abonnement Unibet Coolblue
pi_55317475
Zijn er hier mensen geweest in de Burj Al Arab.. ik vroeg me af wat de Burj Al Arab meer biedt dan een vijfsterrenhotel..?
Stel je hebt geboekt voor een weekje Burj Al Arab.. Wat zit daar allemaal in, m.a.w. waar kan je dan gratis gebruik van maken en waar hoef je nog eens apart geen vergoeding of kosten voor te betalen..
pi_55317508
Al op de site gekeken?

http://www.burj-al-arab.com/
  zondag 16 december 2007 @ 18:50:15 #3
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_55317869
Vrienden van mij hebben daar gelogeerd; het hotel dat zij geboekt hadden was overboekt.
Toen hadden ze de hele dag een butler op de kamer suite, 24 uur. Zij ging hardlopen in de gym daar, op een band, en dan liep ernaast een bediende die dan haar voorhoofd depte. Zij vonden het wat teveel van het goede maar hebben zich wel gek gelachen.
But till then tramps like us baby we were born to run
But till then tramps like us baby we were born to run
  zondag 16 december 2007 @ 19:01:28 #4
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_55318111
quote:
Op zondag 16 december 2007 18:50 schreef doeka het volgende:
Vrienden van mij hebben daar gelogeerd; het hotel dat zij geboekt hadden was overboekt.
Toen hadden ze de hele dag een butler op de kamer suite, 24 uur. Zij ging hardlopen in de gym daar, op een band, en dan liep ernaast een bediende die dan haar voorhoofd depte. Zij vonden het wat teveel van het goede maar hebben zich wel gek gelachen.
Ik had 'm meteen op z'n gezicht geslagen eigenlijk
Huilen dan.
pi_55318238
quote:
Op zondag 16 december 2007 19:01 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ik had 'm meteen op z'n gezicht geslagen eigenlijk
ja, dat is veel fatsoenlijker dan iemand die je voorhoofd afdroogt
  Moderator zondag 16 december 2007 @ 20:59:19 #6
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_55321089
quote:
Op zondag 16 december 2007 18:32 schreef bangbang18 het volgende:
Zijn er hier mensen geweest in de Burj Al Arab.. ik vroeg me af wat de Burj Al Arab meer biedt dan een vijfsterrenhotel..?
Stel je hebt geboekt voor een weekje Burj Al Arab.. Wat zit daar allemaal in, m.a.w. waar kan je dan gratis gebruik van maken en waar hoef je nog eens apart geen vergoeding of kosten voor te betalen..
Als je een week Burj Al Arab kan betalen, maak je je over de rest van de onkosten ook geen zorgen meer.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  zondag 16 december 2007 @ 23:27:54 #7
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_55324929
Het is het enige zevensterrenhotel ter wereld.
Wat denk je nou zelf dat ze bieden? Water en droog brood en een bed met vlooien?
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
pi_55324976
Overdaad. Maar wel eens leuk om eens te ervaren.
Om speciaal die kant ervoor op te gaan zou ik niet doen, Azië b.v. is dan leuker of gewoon andere landen in het Midden Oosten.
pi_55345730
quote:
Op zondag 16 december 2007 23:27 schreef Wickedangel het volgende:
Het is het enige zevensterrenhotel ter wereld.
Da's natuurlijk gelul, maar dat mensen daar kennelijk nog altijd intrappen betekent wel dat ze de marketing goed voor elkaar hebben.

Wie denk jij dat er bepaalt hoeveel sterren een hotel krijgt? Aan welke eisen moet zo'n hotel voldoen, denk je? Welke onrganisatie stelt die eisen op en controleert wereldwijd of hotels aan die eisen voldoen? Precies, die organisatie is er niet en die eisen evenmin. Dat hotel is alleen een zevensterrenhotel, omdat ze dat zelf zo bedacht hebben. Zo kan ik ook een twaalfsterrenhotel beginnen.
  dinsdag 18 december 2007 @ 14:14:26 #10
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_55360865
quote:
Op maandag 17 december 2007 21:06 schreef k_man het volgende:

[..]

Da's natuurlijk gelul, maar dat mensen daar kennelijk nog altijd intrappen betekent wel dat ze de marketing goed voor elkaar hebben.

Wie denk jij dat er bepaalt hoeveel sterren een hotel krijgt? Aan welke eisen moet zo'n hotel voldoen, denk je? Welke onrganisatie stelt die eisen op en controleert wereldwijd of hotels aan die eisen voldoen? Precies, die organisatie is er niet en die eisen evenmin. Dat hotel is alleen een zevensterrenhotel, omdat ze dat zelf zo bedacht hebben. Zo kan ik ook een twaalfsterrenhotel beginnen.
Dat, en het is niet eens het enige zelfuitgeroepen 7 sterren hotel, er is er ook 1 in Italie en ze zijn bezig met een 3e in Macau.

Verder zijn de sterren echt bullshit in hotels, iig in Europa. Bij de europese organisaties is het namelijk zo dat ze niet komen controleren hoe je dienstverlening is e.d, maar als jouw hotel aan een aantal eisen voldoet krijg je 5 sterren, zo moet je voor 5 sterren beschikken over o.a. een broekenpers op de kamer, prive parkeermogelijkheden (al dan niet valet) en een zwembad.

De enige organisatie ter wereld (voor zover ik weet) die net als bv Michelin anonieme inspecteurs stuurt naar hotels om de kwaliteit te testen is AAA, een amerikaanse organisatie die "Diamonds" uitdeelt, 5 diamantjes (5 sterren dus) is het hoogst haalbare).
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
pi_55364320
In Europa is het ook niet eenduidig. in Frankrijk zul je bijv geen vijfsterrenhotels vinden. Vier is daar het hoogst haalbare. Een viersterrenhotel in Frankrijk kan dus veel beter zijn dan een vijfsterrenhotel in Nederland.
  dinsdag 18 december 2007 @ 17:03:52 #12
6201 ralphk
Go Banana !!
pi_55365211
Om het over de "5 sterren" hotels in Egypte en Tunesie maar helemaal niet te hebben.
DYSLECTICS HAVE MORE NUF
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')