Ik draag nog steeds Magsquote:Op donderdag 20 december 2007 22:22 schreef Nonneke het volgende:
alleen in het donker dan !
echt, ik zou nog liever doodvriezen dan dat ik echte Uggs zou kopen, en dan ook nog dragen !
Ik schaam me nog voor mn "Spice Girl schoenen"![]()
Ik heb ze allebei in alle kleuren van de regenboog. Wat een goddelijke schoenen zijn het tochquote:Op donderdag 20 december 2007 22:24 schreef Nonneke het volgende:
Mags zijn wel cute, maar dan wel die eerste modellen, maar niet die platte clowns schoenen
www.mag.nlquote:Op donderdag 20 december 2007 22:26 schreef Greys het volgende:
Ing, jij was net post 300, dus dat was nog net binnen het slotje.
Senesta had post 301 en 302, die was stout
Ik ga even Googlen wat Mags zijn, want ik heb er nog nooit van gehoord.
Is dat een kruising tussen een Croc en een Ugg?
Ik zat te wachten tot iemand hem vol postte en dat gebeurde maar niet dus ik postte weer en toen was hij dus wel al dicht gepostquote:Op donderdag 20 december 2007 22:26 schreef Greys het volgende:
www.mag.nlquote:Op donderdag 20 december 2007 22:26 schreef Greys het volgende:
jij was het slotjequote:Op donderdag 20 december 2007 22:21 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ook al! Hoe kan dat? Leg es uit Senes![]()
Tevens TVP.
Brie en roomkaas zijn overigens jummie. Tenen daarentegen zijn bwah ranzig goor.
Het zijn ook geen beauties...maar een verwennerij voor het voetjequote:Op donderdag 20 december 2007 22:30 schreef Greys het volgende:
Ehm, zo op het eerste gezicht kan ik daar ook niet echt wild van worden, van die Mags
Maar misschien als ik ze aan jullie poezelige voetjes zie?![]()
We staan samen sterk dit gaat nooit kapotquote:Op donderdag 20 december 2007 22:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij bent de sleuheutellllllllllll ik het slohottttttttttttttt *galm*
Daar kan ik me wat bij voorstellen. Nu wel, sinds ik mijn voeten heb verwend met de warmte van die Uglysquote:Op donderdag 20 december 2007 22:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Het zijn ook geen beauties...maar een verwennerij voor het voetje![]()
Toen ik destijds in het ziekenhuis werkte en dagelijks heel wat loopkm's maakte heb ik m'n eerste paar gekocht en sindsdien verknocht eraan.
quote:Op donderdag 20 december 2007 22:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
We staan samen sterk dit gaat nooit kapot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |