abonnement Unibet Coolblue
pi_55798162
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 16:49 schreef planethugo het volgende:
moeten jullie voor uitwedstrijden kaartjes bij ticketbox kopen? Ik bel gewoon even iemand die de busplaatsen regelt op dat ik meega en dan betaal ik 'm wel als ik 'm toevallig zie. Toch wat handiger
Ja, bij kleine clubjes werkt dat nog zo
  zaterdag 5 januari 2008 @ 17:05:48 #277
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_55798232
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 17:02 schreef SCH het volgende:

[..]

Ja, bij kleine clubjes werkt dat nog zo
Goed dat ik dat weer voor Heerenveen uit.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  zaterdag 5 januari 2008 @ 18:37:46 #278
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_55800594
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 17:05 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Goed dat ik dat weer voor Heerenveen uit.
haha
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  zondag 6 januari 2008 @ 10:18:53 #279
121310 venomsnake
El Saltador
pi_55818120
quote:
‘Heerenveen heeft Grindheim bijna binnen’

SC Heerenveen staat op het punt om Christian Grindheim vast te leggen, meldt De Telegraaf. De Friezen nemen de middenvelder over van het Noorse Vålerenga IF.

Volgens de ochtendkrant ontbreekt alleen nog het persoonlijke akkoord met de vijftienvoudig international. Met de overgang zou een bedrag van tweeënhalf miljoen euro gemoeid zijn.

Grindheim (24) heeft drie seizoenen bij Vålerenga erop zitten en speelde eerder voor FK Haugesund. De middenvelder maakte op 17 augustus 2005 zijn interlanddebuut en kwam in de voorbije EK-kwalificatiereeks regelmatig in actie.
Op wiki:
quote:
Christian Grindheim
Christian Grindheim (born July 17, 1983) is a midfielder in the Norwegian football club Vålerenga. His former clubs are Haugesund and Haugar. Grindheim is a young and talented player and has been known for his precise and hard shots, and is playing center midfielder for the Norwegian national team under the current coach Åge Hareide.

Christian Grindheim was a hot name on the pre-season market after his club having fought in the bottom of the Norwegian 1. division. But the young Haugesund captain was believed to have a poor radius of action, and was considered too "light" for clubs that were otherwise interested. However, both Vålerenga and Viking F.K. offered Grindheim a contract. He ended up choosing the Oslo-based Vålerenga.

Under Vålerenga coach Kjetil Rekdal, Grindheim has grown to be a more complete midfielder with greater defensive efforts. He has shown great eye for the game and goalscoring abilities in addition to his everpresent "teamplayer" character. Grindheim is now considered one of Norway's future international stars and it has been reported Manchester City have expressed an interest in signing the talented midfielder in the January 2008 transfer window.
Klinkt niet verkeerd. Ik voorzie een bod van AZ volgend jaar..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zondag 6 januari 2008 @ 13:07:37 #280
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_55820973
Weer een Ausländer ...
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_55825699
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 16:39 schreef SCH het volgende:

[..]

Quick Boys gewoon bij de bekende punten?
Als je trouwens van plan was bananen mee te nemen SCH, die mogen bij Quick Boys niet mee naar binnen.

Hebben ze trouwens "echte" kaarten voor dit duel? Want normaal krijg je bij Quick Boys natuurlijk zo'n ouderwets scheurkaartje.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zondag 6 januari 2008 @ 16:39:28 #282
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_55825796
quote:
Op zondag 6 januari 2008 16:35 schreef methodmich het volgende:
[..]
Hebben ze trouwens "echte" kaarten voor dit duel? Want normaal krijg je bij Quick Boys natuurlijk zo'n ouderwets scheurkaartje.
* Proud2beDiepfries heeft een Ticketbox-omwisselbiljet weten te bemachtigen via de FRS op CS, ongetwijfeld zullen we daar een scheurkaartje voor in de plaats krijgen

Triest trouwens dat je ook hier een uitregistratie voor nodig hebt, maar afijn..
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_55826082
Ze verwachten een paar duizend man zag ik. Dus dat is wel aardig. Maar inderdaad raar dat die registratie nodig is.

