quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:25 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Sweex GeForce 8600GT 512MB DDR2 TV-Out, 2xDVI, PCIe voor 95.00
quote:
Helemaal mee eens..quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:32 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Koop gewoon 8800GT + Goedkoop dualcoretje
Inderdaad, die nieuwe budgetreeks van AMD schijnt te klokken als 'n malle.quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:32 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Koop gewoon 8800GT + Goedkoop dualcoretje
sweex maakt dat ook niet, juist zoals veel van die andere "merken".quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:42 schreef je_oma het volgende:
Ik wist niet eens dat Sweex videokaarten maakte, maar ik stel me er niet veel van voor![]()
Pak dan de budgetreeks van intel. E2140 van 1.6 gighz naar 3.2 gighz, werkt op bijna allemaal zonder al te veel problemen (en de 2.8 gighz halen ze gewoon allemaal). CPU'tje kost 3x niets.quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:38 schreef teh_m0nkey het volgende:
[..]
Inderdaad, die nieuwe budgetreeks van AMD schijnt te klokken als 'n malle.
daarom vroeg ik het ookquote:
De fabrikanten bakken alleen de gpu, de PCB, geheugen, koeling, etc.. wordt door de fabrikant gemaakt. Sweex kennende zullen ze dat bij een assemblage-fabriek doen die ook voor andere grote fabrikanten werkt, maar wat overcapaciteit heeft.quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:44 schreef Athmozz het volgende:
[..]
sweex maakt dat ook niet, juist zoals veel van die andere "merken".
De kaarten zelf worden bijna allemaal door dezelfde fabrikanten gebakken, die andere "merken" kopen ze in & flashen daar ofwel een eigen bios in, ofwel het standaardbios maar met hun naampje in het merk. Als er iets is van Sweex dat je wél kan betrouwen zijn dat juist hun grafische kaarten, aangezien ze daar NIETS zelf doen (buiten de montage van de koeler, maar als die slecht zit kan je die gewoon herplaatsen)
[..]
Pak dan de budgetreeks van intel. E2140 van 1.6 gighz naar 3.2 gighz, werkt op bijna allemaal zonder al te veel problemen (en de 2.8 gighz halen ze gewoon allemaal). CPU'tje kost 3x niets.
-_-quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:02 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Als je dat vraagt, verdien je het om het te kopen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop