tot de doelgroep van bepaalde (al bekende) onderzoeken hoort.

Ik ga lekker voor 70 euro bestellen bij Bol.com nu, volgens mij heb ik die bonnen in een half jaartje bij elkaar gespaard
pi_67352802
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 11:57 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

Dan is er iets mis, want je krijgt standaard elke maand een vragenlijst, om te checken of je tot de doelgroep van bepaalde (al bekende) onderzoeken hoort.

Ik ga lekker voor 70 euro bestellen bij Bol.com nu, volgens mij heb ik die bonnen in een half jaartje bij elkaar gespaard
Ik denk dat ik een tijdje de vragenlijsten niet heb ingevuld en mezelf niet op vakantie heb gezet.
Alsof mijn account op inactief is gezet. Inloggen lukt nog wel!
pi_67369705
Ik doe mee aan NIPO, Intomart en Invote en Consumerjury. De rest heb ik er allemaal uitgegooid, te weinig of hele vervelende vragenlijsten.

Ik was ook ooit aangemeld bij buzzer maar echt al meer als een jaar niets van gehoord tot van de week. Buzzpoll over een weegschaal die automatische je gegeven naar een online site stuurt. Leek mij wel leuk aangezien ik wel veel met sporten, gewicht etc bezig ben en zoiets leuker is als m'n excel sheetje.

Vandaag kreeg ik hem totaal onverwachts binnen Ben benieuwd de komende maanden.
pi_67409667
Naar aanleiding van de e-mail:
quote:
Naar aanleiding van uw bericht kan ik u medelen dat uw accout al sinds 15-11-2006 op non-actief stond.
Dit hebben wij nu echter aangepast en opnieuw geactiveerd.
.
pi_67446467
Zou iemand mij bij TNS Nipo aan willen melden?

Bij voorbaat dank.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_67559051
Van InVotes vandaag ook een bol.com waardebon ontvangen .
En toevallig vandaag ook een mail van bol.com dat er geen verzendkosten worden berekend deze week.

Dus maar meteen een boek besteld .

Ik heb nog steeds niks van Nipo trouwens. Hoe vaak krijg zo'n vragenlijst ongeveer? Sowieso een keer per maand dus. Is dat dan in het begin van de maand? Eind van de maand? Of willekeurig?
pi_67559375
quote:
Ik heb nog steeds niks van Nipo trouwens. Hoe vaak krijg zo'n vragenlijst ongeveer? Sowieso een keer per maand dus. Is dat dan in het begin van de maand? Eind van de maand? Of willekeurig?
aan het begin van de maand (in ruime zin), komt volgens mij ook soms pas rond de 8. of 10.
pi_67559404
quote:
Op maandag 30 maart 2009 21:24 schreef Zana het volgende:

[..]

aan het begin van de maand (in ruime zin), komt volgens mij ook soms pas rond de 8. of 10.
Ok . Mocht ik rond de 15e niks hebben, stuur ik ze gewoon nog eens een mailtje!
pi_67699003
In het begin bij Buzzer werd ik in een half jaar tijd uitgenodigd voor één campagne.
En de laatste anderhalve maand voor wel een stuk of 5 ofzo!
  zaterdag 4 april 2009 @ 11:21:53 #260
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_67699747
Ja, ik word ook weer vaak uitgenodigd voor Buzzer. Maar vaak voor websites en andere vage dingen,niet voor tastbare producten. Ik heb van de week wel het nieuwe boek van Renate Dorrestein gekregen via Buzzer
Spoilers!
pi_67707404
Oh, die kreeg ik dan weer net niet . Campagne zat al vol.
Ik ben nu met ASN bank bezig en een Cider-waarvanikdenaamnietmeerweet.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 4 april 2009 @ 17:31:52 #262
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_67707479
hier ook idd het Boek binnen
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_67745727
Kvind het lullig dat nipo nu webbrowserbased is . Met oude software kon je soms weleens ctrl-alt-del drukken en enquete herstellen en overnieuw doen als je voortijdig werd uitgesloten. Daarnaast krijg ik steeds minder vragenlijsten.
pi_67746183
Bij nipo krijg ik alleen maar gerichte enquêtes,, het is haast nog nooit voorgekomen dat ik uitgesloten werd

Trouwens, ik kwam gisteren tijdens het museumweekeind een oude man tegen, die zat een nipo lijst in te vullen... dat lijkt mij nu ook leuk om te doen... of dat ook gewone opdrachten zijn of zou dat mysteryshoppen zijn?? Ik durfte niet te vragen... maar wie heeft voor nipo al eens andere dingen gedaan?
  maandag 6 april 2009 @ 00:31:53 #265
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_67746818
quote:
Op maandag 6 april 2009 00:04 schreef Zana het volgende:
Bij nipo krijg ik alleen maar gerichte enquêtes,, het is haast nog nooit voorgekomen dat ik uitgesloten werd

Trouwens, ik kwam gisteren tijdens het museumweekeind een oude man tegen, die zat een nipo lijst in te vullen... dat lijkt mij nu ook leuk om te doen... of dat ook gewone opdrachten zijn of zou dat mysteryshoppen zijn?? Ik durfte niet te vragen... maar wie heeft voor nipo al eens andere dingen gedaan?
Zo, dat klinkt leuk inderdaad. Dat wil ik ook wel...
Spoilers!
  maandag 6 april 2009 @ 11:31:01 #266
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_67753952
Oh, Intomart is weer goed bezig! Ik kreeg vandaag bericht dat ik elke week mee mag doen met hun folderonderzoek voor 50 cent. Dat is dus 2 euro per maand.
En dat komt bovenop de 2,50 euro voor de webmeter, de 1,50 voor de marktmonitor, de 2 euro voor televisiewaardering en de 25 cent voor het opnameonderzoek. Ik verdien bij Intomart dus 8,25 per maand
Spoilers!
pi_67755932
Ik kreeg vandaag mijn eerste onderzoek van Nipo.

Het begon zo "wilt de vrouw van 53 jaar de vragenlijst invullen?" (mijn moeder, die ik bij de gezinsleden heb ingevuld"
Het ging zo verder "Nee, zij zal de vragenlijst later invullen"
Het eindigde zo "bedankt voor het invullen van de vragenlijst"

Dawast.
  maandag 6 april 2009 @ 12:48:54 #268
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_67756245
Gewoon net doen of je die persoon bent, doe ik ook altijd voor mijn vriend
Die heeft toch geen zin/tijd om die lijsten in te vullen, hij werkt 90 uur per week.
Spoilers!
pi_67821187
Ik heb zaterdag van Buzzer een doos met 12 flesjes Sourcy VitaminWater binnengekregen.
Inclusief proefbekertjes, kaartjes en nog wat extra's. Leuk setje.



Het spul smaakt ook prima vind ik! Niet van die hele zoete troep, dit kun je gewoon lekker makkelijk wegdrinken.
Nog meer mensen hier die het product kennen of het pakketje ook binnen hebben gehad?
pi_67822579
Wie wil mij aanmelden voor TNS Nipo?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben al lid bij Buzzer, vind het echt een leuk concept.
Nog geen campagnes gehad waar ik aan mee mag doen. Ik vraag mij trouwens af, moet je de spullen die je test weer retourzenden na een bepaalde tijd?
Allejezus
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 8 april 2009 @ 11:31:19 #271
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_67822801
k vind t boek van Renate Dorrestein best lekker weglezen
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  woensdag 8 april 2009 @ 12:32:18 #272
113667 Keiichi
Konnichiwa!
pi_67825004
Hoe werkt het aanmelden bij TNS Nipo eigenlijk? Ik krijg overal wel een link naar een 'aanmeldpagina' maar die blijft gewoon leeg
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 8 april 2009 @ 12:45:55 #273
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_67825418
quote:
Op woensdag 8 april 2009 12:32 schreef Keiichi het volgende:
Hoe werkt het aanmelden bij TNS Nipo eigenlijk? Ik krijg overal wel een link naar een 'aanmeldpagina' maar die blijft gewoon leeg
als je ingelogd bent, kun je een naam en emailadres doorgeven, degene van t emailadres krijgt dan een uitnodigingsmeel
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  woensdag 8 april 2009 @ 13:15:11 #274
113667 Keiichi
Konnichiwa!
pi_67826299


Als iemand zo vrij wilt zijn hier die me uit kan nodigen
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 8 april 2009 @ 13:34:19 #275
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_67826909
done, kan alleen wel even duren voor je de email krijgt
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 8 april 2009 @ 13:35:17 #276
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_67826951
v
quote:
Op woensdag 8 april 2009 11:24 schreef Juzme het volgende:
Wie wil mij aanmelden voor TNS Nipo?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben al lid bij Buzzer, vind het echt een leuk concept.
Nog geen campagnes gehad waar ik aan mee mag doen. Ik vraag mij trouwens af, moet je de spullen die je test weer retourzenden na een bepaalde tijd?
voor jou ook
quote:
Op woensdag 8 april 2009 13:34 schreef Ynske het volgende:
done, kan alleen wel even duren voor je de email krijgt
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  woensdag 8 april 2009 @ 13:39:37 #277
113667 Keiichi
Konnichiwa!
pi_67827114
quote:
Op woensdag 8 april 2009 13:34 schreef Ynske het volgende:
done, kan alleen wel even duren voor je de email krijgt
Dank je!
  woensdag 8 april 2009 @ 14:07:10 #278
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_67828096
quote:
Op woensdag 8 april 2009 10:45 schreef Impry het volgende:
Ik heb zaterdag van Buzzer een doos met 12 flesjes Sourcy VitaminWater binnengekregen.
Inclusief proefbekertjes, kaartjes en nog wat extra's. Leuk setje.

[ afbeelding ]

Het spul smaakt ook prima vind ik! Niet van die hele zoete troep, dit kun je gewoon lekker makkelijk wegdrinken.
Nog meer mensen hier die het product kennen of het pakketje ook binnen hebben gehad?
Heb dit ook gehad. Vind eigenlijk alleen de framboos smaak lekker. Wel positief is dat het allemaal zonder kleurstoffen is.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_67833765
quote:
Op woensdag 8 april 2009 13:35 schreef Ynske het volgende:
v
[..]

voor jou ook
[..]
Merci beaucoup! Hopen dat het niet al te lang duurt voor die email komt
Allejezus
pi_67884738
Zou iemand mij willen aanmelden voor TNS NIPO? Zou je erg dankbaar zijn!
Mijn gegevens:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Merci beaucoup alvast!
  vrijdag 10 april 2009 @ 18:33:39 #281
72463 Whiskers
Kinky Kitten
pi_67902804
Zijn er nog mensen die die youw8 weegschaal unit aan het buzzen zijn?

Die sourcy lijkt mij ook leuk, heb ik helemal niks van voorbij zien komen
Cat hair is a fashion statement
I'm really a cat you see and it's not my last life at all
pi_67904525
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 18:33 schreef Whiskers het volgende:
Zijn er nog mensen die die youw8 weegschaal unit aan het buzzen zijn?
Ik, vind het echt een leuk ding.
pi_67904605
Ik ben nu Jillz aan het buzzen. Vandaag kreeg ik 12 flesjes binnen . Toevallig gaan we maandag met de hele familie BBQ-en, dus dat komt mooi uit.
  vrijdag 10 april 2009 @ 23:49:09 #284
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_67914086
Ik krijg alleen maar buzz-verzoeken binnen voor stomme websites, banken en televisieprogramma's... Ik wil ook drankjes en andere tastbare dingen.

Ik heb gelukkig wel het boek gekregen, daar ga ik morgen aan beginnen.
Spoilers!
pi_67933173
Wie wil mij aanmelden voor TNS Nipo?
pi_67944045
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 23:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik krijg alleen maar buzz-verzoeken binnen voor stomme websites, banken en televisieprogramma's... Ik wil ook drankjes en andere tastbare dingen.

Ik heb gelukkig wel het boek gekregen, daar ga ik morgen aan beginnen.
Maar accepteer je die stomme websites, banken enzovoorts wel?
Want je moet klein beginnen .
  zondag 12 april 2009 @ 18:42:58 #287
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_67956079
quote:
Op zondag 12 april 2009 11:00 schreef Anne het volgende:

[..]

Maar accepteer je die stomme websites, banken enzovoorts wel?
Want je moet klein beginnen .
Ik buzz echt al jaren, heb al aan veel dingen meegedaan, dus aan mijn status kan het niet liggen... Ik val denk ik gewoon niet binnen de doelgroep van leuke drankjes enzo.
Spoilers!
pi_67956166
quote:
Op zondag 12 april 2009 18:42 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik buzz echt al jaren, heb al aan veel dingen meegedaan, dus aan mijn status kan het niet liggen... Ik val denk ik gewoon niet binnen de doelgroep van leuke drankjes enzo.
Raar, want ik kan mijn geen doelgroep voorstellen die niet voor een leuk drankje in is.
Maar ik zie soms ook campagnes voorbij komen waarvan ik denk dat ik er geknipt voor ben, maar een uitnodiging krijg ik dan ook niet.
pi_67978310
Ik vind de Jilz tegen vallen
pi_67985608
Ik eigenlijk ook wel ja . De kortingsbonnen heb ik allemaal aan mijn schoonouders gegeven, die vonden het wel erg lekker. En ik weet zeker dat ik het nooit zelf zou kopen.
  woensdag 15 april 2009 @ 10:52:12 #291
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_68033229
Hey, dit lijk me wel leuk om te doen. Maar ik zou niet weten waar ik moet beginnen. iemand tips?

Een groot deel van de links in de op doen het ook niet..zowel de sites zelf als de vorige delen van dit topic.
Knoei
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 15 april 2009 @ 11:09:13 #292
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_68033747
quote:
Op woensdag 15 april 2009 10:52 schreef Loqi het volgende:
Hey, dit lijk me wel leuk om te doen. Maar ik zou niet weten waar ik moet beginnen. iemand tips?

Een groot deel van de links in de op doen het ook niet..zowel de sites zelf als de vorige delen van dit topic.
wat lijkt je leuk?
buzzen, nipo, intomart, internetpanel, opinionbar?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  Moderator woensdag 15 april 2009 @ 11:10:47 #293
9859 crew  Karina
Woman
pi_68033785
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 23:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik krijg alleen maar buzz-verzoeken binnen voor stomme websites, banken en televisieprogramma's... Ik wil ook drankjes en andere tastbare dingen.

Ik heb gelukkig wel het boek gekregen, daar ga ik morgen aan beginnen.
Ik ook, die programma buzz ga ik niet aan mee doen, lijkt me een ontzettend dom programma.

De enige leuke buzz waar ik aan mee mocht doen was een hele tijd geleden al weer, met die flesjes vruchtendrank, daarna niets meer.

Ik krijg eigenlijk haast nooit een uitnodiging van hen.

Wel al heel veel NIPO bonnen (in mijn geval Free Record Shop bonnen) inmiddels weer bij elkaar gespaard.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 15 april 2009 @ 11:19:14 #294
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_68034025
quote:
Op woensdag 15 april 2009 11:10 schreef Karina het volgende:

[..]

Ik ook, die programma buzz ga ik niet aan mee doen, lijkt me een ontzettend dom programma.

De enige leuke buzz waar ik aan mee mocht doen was een hele tijd geleden al weer, met die flesjes vruchtendrank, daarna niets meer.

Ik krijg eigenlijk haast nooit een uitnodiging van hen.

Wel al heel veel NIPO bonnen (in mijn geval Free Record Shop bonnen) inmiddels weer bij elkaar gespaard.
die van LekkerSlim? k heb m wel gedaan, maar god wat een oerstom/dom programma is dat
gister weer een uitnodiging van Valess gekregen
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  woensdag 15 april 2009 @ 11:25:27 #295
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_68034220
quote:
Op woensdag 15 april 2009 11:09 schreef Ynske het volgende:

[..]

wat lijkt je leuk?
buzzen, nipo, intomart, internetpanel, opinionbar?
Nou, van de werkende links uit de op lijkt me alles wel grappig Maar om nu meteen 6 dingen ofzo te gaan doen is misschien ook wat overdreven dus daarom vroeg ik om tips.

Voor nipo moet een bestaand lid je aanmelden?
Knoei
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 15 april 2009 @ 11:26:12 #296
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_68034245
quote:
Op woensdag 15 april 2009 11:25 schreef Loqi het volgende:

[..]

Nou, van de werkende links uit de op lijkt me alles wel grappig Maar om nu meteen 6 dingen ofzo te gaan doen is misschien ook wat overdreven dus daarom vroeg ik om tips.

Voor nipo moet een bestaand lid je aanmelden?
ja. k ben zelf ooit begonnen met opiniepanel
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  woensdag 15 april 2009 @ 11:32:20 #297
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_68034439
Nipo lijkt me wel leuk om te doen, en nog een paar andere erbij om eens rond te kijken

Kan iemand me daarvoor aanmelden?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Knoei
pi_68034778
quote:
Op woensdag 15 april 2009 11:32 schreef Loqi het volgende:
Nipo lijkt me wel leuk om te doen, en nog een paar andere erbij om eens rond te kijken

Kan iemand me daarvoor aanmelden?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je je emailadres in een spoiler zet omdat je niet wil dat Google het vindt, dan werkt dat niet.
Je kunt beter naam [apenstaart] gmail ofzo zetten dan.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  woensdag 15 april 2009 @ 11:45:45 #299
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_68034826
Tis meer voor t open en bloot, het idee google vindt je toch wel. Maar bedankt
Knoei
  donderdag 16 april 2009 @ 13:00:17 #300
72463 Whiskers
Kinky Kitten
pi_68069234
quote:
Op woensdag 8 april 2009 14:07 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Heb dit ook gehad. Vind eigenlijk alleen de framboos smaak lekker. Wel positief is dat het allemaal zonder kleurstoffen is.
Alleen beetje jammer dat er dan wel weer suiker inzit
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 19:35 schreef MissX het volgende:

[..]

Ik, vind het echt een leuk ding.
Ik ben hem ook aan het buzzen, maar vind het lastig om hem bij andere mensen te buzzen, omdat ik het nou ook weer niet zo'n ontzettend stoer ding vind, qua weegschaal en meerwaarde. Is een beetje lastig reclame maken, als je het eik niks vind
Cat hair is a fashion statement
I'm really a cat you see and it's not my last life at all
  donderdag 16 april 2009 @ 13:19:02 #301
113667 Keiichi
Konnichiwa!
pi_68069863
En vol

Ik heb trouwens mail van Nipo binnengekregen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')