Bovendien zit op het forum van www.blauwwittenarren.nl de sfeer er al in:
quote:
tog denk ik niet dat er veel boeren komen hooguit 300 ofzo.das mooi want dat sta je eigenlijk ook al met 1-0 voor .
als het goed is word er een soort van uitvak gemaakt voor onze vrienden .hoe minder ik er ziet hoe beter ,Henk heeft namelijk een schurfthekel aan klompen (dat is een mening en absoluut GEEN dreigement)


[ Bericht 71% gewijzigd door methodmich op 06-01-2008 17:05:39 ]
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_55830100
Grindheim, altijd van gedroomd
pi_55852249
quote:
**** Heerenveen haalt Noor Grindheim
***************************************

**Heerenveen neemt Christian Grindheim
over van V lerengen IF.De Friese club
betaalt ongeveer 2,5 miljoen euro voor
de vijftienvoudig Noors international.

Middenvelder Grindheim (24) tekent een
contract tot medio 2012 bij Heerenveen.
Aangezien de Noorse voetbalcompetitie
in de winter stilligt,is Grindheim nog
niet volledig wedstrijdfit en dus niet
direct inzetbaar.
pi_55852419
http://www.quickboys.nl/2(...)_jong_heerenveen.htm

Dat wordt vroeg komen of een stukje lopen zo te zien.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_55852478
quote:
Op zondag 6 januari 2008 19:37 schreef SCH het volgende:
Grindheim, altijd van gedroomd


"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  maandag 7 januari 2008 @ 17:59:22 #288
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_55853041
Hahaha, hij heeft wel de kop van een cultheld zeg! Fantastisch.
Gourmetten of steengrillen?
pi_55853200
Hij heeft inmiddels al de kappersbon van Riemer gebruikt. De woeste haren zijn eraf..
pi_55853845


Di's een stuk beter
pi_55856814
goed middenveld sch
pi_55858222
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 13:34 schreef MaxPower het volgende:
Het lukte mij een uur geleden ook niet. Kan ik zo weer de stad in zeker..

(kaartjes voor Quick Boys en Utrecht wel binnen trouwens )
Inmiddels kaarten voor Utrecht en de Graafschap gehaald. Lukte zaterdag door technische problemen niet, vandaag geen probleem.
pi_55918352
Geert-Arend Roorda verlengd tot 2012, Michael Bradley (contract tot zomer 2009) schijnt niet te willen bijtekenen (aldus abelenstra.com) en Alves nog steeds niet verkocht.. Lekker rustig in de spelersgroep Gelukkig wel een ervaren middenvelder er bij

Tegen Utrecht geen VdB en Bak Nielsen nog twijfelachtig. Vooral dat laatste is vervelend, zou het nog steeds n.a.v. de glijpartij in Nijmegen zijn of komt zijn blessure ergens anders vandaan?
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  donderdag 10 januari 2008 @ 11:12:07 #294
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_55918427
Verbeek: 'Boek gesloten, er is leven na Alves'

10/01/2008 09:11
quote:
Ook al zou Afonso Alves er niet in slagen in januari een transfer af te dwingen, coach Gertjan Verbeeek wenst bij SC Heerenveen geen gebruik meer te maken van de Braziliaan. 'Geen haar op mijn hoofd die daaraan denkt.'

'Het boek is gesloten', zegt Verbeek in het Algemeen Dagblad. 'Vanaf het moment dat hij kenbaar heeft gemaakt weg te willen, is het verhaal over. Dat hij nog geen contract heeft getekend bij AZ of een andere club? Dat interesseert me niet. Ik werk alleen met jongens die met hoofd en hart bij SC Heerenveen zijn en dat geldt niet voor Alves. Hij is er psychisch en fysiek ook niet klaar voor.'

Uit de woorden van de oefenmeester blijkt dat hij het helemaal heeft gehad met de spits, die vorig seizoen nog topscorer werd van de Eredivisie. 'Ik zou hem misschien nog wel vier wedstrijden kunnen opstellen, maar geen haar op mijn hoofd die daaraan denkt. Ik wil niet nog een keer overgeleverd zijn aan zijn wispelturige gedrag. Dat zorgt alleen maar voor rumoer en ellende.'

Verbeek denkt prima zonder Alves te kunnen. Volgens hem hebben de prestaties van Heerenveen tijdens de eerste seizoenshelft, toen de Braziliaan slechts negen keer in actie kwam, dat aangetoond. 'Er is leven na Alves. Zonder hem hebben we meer gewonnen dan met hem, al zegt dat niet alles, want hij blijft een fenomeen. Hoe dan ook, andere jongens kunnen hun kans grijpen. Ik denk aan Matusiak, Sulejmani en Paulo Henrique.'

Verbeek mag dan stellig zijn, algemeen directeur Yme Kuiper sloot in zijn nieuwjaarstoespraak echter niet uit dat Alves nog in het Friese shirt is te zien. 'Voor hetzelfde geld staat hij in februari nog gewoon bij Heerenveen op het veld. En dan zullen we hem weer bewonderen, want naast een bijzonder kind, is hij misschien ook wel een wonderkind.'
pi_55918576
In 'Het Gesprek' ging GJV daar inderdaad ook even op in. Dat is wel iets waarin ik Verbeek de laatste tijd ontzettend vind gegroeid. Hoewel toch die stugge man, communiceert hij gewoon goed, beschermend waar nodig, maar toch open.
Desondanks kan ik me, gezien de wijze waarop de afgelopen jaren is gevoetbald, wel in het bestuursbesluit vinden om niet met hem door te gaan. Met 3x (misschien na dit seizoen zelfs 4x) UEFA-cupvoetbal heeft hij natuurlijk goede resultaten staan en hij heeft in een voortdurend veranderende organisatie (vertrekken assistent-trainers, nieuwe voorzitter, veel mutaties spelersgroep) moeten werken. Hij heeft me echter niet kunnen overtuigen om nog een stapje hoger (van regelmatig strijden om UEFA-Cup naar het strijden om KNVB-beker, 'regelmatig Europees overwinteren' en af en toe top3 aan kunnen vallen) te kunnen maken.

Afwachten dus wat het bestuur uit te hoge hoed tovert
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_55921643
quote:
Op maandag 7 januari 2008 17:30 schreef venomsnake het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ziet er best evil uit!
  donderdag 10 januari 2008 @ 21:52:29 #297
176521 Grulez
rasgroninger
pi_55935615
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 13:20 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Ziet er best evil uit!
Mwah gewoon inteelt hoor.
  donderdag 10 januari 2008 @ 21:52:56 #298
176521 Grulez
rasgroninger
pi_55935625
quote:
Verbeek zwakt harde woorden over Alves af
10/01/2008 20:23

Afonso Alves is gewoon welkom bij SC Heerenveen. Voor trainer Gertjan Verbeek is de deur niet zo definitief dicht als 'her en der gesuggereerd' is.

'Zolang Alves bezig is om weg te komen zal ik geen beroep op hem doen', zegt Verbeek op de website van SC Heerenveen. De trainer zwakt wél de woorden af die het Algemeen Dagblad uit zijn mond had opgetekend.

'Als hij geen andere club vindt, is hij op 1 februari weer van harte welkom. Het boek Alves is, zoals her en der gesuggereerd wordt, niet gesloten', vervolgt Verbeek.

De Braziliaanse spits zal bij een eventuele terugkeer in Heerenveen wel even geduld moeten hebben. 'Dan gaan we opnieuw om tafel, maar tot die tijd doe ik geen beroep op Alves. We moeten presteren en willen daarom rust rondom het team', aldus Verbeek.

SC Heerenveen heeft Alves extra vakantie gegeven om onrust in Friesland te voorkomen. Dat heeft de club geleerd van de eerdere commotie rond de aanvaller. 'Die periode heeft veel energie gekost en dat gaat ten koste van de prestaties.'

Middlesbrough zou een van de geīnteresseerde clubs zijn. Manager Gareth Southgate ontkent niet dat Alves op het lijstje staat. 'Maar we hebben geen bod gedaan, op welke speler dan ook.'
pi_55935820
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 21:52 schreef Grulez het volgende:

[..]

Mwah gewoon inteelt hoor.
Groningse gewoonte..hihi.
pi_55939870
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 21:52 schreef Grulez het volgende:

[..]

Mwah gewoon inteelt hoor.
Zou je wel gaan denken, 't zou zomaar een groninger kunnen zijn
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')